Brands troeft Chelsea en Milan af en contracteert Braziliaan voor vier jaar

Brands troeft Chelsea en Milan af en contracteert Braziliaan voor vier jaar

Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 17:48do 09-08-2018 om 17:48

Bernard heeft zijn toekomst officieel verbonden aan Everton. De transfervrije Braziliaan is donderdag voor vier jaar vastgelegd door The Toffees. Dat maakt de club bekend via de officiële kanalen. Ook onder meer Chelsea en AC Milan zaten naar verluidt achter Bernard aan. 

Bernard Anício Caldeira Duarte, zoals de volledige naam van de Everton-aanwinst luidt, maakte de afgelopen vijf jaar furore in het shirt van Shakhtar Donetsk. Zijn contract liep daar deze zomer af. Nu is Everton-directeur Marcel Brands er dus in geslaagd om de 25-jarige buitenspeler naar Engeland te halen. 

Eerder deze zomer haalde Everton ook al Lucas Digne (FC Barcelona) en Richarlison (Watford) naar Goodison Park. Volgens Sky Sports staat Brands op het punt om nóg meer aanwinsten te strikken. Barça-duo Yerry Mina en André Gomes werd eerder op de dag gekeurd en kan elk moment gepresenteerd worden. Daarnaast zou Everton ook op Kurt Zouma (Chelsea) azen. 

Plaats een reactie

|Ajax| +1317
donderdag 9 augustus 2018 om 17:51
Dit is echt een top deal!
Vind ik leuk
Eimersweide +9210
donderdag 9 augustus 2018 om 18:55
Ja maar jammer dat ik het al 13x heb moeten lezen gisteren en vandaag op VP
Vind ik leuk
Ops +49
donderdag 9 augustus 2018 om 17:52
Brands doet echt topaankopen! Denk dat Everton het ver kan schoppen. Top 8 moet toch wel mogelijk zijn zou je zeggen. Ben benieuwd!
Vind ik leuk
dhrwobo +43767
donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
Mooi dat een Nederlander in deze functie zich zo kan onderscheiden. Hopelijk eindigt hij bij een absolute wereldclub
Vind ik leuk
buddha +10887
donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
KOOP CLUB.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 22:10
90 miljoen uitgeven is niet veel een Engelse club, sommigen geven het uit aan een speler die vervolgens gewoon vanaf de bank mag binnen.
Vind ik leuk
Fritske01 +5113
donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
Tovenaar Brandsie.
Vind ik leuk
Paul_dutch +842
donderdag 9 augustus 2018 om 18:05
Als Everton ‘the best of the rest’wordt doen ze het goed (7e), meer zit er op lange termijn niet ik ben ik bang, als je incidenteel boven een van de top6 ploegen eindigd, doe je het goed.
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:05]
Vind ik leuk
Het Brein +4768
donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
Everton heeft een aardig team hoor! Mis alleen nog een topspits...
Vind ik leuk
Bizzy +23379
donderdag 9 augustus 2018 om 18:35
Brands gaat als een speer.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 18:42
Respect voor Brands we weten allemaal dat ook Everton veel geld heeft, maar h ij troeft veel clubs af. Gelukkig maar dat PSV nooit veel geld had. De deal met Chuckie verdiende echter ook hulde.
Vind ik leuk
Kramertje +1025
donderdag 9 augustus 2018 om 19:35
Dat heeft Brands goed voor elkaar.

in korte tijd behoorlijk wat spelers gehaald.



Vind ik leuk
Luka123 +119
donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
Goede speler dit voor Everton!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws