'Sterling kan megasalaris vergeten na matig WK: verkoop in 2019 mogelijk'

    'Sterling kan megasalaris vergeten na matig WK: verkoop in 2019 mogelijk'

    vrijdag 20 juli 2018 om 16:30

    Raheem Sterling zou zomaar eens zijn laatste seizoen als speler van Manchester City tegemoet kunnen gaan, suggereert The Sun. Club en speler zijn al maandenlang met elkaar in onderhandeling over verlenging van het tot medio 2020 doorlopende contract, maar lijken niet dichterbij elkaar te komen.

    Volgens de Britse boulevardkrant wil Sterling, net als Kevin de Bruyne en Sergio Agüero, tot de absolute grootverdieners van Manchester City behoren. De 23-jarige vleugelaanvaller zou in hebben gezet op een weeksalaris van ruim 279 duizend euro. De regerend Premier League-kampioen lijkt echter niet van plan om dit bedrag zomaar op tafel te leggen.

    Sterling en zijn belangenbehartigers hoopten naar verluidt dat Manchester City overstag zou gaan na het WK: de club zou na een goed toernooi van Sterling eerder geneigd zijn om aan de financiële wensen van de buitenspeler te voldoen. De prestaties van Sterling in Rusland vielen echter tegen. Hoewel hij met Engeland de halve finale haalde, kon de aanvaller geen onuitwisbare indruk achterlaten.

    Wanneer beide partijen elkaar komend seizoen niet weten te vinden, lijkt Manchester City genoodzaakt om Sterling in de zomer van 2019 te verkopen. De vleugelaanvaller zou een jaar later transfervrij kunnen vertrekken uit het Etihad Stadium.

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 juli 2018 om 16:32
    het is geen topspits maar wel bruikbaar
    Vind ik leuk
    Simsalabim +949
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:35
    Misschien een mooie voor Everton, dan kan Brands niet meer kapot daar
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:35
    Rennen ken die wel het is een blind peerd.
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:06
    Sow he...en of!
    Ongelofelijk dat hij maar mocht blijven staan en een echte voetballer als Rashford nauwelijks speeltijd kreeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:14
    Vindt rashford ook veel beter
    Veel compleeter. Dan sterling snap ook niet waarom die zoutzak rasford geen kans gaf.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 17:15]
    Vind ik leuk
    ay42 +586
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:49
    Rashford kreeg in de kwart en halve finale speeltijd en voegde echt helemaal niks toe
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:37
    Sterling is een vleugelspeler. Geen spits.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:49
    Klopt maar niet helemaal waar theo je kan hem ook in de spits zeten bevoordeeld in een 4-4-2 systeem of 5-3-2 kan ook 😝
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:50
    Hij is 1 meter 10. Geen spits.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:51
    Naar je kunt hem er wel neerzetten promes en Depay zijn ook geen spitse maar kunnen die rol wel vervullen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:52
    Zijn langer en fysiek sterker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
    En messi dan ageuro ook niet de grootste
    Chaplin Adam cambel ook niet de grootste. Zo heb je er wel meer. Die niet heel groot zijn.


    Vind ik leuk
    Eendracht +13909
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:50
    Mag ik hieruit opmaken dat er nog hoop is voor Lamprou bij Ajax in de spits?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:55
    Bij de Fjes ja
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:07
    maar hij speelt nooit in de spits. denk dat het daarom gaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:11
    Bij liverpool wel hoor zoek maar op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:19
    heb je ook gelijk in, maar normaliter toch op de buiten
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:40
    Klopt.
    Vind ik leuk
    Chefke13 +249
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:25
    Hij kan vooral niet afmaken. Hij creëert veel maar daar stopt het. Mede daardoor valt hij tegen in de spits.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:34
    Benieuwd waar hij heen gaat, zal geen liverpool zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15536
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:35
    Overschat, vooral zichzelf. Had dit jaar een paar wedstrijden waarin hij beslissend was, maar voor de rest niet echt opvallend. Voor het niveau dat City nastreeft zijn er betere spelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:35
    Mahrez (die in alle opzichten de betere en slimmere voetballer is, alleen niet zo extreem snel als Sterling) zal de concurrentiestrijd toch wel winnen, Sterling is dan prima om achter de hand te hebben, maar het zou geen ramp zijn voor City als hij over een jaar verkocht moet worden.

    Fernandinho, De Bruyne en David Silva op het middenveld, voorin Sané, Agüero en Mahrez.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:56
    Ik snap sowieso niet waarom hij er het hele seizoen instond. Watervlug maar weinig overzicht, erg wild in het afwerken. Die portugees die vaak voor hem inviel deed het een stuk beter.

    Mahrez is absoluut een betere optie. City speelt in eigen competitie 75% tegen tegenstanders die vakkundig de bus achteruit inparkeren. Dan heb je veel meer aan een speler die goed is in de kleine ruimte dan de Engelse Rommedahl. Kan alleen maar hard hollen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Vind mahrez ook beter, maar Sterling scoorde afgelopen seizoen voor zijn doen toch juist enorm veel en daarom liet pep hem staan?
    Vind ik leuk
    ay42 +586
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:56
    Over een jaar zijn Silva en Fernandinho ook bijna klaar!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:38
    Zou prima bij arsenal passen
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:50
    Zoals een wijsgeer eens zij: "Een appel die bedorven is schendt al wat in den korven is".
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2446
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:04
    Is dat geer van goor ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:39
    Bakt er niks
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:43
    Van
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5148
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:41
    Dit blinde paard kan alleen maar rennen, voor de rest is alles onder de maat. Fysiek zwak, hij kan niet passen en kan voor geen meter afronden
    Vind ik leuk
    Gary Oak +194
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:42
    Fantastisch speler om naar te kijken op het veld. Snel, technisch. Er komt altijd gevaar vandaan. Helaas kan die totaal niet afwerken, waardoor het naar mijn inzien nooit een wereldtopper gaat worden dus absoluut niet op het zelfde niveau als De Bruyne en Sergio Agüero gezet kan worden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:43
    Hij kan hard rennen, maar daar is ook alles wel mee gezegd..
    Vind ik leuk
    Rene80 +1871
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:44
    Ik blijf het apart vinden dat een wk zo onwijs belangrijk is . Een paar wedstrijden met een team waar je normaal niet mee speelt geeft dus de doorslag tussen bijvoorbeeld 50.000 per maand of 500.000 per maand ( bij wijze van spreken )
    Vind ik leuk
    torinofc +102
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:44
    Verkoop al je engelse spelers, beste wat je kan doen
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:45
    Liverpool ving 68 miljoen voor deze druif die op dezelfde plek speelde als Mo Sallah nu speelt.
    Vind ik leuk
    Alisteas +361
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:49
    Overschatte Engelse speler. Hij zit nu aan zijn plafond, zie m niet meer beter worden of ontwikkelen. Als hij zijn snelheid verliest dan is het een matige speler.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +590
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:03
    Sinds hij dat pistooltje op zijn beentje heeft geplakt raakt hij geen knikker meer LOL
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:04
    Tis net roadrunner alleen ma rennen voetballen kan die nie
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:28
    Matige speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:38
    Als we de Engelse spelers moeten gaan beoordelen, dan zijn ze al 150 jaar matig.
    Maar hun inzet compenseert veel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Sterling kan megasalaris vergeten na matig WK: verkoop in 2019 mogelijk'