Kleine zorgen voor Ten Hag richting 'Sturm Graz': drietal traint apart

    Kleine zorgen voor Ten Hag richting 'Sturm Graz': drietal traint apart

    dinsdag 17 juli 2018 om 18:45

    Erik ten Hag beschikt nog niet over een geheel fitte selectie in aanloop naar het tweeluik met Sturm Graz. Drie spelers trainden dinsdag apart van de groep.

    De Ajax-selectie verblijft sinds zaterdag in Engeland, waar de groep zich voorbereidt op de eerste twee wedstrijden in de kwalificatie voor de Champions League. Hakim Ziyech, Lasse Schöne en Siem de Jong kampen met 'lichte klachten', zo meldt Ajax via Twitter. Onduidelijk is wat het drietal exact mankeert en of hun meespelen tegen Sturm Graz in gevaar is. Aanwinst Daley Blind werd onderworpen aan loopoefeningen en zal spoedig aanhaken bij de groepstrainingen. 

    Ajax heeft drukke weken voor de boeg. Volgende week woensdag speelt de ploeg van Ten Hag thuis tegen Sturm Graz in de eerste van drie te overleven kwalificatierondes voor de groepsfase van de Champions League. Een week later vindt de return plaats. Op 11 augustus begint voor Ajax de competitie: dan is Heracles de tegenstander. 

    Poll

    Gaat Ajax de confrontatie met Sturm Graz overleven?

    (13710 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 17 juli 2018 om 18:49
    Ik mag toch wel hopen dat Ajax dat Sturm Graz overhoop speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:51
    Like voor je naam!


    En ook wel je reactie
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:52
    Ik ben niet voor Ajax, maar Europees steun ik alle Nederlandse clubs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:52
    Nee maar ik als Ajacied ben daar wel voorstander van.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8184
    woensdag 18 juli 2018 om 09:14
    Dus kort door de bocht vind je dat alleen Amsterdammers voor Ajax moeten zijn?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:08
    Top reactie ben blij dat het ook zo kan
    Vind ik leuk
    Nvd88 +3002
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:56
    Ik zou pas verbaasd opkijken als Siem fit is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:58
    Na zijn longproblemen is hij nooit meer echt fit geweest.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +3002
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:59
    Inderdaad. Daarna blessure na blessure. Jammer hoor was 2 seizoenen lang een bepalende speler.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    PRICE +25449
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:09
    Siem zijn rol is hoog uit invaller.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +3002
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:11
    Ben ik ook met je eens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:44
    Mag toch hopen van niet. Echt elke invalbeurt en nu ook deze oefenpotjes is hij veruit de slechtste. Kan echt niet meer bij Ajax. Ik denk dat middenmoot/degradatie zone meer zijn niveau is.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1957
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:18
    😂
    Vind ik leuk
    Youri99 +8184
    woensdag 18 juli 2018 om 09:15
    Inderdaad, altijd als ik lees over kleine pijntjes staat de naar van Siem erbij haha... En daarnaast, hij is me toch een portie slecht... pfffff
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:56
    Hopen mag altijd, alleen gaat dat niet gebeuren
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:58
    We gaan het zien hè.
    Vind ik leuk
    benny-boys +550
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:33
    Ten Hag begint hem al te knijpen met verlies.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:36
    Dan is hij al 2 stoelpoten kwijt...maar wel lekker vrij met de kerst
    Vind ik leuk
    Bertus +4503
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:23
    Mogen ze überhaupt nog voor een andere club Europees voetbal spelen als ze nu meedoen?
    In het geval Zyech zou je dan haast denken dat hij niet eens mee wil doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:25
    Geen idee. Na de winterstop wel, maar ook daar zitten, volgens mij, weer haken en ogen aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:54
    Zolang de inschrijving niet plaats heeft gevonden is het geen probleem.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8217
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:36
    Daar zou ik niet op rekenen, ze spelen al een half jaar "niemand" overhoop, integendeel.
    Nu; "een compleet nieuwe ploeg" , ik hoor het ten Hag al zeggen na een zuinige overwinning thuis op Sturm Graz.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:38
    Ook een zuinige overwinning is een overwinning ;)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8217
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:44
    Wat is "overhoop spelen dan ?" :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:46
    Met ruime cijfers winnen :)
    Het liefst ook nog met goed voetbal.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8217
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:52
    Daar reken ik dan maar op............maar je dekt je al in dat 1-0 ook al goed is....dat was geen sterke.
    Vind ik leuk
    14forever +8360
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:40
    Ach zoals ze in eindhoven zeggen. Zelf 1x scoren en de nul houden en je bent door
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Sturm Graz is echt een prima ploeg hebben een lange tijd bovenaan gestaan in Oostenrijk. Niet te vroeg juichen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:43
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik niks van de Oostenrijkse competitie weet. Ik hoop gewoon op 2 clubs in de CL.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:02
    Ik ook niet veel hoor, maar volg RB Salzburg een beetje en Sturm Graz heeft het ze best moeilijk gemaakt.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +48
    woensdag 18 juli 2018 om 18:52
    Ik heb ook een paar stukjes van die ploeg gezien en dat was niet slecht. Dus wordt sws geen makkie lijkt mij.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14889
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:52
    Ik dacht dat Ajax twee kwalificatierondes doormoest?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:54
    Klopt 2 clubs dr uit kegelen anders niet
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14889
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:56
    Als ze de 1e overleven zijn ze toch ook automatisch gekwalificeerd coor de EL?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:58
    Ja klopt anders moeten we EL kwalificatie
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14889
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:01
    VP is niet zo snel....
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:03
    Denk eerder te snel met knippen en plakken...

    Misschien moeten ze straaten de advocaat van fc Twente in huren. Hij kan het als geen ander.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14889
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:09
    Mijn hemel, ik krijg likes van iemand die "krijg kanker" heet.....
    Vind ik leuk
    sjansems +326
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:11
    Wtf meen je dat? Dan ben je wel echt ziek in je kop man. Hoezo doet VP daar niks aan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:12
    Haha ja ik ook het is VP he...

    Alles mag
    Vind ik leuk
    chicken +10493
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:24
    Ff een linkje sturen; wat is karma...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12438
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:01
    Die zag ik gisteren ook al voorbij komen.
    Er werd massaal gerapporteerd, maar blijkbaar doet VP daar gewoon niets mee.
    Belachelijk...
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:09
    Jij ook al zal wel die gek wezen die tegen iedereen liept te schelden hij zei kom weer terug met een andere naam
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:04
    Yup
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2535
    woensdag 18 juli 2018 om 06:17
    Ik ook en VP doet niks
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:55
    Drie toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:57
    Nee eerste ronde is al geweest
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:01
    Dus als we Sturm Graz doorkomen en de volgende ronde ook zitten we in CL?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:02
    Ja dr zijn 3 voorrondes Ajax stroomt in 2 binnen PSV in 3
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:07
    Nee niet want je hebt ook nog de play off ronde. Daar stroomt psv in omdat Liverpool 4de werd
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:11
    Dr is een voorronde(al gespeeld), een eerste kwalificatie(al gespeeld), een tweede(Ajax) en een derde (PSV).... hoofdtoernooi

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_League_2018/19
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:13
    Ja en daarna staat “Play-off ronde”
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:16
    Datums... of gaat PSV een derde kwalificatie en een voorronde op 21/22 aug en de returns spelen haha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:18]
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:20
    https://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2019/matches/#/rd/2000979/1

    2de ronde: 25 juli
    3de ronde: 7 augustus
    4de ronde (playoff-ronde): 21 augustus
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:26
    Nou dan moeten wij dr 3
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:29
    Volgens VI moet PSV op 21/22 augustus in de 4e voorronde spelen. Dit heet de zogenaamde kampioenenroute.

    Ajax begint op 24/25 juli, en volgt de "leagueroute"

    Als Ajax wint, dan komen ze in de 3e voorronde terecht, en als ze die winnen, dan gaan ze naar de laatste voorronde, aldus VI.
    Vind ik leuk
    HanV +3704
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:10
    Ze noemen het de 2e kwalificatieronde voor niet-kampioenen, maar er is geen eerste kwalificatie-ronde geweest voor niet-kampioenen. Van de eerste kwalificatie-ronde voor de kampioenen worden vandaag en morgen de returnwedstrijden gespeeld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:14
    ..... laat maar....


    Probeer het toch... kijk eens naar de datums... het zijn de zelfde rondes!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:01
    Daarom gaan ze ook niet door
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2024
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:54
    Ga er van uit dat Blind sowieso wel start. Of Frenkie de Jong fit genoeg is betwijfel ik eerlijk gezegd. Verwacht dat ook Tadic op de bank begint volgende week en ze beginnen met Onana-Mazraoui-de Ligt - Blind - Tagliafico - Schone - vd Beek - Ziyech - Neres - Dolberg en Labyad. Tadic zal op den duur wel gaan spelen voor Labyad en Frenkie voor Ziyech mocht hij vertrekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:56
    Als schone speelt kunnen we net zo goed stoppen dit seizoen
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2024
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:59
    Denk dat dat wel meevalt. Met 10 doelpunten niet de beste bij Ajax afgelopen seizoen. Maar vind hem toch altijd wel wat toevoegen aan dit Ajax. Met het loopvermogen van de Ligt - van de Beek en Frenkie de Jong moet de snelheid van Schone ruimschoots gecompenseerd kunnen worden. Daarnaast voegt Schone weer traptechniek, ervaring en creativiteit toe aan dit elftal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:59
    Schone is klaar ik zie hem het liefst vertrekken en plek maken voor eigen tallent
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2024
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:01
    Hij zeurt nooit en is een van de leiders in de huidige selectie. Ik denk dat hij nog voldoende toe kan voegen binnen en buiten het veld dit jaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:06
    Ehhh behalve dat iedereen weet dat hij de telegraaf lek is...

    Komt hij al een seizoen tot ander half te kort. Schone ze beste wedstrijden al sinds Frank begon hij op de bank.

    Csisport ken je dat? Kijk daar effe op staan alle statistieken van voetballers op. Schone is klaar tallenten halen betere cijfers.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:08
    Die krantjes hebben jou helemaal ingepakt hé.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Kan je nu ook oprotten met je gekke politieke paranoïde gelul!

    Ga lekker naar de site van Alex jones die spreekt jouw taal. Hier gaat het om voetbal!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:20
    Dat zeg je alleen wanneer het jou uitkomt.

    Alex Jones is een puppet van jouw meesters.



    Buiten dat ging mijn reactie ook over voetbal.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2024
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:21
    Sorry hoor
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2024
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:09
    Heb een paar potje Eiting gezien maar dat is alleen leuk in balbezit. Daar wordt ik ook niet vrolijk van. En die scoort ook geen 10 keer. Daarnaast is lek best fijn, krijgen we ook nog eens iets te horen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:20
    Voor de bank zat... schone kost ook een hoop salaris voor wat hij brengt helemaal.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:13
    Eiting is alleen leuk als Ajax tegen een mindere tegenstander speelt tegen gelijkwaardige of betere clubs is Eiting veel te zwak vind het ook net een klein kind in een ballenbak hij ziet het maar als een spelletje maar niet als werk lijkt het net altjjd maad blij lachen. Waar niks op tegen is maar echt serieus komt die niet over !
    Vind ik leuk
    Stranger +4380
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:05
    Ik denk dat je met loopvermogen van v.Beek gelijk hebt.
    Alleen het loopvermogen vd Ligt overschat je denk ik en zeker zijn snelheid erbij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:57
    Zou dolberg om ruilen met huntelaar. Dolberg is het helaas helemaal kwijt
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:59
    Dat ook die mag wel tegen de kleintjes beginnen
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:15
    Dolberg speelde alleen goed met Traore naast zich alle wedstrijden zonder Traore speelde hij slecht hij glijd ook erg vaak uit en verliest vaak de bal en is meer met zijn haar bezig dan met voetbal oogt ook erg lui ! Zeg het niet graag maar het is geen jongen voor topvoetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:18
    Vind hem net als fisher. 1e seizoen goed. Daarna minder en na zijn blessure is het huilen met de pet op
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:38
    Indd helemaal met je eens van mij mogen ze hem best verkopen
    Vind ik leuk
    slechtekont +3981
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:09
    Eiting zal nog eerder spelen dan Schone. Wanneer Frenkie fit is op tijd zal hij eerste keus zijn.

    Daarnaast is het ook een grote gok wie rechtsachter speelt. Iedereen is zo lyrisch over Mazraoui, maar verdedigend is het niks, fysiek is het niks en technisch gezien houdt hij de bal beeld te lang aan zijn voet. Niet dat ik Orejuela of Kristensen beter vind, maar die zijn tenminste ingespeeld op die plek.

    Alle andere posities ben ik het mee eens. Al vond ik Lang/Johnsen niet slecht invallen.
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2024
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:12
    Eiting in de as kan niet in de CL. Lekker een jaar minuten laten maken in de Eredivisie bij Heerenveen. Labyad op links ga ik vanuit als ik Ten Hag kan peilen. Al vind ik het geen linksbuiten. Dan ben ik meer fan van Johnsen aangezien ik Lang een beetje een naar ventje vindt qua uitstraling
    Vind ik leuk
    slechtekont +3981
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:43
    Niet in CL, wel aankomende wedstrijd tegen Sturm Graz.

    Over Lang denk ik precies hetzelfde, oogt als een onprettig kereltje.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:17
    Johnsen is beter dan Lang ! Alleen Johnson moet een teamspeler worden en Lang moet lekker gangster worden die zogenaamde mooiboy
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12539
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:57
    Beginnen de smoesjes nu al? ;-)
    Vind ik leuk
    Donnygo +2539
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:57
    Schone en Ziyech zullen wel last hebben van te weinig rust en even wat rust pakken na het WK.

    Siem ach wanneer heeft hij geen klachten die kan helaas beter naar een lager geklasseerde club gaan waar hij nog wel wat toe kan voegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:03
    Mooi en liefs nog een paar meer dat ze maar mogen verliezen
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Stumperd
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:03
    Kneus
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:18
    Door dit soory opmerkingen hoop ik dat Psv alles verliest
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:20
    Maakt mij niet uit wat jullie uit 020 hopen
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:36
    Zelfde voor ons richting jullie dan al hoop ik wel dat Psv punten haalt in de CL
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:39
    Laten we dat eerst maar halen gerwin en dat zal al moeilijk genoeg worden en oke dan hoop ik voor jou dat je club ook een paar punten haalt
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:55
    Indd hoop dat het goedkomt en dankjewel
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:07
    Zit Siem de Jong nog op voetballen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:52
    Ja hij heeft zijn contributie voor komend seizoen weer keurig overgemaakt naar de bankrekening van Marcje Overmars.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4229
    woensdag 18 juli 2018 om 01:54
    Waarom zo negatief? Zou bij jouw club nog altijd veruit de beste speler zijn. Onnodige opmerking.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 01:54]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    woensdag 18 juli 2018 om 02:01
    Dat is niet negatief bedoeld. Waarom zo negatief opvatten?

    Het is gewoon een opmerking en meer niet. Maar waaruit zal moeten blijken dat hij de beste bij ons zou zijn? Nu je daar toch over begint te raaskallen!
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:17
    Siem en Lasse zijn beide geen basisspeler en Ziyach gaat, volgens velen, toch weg, dus daar zou toch eem vervanger voor moeten zijn.
    Vind ik leuk
    John040 +1909
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:26
    Begint het excuse gedoe nu al duurt nog 2 weken pfff kinderen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:34
    3 geschikte wisselspelers oftewel niks aan het handje. Als je niet van Sturm Graz kan winnen kan je jezelf beter opheffen. Drama ploeg uit een drama competitie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:36
    Haha Ziyech heeft klachten..... wat een verrassing
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:55
    Geestelijk opgebrand: Burn-out!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1293
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:45
    Kleine zorgen voor teg Hag ?. Ik zou me eerder grote zorgen maken hakkelaar. Als je voor dit examen zakt dan krijg je vliegles.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:51
    Zyech niet zou je kunnen missen want die kan toch een wedstrijd beslissen, die andere 2 zijn sowieso bankvulling voor komend seizoen, een middenveld met Frenkie, Donny en Zyech dan kan je niet ook nog Schöne en Siem opstellen plus jullie hebben Elting nog, wordt dringen voor een plekje.
    Vind ik leuk
    hantayo +969
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:54
    Bidden maar, misschien helpt het. Nodig waarschijnlijk, iets van geluk of goed karma.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:19
    Hoort gewoon bij het spel ze hebben niks spelen gewoon 25 juli zo is voetbal je tegenstander misleiden
    Vind ik leuk
    Arbee +1840
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:36
    Met alle respect, maar Siem de Jong ga je toch niet missen. Hartstikke fijne gozer om erbij te hebben door zijn multifunctionaliteit en het feit dat hij nooit klaagt over gebrek aan speeltijd, maar het is geen speler die de doorslag gaat geven.
    Vind ik leuk
    burgos +3
    woensdag 18 juli 2018 om 10:26
    Echt durf nergens meer op te hopen.
    Laatste jaren teleur gesteld,hoop dat ze nu eens een goede reeks neer zetten,
    en dat we niet meer de zenuwen moeten hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kleine zorgen voor Ten Hag richting 'Sturm Graz': drietal traint apart