'Verheerlijking' Tadic 'gaat te ver': 'Anders wanneer je bij een topclub speelt'

'Verheerlijking' Tadic 'gaat te ver': 'Anders wanneer je bij een topclub speelt'

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 20:08vr 10-08-2018 om 20:08

Kenneth Perez vindt het logisch dat Ajax als de gedoodverfde favoriet voor de landstitel wordt gezien. De Amsterdammers betaalden onder meer miljoenen voor Daley Blind en Dusan Tadic.

"Als je dat soort bedragen wil en kan uitgeven, dan ben je natuurlijk de allergrootste favoriet", zegt Perez bij FOX Sports. "PSV zou het wel willen, maar die kunnen dat niet. Feyenoord zou het ook willen, maar die kunnen het ook niet. Nu doet Ajax het en dan ben je de grootste favoriet. Maar dat is ook niet erg, toch?"

Blind moet de jonge selectie bij de hand nemen, maar Perez acht hem slechts ten dele geschikt voor die taak. "Volgens mij is Daley Blind in woorden en gebaren geen leider. Wel door zijn voetballen en zeer zeker door zijn professionalisme."

De Deen vindt daarnaast dat de hype rond Tadic doorslaat. "Het is wel anders wanneer je bij een topclub speelt, in welk land dan ook. Dan moet je. Hij heeft bij FC Groningen, FC Twente en Southampton gespeeld. Daar moet het niet, daar mag het. Absoluut een goede speler en hij gaat doelpunten maken, assists geven en mooie dingen laten zien, maar die verheerlijking gaat me iets te ver."

Plaats een reactie

Rene80 +2422
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
Gaan we nou bij elk persoon die zegt dat ajax kampioen wordt een artikel plaatsen welke een andere invalshoek heeft. Na 3 x weten we het wel toch. Zelfs de ajacieden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17]
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:19
Inderdaad, we weten nu wel dat we kampioen worden..
Vind ik leuk
Rene80 +2422
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
😂😂
Vind ik leuk
Nummertien +4789
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
Top aankoop! De klasse spat er vanaf hebben we al kunnen zien!
Vind ik leuk
Dorzon +4808
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
Hij heeft gelijk
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:18
Perez begint ook een zeikerd te worden, tjonge jonge
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:20
Hij heeft geen andere gespreksonderwerpen..
Vind ik leuk
Palafima +342
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:28
Realisme, kennen jullie niet
Vind ik leuk
stratumseind +195285
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
oei kenneth das vloeken in de kerk wat je nu doet
Vind ik leuk
Yuri +3558
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
Volgens mij hebben we nu iedereen gehad
Vind ik leuk
JoeyC +3999
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:23
Tadic en Blind zijn de Robben en Hummels van de Eredivisie.
Vind ik leuk
Luka123 +120
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:24
De hype rond Tadic is ook wel deels terecht. Komt toch over vanuit de PL om in de Mickey Mouse competitie te spelen. Plus dat hij erg goed speelde op het WK. En ik vind dat hij het tot nu toe erg goed heeft gedaan, is een echte leider voor Ajax.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
Luka123 +120
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
De hype rond Tadic is ook wel deels terecht. Komt toch over vanuit de PL om voor in de Mickey Mouse competitie te spelen. Plus dat hij erg goed speelde op het WK. En ik vind dat hij het tot nu toe erg goed heeft gedaan, is een echte leider voor Ajax.
Vind ik leuk
Foebele +53329
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:26
Er wordt teveel gelult, het wordt tijd dat we gaan voetballen en er gewoon over de wedstrijden gelult wordt want al die zinloze stukjes vol onzin van mensen die ook maar wat moeten roepen gaat nergens over.

Dit stuk bevat geen enkele diepgaande analyse, alleen maar open deuren worden er ingetrapt.
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:28
Precies , alleen bij subtoppers gespeeld . Daarom past ajax mooi in het rijtje bij tadic
Vind ik leuk
Foebele +53329
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:33
We weten dat je een sneu ventje bent, moet je dat nou echt iedere keer weer bevestigen?
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
Kenneth azijn zeiker Perez weer hoor
Vind ik leuk
Mari +12490
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:37
Perez heeft zoals altijd gelijk.
Blind is een sulletje en kan dus en zal dus nooit een leider zijn.
Een baard om het te camoufleren zal niet helpen
Vind ik leuk
HupHolland +3856
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:55
Blind gaat Ajax niet ter hand nemen. Hij is niet beter dan Woeber als CV, Hij is niet beter dan Tagliafigo als LB en hij is niet beter dan Eiting als DM.

Het is leuk om een multi-functionele speler op de bank te hebben, maar verder heb je er weinig aan.
Vind ik leuk
|Ajax| +1317
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:56
Ajax word kampioen klaar...
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:05
Die Perez heeft verleden seizoen ook alleen maar liggen te kotsen over onze jongens. Die moet snel zijn muil gaan houden.
Vind ik leuk
Ajax 410 +95
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:28
Er staat weer een psver tussen commentaar te geven ga je met je eigen club bezig houden pfff moe van die lampenkappen
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:31
Mallerd...
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:29
Ajax is buitenaards...
Winnaar Cl 2018 - 2019
Landskampioen 2018 -2019
Bekerwinnaar 2018 - 2019
Wij gaan de Engelen weer horen zingen



En toen werden we wakker....
Nachtmerrie...
Vind ik leuk
Sigma +2855
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:15
landskampioen: 33
beker: 18
JCschaal: 8
UEFAcup: 1
CL: 4
Europese Supercup: 3
Wereldbeker: 2

Ajax idd buitenaards ten opzichte van psv

ik hoop dat je geen nachtmerrie krijgt.....



ps: ik schaam zelfs om die van psv er bij te zetten....om het te besparen heb ik het maar weggelaten maar dat zullen jullie ongetwijfeld wel uit jullie hoofd weten toch!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:24]
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19
Hoe ist met Bergkamp omega? 😂
Vind ik leuk
Sigma +2855
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:22
Gaat goed met hem...tegenwoordig golft hij veel...👌.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:25
Staat Bergkamp nog op de loonlijst bij AFC
Vind ik leuk
Sigma +2855
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28
Nee, hij staat op loonlijst van Ajax NV...hij is nog steeds op non actief met behoud van salaris...ik dacht rond de 15.000 euro per maand.....🤷‍♂️
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:30
Waanzinnig die lacht de ballen uit zijn broek dat kan toch niet .. 🙅🏽‍♂️😂
Vind ik leuk
Sigma +2855
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:35
ja klopt....ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....wat ik heb gehoord is dat ze Bergkamp willen afkopen met een riant bedrag.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:44
Over wat voor riant bedrag qua omvang zou het gaan circa.
Vind ik leuk
Sigma +2855
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:51
geen idee daar rept niemand zich over....bij NV
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:26
Jullie verleden .....
Vind ik leuk
companen +2193
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:34
We? jij ja
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:38
Verheerlijking gaat ook ver. Hij is echter wel een hele goede speler. Van hem kan ik het ook wel hebben dat ie zich als leider ziet. Gudelj kreeg ik meteen rillingen als die iets in die richting zei.
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:28
Huis-tuin en keukenspeler uit de PL, die met een prachtig verhaal het vel over de oren in Amsterdam heeft gehaald...geniaal
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 11 augustus 2018 om 05:57
Dat weet je pas aan het eind hoe geniaal hij is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 06:08]
Vind ik leuk
Harmmm +190
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:43
Groningen - Twente - Southampton, geen enkele topclub die afgelopen zomer enige interesse in Tadic heeft getoond, en dat terwijl een bedrag van +/- 15 miljoen voor Engelse clubs een lachbedragje is. Zegt ook wel iets dat Southampton voor dat bedrag hem laat gaan. Goede aankoop, maar alles behalve wereldklasse. Een paar jaar terug meen ik mij te herinneren dat een Eriksen op de nummer 10 positie stond, kijk dat is andere koek!
Vind ik leuk
Creeperd007 +1056
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:23
Engelse top komt hij inderdaad te kort. Voor Ajax gewoon een goede aankoop.
Vind ik leuk
De fries +2057
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:05
Zelfs kenneth perez wordt er een beetje misselijk van; arrogantie en overschatting kent ook bij hem z’n grenzen, heerlijk dit te lezen ...
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12
Het is natuurlijk een uitzonderlijke speler, en ajax heeft veel kwaliteit nu maar feit blijft dat de competitie en tegenstanders hetzelfde sch*** voetbal gaan spelen. Zeperds liggen op de loer voor zowel PSV en ajax. Conclusie: minste zeperds = kampioen!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12]
Vind ik leuk
Axim +907
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:16
Hoe groter die bekkies , hoe harder ze er weer boven op vallen ;-)
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:18
Aanpakken die gast dan raakt ie geen bal meer. Gas erop slopen die handel 😂
Vind ik leuk
Camacho +207
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:54
PL is een veel zwaardere competitie, daarom kunnen spelers zoals Tadic het laten zien in de ED.
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:31
Land der blinden bedoel je...
Vind ik leuk
Weer psv +498