De Telegraaf: Blind bereikt persoonlijk akkoord en wordt duurste Ajax-speler ooit

    De Telegraaf: Blind bereikt persoonlijk akkoord en wordt duurste Ajax-speler ooit

    zaterdag 14 juli 2018 om 00:20

    Daley Blind heeft met Ajax een persoonlijk akkoord bereikt, meldt De Telegraaf vrijdagavond laat. De 28-jarige verdediger annex middenvelder wordt in één klap de duurste Ajax-speler ooit en gaat in Amsterdam tekenen voor vier jaar. Blind is 'op enkele punten en komma's na' persoonlijk rond met Ajax.

    Met de transfer is een bedrag van zestien miljoen euro gemoeid. Dat bedrag kan door bonussen oplopen tot maximaal 21 miljoen euro, waardoor hij de duurste speler in de geschiedenis van de club gaat worden. Bronnen rond de Engelse club bevestigen dat aan De Telegraaf. 

    Blind passeert Miralem Sulejmani, die sc Heerenveen in 2008 voor ruim zestien miljoen verliet voor Ajax en tien jaar lang door het leven ging als de duurste Ajax-speler ooit. Voor Dusan Tadic wordt maximaal 13,7 miljoen betaald. David Neres kostte maximaal vijftien miljoen.

    Algemeen directeur van Ajax en oud-United-keeper Edwin van der Sar werd ingezet om de prijs naar beneden te halen, maar de Premier League-grootmacht bleef vasthouden aan een hoge transfersom, ondanks dat Blind nog maar een contract voor een jaar heeft. United wilde een hoog bedrag omdat de vervanger van Blind rond de zestig miljoen euro gaat kosten. Het gaat om Leicester City-verdediger Harry Maguire.

    Alle gemaakte afspraken moeten nu op papier worden gezet. Daarna kan Blind, die er bij meerdere clubs uit Europa goed op staat, tekenen.

    Plaats een reactie

    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:22
    de pure paniek giert uit alle voegen van de ufo
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:23
    Die Ufo bij Strijp?
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    zaterdag 14 juli 2018 om 13:50
    Bij mij ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 13:51
    Strijpieeee... Ouwe Evoluon-warrior.. :)
    Vind ik leuk
    Iggy +3193
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:26
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    ja joh
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:22
    Ik vind het meer een Whopper
    Vind ik leuk
    Ajaxfan37 +47
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:26
    De jaloersheid ook
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:27
    op scholletje junior?
    Die is zo traag als dikke stront in een trechter .
    Uitgerust is ie wel want hij heeft een jaar lang in de ww gezeten
    Vind ik leuk
    feye88 +2045
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:43
    Ben geen Ajacied en ook geen Blind fan. Maar Blind is absoluut een versterking voor elke Eredivisieclub. Weet niet of hij de 16/21 waard is, maar absoluut een speler met geweldig inzicht en een geweldige passing.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9410
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:41
    Ik ben niet geheel onbevooroordeeld in deze discussie.. ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 12:22
    Blind vertrouwen zeker.
    😂
    Vind ik leuk
    Blindsy +9410
    zaterdag 14 juli 2018 om 12:26
    Stekeblind!
    Nee serieus, hoop geld, maar n prima transfer natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 12:41
    Lijkt een beetje om the six million dollar man story als het maar geen bande2 wordt man wat een pech.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9410
    zaterdag 14 juli 2018 om 14:12
    Wat een vreselijke pech heeft die kerel, zeg.
    Na een blijkbaar prachtig begin bij Mechelen, vastgelegd door Ajax en daarna nogal teruggevallen. Was erg benieuwd naar zijn voetbalkunsten, benieuwd of zijn terugval tijdelijk was. En dan dit, in een van je eerste wedstrijdjes. Arm joch. Misschien moet je maar blij zijn dat Labyad al was aangetrokken, anders had je nu alanog de transfermarkt op gemoeten.
    En ja, als Blind n trap krijgt in de ArenA en blijft liggen? Valt er een doodse stilte in het stadion... ;-)
    Staat straks nogal wat kapitaal op het veld ;-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:00
    Jaloers zijn dat jullie 16 (21) miljoen uitgeven voor een speler die max 12 waard is? Never.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17075
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:27
    Natuurlijk is er paniek in Amsterdam, er is gewoon geen ruimte meer te vinden voor al dat geld, dan moeten ze wel gaan uitgeven :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    "gaan uitgeven".... tja das een mooie verdraaing voor over den balk kiepen
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:37
    Je weet ook dat Blind deels wordt gehaald door een deal met Ziggo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:41
    wie is ziggo?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:46
    Hoeveel potentiële Gouden schoen winnaars hebben jullie gehaald. Ajax reeds 2. En jullie?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:52
    Eendracht jochie
    Wij zijn een team.
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:52
    Als je ze al hebt hoef je ze niet te kopen hè 😉
    Vind ik leuk
    5by5 +1249
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:01
    Heeft Gullit niet een bal d or gewonnen en die speelde voor Feyenoord en Psv. En ga niet komen met dat die toen daar niet voor speelde want Marco van Basten was ook geen Ajacied toen die hem won dat ws alleen Johan Cruyff
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 01:07]
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:26
    Waar heb jij het over? 5x5? Is dat je IQ? De gouden schoen is voor beste voetballer in Nederland, Sherlock?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1731
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:45
    Dan ben ik wel benieuwd welke 2, als Tadic de verwachtingen waar kan maken is dat er een dat geef ik toe, maar verder loopt er bij Ajax niet zoveel bijzonders meer rond toch?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:24
    Oh ja die gouden schoen die Blind op de laatste speelronde binnenhaalde. Waarbij Lexie Immers tot de laatste speelronde bovenaan stond. Waarbij Feyenoord uit met 1-1 gelijk speelde bij AZ door de opningsgoal van Immers en Ajax in eigen huis verloor mede door een blunder van Blind. Die gouden schoen competitie bedoel je toch? De telegraafaanfluiting van de eeuw.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:45
    Ajax is ook een potentiele kampioen met potentiele topspelers 😂
    Vind ik leuk
    Zultkop +3513
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:27
    Je vergeet het zoveelste toptalentje
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 12:25
    Een winnaar van de gouden schoen:
    Mark van Bommel
    snapte, de parel van het zuiden is baas.😉
    Vind ik leuk
    Adjab +614
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:58
    Net zo onbeduidend naam in de wereld als PSV
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 12:34
    Ja zou Romario, Ronaldo, Memphis Gullit en van Nistelrooy er ook zo over denken man doe toch ni zo zuur op P.S.V.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:10
    Ook een nieuwe aankoop van Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:36
    Wij hebben tenminste de cente, so why not. Die 2 miezerige aankoopjes van PSV is echt lachwekkend en wacht maar dat van Bommeltje zijn wedstrijden verliest, dan wil ik die paniek daar wel eens zien!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:44
    Of door de versnipperaar 🤣
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:26
    Gaat toch nergens meer over het gedrag van Stratum, dadelijk zegt hij nog dat Viergever beter is dan Blind ....
    Vind ik leuk
    freekhoi +28
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    Niet met je eens maar wel een geinig commentje dus toch like ik
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17784
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:30
    Welnee jôh, Straat!

    Is gewoon eigen jeugd.
    Uiteindelijk willen ze allemaal terug naar Ajax en spelen in de enige 5-sterren stadion van Nederland.😜

    Logisch dat er wat paniek is bij de zogenaamde concurenten/rivalen van Ajax.

    Welkom Daley!!

