FC Twente kan oude bekende terughalen: Ik hoop dat het gaat gebeuren

    FC Twente kan oude bekende terughalen: "Ik hoop dat het gaat gebeuren"

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:51

    Als het aan Bilal Ould-Chikh ligt, speelt hij komend seizoen in de Keuken Kampioen Divisie bij FC Twente. Hij ziet een terugkeer helemaal zitten.

    "Er is nog niet echt contact geweest, maar ik sta er zeker voor open om terug te keren bij deze mooie club", laat de linksbenige aanvaller weten aan Twentefans.nl. "Ik hoop nog dat het gaat gebeuren. We gaan het zien."

    Ould-Chikh is transfervrij na zijn vertrek bij FC Utrecht eerder deze week. In de Domstad werd zijn contract ontbonden. In 2015 maakte Ould-Chikh voor één miljoen euro de overstap van Twente naar Benfica. Zijn Portugese avontuur liep uit op een deceptie.

    Afgelopen seizoen kwam Ould-Chikh tot slechts tot 42 minuten in de Eredivisie en elf Jupiler League-optredens met Jong FC Utrecht. Ook werd hij in maart door trainer Jean-Paul de Jong weggestuurd tijdens de training.

    Poll

    Stelling: Twente moet Ould-Chikh terughalen

    (1910 stemmen)

    Plaats een reactie

    |Ajax| +1122
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:53
    Goede deal voor Fc Twente!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:11
    Ik hoop het. Erg hoopvol waren zijn laatste jaren niet.
    Vind ik leuk
    Arvin +2411
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:11
    Heeft niet voor niks op z'n 16de al z'n debuut gemaakt voor Twente en voor 1,25 miljoen (niet 1 miljoen zoals vp zegt 😂) verkocht. Met vertrouwen komt die er wel weer.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:49
    Hij moet van ver komen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1597
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:07
    vertrouwen haha deze jongen is niet voor niets weggestuurd.
    deze jongen denkt dat hij zo geweldig is dat alles om hem draait en dat hij continu 3 man moet uitspelen ipv simpel te passen .
    ook is zijn mentaliteit erg slecht te noemen want juist hij was het die kritiek had geuit over de jong in de media met alle heisa van dien.
    ook is hij al een aantal keer weggestuurd van de training en deze jongen eiste gewoon een basisplaats in het eerste.
    maar uiteindelijk is het wel zonde want hij heeft wel echt talent maar gaat nooit ver komen.
    Vind ik leuk
    JustH +13033
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:45
    Er is nog geen contact geweest?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:46
    Die selectie heeft inmiddels meer weg van een tombola dan wat anders.
    Vind ik leuk
    Post +175
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:28
    Barry waarom hee ft de selectie meer weg van een tombola omdat er enkele buitenlandse spelers zijn aangetrokken mocht jij er zo over denken dan zou ik zeggen kijk eens naar de rest van de clubs er is geen club die geen buitenlanders in de selectie heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:51
    Deal?? Wat mis ik?
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2337
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:53
    Laat hem eerst 5 kilo aan reet afvallen , daarna mogen ze van mij praten
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:53]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
    En dat zeg jij... Je staat erom bekend in de regio dat jij jezelf bellyshots kan geven.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +387
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
    XD
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2337
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:01
    Maar ik laat geen 20.000 man betalen om me te zien voetballen!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6907
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:19
    Ik heb Bilal nog nooit in zijn blote kont gezien. Jij blijkbaar wel. Heeft hij echt een dikke bips joh?
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2337
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:20
    Ene J.Lopez is er jaloers op.
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:56
    Zou je willen :P
    Vind ik leuk
    JustH +13033
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:47
    Hij is ook de enige in de regio, die vergunning heeft om op de stoep te schijten.
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:56
    "Kom op bezoek bij Barbapappa"? :P
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:58
    zal wel niet bij praten alleen blijven.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1039
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:53
    veel plezier in de KKdivisie... je moet er maar zin in hebben...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:54
    Ja het is meer een straf eigenlijk
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:06
    Speelde met Utrecht2 al in deze divisie en werd daar zelfs van de training verwijderd vanwege gebrek aan motivatie. En nu zn contract verscheurd is heeft hij ineens zin om in dezelfde competitie te gaan spelen? Hoopt een contract en dus inkomsten zeker te stellen denk ik maar zal bij FCT eveneens aan gebrek aan karakter zichzelf niet weten te kwalificeren. Deze knul mist alles om professioneel voetballer te zijn. Te vol van zichzelf en mentaal niet in orde gebleken..
    Vind ik leuk
    maddog66 +13
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:00
    Nik aan toe te voegen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:38
    Je zegt het zelf al bij utreg 2... leeg stadion... stijf onderaan... dat is bij ons precies andersom :)
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:23
    Had zich via Utrecht2 in Utrecht1 kunnen werken maar zoals ik al zei: mist alles om te slagen als beroepsspeler. Utrecht zag dat ieder stukje tijd en energie dat ze in deze jongen staken nutteloos en verspilde moeite was en besloot ondanks contract met hem te stoppen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:50
    misschien wel, maar in de situatie waar Twente nu in zit zou ik hem toch wel weer ophalen en duidelijk aangeven: laatste kans, en prestatiecontract... wil je of wil je niet...
    Vind ik leuk
    Youri99 +8182
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:54
    Haha was die daar niet op een vervelende wijze weggegaan omdat hij het te hoog in de bol had? Correct me if i’m wrong...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:12
    You're wrong.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Hij is weg gegaan omdat die moeilijk deed tijdens contract verlenging. Twente bood hem destijds een contract van 250.000 dat hij te weinig vond als 17 jarige. Toen die 18 werd heeft hij gelijk bij Benfica getekend, daar waar hij eerder verstandig leek te wezen. Hij wou graag bij Twente blijven om te leren en naam te krijgen zoals voorgaanden Elia Arnautovic enz..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    yoshi38 +19
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Naja Naam heeft die wel gekregen toen.. zoals mr. Jamie Fox ooit zong 'she is a golddigger...'
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:25
    Elia komt toch bij ADO vandaan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:21
    Kreeg toch echt naam bij Twente. Maar het klopt, hij komt bij ado vot.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    Youri99 +8182
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:36
    Wou hij niet absurd veel verdienen toen en anders wou hij niet bijtekenen? Staat me iets van bij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:51
    Zou kunnen. Geen overeenkomst bij de contractonderhandelingen dus.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +890
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:54
    Tuurlijk ziet hij dat zitten, is momenteel werkloos..
    Vind ik leuk
    Youri99 +8182
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:02
    21 pas en je carriere al zo verneukt hebben haha, hulde aan de club die hem een kans durft te geven...
    Vind ik leuk
    Thobar +3717
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:33
    Je kan hem ook een prestatiecontract geven, minimumloon + premies en bonussen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:34]
    Vind ik leuk
    Youri99 +8182
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:15
    Inderdaad, grote kans dat het je geen klap kost;)
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2360
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:42
    Wou ik ook net zeggen....dan loop je als club weinig risico en lijkt me een goede manier om zijn motivatie aan te scherpen.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3812
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:18
    Dan is de kans heel erg aanwezig dat hij op amateurbasis gaat spelen ☺️
    Vind ik leuk
    4everfcu +1597
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:11
    dan gaat hij wel in de hoofdklasse spelen betaald tien keer beter.
    Vind ik leuk
    Thobar +3717
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:08
    En belastingvrij! ;-)
    Vind ik leuk
    4everfcu +1597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:19
    ook ja hahaha
    Vind ik leuk
    Thobar +3717
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:30
    Zo erg als vroeger is het niet meer dat zelfs eredivisiespelers van Utrecht liever "amateur" speelden dan bij de FC. Gert van Hanegem en Hennie Lettinck gingen liever bij Holland en All Stars (toen hoogste klasse zaalvoetbal in dat sporthallencomplex a d Cartesiusweg, later indoorkartbaan) spelen dan een nieuw contract.
    Twee enveloppen belastingvrij +...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:06]
    Vind ik leuk
    4everfcu +1597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:45
    ik weet dat nog heel goed hoor ik ben met een aantal in mn jeugd omgegaan en wat dacht je van bep vd scheur met zijn koffertjes.
    tegenwoordig zit ik veel bij de vogels en daar hebben ze ook flinke koffertjes hoor en bij holland nu ook weer.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15542
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:54
    Ik dacht Musterman. Dat zou een grap zijn..
    Vind ik leuk
    Karel235 +212
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
    Als een club als Excelsior deze speler nou eens binnen haald ltjkt me een goede ploeg voor hem. Voor zulke clubs kan hij wedstrijden beslissen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:13
    Bij Utrecht hadden ze met Kali, Barazite, Letscher en Labyad een naam om zgn "lastige" jongens een opstap te geven hun vertroebelde carrière positief nieuw leven in te blazen. Maar zelfs dáár verneukte hij het in tegenstelling tot bovengenoemde namen. Talent genoeg maar niet de juiste mentaliteit om profesioneel voetbal te spelen.
    Vind ik leuk
    Karel235 +212
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:44
    Niet te snel oordelen hij is nog jong
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:36
    Als je op je 21e de laan uit wordt gestuurd vanwege gebrek aan mentaliteit en werklust dan zegt dat alles over dit mannetje en zn wil om te slagen als profvoetballer.
    Vind ik leuk
    Karel235 +212
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:40
    Het is geen makkelijk mannentje, maar laat hem het toch bewijzen bij een degradatie kandidaat in Nederland
    Vind ik leuk
    Wazzupp +588
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
    Haha hangende pootjes
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:57
    Hoeveel spelers heeft FC Twente eigenlijk al gekocht? En waar halen ze het geld vandaan in Godsnaam? En die KNVB kijkt alleen maar toe en deelt soms een boete uit van 7.500 euro, wat een wereld bedrag zeg. Maar criminaliteit schijnt wel te lonen en te mogen, althans in Enschede.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
    Lees eerst eens alles voor je gaat roepen
    Vind ik leuk
    Slayerized +586
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:35
    Zijn pleegmoeder ( een aardvarken) typt zijn berichtjes.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1597
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:13
    zijn reactie slaat nergens op maar om dan over iemand zijn familie te beginnen vind ik pas echt zielig.
    Vind ik leuk
    Slayerized +586
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:27
    Zijn familie? Het is een grapje, wellicht heel flauw, maar zo absurd dat ik er in de verste verte geen echte familie mee bedoel.

    Overigens heb ik het bijgelegd ( hoop ik), zijn bijdrage in een ander topic was goudeerlijk en vanuit zijn hart.
    Vind ik leuk
    VZW291 +557
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:02
    Vraag 1 : 0
    Vraag 2 : investeerders
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:13
    Kopieer je deze reactie nou letterlijk uit een ander topic??
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:16
    Sommige mensen zijn te triest voor woorden. Dom lullen over dingen waar ze geen reet van snappen. Maar dan zie je het logo en dan verklaart dat alles.
    Vind ik leuk
    VZW291 +557
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:17
    Schijnbaar was hij vol wanhoop op zoek naar antwoorden op zijn vragen.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1349
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:22
    Heb je kakkerlak ook weer .... jij praat zo Veel onzin dat je zelf niet meer weet wat je praat .... als je een beetje verdiept dan weet je dat FcFraude de spelers GRATIS ophaalt en alleen salaris betaald
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:48
    Neem een hartpilletje jongen.

    Notoire zeikerds kun je toch niet de mond snoeren.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1349
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:03
    Heb je het tegen de ene kakkerlak hop heb je de andere er ook alweer bij man man
    Vind ik leuk
    4everfcu +1597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:31
    gratis bestaat niet die jongens krijgen gewoon tekengeld hoor.
    Vind ik leuk
    jaccofct +884
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Dus dan maar de competitie in gaan met 12 spelers?
    Vind ik leuk
    4everfcu +1597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:51
    van mij part met 1600 maak mij niet uit maar gratis bestaat niet.
    Vind ik leuk
    Slayerized +586
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:33
    En dat een paar dagen nadat Feyenoord zombies het veld in de fik staken tijdens de JC schaal....
    Vind ik leuk
    4everfcu +1597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:52
    ach je heb ook supporters van clubs die failliet zijn die dan alsnog met vuurwerk gaan lopen gooien zodat de club een boete krijgt.
    of gewoon fakkels in gezinsvakken gooien.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    Slayerized +586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Idioot gedrag, mee eens
    Vind ik leuk
    Gertt +127
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:45
    In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:47
    Laat het toch eens rusten joh.... het is allemaal al geschiedenis.
    Vind ik leuk
    Brinkster +104
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:18
    Blablabla is jouw IQ een afspiegeling van de gemiddelde Feyenoord supporter? Zo ja begrijp ik je domme reactie nog wel ook.
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Gemeente Enschede en Investeerders hebben een zgn noodplan gemaakt, Twente heeft ettelijke miljoenen ontvangen om de begroting rond te krijgen, gunstigere voorwaarden voor de af te lossen lening(en), en het grootste spelersbudget van de KK-divisie daarmee.

    Krom als het mag lijken, scheef als het klinkt m.o.o 'staatssteun': Alle betrokken partijen zitten al tot over de ellebogen hier bij in, ipv het te latten afkabbelen zonder perspectief, gaat iedereen nu 'All in', voor een zgn 'Last Ditch Effort' om Twente zsm weer naar de Eredivisie te krijgen; Daar heeft de club iig de armslag om deze leningen etc in te lossen, dat is in de KK-divisie eerst bevroren.

    Heeft vrij uitgebreid hier op VP gestaan bv, is ook uitvoerig over gediscusseerd.

    Ik denk er het mijne van. Vind de bedragen waar het om gaat, wel een tíkje gortig, maar met de keerzijde: Twente weg... tja..

    'The lesser of 2 evils'....
    T is nu aan dik 22.000 tukkers hopen op het beste: De Dood, of de Gladiolen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    De dood dus, mogen wij alleen maar hopen...
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:29
    Hehe, dr ging zo'n liedje op dat Kasteel toch?

    "Wie gáát er pro-mo-ve-he-ren:

    SP. AR. TA!!"

    Maar het kan nog epischer natuurlijk...

    De Seizoensopener beginnen met absolute 'Madness"...

    Naja... "madness"? :P
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:30]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    tipje mijnerzijds....zou persoonlijk niet zn grote mond hebben met de huidige situatie bij je club....
    Vind ik leuk
    Farmer +11115
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:03
    Waarom niet? Begroting is netjes rond, dus....?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:30
    4-0
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:00
    Ja doen!
    Die gaat zeik maken in het vreemdelingen legioen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:04]
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3218
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:02
    Tja als niemand je meer wilt dan is er altijd nog Twente, die toveren nog wel ergens een oude sok vandaan.........
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Nieuwe sokken! Gevuld tot aan het randje!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:27
    Totaal geflopt bij de FC.. Geen idee of Twente er nog brood in wil zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:08
    Lijkt mij niet. Dit is ook geen gerucht dat bij de club vandaan komt. Volgens mij gewoon een journalist die Bilal een vraag stelt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:11
    Bij Utrecht totaal geflopt.. Maar misschien kan Ted van Leeuwen hem nog oplappen. In ieder geval gratis op te pikken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:47
    Van Leeuwen is niet de trainer hè?
    Maar nee, voor mij hoeft het niet. Ik zie 't niet in hem zitten.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:50
    Klopt. Van Leeuwen is de TD. Hij gaat over het samenstellen van de selectie. Hij geeft Ould-Chick nog een kans of niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:53
    Tuurlijk. Maar die gaat 'm toch niet oplappen dan? Dat lijkt me de taak van een trainer.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Van Leeuwen kent hem vanuit de jeugd..Die beslist of hij een kans krijgt of niet. Het is maar de vraag of hij kan aansluiten bij het eerste van Twente. Bij Utrecht faalde hij ook bij Jong Utrecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:04
    Ja, nog zo'n lastpak erbij. Hadden we er vorig jaar ook al een paar van lopen. Heb je geen zak aan. Er moeten een paar kerels bij.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:04
    Ik las die kop en dacht tadic wil spelen om de prijzen en gaat terug naar Twente!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:07
    Jij bent echt grappig!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:48
    Is wel de meest logische gedachte
    Vind ik leuk
    Teo Smith +26658
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:07
    Zei ik toch. Terug naar de roots.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1553
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:13
    Zat er inderdaad aan te komen he. Die man is uitgescheten heeft geen enkele andere optie meer dan op hangende pootjes terug naar Twente. Ik zou zeggen geef hem een amateur contract dan mag hij zich bewijzen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:18
    Gaat niet meer over tadic neem ik aan....
    Vind ik leuk
    deltiaan +1078
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:09
    zal wel niet kosten
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Weg gestuurd tijdens de training, de zoveelste Nederlandse Marokaan met een mentaliteits probleem,Tannane,Darri en vele andere gingen hem al voor..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Kom alsjeblieft niet terug naar Twente. Eerst zich te groot voelen daarna overal falen en dan terug willen naar Twente? Slecht plan.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5000
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:19
    Ik zou het geen vreemde zaak vinden hem bij Twente op te zien duiken.
    Maar dat Twente hem MOET terughalen, dat gaat mij te ver, daar heeft hij bij Utrecht toch te weinig voor laten zien.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:26
    Oei oei op hangende pootjes terug naar Enschede..

    Pijnlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:32
    Heeft net als zijn oud-ploeggenoot Chris David véél te weinig laten zien in Utrecht om meteen te zeggen dat FC Twente ze moet nemen. Sterker, had Twente David niet al afgetest een aantal weken geleden?

