PSV kaapt aanvaller (18) weg bij Ajax: Hij krijgt bij ons de kans

    PSV kaapt aanvaller (18) weg bij Ajax: "Hij krijgt bij ons de kans"

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 18:12vr 10-08-2018 om 18:12

    Definitief: Olivér Horváth draagt dit seizoen niet het shirt van Ajax, maar van PSV. De achttienjarige aanvaller tekent in Eindhoven een contract voor een seizoen.

    PSV meldt dat via de officiële kanalen. Horváth is een achttienjarige buitenspeler uit Hongarije, waardoor de vergelijking met oud-PSV'er Balasz Dzsudzsák al snel gemaakt is. "Het is een hele goede speler die het hier in Eindhoven goed heeft gedaan", vertelt Horváth op de clubsite van PSV. "Ik probeer hetzelfde te bereiken als wat hij heeft bereikt."

    Hoofd opleidingen Ernest Faber noemt Horváth een "talentvolle, zeer snelle, aanvallend ingestelde speler die op de gehele linkerflank uit de voeten kan. Hij krijgt bij ons de kans om zijn talenten verder te ontwikkelen voortvloeiend uit een positieve stageperiode."

    Horváth had bij Ajax nog een contract tot de 2019, maar hij mocht vertrekken uit Amsterdam. De aanvaller sluit aan bij PSV O19, het oude elftal van Mark van Bommel en de nieuwe ploeg van Ruud van Nistelrooy. 

    Plaats een reactie

    Spekholz +531
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:13
    Nog steeds een prima haarbandje..
    Vind ik leuk
    tim1234 +495
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Kwam hier voor een opmerking over de band. Werd niet teleurgesteld XD
    Vind ik leuk
    Aal +22677
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:52
    Maar als ie zoveel talent heeft waarom dan een jaarcontract?
    Vind ik leuk
    Spekholz +531
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:43
    Kan toch niet man..
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:31
    Balázs Dzsudzsák was prachtig om te zien in eredivisie. Fraaie 2 kanonskogel goals in 4-2 tegen Amsterdammers. Is nu transfervrij.
    Ruud van Nistelrooij kan deze Olivér Horváth veel leren, via jong-PSV kan hij zich in kijker spelen. :-)
    Vind ik leuk
    Itsese +5305
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:31
    Pfff... wtf heeft Dszudsak hiermee te maken man? Hij mag eerst zilch bewijzen... en komt absoluut niet in de buurt nog van de Dszudsak die wij kennen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:32]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:36
    Helemaal niets Itsese. Artikel haalt Dzsudzsák erbij, vandaar. Over Horváth weet ik niets, daarom vormen bij Ruud. OK.
    :-)
    Vind ik leuk
    Itsese +5305
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:20
    OK :-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:01
    Sportief, itsese. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:27
    Er worden wel vaker hier Apples met pc's vergeleken
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6853
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:31
    Grappenboef
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19317
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:13
    Alweer?

    Erg veel vertrouwen heeft PSV niet volgens mij gezien het éénjarig contract.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:16
    😄😄😄
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:17
    ik denk altijd ; het heeft een reden dat Ajax hem zomaar laat gaan , dus het kan nooit veel zijn
    maar ik hoop dat ie me verrast
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Verrassen gaat ie jou zeker😄
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43
    net zoals jij regelmatig verrast word in April of Mei ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:45
    Droom lekker verder👍🏻
    Vind ik leuk
    Itsese +5305
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    Ieder jaar weer wordt je verrast of niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
    Reden is waarschijnlijk dat ze al te veel spelers hebben lopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    ja maar fdan laten ze niet hun beste speler gaan natuurlijk
    Vind ik leuk
    Itsese +5305
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:26
    Mwah Ajax heeft er op dit moment gewoon heeel, maar dan ook echt, heel weinig tijd voor.... Er is maar 1 ding dat telt op dit moment.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6275
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:12
    Nee hoor, dat heet gewoon doorselecteren. Van de 10 talenten mag je blij zijn als er 2 doorbreken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:03
    Ja je hebt van die mensen die halen een vuilnisbakkenrasje weg bij een asiel in de hoop dat als ie volwassen is een mooie rashond wordt....kansloos
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:04
    Ik vermoed dat Van Bommel, als Lozano blijft, wil uitvinden of die jongen als linksback uit de voeten kan. Dan concurreert hij met Angelino. Vertrekt Lozano, is het een alternatief voor Malen die nog niet stabiel functioneert.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2940
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:42
    Niet stabiel functioneert??? Heb je de voorbereiding gezien??? Hahaha.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:39
    Malen is nog te wisselvallig. En dat is op zijn leeftijd normaal. En ja, heb ik. We zullen zien hoe hij zich dit seizoen ontwikkelt.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2940
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Volgend jaar naar Rotterdam zuid
    Vind ik leuk
    John Garp +2457
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Klopt, wel ietsje meer dan het geenjarig contract bij Ajax.
    Daarnaast: iemand verwelkomen door te refereren aan een ander?
    'Een linksbuiten uit Hongarije. Kennen jullie die nog meer?'
    Zou ik niet doen.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3259
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
    Dit kwam van de week ook voorbij ja....
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2569
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    De kans om ergens als huurspeler aan de slag te gaan ja.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1266
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Had het toch nooit gered bij Ajax...
    Vind ik leuk
    Aart +170
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:51
    Nee teveel bluf. Is een gewone jongen die bij een warme club wil spelen. En nivo in Amsterdam toch wel lager en meer kans om eens een keer kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +135
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:10
    Toch 33 maal en 4 oren en zo nog wat
    Vind ik leuk
    Nummertien +5001
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Wens hem succes, heeft nooit echt indruk kunnen maken..
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5670
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Ik weet het niet hoor, maar zou het kunnen dat hij puur gehaald is voor Jong PSV? Dat de spoeling daar erg dun is op die positie?
    Vind ik leuk
    Gizmo +3881
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    Spoeling dun ?

    Omdat er daar momenteel zoveel doorbreken naar het 1e ?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6275
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:43
    Hij heeft nu maar een 1 jarig contract gekregen en dat is nou niet een bewijs van vertrouwen. PSV wil zeker weten of er nog iets in zit en zo niet, nog geen man over boord want qua salaris zal deze jongen niet te duur zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
    al wir zonne goeie ..... o wacht oud nieuws al weer
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    Daar ga je nooit meer wat van horen, bij psv komt de jeugd nooit aan spelen in.het eerste elftal toe.
    Vind ik leuk
    Champ1 +241
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:27
    Tja als je er niet van kan winnen ga je er maar
    Spelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:29
    kunnen die gasten nou hellemaal geen talent voortbrengen daar😉
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Lekker om hem gelijk in de schaduw te zetten van balaszs. Noemt psv hem nu ook meteen eigen jeugd of met 1 jaartje ? 😂
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:52
    PSV noemt helemaal niks eigen jeugd. Dat doen ze in Amsterdam. Ik heb al gelezen dat ze Frenkie al eigen jeugd noemen. Gestoord zijn die lui. PSV praat over speler die uit de jeugdopleiding komen zoals zoet, hendriks en Bergwijn.
    Vind ik leuk
    R94 +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
    Hendrix mag wel eigen jeugd genoemd worden, die zit er sinds de F'jes.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:48
    En Bergwijn dan?
    Vind ik leuk
    R94 +1990
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:59
    Bergwijn op zijn 14e. Als hij straks naar een topclub vertrekt is het Ajax jeugd, als hij mislukt is het Ajax verleden binne no time vergeten
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:22
    Hij heeft 2 jaar bij Ajax gezeten en gaat nu zijn 8 ste seizoen in bij PSV.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3159
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Ach Bergwijn was ook niet goed genoeg. Kom maar bij ons menneke.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Transfervrij laten gaan, maar tuurlijk, probeer maar weer intens triest te stoken met die titels VP, alsof PSv hem weggekaapt heeft..... sneu!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Kaapt?? Speler mocht weg bij Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:45
    psv is op zoek naar afdankertjes van Ajax?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50
    3.miljoen en 30% door verkoop !!
    Vind ik leuk
    Neger +32
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:56
    Waarschijnlijk een kansloze speler, anders liet Ajax hem niet zomaar gaan.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:01
    Gaat andersom ook, Bazour bv, Malen en Bergwijn bv.
    King of zoiets toch deze periode van PSV naar Ajax. Lekker belangrijk. :-)
    Vind ik leuk
    Neger +32
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:05
    Bazoer en Malen kunnen er ook geen klote van.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6060
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
    Ben benieuwd of hij er wel klaar voor is om kampioen te worden. Bij Ajax leer je dat soort zaken niet, dus eerst maar eens kampioenstraining krijgen bij Jong PSV!
    Vind ik leuk
    Patje41 +927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:40
    Volgens mij was jong ajax kampioen...
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2245
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:12
    En weer een afdankertje van ajax naar psv .
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22202
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:13
    Oud nieuws...weer komkommertijd?
    Vind ik leuk
    R94 +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:13
    Een jarig contract geeft niet veel vertrouwen, maar we gaan het zien. Volgens mij was er in O19 ook een buitenspeler nodig met het doorschuiven van Gakpo.
    Vind ik leuk
    Dunneke +182
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:45
    PSV die de jeugd de kans geeft moet niet gekker worden
    Vind ik leuk
    Sjaakster +325
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:57
    Niet goed genoeg voor Ajax, prima voor psv, net als Viergever.
    Vind ik leuk
    Patje41 +927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:39
    Hoe kunnen ze nu stellen dat ze hem bij ajax wegkapen terwijl hij bij ajax weg mocht? Simpelweg niet goed genoeg voor ajax
    Vind ik leuk
    frankje +45
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:01
    Wegkapen? Hij moest bij Ajax gewoon vertrekken
    Vind ik leuk
    hoebie60 +135
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12
    Weinig poen in lampegat , zij hopen met goedkope spelers top tescoren.
    Vind ik leuk
    rinirat +2938
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:12
    Wat sen lul verhaal weer
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +321
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:03
    "PSV kaapt ...." ???? Als het artikel leest dan is het meer een opvangcentrum. Al gun ik het deze knaap van harte om ergens een tweede kans te krijgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 03:02
    Weer een jood
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws