De Mos snapt Nederlandse topclubs niet: 'Hebben zitten slapen'

De Mos snapt Nederlandse topclubs niet: 'Hebben zitten slapen'

Gepubliceerd: zondag 22 juli 2018 om 21:50zo 22-07-2018 om 21:50

De Nederlandse topclubs hebben zitten slapen, stelt Aad de Mos. Volgens De Mos hadden Ajax, Feyenoord en PSV moeite moeten doen om Arnaut Groeneveld binnen te halen. Groeneveld speelt inmiddels voor Club Brugge, waar hij tot nu toe indruk maakt.

'De topclubs in Nederland hebben zitten slapen. Hij had een geweldige aanwinst geweest', schrijft De Mos op Twitter. Hij sluit af met de hashtag topper. Groeneveld ruilde NEC twee maanden geleden in voor Club Brugge. Voor de Belgische club maakte hij zondagavond zijn debuut tegen Standard, een wedstrijd om de Belgische Super Cup. Hij was bij de 1-0 van Hans Vanaken verantwoordelijk voor de assist. 

Poll

Eens met De Mos?

(825 stemmen)

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
zondag 22 juli 2018 om 21:51
Als Aadje mosterd na de maaltijd het zegt zal het wel een flop worden joh 🤣.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 21:52]
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 21:57
Iedereen, Aad voorop, had toch allang kunnen zien dat Groeneveld tegen Standard de assist voor de 1-0 zou gaan geven ;)
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 23:05
Toch knap om na 1 wedstrijd al met zo'n conclusie te komen. Boetius had bijvoorbeeld ook een doelpunt in zijn debuutwedstrijd tegen de rivaal. zie wat er van terecht is gekomen.

Me vader heeft al jaren een seizoenskaart van NEC en hij vind hem zelfs bij NEC in de keuken kampioen devisie niet veel bijzonders.
Vind ik leuk
ppdf +1220
maandag 23 juli 2018 om 07:33
Ik heb ook al jaren een nec seizoenskaart en hij is een speler met enorm veel kwaliteiten. Hij heeft bijna alles. Hij is snel. Technisch..kan een doelpunt maken. Het is alleen niet echt een fijne jongen. Niet voor de trainer en niet voor Zijn medespelers. Als het hem niet zint dan iw hij moeilijk en krijgt nogal snel vedette neigingen. Was na zijn doelpunten in jong oranje alleen maar bezig met een transfer en deed er niets meer aan. Maar hij kan echt verschrikkelijk goed voetballen. Als ze dat er uit krijgen in België is het gewoon een top speler.
Vind ik leuk
#Keizerout +41179
maandag 23 juli 2018 om 07:33
Als je het over je vader hebt ben ik heel erg benieuwd of je je echte naam hebt gebruik voor je profiel. Zo ja, kan je vader weleens gelijk hebben.
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 14:16
Hij heet Judas
Vind ik leuk
Morris +23597
zondag 22 juli 2018 om 21:53
Aad aad aad..

Wat een geblaat..

Ik Voeg woorden bij mijn daad..

Ik zeg tegen mijn meissie: lekker hè dat zaad..

🤓😎😋😜
Vind ik leuk
Midden-Noord +94654
zondag 22 juli 2018 om 22:02
Maanzaad morris?
Vind ik leuk
Filip_FCU +11883
zondag 22 juli 2018 om 22:04
Niveautje hoor
Vind ik leuk
Hoogeveen +6063
zondag 22 juli 2018 om 22:56
Ik kan rijmen en dichten:

Ik loop over de brug met een vinger in mijn neusgat....

Het rijmt niet maar het dicht wel
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 23:02
Niveau below zero... en ook nog 6 likes.. thoud niet op
Vind ik leuk
Morris +23597
zondag 22 juli 2018 om 23:22
Precies mijn vergelijking met de opmerking van aad..

Krijg ook een podium
Vind ik leuk
Sanders +4232
maandag 23 juli 2018 om 02:14
Gast hoe oud ben je
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 21:53
Voor meer dan de helft in de kleredivisie is 1 miljoen het faillissement...zo treurig is het al in Nederland
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 23:40
De "kleredivisie" is anders een prima voorbeeld voor de competities waar jij wss met je hand in je broek naar zit te kijken. Nee geef mij de eredivisie maar ipv al die ballerinatjes die overbetaald worden met geld gefinancierd door die oliesjeiks.
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 00:23
Dat is een competitie waar je 9 van de 10 wedstrijden denkt...apekutteveen tegen vingeremerin is leuker om naar te kijken.

In Engeland heb je elke week minimaal 4 top wedstrijden en hier heb je ajax tegen psv en feyenoord en dat was het en de rest is om te huilen...niemand kijkt met zijn volle verstand straks naar de graafschap - Emmen of Groningen - Fortuna

En liever een competitie die gefinancierd is dan hier in de nederland aan de bedelstaf en huurspelers die op plastic lopen
[Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 00:25]
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 11:54
Heb afgelopen.seisoen wel eens een potje meegepakt van de PL. Vond het maar matig on eerlijk te zijn. Alleen Tottenham is leuk om naar te kijken, rest valt best mee maar dat is persoonlijk. Hoe jij over de ED denkt, zo denk ik over de PL.
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 12:31
En daarom is de BPL zo populair in de wereld en vooral in Azie en heeft nog nooit iemand kennis genomen van Heracles Almelo of Fortuna Sittard in China ;)
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 13:41
Ja en hoe komt dat denk je? Zou dat misschien iets met geld te maken hebben? Je ziet nu dat Ajax marketing op Azië toepast dat Ajax ook bekender wordt in Azië, PSV koopt spelers uit Mexico en opeens is psv populair in Mexico.
Dit geldt ook voor de competities.
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 13:53
En jij denkt dat Emmen en Heracles ook voet aan de grond krijgen in China en Thailand en dat al die kinderen een shirtje willen van Ard van Peppen?

Buiten Ajax en Feyenoord is de rest van de kleredivisie dorps en streek gebonden en in Engeland heeft elke club...zelfs de Championship wereld bekendheid vanwege de historie
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 14:02
Een aantal clubs ja.. alsof Chinese mensen maar ook iets van de historie van leeds united of dergelijke clubs weet. Ze kennen alleen Chelsea United City Arsenal liverpool en Tottenham puur omdat ze bestookt worden met marketing. En welke historie denk jij aan bij Chelsea of City?

Weet niet of je bekend bent met marketing maar het is een stuk sterker dan jij denkt. Als Heracles het geld had dan hadden ze net als Chelsea etc ook bekend geweest in China.

Sinds een aantal jaar wordt er meer gekeken naar de Ligue 1, denk jij dat dat komt omdat er een ploeg elk jaar standaard kampioen wordt of omdat alle wedstrijden zo goed zijn? Nee omdat een aantal oliesjeiks geld willen verdienen en dat doen o.a. door reclame te maken in Azië.
Vind ik leuk
Counterattack +11383
maandag 23 juli 2018 om 02:57
Gezondverstand krijgt toestemming om zijn avatar aan te passen.
Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 11:55
Eindelijk! Maar wat moet ik als avatar gebruiken..? Geen idee namelijk.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3674
zondag 22 juli 2018 om 21:55
Ik heb de wedstrijd opstaan, maar hij was idd zeer aanwezig in de eerste helft , eerste wat bij mij opkwam was idd ook waarom heeft AZ deze gozer niet opgepikt. 2e helft tot nu toe wel vrij onzichtbaar maar heel Brugge wordt terug gedrukt door standaard.
Vind ik leuk
AZistheclub +2385
zondag 22 juli 2018 om 21:59
AZ heeft even interesse gehad.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3674
zondag 22 juli 2018 om 22:03
Zonde dat het nergens op uitgelopen is dan. Die hadden we er goed bij kunnen hebben voor op de flanken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94654
zondag 22 juli 2018 om 22:02
Aparte uit-shirts.
Vind ik leuk
RickNoyo +42
zondag 22 juli 2018 om 22:03
1 zwaluw.... We gaan het zien Aadje
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 22:05
Jaaaa na tijdje geworsteld te hebben met social media komt Aadje dubbel zo hard terug met zn statements ... heeeee’s back !!!
[Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 22:05]
Vind ik leuk
Yuri +3581
zondag 22 juli 2018 om 22:05
Net als van Drongelen: 1 zwaluw maakt nog geen zomer...
Vind ik leuk
Thobar +4533
zondag 22 juli 2018 om 23:26
Op het moment meer als een basisspeler bij HSV
https://www.mopo.de/sport/hsv/ploetzlich-chef--van-drongelen-wird-zum-hsv-abwehr-boss-30991740
Vind ik leuk
Rodajc +18119
maandag 23 juli 2018 om 12:23
Dat zegt meer over HSV dan over van Drongelen, na een aardige start was hij gewoon niet meer goed genoeg. Wel veel potentie natuurlijk, maar als hij echt als leider bij HSV wordt gezien vrees ik dat ze niet binnen 1 jaar gaan terugkeren.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
zondag 22 juli 2018 om 22:07
Ajax zzzzzzz
Vind ik leuk
MeAgain +6954
zondag 22 juli 2018 om 22:14
Je moet er ook maar net plek voor hebben. Als je die positie al dubbel bezet hebt, ja wat moet je dan.
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 22:15
Maakte indruk. Maar eind van de wedstrijd doodmoe en was hij op.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2685
zondag 22 juli 2018 om 22:18
Ben het deze keer wel eens met Aadje als Schuurs in de smaak valt dan zou deze jongen dat toch ook moeten doen..
Vind ik leuk
lexy88 +1551
zondag 22 juli 2018 om 22:22
Pff Aad de Mos... kunnen we die gewoon met zijn allen negeren? Ging voor en tijdens het WK ook van links naar rechts met zijn mening, altijd achteraf lullen, die vent blijkt er gewoon niets van te snappen. Next!

On topic: 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst maar eens een heel seizoen zien.
Vind ik leuk
Il Gordo +16839
zondag 22 juli 2018 om 22:22
Beste Aad, waarom heb ik je drie maanden geleden (lees: vantevoren) op Insta, Twitter of Omroep Brabant niet horen verkondigen dat dit iets is voor de Nederlandse top? Misschien omdat je het nu zelf ook pas ziet? Man man man.
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 22:24
Laten we met zn alle naar Aad de mos luisteren.
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 22:35
Nee de Mos, jij bent vroeger lekker bezig geweest. Wat een gelul die de Mos, ga lekker puzzelen of zoiets maar bemoei je niet meer met het voetballen.
Vind ik leuk
Gerro +8444
zondag 22 juli 2018 om 22:49
Ze zullen hem echt wel beoordeeld hebben en hun conclusies getrokken hebben.
Vind ik leuk
Stom +532
zondag 22 juli 2018 om 22:51
Beetje gemakkelijk roeptoeteren van Aadje.

Feyenoord en PSV waren helemaal niet op zoek naar een aanvaller. Ajax was nadrukkelijk op zoek naar een ervaren aanvaller. Geen van allen hebben een andere jonge aanvaller gehaald deze zomer. Dus hoe kan hij nou weten dat zij zaten te slapen?
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 23:00
En dat is de nl top 4, liever een dure buitenlander dan een goedkope maar betere nederlander. Is al zo vaak voorgekomen dat ze het niet aandurven waarna blijkt dat ze toch liggen te slapen. Tis maar goed dat andere europese competities wel het vertrouwen hebben in NLse spelers (lees, vormer, van dijk, hateboer en nog meer) zodat we toch nog een NL elftal hebben. Tja, zoveel voetbalverstand loopt er dus niet echt bij de top. Angst dat het niks wordt regeert
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 23:04
Lees liever een reactie van aadje mosterd dan van sjakie zwartkijker
Vind ik leuk
El Cazador +8575
zondag 22 juli 2018 om 23:41
ik lees het veel liever anders om wat Sjaak is tenminste goud eerlijk en De Mos goud eerlijk voor zijn portemonnee
Vind ik leuk
Shelbourne +5855
zondag 22 juli 2018 om 23:07
Allemaal erg voorbarig en bovendien is het de vraag of die jongen zo ontzettend goed is of dat de Belgische competitie ook weinig voorstelt.

Leek me bij NEC en Jong Oranje een goede speler, maar ik had eerder verwacht dat hij naar een Groningen, PEC Zwolle of Willem II zou gaan. Dat het Club Brugge is geworden is hartstikke leuk voor die jongen en ik hoop dat hij het goed doet. Maar voor een jongen van NEC naar Ajax, PSV of Feyenoord gaan is wel een hele grote stap.
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 23:29
Ik zag Groeneveld al tijdens de trip in zuid Amerika en daar was hij een van de uitblinkers. Speelde zeer degelijk. Als het bedrag klopt 1 miljoen dan is dat echt een koopje. Is bande nou echt beter dan Groeneveld?
Vind ik leuk
Futjebal +2615
zondag 22 juli 2018 om 23:36
PSV heeft helemaal niet zitten slapen..deze jongen heeft lang bij PSV gespeeld maar is weg gestuurd. Gedrag was niet goed
Vind ik leuk
El Cazador +8575
zondag 22 juli 2018 om 23:40
Nee, Aad de Mos ze hebben niet zitten slapen.
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Dus kom met je ongezouten weinig onderbouwde kritiek na het seizoen, mafkees
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14918
maandag 23 juli 2018 om 04:41
Aad de Mos snapt sowieso maar weinig.

Bandé was volgens deze meneer ook zo geweldig, toen was t ook onbegrijpelijk dat de Nederlandse topclubs niet achter hem aan zaten. Maar na een slechte tweede seizoenshelft was het ineens onbegrijpelijk dat Ajax hem gekocht had.
Het is maar net hoe zn neus staat..

Vind ik leuk
maandag 23 juli 2018 om 07:00
Daar hebben we Gossie Mossie weer.
Loopt weer eens een speler te hypen .
Ik heb Groeneveld een aantal keer live zien spelen en toen vond ik hem bij NEC redelijk spelen en ook niet meer dan dat.
Zou bij de subtop clubs mischien een aanwinst voor in de breedte zijn geweest. Laat hem eerst even 20 wedstrijden zo spelen dan praten we weer verder.
Vind ik leuk
VelpNL +16
maandag 23 juli 2018 om 10:20
Ik heb op fr12 39 keer geroepen dat we Groeneveld en kardioglu moesten halen maar martin leest gewoon te weinig. Maar wij komen dan met ayoub. Deze 2 spelers met een enorme potentie hadden veel restwaarde gehad en had je flink mee kunnen cashen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws