'PSV zet in op komst middenvelder en wil ruim 70 miljoen euro voor duo hebben'

    'PSV zet in op komst middenvelder en wil ruim 70 miljoen euro voor duo hebben'

    zaterdag 21 juli 2018 om 06:58

    PSV gaat er alles aan doen om Hirving Lozano nog een jaar in Eindhoven te houden, maar áls hij verkocht wordt, dan alleen tegen de absolute hoofdprijs. Die bedraagt meer dan vijftig miljoen euro.

    Het Eindhovens Dagblad schrijft dat zaterdag. PSV geeft prioriteit aan een langer verblijf van Lozano, die op het WK in Rusland namens Mexico zijn visitekaartje af wist te geven. Mocht er een club zijn die zich in Eindhoven voor de aanvaller wil melden, dan moet er dus een behoorlijk miljoenenbedrag op tafel gelegd worden. Lozano heeft volgens het Eindhovens Dagblad in ieder geval wel oren naar een langer verblijf bij de Nederlandse kampioen.

    PSV vindt het ook belangrijk om Steven Bergwijn komend seizoen binnenboord te houden. Om de nek van de buitenspeler hangt een prijskaartje van meer dan twintig miljoen euro, aldus het ED. Bergwijn staat in de belangstelling van buitenlandse clubs, al is het niet duidelijk om welke clubs het gaat. Ook Bergwijn ziet een langer verblijf bij PSV zitten.

    Naast het behouden van Lozano zet PSV ook in op de komst van een extra middenvelder. Welke speler er op de radar staat, is niet bekend. PSV hoopte Marco van Ginkel nog een jaar van Chelsea te kunnen huren, maar de middenvelder raakte geblesseerd en staat door een operatie aan zijn knie maar liefst acht maanden lang aan de kant.

    Poll

    Gaat PSV opnieuw kampioen worden?

    (8647 stemmen)

    Plaats een reactie

    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:01
    Bergwijn blijft minimaal 1 seizoen,lozano valt nog te bezien.
    Mocht Bergwijn een goed seizoen in Eindhoven draaien dan word zijn vraagprijs volgend jaar waarschijnlijk nog hoger.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 07:05]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:29
    Komend seizoen gaan dan waarschijnlijk Lozano, Bergwijn, Pereiro, Zoet en De Jong. Wellicht dat de jeugd dan al ver genoeg is om een groot deel van deze gaten te dichten. Ja ook Unnerstall reken is als eigen jeugd 😉
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:00
    Klopt nu behouden over een jaar dan is veel jeugd klaar voor de stap naar psv 1.
    Vind ik leuk
    Futre +2505
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    De Jong zal idd vertrekken omdat Romero hem uit het elftal zal spelen. Luuk gaat geen reet opleveren, vrees ik. Romero daarentegen kan weleens een goudmijn zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:00
    zou zo maar kunnen , Zoet heeft gelukkig wel net zijn contract verlengt zodat de club die hem opgeleid heeft en waar ie alles aan te danken heeft in ieder geval meer geld aan een transfer overhoud als dat ie nog een 1 jarig contract heeft
    zo hoor je met elkaar om te gaan
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:11
    Je bedoelt Veendam?
    Daar komt hij weg
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:42
    ga lekker ergens een ei leggen met je domme opmerking
    want op zijn 15e is ie in eindhoven komen voetballen
    hij zit dus al 12 jaar bij PSV en dat is dus het grootste gedeelte van zijn voetbal leven
    dus ga lekker door met je zielige opmerkingen
    we weten het hier onderhand wel dat ze alleen in Amsterdam alles eigen jeugd mogen noemen
    zielig mannetje
    Vind ik leuk
    tannat +9174
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:53
    My 50 cents: Laat Lozano lekker blijven zolang PSV niet is uitgeschakeld voor CL.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:02
    dan blijft ie dus in ieder geval tot mei ;-)
    Vind ik leuk
    tannat +9174
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:37
    de finale winnen is niet uitgeschakeld worden toch? ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:03
    Psv gaat ook nu eens vóór goede bedragen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:01
    Inderdaad ze zien eindelijk is in dat ze ook in Eindhoven fikse bedragen kunnen vragen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:02]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:12
    PSV hangt prijskaartje om nek van meer dan 50 miljoen....

    Die knurft is er nog geen 30 waard
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:18
    Wat een jaloezie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:37
    Mooi hè? Maar zelf wel 20 betalen voor Blind.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:03
    Juustem als lozano nog geen 30 waard is is die blind nog geen 5 waard
    Vind ik leuk
    B3v3r +528
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:41
    Wat een belachelijke reactie, op dit moment is hij dat absoluut wel waard. Zeker na zo'n goed WK.

    Denk wel dat het misschien goed is om hem nu voor dat geld ook te verkopen. Nu ligt hij nog goed in de markt. Als PSV geen CL zou spelen is hij voor de grote clubs daarna een jaar op de achtergrond en daalt zijn waarde misschien. Plus voor 50 miljoen kan je je op 3 verschillende posities versterken.
    Vind ik leuk
    Qalsi +478
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:55
    Het gaat voor de verandering deze keer niet hier op VP om Ajakkes. Waarschijnlijk heb je dit nog niet in de goed begrepen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 07:56]
    Vind ik leuk
    Blac-ca +350
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:58
    Die is het zeker waard hihihi en let maar PSV die krijgt echt wel die 50 of 45 niet minder let maar op Ons Lelijk Ajax hihihih
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:26
    Nee, bij Ajax lopen er veel te veel loslippige figuren rond waardoor alles altijd uitlekt.
    Bij PSV hebben ze dat beter voor elkaar. Hoor je een tijd niks en dan ineens lees je dat Lozano voor 40 miljoen met oplopende prestatiebonussen is verkocht.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:39
    Blind met z'n 29 jaar (nog 1 jaar contract) geen WK, het hele jaar door nauwelijks gespeeld die vind je wel 20,5 miljoen waard? Juist ja, hou je lekker daar mee bezig, volgende week wacht een zware klus.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:40
    Als blind 20 miljoen kost dan lozano minimaal 300
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:17
    Blind 16 miljoen!
    Dus Lozano 250?
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:29
    Blind zelfs 21 miljoen incl bonussen, dan lozano 310
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:37
    De bonussen worden pas betaald na prestaties.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:47
    Dus je gaat er al vanuit dat het niks gaat worden??😂😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:56
    Met ten Hag nee...
    Ook twijfel ik over van Bommel en de selectie van PSV. Zeker middenveld.
    En Lozano heeft zich Europees ook nog niet bewezen.
    WK vond ik hem redelijk.
    Blind en Lozano zijn naar mijn mening gewoon evenveel waard. Waardevol voor de ED
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:26
    Een jonge aanvaller, die op WK zijn internationale faam heeft uitgebouwd (Hirving Lozano) is natuurlijk veel meer waard dan een oudere verdediger (Delay :-) Blind) uit Nederland, met slechts nog een contract voor een jaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:34
    Blind heeft getekend voor 4 jaar. PL en Europese ervaring en interlands.

    Kan je van Lozano allemaal niet zeggen.
    En ik vond Lozano op het WK niet zo super. Zijn er meer met me eens, want er is weinig interesse voor hem. maar

    Ik vind ze beide rond de 20 waard.

    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:37
    Snap ik als je als AZ avatar eeen Ajax-bril op hebt. :-)
    Maar totaal oneens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:50
    Zijn feiten
    Blind PL, Europese ervaring, interlands.
    En 4 jarig contract

    Lozano alleen eredivisie en wat interlands en WK. En geen interesse voor hem.
    Allemaal feiten.


    Dan is het mijn mening dat ik hem niet zo super vond op WK.

    Ik kijk ook naar ervaring.
    Mocht PSV CL halen (wat ik hoop) dan zal Lozano wel meer opleveren.

    En over mijn Ajax bril....nou nee... Ik heb alleen beetje een hekel aan PSV gekregen omdat ze het Europees voor NL totaal verkloot hebben.
    Als PSV kampioen word, en is terecht dan heb ik daar vrede ☮️ mee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:55
    Ik kijk met Mexicaanse sombrero, dus ook niet objectief, is hier goed toeven overigens.
    Niet alleen de supporters van Pachuca (minderheid), en die van PSV (meerderheid) hier in Mexico adoreerden Chucky in WK (1-0 contra alemania) maar heel Mexico (allen). Hadden ajax ook met Pienaar in Zuid-Afrika.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:59
    PSV pakte punten in 2015-2016, Ajax in 2016-2017. De andere Nederlandse clubs hebben helaas nauwelijks tot geen punten bijgedragen.
    Dat er geen interesse is is mogelijk geen feit, wij weten niet wat er achter schermen gebeurt. Dat er nog geen bod is geweest is mogelijk een feit, maar interesse is er zeker (dus dat is geen feit, hetzelfde gold voor Blind-interesse van Ajax geen bod van andere club).
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:06
    De punten die Ajax gepakt heeft, en dan zeker in de jaren 90 en in dit millennium oa onder Koeman in CL heeft PSV er in die tijd weinig Europees gepresenteerd.

    Ook de kleine clubs hoor.
    Het is leuk dat AZ of Vitesse of Heerenveen Europees speelt.... Maar deze clubs horen daar niet thuis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:17
    Feyenoord 2002 EL winst
    PSV 2005 halve finale CL
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:22
    Ja dat zijn net de positieve dingen.
    Verder is PSV vaak vroegtijdig uitgeschakeld

    Ik zeg ook niet dat Ajax het uitstekend heeft gedaan, maar die hebben meer punten verzameld.... PSV meer verkloot.

    Zoals ik ook al zei, de kleinere clubs, doen het ook niet goed.
    En Feyenoord was helemaal een drama, behalve de laatste wedstrijd afgelopen seizoen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:25
    Maar waarom is dat dan een reden om hekel te hebben aan een club, ook al zijn dit je concurrenten? Allemaal negatieve energie. Alle clubs willen goed presteren en punten halen en alle doen dat op hun manier, met positieve intenties.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:28
    Ik baal ervan dat we geen directe plaatsing voor Europees voetbal hebben.
    Dit had voorkomen kunnen worden door beter te presteren.
    Vind ik leuk
    benny-boys +550
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:20
    Dan is Kluivert nog geen 10 meer waard.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1214
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:49
    Menneke toch.......
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:52
    Probeer je grappig tezijn op de zaterdagochtend ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:13
    Brabandse bluf is dit, want niemand loopt voor Lozano warm en dan geven zij je de illusie dat Lozano hot op het moment is, want er is geen enkele club die over Lozano schrijft en dan ook nog eens een belachelijk hoog bedrag, alsof men staat te poppelen om echt zoveel ervoor te betalen.
    PSV maakt zich wederom zichzelf belachelijk, omdat Ajax wel in aanmerking komt voor de hoge bedragen, probeerd PSV het nu ook.
    Ik kan je op een papiertje geven dat Lozano gewoon in Eindhoven blijft en daar verpieterd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:19
    Ja, nu heb je wel weer genoeg gezegd voor vandaag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:43
    Te veel*
    Hij mag van zijn Mama maar een uurtje op de computer en ik weet niet of het slim is om het zo vroeg al op te gebruiken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:06
    De waarheid is hard...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:17
    Wanneer jij probeert en verpietert in de tegenwoordige tijd in je eerste reactie met een “d” schrijft, snap ik niet waarom je “hard” hierboven niet met een “t” schrijft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:42
    Snapt je hedt niet dan ? Dadt zegd meer over jou dan over bovengaande schreiver.Neerlandicus
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:41
    Fijn dat je het zo op pakt!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6126
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:39
    Dit is de waarheid:

    ❌❌❌❌NIKS!!!!!!!

    En als Lozano blijft: ❌❌❌❌❌
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1214
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:50
    Jouw waarheid
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    De waarheid is dat Ajax met al dat geld al 4 jaar niets wint, een klote voorbereiding(zegt niet alles maar toch lekker als je een paar potjes wint, voor het gevoel toch?) gedraaid heeft en ondanks 40 plus miljoen nog geen garantie op succes heeft(bestaat niet in voetbal) waar de druk er vol op staat, verwikkeld is in allerlei zaken(juridisch, bestuurlijk) en naar geen andere club dan PSV kijkt(Feyenoord, vorig jaar toch kampioen noemen jullie niet eens)en denkt, "hoe flikken ze dat toch daar met zoveel minder geld?" Dat is de waarheid, gebaseerd op feiten, niet op wat jij denkt te weten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:13
    Harder dan jouw slappe klets.
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:19
    _AJAX_ als Milik die toen naar Napoli ging 30 miljoen op bracht dan kun je dus voor Lozano absoluut veel vragen. Milik was toch geen absolute topper? Dus jouw papiertje kan de kliko in _AJAX_
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 07:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:35
    Als je Ajax op je CV hebt staan ben je zowiezo al meer waard! Ajax is simpelweg de grootste, de mooiste, de rijkste, maar vooral de allerwarmste club van Nederland en ver daar buiten!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:38
    Het is een mening ... dat mag je gerust zeggen. Schaam je niet hoor.
    Alleen niet boos worden, als niet iedereen het hiermee eens is.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:39
    Wees jij dan een schoolvoorbeeld voor jouw grote ajax. Gedraag je daar dan ook naar want zie soms berichten van jou die zijn verwijderd.
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:05
    Dat warm is al oud ff iets nieuws verzinnen ,o.m.a!
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:10
    O.m.a! Een beetje een standaard tekst met je mooi en warm. Verzin iets nieuws een keer.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1214
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:52
    Dat is jouw bescheiden mening
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:02
    Trots -ons mooie Ajax- en blij dat je dat hier kunt uiten?
    Geniet van deze mooie dag. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:15
    Ga maar lekker ronddraaien in je zelfgenoegzaamheid, “lieve oma”, popsong waardig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:39
    Top of niet, Milik was tenminste hot en kregen daar tenminste 30 miljoen voor en Lozano is helemaal niet hot en je vangt daarvoor nog geen eens 30 miljoen, punt
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:41
    Je lijkt wel een kleuter met dit soort reacties. Waarom doet het zo pijn om te zien dat Lozano hot is? Als ajax en PSV zoveel verdienen dan komt dat de ED ten goede.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:44
    De frustratie druipt van het 4❌❌❌❌niks mannetje af...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:16
    Daar gaat het mij niet eens om. Het is gewoon een kinderlijk niveau, aan beide kanten trouwens hoor. Het niveau zakt hier met de dag.

    Ook met dat NEC en Vitesse. Al die tering trollen.

    Het is gewoon vervelend aan het worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:37
    4x niks kun jij ook over meepraten, hypokrietje.
    Van Bommel is niet beter dan Ten Hag, lijkt erop dat je weer 4 jaar niks wint...
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:00
    Vertel?
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1214
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    Alleen om te stoken volgens mij
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:44
    Lozano is zeer hot. Hij is kapot gehyped op het WK en stond al langer bekend als een toptalent.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:43
    “Punt” 😂😂😂🤦🏻‍♂️
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:58
    Is ook zo'n succes verhaal geworden hè, ik lees altijd hoeveel geld een speler opgebracht heeft, dat zijn sportieve carriere vervolgens stil staat hoor ik nooit, Kishna, Bazoer, v. Rijn, Tete, ElGhazi, Klaassen, Gudelj, Riedewald enz.jongens die toegezongen werden, Younes en Kluivert volgen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:16
    Dat maakt Ajax toch niks uit? En anders koop je lekker niks van ons! De clubs willen kopen, wij willen niet perse verkopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:04
    Gaat ie lekker -Ajax- ?
    Ze happen nog niet, komt nog wel als je zo doorgaat, complimenten. :-)
    Vind ik leuk
    danny1974 +1331
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:20
    Wat een onwijs domme reactie zeg, schrijf dan niks suqqel
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:37
    Is angst. Overmars met zijn track record aan miskopen zet de spaarpot volledig op de kop, terwijl PSV zomaar eens vele tientallen miljoenen rijker zou kunnen worden. Daar gaat je Bayern München scenario. Naar Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:05
    Angst? Het is gewoon dat wij het kunnen opbrengen. 50 miljoen voor Lozano, dat is pas angst...
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:45
    Aparte uitleg....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1214
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:55
    Idd heel bijzonder.....hopelijk snapt hij het wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:31
    ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:06
    Als ik leraar was zou ik je hoge punten geven voor je fraaie objectieve analyses :-)
    Vind ik leuk
    Markie B +82
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:41
    Ik denk dat dit met hoop is van jouw kant. Lozano heeft en goed wk bedoeld, is jong en heeft nog een langlopend contact. Ik zou niet weten waarom PSV niet de hoofdprijs voor hem zou kunnen vangen.
    Ik zie ook niet in waarom hij zal verpieteren bij PSV. Hij is wellicht de beste speler van de eredivisie. Als ik PSV-er zou zijn zou ik me eerder zorgen maken ook de verdediging een de vervanging van van Ginkel. Vorig jaar werden ze echter ook afgetekend kampioen. Dus nu De Jong en Zoet blijven is het met Lozano erbij zeker geen gelopen race ondanks de mooie transfers van Ajax.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:43
    Echt zo kinderachtig.
    Vind ik leuk
    Qalsi +478
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:57
    .................. riep er iemand iets. Waarschijnlijk wel want er ligt een putdeksel scheef.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:42
    Misschien is grammatica controle een idee voor jou???
    Vind ik leuk
    Qalsi +478
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:53
    Qalsi is psv.
    Maar 3x een vraagteken. Misschien zit jij dan naast mij. Echter jij zal dan nog naar begrijpend lezen moeten. Want de reactie was voor de Ajakkes supporter.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:59
    Waar heb jij het over? Dit is geen reactie op jou maar op -ajax-
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:52
    Net als bij Zyech bedoel je, en al die gewilde Ajax spelers die er nog steeds zijn, hahahahaha, grappig ben jij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:30
    Hahahahaha! Ze zeggen wel eens dat Amsterdammers geen humor meer hebben maar zo jezelf voor lul zetten geeft aan dat zelfspot nog bestaat in 020, hahaha!
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1214
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:50
    Poppelen?????
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:01
    Opgelucht -Ajax- ?
    Geniet van deze mooie dag. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:12
    Mag ik jouw papiertje gefrustreerde -Ajax-. Kan ik lekker de barbecue mee aanmaken. Fuerza Lozano, de enige speler met internationale allure die de eredivisie nog over heeft..
    Vind ik leuk
    Wazzupp +589
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:34
    Denk dat bergwijn gaat, ergens eind augustus en lozano blijft tot de winterstop
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:38
    Koop gewoon zijn Mexicaanse maatje, die middenvelder.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:06
    Al getekend bij Chivas.
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:10
    Gewoon de hoofdprijs vragen voor Lozano.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:22
    Chelsea staat op het punt om Hazard te gaan verkopen aan Real Madrid voor € 190 miljoen. De kans dat Chelsea zich daarna bij PSV meldt om Lozano over te nemen voor een nieuw recordbedrag van de ED (> € 45 miljoen) is zeer groot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:34
    Lozano bij Chelsea?

    Dan is het knaken vangen, en dan zie en hoor je niets meer van hem
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:44
    Lozano is wel wat beter dan pakweg de aanvallers El Ghazi, Kishna, Milik waarvan je inderdaad niets meer hoort omdat ze op een zijspoor staan bij hun club.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:14
    Kishna en Milik zwaar geblesseerd geweest, Milik was gewoon goed bezig bij Napoli. İk wil het graag met je eens zijn maar wees een beetje objectief.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:40
    PSV heeft groot gelijk. Tijd om ook geld te verdienen. Alleen verkopen tegen de absolute hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +313
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:52
    Ja ja, de tijd van koopjes halen is voorbij. NL opleidingsland (daar waar spelers het spelletje leren) wil gewoon poen hebben voor hun effort.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:00
    Meer dan 50 miljoen is die Chuckie echt niet waard hoor. Goal gemaakt op het WK maar vergeet z'n domme rode kaarten ook niet, kortsluiting moet ie ook ff zien te beheersen. 30 a 40 miljoen is zat voor hem
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Suarez beet er drie en werd voor 80 miljoen euro verkocht, als je in je eerste seizoen met blessures en schorsingen toch nog zo veel scoort, op het WK gemist scoort en als je echt over voetbal wilt praten moet je er verstand van an hebben, men koopt een speler op basis van potentie en schat in of zo'n speler een hoger niveau zou kunnen halen in een betere selectie en past binnen de tactiek, bij Lozano is dat zo, net als bij Suarez, Eriksen, Sanchez, Mertens, bij Klaassen en Janssen bijv. bleek dat niet het geval, zo werkt het.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2878
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:02
    Als dit gaat lukken dan blijft de kwaliteit van PSV goed. Ook de selectie van Ajax is van ren hoge kwaliteit. Ik zie weer een spannende competitie tegemoet en daarbij ook mogelijkheden in Europa met deze selecties.
    Een goede zaak voor de NLse competitie dat er meer kwaliteit op de NLse velden komt te staan, waardoor het aanzien weer wat omhoog.
    Nu die kunstgrasvelden nog weg.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:48
    Succes in Europa zal lastig worden..
    De achterstand loop je niet zomaar in. Eerst maar eens zien of we wel een CL deelnemer krijgen dit jaar. Maar wellicht kunnen we positief verrassen!
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2878
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Bedoel meer overwintering in Europa, welk niveau niet zo van belang. Maar dat is de enige manier om punten binnen te halen. Mooi zou zijn in de CL, maar dat is afwachten, voor Ajax nog lastiger dan voor PSV.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:24
    Ben ik met je eens!
    Vind ik leuk
    Lulookmee +433
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:49
    Wat een verschil..bij Ajax willen ze weg....bij PSV alleen als het niet anders kan..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:54
    Koopje die Lozano, minstens 90 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:55
    Gewoon nog een goede middenvelder halen en we spelen weer om het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Zijn weer een aantal Ajacieden met een dreigend hartinfarct los gegaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:33
    Gelijk hebben ze laat ze maar lappen die buitenlandse clubs zo word onze competitie alleen maar sterker dus goede zaak.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:10
    Lozano behouden voor de eredivisie... Zodra er een bod van 50 mil is vanuit manchester of london is dir weg ;)
    Vind ik leuk
    8mei2016 +72
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:19
    Alleen voor Lozano kunnen ze al minimaal 80 mil neerleggen.
    Vind ik leuk
    8mei2016 +72
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:21
    Gewoon nog jaar behouden en dan verkopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:31
    Voor 50 miljoen laten ze hem echt wel gaan das voor een nl club een bedrag die je niet kan weigeren denk dat overmars achteraf wel spijt heeft dat die dat weigerde voor Dolberg destijds.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:22
    Het kampioenschap zal gaan tussen Ajax en PSV uitgaande dat beide clubs alles binnenboord weten te houden. Ik ben neutraal maar hoop vooral dat de Nederlandse clubs nu eindelijk eens wat gaan presteren. Dat geldt dus voor alle clubs die Europa in zullen gaan. De prestaties zijn de laatste jaren om te janken . Ik zie graag onze competitie ook zo sterk mogelijk. AZ en Vitesse kunnen net als Feyenoord hopelijk lang meestrijden bovenin.
    Vind ik leuk
    14forever +8360
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:01
    Kijk dat nieuws maakt de.psv supporters blij. Gewoon.een.hoog bedrag vragen en hopen dat de aasgieren weg blijven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:20
    Los van of Ajax of PSV de grootste piemel heeft zou het goed zijn als deze jongens nog een jaar blijven. Attractief voetbal en zeer welkom voor de NL club prestaties in Europa.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2153
    zondag 22 juli 2018 om 14:51
    Ja tuurlijk. Dream on.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV zet in op komst middenvelder en wil ruim 70 miljoen euro voor duo hebben'