Update: 'Mourinho loopt wéér blauwtje: Godin wil niet naar United komen'

    Update: 'Mourinho loopt wéér blauwtje: Godin wil niet naar United komen'

    donderdag 9 augustus 2018 om 14:20

    Manchester United waagt op Deadline Day een poging om Diego Godin naar Old Trafford te halen. De Premier League-club heeft contact opgenomen met zijn werkgever Atlético Madrid.

    Dat meldt Sky Sports in Engeland. United-manager José Mourinho heeft deze transferzomer al diverse blauwtjes gelopen en wil hoe dan ook nog een centrale verdediger aan zijn selectie toevoegen voor de transferwindow gesloten is.

    United heeft het deze zomer geprobeerd bij Toby Alderweireld, Harry Maguire, Yerry Mina en Jerome Boateng, maar kreeg tot nu toe telkens nul op het rekest. Sky Sports schrijft dat Mourinho 'desperate' is en zijn pijlen nu gericht heeft op Godin.

    Opvallend genoeg hoeft Mourinho niet diep in de buidel te tasten om de Uruguyaanse WK-ganger (32) naar Old Trafford te halen. Het schijnt dat Godin in zijn Atlético-contract een afkoopsom van twintig miljoen euro heeft staan. Als Godin zelf de transfer naar de Premier League wil maken, hoeft United alleen maar dat bedrag op tafel te leggen.

    Update 14.20: Het is Manchester United niet gelukt om Godin bij Atlético weg te halen. De verdediger voelt niets voor een overstap naar Old Trafford, omdat hij met de Spaanse club al een akkoord heeft bereikt over een nieuw contract. Dat meldt Sky Sports. De zoektocht van Mourinho naar een centrale verdediger gaat dus verder.

    Plaats een reactie

    RtdDub +13053
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:40
    Godin gaat helemaal nergens naar toe. Die wil kampioen worden in Spanje
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:43
    We hebben het over een speler die alles heeft meegemaakt met Atletico en misschien openstaat voor verandering dus waarom niet? Overigens, kan hij financieel ook op vooruit gaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:57
    Godin is atletico , daarnaast het gare manchester voor het mooie Madrid hmmm lastige keuze ja
    Vind ik leuk
    goekie4 +1665
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:09
    Alleen al voor het weer zou ik bij Atletico blijven.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:25
    Alleen al voor Mourinho
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:36
    Hahaha... i feel ye.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13053
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:33
    Maar we hebben het ook over huidige club die meer kans op de landstitel en\of CL heeft dan zijn eventuele nieuwe.
    Als Griezman Atletico boven Barca verkiest, waarom zou Godin dan in godsnaam Utd boven Atletico gaan kiezen?
    En ja, ik weet dat het 2 verschillende personen zijn.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10813
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:20
    Ik denk dat hij niet met Jose wil werken, geef hem eens ongelijk.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32099
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:20
    Of misschien wil ie wel kampioen worden in Engeland?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13053
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:22
    Atletico maakt veel meer kans om in Spanje kampioen te worden dan Utd in Engeland.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32099
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:23
    Het maakt me geen ruk uit waar ie gaat spelen ;-))

    Ik zie wel wie waar rondwandelt als de competities begonnen zijn.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13053
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:26
    Nog een paar uur en dan is dat geouwehoer in Engeland weer klaar.
    In de rest van Europa zit ook wel wat geld hier en daar maar dan hoef je in elk geval niet meer benauwd te zijn dat fucking Huddersfield je beste speler effe komt ophalen.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1951
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:24
    Dan moet je op t moment vooral niet naar United gaan. Alle voortekenen voor een ruk seizoen en een puinzooi zijn aanwezig, het rommelt nu al gigantisch en de concurrentie is er flink op vooruit gegaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:32
    Sluit ik me volledig bij aan, buiten dat word dit Mourinho's 3e seizoen bij United. Mourinho heeft een bepaalde reputatie als het aankomt op zijn 3e seizoen bij dezelfde club. 😉
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3041
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:12
    Nee hij gaat niet naar Liverpool ;)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12708
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:40
    Wel een goede verdediger natuurlijk..
    Vind ik leuk
    6ix9ine +500
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:40
    20 miljoen voor Godín is ondanks zijn leeftijd een koopje in deze markt. Dit zou een hele goede versterking zijn voor Man U
    Vind ik leuk
    ElMauronee +102
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:06
    Zet daar een alderweireld naast en je hebt een prima verdediging
    Vind ik leuk
    6ix9ine +500
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:09
    Bailly lijkt ne ook voldoende
    Vind ik leuk
    ElMauronee +102
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:22
    Zou kunnen alleen met een godin heb je niet nog een type godin ( Bailly ) nodig.
    Vind ik leuk
    6ix9ine +500
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:04
    Ja daar heb je wel gelijk in ja
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9050
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:42
    Investeren in oude spelers..... Paniek manchester?
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:11
    Oud misschien, maar wel kwaliteit en daar kijkt men in de Europese top eerst naar, in Nederland lijkt het haast verboden een speler van 30+ te nemen. Komt denk ik door alle recente Europese successen o_O
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk
    Blindsy +11122
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:42
    Begint een beetje een paniekerige man te worden, die Mourinho..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:46
    Lijkt van bronckhorst wel
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:46
    Heeft nog niet door dat spelers hem wel door hebben....
    En alleen willen komen als de berg geld ECHT hoog is....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:47
    José blaast graag van de toren, maar als er nog 0 op het request staat dan ga je toch niet lekker slapen😂 goede aanwinst voor manU maar beter blijf Godin bij atleti en strijd om het kampioenschap
    Vind ik leuk
    ElMauronee +102
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:08
    Manchester United zit meer tegen het kampioenschap aan dan Atletico. Daarintegen komt atletico verder in de champions league.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:33
    Heb je gelijk in!! Dat zeer zeker. Maar ik blijf van mening dat ik Godin liever bij atleti zie qua spel en t liefst in 442 systeem
    Vind ik leuk
    Gill +16
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:48
    United is zo een lelijke club geworden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:49
    Voor 18.00u nederlandse tijd tekenen dan geloof ik in een voetbal transfer wonder!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4447
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:50
    Goede speler, zou zo nog drie jaar van waarde kunnen zijn. Anderzijds is het vanuit Atletico geen stap vooruit om naar United te gaan, anders dan het financiele gedeelte.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1264
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:52
    Nu worden ze wanhopig daar in manchester!
    Vind ik leuk
    Arvin +3563
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:52
    Mourinho wil weer even wat kapitaal verdampen. Die kerel heeft toch geen restwaarde meer en gaat Spanje waarschijnlijk niet verlaten. Mourinho is echt alle durf en lef kwijt en durft alleen maar de gevestigde namen te halen. Hoelang gaat United hier nou nog mee door. Weg met Mourinho daar.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3509
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:55
    Ze laten hem zn contract uitdienen, investeren niet meer in hem, pakken een verloren jaar en volgend jaar mag een nieuwe coach weer aankopen doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:03
    Op zijn leeftijd nog naar de zwaarste competitie met een grillige trainer , lekker in Spanje blijven zitten waar je zeker in de top drie en dit jaar misschien wel meedoet voor het kampioenschap nee lekker in Spanje blijven
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26197
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:07
    Mourinho en oude spelers.. Altijd hetzelfde liedje!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:15
    In Italië vallen ze er niet over.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26197
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:56
    Klopt. Alleen zou het aardig zijn als Mourinho de jeugd eens een kans geeft. ManU heeft ook nog eens een prima jeugdopleding ook!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:25
    Die kijkt alleen naar prijzen, Mourinho is van het hier en nu. Altijd al geweest ook.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26197
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:47
    De laatste jaren is hij niet meer zo succesvol met het hier en nu. Er is meer nodig dan alleen routine.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:15
    BREAKING: Atletico Madrid reject Manchester United's approach for defender Diego Godin, according to Sky sources.

    https://twitter.com/SkySportsNews/status/1027512429675143168
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6151
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:16
    Hahaha heerlijk toch dit. Elke Engelse club doet mooie aankopen en bij Mourinho mislukt alles.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2397
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:16
    Paniek in de tent bij Mourinho. Die denk ff in een poep en een scheet een transfer van Godin te kunnen regelen. Wat een arrogantie.
    Vind ik leuk
    Hesses +974
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:40
    Blind moet wel heeeel slecht zijn als ze zo graag een defensieve speler willen hebben maar hij blijkbaar niet goed genoeg is voor Man U.
    Gelukkkig issie naar een team gegaan dat al 4 jaar nix wint dus zal de druk niet zo hoog zijn. ;-)
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:50
    Pure paniek daar in Engeland. Chelsea en United zijn simpelweg te laat in actie gekomen. Vind de aankopen van Chelsea ook vrij matig. Jorginho vind ik de enige aankoop die het écht wat toevoegt. Vind Chelsea sowieso een verschrikkelijke club. Dat leenstelsel met al die jonge gasten zou verboden moeten worden. Vorig seizoen hadden ze iets van 38 spelers verhuurd, gaat nergens meer over.
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:23
    Wat zal Mourinho chagrijnig zijn morgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:25
    Hopelijk morgenavond helemaal nadat Leicester heeft gestunt op Old Trafford.
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:33
    Dan gaat hij helemaal uit zijn dak. Goeie televisie.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:25
    Zal wel eens het laatste seizoen kunnen worden voor Mourinho.
    Mag blij zijn als hij 3de of 4de kan worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:28
    Geef ‘m eens ongelijk
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:30
    Vind het eigenlijk belangrijker of Zuidam achter de schermen nog bezig is met Bahebeck.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:32
    Zou de man dan nu toch weer bij Matthijs uitkomen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:34
    Ja hij heeft natuurlijk Daley Blind voor die positie gehad en al die genoemde spelers weten dat ze die prestaties nooit kunnen overtreffen.
    Faalangst voor de schaduw van de legende heet dat😉😉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:37
    Wie wilt er nou nog onder Mourinho werken. Meest verschrikkelijke coach ever.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:37
    Man united moet andere trainer halen
    Vind ik leuk
    Champ1 +248
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:38
    Hier bij ons in Rotterdam loopt nog wel een goede cv man u en niet duur zijn voornaam is erik
    Vind ik leuk
    Gerro +6476
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:40
    Godin speelt bij een.prachtige club met een fantastisch publiek waarom zou hij ook naar Man U willen. Wel erg voor Jose dat zelfs verdedigers niet meer in zijn afbraakvoetbal mee willen komen doen.
    Vind ik leuk
    SvL +275
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:41
    Het cement van de verdedigingsmuur van Athletic krijg je niet. Wat een beest.
    Vind ik leuk
    Schaar +1493
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:46
    Atleti.

    Athletic is Bilbao
    Vind ik leuk
    SvL +275
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:51
    Nounou sorry dat ik een letter vergat in m’n bericht. AtheleticO!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 14:51]
    Vind ik leuk
    Schaar +1493
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:36
    Het is Atletico Madrid en Athletic de Bilbao. 😉
    Vind ik leuk
    SvL +275
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:37
    Allee jij wint hahaha!!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:43
    José passé..😂
    Vind ik leuk
    Christiano +1092
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:46
    Mourinho heeft zijn aantrekkingskracht verloren.
    En hij heeft van United een schijtploeg gemaakt waar spelers niet graag meer naar toe komen
    Vind ik leuk
    Foebele +54987
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:53
    Onsamenhangende bedoeling en inderdaad, ook ik ben van mening dat zijn magie is uitgewerkt.
    Vind ik leuk
    Foebele +54987
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:52
    Mourinho's magie is al een tijdje over, je kunt nu eenmaal niet eeuwig aan de top blijven. United zal denk ik niet zo snel meer zo dominant zijn als ze waren onder Ferguson.
    Vind ik leuk
    Speytuut +67
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:29
    Als mourinho vertrekt komen die spelers vanzelf weer ;)
    Vind ik leuk
    Cookee +10594
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:59
    Kope kope kope.
    Breekt er wel eens jeugd door in Engeland?
    En onze talentjes gaan daarheen... kansloos dus.

    Godin is gewoon een spaanse Jodin. geinponem met humor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Mourinho loopt wéér blauwtje: Godin wil niet naar United komen'