Brands voltooit mega-eindsprint op deadline day: wéér deal met FC Barcelona

    Brands voltooit mega-eindsprint op deadline day: wéér deal met FC Barcelona

    donderdag 9 augustus 2018 om 18:04

    Marcel Brands is er ook in geslaagd om André Gomes voor het sluiten van de Engelse transfermarkt naar Everton te halen. Daarmee heeft de Engelse club alle gewenste versterkingen op de slotdag weten te strikken. 

    Donderdag werden ook al Yerry Mina en Bernard gepresenteerd als aanwinsten van de club uit Liverpool. Kort voor 18.00 uur maakte Barça donderdag bekend dat het een akkoord heeft bereikt met Everton over de tijdelijke transfer van Gomes. Na Mina en ook Lucas Digne is de Portugees de derde speler die de kampioen van Spanje deze zomer verruilt voor Everton.

    Gomes speelt tot het einde van het huidige seizoen voor Everton. De club uit Liverpool maakt 2,25 miljoen euro over naar Barcelona voor de tijdelijke diensten van de middenvelder. Gomes kwam in 2016 over van Valencia, maar wist sindsdien geen vaste waarde te worden. Gomes is in totaal de vijfde zomerversterking van Everton, omdat ook Richarlison al tekende bij de Premier League-club. 

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 18:09
    Ik ben benieuwd, als Everton goed gaat draaien is brands echt wel het mannetje daar!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:24
    Everton moet hetzelfde proces aangaan als de spurs. Je kan niet in een keer gaan draaien in de PL, dit kost voor iedere club een aantal jaar zelfs voor city des tijds.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29226
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:24
    En als het niet draait dan pleurt ie gewoon de trainer eruit!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:25
    Zo werkt het nu eenmaal, voor de trainer staan dr meteen 6 andere!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:10
    Puik werk geleverd!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:25
    Brands heeft zijn werk geleverd nu kijken hoe de trainer het in gaat vullen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:11
    Haha alle afdankertjes van Barcelona. :p
    Vind ik leuk
    Romario9 +10710
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:12
    Afdankertjes van een van de beste clubs ter wereld is iets om om te lachen?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Inderdaad. Mina is een prima speler. Gomes is matig. Beide spelers werden bij elke club aangeboden. Barcelona wilde van beide spelers af. Everton betaalt altijd te veel voor matige spelers. :p
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:17
    Ajax zou blij zijn met deze aankopen.
    Vind ik leuk
    Romario9 +10710
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:25
    Ajax is blij met een afdankertje van Manchester United.

    One man’s trash is another man’s treasure...
    Vind ik leuk
    PSVFU +4341
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Zoals tadic en blind?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:15
    Origineel. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:11
    Hopla. En handelen. Knap gedaan van Brands. Ook al heeft ie een enorme zak knaken te spenderen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:11
    Yessss, die transfer periode in Engeland is gelukkig voorbij, dus gelukkig geen onderwerpen meer over die transfers uit Engeland.........Althans dat hoop ik want VP weet altijd wel weer wat te verzinnen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11352
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:19
    Nog 195 landen te gaan.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29226
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:25
    Uitgaande transfers kunnen nog steeds....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:27
    Klopt, maar toch niet meer naar Engeland? Of bedoel je dat spelers uit Engeland nog steeds naar het buitenland kunnen?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29226
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:29
    Nee, inkomende transfers zijn nu niet meer mogelijk. Althans.... over een half uur ;-))

    Weg uit Engeland kan dus wel ja...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:30]
    Vind ik leuk
    Floaz +300
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:02
    Die ene spits wilde toch naar Engeland voor 25 miljoen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:11
    Barca blij, Everton blij.. Iedereen blij!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:17
    En VP blij.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:21
    Zeker. VP zal vast dit nieuws uitmelken in een stuk of 4 artikelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:11
    Dat zijn de betere paniekaankopen
    Vind ik leuk
    mcmodd +21513
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:13
    Hopelijk dat iedereen zijn maximale talent tot uiting kan brengen. Dan weten we dat het de trainer gelukt is om er een team van te maken. Dat zal niet direct zichtbaar zijn, zodat ook het eindresultaat in deze competitie nog niet optimaal kan worden. Toch denk ik dat over de samenstelling wel is nagedacht, ook door Brands, direct na zijn komst bij Everton.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:15
    Hij doet het echt wel goed
    Vind ik leuk
    Laliga +1826
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:16
    Gewoon prima aankopen gedaan , verwacht meer van gomez dan digne
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1082
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:22
    Marcel heeft toch een paar leuke spelers in de wacht gesleept.
    Hopelijk zit het dit seizoen ook een beetje mee
    Vind ik leuk
    TheMariner +2999
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:27
    Barça bood ze overal aan en niemand hapte. Gelukkig voor Barça dat deadlineday bestaat en er een club uit de PL voor het sluiten van de markt zn geld in paniek doneert. Een transferwindow zonder aankopen is altijd een mislukte transferwindow natuurlijk. Barça blij spelers blij en bij the BlueWhiteShite weer een paar opvreters die tegen degradatie mogen komen spelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26748
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:31
    Everton=barca 2 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:31
    Nu kan FC Barcelona ook weer door en wederom een aantal miskopen gaan aantrekken waarvoor ze de laatste jaren een echt neusje hebben gekregen in Barcelona.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +932
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:33
    Wel slim, net niet goed genoeg voor Barca, dus wel voor de Engelse sub top.
    Is mijn simpele gedachte dan.
    Vind ik leuk
    HJR +6842
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:40
    En Zouma dan? Of telt die niet als huurspeler
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:52
    Niet normaal jonge hoe die Transfers verlopen in England. Waar ik ook ben zie Ik iedereen over de PL and Transfers praten vandaag VP is niet de enige. Zo zie je maar hoeveel invloed Engelse voetbal heeft.
    Vind ik leuk
    Sacredfury +405
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:02
    Laten we eerlijk zijn dat je als TD meestal weinig hebt te maken met het succes(wordt niet zo ervaren in het algemeen). Maar Brands heeft daarin toch echt wel een ding. De kampioenschappen van PSV zijn mede te danken aan de tovervingers van Brands. Petje af voor deze man.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brands voltooit mega-eindsprint op deadline day: wéér deal met FC Barcelona