De Boer prijst 'groot talent' van Ajax: 'Ik zie op Instagram hoeveel hij doet'

De Boer prijst 'groot talent' van Ajax: 'Ik zie op Instagram hoeveel hij doet'

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58vr 10-08-2018 om 14:58

Ronald de Boer hoopt dat Vaclav Cerny snel weer te bewonderen is in de Eredivisie. De Tsjechische aanvaller van Ajax raakte een klein jaar geleden zwaar geblesseerd aan zijn knie.

Cerny revalideerde het afgelopen jaar van een gescheurde kruisband en is inmiddels bijna weer fit. Vrijdag werkte hij voor het eerst in tien maanden een volledige groepstraining af. De Boer kijkt uit naar de rentree van Cerny.

"Ik heb dit eerder gezegd, omdat ik met hem in de jeugd van Ajax heb gewerkt, maar hij is zo'n groot talent...", zegt de analist tegen FOX Sports. "Ik geloof nog steeds in hem. Ik zie op Instagram hoeveel hij er voor doet om topfit op het veld te staan. Een echte doorbraak is hem enorm gegund."

De Boer kijkt komend seizoen uit naar Calvin Stengs. "Een supertalent. Het was smullen geblazen van de minuten waarin ik hem in actie zag. Zijn techniek kan hij niet verloren hebben en hopelijk komt hij sterker terug van zijn blessure."

Poll

Eens met De Boer?

(1634 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 10 augustus 2018 om 15:00
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01
Heb je Apollo ook weer...
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11
Pleur op met je Apollo
Vind ik leuk
5697956 +3689
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:13
Waarom moeten mensen dingen gaan liken? Wat is daar de meerwaarde van? Wat een onzin. Ga iets in het huishouden doen of pak een goed boek.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22
#Attention
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:31
Zo te zien ben jij niets in het huis aan het doen....
Vind ik leuk
5697956 +3689
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:34
Klopt, ik ben al klaar met alles. Bovendien gaat het niet om mij he?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3702
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:00
Als hij lang fit blijft kan het een aardige speler worden
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01
Vind hem nu ook lief, maar ik weet het niet.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01
Ohja de internet generatie... als het plaatje maar klopt dan komt alles goed....
Vind ik leuk
mcmodd +26970
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
“Ik zie op Instagram hoeveel hij ervoor doet om topfit op het veld te staan”. Dat bedoel ik. Moet ik nog verder iets zeggen? Commentaar overbodig, lijkt me.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3914
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
Nee, graag nog even je commentaar! Of is het weer negatief gelul?
Vind ik leuk
mcmodd +26970
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:19
Is mijn commentaar net boven jouw opmerking genoeg Wilco?
Vind ik leuk
benny-boys +2027
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:23
Al minimaal 70 miljoen weer.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3914
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:32
Heel goed ! ;-)
Vind ik leuk
Come on Utreg +29697
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:28
Haha.. een paar foto's met een bezweet hoofd heeft de Boer vast gezien. Mooi he. Zegt inderdaad meer dan genoeg.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05
Zeikerd
Vind ik leuk
mcmodd +26970
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:34
Daar hangt je hemd voor, dus je moet even aan zelfonderzoek doen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 17:40
Jankerd
Vind ik leuk
Sacredfury +482
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:53
Als hijzelf alles op instagram post, wat aannemelijk is gezien half nederland met instagram getrouwd is, dan heb je gelijk. Als het door fans en anderen gedaan dan heb je weer ongelijk. Ik volg zelf geen instagram dus zou het niet weten. Verder zou ik niet zien waarom dit een troll bericht zou moeten zijn inhoudelijk juist en geen enkele haat in je bericht. Wat ik lees en hoor is Cerny enorm goed bezig en zit er een goede kop op deze jongen, hopelijk doet hij het beter als die andere supertalenten zoals Fisher en Biolesen...
Vind ik leuk
Jorik1040 +449
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
Dat zegt hij als voorbeeld hij kent die jongen beter dan wij denken, heeft hem zelfs hulp gegeven mentaal en op het veld. Want hij gelooft in die jongen en ik ook die gaat er wel komen kan de verrassing van dit seizoen worden.
Vind ik leuk
mcmodd +26970
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:51
Jorik, ik hoop het oprecht voor je, maar er waren er meer die het niet meer hebben gered, bij verschillende clubs.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:06
Wat een talent! Weer één.
Vind ik leuk
|Ajax| +1317
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:07
Ik hoop het!
Vind ik leuk
Herendivisie +1949
vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
Kan toch niet anders dat cerny de nieuwe messi wordt ! De boer heeft op instagram gezien hoe hard ie werkt ! Een diamant gouden parel is het, wat een talent. Ajax kampioen en cerny topscoorder..... En toen werden de ajaxieden weer wakker.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:48]
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:07
Heeft al veel kansen gehad, had bijna Younes uit de basis gespeeld. Jammer van zijn blessure alleen met Tadic & Neres heb je hem alleen nodig als een van de twee geblesseerd raakt...
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
Ja ik denk ook dat er weinig kansen voor hem zullen komen, was altijd wel een talent!
Vind ik leuk
mcmodd +26970
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:55
Zo’n blessure komt vroeg of laat ook wel natuurlijk. Dan blijkt hoe belangrijk gelijkwaardige reserves kunnen zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:12
Hij mag mijn instagram ook wel even bij houden, kan hij zoen hoeveel ik doe.
Vind ik leuk
VZW291 +712
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:16
Dat is wel ongeveer het laatste wat je moet willen, voetballers op instagram volgen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:19
Eigenlijk is er daar door de jaren heen niet zo veel veranderd.
Scouten ze voorheen nog spelers aan de hand van een video bandje volgen ze ze nu per instagram
Vind ik leuk
mcmodd +26970
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:32
Weet je, ik vind het ook heel dom van Ronald de Boer. Is een speler net 10 maanden out geweest door een zware blessure en is hij bezig weer fit terug te komen, gaat hij de speler weer lopen hypen. Dit trekt een (te) zware wissel op jonge spelers en wat er dan kan gebeuren zie je nu precies bij Dolberg. Als dit de tweede wordt dan kunnen we zeggen dat Ronald de B namens zijn club doet aan kapitaalsvernietiging.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:20
Zou ik wel een jaartje bij ons willen zien!
Vind ik leuk
benny-boys +2027
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:43
En jullie hebben al 11 gehuurde spelers.
Vind ik leuk
Stewie89 +655
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
Wat een grap zeg: "ik zie op Instagram dat hij veel doet". Net een puber die de Boer.
Op Instagram lijkt het ook alsof ik succesvol, knap en rijk ben. Maar ik ben het alle drie niet.
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:35
Maar jij hebt zelfkennis. Dat is veel belangrijker in de echte wereld ;-)
Vind ik leuk
Schaar +1524
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:17
Is Ronald de zaakwaarnemer van Cerny? Heeft het wel vaak over deze speler.
Vind ik leuk
Cerkel +0
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:30
Hij zal er best veel voor doen om terug te komen. Daarna moet hij het eerst maar eens laten zien.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
Heeft idd ontzettend veel talent, gaat een gave aanval vormen met johnsen en sierhuis bij jongajax. Hopen dat ie ook snel weer aan kan sluiten bij ajax 1
Vind ik leuk
langeGek +1537
vrijdag 10 augustus 2018 om 17:08
Lekker dat Vaclav op Instagram laat zien hoe hard hij werkt. Lekker belangrijk. Vaclav moet op passen dat hij niet old news wordt dit jaar. Ik zou zeggen, ga het eens proberen bij een subtopper in Nederland.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
Hoop toch dat hij terugkomt... Zal wel nu moeten gebeuren

Goede voetballer om er bij te hebben, net als Johnson

Daar heb ik ook veel goeds van gezien

Beloftevolle spelers, maar dan moeten ze het ook een keer echt laten zien

Ik kan me nog Bergkamp en Litmanen herinneren, die waren toen ze erin kwamen meteen zo verschrikkelijk goed.... Niet een beetje half meedoen, meteen knallen!
Vind ik leuk
Storm015 +272
vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16
Gewoon lekker op het bankie je mening geven, ff kijken op instagram en klaar is kees, weer een talent een veer in de poepert gestoken. Deze Cerny is al jaren een begenadigd talent uit de talentenfabriek van de warmste klup van NL. Zal nooit een topper worden. Dit jaar nog een paar invalbeurten en dan is het het gedaan Ronald en dat weet je net zo goed als ik. Commerciele prietpraat👍👍
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16]
Vind ik leuk
Renelas +278
vrijdag 10 augustus 2018 om 17:37
Cerny heeft zeker mooie dingen laten zien, hopelijk wordt het niet zoals met Fischer.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:22
Vreemd dat Ronald op Instagram moet vernemen "hoeveel hij er voor doet"

Hij loopt toch op de Toekomst rond?

Instagram is..... social media... daar kun je alles op zetten
Vind ik leuk
Nbl +822
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:39
Nog weinig van hem gezien .iemand een goed beeld van hem Ajax waardig of meer Heerenveen niveau zo iets ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws