VP-voetbalkantine: ‘Ten Hag zou Van de Beek altijd op moeten stellen’

    VP-voetbalkantine: ‘Ten Hag zou Van de Beek altijd op moeten stellen’

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 17:00vr 10-08-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: ‘Europese uitschakeling Feyenoord doet positie ‘Gio’ wankelen’

    Stelling 2: 'Ryan Thomas is een waardige opvolger van Marco van Ginkel'

    Stelling 3: ‘Ten Hag zou Van de Beek altijd op moeten stellen’

    Plaats een reactie

    Blijdorp010 +9368
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:16
    Van mij mag Gio weg. Altijd voor hem opgenomen, maar nu ben ik er klaar mee. De ploeg was totaal niet voorbereid en speelde dramatisch. Is al een hele tijd geen enkele lijn in het spel te ontdekken.
    Vind ik leuk
    Tim +4812
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:28
    In deze context van een 'voorbereidde ploeg' is het wellicht toch te verdedigen om een 'Jong'-team in de kkDivisie te hebben, want Feyenoord heeft gewoon geen mogelijkheden om ineens een schaduw-elftal op te moeten stellen die wekelijks op wel op een bepaald weerstandsniveau spelen. Ik durf te stellen dat Ajax of PSV makkelijker 8 basisspelers kunnen vervangen, dan hoeven het niet eens persé betere spelers te zijn maar het zijn wel spelers die altijd op een bepaald niveau zitten.
    Vind ik leuk
    Op afstand +782
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:22
    Was geen geld voor de Kkdivisie en van Geel vond het ook onzin, je ziet het resultaat, gewoon wanbeleid, eens betaald dit zich uit.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Ik vind het vooral amateuristisch dat één man het beleid bepaalt. Gio wilde een team in de eerste divisie maar dat kwam er gewoon niet. Ook niet toen het tweede instroommoment er was, toen de club wél gezond was.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10280
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:33
    Ajax, PSV en AZ verdienen wel geld aan transfers, bij va Geel is het dan: "Nou ja, Clasie dan maar" heeft nog nooit over Mexico gehoord of Colombia bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:09
    Tja dat is Van Geel heh. Alles in de uitverkoop. Aantal jaar geleden met De Vrij precies hetzelfde. De beste verdediger op het WK, die voor 8 miljoen verkocht wordt. Nu zou dat totaal niet meer kunnen. Iedereen roept trouwens niet voor niets: 'Van Geel out'...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10280
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:26
    Is dat zo? Daar erger ik mij namelijk zo aan.....het is altijd "Gio out" wat ik lees en van Geel blijft lekker rustig buiten schot.
    Bij Feijenoord eens lekker de boel doorlichten, analyseren.
    Gio zal, zoals elke Trainer zijn fouten maken, maar als je ziet wat de man wint met Feyenoord, dan kunnen ze daar terecht jaloers op zijn bij Ajax.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:24
    Ik ben het helemaal met je eens. Als de bankzitters meer wedstrijden op niveau zouden spelen, dan zijn ze misschien niet persé beter, maar inderdaad hebben ze meer ervaring met dit soort tegenstanders. Wel ben ik van mening dat PSV en Ajax ook niet veel soeps zijn als zij 5 basisspelers moeten missen en nog eens 3 wissels.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39
    Nou ik denk dat Ajax alle posities wel dubbel bezet heeft

    5 posities wisselen en Ajax heeft nog steeds een prima elftal
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:16
    Noem maar eens op dan zou ik zeggen. De wissels zijn altijd zwakker dan de basisspelers, ook bij Ajax staat er dan een team dat niet top is.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5161
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:04
    Rechtsback zelfs 5 dubbel
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:05
    Moeten we het nu echt gaan afkorten tot kkdivisie? Kunnen we niet gewoon 1e divisie zeggen?
    Vind ik leuk
    Tim +4812
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:25
    Ik kan niet geheel opmaken waaruit u afleidt dat we dat zouden moeten doen. Het is in het voetbal echter zeer gebruikelijk om de eerste letters van meerdere woorden samen te voegen tot een afkorting. U kunt hierbij denken aan voorbeelden zoals AZ, NAC of VVV.
    Het is daarom niet geheel onlogisch om een soortgelijke constructie voor een competitie met een lange naam te verzinnen. U had wellicht al geraden dat de 2 k's in dit geval staan voor Keuken Kampioen, waarbij ik er in bovenstaande casus voor heb gekozen om 'Divisie' wel volledig uit te schrijven. Het is echter niet uit te sluiten en zelfs goed voor te stellen dat op fora zoals deze dit op korte termijn algemeen als kkd/KKD geaccepteerd zal gaan worden.

    Ik kan me goed voorstellen dat u voor een andere keukenfirma werkt en het daarom helemaal geen prettige naam vindt, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik de Jupiler League ook nooit de 1e/eerste divisie genoemd heb. Vandaar dat ik uw niet onderbouwde motie ook slechts ter kennisgeving aanneem en in de toekomst niet structureel 1e divisie zal zeggen. In gesprek met buitenlandse vrienden en/of kennissen kan het echter wel eenvoudiger zijn om de sponsornaam achterwege te laten.
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:26
    Omdat het lijkt alsof je het over de kankerdivisie hebt.
    Vind ik leuk
    Tim +4812
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:37
    Dat zegt vooral heel veel over jou en het type mensen waar jij mee omgaat. Want om een woord van 6 letters te gaan afkorten is wel ontzettend onnozel. Bovendien wordt dit vrijwel alleen gedaan door gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst en mensen van soortgelijk IQ en allooi.

    Ik neem aan dat je dan inmiddels ook een motie hebt ingediend bij Kreis Kempen-Krefeld, want die kentekens daar zullen je wel ontzettend storen.
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:46
    Je hoeft niet persoonlijk te worden. Ik associeer kk gewoon met een specifieke ziekte, daar kan ik ook niets aan doen. Als dit voor jou niet het geval is, kun je dat gewoon zeggen.

    Hoog uit de boom doen doet je overigens niet intelligent lijken. Het tegenovergestelde is waar. Just saying..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    Tim +4812
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:54
    Volgens mij is het niet heel moeilijk om de conclusie te trekken dat ik die associatie niet heb. Maar omdat jij die toevallig wel hebt meen jij middels je initiële reactie wel dat WE met z'n allen beter 1e divisie kunnen zeggen, want stel je toch voor dat we jouw verziekte brein ineens aan kanker laten denken terwijl we hier lekker over voetbal proberen te lullen. Man man man, ik hoef niet hoog in een boom te zitten om dat ontzettend sneu en triest te vinden hoor.
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:18
    Mijn initiële reactie is in de vragende vorm, maar ik vind het prima joh. Je hebt het over sneu en triest, maar kunt niet eens een gesprek voeren zonder persoonlijk te worden. Een fijne dag nog.
    Vind ik leuk
    Tim +4812
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:30
    Je gedraagt je nu als een klein jochie dat op z'n kleine piemeltje getrapt is en snikkend afdruipt.

    Dan kun je wel opwerpen dat je gesprekspartner persoonlijk werd, maar daar maakte jij jezelf met je snerende en ongegronde opmerking over hoog in de boom zitten net zo schuldig aan.

    Ik had tenminste aanvankelijk nog het fatsoen je te vousvoyeren omdat ik je nog niet kende, inmiddels is het volledig duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3014
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:34
    Is dat te wijten aan Gio of aan het bar en bar slechte inkoopbeleid van Van Geel? Van Geel heeft nooit fatsoenlijk ingekocht, waar hij ook TD was. En Feyenoord heeft ook niet de middelen kunnen vrijmaken om versterkingen te halen. Als dan je in potentie duurste speler blijft (Jorgenssen) dan wordt het lastig. En vanuit Varkenoord komen de laatste jaren ook niet echt de grootste talenten doorstomen heb ik het idee.

    De trainer ontslaan doe je alleen als je er met een ander op vooruit gaat. Niemand gaat dit zooitje ongeregeld beter trainer dan Gio, dus laat hem maar zitten.

    PS: hoe denk je dat de clubkas er voor gaat staan na Feyenoord City? Rechterrijtje is realistisch lijkt me.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:10
    Ik zeg het al jaren , wij hebben deze prijzen gewonnen ondanks Gio en niet dankzij Gio. De man is een volslagen tactische onbenul en bewijst dat keer op keer.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2853
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:17
    Geen lijn te ontdekken, behalve Feyenoords doellijn. Wat was dit een afgang voor Feyenoord en het Nederlandse voetbal zeg!
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:25
    Naar mijn idee solliciteerde Moniz al met z'n uitspraken....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Hij is degene die jou ploegje weer eens een prijs liet pakken. Beetje dankbaarheid mag wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:16
    Met pijn in mijn hart.. Gio moet weg. Sorry. Tactisch komt hij ernstig te kort.
    Moet een zwaargewicht gekomen om tactisch Feyenoord op poten te zetten.
    Van Geel moet ook weg. Hij heeft het prima gedaan door creatief spelers te kopen toen Feyenoord bijna failliet was.
    Hij heeft geen goede scouting neer kunnen zetten, en hij koopt zeer matige spelers.
    We moeten hopen dat er iemand is die Feyenoord naar een hoger plan kan tillen, anders hebben we de komende jaren nog meer ellende.
    Iemand met een WINNAARSMENTALITEIT. GVD stelletje slappe zakken.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19247
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:30
    Zonder hulp redt Gio het niet, hij had de hulp van Kuyt nodig en nu van v. Persie.
    Alleen komt hij gewoon te kort, denk ik..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:50
    Als je geld hebt om het te besteden,dan zijn je wensen ook haalbaar.
    Het wilt ook niet zeggen,dat het team ook waar voor zijn geld moet geven. Helaas .....het team heeft een grote waffel,maar prestaties ho maar. Tegen een onstabiele PSV was er wel resultaat,maar dat kon elke amateurploeg ook halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:21
    Krijg steeds meer de overtuiging dat held Dirk Kuijt het bij het juiste eind had over Gio. Andere kant 5 prijzen in drie jaar. Laten we onze zegeningen tellen.
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:07
    Kuyt is gewoon een vieze rat die te ver naast zijn schoenen loopt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:24
    Op de back mag er wel versterking komen. Als ik van Geel was zou ik vol voor janmaat gaan. Die zal wel wat kosten maar anders ga je een verloren seizoen draaien. De selectie komt in de breedte sws te kort.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5436
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:13
    Je kan wel de bankrekening leegtrekken voor Janmaat, maar dan nog zie ik dit Feyenoord niet meedoen om de titel. Ondertussen zullen ze ook zonder verdere versterkingen minstens playoffs Europees voetbal halen. Echt veel meerwaarde zal hij niet hebben, dan kan je in mijn ogen beter dat geld laten staan en wachten op een beter moment.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13293
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:24
    1: Heb verder niks tegen Gio, prima kerel, maar die hadden ze allang moeten ontslaan.. Als ze de Beker niet hadden gewonnen was dat ook al gebeurd..
    Had wel verwacht dat ze het moeilijk zouden krijgen tegen Trencin, maar ze zijn gewoon compleet weggespeeld door een club met een begroting die de laagste zou zijn in de ED..
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:36
    Klinkt altijd wel lekker heftig, zo'n begrotingsvergelijking maar dat is in dit geval bullshit. We hebben het over 1 wedstrijd van 90 minuten.
    Kijk, als Excelsior aan het eind van het seizoen bovenaan staat, mogen van mij alle begrotingsvergelijkingen uit de kast getrokken worden. Maar op basis van 1 wedstrijd... meh.

    Gisteravond Minsk - Zentih St Petersburg was ook gewoon 4-0 en ik heb het vermoeden dat het verschil in begroting daar nog een stukkie groter is.
    Of Legia Warsaw - Niederkorn 1-2.
    Begrotingen hebben geen reet met 1-malige uitslagen te maken.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13293
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    Heb je gelijk in, maar ik vrees dat ze dit thuis ook niet meer gaan goedmaken.. Wellicht niet eens gaan winnen..
    Feyenoord maakt allesbehalve een goede indruk tot nu toe..
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:12
    Haps, Botteghin, St Juste, Vilhena, Jorgensen, Van Persie.
    Je hebt het er wel ens over dat er een ander Feyenoord moet staan volgenden week, als die 6 fit zouden zijn, staat er ook gewoon letterlijk een ander Feyenoord.


    Kan je ook Ayoub misschien bijzetten ook al zie ik het daar net zo in zitten als in Amrabat.
    En nee, die 4-0 maak je normaal gezien niet goed.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Geen enkele club kan overleven als er zoveel blessures zijn. 8 spelers missen is gewoon veel. Zou het trouwens niet aan de medische staf kunnen liggen dit alles? Eerst met de doelmannen, nu met de veldspelers.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:32
    Ik heb dat gevoel wel eens gehad eerste periode onder Van Marwijk waar ook de een na de nader de lappenmand in ging terwijl onder Beenhakker daarvoor en nog wat verder terug onder Van Hanegem er nauwelijks blessures waren.

    Geen idee wat hier gebeurt maar de eerste periode t/m kampioenschap waren er bij lange na niet zo veel blessures als de laatste 14 maanden.
    Schop tegen je poten krijgen en daardoor niet kunnen spelen is niet te vermijden maar we gaan alleen maar meer vraagtekens krijgen met die nieuwe privacywet over hoe en waarom iemand geblesseerd is.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8222
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:41
    Vergeet alsjeblieft Botteghin niet te wissellen voir van Beek.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:28
    Ben ik ook niet.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8222
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    Sorry, had ik overheen gelezen. Komt door mijn natuurlijke aversie tegen van Beek als centrale verdediger denk ik. Mijn god was is die jongen hard achteruit gegaan na zijn blessure. Maar hoe het ook is, waarschijnlijk zit jij volgende week donderdag net als ik weer in de Kuip RtdDub. Het blijft toch je cluppie hé....
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:13
    Nope, woon niet in NL. Maar is wel zo'n beetje het enige wat ik aan NL mis, Kuip bezoekjes.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8222
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Is in ieder geval wel een legitieme reden om niet te komen 😜.
    Maar je begrijpt in elk geval wel wat ik bedoel. Hoe vaak je ook teleur word gesteld door het team, je blijft supporter omdat je nu eenmaal niet anders wil. Als je als Feyenoorder ben geboren ga je ook als Feyenoorder dood.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:29
    Precies. Paar dagen flink kankeren op alles en iedereen. Iedereen die een beetje hlf tof sarcastisch komt doen zijn graf in wensen (notitie: voor die mensen... we hebben jullie sarcasme niet nodig, dat hebben we in dit soort situaties zelf in overvloed en we zijn er sowieso beter in)
    om vervolgens de eerstvolgende pot weer vol goede moed richting de enige voetbaltempel in het land te trekken.
    Vind ik leuk
    T&T +8412
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:28
    Gio heeft vanaf het eerste seizoen...qua tactiek en met zijn wisselbeleid... Laten zien dat hij Heel wat tekort komt.
    En ja..hij pakt prijzen...maar hij is zo laf als de tering!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:28
    Stelling 1: Stond die deur nog niet ver genoeg open dat er nog een schop tegen aan gegeven wordt?
    Betere stelling is... als hij er uit gaat, wie moet hem opvolgen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2253
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:31
    Waarom trainer eruit? Ik vind dat hij goed doet manman wat een drama daar bij feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    Er zullen wel weining mensen met mij eens zijn, maar ik vind Peter Bosz een uitstekende keuze.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19247
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    Moniz? ;-)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13293
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:12
    Op zich geen rare gedachte..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19247
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:16
    Trencin speelde leuk voetbal..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13293
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Zeker en dat met dat budget.. Hij hangt ook de Cruijff-filosofie aan dacht ik.. Speelden behoorlijk aanvallend..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19247
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:48
    Budget van 2 miljoen, zelfs mijn zaalvoetbalteam heeft een hoger budget! ;-)

    Maar volgens mij is Moniz idd een aanhanger van de Hollandse school..
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Hij solliciteerde wel met z'n uitspraken
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19247
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:42
    Hij wil ook hogerop natuurlijk.
    Ondanks de vernederende 4-0 staat Feyenoord voor mij alsnog hoger dan Trencin..
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    Moet toegeven, na gisteren staat de gedachte me ook wel aan! Veel slechter kan haast niet zou je zeggen. En met Landzaat ernaast zitten er teveel eenheidsworsten op de bank. vGastel, Gio en Danny, rendeerde prima in een team als voetballer.

    Maar zodra er een beslissing moet worden genomen verstoppen ze zich achter elkaar. Wellicht is van Persie in deze nog de redding het komende seizoen als hij het op kan brengen net zo dwingend aanwezig te zijn als Kuyt dat was in het kampioensjaar!
    Vind ik leuk
    orion73 +1519
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:30
    In alle jaren dat hij nu trainer is van Feyenoord is er geen enkele speler die zich ontwikkelt heeft. Er is al jaren geen enkele lijn in het spel te ontdekken. Ze doen maar wat en alles hangt van toeval aan elkaar, Laatste keer dat Feyenoord fatsoenlijk voetbal speelde was onder de verguisde Fred Rutten. Sindsdien is het vooral aantrekkelijk voor SM liefhebbers. Een echter voetballiefhebber gaat niet voor zijn plezier naar Feyenoord kijken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    Skylab +143
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:35
    Typerend voor Feyenoord is dat de wedstrijden die goed gespeeld worden het door de inzet van de spelers komt en niet door een tactische strijdplan van de trainer!
    Als het slecht gaat zie je hem geen verandering maken..iets slims..een bepalende wissel ofzo..het lijkt alsof het geen verschil uitmaakt of hij daar nu wel zit of niet.

    Er word standaard 4-3-3 gespeeld ongeacht de weerstand....en op het bord worden dan gewoon namen ingevuld op die posities.

    Je gaat op kunstgras spelen, er is er een die het niet prettig vind om hierop te spelen..dus die blijft thuis, daar komt bij dat je uit gaat spelen maar niet de moeite neemt om even te proeven aan een ondergrond waar je zelden op speelt.

    Er is in de periode Gio geen enkel speler "beter geworden" in tegen deel..spelers die gehaald worden stoppen op een of andere manier met voetballen als ze bij Feyenoord komen.

    Echt tijd voor een wissel van trainer en niet in de winter stop...MAAR PER DIRECT
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:35
    Niet alleen gio weg maar ook een cultuur omslag nodig. Hoe kan het dat we steeds maar genoeg nemen met middelmatig spelers en daar mee blijven doorgaan. Als je kijkt naar verleden schaam je voor spelers die bij ons gespeeld hebben.

    Het was jaren normaal dat we slecht aankopen. Waarom kan 020 en PSV steeds goed aankopen en wij structureel niet ?
    Hoe kan het dat we na 18 jaar kampioen worden en dat dat is geduld ?

    Alles wat 020 koopt is goud en die van ons is misschien ooit middelmaat ?

    Rotterdamse haven is groot in de wereld waarom is dat niet gebruikt om de begroting te verhogen ?

    Waarom zijn de inkomsten zo middelmatig als je die vergelijkt met de achterban ?

    Gio heeft mazzel met 5 prijzen. Stuk voor stuk kan je analyseren dat het geluk is geweest. Geluk dat 020 niet goed was dat jaar. Geluk dat PSV de cruijf schaal niet perse wilt. Dat bij de penalty die linksback van hun naast schiet.

    Er is nooit bij ons verdient omdat wij gewoon beter zijn dan de rest. Triest voor woorden.

    Dus gio weg en een cultuuromslag.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    Sandokan +771
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Wat een gelul. Zeg dan niks…..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:49
    De Rotterdamse haven? Serieus????
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:12
    Daar ben ik ook afgehaakt.
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Gio voor de wedstrijd: "wij zijn de betere ploeg". Hieruit blijkt toch echt dat men zich totaal niet heeft verdiept in de tegenstander en dat men z'n eigen kracht totaal heeft overschat. Er zat nulkommanul gedachte in de wedstrijd, zeker geen Europese gedachte. Ik vond dit buiten de spelers om ook een miserabele wanvertoning van de technische staf. Dit mag gewoon nooit gebeuren. Het had wel 8-0 kunnen worden. Als je Europees uit speelt dan speel je behoudend, balbezit voor alles. Als je dan een Van Beek ziet schutteren manmanmanman...Voor mij 100% reden om afscheid te nemen van de technische staf. Laat Peter Bosz het maar proberen. Mischien gaan we dan een keer voetbal zien in De Kuip.?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:49
    Gio heeft in twee jaar tijd vijf prijzen gewonnen en dat nota bene met Feyenoord, dus nee, ik denk niet dat een tegenslagje als deze meteen zijn positie doet wankelen. Als dat wel zo is, dan is dat bestuur knettergek.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:15
    Haal dat gewei uit je ogen.
    Vind ik leuk
    Sandokan +771
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:51
    Eerste wat ik gisteren ook dacht terwijl ik de vernedering voorbij zag komen. Dit kost normaal gesproken een trainer zijn baan. Maar Gio is bij Feyenoord een levende legende. Om hem eruit te kunnen schoppen bij Feyenoord is meer nodig dan een nederlaag tegen een lullig ploegje als Trencin. Gio wordt niet zomaar aan de kant geschoven zoals Keizer is overkomen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Gio heeft een hoofdprijs dus het seizoen is al een succes. 30 punten achter in de competitie is geen probleem. Wel voor de supporter niet voor beleidsmakers
    Vind ik leuk
    gerras +79
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Ga er maar aan wennen dit is de komende 10 jaar het beeld van Nederlands voetbal , mentaal probleem bij de jeugd, in het dagelijks is het niet anders.
    Vind ik leuk
    orion73 +1519
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
    Onzin dat gelul over mentaliteit. Dat heeft niets met jeugd te maken. De generatie JC/WvH zeurde over de generatie Gullit/MvB die op hun beurt weer zeurden over de generatie De Boer/Kluivert die op hun beurt weer zeurden over de generatie RvP/Sneijder die op hun beurt nu weer zeuren over de huidige generatie. Dat is van alle tijden. Mentaliteitsprobleem bij Feyenoord komt omdat het gewoon middelmaat is en niet meer dan dat. Het zijn gewoon geen echte profs omdat de beleidsbepalers bij Feyenoord genoegen nemen met deze middelmaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Feyenoord had eind vorig seizoen al op een nette manier afscheid moeten nemen. Van geel is alleen maar op de winkel aan het passen en niet aan het ondernemen!
    Vind ik leuk
    abuize +5
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13
    Als ze wie weet volgende week winnen met 5-0 dan Gio is de beste trainer die rond loopt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:21
    Het leuke is dat iedereen commentaar heeft en zelfs hoogstwaarschijnlijk niets eens kunnen voetballen of nooit gevoetbald hebben waar wij Nederlanders goed in zijn is afzeiken van andere personen ga eerst een de tekortkomingen van jezelf bekijken .
    Dit is wat de media wilt negatieve berichten we gaan vanzelf meemaken wat er dit seizoen gaat gebeuren .
    Media is ook schuldig aan het verhaal van gisteren ja hoor Feyenoord gaat ze op de knie leggen K media hou vooral je kop dicht en flikker maar eens Twitter,insta en watsapp en internet er uit kijken hoe we dan alles te weten komen zou de wereld een stuk relaxed zijn ,
    Ik weet dat onze Feyenoord harten zeer doen maar denk eens na voor je iets gaat roepen heeft veel invloed op de spelers en leiding
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1629
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:00
    Amen!
    Vind ik leuk
    krul +254
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:02
    Oh nu is het de media schuld? Lekkerdan je laat je club nog dieper zinken met al die zgn talentjes ja talentjes voor de keukendivisie zogenaamd clasie die moet zsm terug wat een lompe speler s dat zeg laat ke ela gaan kom je met clasie terug dannsnap ie hetbgewoon niet meer ald club
    Vind ik leuk
    Bhj +1907
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:23
    Dat zou ik wel heel raar vinden, door 1 deceptie. Hij heeft het meer dan goed gedaan met een titel en een beker. Het probleem ligt niet bij de trainer, maar vooral bij de spelers.
    Vind ik leuk
    Appie53 +172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    Deze groep mist spirit, thuis is het er wel, daar worden ze opgehitst door een volle Kuip. Allemaal slapte!
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2804
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:45
    het positieve nieuws is, ik zie genoeg ruimte voor verbetering...

    en met verbetering bedoel ik dat we we op elke positie iemand anders neer kunnen zetten dan dat er gisteren stond...
    Vind ik leuk
    Dharmpie +702
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:47
    Gio is kind vd Club, Tactisch onbenul en ziet zelden dingen die “kenners” zien. Sowieso ziet hij “andere” wedstrijden dan het gros vd mensen. Ik zie hem gewoon trainer blijven. Hij is tenslotte kind vd club ( met de meeste prijzen) en de ideale gesprekspartner. Ik vrees dat wij het gewoon met hem moeten doen tot dat hij zelf het idee krijgt om op te stappen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Het makkelijkste is te zeggen dat de houdbaarheidsdatum van Gio geweest is, het moeilijkste is te zeggen wie hem moet opvolgen en/of die het dan beter gaat doen met deze selectie!!
    Vind ik leuk
    krul +254
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:59
    Heel feyenoord kan je bij de grofvuil zetten wat een waardeloos club is dat zeg hou je dan gewoon klein ga je niet meten met de grootste volgendseizoek zal aaarschijnelijk nederland niets eens in aanmerking komen voor eu als dit doorgaat
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3152
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:09
    Dit was absoluut rampzalig. Qua opstelling en beleving klopte er weinig van en daar is maar 1 persoon verantwoordelijk voor.
    Sympathieke gast maar niet goed genoeg
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +518
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:09
    Het slecht spelen van Feyenoord in de EL zou ik niet direct GIO aanrekenen.
    Moet je kijken hoeveel spelers er niet bij waren. Hier kan geen enkele coach op anticiperen.

    Het probleem bij Feyenoord ligt bij Martin van Geel.
    Hier moet een TD komen staan met nieuwe frisse ideeen die de club zowel financieel als spelersmateriaal sterker maakt.
    Vind ik leuk
    Utopia +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:09
    Het was een wedstrijd om je diep voor te schamen, geen beleving en bovenal technisch de onderliggende partij. Het aankoopbeleid is al tijden veilig, totaal niet verrassend en ik mis iedere vorm van creativiteit om een kampioenteam op de mat neer te zetten.
    Van Bronkhorst weet zijn team ook niet te motiveren en laat Feyenoord niet beter/creatiever/aanvallender spelen.
    Ik denk dat de club behoefte heeft aan een man met visie en hoop dat Peter Bosz het roer snel over mag nemen.
    Laat ons nog meer afgang bespaard blijven!
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    Stelling 2; lachwekkende vergelijking!!!
    Prima spelertje voor pec maar niet PSV
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:41
    Volgens mij is Thomas alleen leuk als je op de helft van de tegenstander speelt. Die jongen word compleet overlopen. Fysiek komt hij veel te kort. We zullen het zien als ze tegen een middelmatig fysiek sterke ploeg spelen, al hoop ik voor Nederland van niet.
    Vind ik leuk
    John Garp +2279
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:07
    2:Veel beter zelfs!
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1269
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:13
    Thomas is nog niet half zo goed als Marco van ginkel!
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:14
    Had liever die Guttierez zien komen, na de debacles van Feyenoord, AZ en in mindere mate Vitesse is het toch belangrijk dat PSV wel goed mee kan doen in Europa samen met Ajax.

    Ik vind Thomas en die Australier geen topaanwinsten, Thomas is zeker niet zover als van Ginkel was dus je doet gewoon wel een stapje terug.

    Als je dan bedenkt dat Ramselaar niet echt lijkt te slagen bij PSV en Pereiro altijd zeer wisselvallig is geweest dan voelt het alsof je minder goed bezet bent op je middenveld. Er stond ook niet voor niets een talent in de basis tegen Feyenoord, zegt ook alles over Ramselaar.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5436
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:17
    Ik ben het eens met alles wat je zegt, maar Ramselaar stond er niet in omdat hij vrijwel de hele voorbereiding heeft gemist wegens een blessure. Hij is nog steeds niet echt wedstrijdfit. Ik vraag me af wie er had gespeeld als Ramselaar wel fit was geweest.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Oke dat wist ik niet, maar dan nog is hij tot op heden niet bepaald succesvol bij PSV. Tot Thomas kwam had je met Hendrix, Ramselaar en Pereiro ook maar 3 volwaardige middenvelders, de rest waren allemaal talenten die de tijd nodig hebben en absoluut niet een vol seizoen in de basis kunnen spelen.

    Je hebt er nu 1 volwaardige speler bij, maar dan vind ik dat wel een stuk minder dan de gene die er vorig jaar was, namelijk van Ginkel.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5436
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:39
    Van Ginkel heeft vorig jaar de nodige wedstrijden gemist wegens die knieblessure. Toen liet Mauro in mijn ogen zien dat hij een volwaardige eerste elftal-speler is. Rosario doet het ook leuk. En dan is er nog Dante Rigo, die nog niet veel heeft gespeeld, maar intern wordt gezien als een supertalent.
    Daarnaast verwacht ik dat PSV een 4231 gaat spelen met een verdedigend blok op het middenveld, waar Luckassen dan regelmatig zal spelen. Als Luckassen dit seizoen wordt gezien als CV, snap ik iig niet dat Sainsbury is gehaald. Zelfs als Isimat vertrekt, zit je dan met een overschot aan CV's.
    Met Thomas erbij is de keuze reuze op het middenveld, zogezegd. Nu nog hopen dat ze allemaal het niveau aankunnen ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:37
    Dat is dezelfde fout maken als Ajax al jaren maakt, omdat een talent die net komt kijken het leuk doet wil dat niet zeggen dat hij de druk aankan van een basisplek en het wekelijks moeten presteren.

    Kishna, El Ghazi, Fischer, Boilesen, Bazoer, Riedewald, enz. Allemaal spelers die datzelfde lieten zien toen zij bij het eerste kwamen, maar allemaal zakte ze door het ijs.

    Die jongen is niet toe aan een basisplek, moet eerst maar eens een jaar als 4e man invalbeurten en incidentele basisplekken krijgen.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +983
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:14
    Sinds wanneer is Martin van Geel werkzaam bij PSV ??
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Brands heeft PSV verlaten op het moment dat er financieel weinig meer mogelijk was. Dit komt mede, omdat er allerlei spelers gehuurd werden die geen transfersom opleveren en er ook een constructie is met Lozano waar minder geld uit voortkomt om hem maar in huis te kunnen halen.

    Constructies voor de korte termijn zijn dat en nu de langere termijn gevolgen voor het eerst echt zichtbaar worden heeft de man het schip verlaten, volledig geprezen door de fans die pas over enkele jaren zullen beseffen in welke staat hij de club daadwerkelijk achter gelaten heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:18
    1: Zou kunnen.

    2. Iets met kat en boom.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:31
    Ik ben het eens met stelling 2
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:32
    We zijn inmiddels door Denemarken ingehaald op de co efficient.. Dat worden dadelijk nog meer voorrondes, zucht....


    Stelling 2.
    Een leuke speler voor de subtop, maar zie in hem echt geen speler voor de top moet ik eerlijk zijn....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    Misschien moeten we stoppen met de Keuken Kampioen Divisie af te korten naar KKDivisie, lijkt net teveel op KanKerDivisie....
    Vind ik leuk
    base +2408
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53
    Zou dat misschien aan jou kunnen liggen?
    Ik heb dat namelijk niet.
    Vind ik leuk
    Socrates +699
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:06
    Ik denk dat met vooral een nieuwe TD wat op zal leveren. Geen enkele NL club heeft zo sterk als Feyenoord de scoutingstrategie om bij voorkeur “oud-Feyenoorders terug te halen. Soms levert dat wat op (Kuyt en als hij heel blijft, van Persie) maar vaak ook helemaal niet. Ga nou eens echt scouten en analyseer de opleiding. Daar zou ook echt veel meer uit moeten komen. Als je ziet dat de top 3 en in iets mindere mate AZ, vanaf de D-jeugd heel BVO-Nederland leegscout, dan moet daar echt meer uitkomen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    Thomas is een aardige speler, maar niet het kaliber van Ginkel. Het is nog steeds jammer voor PSV dat ze hem niet permanent hebben kunnen inlijven.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24236
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
    Stelling 1. Daar ga ik in principe niet op in. Die tweede wedstrijd moet eerst gespeeld worden.
    Stelling 2. Ryan Thomas is een opvolger van Marco van Ginkel ja, hij mag zelf laten zien of hij dat waard is.
    Vind ik leuk
    buddha +9079
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:19
    3 nee.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:21
    1 nee
    2 nee
    3 ja
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:28
    Van de Beek moet spelen, met Carel en Frenkie. Mag zelfs een vierde bij, ik denk dat Lasse tegen een heel dynamisch middenveld overlopen wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:28
    Een vijfde ook? Of moet Ziyech en/of Tadic banken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:35
    Van de Beek hoeft niet altijd te spelen.
    Dat zijn te veel wedstrijden in een seizoen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4852
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:56
    Gio gewoon lekker laten zitten.

    dit is wel de man die feyenoord PRIJZEN heeft bezorgt.. iets wat ronald koeman niet lukte om maar een trainer te noemen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:04
    En toch gaan ze het in de kuip rechtzetten ! Let op mijn woorden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Dromen zijn bedrog
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:04
    Feyenoord
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
    1. Nee, maar ik denk dat dit seizoen zomaar zijn laatste kan zijn bij Feyenoord, als hij de selectie niet aan de praat krijgt. Goed, het is natuurlijk niet alleen zijn schuld. Dat beloften team die nog altijd ontbreekt in de KK-Divisie, dat merkte je gister pas echt goed. Alle reserve-spelers zijn gewoon niet toe aan het grote werk. Spelers zoals Amrabat, Nieuwkoop, Larsson, Vente, Bijlow vielen keihard door de mand gister. Het wordt een zeer zwaar seizoen voor Feyenoord en "Gio".
    2. Waardig weet ik niet, maar wel een zeer goede zet van PSV. Erg talentvol, veel goedkoper ten opzichte van Gutierrez. Maar, niet de leider op dit moment dat PSV zoekt. Dat zou die Gutierrez wel zijn geweest.
    3. Zeer talentvolle speler, maar als Ten Hag denkt dat hij op dit moment niet goed genoeg is, dan zij het zo. Ik hoop alleen dat hij niet zo'n gevalletje Kishna, El Ghazi, Bazoer en Tete wordt, die na een paar wedstrijden op de bank zitten gaat roepen dat hij wegwilt.
    Vind ik leuk
    Sparks +264
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:41
    Ik hoop dat Gio eruit vliegt, tactisch is hij ontzettend incapabel en heeft zich in 4 jaar als coach nog steeds niet verbeterd in tactisch opzicht. Maar hij heeft dit jaar de JC schaal weer gewonnen dus zullen ze hem wel weer laten zitten omdat hij weer een prijs heeft gewonnen dit seizoen.

    Je komt veel te kort voor de wedstrijd aan daar, je weigert om te trainen op het veld waar de wedstrijd op gespeeld wordt. Daarnaast sta je in de rust met 3-0 achter en stuur je nog steeds dezelfde spelers met dezelfde niet werkende tactiek de 2e helft in en alsof het nog niet genoeg was wissel je in de 88e minuut terwijl je 4-0 achter staat ook nog eens een verdediger voor een verdediger. Heb het idee dat Gio gewoon veel te soft is om de boel eens goed op scherp te zetten onder de spelers.

    Laat iemand anders het nu maar overnemen.
    Vind ik leuk
    fer65 +234
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:45
    Ggio en van Geel vier handen op een buik doe er maar wat aan ,twee schijthuizen bijelkaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:01
    Gio out!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws