'Twente heeft nóg meer geld nodig van sponsors: het is erop of eronder deze week'

    'Twente heeft nóg meer geld nodig van sponsors: het is erop of eronder deze week'

    maandag 16 juli 2018 om 18:30

    Het moment van de waarheid lijkt te naderen voor FC Twente. De Tukkers moeten deze week gered worden door sponsors, want de club bungelt nog altijd aan een flinterdun draadje. Dat schrijft RTV Oost maandagmiddag.

    De investeerders moeten met meer geld dan hen lief is over de brug komen om de noodlijdende degradant te redden. Ze zijn momenteel in verregaande onderhandelingen met Twente-directeur Erik Velderman, die intern geplaagd en fel bekritiseert wordt, aldus de regionale omroep.

    De sponsors zegden eerder toe om voor 12,5 miljoen euro aan aandelen te kopen, maar dat is nog niet voldoende. Twente legde eerder deze maand al een vraag van veertien miljoen euro bij hen neer. Nu gaan er geluiden op dat er zelfs nog meer geld nodig is. Zodra een akkoord bereikt is met de investeerders hoopt Twente spijkers met koppen te slaan op de transfermarkt.

    De gemeente Enschede moet ondertussen nog de knoop doorhakken over de gevraagde garantstelling van zeven miljoen, maar het lijkt er niet op dat zij akkoord gaan. Vrijdag, als de politiek met zomerreces gaat, hoopt de gemeente met een statement te komen.

    Poll

    Maakt FC Twente komend seizoen een serieuze kans op promotie?

    (14860 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 18:38
    Dat is einde verhaal denk ik.
    Vind ik leuk
    Sirdaniel +94
    maandag 16 juli 2018 om 18:38
    Dit klinkt vooralsnog niet erg positief. Ik hoop voor de supporters dat het meevalt.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    maandag 16 juli 2018 om 18:40
    Kan ik via hier een oproep doen aan de sponsors?

    DOE HET NIET. ZONDE VAN HET GELD.

    (deze boodschap mag gedeeld worden via de sociale media)
    Vind ik leuk
    kol2010 +60
    maandag 16 juli 2018 om 18:41
    Graag eronder! Deze week nog..
    Vind ik leuk
    Kuip +7375
    maandag 16 juli 2018 om 18:41
    Wat is 14 miljoen nou? Een prutser als Klaassen bracht al 22 miljoen op.
    Vind ik leuk
    Olfie +4288
    maandag 16 juli 2018 om 18:45
    28. Proef ik hier wat Jaloezie?
    Vind ik leuk
    Kuip +7375
    maandag 16 juli 2018 om 19:39
    Ik weet niet wat mijn opmerking met jaloezie te maken heeft. Het enige dat wil doen is het bedrag van 14 miljoen relativeren.
    Vind ik leuk
    Olfie +4288
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:57
    Dat Ajax voor een "prutser" al 28 mil ontvangt. Wat is het transferrecord voor al die toppers van Feyenoord? Dan is 14 miljoen namelijk ineens weer heel veel, of is dat verkeerd relativeren?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20766
    maandag 16 juli 2018 om 20:49
    Wordt de nieuwe kuip ook niet minimaal 22 miljoen duurder?
    Vind ik leuk
    Kuip +7375
    maandag 16 juli 2018 om 21:11
    Met een nieuwe Kuip pakt Feyenoord zo z’n poen terug. Vervolgens moet Feyenoord ook maar eens een topspeler voor 22 miljoen verkopen. Dan is het probleem al weer opgelost.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:35
    Klinkt als speculeren
    Vind ik leuk
    FSCeara +8706
    maandag 16 juli 2018 om 23:21
    Blijkbaar heeft Twente dan grotere prutsers want die leveren momenteel niets op. En ja Klaassen is veel te duur verkocht voor wat hij heeft gebracht.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:17
    Klaassen brengt wel 17 miljoen meer op dan jullie prutser in de spits.

    Het is wachten op de bevestiging dat Jorgensen nog een jaar blijft, zogenaamd beter voor alle partijen. Terwijl de werkelijkheid is dat niemand hem wil hebben. Best wel triest eigenlijk.
    Vind ik leuk
    NvC +3768
    maandag 16 juli 2018 om 18:41
    Hoe jammer het is, het beste is om failliet te gaan en opnieuw te beginnen zoals Rangers en Parma. Iedere week komt er weer een verhaal naar buiten dat geld nodig is terwijl te dure spelers nog worden gehaald.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    maandag 16 juli 2018 om 19:13
    Failliet is de makkelijkste weg, maar dan benadeeld je heel veel partijen. Dus dat moet je altijd proberen te voorkomen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:40
    Waarom????
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:45
    Ik heb hier ook nog € 5,00 in mijn zak zitten. Op welk rekeningnummer van FC Twente kan ik mijn bijdrage storten?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:47
    Dik Wessels had een vermogen van 4 miljard en de liefde voor Twente was groot...dus nu zullen de erven even moeten bijspringen en gelijk een waardige selectie op de been brengen zodat Twente komend seizoen weer naar de Kleredivisie gaat met die mooie stadion

    Komt allemaal goed
    Vind ik leuk
    13 +12933
    maandag 16 juli 2018 om 18:54
    De erven moeten niks natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    maandag 16 juli 2018 om 18:57
    Ademhalen en naar de wc moet wel
    Vind ik leuk
    Fooligan +989
    maandag 16 juli 2018 om 19:02
    Dik Wessels misschien wel. Maar ik denk dat de liefde van de erven voor de erfenis groter is dan de liefde voor Twente
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:20
    Ome Dik zal vast iets hebben beschreven....Een top 3 stadion moet terug in de kleredivisie
    Vind ik leuk
    Wilex +1123
    maandag 16 juli 2018 om 19:19
    Dik Wessels sprong bij leven ook niet zo bar bij om de boel financieel even voor goed te redden.
    Zulke mensen of beter gezegd families hebben niet voor niks zo veel geld.
    Dit hebben ze niet gekregen door hun geld in bodemloze putten te gooien.
    Ze zullen best liefde voor fc Twente hebben maar altijd nog veel meer liefde voor hun eigen bedrijven en vermogen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:21
    Dik was net zo'n type als Boekhoorn...krijgen ze het in de bol dan kan alles en is het niets dan gaan de handen op de knip
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    maandag 16 juli 2018 om 18:49
    Stekker eruit en opnieuw laten beginnen.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1848
    maandag 16 juli 2018 om 18:50
    Man man wat een sensatie artikel de sponsoren staan garant en de gemeente staat buiten schot ...overmorgen is het akkoord er
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3647
    maandag 16 juli 2018 om 18:50
    Maar ondertussen wel spelers aantrekken die 250000(!!) euro gaan verdienen in de keuken kampioen divisie.....

    Ze leren het werkelijk nooit
    Vind ik leuk
    Rodajc +14219
    maandag 16 juli 2018 om 19:01
    Dat kan ik dus ook niet begrijpen. Het lijkt alsof de club eigenlijk dood is, maar nu een jaar kunstmatig in leven wordt gehouden en in dat jaar alles moet worden gedaan om te promoveren, en anders is het klaar. Maar dat is slechts mijn theorie. Populairder zullen ze er iig niet van worden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:26
    Wel populairder. Meer seizoenkaarten verkocht dan vorig jaar.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14219
    maandag 16 juli 2018 om 23:18
    In de rest van Nederland bedoelde ik.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8706
    maandag 16 juli 2018 om 23:28
    Ach we houden zo wel iets te lezen.mochten ze niet promoveren krijgen we komend jaar de hele riedel weer met dit soort berichten. Ze zouden dit keer eens een voorbeeld nemen aan Roda en hun fans die begrijpen dat je vanaf 0 opnieuw moet beginnen en dat tijd in beslag gaat nemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:03
    Waar zouden we dat voor nodig hebben dan?
    Vind ik leuk
    Rodajc +14219
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:19
    Het is gewoon een opmerking, populair wordt Twente niet van deze ontwikkelingen. En een negatief imago heeft natuurlijk ook negatieve gevolgen.
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    maandag 16 juli 2018 om 18:51
    Even een berichtje aan alle FC Twente-haters: helaas voor jullie met je ongefundeerde kritiek: het komt helemaal goed hoor, SORRY!!! Zelfs jullie gaat kan deze mooie club geen halt toe roepen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7908
    maandag 16 juli 2018 om 18:53
    Ik haat Twente absoluut niet. Heb in het stadion een prima broodje beenham op. Maar waarop baseer je dat het goedkomt?
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3647
    maandag 16 juli 2018 om 19:10
    Wat is er ongefundeerd aan dan harry?

    Leg jij mij dan eens uit dat je nu dus weer 14 miljoen nodig hebt van sponsoren en 7 miljoen garantstelling van de gemeente terwijl je een brama met droge ogen een salaris geeft van 250.000 euro terwijl je niet op het hoogste niveau speelt.
    Ben echt benieuwd naar jou argumenten
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    maandag 16 juli 2018 om 21:11
    Ik weet niet veel van de situatie, maar zou het kunnen dat een externe partij het salaris betaald
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:29
    Omdat er binnen de begroting van de club FC Twente een spelersbegroting bestaat, waarbinnen het salaris van Brama klaarblijkelijk past. De begroting schijnt al een tijdje rond te zijn en ook ingediend bij de KNVB.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:30]
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3647
    maandag 16 juli 2018 om 21:47
    Als je na het opstellen van je begroting nog om 21 miljoen moet vragen dan klopt er iers niet in deze begroting..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:06
    Wel als die 21 miljoen helemaal niks met de begroting te maken heeft.
    Zoals ik al zei : de begroting is al rond en ingediend.
    Vind ik leuk
    Brunt +207
    maandag 16 juli 2018 om 18:51
    Tip: maak van de open dag een faillissementsverkoop. 2 vliegen in 1 klap.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:37
    Lijkt me geen nuttige tip. De open dag is ruim een week geleden al geweest.
    Vind ik leuk
    13 +12933
    maandag 16 juli 2018 om 18:56
    Wat een stomme stelling bij dit artikel. Laten we eerst eens afwachten of FC Twente blijft voortbestaan en als dat zo is, kijken wat ze nog op de transfermarkt kunnen doen, alvorens we gaan discussiëren of ze komend seizoen kunnen promoveren.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    maandag 16 juli 2018 om 18:57
    Eronder dan maar
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20766
    maandag 16 juli 2018 om 18:57
    Als je NU nog NIET weet wat je nodig hebt, dan moet de stekker er gewoon uit.
    Vind ik leuk
    grptje +108
    maandag 16 juli 2018 om 18:57
    Oprotten ze spelen met vuur als de gemeente ja zeg dan moet het besuur van de gemeente weg wezen de val is naarbij
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:58
    Denk dat schenk hem zit te knijpen
    Vind ik leuk
    13 +12933
    maandag 16 juli 2018 om 19:02
    Als Schenk degene is die niet bij Sparta kwam opdagen, dan kan ik naar jouw nickname verwijzen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:05
    Dat is hem inderdaad,nee zeggen tegen Sparta,en met niets in de wachtkamer gaan zitten
    Vind ik leuk
    Jafio +1717
    maandag 16 juli 2018 om 18:58
    Stop met het zinloze geld pompen in die verschrikkelijke club!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    grptje +108
    maandag 16 juli 2018 om 19:00
    De KNVB grijpt niet in dat is zelf de maffia
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4813
    maandag 16 juli 2018 om 19:01
    20 punten in mindering wegens wanbeleid .er zijn genoeg clubs op puntenaftrek getrakteerd voor minder
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:03
    Nou Wessels, waar blijf je. Je laatste jas heeft geen zakken.
    Vind ik leuk
    13 +12933
    maandag 16 juli 2018 om 19:06
    Misplaatst geintje of weet je echt niet dat Wessels overleden is?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:06
    z'n broer.
    Vind ik leuk
    13 +12933
    maandag 16 juli 2018 om 19:11
    Zowel Herman als Dik Wessels zijn overleden, de laatste eind 2017.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 19:12]
    Vind ik leuk
    grptje +108
    maandag 16 juli 2018 om 19:05
    Huilen huilen huilen en nog janken het is genoeg weg wezen jammer voor de achterban maar nog meer het houd niet op nu moet het echt op houden te bestaan
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2859
    maandag 16 juli 2018 om 19:05
    De club kan deze schulden nooit meer goedmaken. Feitelijk zo failliet als een pier.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16654
    maandag 16 juli 2018 om 19:11
    Met andere woorden: het is een bodemloze put ;-)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8706
    maandag 16 juli 2018 om 23:30
    Er zit wel een bodem in maar die zit behoorlijk diep !
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:12
    Twente lijkt wel het stereotype van inhalig ex vrouw, die blijven maar vragen om geld.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4367
    maandag 16 juli 2018 om 19:12
    Fc fraude heeft per week een miljoenen of wat extra nodig
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31443
    maandag 16 juli 2018 om 19:13
    Eronder. Opdoeken.
    Vind ik leuk
    grptje +108
    maandag 16 juli 2018 om 19:16
    Brussel grijp in de gemeente armoedig enschede wil weer geld stallen bij de frauders GRIJP IN BRUSSEL STAATSTEUN
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 19:17]
    Vind ik leuk
    remakil +5663
    maandag 16 juli 2018 om 19:20
    Het kaartenhuis dat Twente heet... ook als ze nu “gered” worden, komen ze straks met weer wat nieuwe lijken. Allemaal voorzien natuurlijk en voor allemaal is natuurlijk geld gereserveerd... op papier...

    Vind ik leuk
    berwi +450
    maandag 16 juli 2018 om 19:23
    elk ander bedrijf was al lang faliet verklaard
    trek toch de stekker er uit het is een bodem loze put
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:11
    Volgens mij is er geen enkele reden voor een faillissement als de schuldeisers gewoon volgens afspraak betaald worden. Heb jij al iets gezien/gehoord/gelezen over morrende schuldeisers die niet betaald worden?
    Vind ik leuk
    Dunneke +169
    maandag 16 juli 2018 om 19:34
    En weer hebben ze meer geld nodig
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:12
    Nope, nog steeds hetzelfde. Alleen in een ander bericht geplaatst.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3647
    maandag 16 juli 2018 om 20:26
    Nee hoor, sponsoren moesten eerst 12 miljoen binnen brengen. Dat is nu al opgehoogd naar minimaal 14 miljoen! Logisch natuurlijk als je dikke eredivisiesalarissen betaald aan spelertjes als bruma en misschien rienstra terwijl je in de keukenkampioendivisie speelt
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:49
    Nope, 14 miljoen van investeerders en 7 miljoen garantstelling van de gemeente. 21 miljoen is al wekenlang het genoemde bedrag.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:48
    Echt ontkenningsfase dit! Komt op den duur wel goed maar niet zonder faillissement ...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:50
    Goed verhaal Robbie, maar nergens op gebaseerd. Wat ontken ik hier dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:04
    Met de ontkenning bedoel ik het feit dat je heel veel schermt met bedragen van sponsoren, investeerders en gemeente. Die bedragen zijn voor het hier en nu en niet voor de toekomst. Accepteer dat je club in zeer zwaar weer verkeert en doe wat minder luchtig over de werkelijke problematiek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:31
    Klopt. De bedragen zijn voor nu. Voor kwesties die nu spelen. Met dat geld zijn die kwesties opgelost en is daar in de toekomst dus dat geld ook niet meer voor nodig.
    Vind ik leuk
    Martinnat +930
    maandag 16 juli 2018 om 19:37
    Schaamteloze bedoeling daar , dat ze nog aan versterkingen durven te denken en te praten,ze moeten zich kapot schamen , ze hebben alles naar de klote geholpen en weer met de pet rond , kan toch niet.
    Ze moeten open kaart spelen , eigen jeugd erin, misschien alleen geld uitgeven aan een goede trainer / technisch directeur en stap voor stap de weg omhoog inslaan , zoals het nu gaat , gaat nergens over
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    maandag 16 juli 2018 om 19:37
    Begint een beetje zielig te worden allemaal.
    Overal word gesmeekt om geld, maar het is nooit genoeg.
    Laat je failliet verklaren en begin opnieuw op het 7e of 8e niveau in Duitsland.
    Want heel Nederland is tegen Twente.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91194
    maandag 16 juli 2018 om 19:49
    Heel Nederland?


    Niet voor mij spreken graag, ik spreek voor mezelf!!
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    maandag 16 juli 2018 om 22:27
    Ja heel Nederland
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91194
    maandag 16 juli 2018 om 22:30
    De rest van Nederland.
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    maandag 16 juli 2018 om 22:42
    Jij ook!
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    maandag 16 juli 2018 om 20:02
    Waar kom jij eigenlijk weg?
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    maandag 16 juli 2018 om 22:29
    Wat bedoelt ze?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91194
    maandag 16 juli 2018 om 19:48
    Hoop dat ze het redde. Zijn al zat clubs over de kop gegaan, Twente heeft normaliter bestaansrecht. Is geen kleine club meer en heeft een grote achterban.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8706
    maandag 16 juli 2018 om 23:32
    Dan zijn we met 2.hoop ook dat ze blijven bestaan maar hoop ook dat club en fans eens even reality check doen
    Vind ik leuk
    Hans Worst +783
    maandag 16 juli 2018 om 19:50
    Waarom niet een faillissement, en dan net als de Rangers onderaan de ladder weer opklimmen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:39
    Waarom wel? Als je je kunt redden doordat bedrijven en instanties het in je zien zitten, laat je je toch niet failliet verklaren?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7908
    maandag 16 juli 2018 om 21:08
    Een faillisement is helemaal een zonde. Want dan krijgen leverancier/partners sowieso geen geld meer. En daarmee ben je alle draagvlak (in de regio) kwijt voor een doorstart.
    Vind ik leuk
    Aalstars +143
    maandag 16 juli 2018 om 19:51
    Net zo kansloos als die andere rode club, de PVDA! Zonde van het stadion maar misschien brengt het ijzer nog wat op bij de sloop😉🤔 ze moeten van iedereen geld hebben maar praten al wel weer over investeren. Kijk naar bijv Feyenoord, die hebben jaren niet kunnen investeren en noodgedwongen eigen jeugd een kans gegeven. Twente had toch zo’n goede jeugdopleiding? Laat het nu maar zien dan!!!
    Vind ik leuk
    Dee79 +2320
    maandag 16 juli 2018 om 19:51
    Bodemloze put, lekker opdoeken die willen niet leren daar..
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4728
    maandag 16 juli 2018 om 19:52
    De oude slogan bij Twente is nog steeds, Giro blauw past bij jouw maar giro rood ook geen nood.
    Vind ik leuk
    Connycoll +110
    maandag 16 juli 2018 om 21:56
    Giro blauw past bij jouw maar giro rood is in hoge nood. zal je bedoelen
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4728
    maandag 16 juli 2018 om 22:47
    Dat is de realiteit maar daar is Twente nog lang niet aan toe. ☺️
    Vind ik leuk
    orion73 +1418
    maandag 16 juli 2018 om 19:53
    Die club is opgegeven.
    Vind ik leuk
    mchollie +3454
    maandag 16 juli 2018 om 19:54
    Management gebruikt een aloude truck, zeg dat je een bepaald bedrag nodig hebt om veilig te zijn maar niet te veel. Sponsoren denken, ah dat valt mee en na de krabbel is het opeen het dubbele bedrag geworden. Of je bent een miljoen kwijt of je pont er nog een in in de hoop dat je het ooit terug krijgt.

    De gemeente zou wijselijk moeten zeggen, tot hier en niet verder.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +177
    maandag 16 juli 2018 om 19:57
    Bodemloze put. Opdoeken die club....
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4728
    maandag 16 juli 2018 om 20:27
    Zeg maar rustig een black hole.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:58
    meer en meer.. ze blijven maar bedelen gewoon de stekker eruit ze blijven maar schulden met schulden die door schulden zijn ontstaan proberen op te lossen wat ze nooit lukt.
    Vind ik leuk
    De Goffert +417
    maandag 16 juli 2018 om 19:59
    En toch zal Twente niet failliet gaan. Ze zullen gered worden door gemeente en naïeve investeerders, soort van vrienden van de club🤮
    Wel raar dat er clubs als Wageningen en Haarlem wel failliet zijn gegaan terwijl die maar een percentage schuld hadden van wat Twente heeft. Twente heeft bewust gespeeld met vuur en hoort daarvoor gestraft te worden!!!
    Eerst schooien om enkele miljoenen en dan uiteindelijk laten weten dat er nog meer miljoenen bij moet. Welke domme investeerder trapt hierin dan? Hoop dat wanneer Twente gered wordt door investeerders dat ze alsnog na een korte tijd failliet gaan!!!!
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    maandag 16 juli 2018 om 20:00
    Vandaar des te vreemder dat die amateurclub uit Nijmegen de poorten nog niet heeft hoeven sluiten.
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +310
    maandag 16 juli 2018 om 20:21
    Ik heb niets met Twente. Maar de situatie van Wageningen en Haarlem waren natuurlijk totaal anders. Een schuld van 1 ton bij een dergelijke club, staat gelijk aan 10 miljoen bij een club als Twente....
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    maandag 16 juli 2018 om 20:00
    Onzin en Stemmingmakerij.
    Gemeente gaat niet en hoeft ook niet garant te staan.
    Sponsoren dekken het volledig.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4728
    maandag 16 juli 2018 om 20:26
    En toen werd je wakker gemaakt.
    Vind ik leuk
    hassel +839
    maandag 16 juli 2018 om 20:01
    Opheffen fc Fraude en start maar door als Heracles B.
    Vind ik leuk
    Connycoll +110
    maandag 16 juli 2018 om 21:58
    liever niet we zijn een gezonde club twente is net een virus waar nog geen virusscanner tegen opgewassen is
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:06
    Opdoeken die handel, de oplichters.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:14
    Op zouten als er geen geld is kun je niets kopen.
    Ze hebben Sparta ook al genaaid
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:52
    Én als er wel geld is kun je wel kopen. En geld binnenhalen is waar ze nu mee bezig zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:16
    Vergeet tijdens het kopen niet je schulden af te lossen. Hopen op promotie naar de ED is op zich heel dun ijs. Als dat niet lukt dan zie ik het volgend seizoen uitermate somber in voor Twente.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:32
    Corupt int verlate corrupt in de toekomst.
    En de gemeenschap opzadelen voor een garantstelling.
    Dus opzouten
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:34
    Wel dood bloeden
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +310
    maandag 16 juli 2018 om 20:19
    Wat een amateuristisch zooitje is het daar toch in Twente. Hoeveel tijd kan het kosten om je boekhouding een beetje fatsoenlijk op orde te hebben. Knap als ze investeerders weten te vinden die in die slangenkuil terecht willen. Verdienen dan allemaal stuk voor stuk een standbeeld. Moeten ze dan wel zelf betalen.....
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    maandag 16 juli 2018 om 20:20
    Ach mensen, ze zullen wel weer door die denkbeeldige gong gered worden. Na Munsterman en Co. hebben ze de dans, door een procedure fout bij de KNVB, kunnen ontspringen, toen was het argument dat bij degradatie de club failliet zou gaan. Nu ze uiteindelijk wel hun verdiende straf, op sportieve gronden, hebben gekregen blijken ze wel door te kunnen gaan. Wie is er nu voor de tweede keer in de ......genomen? Nu hebben ze nog meer geld nodig, halen ze spelers met eredivisie salarissen, en laten al de schuldeisers nog 'even' rustig wachten. Dit is de wereld op zijn kop! Ook de schuldeisers zitten in een spagaat. Het geld direct opeisen zou het faillissement betekenen en dan kun je het geld wel helemaal schudden. De club een kans om te overleven geven zou dan de enige optie zijn, in de hoop dat ze ooit eens het geld kunnen overmaken. Ik kan mij als schuldeiser heel goed voorstellen dat je de club nog 'in leven' wil laten maar diep in je hart trekken je liever vandaag dan morgen de stekker er uit. Het is wel heel frustrerend dat je als schuldeiser straks ziet dat dik betaalde profs feitelijk op jou kosten lopen te ballen en keurig hun geld op de rekening krijgen.

    Voor de niet Twentenaren. Er is een Almelo een mooi clubje actief op het hoogste niveau. Jullie worden als uit supporters met een broodje en koffie gastvrij ontvangen, als jullie wel respect hebben voor onze spullen en er geen bende van maken. Dat clubje zal de trots van Twente zijn en de regio vertegenwoordigen. Wat zijn we blij in Almelo dat een fusie nooit heeft plaatsgevonden. Oud FC bestuurslid Henk Kessler had dat maar al te graag willen realiseren omdat, volgens hem, Heracles toen geen bestaansrecht had. Als een boer met kiespijn moest hij als KNVB bobo later in 2005 NicoJan Hoogma dan ook de kampioenschaal overhandigen. De ellende in Enschede is gelukkig niet een probleem voor HEEL Twente, al doen ze in Enschede e.o. ons wel geloven dat de hele regio in mineur is, nee niet dus!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 22:08]
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Amen!!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 21:14
    Dit is een voetbalsite... deze onzin hoort hier niet thuis met dat vals speelveld een grijze middenmoter
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    maandag 16 juli 2018 om 21:36
    Onzin, kom dan met feiten als het niet klopt kerel, dat ga ik een gezonde discussie met je aan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 22:13
    Twente is nu gewoon officieel gered dankzij de investeerders en hoeft niet meer te vrezen voor faillisement... er wordt niet meer extra bij de gemeente aangeklopt... en de begroting is gewoon sluitend ingeleverd... ik heb net op een ander ook toelichting gegeven maybe daar even op reageren anders type ik het dubbel wil er nog op aanvullen dat er nu voetbalknowhow aanwezig is met bleuming en rutten dat scheelt ook veel
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    maandag 16 juli 2018 om 22:29
    Ik wil feiten zien, allemaal mooie verhalen, maar harde feiten. De club die het seizoen af kan maken, regelingen met schuldeisers en belastingdienst, afspraken met de gemeente nu er uitstel van betaling is geregeld en de gelden die er gegarandeerd zijn als na dit seizoen weer de KK competitie wordt en hoe worden dan de lopende lasten afgelost. Ik heb de indruk dat als ze nu even gered zijn, dat promotie een MUST is en dat er gewoon geen rekenschap wordt gehouden met nog een jaar en mogelijk langer verblijf in de KK competitie. Realisme is ver zoek, ook bij de ondernemers die nu met geld komen, ze weten niet waar ze aan beginnen. In het voetbal kan een bal binnenkant paal van belang zijn. Er is hier al eens geschreven:
    - onder Munsterman moest de top 3 bestormd worden en moesten ze meedoen met 'de grote' jongen, dat is niet gelukt met gevolg bijna faillissement;.
    - onder Van Halst moest degradatie worden voorkomen, ook niet gelukt, wederom bijna faillissement;
    - en nu onder Rutten moet na één seizoen promotie een feit zijn, vul zelf maar in als het wederom niet lukt!

    Ik denk definitief het failliet van de fusieclub Fc Twente, drie maal scheepsrecht zal dan opgaan.
    -
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 22:32
    Het scheelt dat 1 van die investeerders miljarden heeft... uiteraard niet om suikeroompje te spelen of er zelf niet beter van te worden maar nu die zich er zo mee bemoeien en er geld in pompen denk ik dat het nu nooit meer een faillissement zal worden maar dat soort bedrijven zetten nu ook hun mannetjes in de organisatie zodat het nu voor eens en altijd rustig kan worden bij de club
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    maandag 16 juli 2018 om 22:38
    We gaan het zien, ik zie nog geen naam, als dat maar zuivere koffie is! Niemand is meer bij de club Fc Twente te vertrouwen, Wel vreemd dat je deze 'investeerders' niet zag toen na het bewind van Joop en Co de club echt op omvallen zat.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 22:45
    Ik weet het niet exact meer allemaal maar had dat niet te maken met het wel of niet een licentie krijgen van de KNVB? Dat lag niet meer in hun handen toch? De heer wessels heeft er altijd al geld in gestoken... denk dat de degradatie vermogende supporters echt hebben wakker geschud zo van dit kan zo echt niet langer nu moet het voor eens en altijd normaal gaan... de 18.000 seizoenkaarten die zelfs bij degradatie verkocht zijn waren hier de aanzet voor...
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 22:56
    En toen zou het geld in de puinhopen van een ander worden gestoken nu gaan de centen naar het voetbaldeel en zijn de andere schulden veilig afgedekt
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    maandag 16 juli 2018 om 23:14
    Mooi verhaal, de schulden zijn afgedekt en het nieuwe geld wordt in het team gestopt. Dat afdekken van schulden kan alleen als de club na een seizoen weer gaat promoveren. Lukt dat niet dan wordt het probleem alleen maar groter omdat dit seizoen weinig ‘ afgedekte schulden’ kunnen worden betaald! Twente heeft zulke hoge vaste lasten dat kan een club in de KK competitie op lange termijn gewoon niet betalen. Ik geeft ze een seizoen, zonder promotie is het einde oefening
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:44
    Dat is dus niet zo... de nieuwe opzet betekend dat twente een mogelijk faillissement definitief heeft afgewend ook als men niet promoveert... daar heeft een insider ons nadrukkelijk uitleg over gegeven volg de site twentefans maar een beetje en lees maar eens wat ANS er allemaal over verteld
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:55
    Was het ooit niet eens de voorzitter (Joop M) die bij hoog en laag beweerde dat er niets aan de hand is! En ANS wie is Ans?! Jij gelooft allemaal wat deze persoon met zijn fantasienaam schrijft? Twente heeft voor een KK competitie club een veel te hoog vaste lasten patroon en dat kan een club uit deze competitie gewoon niet opbrengen! Verder kan ik je garanderen dat seizoenkaarthouders en sponsoren zullen afhaken als de club niet gaat promoveren!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:55
    Ans heeft al 2 jaar lang altijd met alles gelijk gehad... maar laat je verrassen ik zeg dat twente gered is en jij zegt dat ze kapot gaan als ze niet promoveren we gaan het meemaken.
    Waarom zouden sponsoren en supporters verlengen bij degradatie en bij niet promoveren weg gaan?
    En stel dat we niet promoveren dan steken die investeerders nu gewoon 18 miljoen in de club omdat ze het gewoon graag kwijt willen?
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:46
    Omdat de schuldenlast enorm is en je niet jaren als KK competitie club deze lasten kunt betalen!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:56
    Joop heeft ons dit allemaal bezorgd dat ben ik met jou eens Die heeft ons voor de gek gehouden dat roep ik ook... van halst en verbeek hebben de rest gedaan...

    Maar nu is er zoveel controle op....
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 21:16
    Humberto is zelf ook een bedrieger toch?
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    maandag 16 juli 2018 om 20:26
    Zodra een akkoord bereikt is met de investeerders hoopt Twente spijkers met koppen te slaan op de transfermarkt.
    -
    -
    Lekker niks meer geven, ga je maar niet de transfermarkt op stelletje oplichters
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:53
    Jawel hoor. Doen ze lekker wel. Kut he?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 00:17]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Gewoon failliet laten gaan
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    maandag 16 juli 2018 om 20:28
    Bo-dem-lo-ze put

    Wanneer is de uitvaart?
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    maandag 16 juli 2018 om 20:41
    De uitvaart is allang begonnen,zonder dat iemand het door had.
    Vind ik leuk
    grptje +108
    maandag 16 juli 2018 om 23:20
    Amen
    Vind ik leuk
    Lesseh +162
    maandag 16 juli 2018 om 20:28
    Deze maffia club gaat nóóit ten onder criminelen helpen criminelen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8706
    maandag 16 juli 2018 om 23:35
    Ik ga ze niet helpen dus jou woorden gaan niet altijd op ;)
    Vind ik leuk
    Siemjo +284
    maandag 16 juli 2018 om 20:29
    De volgende lijken komen weer uit de kast. Er is nog meer geld nodig van de investeerders. Eerlijkheid is ver te zoeken. Intern zijn er ook al strubbelingen en zit men niet op 1 lijn. Blijft maar 1 remedie over. Stekker er uit trekken. Dit is een bodemloze put
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 21:10
    Omdat we de gemeente met rust moesten laten toch? Nou dat is gebeurd en de investeerders hebben het bedrag al verhoogd is oud nieuws dit van voetbalprimeur.
    Binnen 7-10 konen er 7 nieuwe spelers
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5446
    maandag 16 juli 2018 om 20:31
    Eigenlijk is Twente al lang overleden.. Het zit alleen nog aan de beademing, totdat iemand beseft dat de stekker eruit moet omdat het geld in een bodemloze put gegooid wordt.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 21:11
    Overleden? Dankzij de aandelenverkoop aan investeerders is de club definitief gered zelfs als we niet promoveren..
    Vind ik leuk
    Siemjo +284
    maandag 16 juli 2018 om 21:30
    Investeerders stoppen hun geld niet in een bodemloze put. Een vereniging die zelf geen dubbeltje meer bezit en in de veronderstelling leeft binnen een jaar terug te keren in de eredivisie. In goed Nederlands noemt men dat grootheidswaanzin. Dezelfde grootheidswaanzin die er voor gezorgd heeft in de situatie waarin men nu beland is.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 22:06
    Leg me dan eens uit waarom ze dat nu wel gaan doen? 18 miljoen?
    Vind ik leuk
    Siemjo +284
    maandag 16 juli 2018 om 22:14
    Keep dreaming
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 22:18
    Ik neem het je niet kwalijk hoor jij bent afhankelijk van stukjes dat vp plaatst... maar wij twentefans zijn hier elke dag, elk uur mee bezig dus weten iets beter wat er speelt... het is wel complex maar het is gelukt dus over 1.5 week krijg je hier weer een stormvloed van reacties als: hoe kan een club met zoveel schulden zulke goede spelers halen? :) Let maar op... maar twente is gered...we hoeven definitief geen angst meer te hebben voor een faillissement zelfs niet bij niet promoveren dankzij onze sponsoren
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5446
    maandag 16 juli 2018 om 21:43
    En volgende maand is er weer geld nodig zeker..? Of zijn de bedragen hoger dan eerst gedacht? Ik gun Twente supporters echt geen faillissement, want dat is persoonlijk een hel lijkt mij. Maar zoals het nu gaat, dat gaat toch ook nergens meer over? Kijk we hebben een tijd terug zo"n tukker op het Heerenveen forum gehad, die persoon verdedigde Munsterman en co tot het einde.. achteraf dus nergens op gebaseerd en er klopte weinig van. Wat ik ermee wil zeggen is.. ik heb her en der genoeg Twente supporters de afgelopen jaren horen roepen dat: of er niks aan de hand was, of dat het wel goed kwam of dat het opgelost is..

    Eerst zien.. En dan maar eens geloven.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 22:10
    De gemeente hoeft nu niet opnieuw bij te springen de investeerders steken er 18 miljoen in... dat bedrag van zaakwaarnemer corona was 6 miljoen maar is gehalveerd doordat ze gaan schikken die bunge wil geen proces van 2 jaar dus gaat akkoord met 3 miljoen... jensen verkocht voor 3 miljoen en belastigclaim beyalingsafspraak gemaakt.. sluitende begroting ingeleverd en nu met de investeerders aan boord hoeven ze niet eens bang meer te zijn voor faillissement bij niet promoveren. En sowieso denk je dat als daar sprake van zou zijn die investeerders dat zouden laten gebeuren? Dan ook centen weg. Die investeerders hebben nu ook mannetjes in bestuur gebracht zodat er niet weer geld kan verdampen aan bonussen en oprotpremies...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:20
    Dit is de juiste info
    Vind ik leuk
    De Goffert +417
    maandag 16 juli 2018 om 20:32
    Dat is om de druk op te voeren. Natuurlijk wilt elke inversteerder hun geld terug, maar een investeerder met verstand weet dat het uitsel van executie is en het de investeerder gewoon meer geld kost.
    De knvb zou alles gewoon moeten beslissen. Twente hoort niet meer te bestaan en de KNVB maakt zich belachelijk als ze in het verhaal van Twente meegaan!!!
    Maar blijkbaar is het voetbal hetzelfde als het gewone leven... misdaad loont😡
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:33
    Waarom melden jullie dit als nieuws. Een vat met een groot gat in de bodem moet steeds opnieuw gevuld worden.
    En terwijl ze idioten zoeken die er boven wat bij gooien, maken ze onderin de gaten groter door spelers weg te kapen met ‘vette’ salarissen.
    Vind ik leuk
    Hammie +1163
    maandag 16 juli 2018 om 20:35
    Zijn ze misschien goed verzekerd anders wat vuurwerk erin.

    Stadion is makkelijk te vinden bij Enschede de pijlen volgen....>>
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:37
    Velderman zit toch ook met zijn handen in het haar toch?
    Eerst bedrag x vragen aan de sponsoren nu y en volgende week?

    Iemand van Twente die mij kan uitleggen hoe de schuld terugbetaald kan worden?
    En zeker als Twente niet meteen promoveert?

    Die garantstelling is leuk, mits de gemeente akkoord gaat, maar dat betekent dus dat er weer meer geld geleend gaat worden, of zie ik dit verkeerd?

    Met een jeugdopleiding die volgens mij op z'n gat ligt, dus geen aanstormend talent zie ik nou niet direct "terug betaal "mogelijkheden.

    Misschien zit ik er helemaal naast, maar dan lees ik dat graag.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    maandag 16 juli 2018 om 20:39
    Het houd niet op ,niet vanzelf
    Vind ik leuk
    Royke24 +9
    maandag 16 juli 2018 om 20:54
    Fc Twente gaat nooit kapot! We komen sterker terug dan ooit en wie het laatst lacht lacht het hardst. Want dan ken je de tukkers nog niet!!! En de jaren van slecht bestuur is voorbij. De club is van de supporters en hoe negatief je er ook over denkt dat is je eigen probleem....punt
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:35
    De jaren van slecht bestuur gaan nog volop door ,zoals je zelf kunt lezen.Laat jezelf maar lekker voor de gek houden.Ze hebben het geld van al die domme schapen binnen.Nu komt slag op slag het slechte nieuws.
    Vind ik leuk
    Baosje +71
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:38
    hahahaha jij kan echt een paard laten lachen!!

    2 jaar in de keuken kneuzen competitie en Nederland is eindelijk en definitief verlost van die mafkezen uit Tukkerland

    want dat trekt Twente niet ...
    Vind ik leuk
    Peany +443
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Het maakt geen fuck uit hoeveel geld er in gestopt zal worden, volgend seizoen zal de vraag zich herhalen als de club niet promoveert, en god behoed de geldschieters als het wel gebeurd want dan is er nog meer nodig!!

    FC Twente is terminaal, elke noodgreep nu is slechts uitstel van de onvermijdelijke executie
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 21:08
    Haha voetbalprimeur toch het gaat maar door hè. .. het twente bashen... oud nieuws... binnen 10 dagen heeft twente 7 nieuwe spelers
    Vind ik leuk
    Siemjo +284
    maandag 16 juli 2018 om 21:38
    Waar gaan ze de salarissen van betalen? Ik denk als de eerste speler komt hij wel om een garantie verklaring zal vragen voor zijn salaris Die kunnen ze waarschijnlijk niet geven. Dus wie wil de overstap dan nog maken.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5546
    maandag 16 juli 2018 om 22:15
    Dat wordt een te lang verhaal om allemaal uit te gaan leggen want je hebt je er niet in verdiept.... maar investeerders steken er 18 miljoen in... en voor de laatste lijken van jopie is ook een passende oplossing gevonden... en gemeente blijft buiten Schot deze keer...
    Vind ik leuk
    Royke24 +9
    maandag 16 juli 2018 om 21:11
    Toch mooi als je ziet hoeveel reacties dit onderwerp Fc Twente krijgt. Blijkt dat Fc Twente leeft 😁😁
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:39
    Fc Twente is eigenlijk al vanaf 2010 ten dode opgeschreven. Ze proberen door elke kunstmatige bevlieging nog weer een hap lucht te krijgen.Maar het einde nadert nu met rasse schreden.
    Vind ik leuk
    Ron777 +73
    maandag 16 juli 2018 om 21:31
    Weer een map gevonden met schulden kijk ook even bij de M van munsterman of zijn ze nog niet bij de M want ze vinden steeds meer schulden
    Vind ik leuk
    NACnz +140
    maandag 16 juli 2018 om 21:42
    Daar valt niks, maar dan ook NIKS meer te redden
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:23
    Aaaannddd.... It's done! :)
    Vind ik leuk
    Vendaron +187
    maandag 16 juli 2018 om 22:00
    En dan lees ik vandaag dat ze Rienstra van AZ gaan halen. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    maandag 16 juli 2018 om 22:05
    Met het geld dat ze gewoon eisen van de investeerders, ‘anders zijn jullie alles kwijt, jullie staan met de rug tegen de muur’. Stelletje criminelen daar
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:24
    Bullshit... Wat zouden investeerders dan kwijt zijn? Gelul in de ruimte van je. Pure domheid. Schreeuwen om het schreeuwen.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:00
    Als jij niet snapt dat een investeerder zijn geld kwijt is als Twente alsnog failliet gaat, lees je dan eens in
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:19
    Denk jij niet dat investeerders dat risico afwegen en die beslissing weloverwogen maken? Zouden domme investeerders zijn toch?
    Ze zien nog voldoende perspectief, lijkt me.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:08
    Als Twente eerst zegt 'met dit bedrag zijn wij klaar' en dan later komt met 'is niet genoeg, moet meer zijn', denk jij dan niet dat een investeerder zegt, het is genoeg geweest of voelen ze zich dan met de rug tegen de muur en kunnen ze niet anders meer door het dreigbeleid van Twente?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:34
    Geef even aan waar Twente het bedrag verhoogd heeft.
    Ik snap wel dat je dat denkt hoor. Maar dat komt vooral door de manier van berichtgeving van VP.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:07
    Eerst 12 miljoen, nu 14 miljoen en Tubantia (volgens mij deze krant) vertelde al dat het mogelijk hoger uit zal vallen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:16
    Ik Google net even. En vind in Tubantia op 28-6,al drie weken geleden dus, dat Twente 14 miljoen wil binnenhalen door 25% van de club aan investeerders te verkopen.
    De 12 miljoen die jij noemt is het bedrag dat op een bepaald moment al binnen/toegezegd was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:37
    Welk dreigbeleid?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:38
    Waarom zouden investeerders niet meer anders kunnen?
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:05
    Moet ik jou ook vertellen hoeveel 1 + 1 is? Ze hebben al veel geld in Twente zitten en dat zijn ze dan allemaal kwijt
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:09
    Oh? Wie? Hoeveel? En hoe kom je daarbij?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:19
    En niet zo wijs doen. Volgens mij weerleg ik op redelijke wijze al je aantijgingen. Maar blijf vooral proberen met je aannames.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:03
    Bullshit, domheid, gelul, ergens weet jij dat er een kern van waarheid in zit bij deze bedelaars club. OW help ons, wij zijn zo zielig want we kunnen anders geen spelers halen. Op je blaren zitten en anders de stekker eruit!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:20
    Nope. Geld ophalen en dóór.
    Dat mag elke club trouwens. Laat ze het maar eens proberen.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:06
    Vergelijk jij nou Twente met elke club? Sorry maar in dat rijtje valt Twente al niet meer
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:32
    Ja, dat doe ik. Net als de KNVB, de UEFA en de FIFA.
    Dat jij daar anders over denkt is vooral jouw probleem.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:56
    Dat iedereen behalve de Twentenaren daar anders over denken... Zou beter zijn om failliet te gaan en dan over een paar jaar terug te komen, schone lei
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:07
    Nope failliet is niet beter.
    Jij blijft in gevoelens en aannames hangen. Iets meer rationeel en volgens de feiten zou het allemaal wat makkelijker maken voor je.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 17:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:18
    Ben Rienstra ontkent dat hij onderweg is naar FC Twente. RTV Oost liet maandag nog weten dat de 28-jarige middenvelder van AZ 'in de wachtkamer' van de Grolsch Veste zit.

    De Noord-Hollander is bij AZ niet meer nodig en zou vanwege privéredenen weer in het Oosten des lands willen voetballen: Rienstra heeft tijdens zijn periode als speler van Heracles Almelo zijn huidige vriendin leren kennen en de schoonvader van de middenvelder worstelt al enige tijd met zijn gezondheid. De AZ'er laat echter aan Voetbal International weten dat er momenteel geen sprake is van een transfer naar FC Twente.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    maandag 16 juli 2018 om 22:03
    Fc Failliet
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:11
    Zeg ik toch. De firma list en bedrog. Fc Twente bedriegt iedereen
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9040
    maandag 16 juli 2018 om 22:12
    Wat een spannende film zeg..... Met heel heel heel erg slechte acteurs en scriptschrijvers!!!!
    Vind ik leuk
    BlijeBoer +81
    maandag 16 juli 2018 om 22:56
    Hoe erg ook voor de echte supporters maar is het niet beter om hier de stekker nou eens uit te trekken en vanaf 0 weer te beginnen? Er zijn de laatste jaren meer clubs om veel minder failliet verklaard...
    Vind ik leuk
    Sunil010 +195
    maandag 16 juli 2018 om 23:01
    Opdoeken deze club!

    Al jaren de financiële ellende van Enschede!!!
    Vind ik leuk
    Professoro +233
    maandag 16 juli 2018 om 23:07
    Boehoe.....wij tegen iedereen wordt straks....wij tegen niemand.....doei doei
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:08
    Vorige week was het geniet nu in ene mee nodig. Wel het dubbele aan salaris kunnen betalen dan sparta. Weg wezen met die ellende.
    Vind ik leuk
    grptje +108
    maandag 16 juli 2018 om 23:23
    Dit is het einde voor vanavond over fc fraude Amen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:50
    Ze maken zeker kans, de weerstand zal enorm zijn tegen de Tukkers. Waarom bedelen maar tegelijk veel te dure spelers halen welke denk ik Twente ook niet doen promoveren.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:10
    Ik heb het nare gevoel dat Twente failiet gaat. Dat gun je geen club. Ook Twente niet. Daar werken ook al jaren normale medewerkers die niks te maken hebben met de ''maffia praktijken''.

    Het zou eeuwige zonde zijn. Maar de mensen die achter Twente staan kunnen echt wel het zelfde als Rangers flike en er over 5 seizoenen weer bij zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:24
    eindelijk mijn droom komt uit weg wezen met die schijt club
    dit keer hebben ze meer dan houdini nodig en dat gaat hopelijk
    een keer niet gebeuren voor alle zillege en treurige huilie huilie
    supportertjes uit enschede bai bia fc corrupt hier komen jullie niet
    nog een keer mee weg haha eindelijk is het uit met dat zillege provincie clubje kunnen ze van die grolsch veste een museampje maken met alle successen van die treurige club voor alle twente haters net als mij hopelijk zijn we komende week eindelijk van die schijt club verlost en dat ze mogen wegbranden
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:46
    Messi the legend: misschien een idee eerst je basisschool opnieuw te doorlopen|?????
    Dan n.l. zou MIJN dfoom uitkomen,hahaha
    zillege ????
    bai bia ????
    museampje ????
    en dan je hele tekst zonder punten of komma:s.....
    Vind ik leuk
    Baosje +71
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:50
    gun je geen club

    ja hoor !!

    ik gun het fc twente van ganser harte zelfs !
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:40
    Toch fijn dat er af en toe een item over Fc Twente voorbijkomt. Kunnen alle haters zich uitleven. Goed voor de bloeddruk. Fijne dag gewenst aan al die mensen die niet weten waar ze over praten!!!!!
    Vind ik leuk
    krul +234
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:20
    jij ook fijne laatste dagen voor je HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHA LEKKER COKE SNUIFEN
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    donderdag 19 juli 2018 om 19:49
    krul: ten eerste ben ik nog lang niet aan mijn laatste dagen bezig, ook al ben ik inmiddels 70 jaren jong;
    ten 2e heb ik van mijn levensdagen nog nooit coke van dichtbij gezien, laat staan dat ik dat ooit heb gesnoven.
    Zo zie je maar weer eens wat haat voor gevoelens kan oproepen.
    Vind ik leuk
    krul +234
    donderdag 19 juli 2018 om 23:27
    mooi dan laat ik je met rust respect the old grannys vooral als ze op hun 70e op vp rondhangen xd
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:42
    Krul: bedankt voor je begrip.... En dit persoontje heeft al jarenlang een seizoenskaart bij Fc Twente, Kun je nagaan welk een ellende ECHTE supporters van Fc Twente de laatste 2 jaar hebben moeten slikken, zowel op de tribune als op deze site. En dat allemaal doordat 2 directeurtjes meenden voor Sinterklaas te kunnen spelen, en hierop niet werden aangesproken door RvC !!!
    Vind ik leuk
    NACnz +140
    woensdag 18 juli 2018 om 00:58
    Waar rook is is vuur etc
    Vind ik leuk
    Nuance +9045
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:40
    Ongelooflijk dat Twente uberhaupt nog een transfermarkt op mag gaan. Horen zij niet in de categorie te zitten dat er geen geld uitgegeven mag worden aan transfers?
    Vind ik leuk
    krul +234
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:19
    zijn die snuifduitsers nog steeds niet opgedoekt ?
    Vind ik leuk
    NACnz +140
    woensdag 18 juli 2018 om 00:56
    Ik snap clubliefde en het sentiment. Toch zou ik als supporter niet eens meer reageren. Daar beleefd voetbal minnend nederland toch nog de meeste pret mee.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 00:56]
    Vind ik leuk