    Ik had veel meer van hem verwacht bij FCU, en zelfs Ten Hag kreeg hem niet aan de praat. Hopelijk maakt hij nog wat van zijn carriere, want talent kun je hem niet ontzeggen.
    Vind ik leuk
    Slayerized +586
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:37
    Slagen in topsport is 10 % talent, 90% inzet en wilskracht. Ook Ronaldo traint als een beest.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:48
    Wout Weghorst als voorbeeld,altijd inzet
    Vind ik leuk
    Slayerized +586
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:56
    Goed voorbeeld👍
    Vind ik leuk
    Maronk +261
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:33
    Altijd lachen bij de Pony's! Dan halen ze Holscher ;-) hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:50
    Goed samenhangend verhaal. Ik hang aan je lippen!
    Vind ik leuk
    Patje41 +487
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:37
    Waar halen ze al het geld vandaan? Eerst bijna failliet en nu al de tiende (!) nieuwe speler....
    Vind ik leuk
    Slayerized +586
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:39
    Het halve elftal is vertrokken, transfervrije status of gehuurd.
    Zeker net terug van vakantie , 6 weken op Spitsbergen zonder WiFi of internet?
    Vind ik leuk
    Rk83 +65
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:45
    12m voor het spelersfonds op kosten van een grote groep bedrijven die als eis hadden het geld alleen in de spelersgroep mocht worden geinvesteerd
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
    Lees eens iets. Dan ben je op de hoogte.
    Dit artikel bijvoorbeeld. Er is (nog) niet eens sprake van interesse van Twente.
    Vind ik leuk
    VP777 +24
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:06
    te lui om al die artikelen te lezen die reeds geplaatst zijn haha of ben je twee maanden in het buitenland geweest.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:45
    Nou verwordt Twente toch wel tot de prullenbak van het Nederlands betaald voetbal.
    Vind ik leuk
    Slayerized +586
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:58
    Als ons afval echt stinkt, gaat het naar Feyenoord : Elia, El Amhadi, Tapia, Berghuis.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:52
    Oude bekende? De keu?
    Vind ik leuk
    Maronk +261
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:32
    Hoe wil twente die gaan betalen dan (loon)
    Vind ik leuk
    Pivo1 +30
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:42
    Gewoon niet..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Gewoon van de inkomsten. Net als elke andere club. Wat dacht jij dan?
    Vind ik leuk
    Maronk +261
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:48
    inkomsten? welke inkomsten? er zijn alleen maar uitgaven bij Twente hahaha. Jullie spelen met geld van een ander hoor! Ik voorzie grote problemen rond de winterstop wanneer jullie niet presteren. En dat is jullie gegund, gezien jullie de hele eredivisie (clubs) meerdere jaren hebben opgelicht en belazerd!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50
    Inkomsten? Inkomsten?
    Wat dacht je van kaartverkoop, sponsoring, tv-gelden en catering? Net als bij elke andere club.
    Bij ons telt dat op tot circa 18 miljoen.
    Die inkomsten dus.

    Voor wat betreft de rest van je gewauwel: sterkte ermee!
    Vind ik leuk
    Maronk +261
    maandag 13 augustus 2018 om 11:25
    In your dreams, dat levert echt geen 18 miljoen op hoor. Dat wordt jullie weer voorgehouden. Let maar op in de winterstop. Dan breekt de (financiele) pleuris los bij jullie. Spreek ik je dan weer ok?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 12:13
    Ik heb met jou heel weinig te bespreken. Verder dan wat loos geschreeuw kom je toch niet.
    We zien het wel tegen die tijd.
    Vind ik leuk
    Maronk +261
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:18
    Dat gaan we echt wel even tegen die tijd bespreken Dennis! Dat weet jij en dat weet ik. Zodra jullie failliet zijn in December, krijg jij van mij een gratis seizoenkaart van Schalke 04. En dan kun je de trainingen van Schalke niet meer in de grolsch veste gaan bewonderen maar in de Veltins Veste! Lijkt me toch een leuk idee toch!
    Vind ik leuk
    fons2018 +663
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Precies een goede speler voor Twente geen uitstraling geen mentaliteit en een heel vervelend ventje die de sfeer verziekt. helemaal niks pas precies bij Twente.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:59
    In Enschede kunnen ze ook van alles gebruiken.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:22
    Iets ouder, hopelijk iets wijzer. Een jongen die Rutten misschien wel kan kneden tot een terugkeer op de velden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:25
    Niet nodig geen mentaliteit lopen er genoeg van over het paard getild jochie

    Vind ik leuk
    JustFCT +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:05
    Nee, zeker niet terughalen. Meneer Bilal had een mooie start van z'n carrière kunnen hebben bij FCT. Maar kreeg op z'n 16e, na slechts één seizoen bij de selectie, al dollartekens in z'n ogen en toonde toen al zijn clubliefde, NOT. Snap dat 'ie graag terug wil ja....sinds zijn vertrek naar Benfica en daarna Utrecht...63 wedstrijden en 3 doelpunten?!?..en dat voornamelijk ook nog eens in het 2e team??
    tsja....niemand zit op jou te wachten. Hoop dat FCT nu eens een verstandige beslissing neemt.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1349
    zondag 12 augustus 2018 om 23:08
    Alsjeblieft niet zeg
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Twente kan oude bekende terughalen: "Ik hoop dat het gaat gebeuren"