Reis krijgt mooi rugnummer bij Groningen: 'Maar nummers zeggen niks hè'

    Reis krijgt mooi rugnummer bij Groningen: 'Maar nummers zeggen niks hè'

    donderdag 12 juli 2018 om 19:10

    De 18-jarige middenvelder Ludovit Reis is sinds een aantal dagen in het bezit van een Nederlands paspoort. Daarnaast kreeg de in Nederland geboren Slowaak van FC Groningen rugnummer zes toegewezen.

    "Nummer zes was vrij. De materiaalmannen kwam naar me toe en vroegen of ik nummer zes wilde. Daar heb ik voor gekozen", legt Reis zijn nieuwe rugnummer uit op de website van FC Groningen. "Maar nummers zeggen eigenlijk niks hè." Reis wil zich komend seizoen op een plek op het middenveld richten. "Dan is het aan de trainer de keuze om mij op die plek te zetten."

    Eerder deze week kwam Reis in het bezit van een Nederlands paspoort, waardoor hij nu ook voor Oranje uit mag komen. "Het is voor mij zeker een droom om voor het land uit te komen waar je bent geboren. Slowakije zit wel gewoon in mijn bloed, maar met deze nationaliteit kan ik nu ook stappen gaan maken richting het Nederlands elftal", verklaart hij.

    Plaats een reactie

    Sjaakhaak +2367
    donderdag 12 juli 2018 om 19:16
    Reis , reits of rijst?
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    donderdag 12 juli 2018 om 19:32
    Volgens mij is het Radijs.
    Vind ik leuk
    PRICE +17895
    donderdag 12 juli 2018 om 19:36
    Als t maar geen familie is van Jonathan Reis,want daar hebben ze zat mee te stellen gehad in Eindhoven en Arnhem
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    henkmeijer +2973
    donderdag 12 juli 2018 om 19:44
    Voor Jonathan haalt ie z'n neus op!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4242
    donderdag 12 juli 2018 om 20:17
    Jonathan Reis gaat al bij fc Twente tekenen.
    Vind ik leuk
    PRICE +17895
    donderdag 12 juli 2018 om 20:22
    Dat kan er nog wel bij bij Twente. Ellende al genoeg.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4242
    donderdag 12 juli 2018 om 20:51
    Er gebeurd ook genoeg positiefs bij de club.
    Hopelijk leggen ze snel een lading spelers vast en kunnen ze goed voor de dag komen over een aantal weken in een vol stadion .
    Vind ik leuk
    PRICE +17895
    donderdag 12 juli 2018 om 21:01
    Een ommekeer bij Twente is wel wenselijk. Als er onderhand maar eens geen achterstallige betalingen meer voor de dag komen dan kun je eindelijk eens vooruit.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +638
    donderdag 12 juli 2018 om 23:19
    Twente kan misschien straks t vvcs-team onder contract nemen. Misschien krijgen ze dan nog wat subsidie van t UWV.. :)
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4242
    donderdag 12 juli 2018 om 23:27
    Ik sluit niet uit dat ze daar een aantal spelers van nemen.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1063
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:04
    Als hij maar niet aan vak P wordt voorgesteld dan
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:52
    Reis en Vak-P, match made in heaven!

    Sorry, moest even..

    Weet niet of Reis nog wel iets kan toevoegen voor Twente, was bij Vitesse ook niet echt op dreef.
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 19:16
    Leuke talentvolle speler! Ik hoop dat hij zich nog meer gaat laten zien aankomend seizoen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 19:18
    Nog erg jong maar hij heeft erg veel talent, Ajax volgt zijn ontwikkeling niet zomaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 19:16
    nu worden we echt wereld kampioen in 2022!!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 19:17
    Reis heeft het in zich om zijn talent ten gelde te maken op een hoger niveau, niet voor niets heeft Ajax al interesse getoond.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:06
    Maar die hebben toch interesse in iedere speler die zelfstandig zijn veters kan strikken?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    donderdag 12 juli 2018 om 19:18
    Dacht heel even dat het om jonathan reis ging.
    Vind ik leuk
    HanV +3430
    donderdag 12 juli 2018 om 19:21
    Gerucht dat die naar Twente zou gaan, kennis van Fred Rutten.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10332
    donderdag 12 juli 2018 om 19:26
    Genoeg coke te krijgen in het supportershome aldaar, dus daar zal het niet aan liggen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 19:31
    Dat hebben ze in Groningen ook zat liggen denk zelfs nog wel ietsje meer.
    Vind ik leuk
    Farmer +10141
    donderdag 12 juli 2018 om 19:46
    We hebben hier meer wietkwekerijen ;P

    Is hier laatst in Foxhol nog een complete kweekfabriek opgerold voor 5k planten en 3k stekjes...
    Werd 'naar waarschijnlijkheid', iets van 3x per jaar geoogst, en was al wel een jaar of 7 in gebruik!

    'Er gaat niets boven Groningen' hé :)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 19:54
    6000 planten 3400 stekjes aantal jaren in gebruik, totale winst wordt geschat op 250 miljoen.

    Oogsten doe je vaker dan 3 x per jaar hoor, sommige planten hebben maar 60 dagen nodig van zaad naar oogsten denk eerder elke 3 maand zal immers geen snelle autoflower zijn.

    Trouwens dat onkruid groeit in veel tuinen tegenwoordig:)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:34
    Die Ajacied is helemaal van de pot gerukt. Groningen de wietprovincie van Nederland. Hoe kom je erop. Hier wordt alleen hennep verbouwd voor de vezel die wordt verwerkt in een fabriek genaamd Hemflex en die maakt er een vezel van waar jou onderbroek van wordt gemaakt en die je dan kan kopen bij Zeeman, snuggere dweil!!!!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 20:27
    Vanavond om 22.00 uur op TV Groningen de wiet provincie van Nederland op Npo 2
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 20:32]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 19:30
    Bij deze het gerucht dat Messi naar Ajax vertrekt en Suarez terugkeert bij Groningen.
    Vind ik leuk
    Farmer +10141
    donderdag 12 juli 2018 om 19:47
    Bij deze het gerucht van de pot!

    Het klinkt niet best, en het stinkt verrot!

    Maar toch, als je té nodig mot..

    Vereer je hem, als een Porceleinen God!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 20:20
    Minimaal 3 x daags!
    Vind ik leuk
    HanV +3430
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:00
    Dat gerucht heb ik net gelezen, geplaatst door ene "De Ajacied" op "VP"om 19:30 12 juli 2018.
    Dat gerucht wat ik noemde komt van een andere voetbalfan door een "Jimmy" op "fctwente.net" in de rubriek "geruchten/roddels". Klinkt net zo betrouwbaar, maar wel leuk door de reacties van fans die het weer over het normale voetbalzaken hebben, mogelijke aanwinsten voor het nieuwe seizoen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:40
    huh?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:05
    Dat is Jonathan
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 19:19
    Lekker voor het vechtvoetbal van de Slowaken kiezen!
    Vind ik leuk
    heur es +210
    donderdag 12 juli 2018 om 19:24
    Yessss, we worden wereldkampioen!
    Vind ik leuk
    Weetjewel +97
    donderdag 12 juli 2018 om 19:34
    Zorg eerst een dat je een goed seizoen draait alvorens over nationale elftallen te praten
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 19:39
    Hij is net 18 jaar dus onzin om hem de hoogte in te blazen of de grond in te boren, behandel hem als elk ander talent en laat hem lekker.
    Vind ik leuk
    Farmer +10141
    donderdag 12 juli 2018 om 19:49
    Hij mag toch ambitie hebben? Als dr 1 club is waar de nuchterheid regeert, dan is het Groningen wel natuurlijk :)
    Vind ik leuk
    kerel +1535
    donderdag 12 juli 2018 om 19:54
    Heerenveen..
    Vind ik leuk
    Farmer +10141
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:56
    Dat is toch iets meer 'traditionele koppigheid'hoor? :P

    Ken je dat spreekwoord niet:

    "Groningers zijn te eerlijk, om vriendelijk te zijn,
    en Drenthen zijn te vriendelijk om eerlijk te zijn,
    maar Friezen kopen een extra breed bed, zodat ze s'nachts ook nog dwars kunnen liggen!"
    Vind ik leuk
    kerel +1535
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:22
    Dwars, koppig, klopt.. bovenal ook nuchter..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:49
    "Maar nummers zeggen eigenlijk niks hè."
    Daar dacht de lotto winnaar anders over
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:57
    Hopen voor Groningen dat hij niet door de mand gaat vallen en over een paar jaar voor een leuk bedrag verkocht kan worden a la Matavz, Kostic, Tadic, Van Dijk, Berg, Suarez & Robben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Reis krijgt mooi rugnummer bij Groningen: 'Maar nummers zeggen niks hè'