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 00:32]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:33
    De Kuip heeft er ook vijf. Ai....
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17784
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:34
    Kost 444 miljoen...ai.😉
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:28
    De Kuip 444 miljoen?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:57
    De nieuwe kuip.ja..
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:58
    De huidige Kuip heeft ook de 5 sterrenstatus. Dat bedoelde ik.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:11
    Vijf sterren en sfeer.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:13
    En slappe koude kroketten, onbetaalbaar!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:15
    Ja lulverhaal van Bert van Oostveen. Zoals ie wel vaker lulde. Catering is niet top. Maar of die in de Arena nou veel beter is..
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:18
    Nou, ik kan je uit eigen ervaring zeggen dat ze het presteerden om tijdens de rust van Feyenoord PSV doodleuk te melden dat het bier op was. Das niet niet top maar een doodzonde!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 07:18]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:19
    Dat is inderdaad een doodzonde. Ster eraf zeg ik.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:21
    Plakken we die wel op het shirt. Zien ze niet toch?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:24
    Daar mag er wel 1 bij ja :)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:28
    Nu we het er toch over hebben. Als we strax inderdaad verkassen naar een nieuw stadion dan plakken we gewoon al die sterren van de Kuip op het Feyenoordshirt en verzoeken we de KNVB om het nieuwe seizoen te openen met de wedstrijd Feyenoord Ajax. Die worden helemaal leip....
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:33
    behoorlijk overbetaald die eigen jeugd van jullie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:36
    Wat is overbetaald, Ajax ontving er ook rond de 18 miljoen euro voor exclusief bonussen.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17784
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:37
    Wie breed heeft laat breed hangen, Straatski.

    Die Blind kost slechts een fooi en ook nog eens betaald door Adidas vandaag.😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:39
    Ik heb begrepen en dat zal ook wel binnenkort naar buiten gebracht worden dat er een deal ( wat voor weet ik niet ) met Ziggo is aangegaan waardoor een bedrag van rond de 5 miljoen euro niet rechtstreeks uit de kas van Ajax gaat komen.
    Al met al is het een prima aankoop voor Ajax en de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17784
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:46
    Ik heb idd ook zoiets vernomen, AFC & RSC.
    Nota bene van een werknemer van Ziggo.

    Zou dus waar kunnen zijn wat jij hierboven hebt vermeld.
    .
    Ben benieuwd of dit ooit naar buiten komt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:21
    Ah, wordt Daley Blind "het gezicht" van Ziggo? Traag, grijpt niet goed in ;)

    Flauw. Met sponsors als Ziggo maar ook ABN en nog een paar heeft Ajax voldoende ruimte om creatief te zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:40
    alle principes en de o zo heilig verklaarde cruijff visie zijn met geweld over boord gekieperd

    wat 4 jaar woestijnzandhappen al niet met een club kunnen doen
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17784
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:52
    Woestijnzandhappen?

    De EL finale van Ajax vorig jaar werd toch in Stockholm gespeeld??

    Johan zou trots zijn geweest! (ondanks de kansloze nederlaag tegen ManU mede door tactisch falen van Bosz😜).

    Vind ik leuk
    SirUltionem +1040
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:09
    En om de reiskosten van dat seizoen te dekken deden ze het afgelopen jaar maar zonder europees voetbal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:50
    das brabants voor droog staan....
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 19:59
    Johan zou janken om een kansloze 2de plek in een 2de ranks toernooi.
    Bij aansluiting vinden bij de Europese top had hij echt iets anders in gedachten.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17784
    zondag 15 juli 2018 om 20:42
    Voorwaar een geweldige prestatie van een prachtclub uit een 4e rangs competitie die de ED heet.

    Zie daar meteen het keurslijf waarin Ajax is gepropt.

    Ondanks Johan's optimisme is het bereiken van de Europese top voor Nederlandse clubs een utopie.

    Ik zou graag zien, dat Ajax zijn ED licentie zal inleveren en zich zsm zal aansluiten bij de PL of de Bundesliga.

    Meedoen in de tv gelden en grotere toeschouweraantallen en zie hier.....
    Ajax Europese topclub is geboren.

    Zoiets als de eenwording van Brabant.

    Keep on dreaming!

    Fijne avond verder.
    Ciao bello.
    Vind ik leuk
    Adjab +614
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:04
    Wij brengen nog wereldvowtballers voort en jullie !!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:51
    kampioensschalen
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:28
    Apart Ajax heeft er meer
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:16
    nee want in de zwart wit tijd werden er nog geen schalen uitgereikt
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:46
    Natuurlijk toen Frank trainer was toen was alles in zwart wit rot toch op nep brabantse antiliaan
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:29
    Cruijff ? visie ? Ha ha
    Die is verantwoordelijk voor al die leidinggevebde figuren op die posities, die oud voetballers zonder enig zakelijk benul en bestuurlijke ervaring. ( net als Johan zelf )
    En vergeet nu maar dat oude sprookje van eigen jeugd en bla blah blah blah blah, want die zijn weg als ze 5 westrijden leuk voetballen voordat ze ooit een prijs kunnen winnen voor hun club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:44
    ach gut, nu weer het cruijff visie erbij halen , het is goed met je...
    Vind ik leuk
    Johan1984 +797
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:31
    Straat? Je zuigt! Is je vriendje tevreden?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:43
    Straatje is weer uitgeluld...
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:48
    Zit het je misschien dwars dat jouw clubbie zulke bedragen niet eens zou kunnen betalen met hulp van de gemeente? Altijd wordt er vanuit Eindhoven gezegd dat ze bij ajax alleen maar geld op de bank willen hebben en niet op het veld. En nu er geld betaald wordt, en goed geld ook ga je daarover klagen?? Misschien toch een beetje angst dat er een Bayern scenario gaat komen in Nederland, genaamd Ajax??? Voorlopig zullen jullie alleen maar cashen voor Lozano en daarna is het wel op denk ik, en zelfs bij hem is niet alles voor jullie. Ik heb een beetje het gevoel dat je gefrustreerd raakt.
    Vind ik leuk
    Adjab +614
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:02
    Wij hebben de jeugd nu jullie nog
    Vind ik leuk
    psYchovic +866
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:37
    De stadion, wolla.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14891
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:30
    Ze gaan zo nat!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:26
    Jullie ook al jaren tegen Ajax
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:33
    Hahaha!

    Geweldige aankoop inderdaad. Prachtig bedrag, ook. Ze hadden hem notabene voor 17.5 mil verkocht!

    En strakjes de deksel op de neus krijgen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:35
    dat laatste is niet zo heel erg moeilijk....
    Vind ik leuk
    Iggy +3193
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:42
    Aldus Den Dwaas.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:44
    Word gehaald als leider,benieuwd of die rol hem past
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:36
    Ik had niet verwacht dat jij je ooit zo zou laten kennen zeg. Is dit uit jaloezie??
    Vind ik leuk
    Adjab +614
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:54
    Zit er echt geen ontsnappingsclausule in jouw VP account
    Vind ik leuk
    Obl93 +2001
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:11
    Zeker weten, ik vind dit trouwens echt een belachelijk hoog bedrag voor deze speler. Voordat ik de reactie krijg : we kunnen het tenminste betalen. Dit is echt een pure paniek aankoop waarmee je (wederom) Frenkie de Jong in de weg staat.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:20
    En natuurlijk weer een ongefundeerde jaloerse reactie van Stratum, wat ben je toch een droeftoeter he.
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:33
    Ga je nou grapjes gebruiken van Amsterdamse cabertiers?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:03
    Wa.
    Vind ik leuk
    Lusitano +251
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:06
    Moet effe ingrijpen hoor. Je bent onterecht aan het zuigen
    Boeit me echt geen reet hoor dat onderlinge gelul maar denk je nou echt dat een Amsterdammer jou fabrieksclub en verbasterd accent serieus neemt. Die nepclub is van jou is helemaal niks zal het ook nooit worden. Echt helemaal niks! Ga naar het buitenland en vraag of iemand iets over PSV... Geloof me ik hebn vijf verschillende landen gewoond nooit 1 persoon meegemaakt die ooit jou cluppie als eerste de strot uit heeft gekregen. Dus niet zo blij doen want je zal nooit Ajax en Feyenoord evenaren.. Dat je nou afgelopen jaar kampioen bent geworden zegt echt helemaal niks. Gewoon terug in je schepje waar je thuishoort ouwe!
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    zaterdag 14 juli 2018 om 05:45
    En ik kan je uit ervaring zeggen dat in Azie niemand meer geinteresseerd is in Ajax, Feijenoord en PSV. In de bars en op de tv's zie je alleen maar aandacht voor de Engelse, Spaanse, Italiaanse en Franse competities.
    In al die jaren dat ik hier woon, heb ik een keer iemand gezien met een Ajax shirtje ,en dat was duidelijk te vaak gewassen. Bleek ook een Nederlandse expat te zijn. Alleen Ruud van Nistelrooij is dankzij zijn Manchester United verleden nog wel bekend bij de iets ouderen.
    Mensen hier leven in het heden, bewonderen de sterren van nu en daar horen momenteel geen Nederlanders bij, ook geen Ajacieden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 05:46]
    Vind ik leuk
    Echt? +267
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:57
    In China kennen ze ADO.....
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:36
    Natuurlijk kennen sommigen hier ook Nederlandse clubs, maar sommige ajax supporters denken dat ze in de wereld nog steeds over de successen van 30, 40 jaar geleden praten.
    Veel Nederlanders denken ook dat ze een populair volk zijn over hele wereld, helaas ook een grote misvatting.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 05:58
    Manoman natuurlijk is het voor Ajax niet prettig dat ze door iedereen in Nederland worden uitgelachen maar dat roepen ze toch gvd zelf over zich af. Arrogant omhooggevallen geen zak presterende foebalclub.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:25
    Wat een onzin dat ze niks presteren welke club support jij dan ?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:59
    Ik support de teamgeest iig niet de paniek en het wanbeleid wat Ajax al jaren laat zien. 18m+ voor Blind totaal mesjogge 👎🏻
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:02
    Met hun mond presteren ze enigszins, ik ben van het team met de teamgeest snapte.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 05:59
    Ze hebben zo veel geld dat ze niet meer weten wat ze er mee moeten doen. Ze mogen ook wel wat naar rotterdam en eindhoven over maken.
    Vind ik leuk
    Bo3007 +135
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:01
    Uhm nee, dan liever Blind ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:39
    Vind je post meestal om te lachen stratum, maar hier sla je de plank volledig mis.. is eerder afgunst, als jullie over jullie lamp vrijven is weinig tot geen mogelijkheden daar in de lichtstad;). Goede aankoop voor ajax en de eredivisie, hoop dat blind de leider van ajax word en de lijnen uit zet in het veld.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:29
    de lijnen uit zet in het veld???? dat heeft ie nog nooit gedaan waarom nu in 1x wel?
    Vind ik leuk
    Zlatan86 +20
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:17
    Hou jij het nou even bij enkel te reageren op die subsidie club van je.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:32
    nee
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:23
    Ben je ook uit de ufo gevallen ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:32
    heb ginne skrik , sporthallen met een schuifdakje zijn niet mijn ding
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +689
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:27
    In Eindhoven alles rustig zeker? Of worden er weer gesprekken gevoerd met de gemeente over extra steun?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:31
    alles mui tranquilo bij ons
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +689
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:45
    Ok, mooi.
    Vind ik leuk
    Patje41 +487
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:41
    Ik zie het meer als eindelijk verstandig worden
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 14:49
    Geen paniek, Straat .......
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 14:51
    heb ginne skrik er is niet 1 vezel in mijn lijf dat er ook maar aan denkt zich drukker te maken dan anders
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 16:02
    Hou je maar groot, flinke knul, maar het begint al te dampen onder je oksels......
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 16:31
    klopt maar ja wat wil je het kwik is vandaag weer gestegen naar 34 graden dus
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 16:54
    Laat je dat meisje vanavond maar niet opdraven?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 16:57
    het zal weer nachtwerk worden , voorlopig is het veel te warm voor mosselen
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 17:00
    Pas op hoor, op jouw leeftijd.....
    We willen je amusante bijdrage hier niet missen....
    Wat zeg ik nou weer?
    Zeker ook even bevangen door de hitte.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 17:05
    zit daar maar niks over in, ik neem er mijn tijd voor
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:22
    Hulde!!
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:23
    16-21 MILJOEN???
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:41
    Inderdaad belachelijk. Hij is zo verschrikkelijk traag dat je er zeker van kunt zijn dat er meerdere keren per wedstrijd hachelijke momenten in de verdediging zullen ontstaan. En De Ligt is ook al niet erg snel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:23
    Wat een luxe selectie zeg voor Eredivisie-begrippen is het toch aan het worden, nu is Ten Hag helemaal verplicht om kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:27
    Dat is mn enige zorg, Ten Hag, en de RB positie..
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:23
    Vind ik veel te veel geld voor een speler die niks speelt bij United en een contract heeft van 1 jaar. 11 max als ik Overmars was, maar goed...
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:24
    Lijkt me aan de enorm hoge kant.
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:25
    Als ajax niet kampioen wordt met : tagliafico-blind-de ligt-kristensen
    De jong - ziyech / tadic -vd beek
    Tadic/labyad - dolberg - neres

    Dan kan je beter kappen want voor eredivisie begrippen is dat een wereldelftal..
    Vind ik leuk
    talentje +368
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    De vraag is alleen krijgt deze trainer er een elftal van gemaakt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:31
    De trainer lukt dat in iedergeval niet.
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:32
    Met die kwaliteit moet je zelfs zonder trainer kampioen worden... zo goed als alleen maar internationals in de mickey mouse leugue :o zeker als ziyech ook nog blijft komop
    Vind ik leuk
    talentje +368
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:38
    En meer dan de helft ontzettend jong! Jongens als De Ligt, Van de Beek en Frenkie de Jong hebben de juiste begeleiding nodig is het niet op voetbal gebied is het wel op mentaal vlak! Verder onderschat je hiermee toch ook wel een beetje Feyenoord en PSV waar ook genoeg internationals rond lopen.
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:41
    Indd jong maar bedoel met de ervaring van tadic ( eventueel ziyech ) blind , tagliafico etc is de kwaliteit ook gew een stuk hoger dan feyenoord wat naar mijn mening el ahmadi niet kan vervangen ook niet door clasie.. psv totale makeover afwachten wat die nog gaan doen . Maar zover duidelijk heeft psv niet de financiele mogelijkheden om spelers van het prijskaartje tadic / blind fe halen. Ook de aanvoerder is weg , dus lijkt me niet voor aankomend seizoen dat dat elftal gelijk volle toeren draait
    Vind ik leuk
    talentje +368
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:47
    Absoluut maar daarom moet de chemie in het elftal kloppen wil je Kampioen worden. Kijk het huidige WK pak iedere speler van Duitsland individueel en je hebt een potentieel wereld kampioen het is er gewoon niet 1 keer uit gekomen. Verder vind ik Ziyech geen ervaren jongen even als Tagliafico ervaring doe je op in een top competie en oo grote toernooien. Jongens als Van Persie, Tadic en Vlaar zijn ervaren spelers die met hun ervaring iets kunen toevoegen. Maar ik ben het wel met je eens dat als dit ajax gaat draaien het jammer genoeg rechtstreeks op de titel afgaat.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 00:48]
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:46
    Niks is zeker,ik gok op Emmen kampioen
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:06
    Vitesse.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19385
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:34
    Je moet wel een trainer hebben die snapt wat ie ermee moet doen anders is, en blijft, het slechts een leuk lijstje met namen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:26
    Zo das wel een smak geld maar ik ben er blij mee want we hebben ervaring nodig. Vraag me alleen wel af of de groep wel opelkaar ingespeeld kan zijn in 11 dagen maar we gaan het zien. Staat straks wel ander elftal gelukkig met de Ligt en Tadic erbij moet dat goed komen.
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:36
    Maar dan heeft TenHag de taak om hiervan een team te maken. Of hij dat kan binnen 1,5 week is de vraag want het resultaat van vandaag tegen Anderlecht is niet om aan te zien.
    Wat men hierboven zegt: Voor eredivisie begrippen heeft Ajax een luxe elftal om makkelijk kampioen mee te worden. TenHag heeft nog zat te doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:46
    Ja moet eerlijk zijn dat het er niet best uitzag vandaag had ik meer van verwacht ook, Hoop echt voor ten Hag dat hij snel de boel op de rit krijgt anders kan het wel is snel exit zijn ben ik bang. Maar ik ben er van overtuigd dat we Sturm Graz verslaan we hebben gewoon veel meer kwaliteit vind ik.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 00:51]
    Vind ik leuk
    Futjebal +1764
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:58
    Want jij kent de spelers van Sturm Graz??... gaat hij dalijk nog ja zeggen ook
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:28
    Nee ik ken ze niet en dat is precies de reden waarom ik denk dat Ajax gaat winnen. Ze hebben laats nog een spits gekocht van 6 ton dus zoek de verschillen. Sterker nog Ajax moet dit winnen lijkt me logisch.
    Vind ik leuk
    Rvdh1994 +392
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:54
    Ik hoop zo dat ze winnen, elke nederlandse club moet europees spelen indien dit kan, het nederlandse voetbal lijkt een stijgende lijn te hebben gevonden..
    Vind ik leuk
    Echt? +267
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:00
    Ze hebben een spits gekocht van 6 ton, dus wij winnen....

    Zoveel is Blind ook waard, ik zie het verschil niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 14:20
    Ja natuurlijk zoveel is Blind ook waard haha grapjas. Goed blijf maar lekker trollen ik ben er blij mee en hoop idd ook voor Nederland dat we veel punten gaan pakken.
    Vind ik leuk
    5by5 +1249
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:26
    Eerste wedstrijd bam gelijk geblesseerd en ligt er voor een jaar uit. Man dan ga ik lachen 😊
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    Ja dat is lachen he, lachen om andermans ellende. Je moet wat als je niks te lachen hebt wat betreft je eigen leven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:32
    Jongen, je kunt toch ook wel begrijpen dat hij Blinds persoonlijk leed niet bedoeld. Gaat om een waanzinnig dure aankoop voor Eredivisie begrippen, dan is het leedvermaak voor sommigen als deze er direct uitligt. Heeft niets te maken met 'andermans ellende'
    Vind ik leuk
    5by5 +1249
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:36
    Wat zeik je nu zuurpruim hij is toch niet geblesseerd dus doe effe normaal zeg ipv de dramaqueen uit te hangen
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:41
    Geen dramaqueen, maar is volledig flauwekul en leidt af van discussie. Foei jochie..
    Vind ik leuk
    5by5 +1249
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:47
    Fuck op met je linkse shit.
    Vind ik leuk
    13 +10534
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:30
    Ik ben niet voor Ajax, maar heb niets tegen Blind Jr., en gun hem dus niet om er een jaar uit te liggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:39
    5by5: volkomen misplaatst en overbodig, en daarvoor ben je wakker gebleven? Chapeau...
    Vind ik leuk
    5by5 +1249
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:41
    Ohh mijn god zeg wat zijn jullie voor zachte eitjes als je gaat klagen over een grapje die ik maak.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17075
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:48
    Ik hoop dat jij morgen valt en een jaar niets kan doen, gewoon omdat het mij wel leuk lijkt.





















    Grapje :)
    Vind ik leuk
    5by5 +1249
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:54
    Sorry ik ben niet zoals de andere dat ik om deze opmerking kwaad word hell ik sponsor zelfs je opmerking omdat ik vind dat je dat mag zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:48
    Waanzinnig lompe opmerking. Denk eens na voor je iets schrijft.
    Vind ik leuk
    5by5 +1249
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:49
    Ohh mijn god nog een watje
    Vind ik leuk
    Rvdh1994 +392
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:55
    Blind is een typisch gevalletje, kijk mijn papa was goed en ik kan ook een balletje trappen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23887
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:27
    Verrassend! Congrats Ajax!

    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:28
    Een idiote deal, voor een speler met nog slechts een 1 jarig contract, 8 miljoen is nog te veel, waar zit Marc z'n verstand of is De Telegraaf weer aan het fantaseren ?
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:38
    Het contract van een top club als ManU is toch heel anders dan een Ajax of PSV contract. Ik kan dan wel goed begrijpen dat zijn afkoopsom hoger uit kan vallen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:07
    Het gaat er om dat je, als koper, een bepaalde waarde hecht aan een speler specifiek gericht op de mogelijkheden en potentie van de kopende partij, "jouw club" dus en niet "een status" bepalende prijs, want dan doe je het precies fout.
    Over een jaar loopt Blind voor niks weg ...!
    Huur dan voor een jaartje iemand en laat hem lekker blijven daar, op de bank, voor 5 miljoen per jaar......
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 02:12]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:28
    Ajax is knetter gek sorry hoor. Een uiteindelijke bedrag van 21miljoen voor blind. Daag.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 00:29]
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    Proficiat jongen,
    Blind is coming home.
    Zei Engeland ook: .... is coming home.
    Om op 3 of 4 te eindigen??
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    Wow die is goed man, dat je dat nog verzint om half 1.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:33
    Over half uur is het 1, dus dan kun jij ‘m maken, voor 1.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    kijk dat is pas handel verkopen en voor meer geld terug knap gedaan
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +825
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:29
    Waardeloos transfer beleid
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:39
    Jou favoriete club De Graafschap kan hier alleen maar over dromen ;-)!

    Justin Kluivert verkopen, voor eigen jeugdspeler met nog 1 jaar contract naar Roma voor 18 miljoen.
    Tadic en blind kopen voor ervaring binnen de selectie (en spelers met europees ervaring)

    Ajax heeft het Geld dus waarom niet?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 00:41]
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +825
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:54
    Ik droom heel veel maar ik zou alles willen behalve lijken op een club als ajax. Dan liever een club als feyenoord die netzo trouw/ fanatiek en hard werken als wij! Verwende club als ajax zonder echte supporters, nee daar ben ik absuluut niet jaloers op..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 00:56]
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:58
    Jij haalt er ook van alles bij he...

    Ik heb het over het feit dat Ajax kan spenderen en spelers opleid op zo'n danig niveau dat men een aantal voor veel geld weer kan doorverkopen en profiteren van groot sponser geld, europees voetbal geld.

    Over de warmte van de club ben ik ook niet te spreken ;-)!
    Maar ik denk dat de meeste supporters van de clubs uit de eredivisie wel jaloers zijn op het feit dat Ajax kan spenderen en jeugd spelers kan verkopen met veel geld.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +825
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:05
    Hahahahahahah ik haal alles erbij? Ik zeg alleen wat een transferbeleid van ajax en jij begint opeens over de graafschap.. wat een laag niveau heb jij zeg! Je lult alleen maar onzin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:23
    En dat doet niemand ons na! :D
    Vind ik leuk
    Echt? +267
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:03
    Unilever heeft nog veel meer geld, word je daar toch lekker fan van.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23887
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:30
    Overmars laat de knaken wel lekker rollen! Zo hoort het ook! Kapitaal moet op het veld staan en niet op de bank.
    Blind is een prima versterking voor Ajax. Ik had niet verwacht dat Blind ook echt zou komen. Net als Tadic eigenlijk.
    Vind ik leuk
    talentje +368
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:32
    Kapitaal hoort zeker op het veld te staan, maar je geeft wel bijna 35 miljoen euro uit aan 2 spelers met geen rest waarde meer als ze op de helft van hun contract zitten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 00:33]
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1197
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:30
    En straks blijkt dat hij voor 8 miljoen wordt vastgelegd, oplopend tot maximaal 13. Net zoals het bij Tadic ging..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:44
    Precies, daar zat ik ook al aan te denken.Kan me niet voorstellen dat Ajax meer dan 16 miljoen gaat neerleggen.
    Vind ik leuk
    haarlemx +421
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:30
    Breekt het Suliemaniak record. Het staat toch beter dat je je blind staart of telkens aan sluwejamie herinnert wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:54
    *herinnerd
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:30
    Teveel geld voor een overschatte speler, transfersom kan in 1keer worden afgeschreven. Maar scholletje zal wel gezorgd hebben dat zijn zoontje niks te kort komt........... Weer een staaltje wanbeleid van de directie!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +9410
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:05
    Hey hey?! Rustaaaagh.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:30
    Geld zat daar in Amsterdam, alleen jammer voor de Ajax supporters dat het geen prijzen oplevert ook niet nu ze Tadic hebben gekocht.
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:43
    Wij gaan het zien aankomend seizoen al hou ik mijn hart vast haha... Ik hoop dat wij na 4 jaar weer met de schaal mogen staan en een extra, de knvb beker erbij in mei.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:47
    Wel ja joh, en doe die UEFA cup of de CL er ook nog maar bij......;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +17075
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:44
    Dat gaan we nog wel zien, het is de hoop die jij hebt, en ja ze zeggen wel eens hoop sterft als laatste, maar ook hoop kan sterven :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:46
    Allemachtig Niels92, jij moet wel in paniek zijn om dit deze onbegrijpelijke tekst te schrijven.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17075
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:51
    Ik ben nooit in paniek, wat er ook gebeurt ik blijf altijd positief en in paniek geloof ik niet :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:54
    Dan ben je de enige Ajax supporter die niet in paniek geloofd, wees er dan maar blij mee want bij vele andere Ajax supporters breekt de paniek nu al los.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17075
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:55
    Paniek is een zwakte, het leven is te mooi om in paniek te raken over een spelletje voetbal :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:02
    Herstel. Het leven KAN te mooi zijn over een spelletje voetbal want er zijn mensen die voetbal wegens omstandigheden wel in paniek raken over een spelletje voetbal.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13309
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:31
    Is het dan zo slecht gesteld met die mega-eigen jeugd ? Anders is dit toch niet te rechtvaardigen ? Voor alle duidelijkheid: ze doen mar
    Vind ik leuk
    Iggy +3193
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:45
    Voor alle duidelijkheid: Blind is eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    FACT +2178
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:48
    Whoahahahaha!!
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:46
    Eigen jeugd heeft geen internationale ervaring

    Men moet dan ook wel ervaren spelers kopen voor de Basis elftal
    Zo is tagliafico gekomen vorig seizoen, en tadic met hopelijk blind
    erbij voor aankomen seizoen. Dit elftal heeft de potentie om kampioen te worden (al wordt dit elk jaar gezegt natuurlijk) maar het is nog maar de vraag of TenHag dit team samen kan brengen en de teamspirit omhoog kan trekken voor dat de Champions League voorronde begint.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:32
    tis wel heel erg dure "eigen jeugd " daar
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:43
    hoeveel reacties ga je eigenlijk nog posten op een ajax topic?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147121
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:44
    hoe lang mag je nog op blijven?
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:47
    hoelang*
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:29
    Je bent een ruziemaker, echt sneu jouw gedrag
    Vind ik leuk
    FACT +2178
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:47
    Ja joh, Yuri
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:48
    ?
    Vind ik leuk
    talentje +368
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:35
    Hoop geld voor een speler als Blind. Maar laten we niet vergeten dat we aan het begin van de transfer periode zitten prijzen liggen nu nog hartstikke hoog. Een club als ajax kan hierdoor dit soort bedragen betalen en de voorbereiding in met de complete selectie een voordeel dat de concurrent niet heeft. Al moet zich dat natuurlijk wel gaan uit betalen in prijzen anders is het kapitaal vernietiging.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:36
    Het zit ze in Amsterdam behoorlijk hoog dat ze al 4 jaar geen kampioen zijn geworden, dat ze zo flink met geld smijten...……. waar is die geweldige jeugd??
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:57
    Die halen we nu terug.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +340
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:37
    Stom!
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:38
    Jemig wat een bedrag. Als het voor Tadic was had ik het nog begrepen. Maar je betaalt nu meer voor Blind dan wat je kreeg een aantal jaren geleden. Voor maximaal 21 miljoen zijn er gewoon toptalenten voor het ophalen. Blind alleen voor de extra impuls en ervaring vind ik dan te karig als argument.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 08:48]
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:38
    Wel goed voor het Nederlands voetbal!
    Hopen dat ze nu de voorronde doorkomen dan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:38
    En weet je wat het mooie is? ...……. met Ten Hag word je geen kampioen, hoeveel je ook uitgeeft aan spelers.
    Vind ik leuk
    2cents +50839
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:40
    Blijkbaar krijgt Blind een aardig deel van de transfersom.

    Had Ajax eigenlijk een doorverkoop percentage? 😜
    Vind ik leuk
    Niels92 +17075
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:52
    Volgens mij 10% :)
    Vind ik leuk
    2cents +50839
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:55
    Het deel van Blind of het doorverkooppercentage?

    Anders dan bij de Tadic deal lijkt hier het tekengeld (deels?) via United te lopen als zijn deel van de transfersom.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17075
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:56
    Het doorverkooppercentage
    Vind ik leuk
    Blindsy +9410
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:09
    Dat wordt nu de kick back fee. 😉
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:13
    Haha hoe gaaf zou dat zijn, dat ze meteen 20 procent weer terug mogen storten 😉
    Vind ik leuk
    poklane +4514
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:44
    En het salaris zal ook niet meevallen.
    Vind ik leuk
    5by5 +1249
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:45
    Haha Ajax leid jeugd op voor buitenlandse clubs en wanneer ze in paniek komen omdat ze komend seizoen kampioen moeten worden loopt het zweet in de bilnaad en gaan ze die zelfde jeugd terugkopen voor een giga bedrag.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1967
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:46
    Jezus 21 miljoen voor o ene middelmatige 12 in een dozijn voetballer Ajax is echt de kluts kwijt.
    Vind ik leuk
    rober2704 +732
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:47
    16 miljoen want kan oplopen naar 21 miljoen voor Blind, een bankzitter bij MU en in het Nederlands elftal geen vaste keus meer. Die Overmars en Van de Sar hebben het echt niet meer op een rijtje. Pure paniek om het uiteindelijk toch te doen voor dit krankzinnige hoge bedrag. En dan niet te vergeten het tekengeld wat Blind gaat vangen bij Ajax terwijl ie nog geen bal heeft aangeraakt. Want een jaarsalaris van 4 miljoen zal ie niet gaan verdienen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:55
    In de andere topic dachten vele nog dat hij niet meer zou komen ;-)


    Maar, geweldig!
    Vandaag ook weer gezien dat zijn routine, zijn ervaring op top niveau zeer gewenst is!
    Vind ik leuk
    Bals +386
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:58
    Goh. Over the hill en dan zoveel geld.... Beter een goede trainer aan kunnen stellen!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:08
    Over the hill? Haha prima leeftijd, veel ervaring zeer goede aankoop voor Ajax!
    Vind ik leuk
    Marco S +4095
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:01
    Blind is een fantastische aankoop. die flappie kan er natuurlijk geen donder van.. hij wordt naar voren geschoven vanwege zijn goede contacten en ze betalen dit recordbedrag van wellicht 21 miljoen.. dat is lachwekkend maar blind maakt Ajax kampioen..
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:04
    Blind op veel posities bij United zich staande gehouden de eerste 3 jaar, in de competitie, beker, Europa. Waar grote aankopen faalde, bleef hij overeind staan.
    Vaak op posities wat niet de zijne waren.
    Bij Oranje ook vaak een goede kracht, zijn WK was zijn toppunt, met United de EL (helaas) gewonnen, hij werd verkozen in het beste elftal van dat seizoen in de EL.
    Laatste jaar zijn plek verloren, geen schande bij zo'n grote club 3 jaar daarvoor zeer bruikbaar geweest.
    Jaren gespeeld en getraint op top niveau en nog steeds beginnen mensen over, dat hij geen goede aankoop zou zijn? Beetje jaloezie proef ik daaruit;)
    Onze jonge verdedigers hebbeb geen PremierL op top niveau ervaring Blind brengt routine en zijn voetballend vermogen is zeer goed.

    Met zoveel interesse, zo geweldig dat hij van United terug bij Ajax komt! Hoevaak komt dat nog voor op die leeftijd? Uhh nooit?

    Echt geweldig! Blind PremierL ervaring, Tadic PremierL ervaring dat zijn toch wel twee grote pionnen in het elftal die Ajax echt nodig heeft! De talenten hebben dat ook nodig zulke ervaren spelers om zich heen die alles al hebben meegemaakt!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:05
    Ben wel een voorstander om hem terug te halen, maar dit is toch best veel geld voor wat hij te bieden heeft en een éénjarige contract. Maar misschien doet hij het in de CL hartstikke goed en dan hoor je niemand meer over dan alleen lof ^^.
    Vind ik leuk
    R94 +1445
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:10
    Ik stuitte vandaag op een video waarin Blind vertelde dat het erg pijn deed toen hij in zijn laatste seizoen werd uitgefloten door eigen fans wegens zijn prestaties. Van schlemiel naar Messias in 4 jaar tijd, dat is ook een prestatie.

    21 miljoen is in ieder geval een bak geld. Ook al heb je genoeg te besteden, wat trouwens een ongelofelijk kul argument is om dat bedrag te "verdedigen" maar dat terzijde, vind ik het toch vrij veel en zou je zeggen dat het beter te besteden valt. We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Stranger +4381
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:18
    16 miljoen dus! Die bonussen hoeven allen betaald worden als er prijzen behaald worden😂😂
    Vind ik leuk
    Het Brein +3481
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:29
    Hoppa! Eindelijk heeft Ajax het door!
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:31
    Het mooie is dat er jaren geklaagd is dat Ajax geen geld durft uit te geven en Marc Netto Overmars op de centjes zat en nu Ajax wel geld gaat uitgeven om het gebrek aan uitgaven in het verleden te compenseren is het weer niet goed en is Ajax weer een koopclub die met miljoenen strooit...

    Het is ook nooit goed.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19385
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:52
    Sterker nog...er zijn zelfs kneusjes die zich na tijden ineens weer melden om de zeuren.
    Vind ik leuk
    FACT +2178
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:41
    Ziek......paniek........

    Alwéér met miljoenen smijten....

    35 miljoen voor 2 eind-twintigers.....

    Hou op hoor......

    Koopclub!

    Ow nee, wacht! Blind is natuurlijk eigen jeugd!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:47
    Niemand neemt jou serieus...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 05:56
    Hij heeft gewoon gelijk.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 05:56
    Onze nederlandse PSG.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 12:46
    Wat een afgunst...
    Vind ik leuk
    John040 +1909
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:50
    Tadic en Blind samen 30 + geen volledig afschrijven waarschijnlijk. Dan nog tekengeld en hun beide lonen 1,5 miljoen 13 miljoen afschrijven voor 2 spelers jaarlijks. Als er niks gewonnen word is dat moelijk te verantwoorden met Fanacial fairplay.Ze nemen een groot risico nu alles op alles en nog niet compleet missen een goede spits nog naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:50
    Inderdaad, een goede spits zou niet overbodig zijn. :p
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:50
    Financieel fairplay? Hahahaha!
    Sanchez 40+ miljoen Klaassen 30 miljoen Kluivert 18 miljoen sinds 2013 hebben we 120+ miljoen alleen al aan transfers dus waar heb je het over Haha en met o.a De Ligt, Frenkie, Ziyech genoeg waarde op het veld! Je praat echt ondoordachtige onzin....
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5007
    zaterdag 14 juli 2018 om 01:51
    Met Tadic kon ik inkomen, het spelletje gaat om het maken van goals.
    Waarom nu, mijn inziens, teveel betalen voor iemand die ze hooguit bij je voorkomt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:05
    BAM!
    Vind ik leuk
    13 +10534
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:07
    Van je stoel gevallen? :-)
    Vind ik leuk
    hassel +602
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:14
    Heerlijk, zoveel geld voor een schildpad. En nog meer onrust in het salarishuis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:45
    Hier klopt iets niet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:50
    Oh?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:49
    21 miljoen wordt niet betaalt. Misschien 17 miljoen inclusief bonussen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:50
    Hopelijk voor Ajax een bruikbare speler, wel veel geld. Nergens een alternatief voor een paar miljoen zoals PSV deed met Guardado?
    Vind ik leuk
    Fedal +9
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:13
    Voor veel te veel geld terug gehaald net zoals de Jong bij PS*. Al een hele tijd uitgerangeerd in het buitenland,dus maar op hangende pootjes terug naar de "Wannabee voetbal" competitie waar ze heel misschien nog wat kunnen.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:44
    Rare vergelijking, De Jong misluktmislukt bij de subtop en daaronder zowat niks gespeeld.

    Blind eerste 3 jaar basis speler bij United één van de grootste clubs, bleef overeind waar grote aankopen faalde, EL gewonnen waar hij werd gekozen in het beste elftal van het seizoen, vorig jaar raakte hij zijn basis plaats kwijt geen schande na 4 jaar United, maar hij werd wel geroemd om zijn 6 CL wedstrijden vorig jaar, deze 54 voudig international vergelijk jij met De Jong die mislukte bij Gladbach en bij Newcastle??? Lachwekkend gewoon met uitroeptekens !!!
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1731
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:42
    Dit is een hele vroege 1 april grap, toch?
    Voor dat geld is er toch wel iets beters te halen dan Blind? Hier maak je de Ajax supporters niet heel erg gelukkig mee met zo'n bedrag voor Blind..
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2537
    zaterdag 14 juli 2018 om 03:46
    54 voudig international meer dan 140 wedstrijden bij United, ja wij zijn idd heel blij!!!
    Vind ik leuk
    orion73 +1274
    zaterdag 14 juli 2018 om 04:18
    Sar wordt overal ingezet vanwege zijn verleden maar zodra het om geld gaat maakt dat dus niet uit. Ook dan betaal je gewoon de hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    Echt? +267
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:08
    Sar verlost zijn oude club van een overbodige duurbetaalde matige voetballer. Zijn clubtrouw valt te prijzen!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 14 juli 2018 om 05:53
    Oei velen in paniek. Hou vol mannen er komt vast en zeker een opbeurend Ajax topic vandaag 😂

    De Ligt tekent bij Liverpool 😉
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 05:55
    😂😂😂😂😂😂 21 miljoen euro voor blind 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Echt? +267
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:09
    En in de kleine lettertjes staat dat papa coach moet worden😂😂
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 05:57
    Ze zijn echt BLIND bij ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:01
    Welkom terug Daley! Aan de reacties te zien, schijten ze in Eindhoven en Rotterdam al in de broek.
    Vind ik leuk
    Echt? +267
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:10
    Van het lachen ja. Blind is natuurlijk geen versterking, Tadic helaas wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:01
    In plaats van met 3 - 1 te verliezen tegen Anderlecht wordt het met Blind 2 - 1 verliezen van Anderlecht
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19385
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:34
    Er zitten de komende maanden een aantal mensen wekelijks met het zweed in hun bilnaad...en met oprecht alle respect voor Daley.....dit is gekkenwerk.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 06:39]
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:35
    Ideale aankoop voor dit ajax. Eindelijk een leidende speler achterin met haar oppe zak
    Vind ik leuk
    JTE +158
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:37
    Ajax heeft gelukkig geld genoeg,en versterking is noodzakelijk,zie gisterenavond tegen Anderlecht,nu voorin nog versterking halen aangezien Bande lang uitgeschakeld is
    Vind ik leuk
    joppie +214
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:46
    Als we maar kampioen wordt en de voorrondes Champions league door komt dat is voor mij het belangrijkste
    Vind ik leuk
    frankn27 +5272
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:04
    Snap ik ben der echter bang voor met deze spelers... en dan heeft het veel gekost
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 06:51
    En weer negatief doen over Blind , ze vergeten echter dat hij pas vorig jaar niet meer in de basis stond en ook nog de pech had dat hij een vervelende blessure had, nou die 16 tot 21 milj is voor Ajax een peuleschilletje en maar negatief doen , je denkt toch zeker niet dat Ajax de fout maakt dat men niet weet wat men koopt nou dat kunnen jullie vergeten want hij gaat weer een goed seizoen op de mat leggen !
    Vind ik leuk
    frankn27 +5272
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:01
    Hoezo zou Ajax niet de fout kunnen maken wat het koopt? Dat kan elke club overkomen dat ze een ongelukkige transfer maken maar Ajax niet? (Is ze wel vaker overkomen hoor)
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:13
    Kan best maar geef hem nu maar eens een kans die hij toch echt verdiende met zo een staat van dienst !
    Vind ik leuk
    frankn27 +5272
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:36
    Ben ik met jou eens spelers worden al afgeschoten voordat ze een bal getrapt hebben dat is bij mijn cluppie ook zo. Maar denk dat niemand twijfelt over de meerwaarde van blind in de Mickey mouse competitie maar dat het heeeeeel veel geld is... eigenlijk teveel
    Vind ik leuk
    frankn27 +5272
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:00
    Eerst al teveel betaald voor tadic nu voor blind het gaat hard zo met de spaarcenten en met die 2 plaats je je ook nog niet eens voor de CL
    Vind ik leuk
    laatste +5
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:08
    Niets zal helpen zolang deze trainer aan het roer blijft.

    Weg met deze trainer, heel snel!
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +146
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:13
    De verlosser
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:14
    Even los van alle kansloze reacties hier. Het is echt ontzettend veel geld voor een speler met een 1-jarig contract. Tuurlijk goed gedaan door Overmars en co om (zogenaamd) andere clubs af te troeven. Maar vooral voor centraal achterin vind ik het heen toegevoegde waarde.
    Vind ik leuk
    Dunneke +144
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:19
    Nu maar hopen dat hij het waar gaat maken voor dat geld
    Vind ik leuk
    NickA +22
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:26
    Was voor meer verkocht dus balans is goed
    Vind ik leuk
    henk1952 +21
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:29
    Die zag ik niet aankomen..
    Vind ik leuk
    Nielsk +789
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:41
    Bandé 8,25 miljoen en volgens een aantal Ajacieden hier een miskoop, waarschijnlijk 21 miljoen voor blind waar je minder voor kreeg en Blind heeft geen restwaarde, Amsterdam is in paniek
    Vind ik leuk
    martinho +845
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:09
    Oja contract voor nog 1 jaar? Dan hadden ze ook nog een jaartje kunnen wachten.
    Best een groot bedrag voor iemand die nog maar 1 jaar contract heeft.
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +458
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:17
    Een speler uit de eigen jeugd voor zoveel geld terugkopen is natuurlijk bizar. Zulke spelers komen normaal gesproken transfervrij over aan het eind van hun carrière om de club te helpen. Blijkbaar heeft Ajax er alles voor over om kampioen te worden. Maar ook al worden ze dat, het blijft vreemd beleid en blinde paniek.
    Vind ik leuk
    Bo3007 +135
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:23
    Eerst maar eens afwachten wat die echt kost. Tadic was vooraf ook te duur en viel achteraf ook mee.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1448
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:25
    wel een dure maar goede aankoop voor Ajax namelijk deze speler weet al hoe het is om uitgefloten te worden door je eigen supporters dus die zal niet zo reageren als Ziyech. Hebben ze daar handig gedaan in de 2e voetbalhoofdstad van Nederland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:37
    Schrijf maar niks want er is geen hond die reactie 339 leest ondanks dat het over Blind gaat........;-)
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +109
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:41
    En wanneer clasie terug keert naar feyenoord dan was het volgens vele van jullie een teken van zwakte om weer terug te keren naar je oude nest! Haha wat is dit dan?
    Vind ik leuk
    Sirdaniel +59
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:44
    Onvoorstelbaar...
    Vind ik leuk
    Muscles +608
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:50
    Welkom Daley, je hebt het goed gedaan maar voor dit geld MOET je Ajax alles geven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:50
    Amper wedstrijden in de benen de afgelopen 2 jaar, nog een 1 jarig contract..en papa Blind als zaakwaarnemer die wat centjes in de zak steekt.

    Afgelopen winter nog op kantoor gezeten bij AS Roma wat op het laatste moment niet doorging en dan nu de zakjes gaan vullen in de kleredivisie.

    Man man man
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2613
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:57
    Helemaal gek geworden joh. Anderzijds betaalt Ajax slechts vier miljoen voor die jongen. Ze hebben m destijds voor 17 miljoen aan ManU verkocht.

    Ik kan me voorstellen dat United hem een gedeelte salaris meegeeft en Ajax een hoge transfersom betaalt. Op die manier kunnen ze zijn salariskosten ook weer drukken, omdat de compensatie er al is.

