Brands troeft Chelsea en Milan af en contracteert Braziliaan voor vier jaar

    Brands troeft Chelsea en Milan af en contracteert Braziliaan voor vier jaar

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:48

    Bernard heeft zijn toekomst officieel verbonden aan Everton. De transfervrije Braziliaan is donderdag voor vier jaar vastgelegd door The Toffees. Dat maakt de club bekend via de officiële kanalen. Ook onder meer Chelsea en AC Milan zaten naar verluidt achter Bernard aan. 

    Bernard Anício Caldeira Duarte, zoals de volledige naam van de Everton-aanwinst luidt, maakte de afgelopen vijf jaar furore in het shirt van Shakhtar Donetsk. Zijn contract liep daar deze zomer af. Nu is Everton-directeur Marcel Brands er dus in geslaagd om de 25-jarige buitenspeler naar Engeland te halen. 

    Eerder deze zomer haalde Everton ook al Lucas Digne (FC Barcelona) en Richarlison (Watford) naar Goodison Park. Volgens Sky Sports staat Brands op het punt om nóg meer aanwinsten te strikken. Barça-duo Yerry Mina en André Gomes werd eerder op de dag gekeurd en kan elk moment gepresenteerd worden. Daarnaast zou Everton ook op Kurt Zouma (Chelsea) azen. 

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:50
    Brands is een held!! Maar of die na PSV nog steeds titels na elkaar blijft pakken alsof het de normaalste zaak van de wereld is weet ik niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:53
    Held is hij zeker, titels is erg moeilijk in PL.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:54
    Ja dat wordt lastig, maar als je een Klaassen kan slijten dan doe je het goed. Ja ja ja met verlies .
    Vind ik leuk
    PRICE +25449
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:59
    Everton heeft gewoon clubs boven zich die financieel veel groter zijn en dus meer mogelijkheden
    Vind ik leuk
    soccer02 +489
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:30
    Dat dacht bijna iedereen ook van leicester city.
    Vind ik leuk
    Always PSV +8723
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
    Everton gaat niet mee doen om de titel, nu eerst maar eens een 'team' van maken. Maar echt goed ingekocht deze zomer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Arvin +2424
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:15
    Ja. Vooral deze deal is echt top. Geweldige speler. Als Zouma ook nog komt heeft Brands echt een topzomer achter de rug.

    Die drukt wel gelijk even z'n stempel daar.
    Vind ik leuk
    Always PSV +8723
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:52
    Brands weet echt wat hij doet. Ongelooflijk wat hij vandaag heeft gedaan. En van paniekaankopen geen sprake. Heeft veel geduld gehad met Barcelona en op het laatste moment maakt hij de deal.
    Vind ik leuk
    soksa +1420
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
    Zolang hij TD is bij Everton in ieder geval niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:08
    Haha kijk jij maar naar in feyenoot
    Vind ik leuk
    soksa +1420
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:02
    En leer jij maar eerst eens normale nederlandse zinnen te schrijven
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1125
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:51
    Dit is echt een top deal!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6907
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:55
    Ja maar jammer dat ik het al 13x heb moeten lezen gisteren en vandaag op VP
    Vind ik leuk
    Ops +46
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:52
    Brands doet echt topaankopen! Denk dat Everton het ver kan schoppen. Top 8 moet toch wel mogelijk zijn zou je zeggen. Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22551
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
    Mooi dat een Nederlander in deze functie zich zo kan onderscheiden. Hopelijk eindigt hij bij een absolute wereldclub
    Vind ik leuk
    buddha +7983
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
    KOOP CLUB.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:10
    90 miljoen uitgeven is niet veel een Engelse club, sommigen geven het uit aan een speler die vervolgens gewoon vanaf de bank mag binnen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1293
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
    Tovenaar Brandsie.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +619
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:05
    Als Everton ‘the best of the rest’wordt doen ze het goed (7e), meer zit er op lange termijn niet ik ben ik bang, als je incidenteel boven een van de top6 ploegen eindigd, doe je het goed.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Het Brein +3480
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Everton heeft een aardig team hoor! Mis alleen nog een topspits...
    Vind ik leuk
    Bizzy +18519
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:35
    Brands gaat als een speer.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:42
    Respect voor Brands we weten allemaal dat ook Everton veel geld heeft, maar h ij troeft veel clubs af. Gelukkig maar dat PSV nooit veel geld had. De deal met Chuckie verdiende echter ook hulde.
    Vind ik leuk
    Kramertje +819
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:35
    Dat heeft Brands goed voor elkaar.

    in korte tijd behoorlijk wat spelers gehaald.



    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
    Goede speler dit voor Everton!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brands troeft Chelsea en Milan af en contracteert Braziliaan voor vier jaar