'Verheerlijking' Tadic 'gaat te ver': 'Anders wanneer je bij een topclub speelt'

    'Verheerlijking' Tadic 'gaat te ver': 'Anders wanneer je bij een topclub speelt'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 20:08vr 10-08-2018 om 20:08

    Kenneth Perez vindt het logisch dat Ajax als de gedoodverfde favoriet voor de landstitel wordt gezien. De Amsterdammers betaalden onder meer miljoenen voor Daley Blind en Dusan Tadic.

    "Als je dat soort bedragen wil en kan uitgeven, dan ben je natuurlijk de allergrootste favoriet", zegt Perez bij FOX Sports. "PSV zou het wel willen, maar die kunnen dat niet. Feyenoord zou het ook willen, maar die kunnen het ook niet. Nu doet Ajax het en dan ben je de grootste favoriet. Maar dat is ook niet erg, toch?"

    Blind moet de jonge selectie bij de hand nemen, maar Perez acht hem slechts ten dele geschikt voor die taak. "Volgens mij is Daley Blind in woorden en gebaren geen leider. Wel door zijn voetballen en zeer zeker door zijn professionalisme."

    De Deen vindt daarnaast dat de hype rond Tadic doorslaat. "Het is wel anders wanneer je bij een topclub speelt, in welk land dan ook. Dan moet je. Hij heeft bij FC Groningen, FC Twente en Southampton gespeeld. Daar moet het niet, daar mag het. Absoluut een goede speler en hij gaat doelpunten maken, assists geven en mooie dingen laten zien, maar die verheerlijking gaat me iets te ver."

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Tadic gaat de smaakmaker worden dit seizoen van de eredivisie, graag nog meer van dat soort spelers naar de eredivisie halen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8090
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    Eindelijk een realistische Perez daar kunnen jullie ajacieden wat van leren!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    Ik ben altijd realistisch en reageer nooit negatief op aankopen van een ander, misschien kan jij wat van mij leren!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6707
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:27
    Als Perez niet kan inzien dat Tadic van uitzonderlijke (wereld)klasse is moet hij haast wel een Ajax-hater zijn ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:44
    Hij snapt er niks van die Perez
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:03
    Wereldklasse haha daarom speelde hij tegen degradatie bij Southampton en speelt hij nu 7x op kunstgras ....dan moet je wel heeeeeel goed zijn
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    Basik013 +487
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:46
    Zul je wel zien alstie er 25 inlegt
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2514
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17
    Vind jij dan echt dat een speler die er in de Eredivisie 25 in schiet van wereldklasse is?:p volgens mij mag je er dan nog wel minstens 10 extra in schieten toch? Tadic is samen met Ziyech en Lozano wel een aanwinst voor de Eredivisie tussen al die kneuzen..maar wereldklasse speelt bij Barca of Real..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17]
    Vind ik leuk
    Basik013 +487
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:13
    25+ dan hahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:56
    In de Eredivisie gaat het wat makkelijker dan in de PL.
    Vind ik leuk
    Basik013 +487
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:29
    Maar daar hebje ook meer wedstrijden
    Vind ik leuk
    maddog66 +37
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:30
    Zeiden ze van Ziyech ook, zou ajax wel even kampioen maken. Goede voetballer maar Tadic is qua mentaliteit 10x beter dan Ziyech vind ik. Tadic is meer een teamspeler dan Ziyech, hij deed het goed bij Twente waar het team in zijn dienst speelde. Bij ajax ben je onderdeel van het team en zal je het zelf moeten laten zien. Dat is hem niet gelukt dus. Voetbal blijft een teamsport. Al de beste spelers van de wereld samen hoeven geen winnend team te zijn ;)
    Vind ik leuk
    VanGoal +732
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:00
    Idd, sorry hoor maar als je als 'analist' niet ziet dat hij ragfijne voorzetten van de hoogste kwaliteit geeft en qua loopacties en aansturing Ajax bij de hand neemt ben je niet geschikt.

    Dat heb ik nu in 2.5 wedstrijd al gezien. Tadic is met afstand de beste speler van de eredivisie. En het dan 'verheerlijken' noemen..
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2514
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:20
    Jij bent zo iemand die Tadic verheerlijkt :p wacht nu maar eerst eens 10 wedstrijden af ipv uitgaan van een doelpuntje en een voorzetje.. Tadic zat namelijk ook in het falende elftal dat 2-2 speelde vorige week.. hij was de 2e helft net als een hoop anderen een stuk minder!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:22
    Pereiro heb je ook nog op een goede dag
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +556
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:03
    Inderdaad laat iemand eens werk maken van Nacer Chadli
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:17
    Een verrijking voor de competitie zeker, maar hij zal moeten delen als smaakmaker zijnde. Ben benieuwd, zeker tegen PSV!
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:28
    Vertonghen...
    Vind ik leuk
    Rene80 +2131
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Gaan we nou bij elk persoon die zegt dat ajax kampioen wordt een artikel plaatsen welke een andere invalshoek heeft. Na 3 x weten we het wel toch. Zelfs de ajacieden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:19
    Inderdaad, we weten nu wel dat we kampioen worden..
    Vind ik leuk
    Rene80 +2131
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    😂😂
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Top aankoop! De klasse spat er vanaf hebben we al kunnen zien!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4445
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Hij heeft gelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:18
    Perez begint ook een zeikerd te worden, tjonge jonge
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:20
    Hij heeft geen andere gespreksonderwerpen..
    Vind ik leuk
    Palafima +127
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:28
    Realisme, kennen jullie niet
    Vind ik leuk
    munkikiii +2140
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    Beetje zoals kenneth perez dus
    Vind ik leuk
    stratumseind +174244
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
    oei kenneth das vloeken in de kerk wat je nu doet
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
    Volgens mij hebben we nu iedereen gehad
    Vind ik leuk
    JoeyC +2923
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:23
    Tadic en Blind zijn de Robben en Hummels van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:24
    De hype rond Tadic is ook wel deels terecht. Komt toch over vanuit de PL om in de Mickey Mouse competitie te spelen. Plus dat hij erg goed speelde op het WK. En ik vind dat hij het tot nu toe erg goed heeft gedaan, is een echte leider voor Ajax.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    De hype rond Tadic is ook wel deels terecht. Komt toch over vanuit de PL om voor in de Mickey Mouse competitie te spelen. Plus dat hij erg goed speelde op het WK. En ik vind dat hij het tot nu toe erg goed heeft gedaan, is een echte leider voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:26
    Er wordt teveel gelult, het wordt tijd dat we gaan voetballen en er gewoon over de wedstrijden gelult wordt want al die zinloze stukjes vol onzin van mensen die ook maar wat moeten roepen gaat nergens over.

    Dit stuk bevat geen enkele diepgaande analyse, alleen maar open deuren worden er ingetrapt.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:28
    Precies , alleen bij subtoppers gespeeld . Daarom past ajax mooi in het rijtje bij tadic
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:33
    We weten dat je een sneu ventje bent, moet je dat nou echt iedere keer weer bevestigen?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6766
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Kenneth azijn zeiker Perez weer hoor
    Vind ik leuk
    Mari +10233
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:37
    Perez heeft zoals altijd gelijk.
    Blind is een sulletje en kan dus en zal dus nooit een leider zijn.
    Een baard om het te camoufleren zal niet helpen
    Vind ik leuk
    HupHolland +2853
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:55
    Blind gaat Ajax niet ter hand nemen. Hij is niet beter dan Woeber als CV, Hij is niet beter dan Tagliafigo als LB en hij is niet beter dan Eiting als DM.

    Het is leuk om een multi-functionele speler op de bank te hebben, maar verder heb je er weinig aan.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1269
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:56
    Ajax word kampioen klaar...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:05
    Die Perez heeft verleden seizoen ook alleen maar liggen te kotsen over onze jongens. Die moet snel zijn muil gaan houden.
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +98
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:28
    Er staat weer een psver tussen commentaar te geven ga je met je eigen club bezig houden pfff moe van die lampenkappen
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:31
    Mallerd...
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:29
    Ajax is buitenaards...
    Winnaar Cl 2018 - 2019
    Landskampioen 2018 -2019
    Bekerwinnaar 2018 - 2019
    Wij gaan de Engelen weer horen zingen



    En toen werden we wakker....
    Nachtmerrie...
    Vind ik leuk
    Sigma +2931
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:15
    landskampioen: 33
    beker: 18
    JCschaal: 8
    UEFAcup: 1
    CL: 4
    Europese Supercup: 3
    Wereldbeker: 2

    Ajax idd buitenaards ten opzichte van psv

    ik hoop dat je geen nachtmerrie krijgt.....



    ps: ik schaam zelfs om die van psv er bij te zetten....om het te besparen heb ik het maar weggelaten maar dat zullen jullie ongetwijfeld wel uit jullie hoofd weten toch!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19
    Hoe ist met Bergkamp omega? 😂
    Vind ik leuk
    Sigma +2931
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:22
    Gaat goed met hem...tegenwoordig golft hij veel...👌.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:25
    Staat Bergkamp nog op de loonlijst bij AFC
    Vind ik leuk
    Sigma +2931
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28
    Nee, hij staat op loonlijst van Ajax NV...hij is nog steeds op non actief met behoud van salaris...ik dacht rond de 15.000 euro per maand.....🤷‍♂️
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:30
    Waanzinnig die lacht de ballen uit zijn broek dat kan toch niet .. 🙅🏽‍♂️😂
    Vind ik leuk
    Sigma +2931
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:35
    ja klopt....ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....wat ik heb gehoord is dat ze Bergkamp willen afkopen met een riant bedrag.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:44
    Over wat voor riant bedrag qua omvang zou het gaan circa.
    Vind ik leuk
    Sigma +2931
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:51
    geen idee daar rept niemand zich over....bij NV
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:26
    Jullie verleden .....
    Vind ik leuk
    companen +1412
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:34
    We? jij ja
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:38
    Verheerlijking gaat ook ver. Hij is echter wel een hele goede speler. Van hem kan ik het ook wel hebben dat ie zich als leider ziet. Gudelj kreeg ik meteen rillingen als die iets in die richting zei.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:28
    Huis-tuin en keukenspeler uit de PL, die met een prachtig verhaal het vel over de oren in Amsterdam heeft gehaald...geniaal
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22137
    zaterdag 11 augustus 2018 om 05:57
    Dat weet je pas aan het eind hoe geniaal hij is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 06:08]
    Vind ik leuk
    Harmmm +91
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:43
    Groningen - Twente - Southampton, geen enkele topclub die afgelopen zomer enige interesse in Tadic heeft getoond, en dat terwijl een bedrag van +/- 15 miljoen voor Engelse clubs een lachbedragje is. Zegt ook wel iets dat Southampton voor dat bedrag hem laat gaan. Goede aankoop, maar alles behalve wereldklasse. Een paar jaar terug meen ik mij te herinneren dat een Eriksen op de nummer 10 positie stond, kijk dat is andere koek!
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1062
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:23
    Engelse top komt hij inderdaad te kort. Voor Ajax gewoon een goede aankoop.
    Vind ik leuk
    De fries +1022
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:05
    Zelfs kenneth perez wordt er een beetje misselijk van; arrogantie en overschatting kent ook bij hem z’n grenzen, heerlijk dit te lezen ...
    Vind ik leuk
    alaaf +1656
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:10
    De beste speler in de eredivisie wordt lozano
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +98
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:37
    Hahaha grappenmaker goaltje gemaakt tegen Duitsland en nu is die wel zo goed pfffff
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12
    Het is natuurlijk een uitzonderlijke speler, en ajax heeft veel kwaliteit nu maar feit blijft dat de competitie en tegenstanders hetzelfde sch*** voetbal gaan spelen. Zeperds liggen op de loer voor zowel PSV en ajax. Conclusie: minste zeperds = kampioen!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    Axim +841
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:16
    Hoe groter die bekkies , hoe harder ze er weer boven op vallen ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:18
    Aanpakken die gast dan raakt ie geen bal meer. Gas erop slopen die handel 😂
    Vind ik leuk
    Camacho +189
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:54
    PL is een veel zwaardere competitie, daarom kunnen spelers zoals Tadic het laten zien in de ED.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:31
    Land der blinden bedoel je...
    Vind ik leuk
    Weer psv +511