Spelersrapport: Twaalf onvoldoendes bij Feyenoord na historische afgang

    Spelersrapport: Twaalf onvoldoendes bij Feyenoord na historische afgang

    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00

    Met een extreem pijnlijke 4-0 nederlaag is Feyenoord donderdagavond afgedroogd door AS Trencin. De Slowaken maakten in de eerste helft het verschil tegen een werkelijk dramatisch Feyenoord. Het resulteert in twaalf onvoldoendes voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst.

    Justin Bijlow - 5: Bijlow krijgt het vertrouwen van Van Bronckhorst, maar liet tegen Trencin niet zien dat hij er klaar voor is om eerste doelman van Feyenoord te zijn. Hij incasseerde maar liefst vier treffers, met als dieptepunt de 2-0 na een knullige miscommunicatie met Van Beek. Viel in de tweede helft een keer positief op met een goede redding.

    Bart Nieuwkoop – 3: De rechtsback had het heel moeilijk met zijn snelle directe tegenstander. Kort voor rust ging hij op onvoorstelbare wijze onder de bal door, waarna de 3-0 een feit was.

    Sven van Beek – 2,5: Van Beek was de slechtste Feyenoorder en dat zegt wat. Hij kreeg een panna bij de 1-0, ging gruwelijk in de fout bij de 2-0 en werd kinderlijk voorbij gespeeld bij de 4-0. Het was een rampavond voor de centrale verdediger van de Rotterdammers.

    Jan-Arie van der Heijden - 4: Vier doelpunten incasseren tegen de nummer vijf van Slowakije, dat mag ook zeker Van der Heijden zich aanrekenen. Zo was hij zijn tegenstander kwijt bij de vierde treffer van de thuisploeg.

    Calvin Verdonk – 4,5: Ook linksback Verdonk, die afgelopen seizoen nog op huurbasis bij NEC speelde, zakte door het ijs. Het is aannemelijk dat Tyrell Malacia spoedig weer een kans krijgt én Feyenoord-fans zullen met smart wachten op de terugkeer van Haps, die momenteel geblesseerd is.

    Jens Toornstra – 4,5: Van Toornstra mag je meer diepgang en creativiteit verwachten. Het middenveld van Feyenoord functioneerde zowel in verdedigend als aanvallend opzicht totaal niet in Slowakije.

    Jordy Clasie – 5: Als aanvoerder van Feyenoord had de kleine middenvelder zijn ploeg op sleeptouw moeten nemen, maar dat lukte bepaald niet. Teleurstellend.

    Sofyan Amrabat – 3,5: Amrabat was de zwakste middenvelder van de ploeg van Van Bronckhorst. Hij grossierde in balverlies en voegde niets toe aan het spel van Feyenoord.

    Steven Berghuis - 4: Op papier de beste voetballer op het veld, maar donderdagavond werd duidelijk dat dat helemaal niets zegt. Ook Berghuis deelde in de malaise. Hij stond met balverlies aan de basis van de 1-0 en wist die fout in het restant van de wedstrijd niet goed te maken.

    Dylan Vente – 4,5: De jonge Feyenoord-spits kreeg weinig kansen, maar op de spaarzame momenten dat hij het verschil kon maken deed hij dat niet. Halverwege de tweede helft schoot hij van dichtbij op de doelman van Trencin, waardoor Feyenoord geen o zo belangrijke uitgoal meeneemt naar Rotterdam.

    Sam Larsson – 3: Geen moment was Larsson dreigend of iets wat daarbij in de buurt komt. De Zweed werd (pas) na een uur uit zijn lijden verlost door Van Bronckhorst.

    Invallers
    Jean-Paul Boëtius - 5: Liet af en toe iets leuks zien, maar de door hem gemiste kansen en al het balverlies overstemden zijn invalbeurt.

    (Emile van de Sande / VoetbalPrimeur)

    Lees meer over:Europa LeagueFeyenoord

    Poll

    Iedereen onvoldoende: terecht?

    (4200 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    Niets is sterker dan dat ene woord: AS Trenčín
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Eens
    Vind ik leuk
    kerel +1821
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:19
    Echt schandalig slecht.. laat dan fc utrecht europa in gaan.. feyenoord nu voor 3 jaar schorsen!! Knvb lees je mee??
    Vind ik leuk
    Luiehond +1882
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    Zo werkt het niet kerel!
    Vind ik leuk
    kerel +1821
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:05
    Nee, maar ze zetten nederland wel voor schut zo..
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1095
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    ach man, Ajax en PSV hebben ons vorig jaar voor lul gezet, dit jaar AZ en Feyenoord...

    wen er maar aan want ook de komende jaren gaan er genoeg nederlagen komen en dat het Feyenoord er zo zwaar afging is wat mij betreft een waarschuwing naar alle Nederlandse clubs en echt niet alleen voor Feyenoord...
    Vind ik leuk
    kerel +1821
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:01
    Ik snap dat dit niet leuk is als supporter, maar ze waren naast slecht ook ongeinteresseerd.. daar komt de meeste schaamte weg..
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    want vorig jaar waren PSV en Ajax wel serieus tegen Osijek en Rosenborg?

    mijn punt is dat het nu makkelijk afgeven is op Feyenoord maar dat het probleem groter ligt dan alleen Feyenoord...
    Vind ik leuk
    kerel +1821
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    De opvatting dat wij nederlanders wel ff zon nietszeggend ploegje omver spelen bedoel je? Dat is gevaarlijk idd.. maar dat is toch juist bij feyenoord een doodzonde??
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:25
    Feijenoord vorig jaar ook, hoor
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    vorig jaar in een groepsfase CL tegen tegenstanders waar je allemaal geen schijn van kans tegen hoort te maken in principe... dat vind ik nog niet eens zo'n wanprestatie van Feyenoord...
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:28
    Fey was vorig jaar ook voor lul in de CL.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    tegen Napoli, Manchester City en Donetsk hoort geen Nederlandse club normaal gesproken kans te maken dus nee, dan sta je niet voor lul dan ben je gewoon de verliezer die nodig is bij spelletje...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    Behalve Ajax dan die Manchester City de laatste keren volledig zoek tikte...
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:29
    uitzonderingen daar gelaten, net als Feyenoord tegen United kon winnen met 1-0, natuurlijk soms met wat geluk win je wel van de Europese top of subtop maar het probleem is dat de kleinste clubs van Europa ook steeds vaker dat "geluk" hebben tegen Nederlandse clubs... we zakken af omdat we pas ons best gaan doen in de groepsfase/knockoutfase terwijl we die niet meer bereiken als we daarvoor niet ons best doen en dat is niet alleen een probleem van Feyenoord maar net zo goed bij de rest van Nederland, Feyenoord ging gisteren af met grote cijfers maar voor de rest is er niks nieuws aan...
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:36
    Hoe moet je kwaliteitsgebrek nou straffen?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:48
    Dat is het niet. Je kan mij niet vertellen dat de nr 5 van Slowakije betere spelers heeft. Zo wel, dan heeft heel
    Feyenoord gefaald en zijn de beleidsmakers tovenaars. Nee, dit is deels kwaliteit spelers en trainers en visie, maar grotendeels instelling, beleving. Hoe kan het dat een speler als Clasie, Toornstra en Berghuis niks maar dan ook niks brengen. Geen overtreding, geen duels, geen individuele actie, NIKS.
    Vind ik leuk
    kerel +1821
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:07
    Dit bedoel ik ook idd..
    Vind ik leuk
    Youri99 +8189
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:33
    Neem bijvoorbeeld die carcela die bij Standard Luik speelt, die heeft ze 3 miljoen gekost. Waarom zou zo'n speler niet bij Feyenoord kunnen spelen? Komen ze weer met 1 of andere onbekende Colombiaan op de proppen die er nog lang niet staat.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Het is een combinatie van teveel modale spelers die met een verkeerde instelling het veld opgingen van, we pakken ze wel eventjes. Je kan dan als trainer roepen tot je een ons weegt dat je geen enkele ploeg moet onderschatten, het hoeven er maar 2 0f 3 te zijn die zichzelf overschatten en de boel zakt als een plumpudding in elkaar. Ik hoop oprecht dat Feyenoord in de Kuip alles zoveel mogelijk gaan repareren maar ik heb er een hard hoofd in.
    Vind ik leuk
    Mo +11021
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:45
    Denk dat ze na jouw reactie gelijk actie ondernemen in Zeist!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:55
    Heel eenssss
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +736
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:23
    Standaard Luik ,de graafschap FC Utrecht ,zijn ook een sterke clubs
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +736
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:26
    Aa -Gent is ook een sterke club.Psv ook.
    Sorry we waren ergens anders mee bezig,zat op het verkeerde scherm.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:33]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:29
    Wat heeft Gent hier mee te maken?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17882
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    lijkt mijn rapport op de HAVO wel !
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Niet goed je best gedaan 😎
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29224
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    Of juist wel ;-))
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Ooh,2.5 en 3 en 4 vreselijk
    Vind ik leuk
    kcim +2603
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:21
    Hahaha...eerlijk en pijnlijke humor...
    Nu snap ik waarom ik jouw bijdrage hier op VP nooit serieus genomen heb ;-))
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2791
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    Dat jij de HAVO gehaald hebt, joh...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:35
    Er staat nergens dat hij de HAVO gehaald heeft..
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2791
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    Heb je gelijk in. Met dat soort cijfers kan dat ook niet, neem ik aan...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:09
    Lijkt me ook niet nee 😜
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17882
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:30
    ff rustig jongens...ik ben goed terecht gekomen. Heb m in 8 jaar gehaald :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Kun je nog premier mee worden. Rutte heeft 10 jaar over zijn opleiding gedaan :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:36
    Past wel bij iemand van de plattekar😄
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:05
    En dan krijgt van beek die 2,5 punt nog kado. Wat een dramatisch slechte voetballer is dat zeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Nou ik denk dat Cocu nu denkt van.. ''Jongens, uhm.. Ik had gezegd dat ik graag VAN Beek erbij zou willen. Nou... laat maar zitten. Laten we maar voor iemand anders gegaan.''
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2705
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    De beek ?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    My bad, aangepast!
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2705
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    Geeft niets hoor lekkere vent.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    Dit is het moment waar ik afstand van je ga nemen. Stap voor stap.
    Lateurrr
    Vind ik leuk
    GlennR +42
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Weet je wat het is Lechia? Die lul in je kont is niet zo erg...
    maar dat gehijg in je nek!
    Vind ik leuk
    Groen +868
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:41
    Mooi gesproken.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2705
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:05
    Hahaha! Prachtig!

    Geintjuhh lelijke vent!
    Beter zo ? ;)
    Vind ik leuk
    Adjab +622
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    Ik denk dat van Geel heeft gezegd slecht spelen ik wil niet hebben dat clubs in het buitenland gaan denken dat we echt goeie voetballers hebben . Is aardig gelukt . Nu kan die dromen dat die echt goeie spelers heeft . Jammer na het kampioenschap niet door gepakt nu maar weer 18 jaar wachten maar daarna kan je er echt van genieten.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3916
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Mis de 0,0 (nul komma nul) voor Gio.......

    Oprotten met die trainer
    Vind ik leuk
    Rene80 +1999
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:51
    Vind dat wel erg zwak zeg treurwilg . Gio heeft feyenoord wel kampioen gemaakt sinds 18 jaar en verleden jaar de beker. Beetje credit heeft hij wel verdiend.

    En ja gisten was bagger en is hij ook verantwoordelijk voor maar om gelijk te zeggen oprotten, hoop niet dat je feyenoord fan bent.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3916
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:26
    Wees eerlijk, dat kampioenschap was toch gewoon puur geluk?!

    Vorig seizoen 19 punten achter op de nummer 1, Europees voor joker meegespeeld. Gio is te laf als trainer, durft geen keuzes te maken en draait er maar omheen om iedereen te vriend te houden.

    Gio heeft genoeg credits gehad, is vaker gespaard (7 x verlies) en is nu gewoon klaar op zuid.

    Mag jij uiteraard anders over denken!
    Vind ik leuk
    Retweet +280
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    Gaat ook zo in de competitie...het meeste geld wint niet altijd ....gaat om inzet en team... Dus de kampioen staat in de Eredivisie nog zeker niet vast!!
    Vind ik leuk
    Speytuut +30
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:00
    Wel 100% zeker is dat feyenoord het niet word 😂
    Vind ik leuk
    Slayerized +668
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    De spelers van Feyenoord hadden ook nooit hand in hand moeten spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Niets is lulliger dan jouw reactie , jij geniet als andere clubs verliezen in Europa, wat tevens jouw EQ en IQ weergeeft, dumb (_|_)
    Vind ik leuk
    slaski +2195
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    Schreeuw nog maar iets harder. Volgende week zie ik jullie met je poenerige ploegje ook nog wel op je bek gaan.
    Vind ik leuk
    Adjab +622
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    Jank niet zo man . 3 wedstrijden gespeeld 2 gewonnen en 1 gelijk.
    Vind ik leuk
    slaski +2195
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    Wij zijn in ieder geval verzekerd van Europees voetbal 🤣😁
    Vind ik leuk
    Retweet +280
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Als jullie dit verliezen dan nog play offs. Europa League.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:56
    Nee? Door de winst op Sturm Graz zijn we al verzekerd van EL groepsfase. Is gewoon op te zoeken hoor als je het niet gelooft.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:31
    Dan hopen wij dat jullie er dinsdag ook uitvliegen .
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:40
    Maar het kan ook zomaar gebeuren dat PSV EL gaat spelen en Ajax CL. Je doet nu net alsof je cluppie zich geplaatst heeft.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:28
    Waar zeg ik dat dan ? Maar feyenoord werd belachelijk gemaakt daarom zei ik dat
    Vind ik leuk
    Adjab +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:17
    En terecht het was toch ook belachelijk wat ze lieten zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:22
    De spelers maakten Feyenoord belachelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:13
    terecht na zo'n beschamende vertoning.
    Vind ik leuk
    Rene80 +1999
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:54
    Wie zijn wij? Mensen mee eens leren alleen voor zichzelf te spreken. Alsof een andere supporter altijd dezelfde mening heeft dan jij
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 08:55]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:36
    Tja die Ajacieden zouden dat Waals clubje ook wel even oprollen met 1-7 conform de gemiddelde neus. En zie wat er gebeurt als je de tegenstander onderschat. Kom op man: "wij zijn Ajax de meest arrogante club van Nederland" doe normaal en support heel Nederland. ( Aan je naam te zien zal je wel die Erdogan pijper zijn) zo niet dan is het niet persoonlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Hoe durf je Ajax te vergelijken met deze onbenullige club zeg schaam je
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:44
    Ik heb van jouw clubje hier hele dagen arrogante uitspraken gelezen over een makkelijke overwinning.... Nu zijn die zelfde personen een andere club belachelijk aan het maken. Dus heb ik liever dat je je eigen supporters er op aanspreekt, maar dat doen ze niet in Amsterdam.... Hypocriet??
    Vind ik leuk
    Adjab +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:21
    Jij snapt het niet he . Dat deden diezelfde personen ook met Ajax dus blijft het een visuele cirkel. Als jij nu eens stopt dat maak jij het begin .
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:43
    Niemand heeft gezegt dat Ajax deze club zomaar ff zou oprollen, dat is een aanname die jij maakt. Maar ik zeg ook dat PSV zich ff gaan plaatsen, zo goed zijn hun statistieken niet wat betreft voorrondes.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:45
    Beste janta, hen jij die uitslagen van de gemiddelde ajacied op jullie Belgische opponent niet gelezen dan voorafgaand op de wedstrijd??
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:55
    Je komt weer met een wedervraag terwijl het toch wat feitjes zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:58
    Kijk aub de reacties voorafgaand aan de wedstrijd van jullie even terug.. daar wordt letterlijk 0-3 bij rust en 1-6/7 genoemd als uitslag. De rest van het meeloop volk van jullie is er ook van overtuigd dat jullie wel even die boel uit Wallonië oprollen. Dus graag even lezen... En ik zeg niet dat PSV ze even oprolt, want voor mij elke Europese club een finale. (Graag eerst lezen voortaan)
    Vind ik leuk
    BerendFC +41
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    Dat zijn 2 woorden! Maar je hebt gelijk hahaha
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:44
    Behalve als Excelsior drie keer scoort.
    Vind ik leuk
    buddha +8035
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:25
    wie gaat er scoren dan? wij hebben nog geen spits ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:02
    zijn er 2
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    Morgen laat ik mijn tatoeage veranderen in: AS Trencin for ever.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Respect!
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    Fan zijn in goede en slechte tijden.
    Jou naam is toch hier Feyenoord fan voor altijd....dus niet naar de tatoeage shop lijkt me😁
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Nee natuurlijk ga ik niet naar die tatoe shop, maar je begrijpt toch wel dat ik momenteel in alle staten ben?
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    Klote ik snap het. Is gewoon erg als ze out gaan. Weer geen Europese punten.
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Na alle grapjes, ben ik toch geschrokken van Feyenoord. Ook ik was voor Feyenoord, die het helaas heeft laten liggen en hoe(?!) Had eerder gehoopt op een 1-0 of 1-3, maar 4-0?! Met hulp van jullie legioen moet het goed komen, ik zie Feyenoord nog een goede comeback maken, wanneer Van Persie terug is. Laten we alsjeblieft niet zakken met het Nederlandse voetbal.. Denk dat niemand zin heeft om voor de 34ste wedstrijd al playoffs EL te spelen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29224
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    Toevallig familie van?
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:00
    Nee lieve schat
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:51
    Staat van ontbinding?😃
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Oh, zou even wachten😉. Na aankomend seizoen kan je het veranderen in Ajax😄.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:33]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:38
    Volgens mij zijn er alleen veel Successupporters in Amsterdam... Laat de Feyenoord supporter met rust man.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:59
    Volgens jou is gelukkig geen graadmeter, weleens van humor gehoord meneer of mevrouw “op naar de volgende titel”, titel blaasvoetbal?😄
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:57
    Nee klopt dat mijn mening geen graadmeter is!! Anders was het hier een stuk aangenamer, eerlijker en stukken realistischer. Maar ook jij mag een menig hebben natuurlijk :)
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +858
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    Boetius had nog wel een 6 verdiend, voor de rest zijn ze nog mals geweest
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    Berghuis ook. Zet ze allemaal vrij voor de keeper maar een assist heb je niet helemaal zelf in de hand
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Terecht.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26748
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Jaja vp. Geniet hier maar van 😍
    Vind ik leuk
    Eanske +3912
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26748
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    .
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:58
    .
    Vind ik leuk
    HaagseHaas +632
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Nah maar hopen dat je dit seizoen boven de degradatiestreep blijft, wat een afgang zeg die cijfers zijn nog te hoog, alles boven 2 is te hoog...

    Sterkte
    Vind ik leuk
    torinofc +105
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Gio: 1
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Ik denk dat Cocu die van Beek niet meer hoeft. En die Larrson jeetje wat is die slecht, dat wordt hem ook niet meer.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Helemaal eens met de poll
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Als je als keeper er 4 om de oren krijgt. En waarbij je de 2-0 hoogst persoonlijk veroorzaakt. Dan snap ik niet dat je nog een 5 kan krijgen.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2705
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    Dankzij Bijlow zijn het geen dubbele cijfers geworden.. denk dat het daarom net een 5'je is.

    Wat zag dat er slecht uit he bij die 2-0 ..

    Ahhh wat schaam ik me dood zeg
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    Vermeer is een gelukkig man op dit moment
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Was een klote wedstrijd en slecht op elkaar ingespeeld
    Vind ik leuk
    Nielsk +813
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Dat laatste sowieso, stonden veel bankzitters in maar dan nog mag je niet zo afgaan! Mochten er volgende week (op Haps, Jorgensen na) iedereen er weer zijn, maak je nog de 4-0 niet goed
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Ik vind de cijfers nog te hoog. Coach ook een 2
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    Maar Berghuis was echt wel een voldoende! Hij set die mongooltjes telkens vrij voor de keeper, maar ze moeten die bal er toch inschieten voordat hij een assist op zijn naam krijgt!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    De fans die erheen geweest zijn een 10 plus
    Vind ik leuk
    Nielsk +813
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Ik stel ook voor dat de selectie de kaartjes van de supporters terug betalen + de brandstof
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    plus een schade vergoeding
    Vind ik leuk
    Nielsk +813
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:18
    Nou, na de JC schaal, staat het nu 1-1
    Vind ik leuk
    Slayerized +668
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:19
    En traumatherapie
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:19
    das misschien niet eens zo n gek voorstel...
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:19
    Stuur jij even een kratje bier op naar Feyenoord Fan Voor Altijd? Die kan denk ik wel wat sterkers gebruiken op het moment dan zijn Bavaria Malt :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    ik heb m al diverse keren gezegd dat ie dat malt de reling over moet kiepen , ik denk dat ie nu langzaam maar zeker ook ons lempke gaat zien
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Die moet eerst 24 uur aan de beademing!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    bende gek , een pretsigaretje rollen en een echte fles bier erin kiepen en alles komt goed met m
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:06
    Ja een lekker jointje is de beste remedie tegen deze wanvertoning
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    Die zag je na de 40e minuut massaal het stadion uit lopen 😂😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    das iets eerder dan de 70e minuut...........................
    Vind ik leuk
    Nielsk +813
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Bier halen bij de plaatselijke super
    Vind ik leuk
    danny9874 +901
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Godverdomme Feyenoord... Mijn club heeft 'kut' gepresteerd maar trekt dat vlg week wel weer (hopelijk) recht.... Europees gezien hoop ik dat de traditionele top 3 gewoon ver komt. Ik kan wel alles affikken (waar ik redelijk goed in ben) maar dit is gewoon ruk......
    Vind ik leuk
    Basschot +1945
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Treuren we nog steeds dat Ambarat niet voor Oranje koos
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Nee. ;(
    Vind ik leuk
    Nielsk +813
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    13, GIO krijg er ook 1
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:09
    Wel erg hoge cijfers hoor! Clasie heb ik bijv helemaal niet gezien (komt miss ook door zijn lengte). Dat hij dan alsnog het hoogst heeft.... Berghuis verdiende als enige een 5 de rest allemaal een 3 of lager en Van Beek.... laten we het daar maar niet over hebben.

    Hier baal ik echt van! Heel slecht voor coefficientenlijst!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    Stranger +4391
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Berghuis had veel meer moeten en kunnen brengen.
    Het heeft voor een heel groot gedeelte aan de instelling en beleving gelegen. Ik wil niet zeggen dat het voetbal dan beter zou zijn geweest maar dan werd je niet zo voor lul gezet als nu.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1391
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:09
    Dit zijn nog gulle cijfers.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11440
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Had wel een moeilijke wedstrijd verwacht, maar dit is echt een afgang..
    Vind ik leuk
    M +64
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Sterkte voor alle supporters van Feyenoord.
    Het seizoen is al voorbij voordat het begonnen is.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    Ga maar even naar instagram, Feyenoordsupporters zijn echt pissed.https://www.instagram.com/p/BmRN9JDhsBj/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=16hzg3rg13g51
    Vind ik leuk
    Manuel_s +87
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Clasie speelde alle passes naar achteren, die kan niet naar voren kijken ofzo
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Als je de bal naar Van der Heijden of Van Beek speelt kan je net zo goed de bal meteen naar de tegenstander spelen.

    Maar Clasie was idd verschrikkelijk slecht!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:14]
    Vind ik leuk
    Broes +995
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    Dat doet ie al zn hele carriere. Niet zo vreemd dat hij het niet heeft gered in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Slayerized +668
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    Hij kan wel naar voren kijken maar het gras was te hoog.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Ook een 2 voor Gio.. Voorafgaand niet in het stadion getraind en zijn ploeg niet kunnen enthousiasmeren voor een goed resultaat
    Vind ik leuk
    Broes +995
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    Gelukkig heeft Feyenoord al een prijs, seizoen is al geslaagd ….
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29224
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:37
    Dat heeft ongetwijfeld geleefd bij onze helden!

    Man man man.... wat een verschrikkelijk drama.

    En ik weet nu al dat er HELEMAAL NIKS gaat veranderen in de structuur.
    Vind ik leuk
    Broes +995
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:50
    Nou ik weet niet of een structuurwijziging gaat helpen. Het gaat om de kwaliteit op het veld. Deze ploeg ontbeert elke vorm van creativiteit. Maar het niveau was vanavond ook in defensief opzicht werkelijk schrikbarend. Van Beek, vd Heijden echt heel slecht. Het feit dat Feyenoord zo afhankelijk was van Kuyt en nu afhankelijk is van Van Persie, zegt genoeg ...
    Vind ik leuk
    milo +102
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    Nou Ayoup je hebt je update geniet er van
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    Wordt coach ook beoordeeld?
    Vind ik leuk
    Op afstand +258
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    Misschien toch een nieuwe trainer. Gio bedankt voor alle moois.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:21
    Gaat goed met NL voetbal... belgie staat op plek 9 in de Eufa lijst he.... na dit seizoen halen wij niet plek 11 maar zakken we... arrogantie van NL clubs.. wij winnen dat wel even....
    Jammer
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:21
    Technische staf ook ruime onvoldoende niet nodig om eerder af te reizen daarmee geef je een signaal af om de boel te onderschatten.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1181
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    beetje arrogant om v Persie rust te gunnen lijkt me zo
    ik denk niet ze in die positie zijn.
    Vind ik leuk
    Itsese +3948
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:21
    Dan mag van mij Vitesse gewoon 2e worden onder PSV.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4853
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Een trainer mag ook wel eens beoordeeld worden.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    Ha ha ha, ja hoor daar is ze..........na de JC schaal of Beker winst is Connie nergens te bekennen, maar het gaat even fout....echt een trouwe Feyenoord supporter.....!
    Wat een waardeloze instelling.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4853
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:36
    voor simpele teletekstsupporters als jij, maakt het niet uit hoe er gevoetbald wordt, je ziet het immers toch niet. En prijzen (kampioen) of prijsjes (beker en JC schaal) zijn dan het belangrijkst. Dan kan je namelijk tegen anderen grootbroeken dat je club zo goed is. Daar haal jij je plezier uit. Beetje kloten op internet en VP, dat is voor jouw vermaak.
    IK echter kijk voetbal om vermaakt te worden. Mijn woorden (die ik al eerder heb gebruikt) werden zojuist letterlijk herhaald door de heer Everse. Ik kijk namelijk voetbal om vermaakt te worden. Ik wil voetbal zien waar je trots op kunt zijn. Het enige dat hij niet herhaalde is dat ik er nog aan toevoeg is dat je onder Gio alleen schijtbakkenvoetbal te zien krijgt.
    Dus doe alsjeblieft niet zo simpel paultje, want je zakt steeds verder weg. Nog verder dan Feyenoord.....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:32
    Je gaat helemaal van het onderwerp af, zwakke afleidingsmanoeuvre..... het gaat om jouw waardeloze instelling als zogenaamde Feyenoord supporter mbt Gio.
    Hij heeft gewoon als Trainer de meeste prijzen voor Feyenoord gewonnen, dat doet geen enkele Trainer hem na als je kijkt naar de laatste 15 jaar.
    Er is in Nederland geen ploeg die mooi voetbal speelt en prijzen wint, dus dat "schijtbakkenvoetbal" is gewoon kletspraat om dat aan Gio te verwijten.
    Voor het overige vermaak ik mij prima via het Internet, maar ik begrijp dat je het een beetje moeilijk kan bijbenen allemaal, zo heeft iedereen zijn beperkingen.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4853
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:01
    Wat een totale onzin. Omdat ik supporter ben hoef ik toch zeker niet alles maar blind goed te vinden. Ik mag mijn mening toch zeker wel hebben!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:34
    Ik waarschuw je ! Je gaat over de knie hoor !
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4853
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:55
    ik zal je nog een quote geven van Einstein, want jij bent dol op quotes. Deze is voor Gio:
    " The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results”.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:04
    Ja, maar dat is het hem juist.....
    Gio wint wel de meeste prijzen de afgelopen 15 jaar ivm elke Feyenoord trainer over die periode.
    Dat lukt je nooit als je gek bent...
    M.a.w. Einsteins leuke definitie is niet van toepassing op Gio.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +640
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    Goede nieuws is dat het geld weer op is en dat Fey dus geen halve gare spelers meer kan kopen en wel met eigen jeugd verder moet, nu nog wel een goede trainer zoeken met een beetje meer spirit; na drie-vier jaar is het gewoon voorbij; Gio moet eigenlijk zelf stoppen; 5 prijzen (tel die jc schalen ook gewoon maar mee) in drie jaar en toedeloe.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    Bagger verdediging verneukt het voor Bijlow. Hierdoor gaat hij zijn plaats onder de lat kwijtraken. Wat een kutdag!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:26
    Hij was ook bagger . Eerlijk .
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +116
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Aan wie? Vermeer
    Dan moet Gio snel z’n spullen pakken. Onee dat moest hij al lang geleden
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    Met napoleon op t middenveld win je de oorlog ook niet
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    Hahahahahaha en dan lachen om Ajax. Hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +116
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:30
    Is toch ook lachwekkend als je veruit de grootste begroting in NL hebt en de beste selectie en al 4 jaar niets wint?

    Of ben je tevereden over de eindresultaten de afgelopen 4 seizoenen?

    Dat laatste zijn we wel en de supercup is iig iets tastbaars welke alweer binnen is
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:50
    Het verschil tussen de begroting van Feyenoord en Trenchin is 30x zo hoog ipv 20 a 30 %. Dus dit vind ik vele malen lachwekkender.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:52
    Ja wees maar trots op de supercup. Schattig.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +116
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    Tja. Shit happens
    Liever dit als al 4 jaar een afgang gezien de selecties

    Was terecht. Dan maar zonder europees voetbal, net als PSV, kampioen worden door een minder volle agenda. Zo werkt het al jaren dus.

    1 prijsje alweer binnen dit jaar op naar de dubbel en naar prijs 7 en 8 in krap 5jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:47
    het is niet eerlijk , wij willen ook europa in hoor piep piep
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:54
    Zonder te presteren in Europa raken jullie steeds verder en verder achterop. Maar ga vooral de supercup vieren.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:29
    Ben benieuwd als deze wedstrijd eerder was als tegen psv.. Of bijlow dan ook zoveel positiefs mee zou krijgen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:30
    als je er als keeper 4 om je oren krijgt kan je geen 5 krijgen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:46
    Heeft Feyenoord maar 1 helft gespeeld dan?

    Dat het maar bij 4-0 is gebleven
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Drama,Drama,Drama niet alleen voor Feyenoord ook voor het Nederlands voetbal!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:33
    Helaas zegt dit heel veel over het nederlandse voetbal en is dit geen incident meer. Buiten dat vind ik het altijd wonderbaarlijk hoe slecht feyenoord scout met Amrabat, larsson en Bilal als dieptepunt. Hoe kan je voor dit soort spelers je miljoenen uit je toch beperkte budget betalen, terwijl je ze wekelijks intensief in de eigen competitie heb kunnen scouten?
    Vind ik leuk
    mcmodd +21513
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:35
    Het vertekent wel, zo door het geheel. Je kunt van al deze spelers niet verwachten dat ze Feyenoord uit de malaise slepen, als de medespelers ook waardeloos spelen. Het meest baal ik van de situatie zoals die zich nu laat zien. Feyenoord heeft zeker geen spelers die bij blessures direct kunnen invallen met voldoende kwaliteit. Hopelijk gaat Feyenoord over op plan B, als ze dat tenminste heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:36
    Feyenoord mag echt heel blij zijn als ze 4e worden dit seizoen...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:36
    En de trainer nog minder dan een onvoldoende hij is voor deze ellende verantwoordelijk
    Vind ik leuk
    grunnfan +184
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:37
    13 onvoldoendes Van Bronckhorst een 3.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:44
    Een -2 en de rest een -1

    Vente wordt net als de andere slechte spitsen die Feijenoord in zijn gelederen had.
    Nieuwkoop met zijn grote bakkus "er hoeft geen rechtervleugel verdediger bij ".

    Vind ik leuk
    Sunil010 +113
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:38
    Onbegrijpelijk!!
    Oh wacht wij zijn Feyenoord, alles is mogelijk!!!
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:40
    We kunnen hier om lachen, voor nederland is dit gewoon doodzonde. Maar na dinsdag waar luik die 2-2 maakte en heel rotterdam het nodig vond om daar wat van te vinden is dit toch wel lekker he. Al ben ik voor Utrecht.
    Vind ik leuk
    Peba +9
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    Waarom geen 13 onvoldoendes? De trainer en zijn staf zijn er, voor de zoveelste keer, niet in geslaagd hun ploeg op scherp te zetten. Wat een complete wanvertoning! Ga je diep en diep schamen Feyenoord! En dan zegt de trainer ook nog dat geen speler zijn niveau heeft gehaald. Welk niveau? Misschien is dit wel het niveau dat bij ze past.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:43
    Hand in Hand kameraden (alleen had de keeper niet begrepen dat hij niet mee mocht doen)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:45
    Nu wordt er weer door heel veel trouwe supporters geroepen gio moet vertrekken maar als er van hogerhand geen duurdere en betere spelers worden aangetrokken kan de trainer hier niet veel aan doen dit b team zal zelfs in de Nederlandse competitie moeten vrezen dit was compleet degradatie voetbal dus van geel trek die beurs en haal nog tenminste drie waardige spelers die de geblesseerde en geschorst fatsoenlijk kunnen vervangen
    Vind ik leuk
    El Cazador +5390
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:46
    Wat is er vooraf in de kleedkamer gebeurt, want er moet haast wel "iets" zijn gebeurt anders ben je niet zo verdomde zwak.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8513
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:46
    Wat loopt iedereen nou te zeuren? Ze moesten de nul houden van Gio en dat hebben de aanvallers perfect gedaan.
    Vind ik leuk
    Mr. O +851
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:51
    Zal je zien:
    Straks twee clubs in de CL en niets in de EuropaLeague
    Vind ik leuk
    wil +936
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:56
    Punt technische staf Feyenoord een dikke NUL.
    Vind ik leuk
    Glenn55 +75
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:56
    Wat mij betreft ook een 3 voor Gio! De zoveelste keer tactische blunder, internationaal alsmaar aan 4-3-3 vasthouden, met een ploeg die toch al gehavend is. Het is geen schande om 4-4-2 ofzo te spelen hoor! Wel met 4-0 te verliezen!!!
    Gio is de trainer met de meeste prijzen, dat verblindt en maskert een hoop, als je alleen daarnaar kijkt...... die kampioenschap was uniek, samenstelling vvan de spelers klopten, veel mee gehad, de andere topclubs waren niet best, alles viel in ons voordeel, prima........ kijkend naar t spel, tactiek, ontwikkeling van de spelers, neen, niet van dat alles kon mij bekoren, geen garantie voor beter spel en t meedoen voor t kampioenschap.
    Met de CL liet Gio al zien weinig tactische bagage te hebben door tegen europese topclubs 4-3-3 blijven spelen, een andere variant is er niet, niet opgetraind. Geen speler die beter wordt, waarom? Omdat ze niet echt vertrouwen krijgen en alsmaar gewisseld worden, ze zijn volledig aan zichzelf overgeleverd, de trainer weet ze niet op de juiste manier te coachen dan wel de juiste snaar te raken...... puur toeval trainer, dat had ik al bij zijn eerste jaar, sindsdien geen verbetering, stilstaand, af en toe een opleving, beker, JC schaal...... maar wel 20 punten achterstand.... tsja, geliefde ex speler, krijgt altijd meer krediet, erger mij daar weleens aan, zo blijven we hangen, geen structurele aan sluiting met Ajax en PSV, omdat Feyenoord in veel geleidingen, scouting en de jeugdopleiding, nog te amateuristisch ingesteld is. Alsmaar verschuilen achter de financiele achterstand met die andere 2. Kan ook niet anders zolang we geen van Bastens, Bergkamps, Suarez'n, Litmanens enz enz leveren.....
    Weer een wedstrijd waar we als lachertje fungeren...... bedankt Gio! Voor mij telt dit vele malen zwaarder dan t winnen van de JC schaal en de beker.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5390
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:09
    Aldus zei de beste stuurlui aan wal.
    Vind ik leuk
    Glenn55 +75
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:58
    Is mijn mening, zoals ik dat zie, jij mag natuurlijk t anders zien, verschil is, jij beargumenteerd jouw mening niet en gewoon een losse flodder tegenaan gooit, ook dat mag.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:02
    Dat is typisch Nederlands. Van te voren roepen dat de tegenstander niets voorstelt en vervolgens met 4 0 verliezen. Feyenoord is al uitgeschakeld. Die gaan geen 4 0 winnen in de Kuip. Moet ook nog zien of Ajax het volgend week redt tegen Standard. Die kunnen ook heel gemakkelijk 2 keer scoren in de J.C. Arena, ook al vinden de thuis supporters van niet.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1365
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:05
    Vergeten we de trainer niet? De LUL als je met een ander team niets spelen waarom dan niet 4 4 2 ? Niets meer niets minder de 0 proberen te houden en thuis afmaken ??? Voor de trainer een dikke vette 0
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +539
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:10
    Toch heeft van Beek het hoogste cijfer, - 2.5
    Vind ik leuk
    Hans Pluym +137
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:22
    Ik denk dat ze tegen PSV gepiekt hebben
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:29
    In de kuip maken ze het wel weer goed......toch 🤔
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1095
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:48
    ik ga alleen nog kijken als vPersie in de basis staat...
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1095
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:46
    effe voor de duidelijkheid ja, het was een totale vernedering, maar laten we nu niet doorschieten in pure Feyenoordhaat en ook gewoon beseffen dat dit de staat van niet alleen Feyenoord maar het hele Nederlandse voetbal is, vorig jaar psv en ajax, dit jaar az en feyenoord...

    verzachtende uitleg is wel dat Feyenoord met een B-elftal moest spelen en het in de teringhitte was daar in Slowakije op ook nog is een baggerkunstgrasveldje...

    nee het praat niks goed maar laten we nu niet doorschieten...
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:53
    Wat is er in godsnaam gebeurt met Feyenoord?! AZ en Feyenoord zijn dit jaar de Nederlandse schlemielen in Europa. Hopelijk voor Feyenoord kunnen ze het nog goed maken maar daar heb je wel heel veel geluk en winaarsmentaliteit voor nodig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    Vlietje +289
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:58
    Wat een wanvertoning zeg. Ik als Amsterdammer baal hier echt van. Als dit zo door gaat mag de kampioen over 2 jaar ( hopelijk AJAX) lekker meedoen in de 1e voorronde van de CL!! Ongekend dit!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:37
    Feyenoord geen daden maar woorden pff
    Vind ik leuk
    ritje +93