Ik verstond hem verkeerd met dat accent van hem en toen ging het hard tegen hard

    "Ik verstond hem verkeerd met dat accent van hem en toen ging het hard tegen hard"

    vrijdag 20 juli 2018 om 09:53

    Randy Wolters had bij het Schotse Dundee United een basisplaats, maar raakte die al snel kwijt. De reden: een ruzie met trainer Neill McCann.

    Wolters vertelt dat hij het aan de stok kreeg met McCann. "Na een wedstrijd kregen we ruzie", vertelt hij in een interview met de Gelderlander. "Ik verstond hem verkeerd met dat accent van hem en toen ging het hard tegen hard. Daarna was ik mijn plek kwijt."

    Uiteindelijk kwam het alsnog goed tussen Wolters en McCann. "We hebben het vervolgens wel uitgepraat en daarna heb ik maar mijn mond gehouden", aldus Wolters. "Op het einde van het seizoen kwam ik terug en ben ik nog belangrijk geweest bij de handhaving van Dundee."

    Dundee wilde Wolters graag houden, maar hij vertrok naar NEC. Wolters kent trainer Jack de Gier goed. "We hebben al langer contact op de app. Veel zottigheid. We liggen elkaar wel."

    Plaats een reactie

    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:55
    Enig, wat leuk voor die twee!
    Vind ik leuk
    Spartan +6694
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:27
    Ik vind die Wolters wel een grappig ventje en hij kan behoorlijk voetballen.

    Had hem graag bij Sparta gezien.

    Verder gun ik NEC een heel mooi seizoen en promotie naar de eredivisie. Heb altijd erg veel sympathie voor ze.

    Sorry! ;-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:29
    Oh zeker! Prima club, altijd wel geinige spelers. En gewoon een tof shirt!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:15
    Ik gun het jullie ook sparta hoor in de ED.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6037
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:56
    Geinig verhaal, daar zouden er meerdere van moeten zijn!!!
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:57
    soepeeeel!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:59
    Dat zullen ranzige appjes zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:08
    De orde van de regenboog keurt deze appjes helemaal goed!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:17
    :)
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:10
    Gelukkig, ik dacht al weer een item over tenhag.
    Vind ik leuk
    JustH +15269
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:17
    Fijn dan dat je er over begint
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7279
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:13
    Van de regen in de drup, Randy. In Nijmegen hebben ze ook een raar accent
    Vind ik leuk
    RtdDub +13001
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:15
    Uit ervaring weet ik dat die Schotten in 99 van de 100 gevallen inderdaad niet te verstaan zijn.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:17
    Zeker als er whisky in het spel is.
    Vind ik leuk
    lebonton +797
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:20
    Als je met ze meedrinkt gaat het prima hoor.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13001
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:38
    Nou, ik hoef er over het algemeen alleen maar mee te communiceren als ik mijn huurauto ophaal en dan mag ik toch hopen dat ze nog nuchter zijn.

    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:55
    Dan druk je het nog voorzichtig uit ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:28
    Randy heeft altijd inzet en een vechters mentaliteit dat is presies wat ons nec nodig heeft randy van harte welkom bij de club kerel.!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:47
    Ruig verhaal
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:03
    Zo gaat dat inderdaad aan de andere kant van de plas...
    Vind ik leuk
    Mari +8463
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:14
    Deze kan Trump ook gebruiken
    Vind ik leuk
    Bergwag +844
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:01
    Randy slaat ze allemaal waterpas!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ik verstond hem verkeerd met dat accent van hem en toen ging het hard tegen hard"