Swart: 'Ajax heeft een spitsenprobleem en moet een rechtsback halen'

    Swart: 'Ajax heeft een spitsenprobleem en moet een rechtsback halen'

    maandag 13 augustus 2018 om 19:15

    Het teleurstellende gelijkspel tegen Heracles Almelo (1-1) heeft uitgewezen dat Ajax een nieuwe rechtsback moet halen. Dat stelt Sjaak Swart in Alles op Swart op AjaxPrimeur. Mister Ajax laat voor het eerst dit seizoen zijn licht schijnen over de Amsterdamse ploeg.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Ruud40 +12414
    maandag 13 augustus 2018 om 19:20
    Nog een rechtsback erbij???

    Mazraoui, Orejuela, Kristensen, Veltman
    Is dat niet genoeg?
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 19:22
    Sjaaakiee, ouwe bromsnor. Welkom in het nieuwe seizoen. Lekkere start hè. Jij hoopt nu zeker dat Heracles degradeert!
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    maandag 13 augustus 2018 om 19:25
    Nee, dat de Graafschap kampioen wordt...
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 19:27
    Die maakten wel een openingsklapper tegen Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Aal +21714
    maandag 13 augustus 2018 om 19:30
    Sjakieeeee ouwe moppentopper!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:31
    Vond je natuurlijk prachtig! Of is je haat richting Ajax nog net iets groter??
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:40
    Niet zo pruilen menneke. Take it like a man!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:45
    Ikke wel. Valt het jou ook op hoeveel PSV'ers er hier weer zijn??? Iets met vliegen.....
    Vind ik leuk
    PSVFU +4829
    maandag 13 augustus 2018 om 19:47
    Tja vergelijk je sjakie nu met stront??
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:51
    Nee dumb ass......
    Vind ik leuk
    PSVFU +4829
    maandag 13 augustus 2018 om 19:52
    Nou dan maak je wel een domme opmerking als je dat niet bedoelde🤣🤣
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:00
    .............................................................
    Vind ik leuk
    Snapje? +5213
    maandag 13 augustus 2018 om 19:51
    Morgenavond zijn er weer lekker veel ajacieden op VP....zijn er weer europese puntjes binnengehaald. En worden we uitgebreid gefeliciteerd door de sportieve PSV aanhang!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4829
    maandag 13 augustus 2018 om 19:52
    Tuurlijk!
    Vind ik leuk
    Banaan +732
    maandag 13 augustus 2018 om 20:02
    No worries ik zal je feliciteren als ze de volgende ronde halen. Niet iedereen is kinderachtig op vp.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 20:54
    Maar er zijn er wel veel hoor.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 20:21
    Als Ajax de broodnodige punten binnenhaalt komen er van mij felicitaties. Wel wat later, moet morgenavond werken.
    Vind ik leuk
    Mass +5140
    maandag 13 augustus 2018 om 20:31
    Dat dan weer wel...)
    Vind ik leuk
    Spiegel +9321
    maandag 13 augustus 2018 om 19:56
    Tuurlijk vinden wij het prachtig dat Ajax en Feyenoord punten verliezen in de eerste speelronde. Zou jij andersom toch ook top vinden? Heeft niks met haat te maken.

    Geen zorgen. Morgen hoop ik gewoon weer te kunnen juichen voor Nederland/Ajax.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    maandag 13 augustus 2018 om 20:02
    Jij misschien niet, maar jij weet net zo goed als ik dat er heel veel PSV’ers/Feyenoorders het wel hopen.
    Vind ik leuk
    Chucky +698
    maandag 13 augustus 2018 om 20:06
    Ik ook...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:23
    Nope niet hier.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    maandag 13 augustus 2018 om 21:34
    Hoe denk je dat die ‘de liefhebber’ continue op PSV reageerd! Hij pakt alles aan om PSV te kleineren. Volgens hem was ajax al kampioen en hadden ze de CL gewonnen en swerelds beste selectie. En dat terwijl de competitie nog niet begonnen was en ze zich nog niet eens gekwalificeerd hadden voor de CL! Uiteraard moeten er dan mensen (waaronder ik!!) flink lachen. Morgen nieuwe kans:-)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:18
    Och gossie meid, is het weer die week? Chocola en een goeie nachtrust schijnt te helpen....
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:07
    Tuurlijk is dat mooi, dat heet competitie. Maar jij bent ook de platte kar nog niet aan het drukken of wel?? Er zijn er hier een paar realistisch genoeg om te erkennen dat er nog niks gewonnen is (of verloren) na 1 wedstrijd. Voor Ajax is de seizoensopening al een punt beter als vorig seizoen....
    Vind ik leuk
    Spiegel +9321
    maandag 13 augustus 2018 om 20:20
    Babystapjes ;)

    Die kleine van mij is net begonnen met kruipen.

    Daar hecht ik meer waarde aan dan aan wat dan ook.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:23
    Kijk, nou zijn we er!! Voetbal is slechts de belangrijkste bijzaak!!

    Leuk man, een dame of een heer? De eerste?
    Vind ik leuk
    Spiegel +9321
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Een heer van bijna 9 maanden.
    Een vrolijke jongen.

    Wij zeggen altijd tegen elkaar dat een tweede alleen maar tegen kan vallen.

    Hebben het echt getroffen. Hij is zo gemakkelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:04
    Lekker man! Is het mooiste wat er is die kleine draken! Maar af en toe....ik heb 3 dames waarvan de oudste in de puberteit en de jongste net 8..... Dat botst wel eens, als het niet onderling is dan wel met de leidinggevende 🤬😂🙄
    Vind ik leuk
    Spiegel +9321
    maandag 13 augustus 2018 om 23:24
    Haha, ja de onze heeft in al in die tijd nog geen huilbui of wat dan ook gehad. Alleen miepen als ie honger heeft, lijkt wel op mij haha.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:26
    Mooi man! Geniet er van!
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 20:23
    Zo is het spiegel, dat is het allerbelangrijkste en mooiste wat er is.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 20:57
    Voor dat je het weet zijn ze groot!!
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1436
    maandag 13 augustus 2018 om 23:12
    Apart dat sommige supporters in Amsterdam al tevreden zijn met een puntje meer dan afgelopen seizoen. Een thuiswedstrijd tegen Heracles moeten voor Ajax gewoon 3 punten zijn. De titelrace is afgelopen weekend al begonnen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:22
    Wie zegt dat we er tevreden mee zijn?? Maar om nu na 1 wedstrijd al in paniek te raken.....net als na 1 aardig potje de platte kar al naar buiten rijden, ook zoiets......
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:59
    En jij reageert nooit op PSV-topics? De pot verwijt de ketel.... (weet je nog wel?). Wanneer je geen kritiek kunt verdragen op jouw favoriet clubje dan moet je naar Ajax Showtime gaan en al helemaal niet constant op topics over PSV provocerend de discussie aangaan.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:02
    Zeker wel, maar ik ben ook zeer kritisch op Ajax en ik heb de normale PSV aanhangers hier als 1 van de eersten gefeliciteerd zaterdag!!
    Misschien moet je de definitie van discussiëren eens opzoeken...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:06
    Bedankt voor de tip en tot ziens maar weer op een volgende topic over PSV hier.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 20:58
    Jij kan er ook wat van wp
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:09
    Jazeker 035, met name op feestjes en partijen ;)
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:11
    Ik had even het idee om van gedachte kunnen wisseln met jou maar dat lijkt verloren moeite.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:11
    Kan altijd maar dan wel later.
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    maandag 13 augustus 2018 om 20:17
    Jij bent hier...
    en natuurlijk ben je welkom.
    Maar om te suggereren dat Ajax shit is.
    Dan doe je wat PSV-ers hier doen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:21
    Och gossie, onze Cambuur fanaat die stiekem voor Heerenveen is is ook wakker.... Is de KKD nog niet begonnen?? Cambuur topics zijn er sowieso nooit maar is er niet 1 klein Heerenveen topic waar je ff kan stoken??
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    maandag 13 augustus 2018 om 20:39
    Ik voed de discussie met een kristal-heldere waarneming... en jij draait het naar jouw club toe.
    En wat Cambuur met mij te maken heeft weet ik niet.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:45
    Dat is fase 1 in de behandeling, erkenning van je probleem....
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    maandag 13 augustus 2018 om 20:58
    Ik zit nog in de fase van bewondering van mijn eigen intellect. Maar de schittering is ook zo fonkelend dat alles verder me ontgaat.
    Geen nieuws over H'veen... das wel jammer.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:01
    Dat hadden we nog net nodig op VP. Een amateur psycholoog. Welkom!
    Vind ik leuk
    Lulookmee +689
    maandag 13 augustus 2018 om 22:03
    Dan zou ik maar een paar kwartaaltjes op de bank reserveren bij de schrink......want met Ajax heb je de afgelopen jaren nogal wat problemen gehad....ik begrijp dat je van realisme houdt....dus dat zul je wel erkennen.....lig ze....
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    maandag 13 augustus 2018 om 20:44
    kijk eens in de psv topics zou ik zeggen daar is het tien keer zo erg met ajaxsupporters.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:52
    Minimaal net zo erg inderdaad. En die spreek ik ook regelmatig aan op dat gedrag....
    Vind ik leuk
    GOAL! +385
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Ik zie jou toch ook op elk PSV topic reageren.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +689
    maandag 13 augustus 2018 om 21:59
    Ajax de stront?
    Vind ik leuk
    Bullshit +733
    maandag 13 augustus 2018 om 22:01
    Net zoveel als ajacietjes in een PSV topic toch?
    Get a life.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 20:53
    Sjakie spreek geen engels. Jidisch, Bargoens of plat Amsterdams. :-)
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 20:19
    Ik heb absoluut geen haat tegen Ajax, je ziet mij hier nooit schelden. Ja, ik wil graag wat dollen. Als supporter van PSV is het altijd leuk als de directe concurrent verliest, zal bij jou niet anders zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:25
    Zeker, een beetje stoken is best leuk. Een goeie discussie voeren ook maar dat valt hier niet mee....
    Als jullie zo blijven spelen als tegen Utrecht en je doet in Europa leuk mee dan zal ik je van harte feliciteren! Maar zoals vorig seizoen......
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 20:38
    Ik heb vorig vaak op de tribune gezeten en gedacht, wat doe ik hier? Slaapverwekkend, alleen wonnen ze daarmee wel. Met van Bommel en een nieuwe staf waait er een frisse wind door PSV. Morgen Ajax door, we moeten in Europa weer meetellen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:43
    Nou, ik heb hier toch een hoop gezien die het allemaal maar fantastisch vonden.....
    Thnx for the support, jullie ook succes in Europa!!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:26
    Dat is nu net het probleem hier. Als een psver het doet is het jaloezie en haat. Als een Ajacied het doet is het een dolletje. Succes morgen de punten zijn belangrijk voor NL!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:41
    Nee hoor, ik scheer niet alle PSV'ers over 1 kam. Er zijn ook zat goeie, zoals Korm en Timmio bijvoorbeeld. Thnx for the support, jullie ook succes in Europa!
    Vind ik leuk
    vossing +2582
    maandag 13 augustus 2018 om 21:04
    Wat zijn we toch lief tegen elkaar allemaal vanavond..... On topic..... Sjakie heeft in deze natuurlijk wel gelijk. De spitsenpositie doet kwalitatief onder tov het middenveld
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Niet alleen de spitsen positie, rechtback is het grootste probleem! Er worden zoveel kansen gecreëerd dat er altijd wel iemand een goal maakt.
    Vind ik leuk
    PRICE +33390
    maandag 13 augustus 2018 om 22:48
    Seizoen De Graafschap nu al geslaagd
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    maandag 13 augustus 2018 om 20:40
    Oud nieuws. Gaap je valt in herhaling. Als je dan likes wilt scoren doe dat dan op Facebook.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 21:16
    Likes? Daar geef ik niks om. Facebook heb ik geeneens.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    maandag 13 augustus 2018 om 21:23
    Farmboek dan sorry was een inkopper. 😂😂
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 21:28
    Ach, wat leuk. Zal je dag niet meer stuk kunnen. Je mag hem best nog een keer maken hoor!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    maandag 13 augustus 2018 om 21:39
    Blond, want anders moet ik hem drie keer uitleggen. 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    maandag 13 augustus 2018 om 21:43
    Blond?
    Delay Blond?? :-)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    maandag 13 augustus 2018 om 21:44
    Hahaha counter. 😂
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    maandag 13 augustus 2018 om 21:51
    Waar is plots mijn verwijzing naar mijn 3-1 voorspelling van 19.07 in het PSV-fans topic van 07.29hr gebleven. Ben uurtje bij training zoon en halve topic verwijderd.
    Jouw counter was trouwens veel sneller (1 min.), dan de mijne (4 min.) Stollie. Beetje Belgisch van je. :-).
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Ach ja er moet iemand eerder zijn. 😁
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Vooruit dan, bij zo'n prachtige reactie krijg je een like!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12705
    dinsdag 14 augustus 2018 om 06:02
    Nee daar geef jij niks om... je wilt gewoon heel graag bovenaan staan, meer niet.....
    Vind ik leuk
    Gerro +6158
    maandag 13 augustus 2018 om 22:03
    Niet voor dat ze PSV een nederlaag hebben toegediend.
    Maar Heracles word toch een taai ploegje denk ik met 4 Duitse spelers erin waar de nodige ploegen zich op stuk gaan bijten.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 22:30
    Heracles kan best eens gaan verrassen ja. Degelijk ploegje. Ze spelen op plastic en dat is al lastig.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    maandag 13 augustus 2018 om 19:23
    Wober kan evt ook nog proberen, of Willem Suurbier, die speelde met Sjaak.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:25
    Dat zijn geen rechtsbacks, dat zijn KK divisie spelers
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:35
    Pffff, gelukkig. Toch nog een PSV'er op een Ajax topic die er een beetje kijk op heeft en niet alleen loopt te trollen......
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:03
    KK Divisie is maar een rare naam...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    maandag 13 augustus 2018 om 19:28
    Ik weet een heel goede rechtsback om te halen: Tete.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    maandag 13 augustus 2018 om 20:03
    Alsjeblieft niet zeg. Verdedigend uitstekend, maar aan de bal past ie niet bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:17
    Mwoah, er lopen er nu genoeg die de bal wel willen hebben....
    Afpakken en inleveren....
    Leuk hoor zo'n backje wat ballen voor de pot slingert vanaf de achterlijn maar je moet eerst zorgen dat je minder tegengoals krijgt dan de tegenstander! Mazraoui doet het best aardi maar Tegen Luik een dikke fout( die penal) en zaterdag was helemaal om te janken!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    maandag 13 augustus 2018 om 22:14
    Verdedigen is onbelangrijk bij Ajax. Je moet kunnen meevoetballen.
    De.balans in het elftal lijkt veelal van ondergeschikt belang. Raar hoor.
    Ze hebben Tete gewoon laten lopen...why?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    maandag 13 augustus 2018 om 22:27
    Dat is onzin en dat weet je zelf ook. Kijk naar Mazraoui, die is verdedigend niet goed en aanvallend wel, maar wordt (terecht) ook heftig bekritiseert. Kijk Sánchez, die was ook vooral verdedigend sterk en dat was één van de populairste spelers.

    Wij zoeken spelers die beide kunnen, zoals De Ligt, Blind, Tagliafico etc. Dat lijkt me niet te veel gevraagd voor een topclub als Ajax.

    Dus nee, a.u.b. geen Tete.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:51
    Ben je nou eindelijk eens serieus of ben je weer aan het kloten? Is niet per se nodig hoor.....ook na 1 aardig wedstrijdje heel euforisch doen is niet nodig....de week er voor was het namelijk ook niet zo goed..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:04
    Nee, ik dacht dat we het eens waren dat Ajax wat meer echte verdedigende spelers mag hebben.
    Is toch ook logisch als je tadic en Ziyech in je team hebt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 09:02
    Nou ja, Tete en Sanchez naast elkaar was wel een beetje veel van het goede qua verdedigen... misschien was Tete wel gebleven als hij wist dat Sanchez direct weer weg ging. Maar de mentaliteit is om op te schieten tegenwoordig!! 1 wedstrijdje op de bank en de zaakwaarnemer wordt gebeld....Terwijl in het buitenland de meesten niet eens van de bank afkomen, maar dan voor meer geld....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    maandag 13 augustus 2018 om 22:29
    Eens, maar kijk naar De Ligt, Blind, Tagliafico etc. Je moet spelers vinden die beide kunnen.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1220
    maandag 13 augustus 2018 om 19:29
    Veltman hoef je eigenlijk niet mee te rekenen.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:02
    Goede rechtsback hoor.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1220
    maandag 13 augustus 2018 om 21:23
    Is vaker geblesseerd dan beschikbaar..
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:48
    Doet daar niets aan af.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5735
    maandag 13 augustus 2018 om 19:33
    In de huidige formatie wordt Ajax niet misschien, maar met zekerheid, kampioen. Dan is nog een RB erbij toch weggegooid geld? ;))
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:34
    Mazraoui is geen rechtsback, da's nu toch wel duidelijk? Veltman is er uit tot januari, Orejuela kan er geen kut van( jammer, gokje, mislukt) en Kristensen heeft wel ergens potentie maar nog niet als eerste back. Dus nee, niet genoeg.....
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:01
    Over Orejuela totaal niet eens. Hij is veruit de beste rechtsback. Hij wordt door velen niet op waarde ingeschat. Type Trabelsi, mij heeft hij allang overtuigd ondanks zijn geringe speeltijd.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:12
    Oké, dat mag.... waar heb je hem zien spelen dan want bij Jong vind ik hem ook niet echt overtuigen...maar van mij mag het hoor! Kristensen ben ik ook nog niet van overtuigd maar die is nog jong. Mag wel een jaartje naar Heerenveen komen...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:14
    Ach, misschien heb ik het uiteindelijk mis. Zijn aanvallende stijl bevalt mij erg goed. En verdedigend verbetert hij ook. Ik hoop iig dat hij meer kansen gaat krijgen in Ajax-1. Jong Ajax en vorig seizoen in voorbereiding. Stuk beter dan al de rest van de rechts back opties.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:20
    Dat kan al snel....ik vind die Svenson van AZ een goeie!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:22
    Idd. Svenson lijkt een goeie idd.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:38
    Er is geen speler met de kwaliteiten net zoals Veltman, vandaar de 2 miskopen..
    Vind ik leuk
    Vowtar +4514
    maandag 13 augustus 2018 om 19:38
    Genoeg wel, goed genoeg niet. Je kan ze beter allevier ruilen voor één Dumfries of Svensson.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:59
    Svenson is wel een goeie voor Ajax. Dumfries schieten we niet zo veel mee op...
    Vind ik leuk
    GOAL! +385
    maandag 13 augustus 2018 om 22:03
    Voor Dumfries zijn jullie helaas te laat.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:55
    Das niet helaas hoor, die is gewoon gescout. Zelfde probleem , aanvallend aardig, geweldige drive en verdedigend zwak. En dat is niet iets tegen PSV hoor en zeker niet persoonlijk tegen Dumfries. Ik heb hem een jaar lang zien voetballen....
    Vind ik leuk
    GOAL! +385
    maandag 13 augustus 2018 om 22:01
    Idd waarom haalt Ajax Svensson niet?
    Vind ik leuk
    Vowtar +4514
    maandag 13 augustus 2018 om 22:11
    AZ heeft net voor 35 miljoen Weghorst en Jahanbaksh verkocht, terwijl de vervangers samen nog geen 5 kosten. Die gaan echt Svensson niet meer laten gaan. Ik denk dat je hem voor het vertrek van Weghorst wel had kunnen halen voor onder de 10 miljoen. Maarja, dan kan je wel Orejuela en Kristensen weer bij het grofvuil zetten..
    Vind ik leuk
    GOAL! +385
    maandag 13 augustus 2018 om 22:20
    12 miljoen bieden. Voor de verandering een keer daad bij woord voegen. Ajax wilde toch graag Bayern van Nederland worden
    Vind ik leuk
    Vowtar +4514
    maandag 13 augustus 2018 om 22:49
    Dat zou ik wel een heel sterke move vinden van Overmars. Een haalbare, nuttige, Bayern-esque aankoop. Lozano gaat bijvoorbeeld toch niet lukken.
    Ik kan het me echter niet voorstellen, vanwege Orejuela en Kristensen en in mindere mate Veltman en Mazraoui.
    Vind ik leuk
    :O +4488
    maandag 13 augustus 2018 om 19:44
    Hij prijst zichzelf aan.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1060
    maandag 13 augustus 2018 om 19:47
    Schitterende man sjaak !!
    Jij noemt die rechts backs op always psv maar sjaak zegt dus dat die allemaal niks zijn en terecht !!
    Vind ik leuk
    Adje80 +8235
    maandag 13 augustus 2018 om 19:48
    Mazraoui is een middenvelder en orejuela is niet goed genoeg bevonden..veltman er voorlopig nog uit en wil weg
    Vind ik leuk
    La Foca +144
    maandag 13 augustus 2018 om 20:00
    Het begint echt absurd te worden. Je moet je als td eigenlijk kapot schamen. Het is dat die bakken geld binnentrekt.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21271
    maandag 13 augustus 2018 om 20:09
    Joh, ze hebben al n grote back genoeg !
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:04
    Lol
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    maandag 13 augustus 2018 om 20:10
    nr 2 is niet echt te beoordelen
    De rest is niet beschikbaar of ongeschikt
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25485
    maandag 13 augustus 2018 om 20:16
    Orejuela Kristensen in de verkoop. Veltman komt weer terug. Mazraoui heeft tijd nodig, masr krijgt hij die tijd? Coaching is belangrijk voor Mazraoui.. Rol voor Blind? De Ligt is al aanvoerder..
    Vind ik leuk
    Mo +11355
    maandag 13 augustus 2018 om 20:31
    Orejuela en Kristensen kunnen er niks van
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:38
    Hij bedoelt dat de 4 die jij noemt er geen 1 het gewenste niveau heeft, en daar hij heeft hij meer dan gelijk in!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    maandag 13 augustus 2018 om 20:38
    Mazraoui is geen back, maar een middenvelder en Kristensen en Veltman komen te kort net zoals Orejuela.
    Vind ik leuk
    Markieee +664
    maandag 13 augustus 2018 om 20:43
    Veltman hebben we pas in jan/febr. Orejuela is geen serieuze optie, kristensen heb ik er liever okk niet in en mazraoui is ongelooflijk wisselvallig. Mazroui kan best wat worden, maar zou het toch niet erg vinden nog een echte versterking aan de rechterkant van de verdediging bij te hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:46
    Ja maar dan een ECHTE
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:51
    Maar dit keer een goede!
    Vind ik leuk
    Gerro +6158
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    In dat geval er eerst maar eens 3 verkopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:38
    Veltman komt toch hopelijk niet meer aan het spelen bij ons cluppie. Dan zijn ze nog niets opgeschoten.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1990
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:29
    Jeetje man, weet je nog steeds niet dat Veltman geblesseerd is?

