Reis krijgt mooi rugnummer bij Groningen: 'Maar nummers zeggen niks hè'

    Reis krijgt mooi rugnummer bij Groningen: 'Maar nummers zeggen niks hè'

    donderdag 12 juli 2018 om 19:10

    De 18-jarige middenvelder Ludovit Reis is sinds een aantal dagen in het bezit van een Nederlands paspoort. Daarnaast kreeg de in Nederland geboren Slowaak van FC Groningen rugnummer zes toegewezen.

    "Nummer zes was vrij. De materiaalmannen kwam naar me toe en vroegen of ik nummer zes wilde. Daar heb ik voor gekozen", legt Reis zijn nieuwe rugnummer uit op de website van FC Groningen. "Maar nummers zeggen eigenlijk niks hè." Reis wil zich komend seizoen op een plek op het middenveld richten. "Dan is het aan de trainer de keuze om mij op die plek te zetten."

    Eerder deze week kwam Reis in het bezit van een Nederlands paspoort, waardoor hij nu ook voor Oranje uit mag komen. "Het is voor mij zeker een droom om voor het land uit te komen waar je bent geboren. Slowakije zit wel gewoon in mijn bloed, maar met deze nationaliteit kan ik nu ook stappen gaan maken richting het Nederlands elftal", verklaart hij.

    Plaats een reactie

    Sjaakhaak +2502
    donderdag 12 juli 2018 om 19:16
    Reis , reits of rijst?
    Vind ik leuk
    Foebele +53703
    donderdag 12 juli 2018 om 19:32
    Volgens mij is het Radijs.
    Vind ik leuk
    PRICE +32035
    donderdag 12 juli 2018 om 19:36
    Als t maar geen familie is van Jonathan Reis,want daar hebben ze zat mee te stellen gehad in Eindhoven en Arnhem
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3045
    donderdag 12 juli 2018 om 19:44
    Voor Jonathan haalt ie z'n neus op!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5510
    donderdag 12 juli 2018 om 20:17
    Jonathan Reis gaat al bij fc Twente tekenen.
    Vind ik leuk
    PRICE +32035
    donderdag 12 juli 2018 om 20:22
    Dat kan er nog wel bij bij Twente. Ellende al genoeg.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5510
    donderdag 12 juli 2018 om 20:51
    Er gebeurd ook genoeg positiefs bij de club.
    Hopelijk leggen ze snel een lading spelers vast en kunnen ze goed voor de dag komen over een aantal weken in een vol stadion .
    Vind ik leuk
    PRICE +32035
    donderdag 12 juli 2018 om 21:01
    Een ommekeer bij Twente is wel wenselijk. Als er onderhand maar eens geen achterstallige betalingen meer voor de dag komen dan kun je eindelijk eens vooruit.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +764
    donderdag 12 juli 2018 om 23:19
    Twente kan misschien straks t vvcs-team onder contract nemen. Misschien krijgen ze dan nog wat subsidie van t UWV.. :)
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5510
    donderdag 12 juli 2018 om 23:27
    Ik sluit niet uit dat ze daar een aantal spelers van nemen.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1256
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:04
    Als hij maar niet aan vak P wordt voorgesteld dan
    Vind ik leuk
    AVDV +240
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:52
    Reis en Vak-P, match made in heaven!

    Sorry, moest even..

    Weet niet of Reis nog wel iets kan toevoegen voor Twente, was bij Vitesse ook niet echt op dreef.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 19:16
    nu worden we echt wereld kampioen in 2022!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29440
    donderdag 12 juli 2018 om 19:18
    Dacht heel even dat het om jonathan reis ging.
    Vind ik leuk
    HanV +3996
    donderdag 12 juli 2018 om 19:21
    Gerucht dat die naar Twente zou gaan, kennis van Fred Rutten.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12145
    donderdag 12 juli 2018 om 19:26
    Genoeg coke te krijgen in het supportershome aldaar, dus daar zal het niet aan liggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:05
    Dat is Jonathan
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88885
    donderdag 12 juli 2018 om 19:19
    Lekker voor het vechtvoetbal van de Slowaken kiezen!
    Vind ik leuk
    heur es +491
    donderdag 12 juli 2018 om 19:24
    Yessss, we worden wereldkampioen!
    Vind ik leuk
    Weetjewel +132
    donderdag 12 juli 2018 om 19:34
    Zorg eerst een dat je een goed seizoen draait alvorens over nationale elftallen te praten
    Vind ik leuk
    Farmer +11563
    donderdag 12 juli 2018 om 19:49
    Hij mag toch ambitie hebben? Als dr 1 club is waar de nuchterheid regeert, dan is het Groningen wel natuurlijk :)
    Vind ik leuk
    kerel +1904
    donderdag 12 juli 2018 om 19:54
    Heerenveen..
    Vind ik leuk
    Farmer +11563
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:56
    Dat is toch iets meer 'traditionele koppigheid'hoor? :P

    Ken je dat spreekwoord niet:

    "Groningers zijn te eerlijk, om vriendelijk te zijn,
    en Drenthen zijn te vriendelijk om eerlijk te zijn,
    maar Friezen kopen een extra breed bed, zodat ze s'nachts ook nog dwars kunnen liggen!"
    Vind ik leuk
    kerel +1904
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:22
    Dwars, koppig, klopt.. bovenal ook nuchter..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:49
    "Maar nummers zeggen eigenlijk niks hè."
    Daar dacht de lotto winnaar anders over
    Vind ik leuk
    AVDV +240
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:57
    Hopen voor Groningen dat hij niet door de mand gaat vallen en over een paar jaar voor een leuk bedrag verkocht kan worden a la Matavz, Kostic, Tadic, Van Dijk, Berg, Suarez & Robben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Reis krijgt mooi rugnummer bij Groningen: 'Maar nummers zeggen niks hè'