'Verheerlijking' Tadic 'gaat te ver': 'Anders wanneer je bij een topclub speelt'

    'Verheerlijking' Tadic 'gaat te ver': 'Anders wanneer je bij een topclub speelt'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:08

    Kenneth Perez vindt het logisch dat Ajax als de gedoodverfde favoriet voor de landstitel wordt gezien. De Amsterdammers betaalden onder meer miljoenen voor Daley Blind en Dusan Tadic.

    "Als je dat soort bedragen wil en kan uitgeven, dan ben je natuurlijk de allergrootste favoriet", zegt Perez bij FOX Sports. "PSV zou het wel willen, maar die kunnen dat niet. Feyenoord zou het ook willen, maar die kunnen het ook niet. Nu doet Ajax het en dan ben je de grootste favoriet. Maar dat is ook niet erg, toch?"

    Blind moet de jonge selectie bij de hand nemen, maar Perez acht hem slechts ten dele geschikt voor die taak. "Volgens mij is Daley Blind in woorden en gebaren geen leider. Wel door zijn voetballen en zeer zeker door zijn professionalisme."

    De Deen vindt daarnaast dat de hype rond Tadic doorslaat. "Het is wel anders wanneer je bij een topclub speelt, in welk land dan ook. Dan moet je. Hij heeft bij FC Groningen, FC Twente en Southampton gespeeld. Daar moet het niet, daar mag het. Absoluut een goede speler en hij gaat doelpunten maken, assists geven en mooie dingen laten zien, maar die verheerlijking gaat me iets te ver."

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Tadic gaat de smaakmaker worden dit seizoen van de eredivisie, graag nog meer van dat soort spelers naar de eredivisie halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:20
    Zeg dat tegen Overmars, wij kunnen dat niet en PSV evenmin.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
    Hoezo psv niet? Die hebben toch wel een aardig vermogen..
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:26
    Wij gaan best verstandig met geld om.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:57
    Tadic is een goede aankoop, dat is al gebleken.
    blind is waardeloos, ook dat is al gebleken.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4761
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:11
    Kan je natuurlijk nu nog vrij weinig over zeggen. Neres leek in het begin een miskoop, maar in mijn ogen is dat nu een van de beste spelers van de competitie.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:20
    Misschien heb je gelijk, maar ik zie dat anders.

    Ajax investeert een hoop in erg jonge spelers/talenten. Velen lijken in eerste instantie een miskoop, maar dan breken er toch een paar door. De meesten blijven miskopen en een lijst daarvan opstellen zou uren duren. Maar dat is niet niet erg, want het gaat om de spelers die wel doorbreken.

    Als je dan gaat praten over Tadic of Blind, dan weet je wel zo'n beetje wat je in huis haalt. Je weet precies waar deze spelers wel en niet toe in staat zijn.

    Vind ik leuk
    RebelVox +7235
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:41
    Wat is je punt?
    Je warrige betoog is slecht te volgen, gaat uren duren.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:50
    Dat is omdat mensen zoals jij het niet begrijpen.

    Het punt is: Je hebt niks aan Blind!
    Vind ik leuk
    RebelVox +7235
    zaterdag 11 augustus 2018 om 05:41
    Jij niet, Ajax en wij wel.
    Gelukkig denkt niet iedereen zo over hem.
    Blind is een zeer goede voetballer ook voor Ajax, zeker voor Ajax!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:03
    Hoe kan je nou over een miskoop praten man? Deze jongen heeft net 1,5 duel gespeeld.Is 4 x kampioen geworden met Ajax.En speler van het jaar geworden in 2014.Heb jij stront in je ogen?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:49
    Hij speelde bij Ajax in eerste instantie voornamelijk als Links back. Daar heeft Ajax niemand nodig. Ze hebben immers Tagliafigo en Woeber al.

    Later speelde Blind ook als verdedigende middenvelder bij Ajax. Daar heeft Ajax hem nu dus ook niet echt nodig, want ze hebben Frenkie en Eiting daar al.

    Blind kwam in de plaats van Magallen. Ten Hag wil hem dan ook als centrale verdediger naast De Ligt gebruiken. Bij Man U heeft Blind dan wel eens als centrale verdediger gespeeld, maar die spelen verdedigend heel anders dan Ajax. Als centrale verdediger is Blind helemaal niet zo goed als jij wilt doen geloven.

    Een bijkomend problem is, dat Ten hag Blind niet kan passeren. Als Ten Hag dat wel doet en Ajax verliest, dan is zijn carriere snel ten einde.

    Dit is gewoon een hele verkeerde aankoop voor Ajax. Ajax heeft sterkere/echte verdedigers nodig, dat bewijzen ze zelf al jaren en ook in de aanloop van dit seizoen hebben ze dat alweer opnieuw bewezen. Zodra een sanchez naast de Ligt staat, gaat het wel goed/beter.

    Ik hoop dat jij gelijk krijgt en dat ik stront in mijn ogen heb, maar ik ben bang van niet.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 12:50]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:04
    Nu geef je een goede onderbouwing! Het klopt dat Blind op '6' t beste uit de verf komt.Maar misschien vertrekt Frenkie wel, en komt hij daar als nog te spelen.Maar vindt Blind op CV in de Eredivisie prima kunnen.Europees had t misschien handiger geweest als er een hardere CV had gekomen.Ik denk persoonlijk wel dat we veel plezier aan Blind gaan beleven.Z'n kracht is dat je m overal kunt gebruiken.En t is een echte jongen van de club, ook niet geheel onbelangrijk!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:42
    Met vlagen goed niets apart momenteel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:20
    Blind is middelmaat, neemt wel wat mee uit uk maar ben bang dat het voetballend gezien een zwakke schakel zal zijn
    Vind ik leuk
    RebelVox +7235
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:42
    Grappenmaker, Blind is international, Viergever niet, we zijn er met Blind op vooruit gegaan, o ja, wie speelt er nu bij jullie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:57
    We gaan het zien, zal een interessante jaargang worden! Zei er overigens niet mee dat ik Viergever beter vind..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:04
    Waarom is Blind dan uitgeroepen tot voetballer van het jaar in 2014.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 17:50
    De vraag stellen is meteen de vraag beantwoorden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:40
    Tadic niet geschikt voor de PL😊
    Vind ik leuk
    AFFA +1517
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:24
    Wie is wij
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:27
    Geen 200 mio zoals Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Ajax wordt met de dag rijker? 2 maanden geleden was het nog 175 miljoen euro, er is voor ruim 40 miljoen aan spelers gekocht en Ajax zit nu al weer op de 200 miljoen? Doen ze goed bij Ajax zeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:57
    50 mio voor de Jong vergeten? / anders startgeld CL. Komt dus altijd boven 200 mio uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:03
    Welke 50 miljoen van de Jong? Die jongen is nog niet eens verkocht, er is dus geen 50 miljoen van de Jong, en mocht ie verkocht worden, dan gaat daar al een miljoen of 6-8 naar Tilburg en Waalwijk, zaakwaarnemers krijgen ook geld ervan.
    CL startgeld is geen 40 miljoen, stukken minder. Verder is een eigen vermogen niet alleen uit te drukken in geld, meerdere zaken betrek je bij je eigen vermogen. Ajax is absoluut de rijkste club van Nederland, maar dat sommigen nog echt geloven ook dat Ajax 200 miljoen op de bank heeft staan, is erg naïef.
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:52
    Goh ik ben blij dat er nu ook iemand met een Ajax hart dat zegt. Zou ik het zeggen viel de hele goei gemeente over me heen😳
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47
    Was 175. 40 uitgegeven. 50 van adidas extra elk jaar voorlopig. Kluivert + 15 Plus het kapitaal op het veld. De ligt,nico, de jong, zyech,neres, dolberg etc
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:40
    50 miljoen per jaar extra van Adidas? Hoe kom je op zoiets, het contract met Adidas is 50 miljoen waard, dat ontvangt Ajax niet ieder jaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:43
    50 van Adidas elk jaar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:48
    50 van adidas 15 voor kluivert. 150m op het veld minstens. Opvolgers al daar. En 40 uitgegeven. Dus 200m +
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:45
    50mio van Adidas wordt per jaar uitgekeerd.
    Meende 50mio voor 5-6 jaar
    Vind ik leuk
    RebelVox +7235
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:45
    Over welke 200 miljoen heb je het?
    Boeit mij dat geld, altijd dat gepoch, ik wil gewoon mooi voetbal zien, grootste kans daarop is bij Ajax en niet bij alle andere clubs.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:22
    Grootste kans op geld is Ajax. 50 mio / jr van Adidas, de omkoper van FIFA, WK RUsland & Qatar. Boeit Ajax nietp
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:35
    Misschien moet je toch is iets verder kijken dan je neus lang is.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:03
    Transfermarkt schat de waarde van Ajax spelers op 200 miljoen. Dat is 40 miljoen meer dan vorig jaar.

    Aan transfer heeft Ajax 20 miljoen netto uitgegeven. Dus er is 20 miljoen bijgekomen, dat klopt dan toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:06
    De waarde van de spelers daar heb je toch niet veel aan? Je moet eerst maar eens zien of je die waarde ook echt gaat krijgen bij een transfer.
    Ajax kan ook niet zomaar blijven uitgeven, Overmars zei niet voor niks dat er eerst weer geld binnen moet komen, eer ze nog wat zouden gaan halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:10
    Over mars gesproken, ik lus wel ‘n lekker stuk chocola. Al is het 100 mio, verschillen met PSV & Feyenoord zijn giga.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:13
    Ken je transfermarkt? Deze waardes zijn redelijk laag ingeschat. Alleen De Ligt wordt ingeschat op 36 miljoen, Ziyech op 22 miljoen en alle andere Ajax spelers lager (dus ook Blind en Tadic).

    Ajax had nooit naar de beurs moeten gaan. Dat is echt hun grootste probleem.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:46
    Ja en daarom schrapen sommige veul heel veul geld binnen Marc,flapoor. Die zitten het dichts bij het vuur.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:43
    .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:47]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:30
    Met de dag rijker wel maar sportief gezien niet je kunt wel een paar redelijke voetballers kopen maar dat wil nog niet zeggen dat dat een garantie is voor een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:06
    En jij denkt niet dat t grote geld uiteindelijk t verschil gaat maken?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:16
    Nee een hecht team wel ,er lopen een hoop ego’s rond in de Ajax selectie ,er zal er geen een reserve willen zijn ook al is hij slecht.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:23
    Hoe weet je dat nou man! Of geloof je alles wat die media roept.Concurrentie heeft elke club.Of denk jij dat t bij Real, Barca en United anders is? En denk je dat Obispo en Mauro zo blij zijn dat ze geen kansen meer gaan krijgen vanwege de aankopen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:29
    50 miljoen erbij, voor Frenkie, mits...
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:17
    Geweldig interessant.. not.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:36
    Heeft nog niets laten zien alleen met zijn mond.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6151
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:29
    PSV heeft misschien net 1/5 van het eigen vermogen wat Ajax heeft.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:51
    De waarde van het stadion moet je niet onderschatten!
    Vind ik leuk
    Nuance +9051
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:58
    Ja, alleen jammer dat de grond waar het op staat niet meer van jullie is.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:08
    Wel beter dat onze club gewoon in handen is van de club zelf.. behalve aandeeltjes..
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:06
    Zo slecht staat PSV er ook weer niet voor. Ajax staat financieel rond de 30e plaats van alle Europese clubs. PSV staat ergens 60e.

    Maar het verschil tussen 30e en 60e is niet zo heel erg groot als het verschil tussen de 1e en de 30e.

    De rest van Nederland kun je afschrijven. Feyenoord, Vitesse en AZ zijn een schande voor het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:14
    De waarde van het stadion moet je niet onderschatten? De schuld die op het stadion zit ook niet, zo'n 75 miljoen aan hypotheek, miljoenen euro's bij de Gemeente van de grond. Dat stadion levert PSV geen moer op bij eventuele verkoop. '' De waarde moet je niet onderschatten '' hahaha!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:27
    PSV en Ajax zijn top. Het is een ramp voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord, AZ of Twente kampioen worden.

    Ik ben geen Ajax fan, dus ik kan makkelijk praten. Ajax is wel het beste wat Nederland heeft (sorry PSV). Het maakt mij weinig uit of clubs veel of weinig geld hebben.

    In mij ogen speelt ajax het meest aantrekkelijke voetbal in nederland. Maar ze kunnen veel van PSV leren. PSV speelt simpelweg veel degelijker.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:29
    Het levert zoveel op dat je je hypotheek en de grondschuld kunt aflossen. Of heb jij je huis hemaal zelf betaald?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:07
    Heeft Ajax maar 15 miljoen euro dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:40
    De gemeente bedoel je
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:25
    Vermogen is geen liquiditeit. Van je eigen vermogen koop je nog geen brood bij de bakker.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7614
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    Eindelijk een realistische Perez daar kunnen jullie ajacieden wat van leren!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    Ik ben altijd realistisch en reageer nooit negatief op aankopen van een ander, misschien kan jij wat van mij leren!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6967
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:27
    Als Perez niet kan inzien dat Tadic van uitzonderlijke (wereld)klasse is moet hij haast wel een Ajax-hater zijn ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:44
    Hij snapt er niks van die Perez
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:03
    Wereldklasse haha daarom speelde hij tegen degradatie bij Southampton en speelt hij nu 7x op kunstgras ....dan moet je wel heeeeeel goed zijn
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    Basik013 +401
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:46
    Zul je wel zien alstie er 25 inlegt
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2278
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17
    Vind jij dan echt dat een speler die er in de Eredivisie 25 in schiet van wereldklasse is?:p volgens mij mag je er dan nog wel minstens 10 extra in schieten toch? Tadic is samen met Ziyech en Lozano wel een aanwinst voor de Eredivisie tussen al die kneuzen..maar wereldklasse speelt bij Barca of Real..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17]
    Vind ik leuk
    Basik013 +401
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:13
    25+ dan hahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:56
    In de Eredivisie gaat het wat makkelijker dan in de PL.
    Vind ik leuk
    Basik013 +401
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:29
    Maar daar hebje ook meer wedstrijden
    Vind ik leuk
    maddog66 +37
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:30
    Zeiden ze van Ziyech ook, zou ajax wel even kampioen maken. Goede voetballer maar Tadic is qua mentaliteit 10x beter dan Ziyech vind ik. Tadic is meer een teamspeler dan Ziyech, hij deed het goed bij Twente waar het team in zijn dienst speelde. Bij ajax ben je onderdeel van het team en zal je het zelf moeten laten zien. Dat is hem niet gelukt dus. Voetbal blijft een teamsport. Al de beste spelers van de wereld samen hoeven geen winnend team te zijn ;)
    Vind ik leuk
    VanGoal +638
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:00
    Idd, sorry hoor maar als je als 'analist' niet ziet dat hij ragfijne voorzetten van de hoogste kwaliteit geeft en qua loopacties en aansturing Ajax bij de hand neemt ben je niet geschikt.

    Dat heb ik nu in 2.5 wedstrijd al gezien. Tadic is met afstand de beste speler van de eredivisie. En het dan 'verheerlijken' noemen..
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2278
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:20
    Jij bent zo iemand die Tadic verheerlijkt :p wacht nu maar eerst eens 10 wedstrijden af ipv uitgaan van een doelpuntje en een voorzetje.. Tadic zat namelijk ook in het falende elftal dat 2-2 speelde vorige week.. hij was de 2e helft net als een hoop anderen een stuk minder!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:22
    Pereiro heb je ook nog op een goede dag
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +558
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:03
    Inderdaad laat iemand eens werk maken van Nacer Chadli
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:17
    Een verrijking voor de competitie zeker, maar hij zal moeten delen als smaakmaker zijnde. Ben benieuwd, zeker tegen PSV!
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:28
    Vertonghen...
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Gaan we nou bij elk persoon die zegt dat ajax kampioen wordt een artikel plaatsen welke een andere invalshoek heeft. Na 3 x weten we het wel toch. Zelfs de ajacieden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:19
    Inderdaad, we weten nu wel dat we kampioen worden..
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    😂😂
    Vind ik leuk
    Nummertien +5124
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Top aankoop! De klasse spat er vanaf hebben we al kunnen zien!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Hij heeft gelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:18
    Perez begint ook een zeikerd te worden, tjonge jonge
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:20
    Hij heeft geen andere gespreksonderwerpen..
    Vind ik leuk
    Palafima +95
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:28
    Realisme, kennen jullie niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:18
    Perez zegt dus dat Ajax geen topclub is. Dan hebben we dus in Nederland geen topclubs. Pijnlijk, maar wel reëel, zie EL).
    Vind ik leuk
    munkikiii +1869
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    Beetje zoals kenneth perez dus
    Vind ik leuk
    stratumseind +165011
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
    oei kenneth das vloeken in de kerk wat je nu doet
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
    Volgens mij hebben we nu iedereen gehad
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:23
    Tadic en Blind zijn de Robben en Hummels van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:24
    De hype rond Tadic is ook wel deels terecht. Komt toch over vanuit de PL om in de Mickey Mouse competitie te spelen. Plus dat hij erg goed speelde op het WK. En ik vind dat hij het tot nu toe erg goed heeft gedaan, is een echte leider voor Ajax.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    De hype rond Tadic is ook wel deels terecht. Komt toch over vanuit de PL om voor in de Mickey Mouse competitie te spelen. Plus dat hij erg goed speelde op het WK. En ik vind dat hij het tot nu toe erg goed heeft gedaan, is een echte leider voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Foebele +54988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:26
    Er wordt teveel gelult, het wordt tijd dat we gaan voetballen en er gewoon over de wedstrijden gelult wordt want al die zinloze stukjes vol onzin van mensen die ook maar wat moeten roepen gaat nergens over.

    Dit stuk bevat geen enkele diepgaande analyse, alleen maar open deuren worden er ingetrapt.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9416
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:28
    Precies , alleen bij subtoppers gespeeld . Daarom past ajax mooi in het rijtje bij tadic
    Vind ik leuk
    Foebele +54988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:33
    We weten dat je een sneu ventje bent, moet je dat nou echt iedere keer weer bevestigen?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Kenneth azijn zeiker Perez weer hoor
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:36
    Kenneth Perez heeft nooit bereikt wat Tadic heeft bereikt...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165011
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:19
    je bedoelt andersom waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:32
    Nee, dat bedoel ik dus niet...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165011
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:48
    oke dan kan je je ook nader verklaren want perez heeft prijzen gewonnen in zijn cariere en tadic nog helemaal niks
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:37
    Die prijzen zeggen me niks... zo bijzondere voetballer was het niet. Wilbert Suvrein heeft het EK gewonnen, dus die is ook beter?

    Tadic komt over vanuit de PL, dat is toch een ander niveau dan waar op Perez heeft geacteerd..
    Vind ik leuk
    stratumseind +165011
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
    beter zijn of meer bereikt hebben is niet hetzelfde , jij zegt dat tadic meer bereikt heeft dan perez en das simpelweg niet waar.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:06
    Dat is jouw mening...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165011
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:10
    je begon je betoog met "meer bereikt hebben" .
    als je dus louter bij de subtop/degradatie kandidaat gespeeld hebt heb je meer bereikt dan dat je prijzen gepakt hebt en bij topclubs gespeeld hebt.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:15
    Topclubs? Ik acht Southampton van een toch iets hoger niveau dan Ajax of PSV.. zoveel stelt NL niet voor, dus die prijzen zeggen niet zoveel. Ramselaar heeft ook een prijs gehaald, afgelopen seizoen. Die is in jouw beredenering dus ook beter dan Tadic?

    De PL is een compleet andere competitie dan de Eredivisie. Elke NL club zou kansloos zijn daar en Perez heeft derhalve dus enkel in zwakke competities gespeeld. Dan zeggen de prijzen dus ook niet veel...

    Zelf ben ik 8x kampioen geweest, dus Perez en Tadic zijn in jouw ogen slechter dan ik was... ik heb de meeste prijzen en het niveau waarop je acteert boeit niet. Ik zat bij een topclub, anders wordt je niet 8 x kampioen :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    stratumseind +165011
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:15
    complete bull shit southampton is echt niet beter dan ajax en psv.
    De meeste engelse clubs hebben maar 1 ding veel geld maar 0 prestaties van formaat landelijk en internationaal gezien.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    zondag 12 augustus 2018 om 01:24
    Het is de slechtste competitie van Europa, ok... 😂😂
    Vind ik leuk
    Mari +8517
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:37
    Perez heeft zoals altijd gelijk.
    Blind is een sulletje en kan dus en zal dus nooit een leider zijn.
    Een baard om het te camoufleren zal niet helpen
    Vind ik leuk
    HupHolland +2256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:55
    Blind gaat Ajax niet ter hand nemen. Hij is niet beter dan Woeber als CV, Hij is niet beter dan Tagliafigo als LB en hij is niet beter dan Eiting als DM.

    Het is leuk om een multi-functionele speler op de bank te hebben, maar verder heb je er weinig aan.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1264
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:56
    Ajax word kampioen klaar...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:05
    Die Perez heeft verleden seizoen ook alleen maar liggen te kotsen over onze jongens. Die moet snel zijn muil gaan houden.
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:28
    Er staat weer een psver tussen commentaar te geven ga je met je eigen club bezig houden pfff moe van die lampenkappen
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:31
    Mallerd...
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:29
    Ajax is buitenaards...
    Winnaar Cl 2018 - 2019
    Landskampioen 2018 -2019
    Bekerwinnaar 2018 - 2019
    Wij gaan de Engelen weer horen zingen



    En toen werden we wakker....
    Nachtmerrie...
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:15
    landskampioen: 33
    beker: 18
    JCschaal: 8
    UEFAcup: 1
    CL: 4
    Europese Supercup: 3
    Wereldbeker: 2

    Ajax idd buitenaards ten opzichte van psv

    ik hoop dat je geen nachtmerrie krijgt.....



    ps: ik schaam zelfs om die van psv er bij te zetten....om het te besparen heb ik het maar weggelaten maar dat zullen jullie ongetwijfeld wel uit jullie hoofd weten toch!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19
    Hoe ist met Bergkamp omega? 😂
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:22
    Gaat goed met hem...tegenwoordig golft hij veel...👌.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:25
    Staat Bergkamp nog op de loonlijst bij AFC
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28
    Nee, hij staat op loonlijst van Ajax NV...hij is nog steeds op non actief met behoud van salaris...ik dacht rond de 15.000 euro per maand.....🤷‍♂️
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:30
    Waanzinnig die lacht de ballen uit zijn broek dat kan toch niet .. 🙅🏽‍♂️😂
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:35
    ja klopt....ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....wat ik heb gehoord is dat ze Bergkamp willen afkopen met een riant bedrag.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:44
    Over wat voor riant bedrag qua omvang zou het gaan circa.
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:51
    geen idee daar rept niemand zich over....bij NV
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:26
    Jullie verleden .....
    Vind ik leuk
    companen +1269
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:34
    We? jij ja
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:38
    Verheerlijking gaat ook ver. Hij is echter wel een hele goede speler. Van hem kan ik het ook wel hebben dat ie zich als leider ziet. Gudelj kreeg ik meteen rillingen als die iets in die richting zei.
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:28
    Huis-tuin en keukenspeler uit de PL, die met een prachtig verhaal het vel over de oren in Amsterdam heeft gehaald...geniaal
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20772
    zaterdag 11 augustus 2018 om 05:57
    Dat weet je pas aan het eind hoe geniaal hij is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 06:08]
    Vind ik leuk
    Harmmm +79
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:43
    Groningen - Twente - Southampton, geen enkele topclub die afgelopen zomer enige interesse in Tadic heeft getoond, en dat terwijl een bedrag van +/- 15 miljoen voor Engelse clubs een lachbedragje is. Zegt ook wel iets dat Southampton voor dat bedrag hem laat gaan. Goede aankoop, maar alles behalve wereldklasse. Een paar jaar terug meen ik mij te herinneren dat een Eriksen op de nummer 10 positie stond, kijk dat is andere koek!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:23
    Engelse top komt hij inderdaad te kort. Voor Ajax gewoon een goede aankoop.
    Vind ik leuk
    De fries +765
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:05
    Zelfs kenneth perez wordt er een beetje misselijk van; arrogantie en overschatting kent ook bij hem z’n grenzen, heerlijk dit te lezen ...
    Vind ik leuk
    alaaf +988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:10
    De beste speler in de eredivisie wordt lozano
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:37
    Hahaha grappenmaker goaltje gemaakt tegen Duitsland en nu is die wel zo goed pfffff
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12
    Het is natuurlijk een uitzonderlijke speler, en ajax heeft veel kwaliteit nu maar feit blijft dat de competitie en tegenstanders hetzelfde sch*** voetbal gaan spelen. Zeperds liggen op de loer voor zowel PSV en ajax. Conclusie: minste zeperds = kampioen!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    Axim +838
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:16
    Hoe groter die bekkies , hoe harder ze er weer boven op vallen ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:18
    Aanpakken die gast dan raakt ie geen bal meer. Gas erop slopen die handel 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:49
    Tadic kan niet van hoog niveau zijn. Hij speelde namelijk tegen degradatie bij Southampton en nu 7x op kunstgras.

    Vind ik leuk
    Camacho +133
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:54
    PL is een veel zwaardere competitie, daarom kunnen spelers zoals Tadic het laten zien in de ED.
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:31
    Land der blinden bedoel je...
    Vind ik leuk
    Weer psv +530