    Die andere spelers die je noemt hebben zich nog niet bewezen. Mazroui begint een kans te krijgen, maar heeft ook al duidelijk laten zien dat hij zich moet verbeteren.
    Vind ik leuk
    R94 +1838
    maandag 13 augustus 2018 om 19:21
    Het mooiste moment van de maandagavond, puur vermaak!
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    maandag 13 augustus 2018 om 19:35
    vermaakmetsjaak.nl
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:12
    Grutjes, wat leuk. Net zoiets als Hoppe met Foppe?
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:43
    Ja of stijf met 035.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20092
    maandag 13 augustus 2018 om 19:22
    Niet alleen een RB maar ook een LB. Het is een kaartenhuis Sjaak.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10658
    maandag 13 augustus 2018 om 19:24
    Als ze maar geen andere coach halen;)
    Vind ik leuk
    Bizzy +20092
    maandag 13 augustus 2018 om 19:29
    Hahaaaa de man is ook uniek in zijn analyses. Die vervang je niet zomaar. Alleen daarom al gewoon laten zitten.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    maandag 13 augustus 2018 om 19:30
    Ssssst!
    Vind ik leuk
    :O +4488
    maandag 13 augustus 2018 om 19:52
    En vd Sar moet ook blijven zitten.
    Vind ik leuk
    San Marco +458
    maandag 13 augustus 2018 om 19:22
    Hij heeft helemaal gelijk, maar dan wel graag een goede back, want we hebben er al 12 en een spits die wel doelpunten maakt
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    maandag 13 augustus 2018 om 19:23
    Sjakie had ff de neiging om feijenoord af te zeiken maar bedacht net op tijd dat zijn clubke ook voor lul stond afgelopen weekend.
    Vind ik leuk
    San Marco +458
    maandag 13 augustus 2018 om 19:26
    We kunnen niet wachten tot Willy en z'n ongelukkige broertje weer aan het woord komen
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    maandag 13 augustus 2018 om 19:27
    die zijn al geweest pannenkoek
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11320
    maandag 13 augustus 2018 om 19:29
    San Marco & pannenkoek, ben ik de enige die m doorheeft?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    maandag 13 augustus 2018 om 19:33
    nu niet meer.......
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11320
    maandag 13 augustus 2018 om 19:35
    Was ff een doordenkertje hè die jij hier op VP gooit! PS maak t niet moeilijk volgende keer, t moet wel haalbaar zijn voor de meeste hier.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:43
    Beetje over ongelukkige beginnen!! Man man man , als er straks weer over een speler of supporter zo iets gezegd wordt dan ben je weer woest.
    Vind ik leuk
    San Marco +458
    maandag 13 augustus 2018 om 19:58
    Nee, je hebt gelijk sorry, ik wil niet dat weer iemand onterecht aangevallen wordt
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:04
    Kan een x gebeuren hé
    Vind ik leuk
    aimdam +560
    maandag 13 augustus 2018 om 19:32
    Net zoals jij jezelf elke keer hier voor lul zet
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    maandag 13 augustus 2018 om 19:33
    oeps ....zure smaak nog steeds niet weggespoeld?
    Vind ik leuk
    aimdam +560
    maandag 13 augustus 2018 om 19:35
    wederom zet je jezelf weer voor lul met elke keer dezelfde soort uitspraken.
    Word eens volwassen kerel.
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:07
    Slappe opmerking Straatje en dat weet je ook wel.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +173
    maandag 13 augustus 2018 om 19:23
    Beste Sjakie het zijn allemaal mietjes man!! 😂😂

    De echte mannen zijn helaas uitgestorven in Nederlands voetbal!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:23
    Omdat iedereen ons spelers keihard schoppen en niemand er iets aan doet.
    Ons aller Ajax gaat CL halen en zoniet kom ik nooit meer op VP.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    maandag 13 augustus 2018 om 19:24
    Ik kop hem niet in. :-) TN.
    Peace.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    maandag 13 augustus 2018 om 19:29
    ik wel......
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    maandag 13 augustus 2018 om 19:35
    Eerlijk zijn betekent niet dat je alles opschrijft wat je denkt / vurig hoopt. :-).
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:09
    OK, wat wil je kwijt dan?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    maandag 13 augustus 2018 om 21:41
    Groot deel van topic is verwijderd, ik hou ‘t netjes
    Vind ik leuk
    Old Star +7256
    maandag 13 augustus 2018 om 19:24
    Toedeloe...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:25
    Dat wil ik meemaken.

