'Ambitieuze transferplannen Chelsea: driedubbele deal met Juventus mogelijk'

    'Ambitieuze transferplannen Chelsea: driedubbele deal met Juventus mogelijk'

    woensdag 18 juli 2018 om 23:49

    Chelsea heeft zijn zinnen op liefst drie spelers van Juventus gezet. De nieuwe trainer Maurizio Sarri zou Daniele Rugani, Miralem Pjanic én Gonzalo Higuaín maar wat graag verwelkomen in Londen, meldt Sky Italia.

    Sarri werkte bij Napoli al eens samen met Higuaín en hoopt nu op een hereniging. Daarvoor wil Chelsea wel eerst afscheid nemen van tenminste een van de andere twee spitsen, Alvaro Morata of Michy Batshuayi. De dertigjarige Argentijn heeft nog een contract tot medio 2021 bij Juventus, maar mag door de komst van Cristiano Ronaldo bij een goed bod vertrekken.

    De Oude Dame is ook bereid om mee te werken aan een transfer van Rugani. De zaakwaarnemer van de verdediger had woensdag in Milaan een ontmoeting met een delegatie van Chelsea, waarbij volgens verschillende Italiaanse media zelfs eigenaar Roman Abramovich aanwezig was. Juve hanteert een vraagprijs van vijftig miljoen euro voor Rugani, maar lijkt met iets minder ook genoegen te nemen.

    Een akkoord tussen Chelsea en Juventus over Rugani lijkt de grootste uitdaging te worden. De Italiaanse kampioen is zeer tevreden over de Bosniër en hoopt zelfs zijn contract te verlengen. De middenvelder, die ook op een lijstje zou staan bij FC Barcelona, nam onlangs echter een nieuwe zaakwaarnemer aan, Ramadani. Die heeft een goede band met The Blues.

    Plaats een reactie

    jamesquinn +3483
    woensdag 18 juli 2018 om 23:59
    zucht, vp... Driedubbele deal betekent 6 transfers. Jullie bedoelen een drievoudige deal.
    Vind ik leuk
    Artikia +279
    donderdag 19 juli 2018 om 00:19
    Driedubbel is gewoon een synoniem van drievoudig. Driedubbel glas is toch ook geen 6 lagen?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23289
    donderdag 19 juli 2018 om 06:29
    Die Higuain....is die niet inmiddels 46 jaar en 5 kilo teveel ?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 06:34
    “ De dertigjarige Argentijn “ staat in de tekst
    Over zijn gewicht kun je wel eens gelijk hebben
    Vind ik leuk
    Rodajc +14184
    donderdag 19 juli 2018 om 10:49
    Zou aardig dom zijn om Morata door hem te laten vervangen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 06:36
    Dubbelzucht dan in het 2e stukje is rugani een verdediger waar die in het laatste stukje een bosnische middenvelder schijnt te zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 00:04
    Rugani Bosnisch? Op t lijstje van Barcelona? Volgens mij bedoelen jullie Pjanic, maar het is vergeven... Het is namelijk al laat hoor voetbalprimeur hahaha
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 00:04]
    Vind ik leuk
    Blindsy +10975
    donderdag 19 juli 2018 om 06:26
    Vast weer die stagière..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6586
    donderdag 19 juli 2018 om 00:06
    Kopen....Kopen....kopen

    Wordt niks als ze weer dik gaan betalen voor een 30 + spits
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 00:07
    De ex-coach van Napoli die allemaal Juve spelers wil. Grappig.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +631
    donderdag 19 juli 2018 om 00:48
    Higuaín geloof ik wel.. Rugani mag weg zodra Godin binnen is. Pjanic weg lijkt me niet
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3201
    donderdag 19 juli 2018 om 00:52
    Zou me een goede deal lijken voor Chelsea...
    Vind ik leuk
    Rodajc +14184
    donderdag 19 juli 2018 om 10:50
    Rugani wel, maar Higuain..?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3201
    donderdag 19 juli 2018 om 11:28
    Lijkt me beter dan Morata. En Pjanic is een topper...
    Vind ik leuk
    Gilze +171
    donderdag 19 juli 2018 om 00:59
    Als die abramovich slim is verkoopt ie al zn spelers
    Ze hebben m tenslotte ook niet echt best behandeld in Engeland
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 01:09
    Zo, dan is die man slim zeg.....
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    donderdag 19 juli 2018 om 02:30
    Ze zouden hem er een sticker voor moeten geven.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +558
    donderdag 19 juli 2018 om 02:48
    Ik denk dat Higuain goed zal passen bij Chelsea. Pjanic gaan ze niet weg doen bij Juventus, die is te belangrijk tenzij ze vol Pogba willen gaan dan zou het zomaar eens door kunnen gaan.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1641
    donderdag 19 juli 2018 om 09:25
    Zal ze wel ineens weer titelkandidaat maken.
    Jorginho er ook al bij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ambitieuze transferplannen Chelsea: driedubbele deal met Juventus mogelijk'