Update: Transfervrije Ghoochannejhad rondt transfer naar Cypriotische kampioen af

    Update: Transfervrije Ghoochannejhad rondt transfer naar Cypriotische kampioen af

    maandag 23 juli 2018 om 16:01

    Reza Ghoochannejhad speelt komend seizoen op Cyprus. De spits verlaat sc Heerenveen transfervrij en tekent een contract bij APOEL Nicosia. 

    Dat meldt de Leeuwarder Courant zondag. Ghoochannejhad tekent zondag een contract bij zijn nieuwe club. Omdat het contract van de Iraniër deze zomer afliep, ontvangt Heerenveen geen transfersom voor de spits. Ghoochannejhad behoorde deze zomer tot de WK-selectie van Iran, maar speelde tijdens het mondiale toernooi in Rusland geen minuut. 

    In de zomer van 2016 kwam Ghoochannejhad over van Charlton Athletic. Zijn eerste jaar in Heerenveen verliep uitstekend: hij eindigde samen met Samuel Armenteros als derde op de topscorerslijst van de Eredivisie, met negentien doelpunten. Het afgelopen seizoen was minder succesvol. Ghoochannejhad was geregeld bankzitter en kwam uiteindelijk 'slechts' tot negen doelpunten. 

    Na het afgelopen seizoen gaf de doelpuntenmaker al aan graag te beginnen aan een nieuw avontuur. Bij APOEL Nicosia mag hij hopen op Europa League-voetbal: de club doet mee aan de voorrondes voor een Europees ticket. 

    Update 17.00: APOEL laat via de officiële kanalen weten dat Ghoochannejhad inderdaad op het vliegtuig is gestapt om een akkoord te bereiken over een contract. Bij de kampioen van Cyprus speelt momenteel één Nederlander: goalie Boy Waterman.

    Update 23/7, 16.01 uur: De transfer van Reza Ghoochannejhad naar APOEL Nicosia is beklonken. De Iraanse aanvaller heeft een contract tot medio 2020 getekend op Cyprus. APOEL Nicosia werd vorig jaar voor de 27ste keer landskampioen, maar strandde deze zomer al in de eerste voorronde van de Champions League. Daardoor resten nu de voorrondes van de Europa League.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +17490
    zondag 22 juli 2018 om 13:41
    Succes op Cyprus Reza.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12634
    zondag 22 juli 2018 om 13:43
    Hij had mogen hopen op CL voetbal ware het niet dat Kerkraadse Fussbalgott Regino Cicilia ze eigenhandig eruit heeft geknikkerd met zijn Litouwse topploeg.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3564
    zondag 22 juli 2018 om 13:46
    Geregeld bankzitter? Was dat maar zo, terwijl hij slecht presteerde liet Streppel hem "gewoon" staan ten faveure van Henk Veerman. Desondanks suc6 op Cyprus.
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    maandag 23 juli 2018 om 16:59
    Blijf het een apart verhaal vinden. Reza was zn eerste seizoen toch een van de betere spitsen, hoe is die zó ingekakt daar bij jullie?

    19 goals! T was meer de verwachting dat hij dr in de winter bv al 10 in zou hebben liggen, en SCH er een dikke zak geld voor zou vangen bv..
    Of is Reza een beetje de Sörloth van SCH nu? :P
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    Hupfean +3564
    maandag 23 juli 2018 om 17:59
    Dat vragen wij ons ook nog steeds af, en waarom Streppel hem toch liet staan. T lijkt me logisch dat als je niet meer scoort iemand anders de kans krijgt. Henk heeft een paar wedstrijden de kans gehad en scoorde en gaf assists, en toch zette hij Reza er weer in. Vreemd zaakje.
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    maandag 23 juli 2018 om 19:08
    SCH' hierboven noemde oa 'privé-omstandigheden die zeker mee hebben gespeeld', maar dat Streppel hem verkeerd heeft gebruikt, lijkt mij toch ook wel een punt van discussie?

    Vooral tov Veerman idd, Die draaide toch goed? En Reza had het even niet meer. Dan kan Streppel misschien z'n vertrouwen wel uitspreken in Reza(ook belangrijk misschien), maarvooral doordat hij dat níet doet met Veerman, zaagt ie zn iegen spitsen, de poten onder de spreekwoordelijke stoel weg.

    Slecht gecoached, als je t mij vraagt: Hij had Reza daar in bescherming moeten nemen, en Veerman 'de veer in de kont moeten steken'.

    Veerman was in vorm toch?
    Had Reza wellicht wat ruimte gegeven om het een en ander privé te verwerken oid?

    Had iig beter uitgepakt, denk ik.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3564
    maandag 23 juli 2018 om 20:36
    Daarom zijn we ook blij dat Streppel weg is. Dat wil niet zeggen dat Henk basis materiaal is. Wel een geweldige pinchhitter. Maar hij is nog jong dus ik snap dat hij wil spelen. We hebben in het verleden geweldige pinchhitters gehad zoals Camataru, Piet Keur, Sibon en Harris Huizingh. 3 daarvan werden zelfs uiteindelijk basis spelers waarvan Huizingh zelfs in zijn nadagen nog championsleague voetbal heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5272
    zondag 22 juli 2018 om 13:48
    @VP: Reza bankzitter? Dat hebben wij vaak gehoopt vorig seizoen..Alleen zijn maatje Streppel zag dat niet zo zitten
    Vind ik leuk
    Objectief +3035
    zondag 22 juli 2018 om 13:57
    Reza was een gerechtvaardigde keuze in het systeem v Streppel. Met het Spelen op balbezit heb je weinig aan Veerman. Veerman is sterk in de counter, want kan namelijk geen bal vast houden of een goede pass geven.
    Mooie club voor Reza.
    Vind ik leuk
    Damaverick +161
    maandag 23 juli 2018 om 11:46
    Geen goede pass geven van Veerman ben ik het niet met je eens.
    Bal vasthouden kan bij Veerman idd wel beter, maar Reza is daarin lood om oud ijzer geweest, aangezien die meer op de grond lag, dan dat hij aan het voetballen was. Dus ook die was de bal kwijt.

    De keuze voor Reza was totaal niet logisch en al helemaal niet gerechtvaardigd
    Vind ik leuk
    Objectief +3035
    maandag 23 juli 2018 om 12:08
    Die mening mag je hebben. Feit is dat de statistieken anders spreken.
    Vind ik leuk
    Damaverick +161
    dinsdag 24 juli 2018 om 06:50
    @objectief
    Nou feit is dat een pass succes percentage van 69 voor Reza tov 59 van Veerman mijn zogenaamde mening anders heel goed met feiten onderschreven wordt.

    Je nl niet vergeten dat veerman vaak in de laatste 10 minuten gebracht werd, wanneer de bal toch alleen maar lang gespeeld werd.

    Die tikkies terug en breed die overige 80 minuten van reza zorgen inderdaad voor iets betere statistieken, maar het zorgt er iig niet voor dat jouw mening een feit wordt.

    Daarnaast is het gemiddelde disposessed per game en het gemiddelde bad touches per game van Reza ook nog eens hoger

    Dus idd lood om oud ijzer.

    En totaal de keuze voor Reza niet rechtvaardigd, onderbouwd met de door jou geroemde statistieken ;)
    Vind ik leuk
    Objectief +3035
    dinsdag 24 juli 2018 om 10:44
    Precies. 69,8 om 59,6 vind ik toch een significant verschil. Dat omschrijft mijn mening inderdaad.

    Precies. Wanneer de bal lang wordt gespeeld, worden er weinig passes gegeven. Reza werd dus veel vaker in de opbouw aangespeeld, zodat je met veel meer druk om je heen te maken krijgt, en ervoor moet zorgen dat een aanval goed wordt opgebouwd. Als aanspeelpunt in het midden ben je dus extra belangrijk voor een goede opbouw. Een spits met een pass percentage van 59,5% ga je minder snel aanspelen dan iemand van 70%.
    Je bedoelt denk ik disposessed ipv dispossed. Zoals ik hierboven al zei is dat vrij logisch aangezien je in het eerste deel van de wedstrijd opbouwt en dan onder flinke druk staat als spits. Met name in een 433 systeem.

    Bedankt voor je onderbouwing. 10,5% verschil in succesvolle passes is natuurlijk significant en rechtvaardigt de keuze voor Reza.
    Daarnaast zie je ook duidelijk dat Veerman louter populair is bij clubs als Emmen en Excelsior daar waar Reza Europa League speelt bij Apoel. Ook de transferwaarde van Reza is 3x zo hoog.

    Waarschijnlijk ben je emotioneel geraakt door Veerman. Dat mag, maar het is gewoon een veel mindere speler dan Reza, die totaal niet geschikt is in het combinatiespel en balbezit.
    Vind ik leuk
    Damaverick +161
    dinsdag 24 juli 2018 om 11:09
    Ah die van Reza (met maar 0.2 verschil) wordt afgerond naar boven en Veerman niet... lekker objectief dan ;)

    Bij lange ballen worden er ook passes gegeven maar is de aansluiting anders en/of minder dan wanneer je normaal in opbouw bent.

    Oftewel het spreekt juist het tegendeel van jouw mening.

    Veerman heeft immers niet (heul heul weinig) de kans in de opbouw gekregen. en was dus erg afhankelijk van de aansluiting die ook regelmatig matig was, aangezien streppel zijn ploeg(en) regelmatig het laatste half uur/kwartier met de kont achteruit liep(en).

    Maar 10 procent verschil bij opbouwend elftal is juist ontzettend weinig. En ook de rest van de statistieken (zoals aangegeven) zijn in het nadeel van Reza.

    Daarnaast heeft Reza ook regelmatig als middenvelder en buitenspeler in het veld gestaan na wisselingen. Dus ook daarmee is die 10 procent verklaarbaar en totaal niet een goede weerspiegeling van zijn spel.
    Of heb je die info even gemist?
    Blind de platte statistieken volgen kan iedereen, maar dat zegt lang niet alles en als je wedstrijden van sc Heerenveen eens goed bekijkt, zie je hele andere feiten, die niet in het voordeel van Reza zijn.

    En mbt het disposessed gedeelte, heeft helemaal niet met de "grote druk" op Reza te maken.
    Over het algemeen zouden die statistieken met lange ballen juist hoger moeten zijn en dat is dus niet zo.
    Reza zijn disposessed lag voornamelijk aan het feit dat hij meer op de grond lag, dan dat hij aan het voetballen was.

    Dus inderdaad was de keuze bij lange na niet gerechtvaardigd...
    Maar we weten van jou inmiddels al dat je naam niet klopt bij je meningen. ;) dat heb je al vaker bewezen.

    En ik ben helemaal niet emotioneel geraakt door veerman (die (emo) kaart trek je wel vaker, ben ik inmiddels van je gewend)
    Het was vorig seizoen gewoon lood om oud ijzer alleen heeft Reza heel goed het ongelijk van Streppel bewezen en had Veerman inderdaad wel een kans verdiend.
    Ik zeg niet dat het daarna direct veel beter had gegaan (we zullen het nooit weten), maar minder dan Reza kon echter niet.

    Dat ze andere types spitsen zijn klopt inderdaad, maar Reza wordt door jou en door anderen kwaliteiten toebedeeld, die hij totaal niet heeft en/of heeft laten zien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 juli 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    Objectief +3035
    dinsdag 24 juli 2018 om 12:19
    69,8 is toch 70 en 59,6 is toch 59,5? Wat mij betreft maak je er 60 en 70 van: Ook goed. Wanneer je spreekt over statistiek en je rondt af, doe je dat in halven, maar enfin. Het verschil is wezenlijk om maar in statistische termen te spreken.

    Ik vraag me toch echt af hoe je bij bepaalde zaken komt en daarbij je oordeel vormt. 10% verschil in de passing is HUGE.

    Verder stond Reza afgelopen seizoen op een eiland en was juist de discussie omtrent Heerenveen waarom er nooit voldoende aansluiting om Reza was, met name vanuit de 10 en de 8. Dit kwam vooral doordat Streppel teveel mensen achter de bal hield.
    Reza heeft niet regelmatig als middenvelder gespeeld (2x) en als buitenspeler een aantal keer. Daarbij is het natuurlijk volstrekt onzin om te stellen dat je als buitenspeler meer of makkelijker passes kunt geven (juist niet aangezien je minder afspeelmogelijkheden hebt).

    Reza zijn dispossessed lag zeker aan het feit dat hij meer op de grond lag, doordat er geen afspeelmogelijkheden waren omdat de middenvelders te defensief stonden. Hij moest daardoor de bal langer bij zich houden totdat er aansluiting was.

    Ik denk juist dat mijn naam past bij mij aangezien ik een neutrale voetbalfan ben en jij emotioneel betrokken bent bij Heerenveen. Als voormalig profvoetballer verbaasde ik me afgelopen seizoen altijd al over de gemiddelde Heerenveenfan die joelde wanneer Veerman in het veld kwam. Vol emotie voor hun cultheld, Veerman, die af en toe een fantastische goal of actie had, maar in 90% van de gevallen een KKD-spits of Eredivisie-degradatieclub-spits is.

    Ook dat je mij nu verwijt niet objectief te zijn (welk belang heb ik bij het feit niet objectief te zijn?) geeft al aan dat deze discussie je tegen het zere been is.

    Ik deel Reza geen andere kwaliteiten toe. In het seizoen 16/17 scoorde hij aan de lopende band en was hij ook prima als aanspeelpunt. Persoonlijk vind ik Reza een prima spits, die dat ook bewijst door zijn transfer naar Apoel. Ik ben benieuwd waar Veerman gaat spelen en wat hij nog uit zijn carrière gaat halen. Maar och , minder dan Reza was het niet toch?

    Succes verder op dit forum. Ik hoop dat je volgend seizoen kan genieten van Lammers, die zeker weten een betere spits is dan Reza, laat staan Veerman.
    Vind ik leuk
    Damaverick +161
    dinsdag 24 juli 2018 om 15:27
    En je gebruikt alweer de Emo kaart :) dank voor wederom een hartelijke lach.
    Ten opzichte van Heerenveen heb ik je in het verleden ook al regelmatig betrapt op niet objectieve berichten, dus inderdaad ben je niet altijd objectief.
    Om dan direct de emo kaart te trekken moet jij lekker weten. Maar dat betekent niet dat het direct waarheid is.

    Als voormalig profvoetballer schiet je dan wel erg vaak te kort in je kortzichtige en vaak niet op feiten gebaseerde conclusies.
    Maar goed... doe wat je niet laten kunt. Als je je daar goed bij voelt ;)

    10% is idd huge, maar je vergeet (alweer) voor het gemak dat Reza: Meer speeltijd kreeg, speelde terwijl de ploeg opbouwend voetbal speelde, op andere posities heeft gespeeld.
    Dat maakt een degelijk verschil ten opzichte van de 10 minuten die Veerman maar kreeg.

    Reza heeft veel vaker dan 2x op het middenveld na wisselingen gespeeld.
    En met onze opkomende backs was er als buitenspeler genoeg qua afspeelmogelijkheid, maar dat terzijde.
    En dat er geen afspeelmogelijkheden waren toen Reza in de punt stond is helemaal BS.
    Hij had 2 buitenspelers en 2 middenvelders dichtbij hem in de buurt staan, dus kom niet met die onzin aanzetten.
    Dus Cut the crap.

    Ik denk juist dat ik een van de degenen ben die Veerman niet de verlosser vind/vond. Maar Reza ook allerminst.
    Ik was en ben ook van mening dat ze beide mogen vertrekken, waarbij er 1 al vertrokken is.

    Nogmaals het zijn inderdaad andere type spitsen, maar ook Lood om oud ijzer. En om Apoel als argument daarvoor aan te voeren? idd een leuke ploeg, maar ook niet meer dan dat. We hebben het hier wel over Cyprus.
    Dat Veerman idd op dit moment uit andere clubs kan kiezen zal te maken hebben met dat hij EN een ander type spits is, EN er een transfersom betaald moet worden.
    Reza heeft tot nu toe nou ook niet echt een CV (op 1 of 2 clubsna , waar hij ook nog eens weinig speelde) om naar huis toe te schrijven. Dus als je clubs als argument aan gaat dragen, moet je misschien ook eens kijken waar Reza zoal gespeeld heeft. Op Charlton en Luik zijn het ook clubs die het niveau Excelsior of Emmen niet ontlopen.

    Maar goed jij ook succes op het forum, wanneer je weer onzin verkondigd, hoor je het vanzelf wel weer. :)

    En mbt Lammers, resultaten uit het verleden...
    Het is idd een talent, maar het is altijd maar de vraag hoe het er uit komt. Maar goed hij mag het laten zien en wie weet kan hij mooie stappen in zijn ontwikkeling gaan maken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 juli 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    Objectief +3035
    dinsdag 24 juli 2018 om 16:14
    Graag hoor ik dan welke niet-objectieve ik over Heerenveen heb verkondigd. Trouwens ter lering en vermaak voor je: Op een forum verkondigt iedereen zijn mening, die zijn vaak niet objectief, maar kunnen wel zo objectief mogelijk door iemand (die geen clubsupporter is) worden beschreven.
    En ja, ik gebruikte wederom de Emo-kaart bij je aangezien ik vaak merk dat je onderbouwingen een emotionele lading hebben.

    Verder is het echt compleet onzin wat je hier verkondigt. Dus iemand die vaker in een systeem met opbouwend voetbal speelt, heeft een grotere kans op een hogere passcompletie? Waar haal je het vandaan?

    En wat je roept over Reza dat hij 2 buitenspelers en 2 middenvelders dichtbij hem had staan, slaat dus werkelijk nergens op. Juist Heerenveen werd in de analyses op Studio Sport en voetbalprogramma's gebruikt als schoolvoorbeeld van een spelsysteem op balbezit met een geïsoleerde spits. De kritiek op Strepppel was dan ook dat de middenvelders niet doorschoven en teveel achter de bal stonden. En waarom de tikkies terug en tikkies breed bij Heerenveen afgelopen seizoen? Juist omdat ze hun spits en aanvallers niet konden bereiken aangezien de afstand tussen middenveld en aanval veel te groot was.

    Het gaat er verder niet om wat iemands verleden is, maar hoe iemand zich heeft ontwikkeld. Reza is op zijn begin 30e 3,5 keer zoveel waard als Veerman die juist nu in de bloei van z'n carrière zou moeten zitten. Veerman heeft alleen Volendam achter zijn naam staan en sub bij Heerenveen. Natuurlijk heeft het iets met de kwaliteit van beide spitsen te maken. Juist de meeste clubs spelen niet op balbezit tegenwoordig maar op de omschakeling. Juist dan zou een type Veerman veel makkelijker een leuke club kunnen vinden. En zijn transfersom van 300-400k is voor een club als Apoel een lachtertje. Bovendien is het salaris van Veerman een schijntje vergeleken met die van Reza.
    Verder heeft iemand als Reza zich al financieel onafhankelijk gespeeld. Daar staan verder leuke clubs als Charlton, Luik, Heerenveen tussen.
    En neen, ik ben allesbehalve fan van Reza, maar ik vind Veerman simpelweg een spits die totaal en dan ook totaal ongeschikt is voor een 433 systeem danwel in een systeem op balbezit gericht.

    Leuke dooddoener trouwens die goed bij je past: 'het is idd een talent, maar het is altijd maar de vraag hoe het eruit komt'. Nu nog zien of het er bij jou uitkomt ;)
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    maandag 23 juli 2018 om 19:11
    SCH-FCG dit seizoen, vond ik Veerman een van de "irritantste friezen" op het veld. Reza had wel een actie maar.. Veerman speelde gewoon beter in het team... Vond dat wel een beetje goed voorbeeld van de verhoudingen voor SCH in die optiek, als ik vooral de SCH-fans zo lees.

    Reza schijnt meer een 'nomade' te zijn in die zijn, en probeert waarschijnlijk wat op te vallen/zich in de kijker te spelen?
    Vind ik leuk
    Objectief +3035
    dinsdag 24 juli 2018 om 16:18
    Reza een actie? Reza heeft helemaal geen actie. Reza is puur een spits voor de combinatie en in de kleine ruimte die op het juiste moment voor de goal staat.
    Veerman zit in de emotie bij de Friezen. Het is een cultheld, een gewone jongen met een gewone naam, waarmee de fans aldaar zich kunnen identificeren. Echter Veerman is totaal geen spits voor in de combinatie of het positiespel. Dat is ook de reden waarom Heerenveen het niet in hem ziet zitten en hij gebruikt werd als supersub.
    Bij een club die speelt op de omschakeling of counter zou Veerman (hij is snel) zeer goed uit de voeten kunnen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    dinsdag 24 juli 2018 om 16:33
    ja 'actie'.. een versnelling met een 1-2tje idd. zo kon ie nog es een mannetje voorbij, en schieten... of soms es afleggen, maar dat laatste deed hij afgelopen seizoen te weinig.(denk dat Reza, afgelopen seizoen, vooral voor/tegen zichzelf aan het voetballen was).

    Noem het bevooroordeeld, maar zo'n Reza, verneem je wel aan dat het toch veel meer een 'haantje'is, dan bv Veerman, die véél nuchterder daarin is. En dat zie je dan bv zó terug in het spel.
    Vind ik leuk
    Objectief +3035
    dinsdag 24 juli 2018 om 17:03
    Zo'n actie heeft hij zeker aangezien hij sterker in de combinatie dan Veerman is. Afgelopen seizoen speelde Reza vooral in de eerste helft tegen zichzelf. Dat had ook te maken met privé problemen zoals hij later omschreef. In de tweede helft van het seizoen speelde hij mijns inziens prima (en kwamen ook de goals).

    Veerman zou zich wat meer uiten in het veld en dus in z'n spel ipv zich te beklagen na elke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    dinsdag 24 juli 2018 om 17:29
    Veerman moet zich idd meer laten gelden, die laat zich te makkelijk 'naar achteren dringen in de pikorde', en als spits móet je altijd hongerig zijn naar meer.
    Ik vond Veerman het prima doen als aanspeelpunt, maar ook wel als afmaker.

    Zowel Utrecht als Emmen hadden interesse om Veerman over te nemen, had ik gelezen? Hoezo doet SCH hem niet gewoon een betere aanbieding?
    Is Veerman zó 'beperkt' dan?

    Reza wil zélf weg: naar het buitenland, nog even een leuk contractje tekenen om zn banksaldo op te krikken. Beetje een broodvoetballer(13 in een dozijn, Leuk spelertje, die Reza, maar mist karakter om zich echt bij een club te ontwikkelen, jammer ergens, maar dat is de invloed van het geld tegenwoordig. Je kunt het spelers als Reza, ook niet kwalijk nemen. In vroeger tijden werden dit soort spelers juist de culthelden bij een middenmoter of subtopper bv, en had je weer eens een selectie die na een jaartje bij elkaar, de EL in kon bv!
    Vind ik leuk
    Objectief +3035
    woensdag 25 juli 2018 om 08:36
    Veerman is allesbehalve een aanspeelpunt. Hij is namelijk erg zwak in de passing en ziet het spelletje minder goed dan bijv. Reza.
    Veerman is zeker te beperkt voor de subtop. Hij zou veel meer tot z'n recht komen bij een club uit het rechter rijtje dat vnl. op de omschakeling speelt. Het oogt allemaal leuk zo'n grote, snelle vent, maar het is in 90% van de gevallen erg lomp en ongecontroleerd.
    Wat betreft Reza ben ik het helemaal met je eens. Die jongen wilde de club die hem heeft opgeleid terugbetalen door 2 seizoenen te knallen. Dat is redelijk uitgepakt (eigen alleen in zijn eerste seizoen). Die jongen is nu begin 30'er en kiest zoals veel voetballers nu voor het geld. Wanneer zo'n jongen wat eerder tot bloei was gekomen, had hij z'n schaapjes nu al op het droge gehad, en kon hij nog 2 seizoenen mee in de subtop.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:57
    Geen slechte club voor hem, zeker met zijn leeftijd. Kan hem niks anders dan succes wensen
    Vind ik leuk
    Teo Smith +26658
    zondag 22 juli 2018 om 14:01
    Zou wat voor ado zijn geweest.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5000
    zondag 22 juli 2018 om 14:15
    Jammer dat Reza Nederland gaat verlaten, al denk ik dat hij op de bank komt bij de echte top. Voor de subtop zal hij zich inmiddels wel te groot hebben gevoeld.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 14:25]
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:11
    Komt van Charlton Atltic hé
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6353
    zondag 22 juli 2018 om 14:31
    Zelfs het niveau van Cyprus ligt hoger dan Nederland.
    Wat zijn we afgegleden de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Basschot +1904
    zondag 22 juli 2018 om 14:36
    Cyprus is dit jaar niet goed begonnen. Geen CL! Andere club ligt er al uit. Weinig Cypriotisch aan. Clubs speieh vAak met 10 niet Cyprioten.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:38
    Apoel zit er op het moment alleen niet echt lekker in. Voorronde CL uitgeschakeld door de nummer 1 van Litouwen..😉
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    zondag 22 juli 2018 om 15:14
    Niveau weer vandaag. Normaal reageren op elkaar zit er niet. Jammer.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:10
    Wat een rust vandaag op vp zeg heerlijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Transfervrije Ghoochannejhad rondt transfer naar Cypriotische kampioen af