    Maar ach dan neem je een ander accountje toch
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1474
    maandag 13 augustus 2018 om 19:28
    Ik hoop je hier dinsdagavond te feliciteren
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    maandag 13 augustus 2018 om 19:28
    Houdoe en bedankt Olé, Olé
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:29
    nee man turkse vriend , ik kan meestal wel om je lachen , dus blijf gewoon
    en wat moeten die Ajacieden die hier bij elke reactie in jouw kont kruipen zonder jou ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:32
    Ik ga er een paar heel erg missen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:36
    gelukkig gaat Ajax zich gewoon plaatsen voor de cl , en kun jij gewoon blijven maat
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:47
    Misschien blijf ik alsnog wel 😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:48
    hahaha ik ga vast handtekeningen inzamelen voor je ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:49
    Nu wordt ik emotioneel 😂
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:50
    jouw reactie's zijn vaak leuk , alleen je manlijke harem die met je meelult is wat minder ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:52
    Heb veel vijandelijke harem en das ook minder. Ze volgen mij vaak overal heen maat.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:55
    hahaha daar heb je dan ook weer gelijk in
    jouw vijanden zijn net zo triest
    als je alles te serieus neemt in het leven , zit je zo in een kliniek ergens
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:58
    Komen ze naast mij haha
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11320
    maandag 13 augustus 2018 om 19:34
    Precies, we moeten nog wel een beetje kunnen lachen hier.Moet allemaal niet te serieus worden
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    maandag 13 augustus 2018 om 19:39
    Zo weer een Ajaxiet met nergens verstand van weg
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11320
    maandag 13 augustus 2018 om 19:54
    Ajacied!
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:15
    Geen zin voor mensen die de lagere school niet hebben afgemaakt.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    maandag 13 augustus 2018 om 21:36
    Bauxiet. :-)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:42
    Belofte maakt schuld.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11320
    maandag 13 augustus 2018 om 19:55
    Hoe is t met Groothertogdom Brabant? Zit er al een beetje schot in?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:15
    Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd Jari.
    Wel bedankt voor de interesse.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11320
    maandag 13 augustus 2018 om 20:20
    Tuurlijk, ik wordt graag op de hoogte gehouden van deze ontwikkelingen!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:57
    Die staat.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:03
    Lukt jou niet. Jij bent verslaafd aan VP.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:27
    Wie weet he
    Vind ik leuk
    De Haan +230
    maandag 13 augustus 2018 om 19:24
    Eerst een paar backs verkopen ...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:25
    Beste Sjaak, dat probleem hebben wij ook met Jorgensen.
    Vind ik leuk
    Muscles +718
    maandag 13 augustus 2018 om 19:25
    Sjakie wil invloed maar Marc weet het wel, rechtsback hebben we er vier. Spits haal je van Luik oid en klaar
    Vind ik leuk
    Steven77 +204
    maandag 13 augustus 2018 om 19:26
    Is niet alleen bij Ajax hoor Sjakie. Ziekenboeg van Feyenoord de afgelopen jaren gezien???
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    maandag 13 augustus 2018 om 19:26
    Ajax moet een back halen en jij moet je bek houden
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:29
    Sterke reactie kerel
    Vind ik leuk
    035 +5077
    maandag 13 augustus 2018 om 21:19
    En ook een aanvaller zodat jij niet steeds aan hoef te vallen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11320
    maandag 13 augustus 2018 om 19:27
    Hebben Feyenoord en Ajax dezelfde hersteltrainer?
    Vind ik leuk
    Cster +117
    maandag 13 augustus 2018 om 19:27
    Dikgedrukt ook.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1474
    maandag 13 augustus 2018 om 19:29
    Heel belangrijk topic
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2014
    maandag 13 augustus 2018 om 19:30
    Hahaha, Viergever terugkopen ouwe.
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    maandag 13 augustus 2018 om 19:39
    Je maakt misschien een grap Fritske, maar Viergever is wel een kerel.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Nee, met Viergever worden we kampioen
    Vind ik leuk
    aimdam +560
    maandag 13 augustus 2018 om 19:30
    Sjaak ziet dit wel goed, die rechterkant wordt steeds makkelijk overlopen.
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    maandag 13 augustus 2018 om 19:36
    Bij Standaard was het op links ook zo
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    maandag 13 augustus 2018 om 19:39
    Ook centraal hebben ze geen idee wat verdedigen is.
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    maandag 13 augustus 2018 om 19:30
    Sjaak noemt het zeer helder op. Buiten 4 a 5 spelers zitten er een aantal bij die niet Ajax waardig zijn. Bij Ajax moet je elke week er staan, Feij en PSV ook trouwens, veel mensen zijn successupporters die komen niet voor iemand die geen zin heeft?
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1075
    maandag 13 augustus 2018 om 19:31
    Ajax heeft een trainersprobleem en zou daarnaast best een spits en back kunnen gebruiken inderdaad 😜
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:38
    Dat zou je eerder denken idd.
    Vind ik leuk
    Mistered +242
    maandag 13 augustus 2018 om 19:31
    Daar heeft Sjakie gelijk in. De eerste drie zijn niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Foebele +54002
    maandag 13 augustus 2018 om 19:31
    Sjakie, wat is er mis met Mazzie? Die doet het prima, en daarnaast hebben we nog Kristensen en Orejuela.

    Zorg jij nou maar dat Donny weer scherp gaat trainen en spelen, zodat hij zijn basisplek terug krijgt, want zaterdag heeft hij zeer teleurstellend gespeeld.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    maandag 13 augustus 2018 om 20:15
    Zeker en dan noemt Gullit hem één van de beste van afgelopen zaterdag... Van de Beek moet weer veel vaker diepte in zijn spel brengen, mede daarom ging het zo moeizaam zaterdag.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:15
    Mazzie maakte in Luik een beginnersfout en zaterdag was het huilen met de pet op! Er is toch Godverboodonstevloeken wel een rechtsback te vinden voor maximaal 10 miljoen die een linksbuiten uitschakelt en af en toe een bal voor de pot slingert?? Hoe moeilijk is het? Genoeg creatievelingen die iets met de bal willen doen....bal afpakken en inleveren, klaar!
    Vind ik leuk
    stratumseind +156598
    maandag 13 augustus 2018 om 19:31
    Misschien dat Cash een hengeltje uit kan werpen naar madrid en barcelona , alba en hiquain lijken me wel wat Sjaak
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:37
    Ik dacht aan Messi. Jammer dat Ronaldo al naar Juve is, voor Overmars.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    maandag 13 augustus 2018 om 20:15
    Sinds wanneer speelt Higuain bij Madrid?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:32
    Ga je nu echt serieus reageren? Help.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1436
    maandag 13 augustus 2018 om 19:33
    YES! Daar heb je hem weer! Sjakie!
    Vind ik leuk
    Asarkan +22
    maandag 13 augustus 2018 om 19:34
    Zit niet te zeiken ouwe, een spits heb je niet nodig, ik hoop toch dat Huntelaar en Dolberg goed genoeg zijn voor Ajax.

    Dat je een keer punten verliest gebeurt elke club.
    Elke keer dat afschreivende gezeik. Manmanman
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:08
    Mooi dat je zo veel respect kunt opbrengen voor een zeventiger die zoveel bereikt heeft als voetballer.
    Je hoeft het zeker niet met hem eens te zijn, maar niet zeiken ouwe zegt alles over de waarden en normen van jou!
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    Asarkan +22
    maandag 13 augustus 2018 om 20:59
    Elke man laat zich ooit gaan, ik ook. Misschien niet goed verwoord, maar ik vind het wel makkelijk om als er iets niet goed gaat met verlies, kritiek te geven en als je wint met slecht spel alleen maar goede woorden te hebben.
    En mij lijkt dat een beetje de standaard van Dhr. Swart
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:16
    Sportief en mooi dat je er nog even op reageert;)
    Vind ik leuk
    Asarkan +22
    maandag 13 augustus 2018 om 21:42
    Netjes opgevoed, scheelt misschien haha
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:50
    Zeer zeker en dat is merkbaar, mooi;))
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:21
    Dat klint precies als die 2 van PSV....
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    maandag 13 augustus 2018 om 19:34
    En een links back maar dat zeg ik al vanaf Sturm Gras het is geen uit gebalanceerde selectie Tadic en Blind waren niet de versterkingen die ze nodig hadden.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:35
    Nog een rechtsback en een spits erbij.
    Nee hoor Ajax is geen koopclub.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2054
    maandag 13 augustus 2018 om 19:53
    Moet je zien wat Psv allemaal koopt anders ook genoeg
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:08
    Gerwin Vink,
    Natuurlijk is PSV een koopclub niks mis mee. Toch?
    Het is tenslotte betaald voetbal waarbij contracten afgekocht mogen/moeten/kunnen worden. voor voetbalsupporters een normale geaccepteerde zaak.

    Ajacieden hebben geprobeerd "koopclub" negatief laten over te komen. Het is juist hun beursgenoteerde bedrijf dat alles wat los en vast zit koopt. Om het niet te vergeten.
    Ajax ordinaire koopclub.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2054
    maandag 13 augustus 2018 om 20:24
    Gewoon koopclub ordinaire slaat nergens op !
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    maandag 13 augustus 2018 om 23:12
    Gezien hoe Ajax de kwestie Nouri wou afdoen gewoon ordinair
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:35
    Er is geen gelijkwaardige net zoals Veltman vandaar de 2 miskopen..
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:36
    Jørgensen en Dolberg spelen een spelletje samen.
    En dat geloof ik, zonder direct bewijs. Ik ben niet zo goed gelovig.

    Alle 2 gelijk weer geblesseerd na het WK. Jaja.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +843
    maandag 13 augustus 2018 om 19:39
    tuuuuurlijk, nou dan moet ajax meteen maar een back kopen omdat meneer swart dat zegt. de huidige rechtsback is prima sjaak, dnek ik zo.\
    wat een flapdrol is dat. vorige week roepen dat ajax kampioen word ......

    Is het niet een keer genoeg? Zijn er echt personen die luisteren naar hem??
    Vraag ik me echt af.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2054
    maandag 13 augustus 2018 om 19:52
    De huidige back heeft Ajax anders al 2 tegen doelpunten gekost
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:39
    Sjaak pas op voor de graafschap
    Vind ik leuk
    Mr. O +956
    maandag 13 augustus 2018 om 19:45
    Haal die van trencin. Heb je in ieder geval iemand die je gelijk in kan passen. Rechtsback is niet echt nodig vind ik. Mazraoui is wisselvallig, maar hij heeft een bepaalde flair en drive, waardoor ik denk dat het goed komt met die jongen
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1449
    maandag 13 augustus 2018 om 19:47
    Svensson van AZ?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2054
    maandag 13 augustus 2018 om 19:51
    Over een spits heeft die wel gelijk en eigenlijk zou er ook een buitenspeler bij moeten ! Een fatsoenlijke rechtsback hebben we ook niet we hebben er 4 en zijn allemaal niks !
    Vind ik leuk
    Hast57 +762
    maandag 13 augustus 2018 om 19:53
    Sinds wanneer is Swart van z,n Cruijff geloof gevallen om zoveel mogelijk zelf op te leiden. Moet niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 19:56
    sjakie is geen mopperpot maar een realist
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2054
    maandag 13 augustus 2018 om 19:57
    Pedrinho en die Nigeriaan van Trencin halen 😁
    Vind ik leuk
    berwi +439
    maandag 13 augustus 2018 om 20:02
    Waarom geen heel elftal
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:05
    Dat begeleidende liedje bij het filmpje zegt alles over hoe velen over 'Sjakie' denken haha.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:05
    Na 2 wedstrijden al paniek in Amsterdam?
    Vind ik leuk
    El Cazador +5804
    maandag 13 augustus 2018 om 20:06
    Iedereen die hier Sjaak Swart zwart aan het maken is, is gek!!!!
    Iedereen heeft kunnen zien dat de rechtsback de zwakste schakel bij Ajax zaterdag was. Vrees dat het in verdedigend opzicht niet veel beter gaat worden totdat Veltman weer terug is.
    O, ja, die twee miskopen mogen een andere club zoeken.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:07
    Sjaak moet zijn beck houwen
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Zo praat je maar tegen je ouders, knaap
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:07
    KOPENKOPENKOPEN Met je geweldige jeugd
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:29
    Wat is een andere optie wanneer de juiste kwaliteit voor die positie niet in de jeugd rondloopt?
    Ga je dan verder aanrommelen of kopen...juist kopen.
    En wat is daar trouwens mis mee, met eigen geld kwaliteit binnen halen?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:34
    Vooral die laatste zin Wilbert.......
    PSV koopt net zo veel en Feijenoord ook....AZ heeft er ook een paar gekocht, Vitesse koopt en/of huurt en Utrecht heeft er volgens mij een stuk of 8 gehaald.....en dat liep ook geweldig zaterdag....de meeste aankopen van Ajax zijn niet zo slecht, alleen de backs blijven een probleem. Zeker rechts, Tagliafico is normaal gesproken een prima back.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    maandag 13 augustus 2018 om 20:09
    Sjaak leest mijn postings. Goed zo Sjaak.
    Nu nog een stap: bel van Hanegem. pols hem voor een baan. Daarna stap je naar Sar en haal je hem binnen
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:31
    Nu snap ik waarom ik gehele avond gebeld wordt. ;)
    Vind ik leuk
    Spekholz +459
    maandag 13 augustus 2018 om 20:10
    Het probleem van Ajax is Sjaak Swart. Wat een blaaskaak die man..
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:21
    Inderdaad, want met Kristensen, Wöber, Mazraoui, Orejuela en Veltman is de spoeling daar wel erg dun.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:27
    Wöber is natuurlijk geen rechtsback, en kwantiteit is leuk, maar het gaat om kwaliteit.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Die kwantiteit heeft bij elkaar slecht 15 miljoen euro gekost.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:39
    Want Wöber en Mazraoui zijn rechtsback en Veltman is niet geblesseerd tot de kerst( je weet wel, na die lompe overtreding waar jullie zo hard om juichten, omdat de gehate Veltman zo'n fijne ernstige blessure had). Treurwilg!
    Vind ik leuk
    SjeH +277
    maandag 13 augustus 2018 om 20:21
    Ja, en Sjaak moet zijn back houden....
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 20:26
    Christopher Jullien van Toulouse zou de ideale oplossing zijn.
    Verdedigend echt een rots, offensief sterk en een rasatleet.
    Kan in centrum en als back spelen en is betaalbaar.
    Naar verluid moet hij 4,5 miljoen euro kosten.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:41
    Heb je het nummer van Marc ergens Wilbert? Een keer een goeie scout in Frankrijk is wel wat!
    Vind ik leuk
    frankje +9
    maandag 13 augustus 2018 om 20:27
    Mee eens. Plus linksback, verdedigende middenvelder,en andere trainer.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    maandag 13 augustus 2018 om 20:43
    geen probleem gewoon nog 40 miljoen er tegen aan gooien
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    maandag 13 augustus 2018 om 20:58
    Svensson 25 miljoen excl. Btw melden bij max
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11064
    maandag 13 augustus 2018 om 21:06
    Koop er nog maar een paar, geld zat.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:11
    Ajax heeft een trainers probleem. Als je na 2 wedstrijden al 4 spelers rust geeft mankeert er iets. Wat dacht je van wielrenners in de tour. Die zijn aan rust toe
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +951
    maandag 13 augustus 2018 om 21:27
    Sjaak moet z'n back onderhand eens dichthouden!
    Vind ik leuk
    Bluetooth +33
    maandag 13 augustus 2018 om 21:28
    KIK PIERIE ZOU GOED BIJ AJAX PASSEN
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:43
    Nou, niet op linksback hoor...
    Vind ik leuk
    Bluetooth +33
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:29
    Zou erg goed passen
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:33
    Klopt helemaal. Goede spits en goede back zou mooi zijn. Weg met Kristensen - Orejuela - Sinkgraven - Dolberg - Wöber en investeer aub in een top spits en een goede back Marc!
    Vind ik leuk
    Blindsy +10588
    maandag 13 augustus 2018 om 21:37
    Back nummer 5?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:38
    Onana
    Aankoop - De Ligt - F. De Jong - Tagliafico
    Blind
    Vd Beek - Ziyech
    Neres - Aankoop - Tadic
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:41
    Aankoop
    Aankoop - de ligt - f de jong- aankoop
    Blind
    vd Beek-aankoop
    Aankoop-aankoop-aankoop

    Ik zie een patroon.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:40
    Lolwut. Spitsenprobleem? Jullie hebben toch die Deense spits die 100 miljoenmiljard ging opleveren, zo goed is die.
    Vind ik leuk
    Bullshit +733
    maandag 13 augustus 2018 om 21:40
    Gaat opa ons dit seizoen weer een hoop onzin voorschotelen?
    Vind ik leuk
    Tinusje +2
    maandag 13 augustus 2018 om 21:47
    Nog een rechtsback?
    Is het niet verstandiger om eens te kijken naar de directie?
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +146
    maandag 13 augustus 2018 om 21:51
    Geen paniek Sjaakie.. een back of niet, maar ronde 33 mag je weer naar de graafschap.. neem een ijskrabbertje mee.. ken je gezellig samen stickers van de bus af halen na de wedstrijd
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8864
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Hou je bek !
    Vind ik leuk
    Axim +797
    maandag 13 augustus 2018 om 21:59
    kopen kopen kopen , koopclub bij uitstek
    Vind ik leuk
    Gerro +6158
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Een spits halen ? Als Dolberg weer fit is is dat zeker niet nodig tot die tijd Huntelaar of anders Brian Brobey erin
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:48
    Ik zou wel naar Sjakie luisteren. Maar dan wel precies andersom aanpakken.
    Wat Sjakie zegt , komt meestal niet uit.
    Net zo'n betrouwbare voorspeller als Derksen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4028
    maandag 13 augustus 2018 om 23:13
    Ik hoop vooral dat Heracles degradeert
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:14
    Het grootste probleem van Ajax is, dat Ajax de verkeerde trainers haalt. Trainers die Ajax niet naar een hoger niveau kunnen brengen.
    Vind ik leuk
    Hans Pluym +138
    maandag 13 augustus 2018 om 23:40
    Transfertip Peter Bosz
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 06:39
    Heb ik ook al gezegd, Sjaakie. Zelfs eerder dan jij. Hunterlaar te wisselvallig, maar dat geld ook voor Sierhuis. Wanneer Dolberg in topvorm komt is de vraag. Een blind paard ziet dat nog...
    Vind ik leuk
    Bals +400
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:56
    Dat roep ik al maanden!
    Vind ik leuk
    hannes +342
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:31
    Neeeeeee Sjaak, Ajax heeft een bikkelende controleur nodig a la Nigel de Jong.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 10:32]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Swart: 'Ajax heeft een spitsenprobleem en moet een rechtsback halen'