'Chelsea-miskoop van 40 miljoen mag zichzelf op huurbasis bewijzen in San Siro'

    'Chelsea-miskoop van 40 miljoen mag zichzelf op huurbasis bewijzen in San Siro'

    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05

    Chelsea lijkt voorlopig genoeg te hebben gezien van Tiémoué Bakayoko. Volgens Engelse en Italiaanse media zal de 23-jarige controlerende middenvelder uit Frankrijk verhuurd worden aan AC Milan.

    Bakayoko kwam een jaar geleden nog voor veertig miljoen euro over van AS Monaco, maar wist niet te overtuigen tijdens zijn debuutseizoen op Stamford Bridge. Chelsea heeft zich in de tussentijd versterkt met Ross Barkley, Jorginho en Mateo Kovacic, waardoor de Fransman dit seizoen niet nodig is.

    The Telegraph meldde onlangs Bakayoko één van de vijf spelers was die op zoek mochten naar een nieuwe werkgever. AC Milan toonde direct interesse, maar kon het volgens The Evening Standard niet eens worden over de exacte voorwaarden voor een transfer. The Mirror bericht vrijdagavond echter dat een akkoord in de lucht hangt: Bakayoko zal dit seizoen op huurbasis in San Siro uitkomen. Of de Rossoneri een optie tot koop hebben bedongen, is vooralsnog niet duidelijk.

    Plaats een reactie

    |Ajax| +1126
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:08
    En terecht! Jesuz wat stelde die jongen mij teleur...
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:23
    Originele naam voor de lieve heer.
    Vind ik leuk
    Big Nibba +385
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:12
    Hadden ze naar Vitesse moeten sturen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:19
    Of huurconstructie voor PSV als nieuwe leider i.p.v. Van Ginkel :p
    Vind ik leuk
    Koalabeer +404
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:12
    23 jaar? wow
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Heeft echt als een uitgedroogde komkommer gespeeld afgelopen seizoen en als je ziet dat ze o.a. Kanté, Kovacic, Fabregas, Jorginho tot hun beschikking hebben, weet je dat de kans op speelminuten erg klein is, had zich waarsch. beperkt tot een paar optredens in de EFL Cup.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13]
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:17
    Benieuwd of deze jongen zich kan herstellen bij AC Milan! Was echt een goede speler bij Monaco maar viel wel erg door de mand bij Chelsea..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:44]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:19
    als niemand je meer wil kan je altijd nog naar ac milaan .....wat een duiventil is dat geworden zeg
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:22
    Helemaal eens! Al hebben ze met Locatelli een erg leuk talent klaar staan dat mogelijk niet geremd wordt door deze gast.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:22
    Ik ben ook op weg naar Milaan, heb zo medische keuring..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:25
    succes doe silvio de groeten van me als je hem toevallig nog ergens tegen het lijf loopt en zeg maar bedankt voor de tip destijds.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:19
    Best een lekker middenveld met keuze uit Kanté, Jorginho, Fabregas, Kovacic, Barkley, Loftus-Cheek en Drinkwater.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:30
    Van wat ik heb begrepen gaat Sarri 4-3-3 spelen, je zou dan denken dat i.i.g. Jorginho en Kanté spelen en waarsch. Kovacic, maar het is natuurlijk wel lekker om o.a. ook nog Fabregas en RLC achter de hand te hebben, ook omdat ze waarsch. ver gaan komen in de Europa League, een loodzware competitie en nog 2 bekertoernooien. Voor RLC vind ik de ontwikkelingen ergens wel jammer, voor zijn ontwikkeling zou het beter zijn om geregeld te spelen en bijv. nog een jaar aan Palace verhuurd te worden (die wilden hem ook dit seizoen graag hebben).

    Al met al moet je dan denken aan zoiets als:

    Kepa;
    Azpilicueta, Rüdiger, Luiz, Alonso;
    Kanté, Jorginho, Kovacic;
    Willian, Morata, Hazard.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:00]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:41
    Chelsea heeft die dubbele bezetting gewoon nodig. Ik denk dat Loftus-Cheek veel minuten gaat maken. Drinkwater lijkt buiten de boot te vallen, maar er zullen ook blessures en schorsingen komen dus gewoon een goed divers middenveld😎
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:46
    In de Premier League, hét podium waar je het vooral wil laten zien en waar je ook echt beter wordt, zal RLC verhoudingsgewijs niet zoveel minuten gaan maken waarsch. en voor zijn ontwikkeling had ik hem wel zo'n seizoen als afgelopen seizoen gegund bij Palace, dat wil zeggen dat hij vrijwel altijd in de basis stond als hij niet geblesseerd was (heeft o.a. een enkelblessure gehad waardoor hij een tijdje aan de kant stond). Voor Sarri is het natuurlijk alleen maar prima dat je over zoveel en inderdaad redelijk diverse middenvelders beschikt, daar heeft hij echt niets over te klagen.

    Ik heb trouwens mijn bedenkingen of RLC ooit wel een echte basisspeler voor een club als Chelsea zal worden, uiteindelijk lijkt dit mij toch meer een (goede) Newcastle / Leicester-speler.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:07]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:19
    We moeten het afwachten. Tijd zal het leren. Als iedereen fit blijft klopt het wat je zegt, maar dat weetje niet van tevoren😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:47
    Ook dat en je bent dan ook nog eens afhankelijk van welke keuzes er dan gemaakt gaan worden, het is niet per se zo dat je weet dat RLC gaat spelen als een bepaalde speler geblesseerd raakt (zoals bijv. de tweede doelman wel weet dat hij gaat spelen als de eerste keeper geblesseerd raakt of geschorst is), het is ook goed denkbaar dat hij met een middenveld met Kovacic, Kanté, Fabregas speelt als Jorginho niet beschikbaar is, of met een middenveld van Kovacic, Jorginho, Fabregas als Kanté niet kan spelen etc. etc., je bent zo afhankelijk in zijn situatie, terwijl je bij Palace min of meer de zekerheid hebt dat je een hele reeks wedstrijden kunt spelen en niet maar moet kijken wie er toevallig niet beschikbaar zijn en welke keuzes er dan weer gemaakt gaan worden. Door die onzekerheid is het dus inderdaad afwachten, maar ik zou er niet zo gerust op zijn als ik hem was. ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:51]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:52
    Barkley is er ook nog..
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:58
    Ja dat weet ik, maar dat maakt de kans op speeltijd voor RLC er niet groter op in ieder geval (denk dat ze min of meer op een vergelijkbaar niveau staan in de pikorde) en Barkley zal zeker niet spelen als 3 van de 4 bovenstaande spelers beschikbaar zijn, tenzij het om wedstrijden gaat die Sarri van ondergeschikt belang vindt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 02:02]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:06
    Je zal toch echt even geduld moeten hebben Sara? Ik ken de pikorde van Sarri niet!
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:16
    Ja, wie weet stelt hij Willy wel op de komende maanden, dan wachten het allemaal ook maar lekker af.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:29
    Ben jij voor Chelsea?
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:34
    Nee, totaal niet. Denk ook niet dat iemand die voor Chelsea is zo snel een avatar van Pochettino zou kiezen. ;)
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:41
    Ik heb geen aandacht aan je avatar besteed. Hele verhalen dan voor iemand die er totaal niets mee heeft. Slaap lekker voor straks I'm out✌🏼
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:29
    Ik volg Chelsea, maar ben er dus niet voor. Misschien overmorgen hele verhalen over Wolves als het zo uitkomt, wie zal het zeggen! ;)
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4533
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:59
    Die gekke bedragen voor miskopen in het buitenland. Heej we hebben nu Blind in Nederland. Maar ja, Blind sr en jr hoeven nooooit meer te werken.
    Vind ik leuk
    Maxxx +28
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:09
    Dit is dus wat ze noemen een flop, man man man. Zet mn oma op het middenveld en ze is nog moeilijker te passeren. En ze zit in een rolstoel...
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:01
    Toen hij nog bij Monaco speelde was het echt een goede speler. Maar heeft het bij Chelsea echt niet laten zien. Hopelijk voor hemzelf doet hij het beter bij AC Milan.

    P.S. Was ik de enige die dacht dat het over Morata ging. 😂😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zondag 12 augustus 2018 om 11:41
    Nee had ook gekund die was €60.000.000,-😁
    Vind ik leuk
    G.Kopf +916
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:29
    Ross Barkley... lekker ambitieus Chelsea.
    Vind ik leuk
    Truth +2955
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:39
    Vorig jaar één van de meest gewilde spelers ...het kan snel gaan
    Vind ik leuk
    Kubo86 +20