'Chelsea-miskoop van 40 miljoen mag zichzelf op huurbasis bewijzen in San Siro'

    'Chelsea-miskoop van 40 miljoen mag zichzelf op huurbasis bewijzen in San Siro'

    Gepubliceerd: zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05za 11-08-2018 om 00:05

    Chelsea lijkt voorlopig genoeg te hebben gezien van Tiémoué Bakayoko. Volgens Engelse en Italiaanse media zal de 23-jarige controlerende middenvelder uit Frankrijk verhuurd worden aan AC Milan.

    Bakayoko kwam een jaar geleden nog voor veertig miljoen euro over van AS Monaco, maar wist niet te overtuigen tijdens zijn debuutseizoen op Stamford Bridge. Chelsea heeft zich in de tussentijd versterkt met Ross Barkley, Jorginho en Mateo Kovacic, waardoor de Fransman dit seizoen niet nodig is.

    The Telegraph meldde onlangs Bakayoko één van de vijf spelers was die op zoek mochten naar een nieuwe werkgever. AC Milan toonde direct interesse, maar kon het volgens The Evening Standard niet eens worden over de exacte voorwaarden voor een transfer. The Mirror bericht vrijdagavond echter dat een akkoord in de lucht hangt: Bakayoko zal dit seizoen op huurbasis in San Siro uitkomen. Of de Rossoneri een optie tot koop hebben bedongen, is vooralsnog niet duidelijk.

    Plaats een reactie

    |Ajax| +1266
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:08
    En terecht! Jesuz wat stelde die jongen mij teleur...
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:23
    Originele naam voor de lieve heer.
    Vind ik leuk
    Koalabeer +466
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:12
    23 jaar? wow
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Heeft echt als een uitgedroogde komkommer gespeeld afgelopen seizoen en als je ziet dat ze o.a. Kanté, Kovacic, Fabregas, Jorginho tot hun beschikking hebben, weet je dat de kans op speelminuten erg klein is, had zich waarsch. beperkt tot een paar optredens in de EFL Cup.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13]
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:17
    Benieuwd of deze jongen zich kan herstellen bij AC Milan! Was echt een goede speler bij Monaco maar viel wel erg door de mand bij Chelsea..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:44]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:19
    als niemand je meer wil kan je altijd nog naar ac milaan .....wat een duiventil is dat geworden zeg
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:22
    Helemaal eens! Al hebben ze met Locatelli een erg leuk talent klaar staan dat mogelijk niet geremd wordt door deze gast.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:22
    Ik ben ook op weg naar Milaan, heb zo medische keuring..
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:25
    succes doe silvio de groeten van me als je hem toevallig nog ergens tegen het lijf loopt en zeg maar bedankt voor de tip destijds.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:59
    Die gekke bedragen voor miskopen in het buitenland. Heej we hebben nu Blind in Nederland. Maar ja, Blind sr en jr hoeven nooooit meer te werken.
    Vind ik leuk
    Maxxx +82
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:09
    Dit is dus wat ze noemen een flop, man man man. Zet mn oma op het middenveld en ze is nog moeilijker te passeren. En ze zit in een rolstoel...
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:01
    Toen hij nog bij Monaco speelde was het echt een goede speler. Maar heeft het bij Chelsea echt niet laten zien. Hopelijk voor hemzelf doet hij het beter bij AC Milan.

    P.S. Was ik de enige die dacht dat het over Morata ging. 😂😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2608
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:29
    Ross Barkley... lekker ambitieus Chelsea.
    Vind ik leuk
    Truth +3013
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:39
    Vorig jaar één van de meest gewilde spelers ...het kan snel gaan
    Vind ik leuk
    Kubo86 +27