Ajax-talent Lang looft 'vaderfiguur': Ik zie hem ook gewoon als een voorbeeld

    Ajax-talent Lang looft 'vaderfiguur': "Ik zie hem ook gewoon als een voorbeeld"

    donderdag 19 juli 2018 om 22:08

    Noa Lang stond donderdagmiddag in de basisopstelling van Ajax voor het oefenduel met Wolverhampton Wanderers. Het negentienjarige talent probeert aan te haken en kijkt daarvoor vooral goed naar Hakim Ziyech.

    "Het gaat natuurlijk allemaal veel sneller", zegt Lang, die voor het eerst de voorbereiding meedraait met het eerste elftal, tegen Voetbal Inside. "Ze zijn fysiek veel sterker en professioneler, maar dat is allemaal goed. Vooral voor een jongen van mijn leeftijd. Dan moet je kijken wat je nog moet verbeteren om echt met zulke ploegen mee te kunnen doen."

    Al met al heeft Lang een goed gevoel over de voorbije weken. "Ik was natuurlijk een tijdje geblesseerd en ben daarna geopereerd. Ik ben in deze voorbereiding weer aangesloten en ik denk dat ik wel tevreden kan zijn met hoe het is gegaan. Ik ben fit gebleven, dat is het belangrijkste. Ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen."

    Lang trekt veel op met de andere jongelingen, maar ook met Ziyech. "Dat is wel echt een vaderfiguur voor me. Hij heeft al veel meegemaakt en zegt me wat ik beter moet doen. Ik lach veel met hem en kan buiten en in het veld heel veel van hem leren. Ik zie hem ook gewoon als een voorbeeld."

    Lees meer over:EredivisieAjaxNoa Lang

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 22:13
    Voorbereiding duurt veel te "lang" alweer 2-0 achter tegen een league one club.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24121
    donderdag 19 juli 2018 om 22:16
    Ach het is maar een oefenwedstrijd, gaat vast goed komen wanneer de vaste basis samen speelt :)

    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    donderdag 19 juli 2018 om 22:21
    Ik mag het hopen. Begin steeds sceptischer te worden over het Ajax onder Ten Hag. Men roept in koor dat je geen waarde moet hechten aan de uitslagen van oefenduels maar dit is inmiddels al de zoveelste tegenstander in de voorbereiding die we niet weten te verslaan. En laten we eerlijk zijn , het zijn ook bepaald geen wereldploegen.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4533
    donderdag 19 juli 2018 om 22:22
    Was onder Bosz ook zo. En ke hebt het wel over het B-team. Ze domineren de wedstrijd maar in de omschakeling kregen ze de goal tegen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7908
    donderdag 19 juli 2018 om 22:24
    Eens over Bosz.

    Maar domineren is leuk, een kutgoal uit de omschakeling tegen krijgen hoort er gewoon bij. "Ja, we hadden wel het meeste balbezit". Als je domineert, moet je het gewoon afmaken.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:17
    Jammer dat de ploeg met het meeste balbezit niet altijd wint. Maar de KNVB is nu speciaal voor ajax bezig met een prijs, nl "Het meeste balbezit van het seizoen"🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:25
    Het is niet zo dat "de beste" altijd wint.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1838
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:53
    Tuurlijk struisvogels waarom flikkeren ze hag er niet uit?

    Bel LVG
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    Youri99 +8987
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:17
    Onder Bosz kregen ze tegen Rostov toch ook aan de kont?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7908
    donderdag 19 juli 2018 om 22:23
    De druk op Ajax/Ten Hag wordt er ieder geval niet minder op.
    Vind ik leuk
    kcim +2721
    donderdag 19 juli 2018 om 22:26
    Je kunt verliezen maar zien we wat ten Hag met Ajax wilt? Ik i.i.g
    niet. En dat baart mij zorgen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    donderdag 19 juli 2018 om 22:31
    Die mening deel ik helemaal! Het is mij niet duidelijk wat de man voor ogen heeft..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    donderdag 19 juli 2018 om 22:27
    Als je geen waarde moet hechten aan uitslagen in oefenduels, wat is dan het verschil tussen resultaten van het eerste en het laatste oefenduel?
    Het zijn toch allebei oefenduels? Daar moet je geen waarde aan hechten.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    donderdag 19 juli 2018 om 22:30
    Het gaat er mij meer om dat we in een reeks van heel wat oefenduels wederom niet gewonnen hebben en je nauwelijks vooruitgang ziet. Dat baart mij zorgen. Zeker met het duel van volgende week in het achterhoofd. Je wilt in een voorbereiding een zekere stijgende lijn zien. Tot op heden heb ik die nog niet gezien.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4258
    donderdag 19 juli 2018 om 22:33
    Ik denk ook dat je in de laatste wedstrijd van de voorbereiding op dat duel iets mag verwachten..... Zeg ik als Feijenoorder, dat dan weer wel....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    donderdag 19 juli 2018 om 22:38
    Volgens mij gaat het echt ook om iedereen op tijd fit krijgen. Zeker als de eerste serieuze wedstrijden zo vroeg komen.
    Dit was pas de derde serieuze oefenwedstrijd. (5 gespeeld, waarvan 2x op dezelfde dag met een eerste en een tweede team)
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    donderdag 19 juli 2018 om 22:32
    Ziyech een vaderfiguur?? Laat me niet lachen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:11
    Ken jij Ziyech dan buiten het veld? Nee! dus oordeel niet, je hoort hem toch!
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:45
    Nee ik hoor hem niet.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:50
    Schijtlollig doen omdat je geen antwoord hebt...
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:58
    Waarom zou ik een discussie met je beginnen? Ik trek het me allemaal niet zo veel aan. Neem een voorbeeld aan mij. Ik zou jouw vaderfiguur kunnen zijn. Ken je mij buiten het internet?? Nee! Dus oordeel niet. Je leest me toch?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:05
    Hahaha ik ben zelf vader van 3kids doe praat niet zo dom. Dat jij geen discussie kan voeren is mij duidelijk, jij gebruikt dus een forum om onzinnige dingen op te zeggen, krijg je een weerwoord dan heb je verder niks meer te melden... Pfff internetmensjes van tegenwoordig....
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    zondag 22 juli 2018 om 18:24
    Een weerwoord is prima, maar ik hoef niet te reageren als ik niet wil. Dat heeft niks met kunnen te maken. En jij bent vader van drie kinderen? Succes. Je hebt geen vrijheid meer. Middenlevenscrisis? Dus ga je hangen op Voetbalprimeur. Ga maar lekker strijken en het huishouden doen. Anders krijg je straks een zeikwijf op je dak. :)
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 18:29]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    zondag 22 juli 2018 om 18:48
    Weer een onzin bericht, je lulde maar wat en had daarna geen antwoord er meer op omdat je uitgeluld was. En wij hebben een prima leven, idd druk kids, werk, sport, maar mij hoor je niet klagen met zo'n top vrouw naast me. Klagen en zeuren daar hebben wij geen tijd voor.
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    zondag 22 juli 2018 om 23:34
    Je snapt zelf ook wel dat je jezelf voor de gek houdt he? Bevalt het poesje niet, zul je voor een jongere griet moeten gaan. Nieuw poesje, nieuwe impuls.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    maandag 23 juli 2018 om 00:09
    Wauw jij bent echt een zielig mannetje he, vast vaak de boot gemist in je leven en nu eenzaam gefrustreerd in het het leven staan...
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    maandag 23 juli 2018 om 12:35
    Nee hoor, je hebt het mis. :) He luister, het is maandag 23 juli. Dat betekent dat de zomervakantie bij ons is begonnen. Geniet ervan. Houdoe xx.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    maandag 23 juli 2018 om 13:19
    Sneu mannetje..
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    maandag 23 juli 2018 om 17:15
    Jij reageert bepaald niet met inhoudelijke argumenten. Vanaf het moment dat je alleen nog maar op de man kunt spelen, heb je niks meer in te brengen. Je zit voor een vader te veel op je telefoon, vind ik. Geef die drie eens het goede voorbeeld en koop een goed boek.
    Lekker lezen met het gezin. Telefoons en tablets doe je maar lekker weg. Neem een voorbeeld aan onze koning. Die is pas een vaderfiguur. :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    maandag 23 juli 2018 om 17:35
    Haha ja jij bent erg inhoudelijk haha verder jouw bericht niet meer gelezen is de moeite niet waard
    Vind ik leuk
    Franciscus +139
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:04
    Gelukkig speel je in de competitie tegen zwakke teams, dus een oefenwedstrijd zegt best wel wat. Ten Hag sowieso in spagaat. Hoe anders is het bij Gio, de prijzenpakker?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:17
    Ja en de prijzen geld is hoeveel miljoen?
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 22:31
    Heb je de opstelling gezien? Bijna allemaal jong Ajax spelers in de basis.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11150
    donderdag 19 juli 2018 om 22:15
    Hakim als papa voor Nao Lang, maar voor hoe lang?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:16
    Tot papa gaat scheiden.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:17
    En mama dan? Mamicita
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    donderdag 19 juli 2018 om 22:28
    Tof, moet Ziyech dan elke maand geld overmaken voor kleine Noa?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11150
    donderdag 19 juli 2018 om 22:57
    Voor Hoe Lang ook dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:16
    Voor zolang het duurt!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:18
    Mooi van Ziyech das liefde voor de club en het spel!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5431
    donderdag 19 juli 2018 om 22:19
    Ik heb vandaag lekker gepoept. Dat interesseert ook niemand iets.
    Vind ik leuk
    035 +5413
    donderdag 19 juli 2018 om 22:29
    Inderdaad.
    Vind ik leuk
    JustH +15238
    donderdag 19 juli 2018 om 22:43
    Dan ben je tenminste nog ergens positief over Tjoepie
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5431
    donderdag 19 juli 2018 om 22:49
    En ik moest aan jou denken.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11150
    donderdag 19 juli 2018 om 22:58
    Poep Cola dus.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5431
    donderdag 19 juli 2018 om 23:10
    Ja toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:21
    Jong jonge ja weet het nu zeker het zijn geweldige briljantjes in hun ogen maar eindelijk stelt het geen ruk voor dat hele Ajax niet koop er nog 8
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:13
    Zeiden jullie ook over De Ligt
    Is het misschien een idee om met jullie eigen club bezig te houden?
    Het is maar een idee hoor...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 22:22
    Ziyech, de beste speler van de Eredivisie!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13331
    donderdag 19 juli 2018 om 22:28
    Staan 2-0 achter😅😅😅😅
    Vind ik leuk
    Niels92 +24121
    donderdag 19 juli 2018 om 22:34
    Ben je nou blij? Mag ik vragen waarom je er zo blij van wordt? :)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 22:51
    Jong Ajax + Dolberg en Labyad ja.
    Vind ik leuk
    broedkip +1610
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:15
    Dan lees jij alleen de Telegraaf. In de andere sportbladen zijn ze niet zo Ajax gericht en staat hij nergens op een lijstje.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1017
    donderdag 19 juli 2018 om 22:24
    leer eerst maar is een man voorbijspelen een pion komt ie nog niet voorbij
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    donderdag 19 juli 2018 om 22:33
    Wie?
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1017
    donderdag 19 juli 2018 om 22:35
    noa lang
    Vind ik leuk
    klick +769
    donderdag 19 juli 2018 om 22:55
    gaat nooit wat worden met lang. stuur maar naar de totodivisie!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6029
    donderdag 19 juli 2018 om 22:58
    Onder leiding van hun ‘onwettige’ trainersbaas Cruijff spelen Marco van Basten, John van ’t Schip, Ronald Koeman, Gerald Vanenburg, Frank Rijkaard, Johnny Bosman en Robbie de Wit hoogst vermakelijk voetbal. Wel eindigt een jeugdig Ajax in het eerste seizoen van de trainer Cruijff op grote achterstand van kampioen PSV. Maar er is vrijwel niemand in de Meer die daar over moppert. Want Johan heeft immers gezegd dat hij bij Ajax bezig is met een leerproces en dan mag er best eens verloren worden. Zolang er maar wordt aangevallen en gescoord.
    Maar Johan Cruijff had wel ff een andere status dan Ten Hag.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:21
    Wat is belangrijker, status of wat je zegt?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1838
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:57
    Waar bende gullie mee bezig.
    Da’s de vorige eeuw. Ik ga toch ook ni prat op Rijvers met Koolhof en Thoresen gullie bent ni reeel in Asterdam 😂
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    donderdag 19 juli 2018 om 23:36
    Waardeloze speler die Lang
    Vind ik leuk
    Purist01 +635
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:37
    Ziyech als vaderfiguur. Schandknaapje Lang beweert het echt. Met z'n ongelooflijk domme uitkijk en dat irritante mocro-accent. En Ziyech heeft veel meegemaakt? Ja, nul prijzen, structureel veel balverlies en na twee potjes uitgeschakeld op het WK. En dat is dan je voorbeeld.Wat een onvoorstelbare loser.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:40]
    Vind ik leuk
    orion73 +1418
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:59
    Is dat niet de helft van die tweeling die vroeger in de jeugd van Feyenoord speelden?
    Vind ik leuk
    Franciscus +139
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:59
    ZoLang hij (Feyenoord, zijn oude club) maar niet de das omdoet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax-talent Lang looft 'vaderfiguur': "Ik zie hem ook gewoon als een voorbeeld"