Ajax-aanvaller lacht Vilhena uit: Je gaat geen Europa League spelen, bro

    Ajax-aanvaller lacht Vilhena uit: "Je gaat geen Europa League spelen, bro"

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 11:28vr 10-08-2018 om 11:28

    Feyenoord leed donderdag een beschamende nederlaag in de derde voorronde van de Europa League. De 4-0 zege van AS Trencin is ook in het Ajax-kamp doorgekomen.

    Sterker nog, Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena zat donderdag náást een Ajacied. Hij was geschorst en bekeek de wedstrijd op de bank van Noa Lang. Op het moment dat Trencin de 4-0 maakt tegen Feyenoord, richt Lang zich tot Vilhena. "Tonna! Je gaat geen Europa League spelen dit jaar, bro", aldus een grinnikende Lang tegen Vilhena, die vol ongeloof op de bank zit. Lang verspreidde de video zelf via Snapchat.

    Lang en Vilhena kennen elkaar uit de jeugd van Feyenoord en zijn nog steeds bevriend. In 2013 verliet Lang de Feyenoord-opleiding voor die van Ajax. De negentienjarige aanvaller staat inmiddels op het punt om door te breken bij Ajax. Vilhena vloog door een schorsing niet mee met de selectie van Feyenoord. Over een week is de return in De Kuip, maar Feyenoord zal een wonder nodig hebben.

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:31
    Like als je apollo haat
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:43
    Je bent zelf Apollo
    Vind ik leuk
    tannat +13973
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Wat een dombo. begrijpt niet dat Ajax die punten goed kan gebruiken?
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1312
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Ja dit ventje begrijpt het niet zo goed. Op deze manier gaat ie zelf ook nooit Europees spelen in de toekomst
    Vind ik leuk
    HJR +8355
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:59
    Dat zijn toch vrienden van elkaar, die zijn elkaar aan het jennen. Dan zie jezelf toch ook wel als je dat filmpje ziet.

    Het is toch bijna ook niet te geloven 4-0.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Sommigen hier hebben echt het inlevingsvermogen van een pisvlek. Hebben nog nooit met hun maatjes voetbal gekeken zeker.
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Helemaal eens.. stelletje azijnzeikers. Is toch mooi om te zien dit.. enige vorm van humor is hier verboden ofzo
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:18
    Zeker mooi om te zien. Gappies onder elkaar, hier word je een grote jongen van.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:33
    Er zijn grenzen. Vilhena, zijn vriend ging kapot, Dan stop je!
    Even is het leuk, lache, vrienden onder elkaar biertje erbij.
    Maar je kan ook door domheid te ver gaan
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:32
    Klopt. Het zijn vreinden (AT5.nl),
    maar je moet weten wanneer het jennen moet stoppen. Nu is het niet leuk meer. 1-0 ok.maar dan kappen.
    Genant
    Vind ik leuk
    soksa +1613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    Voetballers zijn ook over het algemeen niet de meest intelligente mensen.
    Vind ik leuk
    timo45 +453
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Jij wel dan?
    Vind ik leuk
    soksa +1613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Gemiddeld. Bedankt voor de belangstelling.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4866
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    ach man je gaat er weer te diep in..

    dit zijn gewoon vrienden die elkaar pesten.

