Jahanbakhsh hard op weg naar AZ-uitgang: 'Concreet in gesprek over transfer'

    Jahanbakhsh hard op weg naar AZ-uitgang: 'Concreet in gesprek over transfer'

    vrijdag 20 juli 2018 om 17:32

    Alireza Jahanbakhsh is dicht bij een transfer naar het buitenland. Dat vertelt de zaakwaarnemer van de smaakmaker van AZ, Amir Hashemi, in gesprek met NH.

    De international van Iran keert naar verwachting zaterdag terug bij AZ na zijn deelname aan het WK in Rusland. De Alkmaarders spelen dan een oefenwedstrijd tegen de eigen beloftenploeg tijdens de jaarlijkse fandag. Of Jahanbakhsh nog in actie komt namens AZ is niet zeker.

    "We zijn concreet in gesprek over een transfer. Ik kan niet zeggen om welke ploeg het gaat, maar wel dat het niet een Nederlandse club betreft", laat Hashemi weten. Met de rechtsbuiten gaat het goed volgens zijn zaakwaarnemer. "Hij geniet van zijn vakantie in eigen land bij zijn familie."

    Jahanbakhsh werd onlangs door media uit zijn eigen land nadrukkelijk in verband gebracht met een overstap naar Leicester City. Daar zou hij Ryad Mahrez kunnen opvolgen. Jahanbakhsh kroonde zich afgelopen seizoen tot topscorer van de Eredivisie met 21 doelpunten.

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 juli 2018 om 17:38
    Leicester, Westham, Swansea een dergelijke club is ook echt wel zijn max.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:43
    Alleen speelt Swansea inmiddels een niveautje lager.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:46
    Oh ja is ook zo 👍🏻 Fulham dan maar 😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:52
    Misschien ontwikkeld hij zich wel uitstekend een niveau hoger, wie weet waar zijn Max ligt...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:39
    Leicester zou ideaal zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:47
    Krijgt hij tenminste fatsoenlijk de tijd om zich aan te passen. Bij de top en subtop moet hij er direct staan.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:47
    Precies dat.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2624
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:40
    In september is Stengs er weer. In de tussentijd even een tijdelijke oplossing zoeken
    Vind ik leuk
    luccerd +3037
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:41
    Jammer, Rosheuvel is al naar NAC ;)
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +457
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:44
    Hahaha dat was ook mijn eerste gedachte bij rechtsbuiten. Zou zo 1 2 3 niet weten wie hem op moet volgen
    Vind ik leuk
    Jaapio +4
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:45
    Tijdelijk kan Idrissi daar ook wel uit de voeten
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +457
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:46
    Oja die hebben ze ook nog.. miss Mahi en idrissi dan rechts?
    Vind ik leuk
    Hans Worst +783
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:59
    Mahi is veel beter dan Idrissi. Zou geen verkeerde vervanger zijn voor Alireza.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1128
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:21
    Hou op man mahi echt een kut speler
    Vind ik leuk
    luccerd +3037
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:47
    Paulissen mogen jullie voor 3,5 miljoen hebben. Dan gunnen jullie ons mooie Roda ook een wat beter bestaan;)
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +457
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:50
    Haha ben niet voor AZ. Maar ff serieus die Paulissen is niks toch 😂. Hoe kan het dat er nooit eens jeugd doorkomt bij Roda. Als ik kijk naar mijn cluppie hebben we ramselaar, amrabat, ayoub noem maar op als pareltjes gehad en verkocht vanuit de jeugd (ayoub dan wel transfervrij) daarvan moeten we het hebben als club.
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:39
    Ja maar daar is jullie regio ook veel meer geschikt voor. Een stad met 200.000+ inwoners tegenover 45.000. De regio "alleen" voor jullie, zij moeten die delen met andere clubs. Maar eigenlijk heb ik het idee dat luccerd sarcastisch is.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1128
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:22
    Hahha paulisen was de grote favoriet van van hanegem , zou ook binnen paar jaar in oranje spelen !!! Zo heeft seniele willem wat foute inschattingen gemaakt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27944
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:42
    Kuwas?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5113
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:46
    Stengs is toch voor de linkerflank of heb ik het mis?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:48
    Rechterflank.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5113
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:02
    Zag hem vaak aan de linkerflank vandaar, maar is nog wel even afwachten hoe hij terugkomt van die horror blessure
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:36
    Inderdaad, daarvoor leek ie echt één van de meest talentvolle buitenspelers die we hebben in de ED.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:48
    Anders Malen voor een paar ton ophalen ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18221
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:50
    Wel balen voor Az dat hij dan niet play offs EL speelt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91313
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:40
    Ik zie hem daar nog slagen ook. Leuke club voor 'm.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:45
    AZ haalt Nasser El Khayati als vervanger. Al zal jij het daar waarschijnlijk niet zo mee eens zijn.
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +457
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:47
    El Khayatti is mid mid.. AZ kennende (ben geen AZ fan) halen ze snelle buitenspeler met voorzetten op lange spits.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:06
    Kan ook goed uit de voeten als vleugelspits. Zowel op links als rechts. Voor AZ ideaal.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27944
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:43
    Niet Kuwas?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:48
    Ook....en anders haalt AZ die Berghuis terug. Centen zat.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27944
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:56
    Haha, ik denk dat Feyenoord daar nog net te groot voor is.

    Maar El Khayati had ik nog niet gehoord.
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:58
    Schijnt dar er voor Kuwas een onrealistisch bedrag gevraagd wordt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27944
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:10
    Dat zal wel zijn omdat Heracles weet dat AZ hem volgt :p
    Vind ik leuk
    AZistheclub +2459
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:21
    Denk je dit of weet je dit? Bron?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:53
    Is te duur voor AZ, AZ wil veel halen en weinagh betalen!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:35
    Niks mis mee toch ?
    Zo kun je het jaren volhouden zonder financiële problemen.
    AZ heeft de opvolger al in huis gehaald Rotariu : 1 jaar gehuurd van Brugge met optie tot koop 1,8 miljoen.
    Heeft Max weer prima gedaan !
    Vind ik leuk
    pos +8759
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:45
    Leuk voor hem en ongetwijfeld ook voor AZ. Kunnen we eindelijk voorin wat versterking halen. Hoop ik.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3089
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:05
    Ik begin ook wel wat zenuwachtig te worden met het oog op Europa league. Max neemt zijn tijd 🙈
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:55
    Bij die eerste hobbel is de afstand het grootste struikelblok.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:46
    Wolverhampton Wanderers. Ik zeg maar wat.
    Vind ik leuk
    De Hout +1695
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:48
    Fysiek kan hij moeiteloos mee in de Premier League.
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:59
    Had in zijn eerste wk wedstrijd al kramp
    Vind ik leuk
    R3knoj +133
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:00
    AZ mag nu wel eens heel gauw versterkingen halen. Schiet voor geen meter op zo.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:03
    Bij AZ speelt Jahanbakhsh leuk. Op het WK maakte hij op mij totaal geen indruk. Als ik Jahanbakhsh was zou ik snel naar een topcompetitie gaan waar ze hem het meest betalen. Nu zien ze nog wat in hem zitten
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:07
    Dat deed Messi ook niet maar die is overal welkom.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:50
    Haha mooi gevonden. Messi hoeft alleen geen transfer meer te maken. Ik vond Messi op het WK trouwens gewoon wereldklasse. Jammer dat de coach er FC Messi van gemaakt had ipv een team
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 19:51]
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:05
    Ja maar zijn impact op het elftal is niet van wereldklasse.
    FC Messi op zich draait altijd wel als een tierelier.
    Had ook wel verwacht dat hij mee zou doen bij de Nijmweegse vierdaagse. Genoeg geoefend dacht ik zo.

    Vind het jammer dat Messie toch nooit in een andere competitie of bij een andere club heeft gespeeld.
    Maarja dat is ook gemakkelijker wanneer je als club een enorm salaris kan bieden en elk jaar goed mee kan doen in de championsleague.

    Dan heb ik meer met een Zlatan die al veel ploegen kampioen heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    JapAZ +525
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:43
    Gek he, in een defensief elftal waar je als RM vooral verdedigend meedoet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:57
    Ja, net of je bij Iran ook echt ff lekker kan uitblinken op een WK.
    Vind ik leuk
    Foebele +54963
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:05
    Zou lekker zijn als AZ er een flinke som geld voor vangt, dat alle Nederlandse clubs maar zoveel mogelijk poen mogen vangen en een zo sterk mogelijke selectie mogen hebben dit jaar, het is tijd voor de wederopstanding van het Nederlandse voetbal!
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3089
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:12
    Probleem voor een club als AZ is , die wij niet een speler kunnen halen die er gelijk staat zoals jullie bv met Blind. En ook al zitten er behoorlijk wat miljoenen in kas na verkoop van Weghorst en Alireza , ook hier wordt met salarisplafond gewerkt die nog een stuk lager licht dan bij Ajax.
    En er dus weer vanaf het begin gebouwd moet gaan worden en dat kost tijd. ( wat voor elke Nederlandse club geld behalve Ajax). Natuurlijk moet Ajax natuurlijk ook regelmatig opnieuw bouwen , alleen veel meer mogelijkheden adequate vervangers te halen. Daarom zie ik persoonlijk de wederopstanding van het Nederlands voetbal op korte termijn niet gebeuren , en zullen we dubbel moeten genieten van incidenteel succes in Europa van Nederlandse clubs zoals jullie 2 jaar geleden in Europa league
    Vind ik leuk
    aswin +47
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:10
    Ik weet het niet maar word dit door vp goed gevonden wat er nu staat op vp in deze reacties belachelijk
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2863
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:11
    Als we de woorden van Max mogen geloven, haalt AZ pas na de verkoop van Alireza een nieuwe centrumaanvaller.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +60
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:14
    Is de moderator op vakantie?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31454
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:15
    Lekker naar spanje gaan.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +60
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:15
    Ik denk dat Kuwas naar AZ gaat
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:23
    in de PL gaat ie het niet redden, daar is ie te licht voor. Spanje zou beter bij 'm passen. Maar het zal wel eerder voor het financiele gaan dan voor het sportieve. Hij moet toch meerdere families aan de vreet houden, vrees ik.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1868
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:27
    Die mag de schoenen van marhez nog niet strikken
    Vind ik leuk
    Mari +8463
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:30
    Als ze maar met een behoorlijk bedrag komen onderhandelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:39
    Denk dat hij in de woestijn beland jahanbakzand
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:48
    Met een zwemband erin ja
    Vind ik leuk
    De Hout +1695
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:28
    Zwakste woordspeling van de laatste 2 jaar. Nog een poging?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:52
    Ted van Leeuwen zegt in zijn nopjes te zijn met Alireza Jahanbakhsh
    Vind ik leuk
    De Hout +1695
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:27
    Everton wordt ook genoemd. Zou mij niets verbazen. Mooie club.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1120
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:28
    Sorry hoor maar Mahrez opvolgen is natuurlijk totale onzin, daar is hij niet toe in staat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1148
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:28
    Nietszeggende speculatie newsflashes.. daar zitten we met zn allen op te wachten ja! Heerlijk dit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:17
    Precies. De enige bron is zijn zaakwaarnemer die de markt op gang wil brengen. Er is geen enkele club die €25.000.000. gaat betalen na zijn anonieme WK. Daar kon hij zelf weinig aan doen want hij werd verkeerd gebruikt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20765
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:42
    Zal wel Turkije zijn ofzo
    Vind ik leuk
    torinofc +248
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:46
    Veel te licht voor de PL
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +234
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:54
    Denk dat ze een leuk bedrag krijgen voor hem
    Vind ik leuk
    Molletje +86
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:08
    Ik gun het hem, maar ook zijn zaakwaarnemer gun ik het...
    Vind ik leuk
    yabba1000 +932
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:33
    leicester zou wel een erg mooie transfer zijn voor hem
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:49
    Leicester City voor 22 miljoen euro :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:51
    Ik heb gehoord dat die naar Kazan gaat. Maar ja als men de VP niet altijd geloofd.. Bij zijn 2 Iraneese collega's.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26139
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:03
    Mahrez vertrok voor de hoofdprijs bij Leiceser. 30M voor Jahanbahksh behoort wel tot de mogelijkheden.Hij heeft een WK gespeeld met de aanvoerdersband om. Kassa voor AZ!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:08
    Ik las in Engelse media dat het bod £25m pond is, dat is bijna 30miljoen euro. Zou wat zijn. Pff
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:18
    Weer 20 miljoen voor AZ...Max Huiberts is goed bezig
    Vind ik leuk
    pinkelman +4175
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:19
    25 miljoen pond zijn de berichten dus zo'n 31 miljoen

    DEVELOPING: Leicester City have made a £25M bid for Iranian winger Alireza Jahanbakhsh. #LCFC pic.twitter.com/IMQNYma4Yw
    — Transfer News Live (@LiveTransferNew) July 20, 2018
    Vind ik leuk
    poklane +4842
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:25
    Dat zou echt fantastisch zijn voor AZ, en met Stengs hebben ze al een meer dan prima vervanger al in huis.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:26]
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:23
    Wow, bizar als dit waar is...dat is de begroting van AZ :)
    Vind ik leuk
    R3knoj +133
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:56
    Brighton is de gelukkige.
    Vind ik leuk
    David68 +0
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:13
    Nooo, please keep him in AZ and dont sell :-(
    Brighton is not a good destination for Alireza. AZ is better.
    The latest I read about his transfer is Brighton and price 25 - 30 M. But I think AZ is better coz they will play europe leaugue this season if Im right.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:36
    25 - 30M.... You made my day with this joke, my friend.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2504
    zondag 22 juli 2018 om 12:22
    niks geen joke gewoon heel erg goed verkocht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:36
    Gaat totaal mislukken in een andere competitie.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2504
    zondag 22 juli 2018 om 12:24
    lekker belangrijk
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992