Buitenspel: Monica Geuze en Lars Veldwijk trotse ouders van een dochtertje

Buitenspel: Monica Geuze en Lars Veldwijk trotse ouders van een dochtertje

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 13:40do 12-07-2018 om 13:40

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Lars Veldwijk en Monica Geuze ouders van dochter
Sparta-speler Lars Veldwijk is vader geworden van een dochter. Zijn vriendin en vlogger Monica Geuze heeft dat via Instagram bekendgemaakt. 'Je bent de allerliefste, Zara-Lizzy Noé Veldwijk!', schrijft Monica Geuze in de beschrijving bij de foto, waarop ook vader Veldwijk te zien is. De speler van Sparta heeft sinds een jaar een relatie met de vlogger. Eind december werd bekend dat ze een kleintje verwachtten.

Veldwijk stond het afgelopen seizoen onder contract bij FC Groningen, maar kende een uiterst moeizaam seizoen. Daarom maakte hij deze zomer de overstap naar Sparta, dat na de degradatie uit de Eredivisie volgend seizoen uitkomst in de Keuken Kampioen Divisie.

 

Je bent de allerliefste, Zara-Lizzy Noé Veldwijk! 12/07/2018

Een bericht gedeeld door Monica Geuze (@monicageuze) op

Plaats een reactie

donderdag 12 juli 2018 om 13:44
DNA test die lijkt te veel op lil kleine
Vind ik leuk
kwartje50 +1146
donderdag 12 juli 2018 om 13:51
Lekkkkker Hooooor die monica!
Vind ik leuk
Hans Worst +1524
donderdag 12 juli 2018 om 14:20
teveel drank op?
Vind ik leuk
Klopper456 +2970
donderdag 12 juli 2018 om 13:46
Tot zover RTL boulevard.
Vind ik leuk
Bizzy +23300
donderdag 12 juli 2018 om 13:47
Je zal je kind maar ter wereld brengen in de Jellinek Kliniek. Mw Geuze heeft nog een lange weg te gaan.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:00
Ze is verslaafd aan vloggen
Vind ik leuk
Bizzy +23300
donderdag 12 juli 2018 om 14:44
lol
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 13:49
stop de persen.. zeer belangrijk nieuws... heeft ze een contract aangeboden gekregen..??
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:01
Ze kan inderdaad stoppen met persen,het kind is er al
Vind ik leuk
Donnygo +3959
donderdag 12 juli 2018 om 13:50
Leuk nieuws maar heb liever echt voetbal nieuws ipv dit Prive gehalte nieuws
Vind ik leuk
RtdDub +13420
donderdag 12 juli 2018 om 13:54
Ook goed hun best gedaan om dat jong een enorme serie jeuknamen te geven.
Vind ik leuk
Klopper456 +2970
donderdag 12 juli 2018 om 14:25
Het ging tussen H&M en Zara. Zara bood meer.
Vind ik leuk
John M. +5054
donderdag 12 juli 2018 om 13:55
Buitenspel: Hebben die twee buiten gespeeld met elkaar?
Vind ik leuk
El Cazador +8602
donderdag 12 juli 2018 om 13:58
Wat een Prive of Story nieuws, bah. Gefeliciteerd Lars
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 13:59
Sinds die Monica in beeld is heeft Veldwijk het niet meer
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:07
Wie is Lars Veldwijk?
Vind ik leuk
Vamos7 +9899
donderdag 12 juli 2018 om 14:14
Al krijg dat sletje 20 kinderen kan ij dat nou schelen.
Vind ik leuk
companen +1952
donderdag 12 juli 2018 om 14:21
Als je voetbal volgt ken je deze ex topper van Groningen dat meisje nooit van gehoord
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:46
Weet heus wel wie daar is maar om nou te melden dat zo'n middelmatige speler vader is geworden.... kan mij dat schelen.
Ik wil voetbalnieuws
Vind ik leuk
Blindsy +17233
donderdag 12 juli 2018 om 14:37
De vriend van Monica Geuze.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:47
Weet ik maar hoef echt niet op VOETBALPRIMEUR te lezen dat hij vader is geworden......
Vind ik leuk
Blindsy +17233
donderdag 12 juli 2018 om 14:54
Ik ook niet, en op een verstokte Groninger na, niemand!
Vind ik leuk
TheWatcher +175
donderdag 12 juli 2018 om 15:46
Groningers zijn de laatsten die daar op wachten..
Vind ik leuk
Blindsy +17233
donderdag 12 juli 2018 om 17:46
Ook te nuchter voor flauwekulnieuws.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 18:32
En het filmpje van de verwekking?
Vind ik leuk
Arbee +2458
donderdag 12 juli 2018 om 14:12
Is er ook bekend voor hoeveel jaar kledinggigant Zara precies getekend heeft als titelsponsor van Lizzy Zoé Veldwijk?
Vind ik leuk
Vamos7 +9899
donderdag 12 juli 2018 om 14:14
Rot eens op met die aandachtshoer van een Monica Geuze .
Vind ik leuk
Blindsy +17233
donderdag 12 juli 2018 om 14:36
Ben zó blij voor ze...
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 16:41
hahaha monica geuze.....
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
vrijdag 13 juli 2018 om 07:30
Monica heeft dus nog grotere tetten 😁.

Congrats larsie
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws