LIVE-discussie: PEC met zeven nieuwe namen in seizoensopener tegen Heerenveen

    LIVE-discussie: PEC met zeven nieuwe namen in seizoensopener tegen Heerenveen

    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:14

    PEC Zwolle en sc Heerenveen openen om 20.00 uur het nieuwe seizoen in de Eredivisie. Vooral bij de ploeg van coach John van 't Schip zijn veel nieuwe gezichten te zien.

    PEC heeft met Gustavo Hamer, Clint Leemans, Zian Flemming, Denis Genreau, Mike van Duinen en Vito van Crooij een volledig nieuw middenveld en nieuwe aanval. De achterhoede herbergt met Darryl Lachman één aanwinst. Hij heeft steun van de bekende namen: doelman Diederik Boer, Kingsley Ehizibue, Dirk Marcellis en aanvoerder Bram van Polen.

    Bij Heerenveen is alleen spits Sam Lammers nieuw van het basiselftal. Hij krijgt voorin steun van Nemanja Mihajlovic en Arber Zeneli. Daarnaast zit er met Jan Olde Riekerink een nieuwe trainer op de bank. Het laatste bezoek van de Friezen aan Zwolle resulteerde in een 3-2 nederlaag. 

    De opstellingen

    PEC Zwolle: Boer; Ehizibue, Lachman, Marcellis, Van Polen; Leemans, Hamer, Flemming; Genreau, Van Duinen, Van Crooij

    SC Heerenveen: Hahn; Schmidt, Hoegh, Bulthuis, Pierie; Thorsby, Kobayashi, Vlap; Mihajlovic, Lammers, Zeneli

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:21
    2-0 Pec Zwolle
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:22
    Ik rapporteer je voor deze onzinnige opmerking.
    Weet je het even.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:26
    En dat voor een neutrale kijker. Zeg dan 0-0.

    Foei.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:44
    0-0
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:49
    Gelukkig leer je snel. Haha.
    Vind ik leuk
    Sacredfury +507
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:49
    Nu rapporteren voor het veranderen van zijn mening?? Haha😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:52
    Hier ben ik het nog steeds niet mee eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:54
    0-1 3x Vlap
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:30
    Hahaha XD
    Vind ik leuk
    masterpsv +16135
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:39
    lol
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    hahaha ik vind m leuk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:41
    Mag ik je alvast feliciteren Henkie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:51
    Uiteraard, wij zijn de koploper!
    Vind ik leuk
    Sparks +275
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:53
    Ik denk dat PEC het nog heel moelijk gaat krijgen komend seizoen, die hebben behoorlijk wat kwaliteit ingeleverd.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:22
    Heel erg benieuwd! Ondanks dat Heerenveen eigenlijk al jaren niet presteert zijn het wel 2 aanvallende clubs die bij vlagen heel leuk voetbal spelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:24
    We halen elk jaar de play-offs. Het kan beter, maar zo slecht is het nou ook allemaal weer niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:28
    Beter dan Groningen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:32
    Tuurlijk, maar als ik sommige jaren jullie selectie zie wordt daar lang niet altijd het maximale uit gehaald. Als ik bijvoorbeeld zie dat jullie vorig jaar onder ADO zijn geëindigd... ADO deed het heel knap, maar jullie horen gewoon boven hun te eindigen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21658
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:36
    De rollen zijn omgedraaid nu-;)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zondag 12 augustus 2018 om 04:08
    Haha nou ja, ik ben bepaald niet onder de indruk van SC Heerenveen in ieder geval.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21658
    zondag 12 augustus 2018 om 08:37
    Ik ook niet vandaar ook mijn uitspraak:-)
    Vind ik leuk
    Tim020 +70
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:22
    eindelijk weer Eredivisie :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:28
    Na 12 weken ellende.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2028
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:25
    Eindelijk! Voetballen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:26
    Zo. Van 't Schip durft wel. Benieuwd hoe dit uitpakt. PEC fans, wie van de nieuwelingen heeft de voorbereiding voor tenminste 50% meegemaakt?
    Vind ik leuk
    Markiee +252
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:37
    Flemming, hamer, van duinen, lachman sowieso
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:37
    Thx maat.
    Vind ik leuk
    Markiee +252
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:40
    Geen probleem man
    Vind ik leuk
    El Cazador +6037
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:27
    Gelul in de ruimte, ik ga gewoon kijken en oordeel erna wel
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:27
    Gelijkspel denk ik 2-2
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:29
    Het seizoen gaat beginnen, het is tijd voor voorspellingen!

    1. Ajax
    2. PSV
    3. Feyenoord
    4. Vitesse
    5. Utrecht

    Directe degradatie:
    FC Emmen

    Playoff degradatie:
    Fortuna
    VVV

    Ajax gaat eindelijk weer kampioen worden, met een goede, gebalanceerde groep weet het eindelijk de financiële voorsprong in prijzen om te zetten, de beker pakken we ook mee in een spetterende finale tegen AZ, die een matig jaar hebben en zich daarom op de beker richten vanwege Europees.
    Vind ik leuk
    Ekster +218
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:41
    Als wij (VVV) niet met te veel blessureleed te maken krijgen dit seizoen ben ik er heilig van overtuigd dat wij ons makkelijker handhaven dan vorig seizoen kwalitatief zijn wij er op vooruit gegaan en de sterke basis in de as en achterin is voorhet 4e seizoen op rij intact gebleven..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:42
    Wie zijn de verbeteringen dan?
    Vind ik leuk
    Ekster +218
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:02
    Susic voor Leemans.. een echte voetballer
    Mlapa voor Thy
    Samuelson voor van Crooy

    Laatst genoemde heb ik hele hoge verwachtingen van wat ik tot nu toe heb ik gezien een echte klassieke snelle technische linksbuiten (noors international van WHMU) verder is alles nog intact gebleven zoals de laatste seizoenen het geval is geweest
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17
    Dat klinkt veel belovend dan.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:53
    De reden dat ik VVV heb ingevuld is omdat we vaker hebben gezien dat het eerste jaar overleven makkelijker lijkt te zijn dan jezelf langere tijd handhaven.

    Overigens zeg ik niet perse degradatie, maar wel playoffs spelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:54]
    Vind ik leuk
    13 +13059
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:37
    Waarom zou dat zijn? Is het dan gewoon moeilijk om weer zo hard te vechten met zijn allen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:41
    Toe maar. U klinkt hoopvol. Dat is lang geleden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:52
    Zeker, dat wat ik al 5 jaar roep hebben ze vanaf afgelopen winter eindelijk gedaan. Als ik er nu nog geen vertrouwen in zou hebben dan zou ik gewoon een pure zuurpruim zijn en dat is zeker niet waarom ik destijds steeds niet in onze kansen geloofde.
    Vind ik leuk
    Alibaba +446
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:01
    Verwacht dat NAC bij de onderste 3 gaat eindigen. Over de eerste 5 ben ik het wel mee eens.Al zou PSV ook zomaar eens kampioen kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:05
    Nee, dat laatste daar geloof ik echt niet in! ;-)
    Vind ik leuk
    Alibaba +446
    zaterdag 11 augustus 2018 om 23:58
    Voorlopig staan ze al 2 pt achter ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:27
    en om 05.36 uur liep foebeles wekkertje af om weer hondstrouw op tijd op de vestiging Blokker in diemen zuid te zijn
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:32
    Blokker? Diemen? Kerel wat klets je, ik kom uit Den Haag en kom nooit in de Blokker, laat staan in Diemen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:06
    metafoor foeb metafoor net als jou opmerking over dat ajax kampioen word
    Vind ik leuk
    Ekster +218
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:38
    Ben benieuwd hoe onze Venlonaar Vito zijn eerste wedstrijd buiten zijn thuisstad gaat beleven. Vito kan wel van waarde gaan worden als die zich op zijn gemak voelt. Leemans daarintegen zal vies tegen vallen. Buiten zijn vrije trappen en pingels is het werkelijk een een trage voetballer met een inzicht van een hooivork.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:40
    Ook die heb je nodig. Een team moet niet alleen uit voetballers bestaan. Maar uit een mix.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:39
    Ik keek net ff naar de 3e divisie in Engeland en Duitsland. Maar daar zitten echt wel redelijk grote namen tussen.

    Jammer dat dat in NL niet echt wil lukken. Ook doordat we een klein land zijn.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13168
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:40
    2-0
    Vind ik leuk
    Sacredfury +507
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:52
    Ik ben vooral benieuwd hoe de uitgeklede versie van de videoref werkt. Zie en hoor net Makkelie uitleg geven maar sjonge eigenlijk mogen ze nog weinig. Aan de andere kant beter iets dan niets. Ik ga er echt voor zitten 2 ploegen die mooi en aanvallend voetbal kunnen spelen. Vanwege mn roots hoop ik op 2-0 voor zwolle. Daarnaast wil ik de neutralekijker ondersteunen😂😂😂
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4410
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:54
    Als ik zo beide elftallen zie en de beide banken is het toch behoorlijk matig allemaal. Als je niet beter zou weten zou je denken dat die belofte elftallen zijn zo ontzettend jong en onervaren. Stel dan van Duinen geblessserd raakt of Lammers toch niet mee kan op Eredivisie niveau, wie zijn dan de spitsen? Er is amper serieuze concurrentie. Bij PEC is er nog Namli die ontbreekt wat natuurlijk een versterking anders is maar in de breedte is het matig. Heerenveen idem dito.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:07
    Wat een knal opening.
    Gun het trouwens Pec meer dan het bleke Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    Zijn er andere mensen die de wedstrijd via Foxsports.nl proberen te kijken en een storing krijgen als ze de stream willen openen?

    De andere kanalen van fox doen het wel, maar als ik de wedstrijd van PEC wil zien dan doet hij het niet. Iemand anders ook dit probleem?
    Vind ik leuk
    bits +5297
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:42
    Klopt even via de oude player kijken, staat onder het schermpje. Bij mij word de tv app geüpdate, top timing.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:47
    Ja ik zag dat later ja, oude player werkt gelukkig wel. Triest ook hoe ik een nieuw kastje voor mijn tv moest kopen met een duurder abbonnement, puur omdat Fox wat veranderde waardoor ik het niet meer kon zien op mijn oude kastje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:07
    Ze zijn allemaal knettergek geworden met die kastjes troep.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:39
    Die had een jongere Diederik toch moeten pakken.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:42
    Lammers heeft toch echt een fantastische pass in de benen hoor. Kan niet wachten totdat hij terug is volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:48
    Nog 5 wedstrijden te gaan en de zwakste schakel oftewel J. v.'t Schip is de 1e trainer die de laan wordt uitgestuurd.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:04
    Gio en vd brom staan anders ook op de nominatie
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:08
    Cocu vorig jaar ook, na 5 speelrondes. Met Feyenoord op de 1e plaats.
    Vind ik leuk
    13 +13059
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:44
    Redacteuren hier heb ik Olde Riekerink en Poldervaart zien nomineren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:18
    Higler wat een aanfluiting arm langs lichaam penalty en rood..
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:22
    Het grootste probleem in Nederland, 2 Knappe scheidsrechters de rest bagger.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2862
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:19
    Als je op je 10e begint met keepen, dan heb je echt een gouden toekomst in NL...
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:31
    dikke regenjassen in zwolle?

    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:48
    Het is herfst. Het kan snel gaan. Van 37 graden naar de herfst, in 24 uur.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:49
    sodeju ben ik ff blij dat ik daar niet ben
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:51
    Die 37 graden was ook niet echt lekker. Het is altijd wat.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:52
    nou het was vandaag meer als 37 en ik vind het heerlijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:54
    In NL niet hoor, zelfs de Afrikanen klagen. Haha. Net een sauna.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: PEC met zeven nieuwe namen in seizoensopener tegen Heerenveen