Update: 'Chelsea-routinier verneemt transfercoup en denkt aan exit na zeven jaar'

    Update: 'Chelsea-routinier verneemt transfercoup en denkt aan exit na zeven jaar'

    dinsdag 17 juli 2018 om 17:21

    Chelsea haalde onlangs met Jorginho de eerste grote aankoop voor komend seizoen binnen, maar zal het daar vermoedelijk niet bij laten. Volgens Italiaanse media staat het Juventus-duo Gonzalo Higuain en Daniele Rugani hoog op het verlanglijstje van The Blues, net als AS Roma-doelman Alisson.

    Volgens Corriere dello Sport moet Higuain tussen de 61 en 64 miljoen kosten. De Argentijnse topschutter kwam in 2016 nog voor 90 miljoen euro over van Napoli, waar hij samenwerkte met de nieuwe Chelsea-trainer Maurizio Sarri, maar lijkt uit Turijn te mogen vertrekken na de komst van Cristiano Ronaldo. Of Chelsea en Juventus elkaar vinden in de onderhandeling, moet later deze week blijken. Calciomercato noemt ook de naam van Rugani, die Sarri nog kent van zijn tijd bij Empoli. Het totale prijskaartje van het tweetal wordt geschat op 90 miljoen euro.

    Volgens beide media is Chelsea bovendien nog in de race voor Alisson. De Braziliaanse sluitpost staat echter ook in de belangstelling van Liverpool en Real Madrid en lijkt de moeten wachten totdat de keeperscarrousel gaat draaien. Chelsea-doelman Thibaut Courtois lijkt echter hard op weg naar De Koninklijke en Alisson geldt als mogelijke opvolger van de Belg.

    Update 17.21: Gary Cahill wordt mogelijk het slachtoffer van de transferplannen van Chelsea. De 32-jarige centrale verdediger, al sinds 2012 actief op Stamford Bridge, overweegt volgens The Sun een vertrek bij The Blues. Cahill zag vorig seizoen al een extra concurrent naar Chelsea komen in de persoon van Antonio Rüdiger en krijgt mogelijk 'gezelschap' van Rugani.

    Poll

    Gaat Chelsea onder Sarri meedoen om de Premier League-titel?

    (937 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 17 juli 2018 om 07:44
    Ik denk dat Higuain er goed aan zal doen wanneer hij naar Chelsea vertrekt. Nieuwe omgeving, maar dezelfde trainer waaronder hij een van z'n beste seizoen doormaakte.
    Vind ik leuk
    Futre +2905
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:32
    Spitsen uit de Serie A en Chelsea is nog geen hele fijne combi gebleken.
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:37
    Trainers ook niet zo toch?
    Vind ik leuk
    Futre +2905
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:31
    Mwah, Mourinho, Ranieri en Conte pakten wel een prijs. Maar de spitsen verzuipen er bijna allemaal. Zelfs Shevshenko bakte niet veel.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1642
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:05
    90 miljoen voor die 2, bijna een koopje.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:21
    Sarri was altijd al jaloers op Juve
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:19
    Higuain voor 60 miljoen naar Chelsea, lijkt me een topaankoop als je hem vergelijkt met morata.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:26
    Tja juve stond op 3 met de meeste schulden nu waarschijnlijk dik op 1... dus wie weet happen ze nu nog sneller
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:31
    Overmars haal die Cahill ook maar op. We hebben nog steeds een CV nodig!
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:39
    Niks voor Blind?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:41
    Ik zie Blind als CVM.
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:15
    Ik ook , maar dan is Frenkie gezien.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:22
    Nee, die moet ook spelen. Er moet gerouleerd gaan worden. Spelers op de bank die je er eigenlijk ook in wil zien ipv een Siem De Jong. De bank moet veel beter worden dan de afgelopen jaren. En dat betekent dat niet iedereen tegelijk kan spelen. Blind dus ook niet. Zelfs Tadic niet. Misschien kun je die 2 weren van de kunstgras wedstrijden.
    Je moet geen oplossingen zoeken voor een luxe probleem.
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:37
    Ik geloof niet zo in rouleren, dan bouw je nooit vertrouwen op.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Dat zie ik dan anders :p

    Iedereen onderdeel maken van het team. Niet de basis tov de reserves. Alleen moeten de resultaten dan goed zijn. Dan volgt elke speler je.
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:44
    Dat laatste punt is heel sterk ja, je moet niet meteen beginnen met rouleren, eerst resultaten en dan meer spelers kansen geven.
    Vind ik leuk
    NvC +3750
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:40
    Schuijf hem anders door naar Chelsea 2.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Chelsea-routinier verneemt transfercoup en denkt aan exit na zeven jaar'