Van Beek, Nieuwkoop, Ayoub en Boëtius op de Feyenoord-bank, kans voor jeugdspeler

    Van Beek, Nieuwkoop, Ayoub en Boëtius op de Feyenoord-bank, kans voor jeugdspeler

    zaterdag 21 juli 2018 om 19:02

    Feyenoord begint zonder Sven van Beek aan de vriendschappelijke wedstrijd tegen Fenerbahçe van zaterdagavond. De centrale verdediger werd de afgelopen weken nog nadrukkelijk aan de Turkse topclub gelinkt, maar begint in het Sükrü Saracoglu Stadion op de reservebank.

    Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden krijgen centraal achterin de voorkeur boven Van Beek. Jerry St. Juste speelt als rechtsback en houdt Bart Nieuwkoop uit de basis. Op het middenveld krijgt de negentienjarige Jordy Wehrmann zijn kans. De jeugdinternational speelt samen met Jens Toornstra en Tonny Vilhena in de middellinie, waardoor Yassin Ayoub buiten de basis valt.

    Robin van Persie begint tegen zijn oude werkgever in de spits en wordt geflankeerd door Steven Berghuis en Sam Larsson. Het betekent dat trainer Giovanni van Bronckhorst geen plek in de basis heeft ingeruimd voor Jean-Paul Boëtius en Dylan Vente.

    Beide ploegen trappen zaterdagavond om 20.00 uur af in Istanbul. De regerend bekerwinnaar neemt het op 29 juli nog op tegen Levante en reist op 4 augustus af naar Eindhoven om daar met PSV om de Johan Cruijff Schaal te spelen.

    Plaats een reactie

    zaterdag 21 juli 2018 om 19:05
    Maak mij niet uit deze opstelling, ben wel blij dat Boetius er niet in staat. Voor de rest zie ik het wel op Fox Sport.
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2051
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:06
    Is Jørgensen nog niet terug van zijn vakantie? Volgens mij heeft van Persie alleen nog maar in de spits gespeeld deze voorbereiding.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:32
    En hij doet het niet onaardig natuurlijk ;P
    Jorgensen komt zondag terug.
    Vind ik leuk
    Kuip +7379
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:14
    Domme actie van van Bronckhorst. Nu gaat van Beek zeker niet naar Fenerbahçe.
    Feyenoord had toch een geweldige afkoopsom kunnen ontvangen voor deze zeer matige speler.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3703
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:26
    Idd, heeft meer ballen op jones gespeeld dan naar voren en Jones is vroeger niet voor niks keeper geworden
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:33
    Klopt, alhoewel hij vroeger ontzettend goed kon opbouwen. Na die lange blessure speelt hij nog steeds té voorzichtig. Hij kan het nog wel, getuige die geweldige assist op RVP afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:30
    Oefenwedstrijdje dus opstelling zegt normaliter nog niet zoveel.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7908
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:33
    Waarom is Boetius überhaupt mee?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31443
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:02
    Nietzeggende potje.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15659
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:20
    Gelukkig maar als je na amper 20 minuten al drie nul achter staat. Goed voor het moraal....
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15659
    zondag 22 juli 2018 om 06:43
    Goedemorgen, u is er vroeg bij op zondagmorgen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31443
    zondag 22 juli 2018 om 06:44
    Altijd he.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15659
    zondag 22 juli 2018 om 06:46
    Ach, hier leggen ze nog op een oor. Maar de vogeltjes fluiten en de koffie is zwart.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31443
    zondag 22 juli 2018 om 10:15
    Een fijne zondag maat!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15659
    zondag 22 juli 2018 om 10:27
    Dito, maak er wat moois van!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:39
    Waar is Gio?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:06
    Tjonge jonge. Dit Feyenoord gaat onze Amsterdamse vrienden in ieder geval niet van de titel houden, ben ik bang.
    De druk staat er dus vol op bij MvB en onze jongens want Feyenoord als vangnet lijkt niks waard.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:13
    Als ayoub geen basis plaats krijgt is het echt afgelopen met feyenoord , echt een speler die het nivo van feyenoord omhoog kan tillen , veruit beste middenvelder van feyenoord
    Vind ik leuk
    broedkip +1610
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:19
    Ieder zijn mening. Denk dat Ayoub met zijn trage motoriek helemaal niet geschikt is voor het hedendaagse topvoetbal. In 1970 was hij top geweest maar nu niet meer.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:22
    Heb je echt verkeerd broedkip , harde werker , technisch , veel inzicht , hele goede speler snap echt niet dat ajax hem niet heeft genomen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    broedkip +1610
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:26
    Daarom zeg ik toch ieder zijn mening. De toekomst zal ons leren.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:27
    Ja bedoelde het ook niet verkeerd ... ben je feyenoord supporter ?? Ik heb echt elke wedstrijd van utrecht gezien laatste 2 jaar
    Vind ik leuk
    broedkip +1610
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:31
    Nee hoor geen Feijenoord supporter. Ik hou van goed voetbal en heb geen voorkeur voor een club.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2209
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:27
    Rare trainer die van bronckhorst
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31443
    zondag 22 juli 2018 om 06:44
    Rare snuiter die hugo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Beek, Nieuwkoop, Ayoub en Boëtius op de Feyenoord-bank, kans voor jeugdspeler