    De aankoop is goed, maar het bedrag blijft bizar...... Dit had ik niet betaald voor Blind
    Vind ik leuk
    De Gekste +209
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:00
    Een kat in het nauw...
    Vind ik leuk
    jeffah +85
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:06
    Eindelijk geven ze geld uit aan spelers met ervaring, is het weer niet goed. Als je weer mee wil doen europees is dit gewoon een goeie aankoop. Niet zeuren
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2250
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:13
    als je het kan missen mag je best veel geld uit geven zolang het maar buiten nl is
    Vind ik leuk
    cesswa +1
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:16
    Eerst maar het officiele bedrag zien.. Bij Tadic zaten ze er ook maar 8 miljoen naast..
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:16
    Netto netto Kluivert uit Blind in, prima wisseling in mijn ogen
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:19
    Voor meer geld gekocht dan verkocht...apart...
    Vind ik leuk
    Zomaarwat +159
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:28
    In de reacties gaat het hier over Stratum demoniseren door een paar droeftoeters, over al het geld dat ze in Amsterdam hebben en ze schijnbaar toch al 4 jaar maar niet goed weten te investeren en hoe slecht PSV is uit pure afgunst omdat zij wel prijzen pakken! Wa'n zielig volk zeg, die neuzen! Het is gewoon een verzameling superrijke losers met een natte droom die maar niet uit wil komen.
    Vind ik leuk
    Mari +6568
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:49
    Sar inzetten. Dan weet je het wel.
    Eer moet ergens in de tweede of derde divisie in Frankrijk een meedogenloze Fransman zijn. Of anders een speler die het niet heeft gehaald bij Atletico.
    De duurste, hoe dom kan je zijn
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4533
    zaterdag 14 juli 2018 om 09:50
    Wat een lachwekkende, verrotte voetbalwereld is het toch als er voor deze clown zoveel betaald wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:02
    In mijn ogen de meest overschatte speler van Nederland
    Vind ik leuk
    B3v3r +533
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:15
    Maar waarom heeft hij dan zo veel wedstrijden gespeeld voor Utd?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 12:03
    Zat toch ook geregeld op de bank volgens mij. Ik hoop voor je dat ie het goed gaat doen hoor. Maar vind em zelf niet zo geweldig.
    Vind ik leuk
    alaaf +467
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:02
    En in april staan we weer op de platte kar in Eindhoven
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:03
    Goede speler voor ajax.maar echt veel te veel geld.genoeeg geld op de bank staan,maar toch
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:14
    Toch is het grappig dat men zegt hij kost zoveel geld.... Ajax kreeg 17,5 miljoen voor blind dus valt allemaal best mee
    Vind ik leuk
    B3v3r +533
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:14
    Geweldige versterking voor Ajax en de eredivisie
    Vind ik leuk
    Wong Ho +100
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:23
    Ik hoop dat het ook echt doorgaat, en als dat is gebeurt, dan zeg Ik: Welkom Thuis Daley !
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:28
    Voor een speler met een 1 jarige contract is dit bizar veel geld. Het heeft weg van een paniekaankoop. Zijn trackrecord is ook niet altijd overtuigend geweest. Ajax had toch iets beters kunnen vinden.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:29
    Lekker haten op Ajax mooiste club van NL jaloersheid is een ziekte dus beterschap zielige kuikens
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:30
    Ajax kan zeker 3 tot 4 seizoenen gebruik maken van Daley. Twee keer leuk presteren in Europa en er is geen pijn meer over deze aankoop. Welkom koene strijder!
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:38
    16.000.0000 Euro???? voor een reservespeler van M.U.???
    Vind ik leuk
    Lesseh +67
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:41
    Ajax is de enigste club in Europa die Daley Blind wil inlijven, veel te duur voor deze matige speler die alleen maar ballen terug en zijwaarts speelt en dat voor 17 miljoen. Hij heeft niet voor niets geen basis plaats meer bij Manchester United. Ze zijn inderdaad BLIND bij Ajax
    Vind ik leuk
    Makis +1123
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:46
    WoW, ik verbaasde me al over die aankoop (bedrag) voor Tadic al, maar dit een ex speler waar naar mijn idee teveel voor betaald is door Manchester terughalen voor een bizar bedrag. Begrijp me goed aanwinst voor de eredivisie maar iets klopt er niet bij Ajax
    Vind ik leuk
    Makis +1123
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:52
    Er is geen club in Europa die 16-21 miljoen betaald voor een speler als Blind. Je verkoopt m voor 17 miljoen? Mocht dit echt waar zijn lachen ze de lul uit de broek daar in Manchester
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    zaterdag 14 juli 2018 om 14:15
    In Europa is 16-21 miljoen een lachertje voor een ex speler van United.
    Vind ik leuk
    Lesseh +67
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:55
    Grootste miskoop van Ajax ooit, zeer matige voetballer die bij Manchester NIET goed genoeg was voor een basis plaats ZE ZIJN WERKELIJK BLIND bij Ajax om zoveel miljoenen weg te gooien voor deze speler BELACHELIJK.
    Vind ik leuk
    Eldenia +401
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:01
    ze hebben echt een zonnesteek opgelopen daar, voor dat geld haal je een jongere speler die in alle facetten beter is dan Blind, echt ongelofelijk deze aankoop voor dat geld.
    Vind ik leuk
    Hammie +1062
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:01
    Paniek aankoop Amsterdam
    Vind ik leuk
    Simsalabim +949
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:07
    papa Danny heeft zeker aangedrongen op deze transfer, als je Blind wilt hebben voor zo veel geld is er structureel iets niet goed in je hoofd.
    Vind ik leuk
    RobbieV +55
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:10
    Hoogte van het bedrag voert de druk op bij Blind. En we weten hoe hij presteert onder druk...
    Vind ik leuk
    fr1963 +2431
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:28
    Toch denk ik dat Blind de schakel voor succes kan zijn voor ajax. Afgelopen seizoenen was ajax te wisselvallig en was er steeds een valse start. Daar lijkt het nu weer op uit te draaien, een type Blind kan voor de nodige rust zorgen en stabiliteit. Daarmee kun je prijzen winnen, niet persé met 11 goede spelers....
    Kijk naar feyenoord
    Haalt ook af en toe ervaren spelers terug, zij creëren rust en stabiliteit. Daarmee kun je van 12 of 13 eredivisieclubs winnen uit en thuis. Zo wordt je ook kampioen....
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3410
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:29
    Ik heb de tweets van de man utd fans gelezen over deze transfer. Die schrikken niet snel ergens van maar lachen hier hun ballen uit hun broek. Daley fucking Blind
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 12:01
    21 miljoen prima voor deze topgozer. Hij gaat Ajax weer naat een hoger niveau tillen. Als Ten Hag een beetje mee werkt. Totaal nog geen vertrouwen in hem
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:58
    Dat wordt weer ouderwets tikkie takkie voetbal in de Arena. Het kampioenschap kan niet meer ontgaan als er geen gekke dingen op blessuregebied gebeuren en de selectie op 1 september nog dezelfde is. Maar je ziet het nu al met Bandé. Misschien een goed idee om Lozano bij PSV weg te halen voordat Cocu op dat idee komt. Misschien dat Sjaak Swart die rol tot de winterstop in kan vullen?
    Vind ik leuk
    Heino +41
    zaterdag 14 juli 2018 om 22:47
    Het komt nu zo over dat het lijkt of Manchester United geen geld heeft, om een speler van rond de 60 miljoen te kunnen betalen(en Ajax daar wel aan mee zo kunnen betalen) en daarom de transfersom zo hoog inzet en ook geen water bij de wijn wil doen ondanks een eenjarige verbintenis.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 00:49
    21 Miljoen voor een hele matige speler. Ze hadden beter die Argentijn kunnen halen
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zondag 15 juli 2018 om 11:21
    Op de bank, contract voor een jaar en hij wordt oud. Dit bedrag is veels te hoog.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Telegraaf: Blind bereikt persoonlijk akkoord en wordt duurste Ajax-speler ooit