''Beoogde FC Twente-aanwinst' spreekt geruchten tegen: niet in de wachtkamer'

    ''Beoogde FC Twente-aanwinst' spreekt geruchten tegen: niet in de wachtkamer'

    dinsdag 17 juli 2018 om 08:02

    Ben Rienstra ontkent dat hij onderweg is naar FC Twente. RTV Oost liet maandag nog weten dat de 28-jarige middenvelder van AZ 'in de wachtkamer' van de Grolsch Veste zit.

    De Noord-Hollander is bij AZ niet meer nodig en zou vanwege privéredenen weer in het Oosten des lands willen voetballen: Rienstra heeft tijdens zijn periode als speler van Heracles Almelo zijn huidige vriendin leren kennen en de schoonvader van de middenvelder worstelt al enige tijd met zijn gezondheid. De AZ'er laat echter aan Voetbal International weten dat er momenteel geen sprake is van een transfer naar FC Twente.

    Rienstra geeft aan dat hij wacht op 'de juiste aanbieding'. De voormalig jeugdinternational heeft een prima seizoen op huurbasis bij Willem II achter de rug en kwam namens de Tricolores tot twaalf treffers in officiële wedstrijden. Eind juni werd hij nog gelinkt aan Hapoel Beer Sheva, de landskampioen van Israël.

    Lees ook: 'Eindelijk actie bij FC Twente: Rienstra en Sevilla-spelers wachten op witte rook'

    Plaats een reactie

    dinsdag 17 juli 2018 om 08:11
    Hatsjoe
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:15
    en zo gaat firma list en bedrog doodleuk door om iedereen voor de gek te houden..
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:18
    Weg met RTV Oost!
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:58
    Verklaar wat is er list en bedrog binnen deze publicatie.
    Ben benieuwd naar je onderbouwing.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:23
    als je dat nog vragen moet na al die leugens vanuit twente
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:51
    Zwaktebod, dus nogmaals wat is er volgens jou list en bedrog in deze publicatie?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:54
    Men is jaloers dat de gehele regio achter deze club staat.Dat zoiets ondenkbaar is bij hun eigen club.Denk zoiets.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    woensdag 18 juli 2018 om 16:14
    Inderdaad, Noaberschap kennen ze niet!
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:16
    Zou VP nou bedoelen dat Rienstra afgelopen seizoen 2 doelpunten in uitwedstrijden heeft gemaakt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:22
    VP zegt nu twaalf
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:38
    Even later in het bericht zijn het er nog maar 10, maar dat is wat een twitteraar, die volgens zijn twitter-pagina een redacteur van VI is, zegt.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:29
    Heeft afgelopen seizoen prima gespeeld. Lijkt mij dat hij makkelijk bij een eredivisie club mee kan i.p.v. de KeukenKampioen divisie.

    Schijnt echter wel een ‘vervelend’ persoon te zijn in de omgang.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:52
    Dat is mijn vrouw ook'vervelend in de omgang'maar het went wel
    Vind ik leuk
    RtdDub +13037
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:04
    Lijkt me ook redelijk onwaarschijnlijk dat Rienstra na een meer dan behoorlijk seizoen bij Willem II alleen een keukenkastjesploeg heeft als geïnteresseerde partij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:04
    Ik zou maar snel tekenen als ik Bert Rienstra was, krijgt hij in ieder geval een uitkering van het UWV als Twente failliet gaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:55
    Net zoals El Ahmadi bij Feyenoord tekende toen deze club bijna failliet ging.Zoiets?
    Vind ik leuk
    zwollie +7450
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:06
    Kom maar weer terug naar PEC Zwolle
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:13
    Niet geslaagd bij AZ, maar zou van ;ij zeker een herkansing mogen hebben.
    Hij is echt een goede speler, hij hoort, in alle geen respect voor twente, in de eredivisie te spelen,,,, .
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:49
    Dat zal een beperkte aanbieding worden,een basis salaris aangevuld met kratten Grolsch
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1117
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:04
    Het scheelt dat de fabriek op fietsafstand van het stadion ligt zodat hij de kratten zelf kan ophalen. Dat scheelt Twente reiskosten.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 02:58
    Dat pauperbier Klok of Schultenbrau wordt onder de zwervers een goed biertje genoemd.Hebben ze in Almeloooo genoeg van.Misschien moet Heracles een lijntje uitgooien, net zoals Twente doet met Rienstra en Reis.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 02:58]
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2481
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:56
    Las net dat hij in gesprek is met Udinese en Bologna , en hij al postieve gesprekken heeft gehad met Léganes. Voor dit soort clubs ook eem prima speler
    Vind ik leuk
    mazu +1884
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:21
    Kom maar terug naar Pec Ben!!
    Vind ik leuk
    HansG +25
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:18
    Kom op Sparta zet Twente een hak en lijf Rienstra in.
    Vind ik leuk
    Knexx +40
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:12
    Wel even wachten tot die op de foto staat in een Twente shirt en dan eerst z'n vader ff bellen met een verbeterde aanbieding!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 03:00
    Schenk, niet Ard, wil gewoon in een prachtig stadion spelen met 25000 man.Zou Rienstra dat juist weer niet willen?Wordt moeilijk zo om een hak te zetten.En ach, wat meer salaris bieden helpt ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:48
    Heeft bij ons een heel goed seizoen gespeeld. Veel goals gemaakt (met name die 2 in Breda waren geniaal, bedankt ben!) Deze jongen is veel te goed voor de KKD. Had hem graag nog een jaar in Tilburg gezien maar hij wil hogerop (en dat is logisch natuurlijk). Kan me niet voorstellen dat hij naar FC Twente zou gaan. Lijkt mij een hele rare move...
    Vind ik leuk
    Cookee +10582
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:03
    Als Twente belt, wat moet je dan doen?
    Je kunt hopen op een kampioensschap, maar kan ook zomaar zijn dat je 5 jr in de Juup zit. Ik denk dat Twente zich beter kan richten op hun jeugdspelers, als ze die hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 03:01
    Nope, geen jeugd.
    Vind ik leuk
    Cookee +10582
    donderdag 19 juli 2018 om 16:18
    Das jammer dan.
    Vind ik leuk
    Sota +94
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:22
    Rienstra moet een goede keus maken. Hij wil terug richting oosten en Heracles zoekt een vervanger voor de geblesseerde Jakubiak. 1+1=2
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1560