'Sterling kan megasalaris vergeten na matig WK: verkoop in 2019 mogelijk'

    'Sterling kan megasalaris vergeten na matig WK: verkoop in 2019 mogelijk'

    Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 16:30vr 20-07-2018 om 16:30

    Raheem Sterling zou zomaar eens zijn laatste seizoen als speler van Manchester City tegemoet kunnen gaan, suggereert The Sun. Club en speler zijn al maandenlang met elkaar in onderhandeling over verlenging van het tot medio 2020 doorlopende contract, maar lijken niet dichterbij elkaar te komen.

    Volgens de Britse boulevardkrant wil Sterling, net als Kevin de Bruyne en Sergio Agüero, tot de absolute grootverdieners van Manchester City behoren. De 23-jarige vleugelaanvaller zou in hebben gezet op een weeksalaris van ruim 279 duizend euro. De regerend Premier League-kampioen lijkt echter niet van plan om dit bedrag zomaar op tafel te leggen.

    Sterling en zijn belangenbehartigers hoopten naar verluidt dat Manchester City overstag zou gaan na het WK: de club zou na een goed toernooi van Sterling eerder geneigd zijn om aan de financiële wensen van de buitenspeler te voldoen. De prestaties van Sterling in Rusland vielen echter tegen. Hoewel hij met Engeland de halve finale haalde, kon de aanvaller geen onuitwisbare indruk achterlaten.

    Wanneer beide partijen elkaar komend seizoen niet weten te vinden, lijkt Manchester City genoodzaakt om Sterling in de zomer van 2019 te verkopen. De vleugelaanvaller zou een jaar later transfervrij kunnen vertrekken uit het Etihad Stadium.

    Plaats een reactie

    Roodwitblauw +1332
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:34
    Benieuwd waar hij heen gaat, zal geen liverpool zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:35
    Overschat, vooral zichzelf. Had dit jaar een paar wedstrijden waarin hij beslissend was, maar voor de rest niet echt opvallend. Voor het niveau dat City nastreeft zijn er betere spelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:35
    Mahrez (die in alle opzichten de betere en slimmere voetballer is, alleen niet zo extreem snel als Sterling) zal de concurrentiestrijd toch wel winnen, Sterling is dan prima om achter de hand te hebben, maar het zou geen ramp zijn voor City als hij over een jaar verkocht moet worden.

    Fernandinho, De Bruyne en David Silva op het middenveld, voorin Sané, Agüero en Mahrez.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:56
    Ik snap sowieso niet waarom hij er het hele seizoen instond. Watervlug maar weinig overzicht, erg wild in het afwerken. Die portugees die vaak voor hem inviel deed het een stuk beter.

    Mahrez is absoluut een betere optie. City speelt in eigen competitie 75% tegen tegenstanders die vakkundig de bus achteruit inparkeren. Dan heb je veel meer aan een speler die goed is in de kleine ruimte dan de Engelse Rommedahl. Kan alleen maar hard hollen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Vind mahrez ook beter, maar Sterling scoorde afgelopen seizoen voor zijn doen toch juist enorm veel en daarom liet pep hem staan?
    Vind ik leuk
    ay42 +944
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:56
    Over een jaar zijn Silva en Fernandinho ook bijna klaar!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33949
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:38
    Zou prima bij arsenal passen
    Vind ik leuk
    TheMariner +3530
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:50
    Zoals een wijsgeer eens zij: "Een appel die bedorven is schendt al wat in den korven is".
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6378
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:04
    Is dat geer van goor ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:39
    Bakt er niks
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33949
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:43
    Van
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5602
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:41
    Dit blinde paard kan alleen maar rennen, voor de rest is alles onder de maat. Fysiek zwak, hij kan niet passen en kan voor geen meter afronden
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:42
    Fantastisch speler om naar te kijken op het veld. Snel, technisch. Er komt altijd gevaar vandaan. Helaas kan die totaal niet afwerken, waardoor het naar mijn inzien nooit een wereldtopper gaat worden dus absoluut niet op het zelfde niveau als De Bruyne en Sergio Agüero gezet kan worden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13201
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:43
    Hij kan hard rennen, maar daar is ook alles wel mee gezegd..
    Vind ik leuk
    Rene80 +2133
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:44
    Ik blijf het apart vinden dat een wk zo onwijs belangrijk is . Een paar wedstrijden met een team waar je normaal niet mee speelt geeft dus de doorslag tussen bijvoorbeeld 50.000 per maand of 500.000 per maand ( bij wijze van spreken )
    Vind ik leuk
    torinofc +458
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:44
    Verkoop al je engelse spelers, beste wat je kan doen
    Vind ik leuk
    TheMariner +3530
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:45
    Liverpool ving 68 miljoen voor deze druif die op dezelfde plek speelde als Mo Sallah nu speelt.
    Vind ik leuk
    Alisteas +403
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:49
    Overschatte Engelse speler. Hij zit nu aan zijn plafond, zie m niet meer beter worden of ontwikkelen. Als hij zijn snelheid verliest dan is het een matige speler.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:03
    Sinds hij dat pistooltje op zijn beentje heeft geplakt raakt hij geen knikker meer LOL
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:04
    Tis net roadrunner alleen ma rennen voetballen kan die nie
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1287
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:28
    Matige speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:38
    Als we de Engelse spelers moeten gaan beoordelen, dan zijn ze al 150 jaar matig.
    Maar hun inzet compenseert veel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws