Verrassend gezicht op training PSV: jeugdspeler van Ajax loopt stage in Eindhoven

    Verrassend gezicht op training PSV: jeugdspeler van Ajax loopt stage in Eindhoven

    vrijdag 20 juli 2018 om 11:44

    PSV heeft interesse in Olivér Horváth, die momenteel nog bij concurrent Ajax onder contract staat. De achttienjarige Hongaar traint vrijdag mee in Eindhoven, zo meldt het Eindhovens Dagblad.

    Horváth heeft nog een contract tot medio 2019 bij Ajax, maar hij mag vertrekken van de Amsterdammers. Bij PSV krijgt hij via een stage de kans om zich te bewijzen. Horváth is een linksbuiten die sinds 2016 in de jeugdopleiding van Ajax actief is. Hij kwam destijds over van MTK Budapest uit zijn geboorteland.

    Horváth kwam het afgelopen seizoen uit voor Ajax onder 19, waarmee hij de titel aan de Eindhovense rivaal moest laten. Voor welk team PSV hem op het oog heeft, is niet duidelijk. Het lijkt uitgesloten dat Horváth meteen aansluit bij de hoofmdacht.

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Plaats een reactie

    Strijp +10201
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:50
    Gaat deze weg om gebrek aan kwaliteit of om weinig perspectief op zijn positie? Ajacieden?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:53
    Is een goede speler, maar ik wil niet arrogant doen, maar er is gewoon te veel concurrentie bij onze jeugdelftallen waardoor dit soort talenten het net niet halen. Ik weet niet hoe de flanken bij PSV O19 bezet zijn, maar denk dat hij daar wel in de basis spelen, want heeft zeker talent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:58
    Toch erg, dat je eerst moet zeggen dat je niet arrogant wilt doen. Deze site is zo ziek.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +431
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:40
    Mr befgraag....ik denk dat jij mag boffen als je niet hoeft te baffen....want zo te lezen ben je er bedreven in....
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:04
    Nou dan klets jij echt uit je nek nu.... die jongen is helemaal niet zo goed.... en ik durf te zeggen dat ie zeker ook niet goed genoeg ( basismateriaal ) is voor PSV o19...... als ze bij PSV hem al stage laten lopen zegt dat al genoeg.... die twijfelen dus ook nog..... of denk jij soms dat ze bij de opleiding van PSV jeugdspelers niet in de gaten houden hoe ze presteren..... als ze zo zeker waren hadden ze hem al een contract gegeven....
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2894
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:25
    Horvath had veel last van blessureleed. Is in potentie echt een bruikbare speler. Heeft een actie, snelheid en een goed overzicht. Dat hij naar PSV gaat wil niet zeggen dat het niks is. Ga dan ook niet onjuiste informatie verkondigen.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:28
    Die jongen is geen toptalent... praat dus geen onzin.... iedereen die Ajax de Ajax jeugd veel volgt weet dat het geen speler is waar je van zegt die kan wel eens het eerste gaan halen.... als jij dat niet weet..... dan ben je zeker niet veel bij Ajax wedstrijden van de jeugd aanwezig.....
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2894
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:31
    Als ik jou zo hoor praten, betwijfel of ik je de jeugd wel volgt. Op de toekomst was men positief over de jongen alleen hij had last van veel zware blessures. Dat het geen toptalent was zegt mij niet veel. Kluivert was dat ook niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:35
    Op de toekomst zijn ze wel vaker positief over jeugdspelers, en vaak na een jaar is de positiviteit veranderd naar negativiteit. Wanneer de speler daadwerkelijk goed genoeg zou zijn voor jong Ajax ( om te beginnen ) dan zou de speler toch niet zomaar mogen vertrekken?
    Bij Anderlecht is Horvath vorige maand afgetest, en nu hoor ik van een vriend ( Genk Supporter ) dat een stage van 4 dagen ook bij Genk op niets is uitgelopen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:38
    Wat jij nu zegt is dat men bij Ajax dus niet naar talent kijkt maar gewoon naar goede voetballers en dan maar hopen dat er een hele goede uit doorkomt.
    Nou snap ik waarom er zoveel jeugdspelers van andere Bvo's naar Ajax gaan en binnen 1a2 jaar weer terug baar hun oude club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:32
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de speler niet ken. Wat ik wel weet is dat Horvath vorige maand 3 dagen mee heeft getraind bij Anderlecht, en bij Anderlecht is ie afgetest omdat ze geen genoeg vertrouwen zagen om ermee verder te gaan.
    Dus of Horvath echt zo goed is dat weet ik dus niet, Anderlecht heeft namelijk geweldige scouts in de jeugd lopen die echt wel weten wat ze doen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:41
    Wat zegt het allemaal Litmannen werd ook bij PSV en Barcalona afgetest.
    Vind ik leuk
    PRICE +25388
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:30
    Waarom zo druk maken het is maar een stage. Misschien zeggen ze volgende week in Eindhoven nee we hoeven hem niet. En door.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:14
    Idd precies wat Pvdsluis zegt. Zeker bruikbare speler voor PSV. Staat in Hongarije bekend als een groot talent.
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:35
    Of kijkt Psv misschien gewoon of hij in de clubcultuur past.
    Vind ik leuk
    Strijp +10201
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:12
    Ik durf er ook weinig over te zeggen, vorig seizoen zijn ze dacht ik kampioen geworden maar de betere daarvan zijn nu doorgeschoven naar psv 1 / jong psv. We zullen het zien, bij beide clubs zitten mensen met verstand van voetbal, maar een speler moet wel in de selectie passen, wanneer er al 4 betere zijn bij Ajax dan heeft hij geen perspectief meer.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2368
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:14
    Haha dus wel arrogant . De jeugd van ajax en psv verschillen echt niet veel hoor en wie zijn er ook alweer kampioen geworden onder 19 ?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13125
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:52
    Ajax heeft haar jeugdelftallen ook niet ingericht om kampioen te worden, doel is ontwikkeling. Wat Ajax betreft kun je die vergelijking dus lastig maken. Maar we gaan het zien. Voorlopig zijn er weer 6 jeugd spelers bij Ajax doorgestroomd naar het eerste en Psv 0 of misschien 1tje?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2368
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:00
    De halve selectie komt uit de jeugd bij psv , wat lul je stom zeg.
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:32
    Misschien omdat ze veel bij andere Bvo ophalen?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13125
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:49
    Hij is wel goed hoor Strijp, maar Ajax kan moeilijk elk jaar een volledig jeugd elftal laten doorstromen naar het eerste. Elk jaar de beste 5 a 6 spelers is ook zat. Ajax behoudt de beste spelers en de net iets mindere kunnen prima elders aan de bak komen mits ze zich verder (kunnen) ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1793
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:50
    Gaat psv nou weer voor een 'mislukte' ajacied :P
    Vind ik leuk
    PRICE +25388
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:11
    Het is maar een stage niks geen contract
    Vind ik leuk
    Garrie +3738
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:51
    Lang leve de afdankertjes van Ajax! Denk wel goed genoeg voor PSV..
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:57
    Zijn de PSV afdankertjes ten Hag, Schreuder, van Leer, Huntelaar en Labyad wel goed genoeg voor Ajax? Wat denk jij?
    Vind ik leuk
    Garrie +3738
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:13
    Dat waren geen afdankertjes, maar mannen met verstand
    Vind ik leuk
    Donnygo +2520
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:31
    PSV afdankertjes hahahaha, Ten Hag wilde PSV fans maar wat graag als opvolger van Cocu verder is hij zelf gegaan om bij GAE zijn kans te krijgen als hoofdtrainer en was een grote toekomst toe bedeeld toen hij bij Utrecht zat, is nu een afdankertje hahaha.

    Hunterlaar wilde niet naar PSV ging naar Ajax toen Real, Milan en Schalke en teug naar Ajax omdat hij niks voelt voor PSV dat maakt hem geen afdankertje.

    Schreuder ging voor zijn kans bij Twente en is absoluut geen PSV man en of afdankertje.

    Je bedoeld die Labyat die jullie niet wilden laten gaan en weer terug wilde halen maar nu hij bij Ajax zit is hij in 1 keer een afdankertje hahahah.

    Kook die rijst in je boven kamer eens misschien omdat het dan wat voller raakt komt er wat verstand bij.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4202
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:21
    Daarom wilde PSV Labyad ook terughalen afgelopen zomer + Van Leer vorige zomer na zijn geweldige seizoen bij Roda. En ik kan met ook nog herrineren dat minder dan een jaar geleden 70% van de PSV-fans zat te schreeuwen om Ten Hag, toen een zekere P. Cocu er zogenaamd niks meer van kon.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:46
    Ik betwijfel of je hier gelijk hebt, met alle 3 de items.
    Vind ik leuk
    snorrepof +366
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:53
    Eerst even een stapje terug, voordat hij weer naar het grote Ajax mag.
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:08
    tja hij wilde prijzen pakken, dan kom je inderdaad eerder uit bij PSV dan ajax ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:13
    Die jongen is voor o19, laat o19 van de laatste 6 seizoene, 5 keer kampioen zijn geworden, PSV toevallig het afgelopen seizoen, de jeugd doet het inderdaad veel beter met prijzen pakken dan Ajax o19 toch? ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8276
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:20
    Na 27 jaar geloof ik.
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:24
    hahaha neem mij stukje tekst aub niet serieus..
    wordt gewoon moe van figuren als snorrepof...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:33
    Veel zijn hier op de site alleen maar aanwezig om onzin rond te spuien. Met veel kan je niet eens een normaal gesprek aan, omdat ze direct lopen te schelden/trollen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25388
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:33
    Korm,geweldig,word ook misselijk van Snorrepof...mag hopen dat zijn account foto niet echt is. De naam alleen al.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1289
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:53
    Aankoopbeleid Mark Cash gaat lekker. Zelfs talenten die nog onder contract staan rennen al snel naar de concurrent
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:57
    Mark cash, maar ondertussen loop je te janken dat jullie het niet hebben.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:06
    Speler wilde blijven maar mag weg.... is gewoon geen top talent.....snel rennen naar de concurrent is heel wat anders dan dat ie gewoon weg MAG.....
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1289
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:54
    Gewoon naar de warmste club van het land
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:55
    Er zijn wel meer spelers die de overstap van Ajax naar PSV hebben gemaakt en die waren erg succesvol in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4202
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:57
    Welke?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:00
    R. Koeman, G. Vanenburg S.Bergwijn. En indirect (ooit spelers van Ajax); Frank Arnesen, S. Lerby en Jan Wouters.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:06
    Voor of na Christus?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:24
    Allemaal na het tijdperk Sjakie Swart.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1289
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:17
    Rijkaard. Nog nooit zo makkelijk geld verdiend als aan die lama
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4202
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:26
    Pfff toen veel van die namen bij PSV speelden was ik nog lang niet op deze aardbol, prehistorie ;-)

    Bergwijn vind ik wel gevaarlijk om dat rijtje te noemen, hem erg succesvol noemen gaat me (nog) iets te ver. Doet het wel leuk en is zeker geen miskoop, daar niet van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:47
    Ik ben wel wat ouder hoor dan jij bent ;). Maar dat maakt helemaal niets uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:57
    Jij haat Ajax he?
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:25
    omdat?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8276
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:56
    En daar is de vervanger voor Lozano!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:05
    Een jeugdspeler staat nog onder contract, maar traint al mee bij een andere club.

    Mag dat?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:08
    Stage lopen dat mag toch altijd... hij mag weg van Ajax.... en zal dus toestemming hebben gekregen van Ajax.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:09
    Dat is dus de vraag dan.

    Wat als hij geblesseerd raakt bij PSV?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 12:09]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:17
    Dan is het een opknappertje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:21
    Met plamuur en wat lasdraad?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:27
    Eventueel.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:22
    Dan gaat ie revalideren.... geen probleem... aangezien ie toch weg mag is de kans ook klein dat Ajax gebruik van hem zal maken...xD
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:24
    Maar dan moet Ajax wel zijn salaris doorbetalen, met revalidatiekosten.
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:28
    contract loopt af dus volgens mij is Ajax niks verplicht...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:30
    Maar dan staat hij ook niet onder contract.

    In de tekst wel. Een contract loopt meestal aan het einde van het seizoen af.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 12:31]
    Vind ik leuk
    Leeuw +4935
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:05
    Tik foutje VP. bij de "hoofmdacht" ?
    Vind ik leuk
    Dorzon +4175
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:07
    Eindelijk een super talent bij psv
    Vind ik leuk
    Wazzupp +588
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:17
    Eigen jeugd!!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +798
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:17
    Ajacieden vertel eens,is het wat deze jongen?? De echte talenten uit de 019 van ajax ken ik wel. Deze jongen is mij echter nog nooit opgevallen.......,kan ook aan mij liggen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:23
    Eigenlijk zouden de NLse clubs vaker jeugdspelers moeten ruilen. Want in sommige lichtingen, zitten bijv 4 backs. Terwijl andere clubs niks hebben.
    Vind ik leuk
    johan2602 +65
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:22
    Wat bleirt PSV weer de enige beker van naam die hebben ze gewonnen. dank zij een bijna half elftal van Ajax... de namen
    Lerby Arnesen Koeman Jonk en Kieft...
    Vind ik leuk
    Senn +6047
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:30
    Komt maar 1 iemand uit de jeugd van Ajax. Dus ziet zo ruig doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:32
    Dr zijn nog 2601 die Johan heten😂
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +798
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:43
    Jonk in het elftal van 1988?? Je bedoelt Vanenburg zeker......
    Vind ik leuk
    R94 +1412
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:23
    In de categorie 'If you can't beat them, join them'.
    Vind ik leuk
    BVT +55
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:24
    Vanmorgen in de verkeerde trein gestapt. Dat overkomt iedereen wel eens.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18519
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:27
    Bij ons krijgen ze die warmte wel. Daarnaast is ons academie in staat spelers beter te maken. Olivér Horváth zal zijn best moeten doen om een contract te verdienen.
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:31
    hou eens op met dat warmte gelul, gaat echt helemaal nergens over!
    je zin "Daarnaast is ons academie in staat spelers beter te maken." is nog triester om te zeggen tegen 1 van de beste opleidingen van de wereld
    Vind ik leuk
    inimini +2158
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:50
    Weer reacties aan het uitlokken ;) je moet wat zo op de vrijdagmiddag he.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18519
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:55
    Precies :)

    Ik dacht ik gooi hem maar weer erin. Controle van het badwater tempratuur
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:30
    In Eindhoven halen we eruit wat erin zit
    Vind ik leuk
    inimini +2158
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:48
    Ik zou zeggen ga voor een wielrencarrière.
    Vind ik leuk
    R94 +1412
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:01
    BINGO! Mijn 'standaard PSV grappen' bingo kaart is weer vol!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7703
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:05
    Moeten we die groeibriljant nog oppoetsen of shined die van zichzelf?
    Vind ik leuk
    El Cazador +5353
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:16
    Hij mag vertrekken, maar voor PSV geld een aardige transfer som!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:35
    Pff, wat een trieste figuren hangen er hier toch rond zeg. Alles wat van hun club krom is recht lullen, maar hetzelfde van een andere club nog krommer lullen, continue niet originele sneren uitdelen en totaal geen besef van de realiteit. En dan heb ik het niet over supporters van een bepaalde club, maar gewoon in het algemeen. Moet zeggen dat ik sommige reacties met plezier lees, maar als ik bepaalde reacties lees heb ik wel eens de neiging om die persoon op te zoeken en eens een goede discussie aan te gaan.
    Vind ik leuk
    Cookee +9618
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:55
    Een Hongaar is jeugdspeler van Ajax... en die zit nu bij PSV.
    Oke ik snap het, maar waarom zou een Hongaar bij Ajax willen spelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:33
    wat een club dat psv afdankertjes van Ajax ha ha moet niet gekker worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:39
    hoeveel geld krijg Ajax van al die honderden voetballers die in de wereld rond lopen en voor Ajax hebben gespeeld aan door verkoop transfers geld?
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:41
    Neemt Psv nou alle afdankertjes van Ajax over?
    Dit soort spelers hoort naar de andere clubs in Nederland te gaan.
    Toch niet naar een Psv of Feyenoord.
    Vind ik leuk
    ralph38 +0
    zondag 22 juli 2018 om 20:36
    Geweldig
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verrassend gezicht op training PSV: jeugdspeler van Ajax loopt stage in Eindhoven