Ajax treft defensieve opponent in CL-voorronde: 'Daar ben ik sowieso fan van'

    Ajax treft defensieve opponent in CL-voorronde: 'Daar ben ik sowieso fan van'

    zondag 22 juli 2018 om 12:32

    Heiko Vogel, trainer van Sturm Graz, weet dat zijn ploeg voor een loodzware opgave staat. Ajax in de tegenstander in de tweede voorronde van de Champions League. 

    "Over Ajax moet je niet te veel zeggen. Dat is één van de grootste clubs in Europa", zegt Vogel tegen de Salzburger Nachrichten. "We hebben onze droom om de groepsfase van de Champions League te halen zelf gecreërd, maar we willen die ook laten uitkomen. We willen een internationale groepsfase bereiken. Wordt het de Europa League, dan is dat ook prima voor een club als van ons."

    Vogel wil met drie centrale verdedigers extra defensieve zekerheid inbouwen tegen Ajax. "We hebben drie sterke centrale verdedigers, die ook nog eens erg snel zijn. Ik zal veel doen om ons te voorzien van defensieve stabiliteit. Ik ben sowieso een fan van een driemansverdediging, vooral in de opbouwende fase van het spel", aldus de trainer van Sturm Graz.

    Ajax en Sturm Graz treffen elkaar woensdag om 20.30 uur in de Johan Cruijff Arena. Een week later wordt de return gespeeld in Oostenrijk. 

    Poll

    Gaat Ajax woensdag winnen van Sturm Graz?

    (8386 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 22 juli 2018 om 12:38
    Dat word dus de bus parkeren was te verwachten hoop dat we daar een antwoord op hebben woensdag.
    Vind ik leuk
    Niels92 +23912
    zondag 22 juli 2018 om 12:38
    Dat komt woensdag allemaal goed, volle bak en de overwinning op Sturm Graz, en dat met een graadje of 32, gaat een mooie woensdag worden :)
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:56
    niet te veel bier zuipen s'middags met dat warme weer Niels
    anders lig je al KO voordat de wedstrijd begint en dat zou zonde zijn
    ik moet woensdag in Amsterdam zijn , ik zal wel eens in de binnenstad gaan kijken
    Vind ik leuk
    Niels92 +23912
    zondag 22 juli 2018 om 13:01
    Dat zal ook moeilijk gaan om veel bier te zuipen, ik denk dat ik een van de weinigen ben op dit forum wat geen druppel alcohol drinkt :)
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 12:39
    "Over Ajax moet je niet te veel zeggen. Dat is één van de grootste clubs in Europa"

    Kunnen we wel heel de dag 4x niks aanhoren, maar nogmaals Ajax valt of staat niet met een paar jaar zonder Eredivisie titel. Onze naam blijft groot, die Europese finale valt meer op in Europa dan Eredivisie titels.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:53
    een mooi resultaat die finale maar meer ook niet
    Sevilla heeft bijv 3 keer de EL gewonnen , maar weet jij zonder te googelen nog wie de tegenstanders waren toen
    ik wil daarmee zeggen dat alleen de winnaar blijft hangen , de verliezer word al snel weer vergeten helaas
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 13:04
    5x Middlesbrough, Espanyol, Benfica, Dnipro de 5de schiet me ff niet te binnen

    Maar Ajax oogste lof door heel Europa, van de BBC tot aan La Gazzetta dello Sport bestede er veel aandacht aan omdat Ajax records brak met het jongste team ooit in Europa. De thuis wedstrijden tegen Schalke en Lyon verbaasde heel Europe hoe dominant we waren. Ajax moet nu de komende jaren zich blijven laten zien anders word het snel vergeten, maar Ajax liet zich weer wel zien! We wonnen 4x de titel achter elkaar maar dat word nauwelijks gezien, het gaat erom wat je in Europa laat zien en daarom blijft de naam groot van Ajax omdat we zoveel in de geschiedenis hebben laten zien.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:11
    dat ben ik ten dele met je eens
    je moet namelijk wel zorgen dat je naam blijft houden in Europa
    Nottingham Forrest ( 2x) , Aston Villa en HSV hebben allemaal de Europa cup 1 gewonnen , maar omdat ze daarna nooit niks meer hebben laten zien en ver zijn afgegleden , hebben ze geen grote naam meer in Europa
    de EL finale heeft Ajax weer op de kaart gezet inderdaad , maar als ze de aankomende 4 jaar , net als vorig jaar de voorronde niet overleven , is die goede naam zo weer weg
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 13:21
    De goede naam blijft altijd, komt door de vele Europese prijzen, de vele oud toppers uit de opleiding die naam hebben gemaakt enz. De prestatie van de EL finale verdwijnt eerder als je de komende jaren niet zichtbaar bent. Dat we tegen United verloren, zorgt wel dat het wel in vele geheugen blijft omdat vele in Europa United volgen.

    Nottingham Forrest met Brian Clough geweldig! Mooie film ook over gemaakt!

    ff opgezocht, Liverpool was de 5de dat ik al die andere clubs wel wist maar Liverpool niet haha
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    zondag 22 juli 2018 om 14:24
    Maar iedereen kent ze nog!
    Vind ik leuk
    motsretep +248
    zondag 22 juli 2018 om 13:27
    Sorry hoor, ik ben heel blij als Ajax het goed doet, maar heb je die wedstrijden tegen Schalke en Lyon wel gezien? Dat was echt kunst- en vliegwerk om door te komen. Spectaculair: ja, dominant: nee.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 13:32
    ?
    Thuis was Ajax heel dominant! Schalke had geluk dat het geen 6-0 werd. Ook Lyon had geluk dat het geen 8-2 of hoger werd, wat een kansen!
    En uit bij Lyon speelde Ajax een goede eerste helft kwam op 0-1, had 2 kansen op 0-2, toen die gekke laatste minuut voor Lyon 2-1. 2de helft 4 grote kansen op de 2-2, toen 3-1 en Ajax met 10 man, ja toen was het idd overleven ja maar dat is het verhaal niet! Lyon had geluk dat Ajax het niet eerder af maakte! En ja dat is voetbal dat je dan een periode krijgt van vechten en overleven

    Ajax was thuis dominanter en beter dan dat Lyon en Schalke dat thuis waren. Ajax verdiende het zeer om door te gaan. En we speelde niet tegen Fc Urk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 13:33]
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    zondag 22 juli 2018 om 14:25
    Ajaxbrilletje op?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 14:28
    Dan moet je dat met argumenten inhoudelijk weerleggen. Ik ben inhoudelijk en kom met feiten dus hoezo Ajax bril...
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    zondag 22 juli 2018 om 15:04
    je hebt nogal over "als" ! Dat zijn geen feiten , dat is hetzelfde ALS de verguisde Viergever zijn teen niet tegen de bal zet was er in Lyon niet gevoetbald!
    En " als" ze thuis dan zoveel dominanter waren waarom hebben ze dan niet meer gescoord? Onkunde?
    Alleen meer balbezit?
    Goede keeper?
    Slechte aanvallers?
    Iets van deze zaken zal het toch moeten zijn!
    Maar waarschijnlijk zul je wel met pech komen😂
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 15:32
    Als word gesteld dat we geluk hebben gehad, dan is dat een klein deel van het verhaal, want Lyon en Schalke hadden meer geluk. En 4-1 was een mooie score tegen Lyon had meer kunnen zijn. Het waren mooie wedstrijden van dominantie naar overleven alles zat erin en over die tweeluiken genomen was Ajax de zeer verdiende winnaar.
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    zondag 22 juli 2018 om 15:45
    Laat ik voorop stellen dat ik elke winnaar verdiend noem of de fraude moet er dik bovenop liggen.
    Alleen Ajax kan dominant geweest zijn ,ze zijn ook 2 keer door het oog van de naald gekropen;-)
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 15:48
    Dat ontken ik ook niet, maar als dat word gesteld moet ook heel het verhaal verteld worden. En dat heeft niks met een Ajax bril te maken..
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    zondag 22 juli 2018 om 15:51
    Elk verhaal heeft twee kanten .
    En ieder belanghebbende vertelt zijn eigen versie;-)
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 16:00
    Ik vertel heel het verhaal, de ontbrekende versie als antwoord op één versie wat als lijdent werd aangedragen..
    Vind ik leuk
    Wilex +1120
    zondag 22 juli 2018 om 13:19
    Uit me hoofd Benfica de laatste jaren 2 keer de finale verloren, Liverpool een keer Ajax dan en dit jaar Olympique Marseille. Zijn toch niet de minste clubs en een beetje beetje voetbalfan onthoud dat toch wel?
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:40
    Stur Graz heeft Heiko Vogel als trainer
    Ajax heeft rare vogel .....
    ;-)
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 12:40
    Ik kijk er naar uit Woensdag!
    Zo in het begin van het seizoen blijven dit lastige potjes.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:40
    "Ajax is een van de grootste clubs van Europa". Ein schlauer plan Außenseiter Vogel ;)
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5442
    zondag 22 juli 2018 om 12:40
    0-0 en 1-1 Is ook genoeg.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +914
    zondag 22 juli 2018 om 12:41
    ongeacht dat ik voor psv ben ben ik bang dat ze het tegen die jongens er lastig gaan krijgen. ten hag heeft de boel nog niet echt op de rit heb ik het idee. ze hebben nu wel een paar jongens lopen die uit het niets een wedstrijd naar zich toe kunnen trekken. laten we hopen op een goed resultaat. voor ons nederland
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:44
    toch kan ten Hag hier maar weinig aan doen
    als je pas een paar dagen voordat je voorronde CL speelt je selectie compleet hebt omdat er een WK is geweest , word het voor elke trainer lastig denk ik
    ik hoop in ieder geval dat Ajax gewoon gaat winnen , en ik heb er ook alle vertrouwen in
    Vind ik leuk
    yabba1000 +914
    zondag 22 juli 2018 om 12:59
    heb je wel een punt ja maar ten hag staat natuurlijk al wat langer voor die groep. ben benieuwd! net als jij hoop ik dat ajax wint.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2498
    zondag 22 juli 2018 om 12:43
    een van de grootste clubs van europa haha onder welke steen heeft die de laatste jaren geleefd ajax was groot in europa nu alleen nog in nederland.
    en nee dit is geen provoceren maar een feit we kunnen in nederland financieel gewoon niet meer mee.
    maar sturm graz mag geen probleem zijn voor ajax natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:48
    nee en om financieel weer een beetje aan te haken is het belangrijk dat Ajax en PSV zich gewoon plaatsen voor de CL met het prijzengeld van dit jaar
    al zullen ze voorlopig wel achterblijven bij de toplanden , omdat de UEFA er alles aan doet om de rijke clubs steeds rijker te maken zodat vanaf de kwartfinale er nog alleen maar clubs uit de toplanden actief zijn in de CL
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    zondag 22 juli 2018 om 12:43
    Het zou mooi zijn als PSV en Ajax de poulefase halen van de Champions League. Als is het dan wel duidelijk dat PSV of Ajax telkens kampioen zal worden.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12663
    zondag 22 juli 2018 om 12:44
    Ben erg benieuwd hoe we voor de dag komen, heb er iig veel zin in..
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:45
    Alles wat ik van Ajax gezien heb tot nu toe geeft me weinig vertrouwen. Ik hou het er maar op dat het om oefenpotjes ging waar niks op het spel staat. Nu MOET er gewonnen worden en dat word dan echt geen makkie.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12663
    zondag 22 juli 2018 om 12:49
    Ik houd me maar vast dat een slechte generale vaak leidt tot een goede officiele opening.. Ben gewoon heel erg benieuwd wie er in de basis staan.. Kwalitatief gezien moet je deze tegenstander gewoon verslaan, maar dat hebben we wel vaker verzaakt tegen vergelijkbare tegenstanders..
    Vind ik leuk
    derechter +70
    zondag 22 juli 2018 om 12:45
    Ach ja iedereen wil wel tegen ADO inplaats van Ajax
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1364
    zondag 22 juli 2018 om 12:46
    dus het wordt net zo saaie pot voetbal als de meeste wedstrijden van het afgelopen WK.

    Check de uitslag wel.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4808
    zondag 22 juli 2018 om 12:51
    Het lijkt mij duidelijk. Als je hier niet van wint dan kunnen ze er maar beter helemaal mee stoppen in Amsterdam.

    De eerste trainer staat dan in ieder geval weer op straat .
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20771
    zondag 22 juli 2018 om 12:53
    Dus snelheid voorin gevraagd...
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:54
    Zou mooi zijn 1-6 heerlijk
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 22 juli 2018 om 13:14
    Hoe triest kun je wezen zoek een leven man
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:19
    Heb ik om op alles wat met jou arogante misselijke club te maken heeft te reageren
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 22 juli 2018 om 13:24
    Zielig mannetje ben je ! In het echie ook zo stoer ?
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:35
    Net zo als jij
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 22 juli 2018 om 13:37
    Tuurlijk zielig kneusje ben je hoef je geen vakken te vullen
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:48
    Nee hoor goed lopend zaakje
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    zondag 22 juli 2018 om 12:54
    Denk dat dit weer een seizoen vol onrust word bij Ajax.
    Veel verliespunten, ontslag trainer, Overmars en vd Sar die de eer aan zichzelf houden en opstappen.
    Ome Sjaak die bijna een hartaanval krijgt na het zoveelste verliespunt en daar de tegenstander de schuld van geeft.

    Het word weer een vermakelijk jaar.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 12:54]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12663
    zondag 22 juli 2018 om 12:56
    Als we niet langs deze tegenstander komen zijn de rapen al gaar inderdaad..
    Vind ik leuk
    Niels92 +23912
    zondag 22 juli 2018 om 13:04
    .
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 14:07]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    zondag 22 juli 2018 om 13:59
    Als ik HOOP dat het weer een seizoen vol onrust word bij Ajax , dan zal ik dat ook zo neer zetten.
    Jammer dat je het weer anders wilt interpreteren.

    Weet je dat er door andere aannames veel oorlogen begonnen zijn die uiteindelijk op haat zijn gebaseerd?
    Vind ik leuk
    Niels92 +23912
    zondag 22 juli 2018 om 14:02
    ..
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 14:07]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    zondag 22 juli 2018 om 14:08
    Is dit nu de frustratie omdat ik denk dat Ajax dit seizoen niet verder gaat komen dan een 5de of 6de plek?

    Of is dit de arrogantie van jezelf dat je denkt dat Ajax fluitend kampioen gaat worden?

    Het eerste is een mening.

    Voor het tweede kun je jezelf laten helpen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +23912
    zondag 22 juli 2018 om 14:11
    Ajax eindigt wel hoger dan plaats 5 :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +23912
    zondag 22 juli 2018 om 14:06
    Mijn excuus gozer, ik verwar je met Utrecht030.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    zondag 22 juli 2018 om 14:09
    Stonden al dingen in die ik niet kon plaatsen
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:56
    En hoop dat ze het dak dicht doen in die snelkook pan worden ze toch nog een warme club
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:00
    Het is al pure winst als het beter gaat dan tijdens de voorbereiding. Maar als ik Ten Hag mag geloven kiest hij niet voor het beste, maar het fitste team. Persoonlijk ga ik uit van een 0-0, gewoon omdat Ajax nog ver onder zijn kunnen speelt.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5345
    zondag 22 juli 2018 om 13:00
    Ik reken erop dat Sturm Graz door Ajax word verslagen in eigen huis.
    Moet er niet aan denken, wat voor zware return het word als dat niet lukt.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:06
    Heiko Vogel slimme underdog 😁
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:07
    Verwachte opstelling Ajax:
    Onana; Kristensen, De Ligt, Blind, Tagliafico; Mazraoui, Eiting, Siem de Jong/van de Beek; Neres, Huntelaar, Labyad.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 22 juli 2018 om 13:13
    Labyad is geschorst toch ?
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:19
    Yep. En ik mag toch hopen dat ze ook niet met die Kristensen gaan beginnen. Wat een draak is dat zeg!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 22 juli 2018 om 14:52
    Hoop het ook niet had gehoopt dat Ajax zou leren van verkeerd scouten Tadic en Blind prima maar op de rechtsback positie Zeer matig idem dito op de linksbuiten positie
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:43
    Ohja, dan ipv Labyad vermoedelijk Lang. Heel misschien Tadic zelfs
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 22 juli 2018 om 16:23
    10x liever Tadic dan Noa lang pff die komt niks voorbij raar mannetje vind ik het
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:27
    Het is zeker een rare kwast. Voetballend ken ik hem (nog) niet goed genoeg. Die assist tegen Wolverhampton was een mooie.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 22 juli 2018 om 13:12
    Wordt niks heeft Ajax helemaal geen spelers voor die een verdediging kapot kunnen spelen en Ajax is in de omschakeling dus counter zeer kwetsbaar
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:17
    Toch wel mooi dat alle ajaxcieden hier hun vertrouwen (zal het geen arrogantie noemen)uitspreken maar vreemd dat ze niet leren van het verleden. Elke x weer met een VR 2-luik verwachten jullie weer een makkie tegen een iets minder aansprekende club en elk jaar weer komt ajax bedrogen uit. Een beetje minder zelfverzekerd is wel gepast, zeker gezien de voorbereiding en het team goede spelers heeft(aangetrokken) maar nog lang geen topteam is. Sturm graz wordt geen makkie net zoals rosenborg en andere clubs ook geen makkie was maar wel verwacht en uitgesproken door velen hier. En toen werd ajax uitgeschakeld , en dat al jaren achter elkaar. Ik hoop natuurlijk dat ajax alle vr wint, net als ik hoop dat psv wint zodat we eindelijk weer 2 teams in de cl hebben, dat zou top zijn voor het nl voetbal en vooral noodzakelijk maar het zou mij niks verbazen dat het een gelijkspel wordt en dat ajax (hopelijk) in de uitwedstrijd door het oog van de naald kruipt om het net te redden. Het liefst zie ik ook een 4 of 5-0 voor ajax maar sturm graz schat ik hoger in en op dit moment mischien wel minimaal gelijkwaardig aan ajax
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:51
    Het betreft geen (zelf) vertrouwen, arrogantie of bluf maar onzekerheid en schaamteloos hengelen naar en bedelen om (h)erkenning. Het is een vastgeroest en gefixeerd postpatroon.
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    zondag 22 juli 2018 om 13:35
    Komt dat op de NOS of op een achteraf kanaal?
    Ajax blijft een rare club hoor, die kunnen totaal uit vorm zijn en ineens schitteren. Maar normaal acht ik Ajax weinig kans hebben. Het is ook een nadeel dat ze eerst hier komen, daar had je nog kans gehad, maar die lui, lijken mij een maatje te groot. Hoop dat ik het mis heb.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:23
    Sturm Graz te groot ?????
    Utrecht speelde jaren terug tegen ze. Toen hadden ze al veel ontzag en ging FC vrij simpel door. In de tussentijd is er bij Sturm niet veel veranderd. Als Ajax hier niet van weet te winnen......
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:08
    Zoals je zelf al zegt, dat is jaren terug. We moeten ajax niet beter denken dan ze op dit moment zijn en sturm graz niet onderschatten zoals jij nu doet. Net als mijn stuk hierboven, elk jaar wordt er door jullie geroepen dat ajax het wel ff doet tegen dit soort tegenstanders om daarna met de staart tussen de benen en verlies terug te keren op aarde. De top van oostenrijk en zwitserland kan met mak in de bundesliga meedraaien, de top hier, ja ook ajax, niet. Ik hoop dat ajax wint maar ga niet denken dat ze al in de volgende ronde zitten want daarvoor is sturm graz een beetje te groot.
    Vind ik leuk
    Cookee +10550
    donderdag 26 juli 2018 om 13:32
    We zijn nu na de wedstrijd en we zagen een afgewaaid schot van Ziyech een onterechte penalty en een onterechte niet-penalty en dan win je met 2-0. Pas toen ze kansloos leken kwam Sturm opzetten, bizar dat een team met zoveel kwaliteit zo angstig begint, je weet dat Ajax kwetsbaar is met de Ligt en de Jong.
    Maar we zijn voor Ajax, dus voor ons is dit mooi als het er voor zorgt dat ze doorrollen in de CL. Zoveel geluk als gister dan kan je ver komen, maar ik vond het minder wervelend dan de commentator.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:37
    1-0 in Amsterdam, gelijkspelletje in Graz. Twee saaie potten, maar het gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:39
    Kan echt niet wachten..
    Vlammen!!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:47
    De relatie tussen Sturm Graz en Zwolsche Boys is gauw gelegd.
    Vind ik leuk
    Mari +8423
    zondag 22 juli 2018 om 13:59
    Gelooft hij het zelf?
    Ajax moet rustig afwachten, laten die gasten maar aan de bal. Als beloning mogen ze 3 keer aftrappen
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:20
    Dus een 3-5-2 is nu ook al defensief ?
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:22
    2-1 voor AJAX
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:32
    Ik hoop op 1-1. Zou mooi zijn als Sturm Graz nog een uitgoal heeft te pakken en het dan in Oostenrijk proberen af te maken.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4174
    zondag 22 juli 2018 om 14:34
    "Dat is één van de grootste clubs in Europa"

    We weten toch wel beters.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2333
    zondag 22 juli 2018 om 14:57
    met deze trainer zie ik weinig kans
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    zondag 22 juli 2018 om 15:03
    Deze tegenstander kan Ajax misschien nog wel verslaan over twee wedstrijden. Het CL toernooi halen zal waarschijnlijk een te moeilijke opdracht zijn helaas,
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 01:44
    Eerst moet psv het maar is zien te halen... wie weet treffen jullie fc osijek wel weer...
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    maandag 23 juli 2018 om 13:00
    Als je wilt sneren, doe het dan wel goed. Osijek is geen kampioen geworden. En het is NS Osijek, niet FC.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 15:32
    Dat je de kroatische competitie volgt zegt al genoeg
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    zondag 22 juli 2018 om 19:53
    Dat mag nu wel een keer weer
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1834
    zondag 22 juli 2018 om 22:11
    0-1 exit Hag 😂
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:16
    ben ik de enigste die echt zeer grote twijfels heeft met dit top elftal onder Ten Hag..?
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 01:43
    ik denk 3-0 voor onze amsterdamse grootmacht en meer goals mag natuurlijk ook😉
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax treft defensieve opponent in CL-voorronde: 'Daar ben ik sowieso fan van'