Ten Hag moet puzzel leggen: 'Drie, vier, vijf posities waarover ik twijfel'

    Ten Hag moet puzzel leggen: 'Drie, vier, vijf posities waarover ik twijfel'

    vrijdag 20 juli 2018 om 07:33

    Erik ten Hag weet dat Ajax nog bergen werk moet verzetten om over vijf dagen goed voor de dag te komen tegen Sturm Graz. De voorbereiding verliep alles behalve vlekkeloos. Donderdag speelde de A-ploeg gelijk tegen Wolverhampton Wanderers (1-1). Later op de avond was League One-club Walsall FC te sterk voor de B-ploeg.

    Daardoor moet Ten Hag nog een lastige puzzel leggen voor de Champions League-voorronde tegen Sturm Graz. De Ajax-trainer benadrukt echter dat zijn spelers minuten in de benen hebben, wat voor hem belangrijk is. "Ik wist van tevoren dat ik richting Sturm Graz nog een koffer vol met vraagtekens zou hebben", zegt Ten Hag in De Telegraaf.

    "Maar het belangrijkste is dat we nu mensen richting die negentig minuten hebben kunnen brengen. We zullen niet de absolute topvorm hebben, maar dat heeft geen enkele ploeg op dit moment."

    Ten Hag wil niet te zwaar tillen aan de oefennederlaag van donderdag tegen Walsall. "Laten we vooral niet vergeten dat deze wedstrijd midden in het trainingskamp viel. Er is keihard getraind en dat hadden we in de opbouw ook nodig. Nu zullen we gas terugnemen. Ik weet zeker dat de spelers woensdag veel frisser zullen zijn. Er zijn nog wel drie, vier of vijf posities waarover ik twijfel richting het duel met Sturm Graz."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Gaat Ajax zich plaatsen voor de volgende ronde?

    (9095 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 juli 2018 om 07:34
    Lekker op de rit heb je het Ten Hag. U bent de zwakste schakel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 07:35]
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:37
    U bent er vlot bij ..dus tóch heimelijke interesse in Ajax?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:40
    Je mag als PSV supporter niet reageren op Ajax nieuws?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2607
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:43
    Wel als een ex-psv'er er een puinhoop van bakt bij Ajax
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:59
    De conpetitie is nog niet begonnen en jij begint al te zeuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:44
    Jazeker wel. Ik als Ajax supporter vind dat Mark van Bommel in een korte periode als trainer van PSV al meer indruk gemaakt heeft dan Erik ten Hag bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:00
    Omdat ze een keer van die turkem hebben gewonnen
    Vind ik leuk
    Pluspot +86
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:03
    Je bedoeld dat PSV meer indruk gemaakt heeft, of heb je elke keer langs de lijn en in de kleedkamer gestaan om te horen wat Bommeltje te zeggen had?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44884
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:18
    Voor deze objectieve feedback krijg je een duimpje Bassie.

    Jullie hebben goed ingekocht met blind en Tadic, echter Ten Hag is niet een trainer die goed genoeg is voor Ajax en past bij Ajax cultuur.
    Vind ik leuk
    Bullet +3093
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:36
    Wat een onzin! Op wat beoordeel je MvB nou?? Op een trainingskamp?
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:44
    Jawel natúúrlijk..maar heb je gezien hoe cynisch?..vandaar ik er op reageerde..wél met een knipoog.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:44
    Je hebt inhoudelijk reageren, altijd goed! En je hebt kleutergedrag en lopen trollen ,wat de meesten doen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:02
    En je hebt de struisvogel strategie.

    👍🏻 Wie heeft er vertrouwen in de wedstrijd as woensdag tegen de storm boys
    Vind ik leuk
    Sjaakster +327
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:46
    Tuurlijk, zolang dat inhoudelijk is en niet trollen zoals de meeste doen.
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:02
    Tuurlijk wel, al reageren een aantal van je soortgenoten als een geile reu op een loopse teef als het over Ajax gaat.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:03]
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:13
    Jij hebt Freek Vonk gekeken?
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:16
    Nee, wel eens een loopse teef en gezien hoe populair die was bij de geile reutjes...;-)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:17
    Zo beginnen al mijn dagen;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:18
    Oké dan...


    Braaf zo.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:53
    En doen ajacieden hetzelfde als het over feyenoord of psv gaat :)

    Of is dat dan weer te objectief?
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:05
    Zie mijn antwoord hierboven...
    Vind ik leuk
    HJR +7504
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:52
    Dit zijn de standaard reacties als een PSVer in Ajax bericht post, of als een Ajacied in PSV berichten post.

    Kijk ze maar na
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:44
    Nou ja, als voetballiefhebber ben ik wel benieuwd naar Tadic. Wellicht maakt hij Dolberg of Huntelaar topscorer, maar of het genoeg is voor het kampioenschap zullen we zien. Leuke periode tot 31 augustus met alle wijzigingen, ook benieuwd of Frenkie, de Ligt en Lozano blijven. Arias en Ziyech gaan wel weg verwacht ik.
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:49
    Klopt het blijft tót 1'september een onrustige periode. Wat mij betreft mogen ze het naar 1 augustus brengen maar ja de commercie regeert.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:04
    Laten we hopen dat de UEFA eens wakker word en de transferdeadline in heel Europa gelijk trekt. In Engeland sluit de markt al op 5 augustus (dacht ik). Zo blijf je dus altijd in onzekerheid over de samenstelling van je team.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:03
    En ten Hag die gaat ook weg
    😂
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23443
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:14
    onana

    Orujuela...de Jong...de Ligt....Tagliafico

    Ziyech.....Tadic.....Blind

    Neres.....Dolberg.....Labyad

    Eventueel vd Beek i.p.v. Ziyech
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:45]
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:18
    Hier staan gasten tussen die nog geen minuut hebben sanengespeeld.
    Mij maakt het niet uit.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:03
    Jou maakt het niet uit mocht Ajax uitgeschakeld worden? Als de Nederlandse clubs het beter in Europa hadden gedaan speelden jullie nu al groepsfase CL.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:45
    Dat maakt mij zeker uit. Maar als de clubs er telkens zo’n potje van blijven maken.
    Ajax dit jaar weer niet klaar. Voor de buhne 40 miljoen uitgeven en geen elftal kunnen opstellen tegen sturm graz.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:23
    Wie zegt dat wij geen elftal kunnen opstellen tegen Sturm Graz?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:30
    Ja je kunt wel een stel van die groeibriljanten opstellen maar dat bedoel ik natuurlijk niet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:54
    Ik ook niet.

    Onana; Kristensen/Mazraoui, De Ligt, Wöber, Tagliafico; Schöne, Van de Beek, Ziyech; Neres, Dolberg/Huntelaar, Tadic.

    Een elftal wat Sturm Graz met gemak zou moeten kunnen verslaan.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:05
    Dit is precies wat ik bedoel. En nee dat wordt geen makkie. Niet met hoe ze er nu voorstaan.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:14
    En hoe staan ze er nu zogenaamd voor dan?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:48
    Zie oefenwedstrijden. Er is echt geen schaduwteam dat op de achtergrond geoefend heeft en straks achter de gordijnen uitspringt.
    Alles wat er bijkomt nu heeft al helemaal niet meegedaan. Dat luistert redelijk nauw allemaal.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:34
    Dan alsnog, op individuele kwaliteit moet Ajax het zelfs nog kunnen redden. Dat Sturm Graz is echt niet geweldig, Nice, Rostov en Rosenborg bijv. zijn allemaal aantoonbaar beter. Plus dat het elftal van Ajax nu ook beter is dan toen.

    Over Sturm Graz maak ik me geen zorgen, oefenwedstrijden zeggen niet zo veel. Die rondes daarna baren me meer zorgen, dan zijn we natuurlijk een beter ingespeeld team, maar die tegenstandees zijn echt stuk voor stuk sterke tegenstanders.
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:23
    Fijn dat je meedenkt Plattekar…

    Ik zou de Jong en Blind omdraaien, Labyad nog niet opstellen en vd Beek opstellen. Ik vrees dat Labyad niet goed genoeg is voor Ajax, maar laat me graag verrassen natuurlijk...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23443
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:41
    Ik zat te denken dat als de Jong een aanval opzet, hij beter tot zijn recht komt met inschuiven vanaf de back. Dan kan Blind overnemen. Maar je hebt gelijk..t kan ook andersom. Ik ben wel fan van Labyad op een of andere manier. Het is een gozer die rendeert met vertrouwen. Dan moet je m ook direct brengen en mag ie zich bewijzen.
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:45
    Labyad is geschorst voor de eerste wedstrijd die speelde zowiezo niet.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:08


    Waarom denk jij dat Labyad niet goed genoeg is voor Ajax?

    Daar ben ik wel benieuwd naar..
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:12
    Dat vermoed ik op basis van hetgeen hij liet zien bij Utrecht. Natuurlijk was hij vaak goed genoeg, maar net zo vaak helemaal niet. Bij Ajax moet de ondergrens een zesje zijn en ik vrees dat dat lager is en de bovengrens hooguit een zeventje. Maar ik laat me graag verrassen hoor en zal de eerste zijn die zegt dat ik het verkeerd heb gezien als hij zich onbetwist in de basis weet te spelen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:00
    Duidelijk en je hebt zeker een punt.. maar ik was daar nieuwsgierig naar..

    want ik heb zoiets gehad van hmm okee Labyad is binnen maar nu wil ik het ook echt zien.. maar wat je zegt.. ik laat me verrassen.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:34
    Liefst 3 echte ajacieden en 4 nederlanders...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165742
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:03
    maaar..... paulus twijfelt nog over 5 posities....
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:42
    Je kunt gelukkig niet de min in...
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:45
    Bij Sturm weten ze in ieder geval niet wat ze mogen verwachten.


    Slim van Erik. Hiermee gaat hij zijn hachje redden.
    Vind ik leuk
    Kuip +7430
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:38
    Plattekar bv, misschien heb je lang vakantie gehad, maar Veltman is met een afgescheurde kruisband zo’n negen maanden uit de roulatie. Die speelt dus niet.

    Afgezien daarvan vind ik de keuze voor de Jong in de achterhoede van ten Hag een belachelijke keuze.
    De Jong hoort op het middenveld. Ajax zou er verstandig aan doen om van Drongelen nog te halen. Wober komt te kort voor het niveau dat Ajax nastreeft.

    Anders rest er niets anders dan toch Wober op te stellen. Misschien kan hij tegen z’n landgenoten laten zien dat hij wat meer in z’n mars heeft.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23443
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:42
    Ja,veltman was ik ff vergeten met z n blessure, klopt ook ja. T schort wel aan n stabiele rechtsback. Die Kristensen is t ook niet echt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:50
    Ik vindt t niet zo'n gekke gedachte van plattekar.Blind is op 6 gewoon op z'n best, dat liet hij ook in z'n vorige periode zien bij Ajax en in een paar duels bij oranje.Hij versnelt t spel op 6 en is tactisch sterk.Ajax speelde z'n beste voetbal met Frenkie op 4.Dat inschuiven ging m perfect af.Tadic dan naar links, Labyad 1e invaller.
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:44
    Labyad is geschorst voor de eerste wedstrijd
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:49
    Ik hoop dat je deze opstelling niet bedoeld voor de wedstrijd tegen Sturm Graz....dan weet je namelijk zeker dat je niet door bent. Je mag namelijk geen geschorste spelers opstellen en dat is Labyad toch zeker
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23443
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:51
    Nee, dat weet ik....voor Sturm Graz kun je Tadic verplaatsen en vd Beek naar t midden. Mijn opstelling gaat meer over komend seizoen basis. Als ziyech vertrekt, dan de Jong naar midden en Schuurs kans gaan geven naast de Ligt.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:06
    Kan iemand ten hag faxen dat Lababyad geschorst is.

    Bevestig 😉
    Vind ik leuk
    13 +13121
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:03
    Volgens de KNVB is Labyad niet geschorst :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:11
    Tadic gaat sws niet spelen is nog op vakantie en De Jong, Ziyech en Van de Beek zijn twijfelgevallen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:17
    Is het nu ; U of je ?
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:22
    ‘t UWV kan wel gebeld worden dat iemand met een hele vreemd stemmetje die soms Engels en Nederlands door elkaar haalt….werkt zoekt !
    Vind ik leuk
    Champ1 +248
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:43
    Ten hag kan niet toveren met al die middelmaat kun je niet alles winnen zou er nog een stuk of 5 a6 bij kopen
    Vind ik leuk
    slechtekont +4559
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:36
    Als je woensdag wint met 2-0 dan is iedereen weer happy. Ik hoop iig op een leuke wedstrijd (zit in stadion).
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:46
    Ja, ook bij zoveel twijfel kun je wedstrijden winnen natuurlijk. Alleen geeft dit soort uitspraken op dit punt in de voorbereiding niet veel vertrouwen.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4559
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:49
    Volgens mij had hij het vooral over de fitheid van 5-6 basisspelers. Blind, Ziyech, Donny, Frenkie en Schone zijn niet topfit en Tadic sluit vandaag of morgen pas aan.
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:09
    Twijfelgevallen qua fitheid kan best, maar twijfel over invulling van 3-4-5 posities op dit moment is gewoon heel veel.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:15
    Het zal wel zo zijn of erger maar ik begrijp niet waarom hij het zegt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:16]
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:17
    Misschien omdat de resultaten hoe dan ook niet denderend zijn...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:21
    Nou, nou, nou.....wat een kritische toon ! Jozef als Provo, wie had dat ooit gedacht ?
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:28
    Nee, gewoon ogen open en niks te provo.

    Op zich heb ik er nog alle vertrouwen in hoor. Een slechte voorbereiding hoeft niet alles te zeggen en Ajax trad nog steeds niet aan in zijn sterkste opstelling.

    Maar zoals ik vorig jaar erg kritisch was naar Keizer en het jaar ervoor naar Bosz en daarvoor naar Frank de Boer, daar vind ik wel dat je iedereen zijn kansen moet geven om zich te bewijzen. Als Ajax half oktober nergens meer om meedoet wil ik echt niet dat Ten Hag langer blijft hoor. En wees nou eerlijk, dan ben ik toch niet bepaald type provo?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:36
    Als jullie in Oktober nergens meer voor meedoen start ik een petitie om ten Hag een contract voor het leven te geven..;)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:37
    Als je maar blijft denken dat na de Bosz affaire, het ontslag van Keizer, de ontploffing van het TH Bergkamp en de aanstelling van ten Hag niet te verwijten is aan de Directie, pas dan kan ik weer rustig slapen....
    Het gaat toch wel goed met je ?
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:43
    Aan welk spul heb je gezeten joh?

    Ajax slaat de weg in die ondermeer jij graag voor zich zag. Ik ben er helemaal nog niet zo van overtuigd dat we wel effe kampioen gaan worden met Tadic en Blind, al zouden we Bosz, de Boer of zelfs Mourinho als coach hadden.


    De realiteit is - en dat roep ik al tijden - dat je zelfs met 20 miljoen slechts internationale middelmaat koopt. Dat verzin ik niet. Dat is zoals gezegd de realiteit. Het is verre van zeker dat we daar kampioen mee worden, al hoop ik het van harte.


    Jij wil een oude discussie open gooien. Ik niet. We zijn scheeps en we varen. Het is nu het moment om geduld te betrachten en rust in de tent te bewaren. Maar als het net als vorig jaar al half oktober mis lijkt te zijn, dan verdwijnt alle krediet vanzelfspreken als sneeuw voor de zon. Aan deze oefenpotjes kun je geen kritiek verbinden. Als Ajax afgaat tegen Sturm is het logisch dat we kritiek beginnen te hebben. Als Ajax na enkele competitieronden alweer ruim achterstaat, dan is het Ten Hag out. Precies dat verweet ik 10 maanden terug het Ajax bestuur: men had veel sneller moeten ingrijpen toen het niet vioolde met Keizer als coach...


    Maar dat is logisch.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:54
    Je bent een hele redelijke man, zo verstandig, loyaal aan de machthebbers, de directie , het gezag......
    Kom daar tegenwoordig nog maar eens om, waar zijn onze normen en waarden gebleven ?
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:03
    Het sarcasme druipt eraf.

    Je doet net of ik meeblaat met de menigte en zielloos de leiders volg. Dat is faliekante onzin. Ik ben zeer zeker loyaal en wel degelijk kritisch, maar direct ingrijpen als het tegenzit getuigt van waardeloos leiderschap en mismanagement. Ten Hag mag kritisch gevolgd worden en hij moet er na tien ronden uit als we er dan net zo voor staan als een jaar terug. Ook toen ging ik mee in de aanstelling van Keizer, gewoon omdat die des-Ajax was. In het verleden zo vaak succes gehad met dergelijke aanstellingen en hij deed het veelbelovend bij Jong. Maar ook toen zei ik na het begin van de competitie: beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald. Het ging mis, vooral na tactisch onbenullige wedstrijden en nog onbenulliger wissels. Directe fouten van de coach dus.


    Met de aankopen die Ten Hag krijgt mag hij zeker minimaal net zo kritisch benaderd worden, maar nu om zijn scalp schreeuwen is onnozel.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:08
    Helemaal waar hoor, niet meteen zo kritisch, ten Hag en de Ajax Directie moeten wel de tijd krijgen, jaartje of 10, ja toch, niet dan ?
    Je hebt van die revolutionairen, willen meteen koppen zien rollen, he bah, jakkes !
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:14
    Overdrijven tot kunst verheffen heet dit.


    Goedkoop.

    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:10
    Rust roest.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23570
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:49
    Jozef, je bent gewoon een heel redelijke man en van je trainer mag je secht wel eisen dat hij geschikt is voor zijn werk. Ik vind dat je, ook en vooral, vorig seizoen Ten Hag veel krediet hebt gegeven, wat bij mij verfrissend overkwam.
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:55
    Het is gewoon niet eerlijk om zo'n coach te beoordelen in een seizoen dat eigenlijk al hopeloos verloren was. Sportief en door de vele emoties rondom Nouri; ook en vooral voor Keizer ook lastig.

    Ten Hag is gekozen, omdat hij prima werk leverde bij Utrecht. Alhoewel hij al een tijdje meeloopt had tot dat moment niemand kritiek op zijn publieke optredens en zijn verbale kwaliteiten. Daarop, en op het feit dat hij het seizoen niet meer kon redden voor Ajax werd hij meedogenloos afgerekend door vriend en vijand. Dat is gewoon niet fair. Maar wees gerust dat ik zijn ontslag wil als Ajax er eind oktober net zo beroerd voorstaat als een jaar ervoor....

    Maar nogmaals, dat lijkt me logisch. We mogen wat verwachten...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165742
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:06
    Hopeloos verloren? Toen ie kwam had keizer het gaatje redelijk gedicht, hij heeft er zelf 0,0 verbetering in gebracht en niet alleen qua resultaten .

    Ik mag hopen dat jij dat toch ook gezien hebt
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:21
    Keizer liet Ajax achter met vijf punten achterstand in de competitie halfweg en de laatste wedstrijd was uitschakeling in de beker tegen de latere degradant, dus om daar nou hoopvol mee verder te gaan na de winterstop....

    Bovendien draaide PSV een meer dan gemiddelde tweede seizoenshelft, een leuk slippertje tegen Willem II daargelaten...

    Het was om meerdere reden een kutseizoen voor Ajax en hoe goedkoop mensen het excuus ook mogen vinden: het team had het psychisch gewoon lange tijd lastig na de treurige gebeurtenissen rondom Nouri. Het heeft zeker meegespeeld in de resultaten.


    We moeten nu Ten Hag alle vertrouwen geven en mogen kritisch zijn als het niet gaat lopen. Logisch, en dat is overal zo...


    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:25
    Ja dat kunnen we allemaal zien. Maar 4,5 6 posities twijfel. Daarmee geef je aan het niet onder controle te hebben.
    Dit is jezelf indekken op zijn best. En niet goed voor de club.
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:32
    Laat hem nou maar. Misschien is hij met die uitspraken veel slimmer dan je denkt. Als ze bij Sturm nou ook het idee hebben dat het allemaal nog niet duidelijk is bij Ajax en dat het nog niet wil, dan heeft hij misschien zijn doel helemaal bereikt met deze uitspraak.

    Anderzijds zou het zomaar waar kunnen zijn. Sowieso lijkt het me lastig om in te schatten of je Tadic en Blind al kunt inzetten. Als je hen inzet zit je al op vier spelers waarvan je dus niet weet of ze gaan spelen... Dan lijkt het me vervolgens geen rare twijfel of je Huntelaar nog opstelt of toch kiest voor Dolberg. Voeg daarbij de positie die je met de Jong in gedachten hebt en je zit zomaar al op zes namen waarmee het moeilijk kiezen is.


    Als hij na drie competitieronden nog zo lult mag hij gaan van me....;-)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:26
    Nou vooruit drie wedstrijden en anders aftaaien.
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:31
    Die eerlijkheid heeft Keizer zo ongeveer de das omgedaan.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11237
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:50
    Neem je wel je -aangepaste- kussentje mee?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:07
    Als je woensdag verliest breekt de pleuris uit. Sterkte.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:36
    Hij twijfelt over 3,4 of 5 posities. Die vent weet echt niet wat ie wil zeg. En tot nu toe alles verliezen. Hoelang gaat dit nog duren. Ik vermoed dat als ajax wederom wordt uitgeschakeld in de voorronde dat ten hag weer lekker terug kan naar t boerengehucht waar ie vandaan komt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 07:37]
    Vind ik leuk
    slechtekont +4559
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:47
    Heeft met fitheid te maken. Ziyech, Wober, Blind, Donny, Schone en Frenkie zijn niet fit. Wie ga je toch opstellen en wie niet.

    Zoals ik gisteren zat te kijken kan je helaas niet zonder een Schone of Ziyech op het middenveld, en vind ik het zonde om Frenkie weer naast de Ligt te zetten.

    Maar we shall zie, nu 4 dagen rustig trainen met de beoogde 11 man.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:04
    Maar hoe zit het dan met de breedte van de selectie? Ik hoor de hele tijd dat spelers zoals Eiting, Sierhuis, Dani de Wit, Mazraoui in de basis horen.
    Vind ik leuk
    Chefke13 +254
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:21
    Omdat ze constant 2 wedstrijden spelen. Dus alle verloren wedstrijden zijn gespeeld met een half jong en half a team
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:27
    Als ik over 5 dagen CL speel zou ik toch anders oefenen.
    Vind ik leuk
    Chefke13 +254
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:57
    Tja ajax kiest er de laatste jaren nou eenmaal voor om meerdere oefenwedstrijden te spelen per dag, zodat alle spelers dezelfde belasting krijgen tijdens de voorbereiding. Op zich geen verkeerde gedachte het maakt het wel lastiger om te peilen waar je staat met de echte eerste waardige spelers
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7942
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:43
    Ja je kunt er vijf per dag spelen. Maar hij heeft niet of nauwelijks gespeeld met het team dat hij wil opstellen tegen sturm.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:42
    Mazraoui en eiting zullen denk ik ook basis staan volgende week. Mazraoui als back. Eiting is de enige fitte middenvelder, donny en frenkie zullen de andere 2 zijn. Tadic zal maar 2 x trainen dus zal nog geen basis staan. Dani de wit zal dit jaar in jong spelen en sierhuis ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:20
    Dit lijkt me zeer aannemelijk. Eiting speelt bovendien als een van de weinigen een constante voorbereiding. Van Mazraoui ben ik wel gecharmeerd. Is eigenlijk meer een ‘6’, maar heeft teveel concurrentie op die plek. In de Jupiler league bij Jong speelde hij ook wel eens centraal achterin, beetje in de F de Jong-rol. Dat zag er ook vaak goed uit, maar kan natuurlijk alleen als je tegen een zwakkere broeder speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:44
    Ik weet niet waar jij dat hoort? Dat hoor ik alleen over Mazraoui.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23570
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:49
    Dat komt allemaal wel goed. Ik ken Ten Hag van zijn Utrechtse tijd als een man die niet zoveel waarde hecht aan de uitslagen in de voorbereiding. Hij zal van een deadline ook niet letterlijk doodvallen. Hij weet heus wel waarmee hij bezig is. Pas nu gaat hij boetseren aan zijn basiself en haalt hij de elementen naar boven die in de training binnen zijn schema’s goed marcheerden. Daarmee zeg ik niet dat hij tegen Sturm Graz een denderend resultaat haalt, tenslotte zijn er wel twee ploegen die elkaar bestrijden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:54
    Dat is nou precies het alloude probleem. Je kan als ajax lopen klagen dat dit soort wedstrijden veel te vroeg komen maar feit is dat dit niet gaat veranderen de komende jaren voor NL ploegen.

    Bovendien is voor het eerst zo’n beetje iedereen gebleven op n paar na. Waarom speel je de afgelopen weken dan niet heel gericht met een bepaade basis naar sturm graz toe. Een gemiste kans waardoor de spelers die met elkaar zullen starten nog weinig zekerheden hebben waar ze op terug kunnen vallen.

    Een ongelooflijke misser naar mijn mening. Nu moet je maar de massel hebben dat t gelijk loopt.

    Waar keizer vorig seizoen gedwongen was (door de wegloop) om met b garnituur (dijks linksback) zich zien te plaatsen voor de CL heeft Ten Hag het toch luxe met zo’n selectie. Jammer dat hij het nu al gelijk op de weegschaal zet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23570
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:44
    Staaijman, ik denk dat Ten Hag er anders naar kijkt. Hij wil natuurlijk een goed resultaat tegen Sturm Graz halen, maar gebruikt (ook na alle kritiek de tweede helft afgelopen seizoen) volop zijn tijd om Ajax anders te laten spelen in de competitie. Met het spel dat Ajax tot voor kort speelde maakten ze de club geen kampioen, dus wordt het nu over een andere boeg gegooid. Daar zet hij volledig op in, als de spelers het nu maar willen oppakken dan komt alles weer helemaal goed.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:13
    Iemand is zich aan het indekken.
    Jottum woensdag extra zakje pinda’s kopen wordt gezellig.

    Hup Ajax 😂
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:03
    Gaat over de fitheid van spelers. Je moet je iets meer verdiepen in de verhalen
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:04
    Hij wil een
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:06
    Da's niet eerlijk van je, Ten Hag heeft heel vaak gewonnen, met Utrecht heeft ie meerdere punten gepakt tegen zijn nieuwe club...
    Vind ik leuk
    Kayzer +2720
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:38
    Twijfel... kom op zeg. Geef eens duidelijkheid man.
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:04
    Koop een bril man. Goed lezen. Als spelers niet fit zijn kun je ze ook niet opstellen
    Vind ik leuk
    Kayzer +2720
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:31
    Dan hoef je dus ook niet te twijfelen
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:59
    Hoezo niet. Gij twijfeld nog over de b- garnituur
    Vind ik leuk
    Kayzer +2720
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:09
    De b-garnituur? De bittergarnituur zeker!?
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:15
    lastig toch als er 5 a 6 spelers niet fit genoeg zijn. dan moet je op het laatst afwegen wat je wel en niet kan toepassen. is niks raars aan hoor
    Vind ik leuk
    mcmodd +23570
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:53
    Dit is in de voorbereiding heel normaal. Het gaat al snel heel hevig, conditie moet echt snel opgebouwd worden. Dan volgt er een ‘natuurlijke’ periiode van rust om de pijntjes kwijt te raken en de spieren weer strak te strijken en vervolgens staan ze klaar voor de prestaties. Het is altijd zo gegaan en zal nu ook gewoon volgens die lijnen lopen.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:06
    precies :)

    maar ja mensen reageren hier heel overdreven in dat ik mij afvraagt of ze uberhaubt wel weten hoe het werkt in de voetballerij
    Vind ik leuk
    mcmodd +23570
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:13
    Ja joh, mensen zijn al in paniek als een gemixt team in de voorbereiding, bezig van alles uit te proberen, een keer gelijk speelt of een kleine nederlaag lijdt. Kijk dan met wie hij speelde, hij wil gewoon zien in de oefenwedstrijden wie als eerste gaat doorstromen vanuit Jong Ajax en heeft intussen heus wel in de gaten hoe ver iedereen is. En als je zulke spelers hebt is het heus niet erg als je nog twijftelt over 5 spelers, het is pas vrijdag nu. Vijf anderen zijn er ook gewoon woensdag, indien nodig.
    Met Erik heb ik de ervaring dat hij heel snel doorschakelt naar de reservebank als een jonge speler laat zien dat waard te zijn, let maar op. Hij is echt niet bang om een jongen van 17 in te zetten.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:17
    die ervaring heb ik weer niet dus goed om het van een kenner te horen ;)
    Vind ik leuk
    Kayzer +2720
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:14
    Twijfelende leiding betekent twijfelende medewerkers.

    Duidelijkheid geven is beter.
    Veranderen mag altijd als er aanleiding is.

    Hoop overigens dat Ajax die Oostenrijkers over de leggen. Oostenrijk is onze directe concurrent qua punten voor de uefa ranking.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:16
    De 11 spelers heeft hij ook in zijn hoofd zitten en wacht dus op hoe snel ze inzetbaar zijn. nogmaals, is niks mis mee!
    Van mij mag ajax zeker die oosterijkers oprollen ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:22
    Van mij hoeft ten Hag de elf die spelen nog niet te noemen hoor, en ik weet vrij zeker dat hij zich tot kort voor de aftrap niet in de kaarten zal laten kijken. Onana in de spits?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:39
    Kabouter.....
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:39
    Ik gun Ajax en het nederlands voetbal de winst tegen Sturm Graz. Voorbereiding van Ajax was gewoon ruk. Woensdag moet echt veel beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:41
    Zon voorbereiding zegt weinig, dat heb ik wel gemerkt toen maher de grote uitblinker bij onze voorbereiding was 2 seizoenen terug waarin we verschillende portugese topteams klop gaven.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:07
    Precies, bovendien waren 2 van de slechte resultaten met de opstelling waarin 80% Jong Ajax was.
    Vind ik leuk
    Chefke13 +254
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:23
    Het scheelt dat Ajax nog niet een keer met 11 spelers van het a team hebben gespeeld. Constant mix met jong ajax, om 2 kwalitatief 'sterke' teams neer te zetten
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:26
    Op zijn minst hadden ze een wedstrijd in de voorbereiding kunnen winnen toch (vb tegen Munster) . Al was het voor hun moraal.
    Vind ik leuk
    Chefke13 +254
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:07
    Dat klopt ook zeker maar dat is helaas niet gebeurt. We zullen het woensdag wel zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:24
    Ik droom nog stiekem van twee Nederlandse clubs in de Champions League.. Het kan dit jaar!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:30
    Natuurlijk gaan Psv en Ajax de CL in. Kan niet anders
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:33
    Even afgezien van de voorrondes hè? 😂
    Vind ik leuk
    mcmodd +23570
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:55
    Dromen kon ook vorig jaar ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:58
    Ja da liep even iets anders hè? 😉

    De selectie van Ajax is dit jaar op papier wel een stuk sterker. Zou goed zijn voor de coëfficienten!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23570
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:08
    Ja en daarom hoop ik van harte dat het Ajax gaat lukken in Europa.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:39
    Al die matige tegenstanders zitten ook in de voorbereiding.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:39
    Als ie Frenkie nog één keer centraal achterin zet, mag ie gelijk opdonderen wat mij betreft
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:44
    Toch speelt hij daar fantastisch!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:33
    Zo'n goede voetballer hoort op het middenveld. Achterin heb je niks aan zijn voetbal talent! Toch Bob?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:44
    Inschuivend kan hij juist 3/4 keer per wedstrijd een man meer situatie creeren. Dat wil niet zeggen dat ik hem niet liever op het middenveld zie. Gisteren was alleen blind nog niet in staat 90 minuten te spelen en dan moet je het toch anders oplossen, temeer wober ook niet kon spelen gisteren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:31
    Va mij ook Yuri
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:40
    Tadic, Dolberg, Neres

    Labyad Blind Vd beek

    Taglia de Ligt Schuurs Mazroui

    Als ziyech blijft vervang je blind met ziyech op t middenveld en gaat blind achterin en tadic met labyad qua posities.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 07:42]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16534
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:45
    Ik zie dan liever Blind naast de Ligt en Frenkie op de plek van Blind.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:49
    K ga dr vanuit dat frenkie alsnog weggaat. Zo niet dan ben ik het met je eens.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16534
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:42
    Ik hoop het echt niet, dus ben het maar gewoon met mij eens! ;-)
    Vind ik leuk
    Markie B +87
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:46
    Labyad is geschorst voor woensdag
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16534
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:49
    Scherp!
    Vind ik leuk
    Sjaakster +327
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:49
    Tadic linksbuiten???? Waarom doet iedereen dat toch. Tadic is een RECHTSbuiten of een aanvallende middenvelder. Middenveld: Tadic Blind Ziyech. Voorin Labyad Huntelaar Neres.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:46
    Tadic heeft in zijn hele carierre 1/3 linksbuiten gespeeld 1/3 rechtsbuiten en 1/3 op 10 .
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:49
    Speelde bij southampton ook op de linksbuiten positie. Vandaar.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +327
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:47
    Bij Servie en Twente speelde hij op 10 of als rechtsbuiten.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:17
    Labyad is geschorst
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:52
    Labyad is geschorst kan dus niet meedoen
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:14
    Echt waar joh.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:25
    Schuurs maakt bar weinig indruk tijdens de oefenpotten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:35
    Klopt
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:41
    De laatste puzzelstukjes zullen hopelijk volgende week gevonden zijn ...zal wél al in zijn hoofd zitten..dat zie je toch ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:41
    Ten Hag is halverwege vorig seizoen ingestapt. Het was vorig seizoen te kort om een definitief oordeel te kunnen vellen. Maar ik zie echt nog geen verbetering. Als Ten Hag dit seizoen slecht begint dan zou ik hem zo snel mogen wieberen.

    Peter Bosz begon ook slecht, maar je zag bij hem in ieder geval een bepaalde visie. Er waren aanknopingspunten zoals de bekerwedstrijd tegen Willem II. Bij Ten Hag heb ik die nog steeds niet gezien.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +327
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:50
    Bekerwedstrijd tegen Willem II was al ruim na de start van de competitie. Ten Hag wordt met deze selectie lachend kampioen. Ik word zelfs lachend kampioen met deze selectie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:51
    Klopt. Die was zo´n 3 maanden na de start van Peter Bosz bij Ajax. Erik ten Hag is al bijna 8 maanden bezig en ik zoek nog steeds naar aanknopingspunten...
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:18
    dat zal dan nog vies tegenvallen denk ik... alles hangt af van wat PSV gaat doen
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:05
    Bij bosz had je er een idee bij wat ze wilden. Hier zie ik een rondbreiend elftal zonder beleving de afgelopen oefenpotjes. Of er is beleving en na 20 minuten waren ze de draad kwijt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:06]
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:53
    Maar wat heeft het onder Bosz opgeleverd aan prijzen??....juist..helemaal niets
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:08
    Een prachtig seizoen in europa. En ik was nog niet klaar met bosz.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3511
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:41
    CL en Ajax seizoen 18/19: "Het waren twee leuke dagen".
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:44
    Er wordt ook getwijfeld aan jou positie ten Hag, hoop dat je komende wedstrijd in Europa meer resultaat haalt
    Vind ik leuk
    cheeks +3572
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:45
    Zitten de andere teams dan niet in een zware voorbereiding ? Trainen die niet ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 07:45]
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:46
    Het gros twijfelt ook over jou Ten Hag. Misschien tijd om een andere club te zoeken dan kunnen we Rijkaard of Bosz terughalen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk
    pim4ever +1034
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:51
    Had rijkaard niet een keer of dertig aan gegeven daar geen zin in te hebben?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:51
    Rijkaard heeft al tijdje niets meer met voetbal.
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:55
    Jens, komt goed. Let maar op.
    Het duurt even voordat hij z'n manier van spelen erin heeft zitten bij de spelers.
    Maar tijdens de trainingen kun je wel al aanpassingen zien, laat staan als ze compleet zijn.

    Komt goed, heb vertrouwen
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2607
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:48
    Ja, en dan slaat de twijfel toe.
    Hoop ik op een wederopstanding van "de godenzonen", "de allerbeste ook al was het 4 jr niks", " iets met 33", "iets met bankzitters die voor meer geld verkocht worden dan bij andere clubs", "kampioen vd voorbereiding" omdat dat goed is voor het ned voetbal of ga ik voor de extra miljoenen en een lange neus. Ehhhhhhhhhh
    Vind ik leuk
    Mari +8558
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:48
    Afwachten, niet in het mes lopen. laten zij het spel maar maken.
    In de return kan je afhankelijk van de uitslag je tactiek aanpassen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26302
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:29
    Dat spel is allebehalve het Ajax spel. Wel de manier om verder te komen in Europa.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20786
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:54
    Twijfel......maar gelukkig duurt de voorbereiding nog lang.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:02
    25 juli is woensdag al, dus lang is het zeker niet.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:56
    Hij moet eens aan zijn eigen positie gaan twijfelen, Bosz staat in de startblokken...........
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:01
    Sterker nog, hij wilde vanmorgen al die kant op!
    Vind ik leuk
    DEWEE +2309
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:57
    Dat Ajax de CL niet haalt mag duidelijk zijn. 3 voorrondes overleeft een club in Nederland sowieso niet. Maar de Europa League zal toch gehaald moeten worden.

    Wat ik het laatste half jaar heb gezien en nu in de voorbereidingen, twijfel ik daar erg aan. Nog steeds zie ik totaal geen patroon of idee in het voetbal wat Ten Hag Ajax wil laten voetballen.

    Zijn positie bij uitschakeling in Europa zal dan ook niet meer te houden zijn.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:20
    waarom zou ajax de 3 rondes niet overleven?
    Vind ik leuk
    orion73 +1423
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:58
    Het is niet erg want we zitten in de voorbereiding maar dat geldt ook voor Wallsall....wie kent ze niet. Tegen SG zal er gewonnen moeten worden anders heb je eind juli al gezeik in de tent.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 07:59]
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:59
    In het uiterste geval dus het halve elftal? Het zit me nu nog even allemaal niet lekker. Al heeft het echte wedstrijdelftal nog amper gespeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:01
    Een twijfelende trainer bij een paniekerige club kan niet goed gaan ,dus trek de knip maar weer over een past maanden als de achterstand weer 10 punten zijn
    Vind ik leuk
    Pluspot +86
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:04
    is
    Vind ik leuk
    Futre +2932
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:03
    Gewoon in het proces blijven denken, Erik. En stel alleen spelers op die beschikken over tempo-hardheid en sterk zijn in de restverdediging. Dan komt alles goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:11
    Hij kan beter gaan puzzelen met ravensburger
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31501
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:13
    Erik de twijfelaar.

    Lachwekkend dat die gozert daar nog trainer is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2607
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:52
    Ons koekoek ei
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:17
    Ajax wordt weeeeer uitgeschakeld
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:21
    Zoveel vraagtekens met zo weinig spelermutaties ? Gerichte aankopen ter verbetering pas je toch meteen in en anders spelen met het fantastische getalenteerde elftal dat vorig jaar het sterkste was maar geen kampioen werd ? Ten Hag weet er geen flikker van, laat hem aub de eerste seizoenshelft doen.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:22
    de twijfelgevallen zijn spelers die niet fit zijn of maar net terug zijn gekomen van een WK. dan kan je op het laatst pas beslissen of ze speler of niet... niks bijzonders hoor!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:10
    Bovendien denk ik dat hij grotendeels ook doelt op welke speler op welke positiei, in plaats van welke speler in de basis.
    Vind ik leuk
    Professoro +233
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:27
    Euh...ze zitten natuurlijk nog midden in een proces zal hij wel bedoelen .
    Blijft een karikatuur van zich zelf die kneus
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:42
    Wel veel balbezit, misschien 1-9-1 systeem 0-0 zit er in tegen de Storm gras boys.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:45]
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:28
    Wat een slap gelul van Ten Hag. Heeft hij Feyenoord en PSV en Vitesse gezien die zijn echt al stuk verder dan Ajax. Zeker op tactisch en technisch vlak en ook conditioneel. Ik ben bang dat hij gewoon gaat bezwijken onder de druk.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:23
    Wat een onzin zeg, Ajax zit in een zwaar trainingskamp waar ze ook nog eens wedstrijdjes om niks spelen. Tegen SG zullen ze er wel staan hoor, wees maar niet bang
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:36
    Nou kijk jij de laatste wedstrijden eens terug.....je hebt geen reden om gerust te zijn hahaha....zels Ten Hag is er niet gerust op.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:10
    ik hecht geen waarde aan oefenpotjes John
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:13
    Dat kan. ik ook niet zozeer wat betreft uitslag, maar zou graag willen zien wat de taktiek en beoogde speelstijl word, en hieruit was te lezen dat de selectie het zelfs na lange voorbereiding het zelf niet wist. En dat is slecht voor het aantal punten voor direkte plaatsing cl.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:14
    van mij mogen ze het in de EL wel goed doen hoor ;)
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:26
    Ja dan is Ajax beter met een andere trainer ik hoop echt Bosz en geen de Boer
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:57
    ten hag mag van mij nog wel blijven hoor....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:10
    Hahaha PSV! Die raken straks de halve basis nog kwijt.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:00
    wie allemaal dan???
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:24
    Arias, Pereiro, Lozano, misschien Bergwijn... Van Ginkel is al weg.

    Dan zit je al op de halve basis.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:51
    Pereiro en bergwijn blijven, allen lozano kan nog vertrekken
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:05
    Denk je? Genoeg geruchten over die twee.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:22
    Ja dat denk ik, bergwijn zeker weten :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:49
    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11425
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:30
    Ten Hag is zelf een twijfelgeval, en heeft de uitstraling van een lantaarnpaal.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:30]
    Vind ik leuk
    Downvalley +245
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:32
    Tja dat is een moeilijke keuze................. maar ik twijfel ook over jou positie ten Hag
    Vind ik leuk
    Bullshit +1109
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:38
    "Laten we vooral niet vergeten dat deze wedstrijd midden in het trainingskamp viel".
    Ten Hag is zeker de rest van de oefenwedstrijden vergeten. 🤣🤣
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:24
    het zegt het al, oefenwedstrijden... ik snap niet dat mensen hier waarde aan hechten..
    Vind ik leuk
    Bullshit +1109
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:11
    Nog geen wedstrijd gewonnen in de voorbereiding volgens mij en de voorronde CL staat voor de deur.
    Dan kun je wel geen waarde hechten aan oefenwedstrijden maar dan steek je volgens mij wel je kop in het zand.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:13
    we gaan het zien als het om het echie gaat, wedden dat ajax er gewoon staat?

    (zo niet dan is het een win win situatie ;) hahaha)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:11
    2 overwinningen.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1109
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:50
    Klopt ja, 2 wedstrijden gewonnen van amateurs.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:40
    Ja dus, dat was je vraag toch?
    Vind ik leuk
    Bullshit +1109
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:41
    Ik heb geen vraag gesteld.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:46
    *constatering
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1849
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:41
    Ik er woensdag voor het demaske eens goed voor zitten 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:41
    Als je nu nog zoveel twijfels hebt, dan komt het niet meer goed. Ik denk dat bij verlies aankomende woensdag, het aftellen naar ontslag zal beginnen. Laten we dit seizoen maat niet op prijzen rekenen. Overmars doet zijn best een team neer te zetten maar de trainer....tsja....dingen verneuken is natuurlijk ook een kwaliteit!
    Vind ik leuk
    Molletje +86
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:45
    Het wordt eerder:

    Onana

    Kristensen -de Ligt-Blind-Tagliafico

    V.d.Beek - F. De Jong - Ziyech

    Neres Dolberg Tadic
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:08
    F de Jong, Van de Beek en Ziyech zijn nog twijfelgevallen en Tadic komt geloof ik pas zondag terug van vakantie, dus zal ook nog niet spelen.
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:19
    Daar zal fc Liende nog niet wakker van liggen van die opstelling
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:12
    Maar goed, jullie zijn ook minder dan FC Lienden.
    Vind ik leuk
    Siemjo +285
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:45
    Het grootste vraagteken is hij zelf. Als je 5 dagen voor de eerste belangrijke wedstrijd nog vol met vraagtekens zit is er duidelijk iets niet goed.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:49
    Die haalt de kerst niet en krijgt het al van af het begin niet op een rit.
    Overmars kon even in zijn handen wrijven met zijn 40 miljoen aan aankopen maar als je daar al zo'n warrige trainer bij hebt en er is geen eenheid zal het domweg een moeilijk seizoen gaan worden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:52]
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:25
    zo warrig is het toch niet? laten we hem beoordelen om de potjes die om het echie gaat
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:52
    De hele voorbereiding tot nu toe heeft in het teken gestaan van fit worden. Ajax heeft nog geen 1 keer met de beoogde basis op het veld gestaan.
    Was ook niet mogelijk omdat de selectie zelfs nu nog niet compleet is. Zo’n voorbereiding zegt ook weinig.
    De komende dagen zullen in het teken van Sturm Graz staan. Ten Hag zal nu de basis klaarstomen de speelwijze finetunen.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:40
    Je hoeft niet te winnen maar wel goed spel en een duidelijke lijn zien.
    Dat ontbreekt volledig.
    Waarom kan bijv. zo'n AZ gewoon de lijn voortzetten zonder hun aanvallers Alireza en Weghorst met goed combinatiespel en wint het haar wedstrijden redelijk eenvoudig tegen tegenstanders als Lokeren, Panathinaikos, etc. met nieuwe talenten zoals zo'n Boadu?
    Het lijkt warempel wel of juist AZ de visie van Cruijff overneemt.
    Vind ik leuk
    Siemjo +285
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:10
    En de talenten van Ajax
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:18
    Dat gevaar gaat ook nog schuil, zeker als ajax steeds meer de voorkeur gaat geven aan dure buitenlandse spelers en een paar km verderop men succes heeft met veelal jonge spelers uit eigen dop.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:11
    Tuurlijk zie je het liefst een geoliede machine. Maar in dit geval moet Ten Hag echt roeien met de riemen die hij heeft.
    Mij heeft hij ook nog steeds niet overtuigd maar ik geef het je te doen. Als je zo je voorbereiding moet draaien en ook er gelijk moet staan.
    Is in principe onmogelijk. Zoals ik zeg is het steeds gericht op fit worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165742
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:55
    ahhh kijk ook paulus begint langzaam maar zeker het lempke te zien .
    Hij twijfelt over 5 posities het gaat al richting de elf .
    Altijd al geweten dat het een prima trainer is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:04
    Dat zul jij nooit begrijpen vanuit je caravan.
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:22
    Nou ik denk dat de meeste Ajaxieden woensdag een pamper dragen als ze kijken naar dat schijtbakken elftal van Ajax. De tiseus erbij voor de beschaamde nrderlaag.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:26
    zal wel meevallen hoor!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:06
    Ten Hag traint gewoon te hard en te onnozel! Ik ben meer voor de Bosz en Keizer manier van trainen. Niet lang, maar wel zo veel mogelijk rendement uit de trainingen halen en analyseren wat de ploeg nodig heeft.

    Door dat hij te veel traint raken de spelers geblesseerd en zijn ze niet fit.
    Vind ik leuk
    Siemjo +285
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:14
    De enige remedie is dik verlies tegen Sturm Graz. Misschien dat er dan een paar ogen open gaan bij Ajax. Alleen is dan al het kwaad voor het zoveelste jaar achtereen al geschied
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:16
    Sorry hoor ik heb er een hard hoofd in. Zie dit niet in een keer goed komen . Er zit geen lijn in .En kom nou niet ELKE keer meer smoesjes die is geblesseerd en die is geblesseerd. We hebben toch zo'n goede jeugd!!!! Zal duimen voor een goed resultaat.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:19
    Ik heb nog maar onopgeloste 1 puzzel; zou Bosz voor of tijdens de winterstop terugkeren bij Ajax ?
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:27
    de vraag is, wil Bosz uberhaubt wel terug komen?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6080
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:39
    FdB staat al klaar en trappelt van ongeduld
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:08
    FdB vind ik wel een realistische trainer alleen ik denk dat hij niet terug moet gaan naar Ajax. zijn krediet is dan niet groot door zijn history
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:29
    Maar met Frank de Boer was het ook niet geweldig... Ik had graag Bosz weer terug gezien. De enige die Ajax weer zo kan laten voetballen als Cruijff wil!
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:46
    Bosz is prima, maar er is vanuit een nieuwe samenwerking teveel gebeurd. Dat poets je niet weg, dus niet verstandig! Ten Hag met dit prima materiaal laten gaan gaat in mijn beleving niet het resultaat en ontwikkeling van het elftal brengen wat verwacht wordt. Dat Ajax er maar niet in slaagt met trainers mag toch zo langzamerhand wel merkwaardig gevonden worden!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6080
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:09
    Niet de enige, Johnny van ''t Schip kan het met het juiste materiaal ook voor elk keer krijgen, uitstekende people manager
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:53
    Jaaaa, "bij Öranje blijft thuis" heeft hij dat hoogst persoonlijk aangegeven, sterker nog, hij heeft de tijd bij Ajax als zeer prettig ervaren vertelde hij, ik had het onzettend naar mijn zin.
    Het TH, met Bergkamp en andere betrokkenen bij dat TH heeft uiteindelijk voor zijn vertrek zorg gedragen, aldus Bosz.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:09
    oke, thnx voor de info... wel intressant!

    Iets in mij zegt dat je snel afscheid moet nemen van ten hag... alleen dat zal ook consequenties hebben voor Marc en Edwin denk ik..
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +63
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:20
    Heb ook mijn twijfels over een positie Ten Hag
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:32
    Ik heb me toch vergist in die trainer. Dacht, dit is een toekomstige toptrainer voor Ajax. Maar het is een-en-al twijfel en onbegrijpelijk dat je nu na de voorbereiding nog twijfels hebt over posities. De basis had er nu al moeten staan tegen deze twee tegenstanders. Je nu nog de pleuris trainen lijkt me ook niet goed, het gaat nu al om details.
    Als de voorronde toevallig teleurstellend verloopt, zie ik geen toekomst voor Ten Hag. Waarom gaat het in de voorbereiding naar die voorronde CL vaak mis met Nederlandse ploegen. Nu zit daar wel het WK tussendoor, maar toch!!!
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:40
    Ik denk dat het dit jaar alleen bij Ajax mis gaat. Als je al zo vroeg bent begonnen en je spelers die er dan zeker zijn wat je weet dan nog niet je systeem erin krijgt en dan evt nieuwe spelers ingepast krijgt doe fit zijn dan ben je een hele slechte trainer.Die 2 wedstrijden op een dag werkt ook voor Ten Hag niet.
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:44
    Helemaal mee eens!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:39
    Goed verwoord Peinke chapeau 👍
    Vind ik leuk
    El Cazador +6080
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:38
    Ik heb geen enkele twijfel; Erik ten Hag exit, simpel zat!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:08
    Ik twijfel over 1 positie, die van de hoofdtrainer Erik.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9703
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:17
    Onder ten Hag kan het niet fout gaan gewoon, die heeft de laatste 6 maanden zo'n fantastische indruk gemaakt op iedereen, krijgt dan nog zo'n 60 miljoen aan spelers materiaal kado en alle grote sterren blijven.....
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:22
    De wedstrijd tegen Sturm Graz kan natuurlijk alles weer kantelen en dat succes en vertrouwen ga je weer meenemen in de competitie. Maar als het mis gaat ga je dit meteen meenemen en kan het wel eens een heel stroef seizoen worden. Krijg je meteen weer dat de media en supporters een jacht maken op Ten Hag, wordt er weer getwijfeld aan Blind en Tadic, loopt zo'n Ziyech gefrustreerd rond en gaat het van af het begin erg onrustig worden we gaan het zien hoe het allemaal verloopt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    Champ1 +248
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:39
    Strum graz zal wel bang zijn nu
    Vind ik leuk
    HanV +4271
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
    Zeker als ze de foto van eergisteren van het stadion zien. Geen gras, maar een zandbak met tractoren. De Sportklub Puntigamer Sturm Graz heeft zelf een speler die met een groot masker speelt.
    Vind ik leuk
    laatste +5
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:40
    Niemand durft hem te ontslaan en zelf weet hij het allang niet meer.

    Dat is de patstelling die er voor gaat zorgen dat de aankomende 2 maanden alles vergooit zal worden.

    Wellicht dat de rvc kan ingrijpen, het is iig te hopen.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +215
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:57
    Erik rot op!
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1348
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:11
    Geef de man toch een kans. Het zijn oefenpotjes who cares! Ben er van overtuigd dat het volg. week goed genoeg gaat zijn!
    Vind ik leuk
    Soemitra +57
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:03
    En weer onzin ajax nieuws van vp
    Vind ik leuk
    James655 +882
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:29
    Als Ajax akkoord is met dit behoudende spel kunnen we net zo goed Frank de Boer weer terughalen. In ieder geval een ras-Ajacied en met zijn trage maar ijzersterke manier van op balbezit spelen won Ajax wel bijna 5 maal op rij de titel.
    Maar het moge duidelijk zijn dat ik liever een ouderwets aanvallend Ajax zie.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:45
    Ik heb ook twijfel over jou positie Ten Hag
    Vind ik leuk
    thierryer +1445
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:08
    Laat me raden ten hag:

    Rechtsachter
    Centrale man achterin: Blind wedstrijdfit?
    Linksbuiten
    Je spits
    En 1 middenveld positie: vd beek en f de jong fit Zyech fit? Tadic wedstrijdklaar?

    Labydad geschorst.

    Zou zo spelen:

    Mazraoui de Ligt blind. Tagiafiglo

    Fdejong cd beek Zyech

    Neres. Huntelaar. tadic
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag moet puzzel leggen: 'Drie, vier, vijf posities waarover ik twijfel'