Feyenoord stalt talent in Keuken Kampioen Divisie: 'De spelers waren enthousiast'

    Feyenoord stalt talent in Keuken Kampioen Divisie: 'De spelers waren enthousiast'

    maandag 23 juli 2018 om 07:50

    Emil Hansson is blij met zijn overstap van Feyenoord naar RKC Waalwijk. De Keuken Kampioen Divisie-club huurt de aanvallende middenvelder voor één seizoen.

    Hansson debuteerde zaterdag voor RKC in de oefenwedstrijd tegen VV Oosterhout en stelde niet teleur: met een doelpunt en handvol assists had hij een groot aandeel in de 0-12 overwinning. Hij kijkt uit naar het spelen van 'echte' wedstrijden, iets wat bij Jong Feyenoord niet mogelijk was. "Dat komt niet in een echte competitie uit. Dan speel je een heel jaar vriendschappelijke wedstrijden. Je raakt er ook uit beeld voor de Noorse jeugdselecties", vertelt de twintigjarige middenvelder aan het Brabants Dagblad.

    Het feit dat Fred Grim sinds deze zomer aan het roer staat bij RKC, was voor Hansson één van de belangrijkste redenen om voor de Waalwijkse club te kiezen. "De spelers die ik er bij Feyenoord over sprak waren enthousiast over Fred Grim", zegt hij. "Bovendien is de eerste divisie met clubs als FC Twente, Roda JC en Sparta er een stuk sterker op geworden. De weerstand is groot. Daar kun je alleen maar veel van leren." Bij Feyenoord stokt de teller van Hansson vooralsnog bij drie competitiewedstrijden.

    Plaats een reactie

    maandag 23 juli 2018 om 07:56
    Totodivisieclub Feyenoord, welke tevens speelt om de Amstelbeker, verhuurt een speler aan Keukenkampioenendivisieclub RKC.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18036
    maandag 23 juli 2018 om 08:00
    Je bent in de war :)
    Kpn eredivisie, Toto knvb beker.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 08:04
    Als ik nu maar geen geldboete krijg.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18036
    maandag 23 juli 2018 om 08:08
    Dat verwacht ik niet.

    Hoop dat Hansson basisspeler wordt bij Rkc. Vind het n leuke speler.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 08:11
    Leuk misschien ja. Hopelijk niet net als Gustafson, al ben ik er bang voor.

    Van Schuurman had ik ook meer verwacht.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18036
    maandag 23 juli 2018 om 08:15
    Ja ik ook. Zelfde met Malacia was niet één vd grootste talenten bij Feyenoord maar breekt wel eerder door dan diegenen die je verwacht. Denk dat uitlenen wel goed is. Kan hij iig spelen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    maandag 23 juli 2018 om 08:52
    Ze hadden hem vorig jaar al moeten verhuren.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3646
    maandag 23 juli 2018 om 12:18
    Had ook van Schuurman meer verwacht, maar naar Willem 2 uitlenen was een fout, elke keer dat hij goed speelde werd hij gelijk weer op het bankje geplaatst. Laten we trouwens niet over NEC hebben
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 12:41
    Maar je hoopt toch, dat hij de beste van Willem II is, na een paar maanden.
    En dan stelt de trainer hem wel op.

    Dat hij de voorkeur geeft aan eigen spelers, dat lijkt mij logisch, als het nivo hetzelfde is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8800
    maandag 23 juli 2018 om 07:56
    Nog effe bikkelen jonge en gewoon goed je best doen en gauw weer terug naar Feyenoord thuis 😉
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 08:01
    hoop het maar denk dat ie helaas eerste nooit echt zal halen bij ons.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8800
    maandag 23 juli 2018 om 10:37
    Tja laten we de hoop erin houden ons talenten krijgen dit seizoen flink de kanssen om zich te bewijzen in het eerste.
    Dus je weet nooit voor hem volgend seizoen 😉
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    maandag 23 juli 2018 om 08:05
    Succes emil.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 23 juli 2018 om 08:40
    Mandenmakers in de Keukenkampioen divisie, zou dat gevoelig liggen bij die Ben?
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 09:24
    Nee dat ligt natuurlijk noet gevoelig, keukenkampioen is van mandemakers;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 23 juli 2018 om 10:15
    Die boef heeft werkelijk die halve markt in handen. Mijn vrouw heeft ooit eens een reclamecampagne aan hem mogen presenteren, het is mij er wel eentje, hoor. Knap om zo'n imperium op te bouwen.
    Overigens was mn oude grap: dat gaat wat worden, de Grolsch Veste in de Jupiler League 😜
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1241
    maandag 23 juli 2018 om 08:53
    Wel zorgelijk dat dit al de zoveelste speler is die aangeeft dat de wedstrijden van Jong Feyenoord eigenlijk nergens op slaan. Daar wordt geen enkele speler beter van. Al hoorde ik dat het dit jaar wellicht anders geregeld is, maar dat weet ik niet zeker?
    Vind ik leuk
    tremere +596
    maandag 23 juli 2018 om 09:22
    https://nos.nl/artikel/2214368-feyenoord-komt-met-zelfstandig-beloftenteam.html

    Beter dan het was maar nog steeds niet optimaal.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1241
    maandag 23 juli 2018 om 09:29
    Thanks! idd nog steeds niet optimaal, maar zoals vorig jaar was belachelijk.
    Vind ik leuk
    tremere +596
    maandag 23 juli 2018 om 09:31
    Ja idd, ben normaal gesproken redelijk positief over ons bestuur, maar het niet meedoen aan het piramide systeem met een Jong Feyenoord vind ik echt zonde.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1241
    maandag 23 juli 2018 om 09:35
    Same here, laatste jaren wordt de club prima bestuurd maar dit was echt een gemiste kans.
    Vind ik leuk
    Nielsk +788
    maandag 23 juli 2018 om 10:18
    Achteraf gezien hadden ze in moeten stappen, hoewel ik het nog steeds een raar iets vind dat een KKD club dan tegen een veredeld onder 19 team speelt en dan bijna tegen een eerste elftal speelt, soort van competitie vervalsing.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 23 juli 2018 om 10:18
    Absoluut een gemiste kans. Maar dan meer uit principe, Vraag is nl. wel of ze bijv. bij Ajax die investeringen terugverdienen. Want wat goed is, gaat toch wel naar het eerste, en wat niet goed is vertrekt ook daar. En regelmatig transfervrij, lees ik de laatste tijd op VP.
    Vind ik leuk
    Nielsk +788
    maandag 23 juli 2018 om 10:16
    Hopen dat hij daar zijn kans pakt en groeit als speler, Hansson kan nog van waarde worden. Als het maar geen Rashaan, Schuurman, Slabbekoorn wordt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord stalt talent in Keuken Kampioen Divisie: 'De spelers waren enthousiast'