Ziyech blijft mogelijk tóch: 'Heb ook helemaal geen afscheid genomen van de club'

    Ziyech blijft mogelijk tóch: 'Heb ook helemaal geen afscheid genomen van de club'

    maandag 16 juli 2018 om 07:34

    Het kordate optreden van Ajax op de transfermarkt zorgt voor veel positivisme binnen de spelersgroep. Dat stelt Klaas-Jan Huntelaar. De Amsterdammers strikten met Dusan Tadic (29) en Daley Blind (28) twee relatief jonge Premier League-spelers.

    "Ik denk dat iedereen ziet dat Marc Overmars (directeur spelersbeleid, red.) heel goed bezig is met aankopen", vertelt de spits in gesprek met de NOS. "Iedereen merkt dat. En iedereen voelt dat. Het mooie is: iedereen wil er deel van uitmaken. Dat positivisme zie je. Iedereen ziet dat er fantastisch werk wordt gedaan."

    Naast Tadic en Blind, wiens komst officieel nog niet bekend is gemaakt, legde Ajax deze zomer Perr Schuurs, Zakaria Labyad en Hassane Bande vast. "Als je Justin Kluivert voor 17 miljoen euro verkoopt en je haalt voor 11 miljoen euro Dusan Tadic terug, dan heb je als club een goede deal gemaakt", aldus Huntelaar. "We willen er vol voor gaan. En ik denk zelfs dat jongens die overwegen om weg te gaan, nu graag willen blijven als er geen juiste club komt. Je ziet wel iets ontstaan bij Ajax."

    Een van die spelers die mogelijk toch blijft is Hakim Ziyech. "Ik heb ook helemaal geen afscheid genomen van de club", zegt de Marokkaan. "Ik heb mijn wens uitgesproken, dat is het enige wat ik heb gedaan. Ik ben niet op de zaken vooruitgelopen. Ik zal altijd alles voor Ajax geven. En als ik niet weg ben, speel ik gewoon de Champions League-wedstrijden. Ik maak me er totaal niet druk om. Ik ben nu hier en ik richt me op Ajax."

    Poll

    Gaat Ajax kampioen worden?

    (16705 stemmen)

    Plaats een reactie

    Sjaakster +330
    maandag 16 juli 2018 om 07:39
    Dat zei ik al. Ziyach blijft gewoon.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:40
    En aan het eind van de rit grijp je er net weer naast...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:40
    Zo goed als zeker kampioen, hoor ook goede verhalen dat er zelfs lopende spelers zijn bij Ajax tegenwoordig, dat vind ik altijd wel een bonus.
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 07:55
    Hahaha, dit snufje cynisme vind ik wel leuk hoor.
    Vind ik leuk
    PRICE +25449
    maandag 16 juli 2018 om 08:30
    Zo goed als zeker kampioen?? Nog geen wedstrijd gespeeld.
    Seizoen moet nog beginnen. Beetje reëel blijven.
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 08:38
    Deze mevrouw voorziet het forum van de broodnodige humor. Als Ajacied kan ik dit gewoon waarderen hoor.
    Vind ik leuk
    pdavie +434
    maandag 16 juli 2018 om 07:40
    Grote strik erom en weg....
    Vind ik leuk
    Hakbal +742
    maandag 16 juli 2018 om 07:46
    Dat denken de meesten ook over jou
    Vind ik leuk
    pdavie +434
    maandag 16 juli 2018 om 08:07
    Had je het tegen mij?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:40
    Overmars goed bezig? Als je Blind koopt dan ben je bezig met vriendjespolitiek, niet met het leiden van een club.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:42
    Beetje misplaatste arrogantie omdat er in Eindhoven niemand is die ooit terugkeert?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:44
    Kom op, wees eens reeel, voor dat geld had je echt wel een betere speler dan blind kunnen halen. Je onderbouwing slaat nergens op
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:45
    Dat is een schijntje voor Blind! Hij heeft al bewezen op hoger niveau mee te kunnen
    Vind ik leuk
    HupHolland +1477
    maandag 16 juli 2018 om 08:22
    Blind is een geheel overbodige aankoop eigenlijk.

    Als centrale verdediger zou ik hem niet in willen zetten, absoluut geen top centrale verdediger.

    Als je denkt dat een links back het verschil moet gaan maken, dan kom je van een andere planeet.

    Als verdedigende middenvelder heeft Ajax veel betere opties die allen sneller zijn, beter takkelen, beter dribbelen, kopsterker zijn, betere passes geven en doelgerichter zijn.

    Blind is gewoon veels te duur en zijn toegevoegde waarde is voor mij niet geheel duidelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:50
    Nou nee ik denk het niet dat je voor dit geld een veel betere speler zou kunnen kopen,
    Meeste betere spelers zijn namelijk gewoon duurder
    Daarnaast weet je bij blind wel dat die er direct ook kan staan kent de club en competitie goed spreekt de nl taal
    Een of andere vreemde buitenlander is toch vaak maar afwachten hoe dat loopt
    Vind ik leuk
    Morris +21894
    maandag 16 juli 2018 om 07:54
    misschien moet je dan ook met namen komen?

    onderschat zijn ervaring niet.
    onderschat zijn inzicht niet.

    misschien is hij niet de snelste en maakt hij zijn foutjes, toch veel wedstrijden gespeeld in Engeland en werd zeer gewaardeerd.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1477
    maandag 16 juli 2018 om 08:23
    Dit zijn iderdaad de enige twee punten die Blind toevoegd.
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 07:58
    Voor dat geld koop je niet zo makkelijk spelers met de juiste hoeveelheid talent en ervaring. Als Lozano mocht weg gaan bij PSV dan zal die club ondervinden dat je voor dat geld nooit hetzelfde terug zal kunnen kopen...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +39746
    maandag 16 juli 2018 om 08:13
    Dat weten we al.
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 08:16
    Haha, joh....


    Je denkt toch niet dat we jullie slimmer willen maken?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +39746
    maandag 16 juli 2018 om 08:33
    Het beleid van PSV word niet bepaald obv postings op VP :)
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 08:40
    He nou.
    Vind ik leuk
    Iggy +3187
    maandag 16 juli 2018 om 10:27
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:40
    Klaas-jan enige sympathieke gast die daar rondloopt ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:46
    Wij hebben er tenminste 1tje
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +823
    maandag 16 juli 2018 om 08:30
    Klaas-jan sympathiek?? Haha laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:41
    Ons Ajax gaat kampioen worden! Ons mooie Ajax! De allergrootste, de allermooiste, de allerrijkste, maar vooral de allerwarmste club van Nederland en ver daarbuiten! Ons mooie warme Ajax, ik hou er zo van!

    Prachtig al dat Ajax nieuws op de maandagmorgen! Beloofd weer een mooie week te worden!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1293
    maandag 16 juli 2018 om 07:48
    Je hebt de afgelopen maanden in een grot geleefd en weinig bestuurlijke ellende en koude uitspraken meegekregen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:51
    Tijltje nodig?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:55
    *belooft
    Vind ik leuk
    buddha +7983
    maandag 16 juli 2018 om 08:12
    zeikerd.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +823
    maandag 16 juli 2018 om 08:29
    Misselijk makende aarogantie, je zet jezelf en je club weer eens voor schut! En dan maar huilen als heel nederland tegen jullie keert..
    Vind ik leuk
    alffie +1730
    maandag 16 juli 2018 om 09:15
    Haha heel Nederlan. Jij bent niet heel Nederland.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +823
    maandag 16 juli 2018 om 09:43
    Er wordt toch altijd gezegd door ajax supporters heel nederland is tegen ons ofniet dan. Beetje kennis aub voordat je zo dom reageerd
    Vind ik leuk
    alffie +1730
    maandag 16 juli 2018 om 10:24
    Zul je mij nooit horen roepen.
    Tuurlijk zijn er een hoop die niet voor Ajax zijn, gelukkig maar.

    Haha dom reageren.
    Personen die dom reageren zijn personen die met afgunst reageren.

    Prettige dag verder.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    maandag 16 juli 2018 om 07:44
    Ajax heeft nu een selectie waar je kampioen mee kan worden. Over 34 wedstrijden weten we het. Real heeft ook een ploeg om kampioen mee te worden maar toch zijn ze het niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:52
    zonder dollen, dat lijken me wel wijze woorden; waar je kampioen mee KAN worden
    Vind ik leuk
    Sil95 +10081
    maandag 16 juli 2018 om 08:09
    Moet worden. Het moet dit jaar gebeuren. Daar is de club simpelweg toe verplicht.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:50
    Ziyach is net als Luuk de jong, niemand wil hem hebben, en ajax wil van hem af, dus dat wordt Qatar op het middenveld met Sneijder
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:56
    Wie zegt dat hij niet welkom is, Overmars en Ajax hebben eigenlijk al laten doorschermeren dat er niemand meer weg mag, lijkt mij dan ook dat de intentie is om met deze ploeg door te gaan als er zelfs biedingen van 40 miljoen voor de Ligt worden geweigerd !
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 10:04]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:42
    Wie bood 40 milj voor Ziyach?
    Niemand hoor
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:16
    Dat was van Juventus voor De Ligt, AS Roma bood 30 milj vopr Ziyech !
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 10:05]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:22
    Oke, maar hier ging het om of Ziyach wel of niet weg mocht.
    En als jij dan zegt dat Ajax 40 milj liet schieten leek het alsof dat bedrag voor Ziyach was om te laten zien dat Ziyach wel degelijk "moest" blijven.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1477
    maandag 16 juli 2018 om 08:24
    Het is ziyech die altijd zei ddat hij graag een stap wilde maken. Ik geloof helemaal niet dat ajx van hem af wil, anders hadden ze hem al laten gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:44
    Tsjonge wat zijn jullie hardleers.
    Hoe kun je een speler laten gaan als er geen serieuse interesse is voor hem.
    Zowel Ziyach wilde weg en Ajax zou hem geen strobreed in de weg leggen.
    Ze waren er al van uit gegaan dat hij zou vertrekken.
    Lees al die honderd topics er maar over na!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1477
    maandag 16 juli 2018 om 09:04
    Ja, als het juiste bod zou komen dan zou hij mogen vertrekken. Dat is al jaren geleden tussen beide partijen afgesproken.

    Er was echt wel interesse voor Ziyech, maar de vraagprijs heeft clubs (tot nog toe) afgeschrikt. Ajax verlaagd de vraagprijs (nog) niet, hetgeen duidelijk maakt dat Ajax geen haast heeft om Ziyech te verkopen.

    Het klopt wel dat iedereen ervan uit ging dat Ziyech zou vertrekken, zelfs jij waarschijnlijk. Een weinig indrukwekkend WK en de komst van Labyad en wat andere spelers kunnen daar dus verandering in hebben gebracht.

    Het zegt allemaal nog niks. Als het juiste bod komt, dan is Ziyech vertrokken. Na dit artikel te hebben gelezen, bestaat ook de kans dat Ziyech dus langer bij Ajax blijft.

    Als je de geluiden uit het Ajax kamp in afgelopen weken/maanden hebt gevolgd, dan weet je dat Ajax daar helemaal niet rouwig om zou zijn.

    Wat jij met "jullie" bedoeld zul jij wel beter begrijpen dan ik, want ik begrijp absoluut niet wat je daarmee bedoeld.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:13
    Verschillende berichten gelezen dat Ajax Ziyach liever kwijt dan rijk was.
    Er was ook al op ingekocht (oa Labyad en Tadic) om het vertrek op te vangen.
    Dat Ajax veel te veel voor een gemiddelde (want dat is Ziyach) voetballer vraagt moeten zij weten, maar heb je het risico dat clubs snel afhaken.
    Ook bij Twente bleef Ziyach een jaar langer omdat er geen, voor hem, geschikte club kwam, waar hij op gehoopt had, omdat hij gewoon niet goed genoeg is.
    Voor Nederland wel, maar internationaal komt er zoveel meer bij kijken.
    En met "jullie" bedoel ik al die Ajax minded reageerders hier die Ajax altijd in het gelijk stellen.
    Eerst is Ziyach een vervelende kwal die zo snel mogelijk moet oprotten, en nu is het mooi dat hij blijft want kan ook hij Ajax kampioen maken.
    Hoe hypocriet.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1001
    maandag 16 juli 2018 om 09:32
    Ik vind de voetballer Ziyech bij vlagen geniaal, maar het is zijn karakter waar ik problemen mee heb. Beetje janken als er een keer gefloten word na het zoveelste nutteloze balverlies. Naar voor het TEAM Ajax vind ik het goed als het gros bij elkaar blijft. Een team vorm je niet door elk jaar een nieuw elftal te bouwen, maar om de kern bij elkaar te houden en evt hier en daar aan te vullen of versterken. Ajax heeft een groot voordeel, maar ook een heel groot nadeel. Ze hebben geld zat om spelers te kopen nu en het elftal echt beter te maken (op papier), maar omdat spelers van Ajax zo gewild zijn is het moeilijk om er een hecht team van te smeden. Wtb heeft psv het makkelijker. Op een enkele uitzondering na wil niemand een lampje kopen, en dus blijven ze langer bij elkaar, en daarom waren ze afgelopen seizoen een beter team. Maar no worries, ik zeg niet dat ze het nu wel gaan doen dit seizoen maar de kans is imo aanzienlijk gegroeid!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:48
    Ik vond Ajax al twee jaar op papier de beste selectie hebben en dit jaar zelfs nog beter (lees verder uitgelopen op concurrentie).
    Maar twee keer waren zij afgetroefd door team spirit (Feyenoord en PSV).
    Ziyach (schreef eerder ook altijd Ziyech maar zelf verklaarde hij liever Ziyach beschreven te worden) ken ik vooral van zijn Twente tijd.
    Daar zag ik hem van dichtbij.
    Hoewel voor de buitenwereld (in Nederland) hij exceleerde, zagen wij Twente supporters toch echt zijn beperkingen (niet meeverdedigen, veel balverlies en vooral dat kankeren op de jeugdspelers als die wat verkeerds deden).
    De rest van Nederland viel dat niet op omdat zij waarschijnlijk hoofdzakelijk alleen de samenvattingen bekeken.
    Nu bij Ajax heeft hij ook bergen kritiek te verduren gehad door vooral zijn balverlies en eigenzinnige karakter.
    Dat hij fluwelen passes kan geven klopt.
    Dat is in Nederland voldoende maar buiten de grensen is het niveau al snel drie treden hoger en zal hij erg te kort komen.
    Daarom is er geen serieuse interesse voor hem en diegene die informeren haken direkt af omdat Ajax een veel te groot bedrag voor zo'n "beperkte" speler vraagt.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1001
    maandag 16 juli 2018 om 10:33
    Precies, en daarom speelt een meneertje Ziyach nog steeds bij Ajax, omdat t voor nederland genoeg is. Het zal mij benieuwen nu er serieuze concurrentie komt voor Hakim hoe hij zich staande gaat houden.
    Vind ik leuk
    JustH +13057
    maandag 16 juli 2018 om 10:09
    Lees wat minder en luister meer.
    Vind ik leuk
    buddha +7983
    maandag 16 juli 2018 om 10:38
    word lastig op vp ;)
    Vind ik leuk
    JustH +13057
    maandag 16 juli 2018 om 11:16
    De waarheid hier is, dat ze wat lezen van mensen die het zelf bedenken. En het dan als een feit verkondigen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1477
    maandag 16 juli 2018 om 12:31
    Ik denk dat het gewoon een uitgemaakte zaak was dat Ziyech zou vertrekken, en niet zoals jij stelt dat Ajax hem liever kwijt dan rijk was.

    Ja, ik vind/vond Ziyech ook een 'vervelende kwal' en vind dat hij veel vebeterpunten heeft.

    Op het eind zag ik wel een andere Ziyech die op rechts speelde. Dat sprak mij meer aan dan de alles opeisende, te weinig renderende Ziyech waar alles om moest draaien en ook de uitspraken die hij de laatste tijd heeft gedaan staan mij beter aan.

    Ik denk niet dat het heel erg is als Ziyech vertrekt. Maar met de komst van Labyad (en Mazraoui) als 'cultuur vrienden' en de ervaren spelers Tadic en Blind, zou ziyech wel eens een andere rol in het elftal kunnen gaan spelen..Daarbij is er nu genoeg kwaliteit in het team om Ziyech 'makkelijk' op de bank te zetten. dus in dat opzicht is Ziyech echt wel een toegevoegde waarde voor dit Ajax en ik denk dat hij ook Europees aardig mee kan als hij op de juiste manier wordt benut (en zich laat benutten).

    Situaties veranderen en mensen (kunnen) veranderen en dat is maar goed ook. Als Ziyech zelf er ook achter staat om bij ajax te blijven, lijkt dat zo gek nog niet.

    Vind ik leuk
    BT410 +141
    maandag 16 juli 2018 om 07:58
    Nu is 28, 29 jaar relatief jong??? Jullie Hollanders weten het echt niet he
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 08:12
    Nou kom maar.


    Je krijgt hier exclusief een podium om te shinen...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    maandag 16 juli 2018 om 08:17
    Willen we dat echt?
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 08:42
    Ben persoonlijk altijd in voor een mop.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    maandag 16 juli 2018 om 08:44
    Nou vooruit dan maar.
    Vind ik leuk
    Truth +2951
    maandag 16 juli 2018 om 08:03
    Hij zal tot het besef zijn gekomen na zijn zwak wk dat een stapje hoger eerder een stapje bankje zitten betekent
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 08:04]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:07
    Ehhhh dat hebben al die trolletjes hier voor je gedaan haha
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:08
    Dat is een hard gelach voor meneer Ziyech.
    HAHAHAHA.

    Ik zal maar meneer zeggen, dat vindt hij leuk.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10081
    maandag 16 juli 2018 om 08:11
    Zal wel meevallen hoor. Ziyech heeft het altijd prima naar zijn zin gehad bij Ajax. Overigens behoort een transfer nog altijd tot de mogelijkheden , zeker als Fekir bij Liverpool tekent.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:18
    Als je het niet erg vind, dan blijf ik bij mijn mening.
    Vind ik leuk
    Quim__ +56
    maandag 16 juli 2018 om 08:17
    Uhh heb ik wat gemist en is het rond met blind??
    Vind ik leuk
    HupHolland +1477
    maandag 16 juli 2018 om 08:26
    Ja, het is rond, alleen nog niet officieel aangekondigd.

    Blind gaat niet meer mee met Man U naar Amerika en is zijn spullen aan het pakken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    Quim__ +56
    maandag 16 juli 2018 om 14:33
    Thnxxx
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +823
    maandag 16 juli 2018 om 08:26
    Lijkt me ook een gevalletje weinig/geen concrete interesse, vooral niet met zo'n prijskaartje en een zeer matig wk achter de rug
    Vind ik leuk
    Guust +5299
    maandag 16 juli 2018 om 08:28
    Gewoon een sterk team neerzetten en samen met PSV de CL halen, zou geweldig zijn, goed voor de puntjes en lekker weer twee avondjes naar Nederlandse teams kijken, te lang geleden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:32
    Lyon wilde Hakim toch toevoegen aan hun selectie?
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 09:00]
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    maandag 16 juli 2018 om 08:43
    welke andere 10 miljoen? Tadic heeft 11,4 miljoen gekost en kan dmv bonussen oplopen tot 13,5.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3199
    maandag 16 juli 2018 om 08:56
    Waar heb je het over ???????
    Vind ik leuk
    BS +965
    maandag 16 juli 2018 om 08:35
    Als we geen interesse is moet hij wel blijven.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +236
    maandag 16 juli 2018 om 08:35
    Dat wordt weer chaos. Tadic en Ziyech zijn voor dezelfde positie gehaald. Wie krijgt dan de voorkeur? Ziyech is geen buitenspeler net als Tadic.De selectie is totaal nog niet in balans. Je hebt zeker nog een goede buitenspeler nodig en een verdediger.
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    maandag 16 juli 2018 om 08:41
    Ajax is goed bezig met inkopen maar dat is nog geen garantie voor de titel. Bij PSV zijn weinig mutaties en de zwakste linie is versterkt en er zal nog een middenvelder bij komen.. Feyenoord heeft de groep ook weer een jaar bij elkaar en heeft zich ook versterkt en gaat zich nog versterken. Het beloofd een spannend seizoen te worden. ik ben benieuwd
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 08:47
    Prijs de dag niet voor het avond is. Ook bij PSV kunnen er nog veel de deur uitlopen voor 1 september. Het transfergeweld moet nog maar losbarsten. Hoop dat we Ziyech nog tot en met de CL kwalificaties kunnen houden en ik denk echt dat hij dan alsnog vertrekt. Helaas.
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    maandag 16 juli 2018 om 09:01
    Eens, Al begrijp ik uit de woorden dat PSV de selectie intact willen houden en dat zelfs Lozano niet weg mag bij een bod van 50 miljoen... maarja helaas zijn het woorden en weten we straks ook of het daden zijn...
    Vind ik leuk
    Wilex +500
    maandag 16 juli 2018 om 10:31
    PSV heeft gewoon een zwak team wat vorig jaar met ongekende schijt mazzel kampioen is geworden, hebben geen 10 wedstrijden gedomineerd.
    Van Ginkel is weg en Arias zal ook niet blijven.
    Lozano en Bergwijn, ik denk dat er verder geen veldspeler loopt die jullie er zelfs bij Feyenoord graag bij zouden willen hebben.

    Vind ik leuk
    Korm +30876
    maandag 16 juli 2018 om 10:44
    bla bla bla :)
    heerlijk jou zure reactie! een fijne dag nog :)
    Vind ik leuk
    HansVites +4616
    maandag 16 juli 2018 om 08:43
    Ach zoals elk seizoen hebben de Ajax supporters weer babbels, na 4 jaar zijn we dat wel gewend.
    Jammer dat er geen club was die Ziyech wilde hebben kunnen we nog een jaar tegen die ontevreden kop aan kijken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:01
    Dan kijk je toch niet.......
    Vind ik leuk
    Patje41 +487
    maandag 16 juli 2018 om 09:38
    Nee, jouw kop trekt volle zalen...
    Vind ik leuk
    Mari +6551
    maandag 16 juli 2018 om 09:03
    Zoals ik eerder heb geschreven, Zyech bepaalt of hij weggaat en wanneer.
    Het zou natuurlijk wel fantastisch zijn als hij bleef
    Vind ik leuk
    danny1974 +1265
    maandag 16 juli 2018 om 09:07
    Toch heerlijk dat het allemaal weer zo positief is bij Ajax. Elk begin van het seizoen ...is het daar Hosanna. De SNAVELTJES gaan dan wagenwijd open, maar ja tot dat ze weer puntverlies lijden en Europees uitgeschakeld worden en WEER niet kampioen worden zodat de "supporters" hun frustraties weer kunnen bot vieren op de spelers, leiding en vooral de trainer. Met als hoogtepunt het uitfluiten, het bedreigen en duwen van hun eigen spelers. Jaargang 2018-2019 start bijna...
    Vind ik leuk
    danny1974 +1265
    maandag 16 juli 2018 om 09:12
    mooi dat iedereen Bruto en Netto-bedragen en Netto en Bruto-bedragen door elkaar halen..zelfs de heer KJ Stuntelaar snapt daar weinig van.
    Vind ik leuk
    elmoo +597
    maandag 16 juli 2018 om 09:13
    Competitie nog niet eens begonnen. En iedereen loopt te janken dat ze kampioen worden. Blij dat ik de schaal mie hoef uit te reiken. Dan moet je heel Nederland door.
    Vind ik leuk
    Martinnat +583
    maandag 16 juli 2018 om 09:19
    Huichelaar is het , jaartje op de bank zetten, kwal
    Vind ik leuk
    Patje41 +487
    maandag 16 juli 2018 om 09:37
    Nadeel is wel dat ten Hag niet wil dat Ajax hoog druk zet, hij blijft zich iedere wedstrijd aanpassen aan de tegenstander ipv andersom. Het balletje breed dat er dankzij Bosz uit was is weer terug jammergenoeg
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 10:03
    Natuurlijk zeggen die oefenpotjes nog niks, maar aan de andere kant zie ik ook nog geen tekenen van herstel, van verbetering. De neergaande lijn van vorig jaar wordt onder die stuntelende kraakbek gewoon doorgetrokken. Weg met die vent!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 10:07
    nooit ze gaan hun zevende jaar in met lege handen. weer niets in amsterdam. en zo geweldig nieuws is het niet dat ziyech blijft ,als niemand gekomen is voor hem kan hij niet weg natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 10:28
    Haha wat een grap die Ziyech zeg. Eerst een hele grote mond steeds opzetten, zo van de topclubs komen wel. Vervolgens hoeven ze je niet en ga je zo een beetje terugkrabbelen, wat zwak.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 10:43
    Zyech moet eerst eens wat winnen. Met een prijs op je palmares kan je makkelijker een goede transfer maken. Dus knallen bij Ajax, knikker Sturm Gras en ev. Fenerbahçe er uit, dan kun je alsnog de vurig gewenste transfer maken. Het is aan jou Hakim!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 10:50
    Ziyech heeft zich verkeken op de aanbiedingen die hij (niet) kreeg en gaat nu weer poeslief tegen Ajax doen... hilarisch!
    Vind ik leuk
    Foebele +51156
    maandag 16 juli 2018 om 10:58
    Dat roep ik dus al een paar dagen, dat de komst van Tadic en mogelijk Blind alleen maar een positief effect op de groep gaat hebben.

    Ik had niet zozeer gedacht dat hierdoor mogelijk Ziyech zou blijven, maar ik denk wel dat het jongens als de Ligt en de Jong over de streep trekt om niet moeilijk te gaan doen over een vertrek maar te zeggen dat ze graag nog een jaar blijven.
    Vind ik leuk
    Hammie +1061
    maandag 16 juli 2018 om 11:16
    Wat een lul zeg, pas zegt hij nog ben klaar hier en nu dit hahaha

    Omdat niemand hem wil hebben dat is het probleem.

    Tis gewoon een moeilijk kind, onruststoker

    Dus blijf maar...
    Vind ik leuk
    aimdam +514
    maandag 16 juli 2018 om 11:23
    Ik hoop dat hij blijft.
    Het is gewoon een hele goede voetballer.
    Ik snap dat hij een stap hoger wilt, maar als het dit jaar niet is dan komt die stap vanzelf wel volgend jaar.
    Lekker nog 1 jaartje knallen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    maandag 16 juli 2018 om 12:04
    Hakim heeft geen afscheid van Ajax maar Ajax (publiek) wel van Hakim. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken dit seizoen.
    Wel mooi om te zien dat naar buiten toe een positief verhaal wordt gehouden....
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1011
    maandag 16 juli 2018 om 12:17
    zeg gewoon dat niemand jou wil hebben,
    en draai er niet omheen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 12:33
    Logisch
    Vind ik leuk
    hantayo +969
    maandag 16 juli 2018 om 13:43
    Ben geen echte Ziyeck fan, maar afgelopen week zag je wel het verschil, een helft mét, en een helft zonder..........dat scheelt!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ziyech blijft mogelijk tóch: 'Heb ook helemaal geen afscheid genomen van de club'