Brands troeft Chelsea en Milan af en contracteert Braziliaan voor vier jaar

    Brands troeft Chelsea en Milan af en contracteert Braziliaan voor vier jaar

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:48

    Bernard heeft zijn toekomst officieel verbonden aan Everton. De transfervrije Braziliaan is donderdag voor vier jaar vastgelegd door The Toffees. Dat maakt de club bekend via de officiële kanalen. Ook onder meer Chelsea en AC Milan zaten naar verluidt achter Bernard aan. 

    Bernard Anício Caldeira Duarte, zoals de volledige naam van de Everton-aanwinst luidt, maakte de afgelopen vijf jaar furore in het shirt van Shakhtar Donetsk. Zijn contract liep daar deze zomer af. Nu is Everton-directeur Marcel Brands er dus in geslaagd om de 25-jarige buitenspeler naar Engeland te halen. 

    Eerder deze zomer haalde Everton ook al Lucas Digne (FC Barcelona) en Richarlison (Watford) naar Goodison Park. Volgens Sky Sports staat Brands op het punt om nóg meer aanwinsten te strikken. Barça-duo Yerry Mina en André Gomes werd eerder op de dag gekeurd en kan elk moment gepresenteerd worden. Daarnaast zou Everton ook op Kurt Zouma (Chelsea) azen. 

    Plaats een reactie

    |Ajax| +1256
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:51
    Dit is echt een top deal!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7274
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:55
    Ja maar jammer dat ik het al 13x heb moeten lezen gisteren en vandaag op VP
    Vind ik leuk
    Ops +45
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:52
    Brands doet echt topaankopen! Denk dat Everton het ver kan schoppen. Top 8 moet toch wel mogelijk zijn zou je zeggen. Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +24917
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
    Mooi dat een Nederlander in deze functie zich zo kan onderscheiden. Hopelijk eindigt hij bij een absolute wereldclub
    Vind ik leuk
    buddha +8730
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
    KOOP CLUB.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:10
    90 miljoen uitgeven is niet veel een Engelse club, sommigen geven het uit aan een speler die vervolgens gewoon vanaf de bank mag binnen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2423
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
    Tovenaar Brandsie.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +745
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:05
    Als Everton ‘the best of the rest’wordt doen ze het goed (7e), meer zit er op lange termijn niet ik ben ik bang, als je incidenteel boven een van de top6 ploegen eindigd, doe je het goed.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Het Brein +3991
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Everton heeft een aardig team hoor! Mis alleen nog een topspits...
    Vind ik leuk
    Bizzy +20666
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:35
    Brands gaat als een speer.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:42
    Respect voor Brands we weten allemaal dat ook Everton veel geld heeft, maar h ij troeft veel clubs af. Gelukkig maar dat PSV nooit veel geld had. De deal met Chuckie verdiende echter ook hulde.
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:35
    Dat heeft Brands goed voor elkaar.

    in korte tijd behoorlijk wat spelers gehaald.



    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
    Goede speler dit voor Everton!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brands troeft Chelsea en Milan af en contracteert Braziliaan voor vier jaar