Heracles Almelo sluit Open Dag met winst af en danst simpel langs Jong Ajax

Heracles Almelo sluit Open Dag met winst af en danst simpel langs Jong Ajax

Gepubliceerd: zondag 15 juli 2018 om 16:44zo 15-07-2018 om 16:44

Heracles Almelo heeft Jong Ajax verslagen op de Open Dag. In Almelo werd het 3-1 voor de Heraclieden.

Heracles begon in de eerste helft met veel jonge spelers. De ploeg van trainer Frank Wormuth was beter dan de Amsterdammers en kreeg al snel kansen om op voorsprong te komen. De ban werd echter pas na ruim een half uur gebroken. Voormalig Jong PSV-spits Joey Konings brak in de zestien door en schoot de bal achter keeper Stan van Bladeren: 1-0.

Het duurde niet lang voor Heracles een tweede treffer maakte. Nog voor de rust vond Konings opnieuw het net: 2-0. Kort na rust was de wedstrijd gespeeld doordat Adrian Dalmau er 3-0 van maakte.

Jong Ajax kwam via Kaj Sierhuis nog terug in de wedstrijd. De jonge spits zag zijn afstandsschot niet goed verwerkt worden door doelman Michael Brouwer, die in de tweede helft mocht keepen. Het bleef bij 3-1.

Plaats een reactie

Rene80 +2422
zondag 15 juli 2018 om 16:47
Even kijken wat de ajax fans voor smoesjes hebben voor het verlies. O ja voor je als ajax hooligan gelijk hier bovenop springt met reageren. Het was sarcasme.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 juli 2018 om 16:49
Ze kenne betâh auvâh je lulle dan vajje vrete! ;-)
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
zondag 15 juli 2018 om 16:49
Jong Ajax en wat is jou punt nu dan?
Vind ik leuk
Rene80 +2422
zondag 15 juli 2018 om 17:11
Jong ajax is toch ook ajax
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
zondag 15 juli 2018 om 17:28
Dan moet je ook niet zeuren dat wij vier jaar niks hebben. Jong Ajax kampioen de vrouwen al twee jaar achter elkaar kampioen dusss als het toch Ajax is (-:
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 juli 2018 om 18:21
Ja Jong ja snap sowieso niet dat Vp over deze wedstrijd een artikel maakt misschien omdat het de open dag was van heraceles
Vind ik leuk
fr1963 +4367
zondag 15 juli 2018 om 21:16
Joh! Zou het?
Toevallig was jongajax de tegenstander en het slachtoffer...
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 07:47
Omdat het VOETBALprimeur is wellicht?
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 23:25
Nee ben je gek is Feyenoord wat ben jij blind zeg!!
Vind ik leuk
14forever +9066
zondag 15 juli 2018 om 16:49
Sarcasme na zo een statement. Tuurlijk gab.
Vind ik leuk
Roodbergen +9829
zondag 15 juli 2018 om 17:01
Vindt je het werkelijk nodig om reacties uit te lokken? Wat is er triester
Vind ik leuk
Rene80 +2422
zondag 15 juli 2018 om 17:12
Sorry schatje. Was ook niet lief van me.
Vind ik leuk
John M. +5153
zondag 15 juli 2018 om 17:48
Ja maar het was een verjongt Jong Ajax.....

.* verjongd
[Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 17:51]
Vind ik leuk
Pimman +10390
zondag 15 juli 2018 om 18:09
Smoesjes?
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 23:27
nee in jong Ajax zaten er 4 bij onder de 17 jaar!
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 juli 2018 om 18:19
Probeer je zieltjes te winnen of gewoon likes ? Je weet toch zelf dat je reacties uit wil lokken zo Jong Ajax speelde jochies van 18 en 19 tegen een Eredivise club.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 23:23
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 juli 2018 om 16:48
Nu al de open dag, dat is wel een erg vroege open dag in Almelo.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
zondag 15 juli 2018 om 16:49
Eagles idem dito vandaag
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 juli 2018 om 16:50
Meen je niet, zo vroeg in het seizoen in de vakantietijd.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
zondag 15 juli 2018 om 16:51
Ja was ook lekker rustig bij ons (-:
Vind ik leuk
ruud wubbers +21851
zondag 15 juli 2018 om 16:50
Valt wel mee, die van ons was enkele weken geleden al.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 juli 2018 om 16:51
Serieus? Tering, da's wel erg vroeg man. Selectie is dan ook meestal nog niet op pijl en de meeste zijn nog met vakantie. Je doet het voor de fans immers.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21851
zondag 15 juli 2018 om 16:57
Was nog voor de vakantie, dus eigenlijk ideaal. Beter dan ergens in augustus ofzo.(niet dat ik naar dat soort dagen ga natuurlijk)
Vind ik leuk
xaja32 +244
zondag 15 juli 2018 om 21:22
vind ik ook hoor
van mij mag de competitie ook op of rond 1 september beginnen
dan zijn de meeste mensen weer terug van vakantie
en de stations ook weer voller
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 juli 2018 om 21:28
Dan is de competitie al lang weer begonnen. Wij trappen op 12-8 af tegen Emmen Thuis.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zondag 15 juli 2018 om 17:05
Vandaag Open Dag, morgen Uitverkoop
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 17:13
Open huis !
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 16:48
Kwam die Joey Konings niet uit Helmond?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 juli 2018 om 16:49
Weet ik niet, ik heb geen internet.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 16:51
Goh, dat had ik niet gedacht. Wel balen voor je. Is dat moeilijk geen internet?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 juli 2018 om 16:52
Laat maar, dit hoeft geen eigen leven te leiden. Was een grapje, meer niet.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 16:57
Ik heb het even opgezocht. Hij komt uit Heesch daar in de buurt van Nistelrode en Oss.
Zou hij dan familie zijn van Corrie Konings?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
zondag 15 juli 2018 om 17:52
Tante Corrie van achter de kerk?
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 16:49
Who cares
Vind ik leuk
vanzanten +20
zondag 15 juli 2018 om 17:51
Nou, ik toch wel een beetje. Ik maak me best zorgen over mijn club. We hebben nog niet veel gewonnen in de voorbereiding. Vorig jaar had ik door het drama met Nouri al ingecalculeerd dat we geen kampioen zouden worden, maar dit jaar zijn er wat mij betreft vooralsnog geen excuses, zeker gelet op het geld dat is uitgegeven. Maar ik heb nog niet het idee dat er een stijgende lijn in onze club zit en blijkbaar geldt dat voor verschillende van onze elftallen.
Vind ik leuk
stratumseind +195270
zondag 15 juli 2018 om 16:50
Over een paar weken doen ze hetzelfde tegen het eerste.
Ik zeg goed bezig heracles.
Vind ik leuk
El Cazador +8939
zondag 15 juli 2018 om 16:54
Word tijd dat er meerdere mensen je gaan rapporteren, want je cynisme neemt irritante vormen aan welke we niet meer onder de noemer zonnesteek of San Miguel dronken kunnen plaatsen!!
Vind ik leuk
stratumseind +195270
zondag 15 juli 2018 om 16:57
nou zeg dat wel , wereldschokkend wat ik post....
poeh poeh
als ze justitie maar niet gaan inschakelen want dan ben ik het haasje......
Vind ik leuk
Ryanaz +2820
zondag 15 juli 2018 om 16:58
Je kan het ook negeren man. Relax iedereen mag gewoon zijn mening vertonen. Als je zijn naam ziet lekker doorscrollen en negeren. Levert al een stukje minder stress op(:
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 16:56
Stratum, is jou woonplaats toevallig op Tenerife?
[Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 16:57]
Vind ik leuk
stratumseind +195270
zondag 15 juli 2018 om 16:59
nee waarom ?
Ik zit op het vaste land wel aan diezelfde grote sloot dat wel
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 17:03
Ahh ben op vakantie dus vandaar haha. Aardig vertoeven hier wel, alleen dat tempo moet ik wel aan wennen haha
Vind ik leuk
stratumseind +195270
zondag 15 juli 2018 om 17:04
handrem erop trekken en wel met twee handen ,doe ik ok iedere dag

en veul blijven drinken
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 17:20
Ja lekker.. zit in een barretje met een halve liter voetbal te kijken. Helaas 1-0 dmv schwalbe vrije trap.. maargoed, genieten!
Vind ik leuk
stratumseind +195270
zondag 15 juli 2018 om 17:25
lekker doorgaan met dat waarmee je bezig bent , doe je goed
Vind ik leuk
El Cazador +8939
zondag 15 juli 2018 om 17:03
Huela in het uiterst zuiden van Spanje toch, Jezus wat zal het er heet zijn in augustus.
Vind ik leuk
stratumseind +195270
zondag 15 juli 2018 om 17:04
in de buurt van Huelva, en die hitte is heerlijk
beetje liggen beetje drinken vooral niks doen en dat iedere dag weer

ik heb nie veul nodig
[Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 17:05]
Vind ik leuk
Iggy +4517
zondag 15 juli 2018 om 17:13
Ow ja joh?! Dankzij je waanideeën verwar je je aanleunwoning in een troosteloos Brabants dorp met een appartement in het zonnige zuiden.
Vind ik leuk
stratumseind +195270
zondag 15 juli 2018 om 17:16
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
2cents +61663
zondag 15 juli 2018 om 16:51
Mooi verslag. De commentator van TV oost vond het live bij de wedstrijd juist tegen de verhouding in dat Heracles op 1 en vervolgens 2-0 kwam.

Tandeloos Jong Ajax gezien, dat Heracles nauwelijks aan de bal liet komen tot de 2-0.

Jensen is nog wat te ligt voor mannenvoetbal. Dat komt wel. Kühn valt nog steeds tegen. Pasquali als middenvelder centraal achterin is gedurfd. Benieuwd of Ajax dat gaat doen in de competitie.

Die gekke Sierhuis pikt gewoon weer een goaltje mee.
Vind ik leuk
Der Monarch +2120
zondag 15 juli 2018 om 16:56
Pasquali heeft echt wel wat en Sierhuis is geen geweldenaar, maar wel echt een killer.
Vind ik leuk
HanV +5477
zondag 15 juli 2018 om 17:37
Ajax was natuurlijk geïmponeerd door de Harley Davidsons, de Club Kippenhok, DJ Kwek en DJ Kwak en de man met de kettingzaag.
Vind ik leuk
Smithsonian +43344
zondag 15 juli 2018 om 17:00
Mooi zo.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 17:13
Dit is een voorproefje op de eerste competitie wedstrijd tegen Ajax
Vind ik leuk
sundaymanara +1322
zondag 15 juli 2018 om 17:38
Heracles nieuws, dat willen de mensen.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
zondag 15 juli 2018 om 20:41
Ja hoor. Beetje afwisseling kan geen kwaad.
Vind ik leuk
broedkip +2221
zondag 15 juli 2018 om 17:45
Ja niet zo moeilijk toch? Alles wat Ajax is verliest.
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zondag 15 juli 2018 om 17:53
Waar zijn toch al die talentjes uit die warme stad.
Vind ik leuk
Fritske01 +5132
zondag 15 juli 2018 om 18:15
Gaat lekker met Ajax, ik lees alleen maar verlies wedstrijden van zowel "wij zijn de beste" en wij willen ook de beste zijn.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 juli 2018 om 18:17
Alle oefenwedstrijden die nergens feitelijk om gaan worden verloren en straks alle wedstrijden die er om doen worden gewonnen let maar op ! Ajax laat iedereen in de waan van we zijn te kloppen maar straks voor het echie veegt Ajax 1 met iedereen de vloer aan ! Jong Ajax geen idee teveel verandert in die ploeg.
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zondag 15 juli 2018 om 19:34
Dan blijken ze in de winterstop 6de te staan met 15 punten achterstand.

Aldus Pietertje.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 juli 2018 om 19:51
We zijn geen Feyenoord knul
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zondag 15 juli 2018 om 20:03
Ik heb geen Feyenoord genoemd Pietertje.
We hadden het toch over Ajax.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 juli 2018 om 20:13
Je ben echt mega dom reageer niet eens meer op je !
Vind ik leuk
fr1963 +4367
zondag 15 juli 2018 om 21:13
Ajax raakt gewend aan dit soort uitslagen....Jong, oud, maakt niet uit...
Mooi begin van het nieuwe seizoen.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 15 juli 2018 om 22:06
afca wzawzdb Jwz !!! Sowieso de Rijkste !
Vind ik leuk
Twente +358
zondag 15 juli 2018 om 22:32
Mooi als Heracles kan winnen, kunnen wij dat ook wel XD
Vind ik leuk
Franciscus +187
maandag 16 juli 2018 om 14:44
De landskampioen verloren van Heracles! Een schande. Nu hoor ik geen: "Wij zijn Ajax meer!"
[Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 14:45]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws