'Diverse clubs willen Veerman; spits gaat 'in conclaaf' met sc Heerenveen'

    'Diverse clubs willen Veerman; spits gaat 'in conclaaf' met sc Heerenveen'

    donderdag 12 juli 2018 om 20:33

    Henk Veerman gaat binnenkort om de tafel met sc Heerenveen. Er is veel belangstelling voor de spits, die van zijn werkgever niet weg hoeft.

    Dat meldt Voetbal International. De situatie wordt op korte termijn besproken met hem en zijn zaakwaarnemer, aldus het weekblad. Veerman moest het de afgelopen seizoenen doen met een reserverol en ook komend seizoen lijkt hij niet verder te komen dan een plek op de bank. Reza Ghoochannejhad is vertrokken, maar Heerenveen huurde PSV-spits Sam Lammers, die gehaald is voor de basis. Over die situatie gaat Heerenveen met de speler 'in conclaaf'.

    Diverse clubs azen op de handtekening van Veerman. FC Emmen is er daar een van, zo werd eerder deze week al door de Leeuwarder Courant gemeld. De promovendus wil Veerman, die nog een contract heeft tot volgend jaar zomer, huren, maar Heerenveen gaat liever over tot verkoop. Emmen is echter niet van plan om het transferbedrag van 'enkele tonnen' te betalen. Welke clubs nog meer belangstelling hebben is niet duidelijk.

    Poll

    Is Veerman een paar ton waard?

    (1355 stemmen)

    Plaats een reactie

    Tweey +1331
    donderdag 12 juli 2018 om 20:38
    ADO
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    donderdag 12 juli 2018 om 20:50
    Veerman moet wekelijks spelen.
    Niet bij Heerenveen dan elders.
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 20:40
    Wel een goede storm ram met zijn lengte, als basisspeler komt hij te kort voor Heerenveen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:49
    Ze zoeken bij ons in dordt ook nog een veerman.
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 20:50
    Woon jij in Dordrecht? Ik had met jouw naam een andere stad verwacht. 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:52
    Nee joh, ik zou daar niet eens willen wonen. Veels te druk , ajacieden komen uit heel het land pik
    Vind ik leuk
    Spelmaker +3951
    donderdag 12 juli 2018 om 21:09
    Ik heb er altijd prima gewoond hoor. 😀
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    donderdag 12 juli 2018 om 21:33
    Hoe dichter bij Dordt.. ;-) Achteraf geen verrassing, Niellie078
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:13
    Wat is geen verassing? Snap hem ff niet zo goed
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 20:46
    Ik blijf Veerman een goede voor ons vinden. Past precies in het profiel maar dan moet eerst Johnsen weggaan. Den Haag wil Bjorn niet laten gaan, enkel voor de hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:50
    Ik zal Bjorn ook niet laten gaan, goede spits
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 20:54
    Dat is zeker waar en liever zie ik hem ook blijven. Alleen wij hebben hem gratis en als je er voor Den Haag zijnde vijf miljoen voor krijgt dan moet het worden overwogen. Ik heb vertrouwen in het scouten want iedere keer krijgen wij het voor elkaar om zo'n type spits te vinden.

    Dubbel gevoel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    Tweey +1331
    donderdag 12 juli 2018 om 21:31
    Voor een paar miljoen wegdoen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 21:42
    De geluiden gaan rond dat hij vijf miljoen moet kosten. Voor alles onder de 3 zou ik hem wel houden.
    Vind ik leuk
    Bassie1 +1
    donderdag 12 juli 2018 om 23:00
    Ik niet. Vrij beperkte spits. Ideaal als invaller om iets te forceren. Er komt dan een ander soort spits in. Maar voetballend nog te verbeteren en hij zou ieder kopduel moeten winnen en dat gebeurd niet. Dus timing ook verbeterpunt. Hoeveel doelpunten heeft deze lange spits met zijn hoofd gemaakt? Hier krijg je nimmer nooit niet 3 mio voor. Met 1 moet je al blij zijn!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    Tweey +1331
    donderdag 12 juli 2018 om 21:30
    Mee eens.
    Vind ik leuk
    Dicky +17130
    donderdag 12 juli 2018 om 20:46
    Had Utrecht afgelopen seizoen geen interesse?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 21:29
    Ja klopt, Dicky.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2796
    donderdag 12 juli 2018 om 21:32
    Klopt Dicky alleen Utrecht wou niet meer betalen als negen ton en Heerenveen vroeg toen 1,2 wat hun goed recht is natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Dicky +17130
    donderdag 12 juli 2018 om 21:34
    Nu geen interesse meer dan?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    donderdag 12 juli 2018 om 21:36
    Nee, Makienok is weer fit aan het worden na zware blessure.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    donderdag 12 juli 2018 om 21:35
    Binnenkort gaan we echt kennismaken met Makienok.. Benieuwd naar!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:49
    Zelfs ajax had een keer interesse, schaam me nog.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4774
    donderdag 12 juli 2018 om 20:52
    who wants the ferryman!!
    o no,
    he was a simply painter
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 02:32
    A simply painter???? Jouw Engels is niet al te best! Net als je voetbalkennis...
    Het is: a simple painter.
    Geen dank voor de correctie
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:58
    Ik had deze Veerman graag bij mijn clubje gezien, maar helaas, we hebben met onze Spaanse spits Dalmau, Vermeij en Konings 3 spitsen, meer dan genoeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:10
    Prima speler voor de middenmoot/kelder van de eredivisie..
    Vind ik leuk
    Dunneke +122
    donderdag 12 juli 2018 om 21:15
    Goeie voor NAC. Denk alleen niet dat ze enkele tonnen gaan betalen voor hem
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:19
    Emmen zal dan wel niet wat zijn helaass
    Vind ik leuk
    Tweey +1331
    donderdag 12 juli 2018 om 21:31
    Emmen? Serieus?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:25
    Nee daar is geen geld om hem te halen en verhuren willen ze ja niet
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:33
    Voor heerenveen komt hij net te kort. Voor een wat lagere club zou hij wel goed zijn.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:31
    Voor Heerenveen is het meer dan een prima spits hoor.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:18
    Ruilen met Sol hoorde ik ooit? Maar die is nu te goed voor H'veen..
    Vind ik leuk