    Niets meer niets minder.
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    Interessant
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +780
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Je moet altijd oppassen met dit soort dingen, hoewel het wel leesvermaak is natuurlijk. Als ik bij Feyenoord speelde en ik kwam die gozer een keer tegen had ik hem een corrigerende tik gegeven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    Kijk uit feyenoord, Paultje komt eraan....
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3595
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:38
    Meen je dit nu echt?
    Denk je gerechtigd te zijn om zomaar onbekende te kunnen corrigeren en nog met "geweld" ook?
    Vind ik leuk
    Youri99 +9785
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    Hahaha, dat is Tonny Vilhena toch helemaal niet? Moet je kijken hoe die erbij loopt, dat is een drugsdealer.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3055
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    Beetje misselijk, beetje misplaatst, beetje gezonde concurrentie. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:36
    Hun zijn vrienden dus wat ontneem je hem het recht om hier een grap over te maken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    Iedereen, wie dan ook mag en heeft het recht om dit Feyenoord uit te lachen dus veel lach plezier aan iedereen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:34
    De rest lach ik graag uit, maar jij bent geen hooligan die zich wil bewijzen voor die Rotterdammers. Hun zouden je nu als nepsupporter zien.
    Vind ik leuk
    Te ligt +282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:14
    Who fucking cares?
    Vind ik leuk
    wilheimus +1470
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:48
    Er valt niks te lachen want we (ja, WE) hebben weer een plek op de ranglijst verloren. Als het om Europees voetbal gaat moeten we eens met z'n allen achter de Nederlandse clubs gaan staan.
    Daarnaast zou ik het als Ajax aanhanger ook fijn vinden als Feyenoord ver komt in Europa, want dan is de kans op vermoeidheid in de competitie groter, en we hebben gister gezien wat de reserves op de mat leggen ;)
    Dus ik hoop van harte dat jullie die lui volgende week met 5-0 afslachten en weer wat punten scoren!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5056
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:22
    Kan jij je naam niet lekker veranderen zeikerd
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:51
    Tuurlijk mag dat, maar Noah lang die zelf geen wedstrijd EL of Cl gaat spelen, heeft niet zo veel recht van spreken.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2648
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    Lach er maar om....het is echt diep triest en niet alleen voor alle Feyenoord fans.Het hele Nederlandse voetbal wordt hiermee te kakken gezet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:33
    Ach ik kan er wel van genieten. Zij misgunden ons ook tegen Standard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Zij? Nou ik misgunde Ajax geen nederlaag en of een gelijkspel tegen Standaard. Niet elke Feyenoord supporter over 1 kam scheren graag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Ik heb jou ook net aangesproken op een respectvolle manier. Jij bent niet zo’n figuurtje dat hooligan wil spelen, daar denken heel wat Rotterdammers anders over.
    Vind ik leuk
    Groen +1622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:57
    Precies. Sneu als je nooit een ander iets kunt gunnen. Ik gunde Feyenoord die 4-0 bijvoorbeeld ook van harte ;)
    Vind ik leuk
    windforce11 +2648
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:52
    Jullie snappen er niets van. Slechte resultaten in Europa van de Nederlandse teams betekend dat er als het zo door gaat helemaal geen team meer Europees zal spelen
    Vind ik leuk
    Te ligt +282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:18
    Helaas pindakaas! Dan hebben we als land er ook helemaal niks te zoeken..
    Vind ik leuk
    windforce11 +2648
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00
    Net zoals de nummer 2 van Nederland niets te zoeken heeft in de voorronde CL
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Als Feyenoorder kijk ik altijd met plezier naar internationale wedstrijden van Ajax, winnen ze is het goed voor Nederland, verliezen ze dan is het toch maar Ajax, ik kan dus nooit verliezen:)
    Gisteren was een ander verhaal...............
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1835
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:33
    Tsja Noa... jij zelf ook niet....

    Die Vilhena zit er ook lekker geïnteresseerd bij trouwens...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Mocht Ajax verliezen spelen wij alsnog Europa League?

    Hoe zou jij er bij zitten als je team 4-0 achter staat?
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1835
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Ajax speelt inderdaad wel Europees.. maar ik vraag me ten zeerste af of Noa dat ook gaat doen...

    Hoe zou jij er bij zitten als je team 4-0 achter staat?
    In elk geval niet alsof ik zo stoned als een garnaal ben....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:51
    Ajax speelt sowieso Europa League dit seizoen en Lang zit bij de wedstrijdselecties dus die gaat nog wel spelen vooral als Ajax al door zou zijn met nog 1 of 2 wedstrijden te spelen in de poulefase
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:01
    Ja want hij moet op het puntje van zijn stoel zitten bij een 4-0 achterstand....
    Vind ik leuk
    michelhx +3829
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:33
    Sportief zeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Nee want die Rotterdammers zijn altijd zo sportief he.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    Het zijn vrienden, als een vriend van jou verliest plaag jij hem daar toch ook mee of niet dan? Dat Vilhena nou toevallig voor Feyenoord speelt en Lang voor Ajax staat hier los van. Het zijn vrienden.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8477
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:35
    Zijn gevaarlijke filmpjes om te laten zien. Dat je het tegen elkaar zegt omdat je elkaar kent en weet dat het als geintje bedoeld is, snap ik. Maar om het dan te publiceren... Er kijken meer mensen mee. Weer wat olie op het Ajax-Feyenoord vuur...

    Daarbij moet je ook het belang voor het NL voetbal in de gaten houden. Jeugdige onbezonnenheid zullen we maar denken...
    Vind ik leuk
    RedNas +3462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:36
    Als ze dat al uitlachen noemen ben ik benieuwd hoe ze mij hadden omschreven gisteravond.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Echt he ik heb zitten gieren en brullen 😂
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Sneu hoor. Je kunt ook gewoon denken dat als Feyenoord won het goed was voor het Nederlandse voetbal, en dat is ook zo. Ik dacht dat er vooral voetballiefhebbers waren op VP maar blijkbaar ook veel misgunners.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Mag ik geen eigen mening hebben? Jij doet alsof je zit te juichen als Ajax scoort in Europees verband.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32
    Het is toch een beetje zielig als je een club gaat uitlachen, terwijl je weet dat het belangrijk is voor het Nederlandse voetbal dat ze winnen. Ik ga Ajax toch ook niet uitlachen als ze van Rostov verliezen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:34
    Doe nou maar niet alsof je heilige maria bent, jij baalde dus toen Ajax van United verloor?
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:36
    Belachelijke opmerking. Ik doe zeker niet alsof ik heilige Maria ben. En ja ik baalde. De laatste keer dat een Nederlandse club een Europees toernooi won was in 2002. Zou wel weer leuk zijn als een Nederlandse club zou winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:40
    Dan ben je een van de weinigen. Respect daarvoor!
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:42
    Dat hoef je niet te zeggen hoor. Ik vind dat het normaal moet worden om een andere Nederlandse club Europees succes te gunnen.
    Vind ik leuk
    Stranger +5579
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:42
    Ik gunde het Ajax tegen MN U wel. Maar balen is weer een ander uiterste.
    Toen ze er vorig jaar uitvlogen tegen Rosenborg denk ik kut en ga weer verder.
    Maar dat doe ik nu ook.
    Het is maar een spelletje niet meer en niet minder.
    Alleen als bij mij op het werk er zo als zoutzakken bij lopen , moeten ze heel hard veranderen en anders kunnen ze opzouten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43]
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:52
    Ik gun Ajax dus Europees succes, maar in de eredivisie hoop ik van harte dat ze gaan verliezen van Heracles ;).
    Vind ik leuk
    ElStylisto +421
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:37
    Best dom om zo een video te plaatsen. Je krijgt alleen mensen tegen je. En ook Vilhena kan hier de dupe van worden. Die voetballers van tegenwoordig delen letterlijk elke scheet met de buitenwereld
    Vind ik leuk
    Te ligt +282
    maandag 13 augustus 2018 om 17:19
    Wat voor dupe? Daarbij verkondig je zelf ook een scheet.. wellicht niet elke want zo goed volg ik je niet... Zodra mensen een bepaalde status hebben in het nieuws of op Social media dan moeten ze zich op een bepaalde manier gedragen ofzo? Wat een diarree!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:37
    Ben Ajacied maar vind dit helemaal niet grappig.. We stonden als NL weer goed voor lul gisteren en we hebben de punten hard nodig..
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Mooi. Ik schaam me diep als Feyenoord voor deze wanprestatie, maar ik kan er gewoon niet tegen als Ajacieden Feyenoord uit gaan lachen, terwijl Nederland deze punten hard nodig heeft.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1492
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:59
    En wat doen Feijnoord supporters als Ajax zich niet plaatst??? Of als Ajax een finale verliest? De haat uit die reacties daar moet je je voor schamen.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:02
    Waarom scheer je alle Feyenoords over een kam? Ikzelf en meerdere Feyenoord fans baalde dat Ajax de finale verloor van Man U. Het zou leuk zijn als een Nederlandse club weer eens een Europees toernooi ging winnen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1492
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:42
    Jij hebt het toch ook over Ajacieden? En ik zit met gestrekte kuiten te kijken, wanneer de eens zo roemrijke volksclub te kakken wordt gezet. Ik lach daar niet om. Want dan hoef ik MijnLiefBender op de Oude Binneweg niet meer te betreden. :)
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:12
    Ja ik zeg Ajacieden en dat kunnen een paar betekenen zoals in dit geval (waarschijnlijk zijn het er veel meer), maar jij zegt dat ik me moet schamen voor mensen die toevallig dezelfde club liefhebben. Dat is anders als je het door hebt.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19359
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    ''Beetje dom'' zou Maxima gezegd hebben...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Ja, dit is wel een beetje uitdagen.Jeugdigheid zullen we maar zeggen.Soms kan je beter ff niks zeggen tegen je rivaal.Dit is gewoon een enorm pijnlijk verlies.Dan hoef je t er niet ff in te wrijven.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34636
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:39
    Noa wie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:29
    Gio wie?
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:34
    Die moeten jullie in Rotterdam toch maar al te goed kennen, of doet het nog steeds zeer en wil je niet over hem praten? ;-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34636
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:35
    Sarcasme he pik.

    We hebben terecht verloren.

    Het zij zo.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Vind dat men zich er te snel bij neer legt, dit mag gewoon niet en het overkomt niet toevallig weer Feyenoord. Nog steeds te tandenloos hoe jullie soms voor de dag komen.

    PS. Ik doelde erop dat jullie Noa toch wel moeten kennen, hij kwam immers van jullie opleiding naar Amsterdam.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Noa kan beter dimmen, hij moet zelf eerst nog maar zien te slagen als prof.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Ach neem het niet te serieus, hij is een beetje aan het dollen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Dit soort "topics" plaatsen waarbij een 3de partij het heeft over 2 mensen die een partijtje voetbal hebben
    zitten kijken.

    Feyenoord moet zich doodschamen voor gisteravond maar de vp-redactie voor dit topic.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Vilhena kan er nog om lachen ook....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:29
    Zelfspot is mooiste wat er is toch?
    Vind ik leuk
    pos +8855
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Ach waar gaat het over. Ik heb ook gelachen van verbazing gisteren. Net zoals ik moet lachen als AZ er weer een zootje van maakt. Het is vooral weer apart welke gedachte achter het plaatsen van dit filmpje zit. De jeugd van tegenwoordig kennende geen enkele.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4285
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:43
    Lol.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:44
    Kinderachtig voor straf Noa komende 4 wedstrijden beginnen op de bank 🤔 mening hebben mag al was het alleen maar om zijn grijns te laten verdwijnen
    Vind ik leuk
    RedNas +3462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:51
    Inderdaad, 4 wedstrijden op de bank lijkt me een prima sanctie. Hij moet duidelijk nog leren dat je in zo'n geval Vilhena keihard in zijn gezicht moet uitlachen, en niet alleen een beetje grinniken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46
    totaal sprakeloos
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:51
    Is voor ieder met Ajax hart te hopen dan Ajax zich zal plaatsen voor de cl. Omdat nederland punten nodig heeft, hoop ik dat psv ook zich plaatst, dus hopen op de teams die wel willen voetballen voor de winst
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2342
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Je zou een minder lachende vilhena verwachten na zon stand
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Ik zie Vilhena nog wel vertrekken bij Feyenoord. Hij denkt waarschijnlijk ‘zij liever dan ik’
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2342
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:44
    Kan mooi naar ons aangezien wij thomas net verkocht hebben haha
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Snap de humor wel... maar niet verstandig dit soort filmpjes op d social media te zetten.. Dat zal hem ook zeker nog verteld worden door de Ajax leiding. Tegenwoordig kan je tegenacties verwachten van de welbekende randdebielen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Haha zelfs Lang trekt een Lange neus naar een Feyenoorder. Vandaar dat ze Ajacieden neuzen noemen hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    wel jammer scheelt toch weer punten voor de Europa ranglijst
    Vind ik leuk
    plein19 +2474
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Hopen dat Tonna volgende week niet terug kan lachen
    Vind ik leuk
    Downvalley +248
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    Erg jammer had Feyenoord toch hoger ingeschat.
    En inderdaad voor het Nederlandse voetbal is dit een uitslag die hard aankomt.
    Hoop dat Feyenoord nog iets kan op de transfermarkt want anders wordt het een zwaar seizoen zelfs in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Like als je MATHIJSFORPRESIDENT haat met ze berichte om likes binnen tehallen
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3052
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Is dit topic geplaatst om gerel uit te lokken???
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Ach Ajax-supporters lachen nu. Feyenoorders lachten hard na De Graafschap. Zo zal er altijd leedvermaak zijn onderling.
    Alleen wat gaat het Nederlands voetbal hard achteruit.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:01
    Het is een jonge speler en die doen soms ondoordachte uitspraken en de media zit er dan meteen bovenop, vandaar dat ze mediatrainingen krijgen.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2208
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00
    Noa doet en zegt louter ondoordachte dingen, check z'n social media erop na en je moet kotsen. Mijn rekenmachine heeft meer geheugencapaciteit. Zonder voetbal was hij verloren, gevalletje speciaal onderwijs.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Als ik zo je gefrustreerde reactie lees was je een klasgenoot van hem. Man man, doe ff normaal.
    Vind ik leuk
    HJR +8355
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Vilhena glimlacht er zelf ook om. Dus snap niet dat iedereen er zo´n probleem van maakt dat Noa Lang hem zit te jennen.

    Als ik Vilhena was had ik hem al Lang een corrigerende tik gegeven. Meer kan je ook niet doen, want dat maakt het alleen maar leuker voor hem.
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Boeiend nieuws. Wie is die idioot?
    Vind ik leuk
    Renelas +211
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:03
    Ik denk dat Noa prima begrijpt Wat het inhoud, maar als vrienden onder elkaar op die leeftijd doe je dit soort dingen. Vilhenas reactie zegt genoeg, hij is sprakeloos.
    Vind ik leuk
    R94 +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:03
    Ja lekker lachen hoe het Nederlands voetbal door die kut mentaliteit van jullie ten onder gaat.
    Vind ik leuk
    Lady Sam +157
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:05
    We hadden Tonny hard nodig gisteravond....
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Ik denk dat Feyenoord heel veel meer spelers nodig had dan alleen Vilhena.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    man wat een zure reacties hier! Leer eens een beetje sarcasme en grappen herkennen zeg! Ze zaten naast elkaar en zijn bevriend en daar horen ook grappen en grollen bij door soms een steekje onder water!

    Ik zou zeggen neem het leven van voetbal net wat minder serieus dan wordt het een stuk leuker!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07]
    Vind ik leuk
    heur es +780
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07
    Moet hij niet in het stadion zijn? Trainen op de wedstrijddag met assistente bijvoorbeeld?

    Vind ik leuk
    Mallerd +1774
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    Wat is die Noa Lang toch een kansloos figuur.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2868
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13
    haha tegen de tijd dat Noa Lang basis staat bij Ajax heeft Nederland zich wegens de vernedering toch al teruggetrokken uit alle europese competities, wie het laatst lacht...
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1851
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
    Gelukkig gaat Noa Lang überhaupt niet spelen. Heb die jongen weleens opgezocht op Instagram. Word je gewoon misselijk van
    Vind ik leuk
    Bhj +1908
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Word je? Ik niet hoor, jij misschien. Maar goed, Lang is geen speler die het gaat redden in mijn optiek.
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +97
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    4_0 verliezen en maar lullen over Ajax waar zijn die praters nu dan
    Vind ik leuk
    Blindsy +14131
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Hier.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7629
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Iets zegt mij dat Feijenoord het volgende week goed gaat maken!!
    Na de 5-0 is het moraal geknakt bij Trecin en lopen ze uit naar een monster score.
    Vind ik leuk
    Bhj +1908
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Dat gevoel is op basis van?
    Vind ik leuk
    El Cazador +7629
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Eer gevoel van de Rotterdammers en dat er een veel ervaren team er dan staat!!!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4019
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    Net als VP doet Noa alles voor de views & clicks op zijn social media accountje...
    Vind ik leuk
    Bhj +1908
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Ik denk dat Tonny misschien nog wel EL gaat spelen, ik zou wel als de wiedeweerga vertrekken als ik hem was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Allebei het iq van een pepernoot. Schandalig dat zo'n speler bij Ajax zit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    "Tonna bro"...... ik word echt oud.....
    Vind ik leuk
    Degraaf +17896
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Misschien dat het vreemd is, maar ik als Ajacied zie volgende week best wel kansen nog voor Feyenoord. Die gasten van Trencin zijn zeker geen wondervoetballers en in een kolkende Kuip, met mogelijk Vilhena en vooral van Persie en een beetje mazzel, kan het zeker nog gaan spoken. Ik wens Feyenoord dus heel veel sterkte toe. Een snel doelpunt zal zeker daarbij helpen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +14131
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    Wens de fans maar sterkte, De Graaf!
    Vind ik leuk
    Degraaf +17896
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:43
    Dat wens ik ze ook, vandaar bovenstaande reactie Blindsey.
    Vind ik leuk
    Blindsy +14131
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:32
    Je wenst Feyenoord sterkte. Blijkbaar bedoel jij daar de supporters mee. We doen het er mee! 👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:42
    Wie het laatst lacht.......thuis oprollen die grootbekken
    Vind ik leuk
    Spekholz +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:47
    Lang moet niet doen alsof hij een bro is, raar mannetje dat snel naast zijn schoentjes gaat lopen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:58
    nou nou wat een nieuwswaarde zeg!
    Vind ik leuk
    Nielsk +1272
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:59
    Lang, jij speelt überhaupt geen grote wedstrijd, Bro! Lekker jeugdwedstrijden spelen en mogelijk vliegt jou club er ook uit Mogelijk ga je voor je ook maar 1 wedstrijd in Ajax 1 speelt, al via de achterdeur naar 1 of andere kleine club, Bro!
    Vind ik leuk
    krul +254
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:05
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:21]
    Vind ik leuk
    Muscles +971
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:34
    Gewoon een afgang en schandalig. Nederland zakt verder af tenzij Ajax, PSV en Vitesse het goed doen......
    Vind ik leuk
    Jahike +313
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46
    Schitterend toch? Waarschijnlijk was het dollen vorig jaar precies andersom.
    Vind ik leuk
    Jahike +313
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:48
    Ben trouwens wel een beetje jaloers op Vilhena dat hij wel airco thuis heeft en ik niet. Zit me hier de pleuris te zweten en hij kan gewoon met z'n mutsie op, op de bank blijven zitten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    DrDeef +2208
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Ik wist niet dat Noa een straatjochie met Marokkaanse roots was. Wat een dom accentje weer joh. Jochie heeft al veel stoer gedaan in interviews en op social media maar te weinig talent om het te redden.
    Vind ik leuk
    DeNeutrale +109
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Feyenoord heeft zeer zeker een zwakke prestatie neergezet gisteravond. Je kan het de 11 basis spelers aanrekenen; de invaller(s) konden er niets meer aan veranderen. Er was totaal geen beleving en dan zie je dat types als Vilhena en El Ahmadi node gemist worden. Feyenoord redt het volgende week niet. Ze gaan wel winnen, maar de tegenstander zal ook 1 maal weten te scoren. Ik hoop dat Ajax en PSV het beter doen en dat Vitesse ook de EL haalt. Vitesse kan zomaar met 2 1 winnen en dan zijn ze door.
    On topic: een dolletje tussen vrienden is van alle tijden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Snap niet wat Vilhena bij Lang op de bank deed.

    Als normaal basisspeler ga je toch mee met je team voor support.
    Ook al ben je dan niet speelgerechtigd, je hebt toch geen stadionverbod gekregen ?

    Vind ik leuk
    Molletje +556
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    😂😂😂 toch mooi... rivalen, vrienden en voetbalhumor in 1 filmpje
    Vind ik leuk
    Blindsy +14131
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    Die Lang wordt dus met de dag enger.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:00
    Wie is Noa fucking Lang?
    Vind ik leuk
    Blindsy +14131
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:29
    Een stadsverraaier.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:33
    Oh wacht, die kerel uit de Feyenoord opleiding met z'n zogenaamde Ajax shirt aan?

    Aha. En wat heeft ie verder gepresteerd?

    ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:33]
    Vind ik leuk
    Blindsy +14131
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:56
    Hij heeft zich verder laten opleiden door Ajax, en mag nu 2jr banken voordat hij de middenmoot van het profvoetbal gaat opzoeken.
    Niks mis mee, maar inderdaad, ook niks qua prestaties.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05
    Denk dat deze jongen het goed zal doen in Italië . Wordt volgens mij nog een beetje onderschat in Nederland
    Vind ik leuk
    Nbl +655
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
    Haha ja dat krijg je. zou andersom ook zo zijn .
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22227
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:50
    Elkaar een beetje treiteren, moet kunnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:52
    Prima gedrag tussen maten
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:56
    En dan te denken dat vorige week veel Feyenoorders lacherig deden over AZ..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:59
    Wie is Noa fucking Lang? Heeft hij ooit iets gepresteerd dat ie z'n collega's uitlacht?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:01
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:33
    Ik vind Tony Vilhena wel een prima speler voor Ajax..een beetje pit hebben we wel nodig af en toe
    Vind ik leuk
    Maan88 +4696
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:53
    Beetje jammer dat hij Feyenoord niet gunt. Daarnaast lijkt ‘Tonna’ er zelf weinig om te geven en ik vind het ook raar dat je als toch ervaren speler, echte Feyenoorder en zelfs af en toe captain bent niet mee gaat naar zon belangrijke wedstrijd met je team!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws