LIVE-discussie: Slutsky wijzigt Vitesse op twee plaatsen tegen Van Wolfswinkel

    LIVE-discussie: Slutsky wijzigt Vitesse op twee plaatsen tegen Van Wolfswinkel

    donderdag 9 augustus 2018 om 18:57

    Leonid Slutsky wijzigt zijn ploeg op twee plekken ten opzichte van een week geleden. Vitesse neemt het om 20.00 uur in de Gelredome op tegen FC Basel. 

    Zomeraanwinsten Matus Bero en Rasmus Thelander hadden in de thuiswedstrijd tegen FC Viitorul nog een basisplaats, maar moeten donderdagavond op de bank beginnen. Maikel van der Werff vormt het centrale duo met Jake Clarke-Salter. Het middenveld bestaat uit Navarone Foor, Thulani Serero en Thomas Bruns. Roy Beerens, Tim Matavz en aanvoerder Bryan Linssen vormen de voorhoede.

    Bij FC Basel een bekende naam in de basiself: Ricky van Wolfswinkel verschijnt in Arnhem aan de aftrap. Vitesse moet de Zwitsers over twee duels zien te verslaan. Als dat lukt, wacht in de play-offs om Europees voetbal Dinamo Brest of Apollon Limassol.

    De opstellingen:
    Vitesse: Eduardo; Karavaev, Van der Werff, Clarke-Salter, Büttner; Foor, Serero, Bruns; Beerens, Matavz, Linssen

    FC Basel: Omlin; Suchy, Cümart, Balanta; Widmer, Frei, Zuffi, Petretta; Stocker, Ajeti, Van Wolfswinkel

    Poll

    Schakelt Vitesse FC Basel uit?

    (2109 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 19:02
    Kom op viteski!!!
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:02
    Waarom geen livetopic van Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:03
    Niet boeiend genoeg voor ze.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:03
    Laat maar staat gewoon met een Nederlandse vlag. Ik was aan t zoeken naar een Europa League vlaggetje
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:06
    1-0 🚉
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:07
    Klopt heel zwak gespeeld
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:08
    Wordt weer een super avond voor het Nederlands voetbal top.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:28
    Nouja hopen dat vitesse t goed doet
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:29
    Ik zie het😔 in feyenoord ook slecht hoor.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:33
    Slaat toch helemaal nergens op dit, zo slecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:35
    Ik ben er klaar mee ik zet de playstaion wel aan Ga lekker fifa spelen wat is dit slecht zeg.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:35
    En terecht
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:38
    2-0 wat is dit man man man kut zooi.
    Vind ik leuk
    robertus +1938
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:36
    Feyenoord moet een goaltje zien te maken, anders wordt het thuis ook nog lastig zat.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:37
    Van beek, zo matig
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    robertus +1938
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:38
    Van Beek denk ik? Maar dit wordt echt nog een moeilijk verhaal.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:40
    Ja Van Beek bedoel ik haha, dacht dat Feyenoord dit wel makkelijk moest kunnen winnen maar ze zijn toch wel veel minder dan vorig jaar nog. Zo gaan ze echt niet mee kunnen doen om het kampioenschap, eerder om degradatie als ik dit spel zo zie.
    Vind ik leuk
    robertus +1938
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:47
    Dit is eigenlijk schandalig ondertussen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:02
    Feyenoord speelt ook maatjes 😉

    Succes vitesse.
    Vind ik leuk
    Nemis07 +40
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:02
    Come on Vites!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:03
    Kom op Vitesse!
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:06
    Van der Werf, Büttner slechter hebben we ze in Arnhem zelden gehad. Ik ben tevreden wanneer de schade nog enigszins beperkt blijft. 0-2 helaas.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6915
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:14
    Bruns niet te vergeten
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:16
    Beetje een jonge juffrouw. Wel vaak creatief. Toch had ik liever Bero naast Serero gezien met Foor daarvoor.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6915
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:48
    Ja joh die Bruns ligt alleen maar op de grond te kermen na elk duel
    Vind ik leuk
    The Iceman +6693
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:15
    Karavaev is daarentegen heel veelbelovend. Denk trouwens dat Vitesse er vandaag wel een gelijkspelletje uit weet te slepen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:30
    Bj wel wies
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:58
    Ik vind Van der Werff een prima verdediger. Hij kan alleen maar op één plaats staan en dat is in het centrum van de verdediging. Fraser stelde hem chronisch verkeerd op. In de wedstrijd tegen Basel deed hij het prima! Veel meer rust en overzicht achterin en een veel degelijker opbouw. Prima tandem met Clark-Salter vind ik. Jammer wel dat men de concentratie verloor in de blessuretijd. Maar dat was met Thelander niet anders geweest....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:58]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:01
    Ik vind Van der Werff een prima verdediger. Hij moet kan alleen maar op één plaats staan en dat is in het centrum van de verdediging. Fraser stelde hem chronisch verkeerd op. In de wedstrijd tegen Basel deed hij het prima! Veel meer rust en overzicht achterin en een veel degelijker opbouw. Prima tandem met Clark-Salter vind ik. Jammer wel dat men de concentratie verloor in de blessuretijd. Maar dat was met Thelander niet anders geweest....
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Gisteren speelde Van der Werf een uitstekende wedstrijd. Maar dat is één van de weinige goede wedstrijden die ik van hem gezien heb.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:44
    Mee eens, maar ik ben dus van mening dat dat grotendeels komt omdat grote vriend Fraser hem keer op keer op de verkeerde plek opstelde... Nu hij zijn plek in de laatste linie weer heeft, moet hij zich bewijzen en dat heeft hij gisteren uitstekend gedaan. Het is maar één wedstrijd natuurlijk maar ik ben wel positief over ‘m en hoop dat hij zondag tegen Groningen weer op die plek in de basis staat...
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06
    Tja, laten we hopen dat Van der Werf ons gaat verbazen.
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:06
    Feyenoord.........
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:07
    1-0 trencin 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +267
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:08
    Kom op Vites!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:09
    Wel triest hoor geen feyenoord topic.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6693
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:23
    Die is er wel, om 17:38 al online gezet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:28
    De geelswert geven nooit op
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3721
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:37
    Tien tien tien
    Vind ik leuk
    Gill +17
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:39
    Moet je kunnen hebben zo goed als ze waren is basel niet meer
    Vind ik leuk
    The Iceman +6693
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    Nu al meer goede dingen gezien dan bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3721
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
    Vitesse begint wel scherp. Hopelijk houden ze dit vol
    Vind ik leuk
    14forever +8360
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:22
    Nou hopelijk speelt Basel netzoals fey vanavond.. dan komt het allemaal goed.
    Vind ik leuk
    12345 +118
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:30
    Hoe speelt Vitesse ? Kan namelijk niet kijken. Groetjes ik hoor het wel
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3721
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Is de betere ploeg, vooral in het begin een aantal goede mogelijkheden gehad. Matavz had moeten scoren na drie minuten. Vitesse moet zichzelf eigenlijk belonen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3721
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Vitesse pakt het toch wat serieuzer aan dan Feyenoord. Ik heb nu in ieder geval het idee dat ik naar een Europese wedstrijd aan het kijken ben
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:49
    Vitesse valt niet tegen. We hadden binnen 2 minuten al 1-0 voor moeten staan. Daarna nog een paar kansjes. Basel stelt daar weinig tegenover, maar het blijft uitkijken.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3721
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Beerens speelt goed maar ik ben onder de indruk van Serero. Knappe wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3721
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    Het beste lijkt er een beetje af bij Vitesse. Hopelijk kunnen ze toch nog een zich opladen om nog een keer te scoren. Het zit er in vanavond, ik vrees dat met een 0-0 de Zwitsers het thuis afmaken
    Vind ik leuk
    Farmer +11180
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Nog altijd 0-0.... en dat is toch geen slécht resultaat, uiteindelijk...(Lucky Goaltje Vitesse? Mag van mij!!)
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3721
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    Goede wedstrijd van Vitesse, tweede helft wel wat minder dan de eerste helft/dertig minuten. Maar eigenlijk moet je zo’n potje dan wel winnen.

    Tweede helft zijn de beste kansen wel voor Basel. Die Gong vind ik slecht invallen. Snap ook niet waarom Beerens van de vleugel gehaald is. Gevaarlijkste aanvaller
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:43]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3721
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:50
    Lekker op zijn Hollands dit. In blessuretijd een tegen doelpunt incasseren. Dom, maar Nederlandse ploegen zijn gewoon dom.
    Vind ik leuk
    Floaz +226
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:50
    Whaha van Wolfswinkel scoort tegen vitesse, drama Nederlands voetbal compleet
    Vind ik leuk
    El Cazador +5357
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:50
    Ook hier haalt NL geen punten, nota bene een NL'er die dat verziekt.
    Normaal is het over en uit!!
    Vind ik leuk
    RW1913 +1899
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:51
    Het is toch niet te geloven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Slutsky wijzigt Vitesse op twee plaatsen tegen Van Wolfswinkel