'Bij Ajax kreeg ik een akkefietje met Bosz en was het tijd voor een nieuwe club'

    'Bij Ajax kreeg ik een akkefietje met Bosz en was het tijd voor een nieuwe club'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 13:07vr 10-08-2018 om 13:07

    Anwar El Ghazi vertrok anderhalf jaar geleden via de achterdeur bij Ajax. De manier zijn laatste periode in Amsterdam verliep, betreurt de aanvaller van OSC Lille.

    "Ik kreeg te maken met Peter Bosz", gaat El Ghazi bij Funx terug naar twee seizoenen geleden. "In de zomer kreeg ik te horen dat ik beter naar een andere club kon gaan, maar dat wilde ik helemaal niet. Ik was er nog helemaal niet klaar voor om Nederland te verlaten."

    Onderhuids borrelde het toen al, erkent El Ghazi. "Ik bleef m'n best doen, maar op een gegeven moment zat ik er zó erg doorheen, dat ik agressief, boos en teleurgesteld werd. Alle emoties bij elkaar. Toen kreeg ik een akkefietje met Bosz en was het tijd voor een nieuwe club."

    El Ghazi betreurt zijn laatste periode bij Ajax. "Er is een beeld van mij dat ik arrogant ben, maar dat ben ik helemaal niet. Soms doe ik dingen die ik niet meen. Ik werd teruggezet naar Jong Ajax en dan zie je de jongens van de B1 en A1 naar je opkijken. Dan kan je jezelf wel voor je kop slaan, want je bent en blijft een voorbeeld."

    Plaats een reactie

    psvfan1913 +2336
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:08
    Alweer een artikel over el Ghazi in zijn tijd bij Ajax. Het was weer is schandalig gehandeld van onze Amsterdamse vrienden.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19052
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:09
    Elk verhaal heeft 2 kanten.
    Maar je zet nu onnodig de toon. Bravo
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2971
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:53
    Typisch gedrag van een (in dit geval) PSV-er die niet verder kan kijken dan zijn eigen club. Zielig en bekrompen. Even los nog van zijn typische "is" fout waar hij "eens" bedoelt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:07]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:25
    Het ligt er maar net aan hoe je het interpreteert. Ik lees zijn reactie cynisch. Het ligt, zoals altijd, weer eens aan de club
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:10
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +518
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:14
    Die alcoholist ligt op zijn “benske” met 1 hand in zijn broek en de andere heeft hij de foto van Thomas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:15
    Dat zou nog eens goed kunnen kloppen!
    Vind ik leuk
    El Cazador +7534
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:21
    Je hebt van die mannen die alleen maar kunnen pronken hoe goed ze wel niet zijn in bed. Een subgenre onder deze testosteronbommen is de zelfverklaarde befkoning.
    Hoe gevaarlijk is beffen zonder beflapje?
    Je loopt een soa op. Chlamydia, gonorroe en syfilis, herpes, Hepatitis B en HPV behoren allemaal tot risico’s van likken zonder lapje. “Vooral herpes en gonorroe zijn ontzettend besmettelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:25
    Hahaha... ik lik alleen de uitverkorene! Maar ik pronk niet, ik geniet. Fijne vrijdag!
    Vind ik leuk
    Johan59 +760
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:58
    Het is natuurlijk een naam voor een 15 jarige, maar laten we eerlijk zijn als ze morgen iets lekkerders uitvinden blijf ik het er toch gewoon naast doen
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:57
    Maar dat is logisch, Johan..
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Befgraag scheldt graag?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:14
    Lees interview Bakkali eens terug, dan weet je ook hoe jouw club omgaat met haar spelers.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:16
    psvfan1913, ga jij maar lekker terug naar je jeugdtrainertje heen sukkel
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1062
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:19
    Wat dan man? We hebben er een leuk zal centje aan overgehouden en zijn in de EL finale gekomen. Dat waren toevallig ook jou Amsterdamse vrienden dat seizoen.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:20
    Dan moet je dat artikel eens lezen van vorige week hoe Luc Nilis werd weggepest bij PSV, daar lusten de honden geen brood van...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174127
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:03
    vandaar deze reactie van nillis op zijn vertrek:

    VVV haalt Nilis weg bij PSV: 'Blijf mijn wedstrijdjes in het rood-wit spelen'

    PSV gaat afscheid nemen van voormalig topscorer en huidig individueel trainer Luc Nilis. De vijftigjarige Belg maakt de overstap naar VVV-Venlo, waar hij als assistent van hoofdtrainer Maurice Steijn zal fungeren.

    Dit laat PSV vrijdagavond weten via de clubsite. Nilis verlengde onlangs nog zijn verbintenis in Eindhoven, maar heeft ervoor gekozen om het Philips Stadion alsnog te verlaten. "Wij hadden Luc graag behouden, maar uit respect voor zijn verdiensten bieden we hem de ruimte om naar VVV Venlo te vertrekken", verklaart technisch manager Marcel Brands het vertrek van de voormalig Eredivisie-topscorer.

    De Venlonaren hebben zelf het contact gezocht met Nilis, laat de oud-aanvaller weten. "VVV heeft me een andere rol aangeboden en ik denk dat die me ook wel ligt", aldus Nilis, die echter laat weten dat PSV voor altijd in zijn hart zal blijven. "Natuurlijk zal PSV voor mij altijd speciaal blijven. Als lid van Legendary PSV blijf ik mijn wedstrijdjes in het rood-wit spelen."
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:09
    Gast, bedankt dat je er serieus op ingaat maar ik verzon dit gewoon ter plekke net als al die onzin die hierboven verkondigd word. Dom lullen kunnen we allemaal ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +40023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:26
    Wie ben jij om mij tot je vrienden te rekenen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Net zo goed gehandeld als bakkali bij psv destijds...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    waarom verbaas het me niet dat jij weer als bijna eerste weer reageert!?
    Vind ik leuk
    pim4ever +1087
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Wat was er precies schandalig aan het optreden van deze club?
    Vind ik leuk
    Aramius +345
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06
    Sukkel!
    Vind ik leuk
    RonRib5R +36
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:43
    En daar weet jij natuurlijk alles van. Pfff.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +641
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:09
    Jammer...
    Vind ik leuk
    VZW291 +733
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:14
    Jezelf voor je kop slaan is over het algmeen verstandiger dan met je handen aan je trainer te zitten. Blijft eeuwig zonde, die jongen was zijn eerste twee seizoenen toch wel op weg om een geweldige buitenspeler te worden. Productief, een gevaarlijke actie, snelheid, techniek ... doodzonde.
    Vind ik leuk
    imho +1283
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:17
    En een lekkere streep tegen standaard Luik!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6707
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:25
    Zo zie je maar dat een mens zich schromelijk in een ander kan vergissen. Laat ik nu steeds hebben gedacht dat El Ghai -bij uitstek- wél arrogant is ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +40023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:29
    Volgende keer beter nadenken dan.
    Vind ik leuk
    VZW291 +733
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:36
    Maar zelfs de meest arrogante figuren kunnen goed terecht komen, kijk naar Ronaldo of Zlatan. Het is de koppeling tussen arrogantie en de uiting daarvan wat het probleem is.
    Vind ik leuk
    Robby G +1280
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:18
    Een akkefietje dus vertrekken. Dan heb je geen ballen.
    Vind ik leuk
    heur es +780
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:19
    Bosz heeft altijd gelijk !
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:20
    El Ghazi wisselde prima optredens af met dramatische potjes, had inderdaad grotere stappen kunnen maken als hij bij Ajax was gebleven om consistenter te worden.
    Vind ik leuk
    Muscles +960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:32
    De werkelijkheid is dat Anwar tekort kwam en nog steeds komt. Zoals zovelen hoog ingezet en nu gemiddeld meedraaien. Overigens voor een riant salaris. Zelf reflectie is best moeilijk
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +545
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Mijn baas zei tegen mij, Jeroen je kan beter ander werk zoeken. Ik zei hem nog, ja maar dat wil ik niet. Ik kon toch gaan. Rare wereld
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1043
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:58
    'T blijven mannetjes met de verkeerde mentaliteit, die Marrokanen, op een uitzondering als El Ahmadi na.
    Ook bij Heracles en Twente grotendeels problemen, zeker na 2 wat betere wedstrijden.
    Vind ik leuk
    buddha +9073
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:12
    bereid je maar voor op vele reacties ;)
    Vind ik leuk
    HupHolland +2851
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:19
    Ik vond het vaak een genot om naar hem te kijken.Leuke speler
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2490
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Beeld dat ie arrogant is heb ik niet, beeld dat ie niet kan voetballen heb ik wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
    Wat er ook gebeurem zal hij is en blijft een ajacied. Anwar ik gun je het allerbeste en hopen op de mooie momenten die er zeker aan zitten te komen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws