'PSV zet in op komst middenvelder en wil ruim 70 miljoen euro voor duo hebben'

    'PSV zet in op komst middenvelder en wil ruim 70 miljoen euro voor duo hebben'

    Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 06:58za 21-07-2018 om 06:58

    PSV gaat er alles aan doen om Hirving Lozano nog een jaar in Eindhoven te houden, maar áls hij verkocht wordt, dan alleen tegen de absolute hoofdprijs. Die bedraagt meer dan vijftig miljoen euro.

    Het Eindhovens Dagblad schrijft dat zaterdag. PSV geeft prioriteit aan een langer verblijf van Lozano, die op het WK in Rusland namens Mexico zijn visitekaartje af wist te geven. Mocht er een club zijn die zich in Eindhoven voor de aanvaller wil melden, dan moet er dus een behoorlijk miljoenenbedrag op tafel gelegd worden. Lozano heeft volgens het Eindhovens Dagblad in ieder geval wel oren naar een langer verblijf bij de Nederlandse kampioen.

    PSV vindt het ook belangrijk om Steven Bergwijn komend seizoen binnenboord te houden. Om de nek van de buitenspeler hangt een prijskaartje van meer dan twintig miljoen euro, aldus het ED. Bergwijn staat in de belangstelling van buitenlandse clubs, al is het niet duidelijk om welke clubs het gaat. Ook Bergwijn ziet een langer verblijf bij PSV zitten.

    Naast het behouden van Lozano zet PSV ook in op de komst van een extra middenvelder. Welke speler er op de radar staat, is niet bekend. PSV hoopte Marco van Ginkel nog een jaar van Chelsea te kunnen huren, maar de middenvelder raakte geblesseerd en staat door een operatie aan zijn knie maar liefst acht maanden lang aan de kant.

    Poll

    Gaat PSV opnieuw kampioen worden?

    (8651 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 21 juli 2018 om 07:12
    PSV hangt prijskaartje om nek van meer dan 50 miljoen....

    Die knurft is er nog geen 30 waard
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:18
    Wat een jaloezie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:37
    Mooi hè? Maar zelf wel 20 betalen voor Blind.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:03
    Juustem als lozano nog geen 30 waard is is die blind nog geen 5 waard
    Vind ik leuk
    B3v3r +690
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:41
    Wat een belachelijke reactie, op dit moment is hij dat absoluut wel waard. Zeker na zo'n goed WK.

    Denk wel dat het misschien goed is om hem nu voor dat geld ook te verkopen. Nu ligt hij nog goed in de markt. Als PSV geen CL zou spelen is hij voor de grote clubs daarna een jaar op de achtergrond en daalt zijn waarde misschien. Plus voor 50 miljoen kan je je op 3 verschillende posities versterken.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +442
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:58
    Die is het zeker waard hihihi en let maar PSV die krijgt echt wel die 50 of 45 niet minder let maar op Ons Lelijk Ajax hihihih
    Vind ik leuk
    Blindsy +13661
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:26
    Nee, bij Ajax lopen er veel te veel loslippige figuren rond waardoor alles altijd uitlekt.
    Bij PSV hebben ze dat beter voor elkaar. Hoor je een tijd niks en dan ineens lees je dat Lozano voor 40 miljoen met oplopende prestatiebonussen is verkocht.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:39
    Blind met z'n 29 jaar (nog 1 jaar contract) geen WK, het hele jaar door nauwelijks gespeeld die vind je wel 20,5 miljoen waard? Juist ja, hou je lekker daar mee bezig, volgende week wacht een zware klus.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:40
    Als blind 20 miljoen kost dan lozano minimaal 300
    Vind ik leuk
    benny-boys +1312
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:20
    Dan is Kluivert nog geen 10 meer waard.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1834
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:49
    Menneke toch.......
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:13
    Brabandse bluf is dit, want niemand loopt voor Lozano warm en dan geven zij je de illusie dat Lozano hot op het moment is, want er is geen enkele club die over Lozano schrijft en dan ook nog eens een belachelijk hoog bedrag, alsof men staat te poppelen om echt zoveel ervoor te betalen.
    PSV maakt zich wederom zichzelf belachelijk, omdat Ajax wel in aanmerking komt voor de hoge bedragen, probeerd PSV het nu ook.
    Ik kan je op een papiertje geven dat Lozano gewoon in Eindhoven blijft en daar verpieterd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:19
    Ja, nu heb je wel weer genoeg gezegd voor vandaag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:43
    Te veel*
    Hij mag van zijn Mama maar een uurtje op de computer en ik weet niet of het slim is om het zo vroeg al op te gebruiken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:06
    De waarheid is hard...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:17
    Wanneer jij probeert en verpietert in de tegenwoordige tijd in je eerste reactie met een “d” schrijft, snap ik niet waarom je “hard” hierboven niet met een “t” schrijft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:42
    Snapt je hedt niet dan ? Dadt zegd meer over jou dan over bovengaande schreiver.Neerlandicus
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:41
    Fijn dat je het zo op pakt!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:39
    Dit is de waarheid:

    ❌❌❌❌NIKS!!!!!!!

    En als Lozano blijft: ❌❌❌❌❌
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1834
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:50
    Jouw waarheid
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    De waarheid is dat Ajax met al dat geld al 4 jaar niets wint, een klote voorbereiding(zegt niet alles maar toch lekker als je een paar potjes wint, voor het gevoel toch?) gedraaid heeft en ondanks 40 plus miljoen nog geen garantie op succes heeft(bestaat niet in voetbal) waar de druk er vol op staat, verwikkeld is in allerlei zaken(juridisch, bestuurlijk) en naar geen andere club dan PSV kijkt(Feyenoord, vorig jaar toch kampioen noemen jullie niet eens)en denkt, "hoe flikken ze dat toch daar met zoveel minder geld?" Dat is de waarheid, gebaseerd op feiten, niet op wat jij denkt te weten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10912
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:13
    Harder dan jouw slappe klets.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:20
    Wat een onwijs domme reactie zeg, schrijf dan niks suqqel
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:37
    Is angst. Overmars met zijn track record aan miskopen zet de spaarpot volledig op de kop, terwijl PSV zomaar eens vele tientallen miljoenen rijker zou kunnen worden. Daar gaat je Bayern München scenario. Naar Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:05
    Angst? Het is gewoon dat wij het kunnen opbrengen. 50 miljoen voor Lozano, dat is pas angst...
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:45
    Aparte uitleg....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1834
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:55
    Idd heel bijzonder.....hopelijk snapt hij het wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:31
    ?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10912
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:06
    Als ik leraar was zou ik je hoge punten geven voor je fraaie objectieve analyses :-)
    Vind ik leuk
    Markie B +87
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:41
    Ik denk dat dit met hoop is van jouw kant. Lozano heeft en goed wk bedoeld, is jong en heeft nog een langlopend contact. Ik zou niet weten waarom PSV niet de hoofdprijs voor hem zou kunnen vangen.
    Ik zie ook niet in waarom hij zal verpieteren bij PSV. Hij is wellicht de beste speler van de eredivisie. Als ik PSV-er zou zijn zou ik me eerder zorgen maken ook de verdediging een de vervanging van van Ginkel. Vorig jaar werden ze echter ook afgetekend kampioen. Dus nu De Jong en Zoet blijven is het met Lozano erbij zeker geen gelopen race ondanks de mooie transfers van Ajax.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:43
    Echt zo kinderachtig.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:42
    Misschien is grammatica controle een idee voor jou???
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:52
    Net als bij Zyech bedoel je, en al die gewilde Ajax spelers die er nog steeds zijn, hahahahaha, grappig ben jij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:30
    Hahahahaha! Ze zeggen wel eens dat Amsterdammers geen humor meer hebben maar zo jezelf voor lul zetten geeft aan dat zelfspot nog bestaat in 020, hahaha!
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1834
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:50
    Poppelen?????
    Vind ik leuk
    Counterattack +10912
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:01
    Opgelucht -Ajax- ?
    Geniet van deze mooie dag. :-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10912
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:12
    Mag ik jouw papiertje gefrustreerde -Ajax-. Kan ik lekker de barbecue mee aanmaken. Fuerza Lozano, de enige speler met internationale allure die de eredivisie nog over heeft..
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:34
    Denk dat bergwijn gaat, ergens eind augustus en lozano blijft tot de winterstop
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:38
    Koop gewoon zijn Mexicaanse maatje, die middenvelder.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:06
    Al getekend bij Chivas.
    Vind ik leuk
    Molukker +110
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:10
    Gewoon de hoofdprijs vragen voor Lozano.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:22
    Chelsea staat op het punt om Hazard te gaan verkopen aan Real Madrid voor € 190 miljoen. De kans dat Chelsea zich daarna bij PSV meldt om Lozano over te nemen voor een nieuw recordbedrag van de ED (> € 45 miljoen) is zeer groot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:34
    Lozano bij Chelsea?

    Dan is het knaken vangen, en dan zie en hoor je niets meer van hem
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:44
    Lozano is wel wat beter dan pakweg de aanvallers El Ghazi, Kishna, Milik waarvan je inderdaad niets meer hoort omdat ze op een zijspoor staan bij hun club.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:14
    Kishna en Milik zwaar geblesseerd geweest, Milik was gewoon goed bezig bij Napoli. İk wil het graag met je eens zijn maar wees een beetje objectief.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27461
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:40
    PSV heeft groot gelijk. Tijd om ook geld te verdienen. Alleen verkopen tegen de absolute hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1448
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:52
    Ja ja, de tijd van koopjes halen is voorbij. NL opleidingsland (daar waar spelers het spelletje leren) wil gewoon poen hebben voor hun effort.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:00
    Meer dan 50 miljoen is die Chuckie echt niet waard hoor. Goal gemaakt op het WK maar vergeet z'n domme rode kaarten ook niet, kortsluiting moet ie ook ff zien te beheersen. 30 a 40 miljoen is zat voor hem
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Suarez beet er drie en werd voor 80 miljoen euro verkocht, als je in je eerste seizoen met blessures en schorsingen toch nog zo veel scoort, op het WK gemist scoort en als je echt over voetbal wilt praten moet je er verstand van an hebben, men koopt een speler op basis van potentie en schat in of zo'n speler een hoger niveau zou kunnen halen in een betere selectie en past binnen de tactiek, bij Lozano is dat zo, net als bij Suarez, Eriksen, Sanchez, Mertens, bij Klaassen en Janssen bijv. bleek dat niet het geval, zo werkt het.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3406
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:02
    Als dit gaat lukken dan blijft de kwaliteit van PSV goed. Ook de selectie van Ajax is van ren hoge kwaliteit. Ik zie weer een spannende competitie tegemoet en daarbij ook mogelijkheden in Europa met deze selecties.
    Een goede zaak voor de NLse competitie dat er meer kwaliteit op de NLse velden komt te staan, waardoor het aanzien weer wat omhoog.
    Nu die kunstgrasvelden nog weg.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27461
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:48
    Succes in Europa zal lastig worden..
    De achterstand loop je niet zomaar in. Eerst maar eens zien of we wel een CL deelnemer krijgen dit jaar. Maar wellicht kunnen we positief verrassen!
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3406
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Bedoel meer overwintering in Europa, welk niveau niet zo van belang. Maar dat is de enige manier om punten binnen te halen. Mooi zou zijn in de CL, maar dat is afwachten, voor Ajax nog lastiger dan voor PSV.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27461
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:24
    Ben ik met je eens!
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1414
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:49
    Wat een verschil..bij Ajax willen ze weg....bij PSV alleen als het niet anders kan..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:55
    Gewoon nog een goede middenvelder halen en we spelen weer om het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10912
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Zijn weer een aantal Ajacieden met een dreigend hartinfarct los gegaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:33
    Gelijk hebben ze laat ze maar lappen die buitenlandse clubs zo word onze competitie alleen maar sterker dus goede zaak.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:10
    Lozano behouden voor de eredivisie... Zodra er een bod van 50 mil is vanuit manchester of london is dir weg ;)
    Vind ik leuk
    8mei2016 +72
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:19
    Alleen voor Lozano kunnen ze al minimaal 80 mil neerleggen.
    Vind ik leuk
    8mei2016 +72
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:21
    Gewoon nog jaar behouden en dan verkopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:31
    Voor 50 miljoen laten ze hem echt wel gaan das voor een nl club een bedrag die je niet kan weigeren denk dat overmars achteraf wel spijt heeft dat die dat weigerde voor Dolberg destijds.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:22
    Het kampioenschap zal gaan tussen Ajax en PSV uitgaande dat beide clubs alles binnenboord weten te houden. Ik ben neutraal maar hoop vooral dat de Nederlandse clubs nu eindelijk eens wat gaan presteren. Dat geldt dus voor alle clubs die Europa in zullen gaan. De prestaties zijn de laatste jaren om te janken . Ik zie graag onze competitie ook zo sterk mogelijk. AZ en Vitesse kunnen net als Feyenoord hopelijk lang meestrijden bovenin.
    Vind ik leuk
    14forever +8671
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:01
    Kijk dat nieuws maakt de.psv supporters blij. Gewoon.een.hoog bedrag vragen en hopen dat de aasgieren weg blijven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:20
    Los van of Ajax of PSV de grootste piemel heeft zou het goed zijn als deze jongens nog een jaar blijven. Attractief voetbal en zeer welkom voor de NL club prestaties in Europa.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2484
    zondag 22 juli 2018 om 14:51
    Ja tuurlijk. Dream on.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws