Swart: 'Ajax heeft een spitsenprobleem en moet een rechtsback halen'

Swart: 'Ajax heeft een spitsenprobleem en moet een rechtsback halen'

Gepubliceerd: maandag 13 augustus 2018 om 19:15ma 13-08-2018 om 19:15

Het teleurstellende gelijkspel tegen Heracles Almelo (1-1) heeft uitgewezen dat Ajax een nieuwe rechtsback moet halen. Dat stelt Sjaak Swart in Alles op Swart op AjaxPrimeur. Mister Ajax laat voor het eerst dit seizoen zijn licht schijnen over de Amsterdamse ploeg.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Ruud40 +12879
maandag 13 augustus 2018 om 19:20
Nog een rechtsback erbij???

Mazraoui, Orejuela, Kristensen, Veltman
Is dat niet genoeg?
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:22]
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 19:22
Sjaaakiee, ouwe bromsnor. Welkom in het nieuwe seizoen. Lekkere start hè. Jij hoopt nu zeker dat Heracles degradeert!
Vind ik leuk
Olfie +5252
maandag 13 augustus 2018 om 19:25
Nee, dat de Graafschap kampioen wordt...
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 19:27
Die maakten wel een openingsklapper tegen Feyenoord!
Vind ik leuk
Aal +22896
maandag 13 augustus 2018 om 19:30
Sjakieeeee ouwe moppentopper!!!!!
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 19:31
Vond je natuurlijk prachtig! Of is je haat richting Ajax nog net iets groter??
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:40
Niet zo pruilen menneke. Take it like a man!
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 19:45
Ikke wel. Valt het jou ook op hoeveel PSV'ers er hier weer zijn??? Iets met vliegen.....
Vind ik leuk
Spiegel +10329
maandag 13 augustus 2018 om 19:56
Tuurlijk vinden wij het prachtig dat Ajax en Feyenoord punten verliezen in de eerste speelronde. Zou jij andersom toch ook top vinden? Heeft niks met haat te maken.

Geen zorgen. Morgen hoop ik gewoon weer te kunnen juichen voor Nederland/Ajax.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7739
maandag 13 augustus 2018 om 20:02
Jij misschien niet, maar jij weet net zo goed als ik dat er heel veel PSV’ers/Feyenoorders het wel hopen.
Vind ik leuk
Chucky +822
maandag 13 augustus 2018 om 20:06
Ik ook...
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 21:23
Nope niet hier.
Vind ik leuk
Maan88 +5823
maandag 13 augustus 2018 om 21:34
Hoe denk je dat die ‘de liefhebber’ continue op PSV reageerd! Hij pakt alles aan om PSV te kleineren. Volgens hem was ajax al kampioen en hadden ze de CL gewonnen en swerelds beste selectie. En dat terwijl de competitie nog niet begonnen was en ze zich nog niet eens gekwalificeerd hadden voor de CL! Uiteraard moeten er dan mensen (waaronder ik!!) flink lachen. Morgen nieuwe kans:-)
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 23:18
Och gossie meid, is het weer die week? Chocola en een goeie nachtrust schijnt te helpen....
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:07
Tuurlijk is dat mooi, dat heet competitie. Maar jij bent ook de platte kar nog niet aan het drukken of wel?? Er zijn er hier een paar realistisch genoeg om te erkennen dat er nog niks gewonnen is (of verloren) na 1 wedstrijd. Voor Ajax is de seizoensopening al een punt beter als vorig seizoen....
Vind ik leuk
Spiegel +10329
maandag 13 augustus 2018 om 20:20
Babystapjes ;)

Die kleine van mij is net begonnen met kruipen.

Daar hecht ik meer waarde aan dan aan wat dan ook.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 20:21]
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:23
Kijk, nou zijn we er!! Voetbal is slechts de belangrijkste bijzaak!!

Leuk man, een dame of een heer? De eerste?
Vind ik leuk
Spiegel +10329
maandag 13 augustus 2018 om 22:07
Een heer van bijna 9 maanden.
Een vrolijke jongen.

Wij zeggen altijd tegen elkaar dat een tweede alleen maar tegen kan vallen.

Hebben het echt getroffen. Hij is zo gemakkelijk.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 23:04
Lekker man! Is het mooiste wat er is die kleine draken! Maar af en toe....ik heb 3 dames waarvan de oudste in de puberteit en de jongste net 8..... Dat botst wel eens, als het niet onderling is dan wel met de leidinggevende 🤬😂🙄
Vind ik leuk
Spiegel +10329
maandag 13 augustus 2018 om 23:24
Haha, ja de onze heeft in al in die tijd nog geen huilbui of wat dan ook gehad. Alleen miepen als ie honger heeft, lijkt wel op mij haha.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 23:26
Mooi man! Geniet er van!
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 20:23
Zo is het spiegel, dat is het allerbelangrijkste en mooiste wat er is.
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 20:57
Voor dat je het weet zijn ze groot!!
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:59
En jij reageert nooit op PSV-topics? De pot verwijt de ketel.... (weet je nog wel?). Wanneer je geen kritiek kunt verdragen op jouw favoriet clubje dan moet je naar Ajax Showtime gaan en al helemaal niet constant op topics over PSV provocerend de discussie aangaan.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:02
Zeker wel, maar ik ben ook zeer kritisch op Ajax en ik heb de normale PSV aanhangers hier als 1 van de eersten gefeliciteerd zaterdag!!
Misschien moet je de definitie van discussiëren eens opzoeken...
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:06
Bedankt voor de tip en tot ziens maar weer op een volgende topic over PSV hier.
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 20:58
Jij kan er ook wat van wp
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 21:09
Jazeker 035, met name op feestjes en partijen ;)
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 21:11
Ik had even het idee om van gedachte kunnen wisseln met jou maar dat lijkt verloren moeite.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 23:11
Kan altijd maar dan wel later.
Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 13 augustus 2018 om 20:17
Jij bent hier...
en natuurlijk ben je welkom.
Maar om te suggereren dat Ajax shit is.
Dan doe je wat PSV-ers hier doen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:21
Och gossie, onze Cambuur fanaat die stiekem voor Heerenveen is is ook wakker.... Is de KKD nog niet begonnen?? Cambuur topics zijn er sowieso nooit maar is er niet 1 klein Heerenveen topic waar je ff kan stoken??
Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 13 augustus 2018 om 20:39
Ik voed de discussie met een kristal-heldere waarneming... en jij draait het naar jouw club toe.
En wat Cambuur met mij te maken heeft weet ik niet.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:45
Dat is fase 1 in de behandeling, erkenning van je probleem....
Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 13 augustus 2018 om 20:58
Ik zit nog in de fase van bewondering van mijn eigen intellect. Maar de schittering is ook zo fonkelend dat alles verder me ontgaat.
Geen nieuws over H'veen... das wel jammer.
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 21:01
Dat hadden we nog net nodig op VP. Een amateur psycholoog. Welkom!
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
maandag 13 augustus 2018 om 22:03
Dan zou ik maar een paar kwartaaltjes op de bank reserveren bij de schrink......want met Ajax heb je de afgelopen jaren nogal wat problemen gehad....ik begrijp dat je van realisme houdt....dus dat zul je wel erkennen.....lig ze....
Vind ik leuk
4everfcu +4254
maandag 13 augustus 2018 om 20:44
kijk eens in de psv topics zou ik zeggen daar is het tien keer zo erg met ajaxsupporters.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:52
Minimaal net zo erg inderdaad. En die spreek ik ook regelmatig aan op dat gedrag....
Vind ik leuk
GOAL! +501
maandag 13 augustus 2018 om 21:54
Ik zie jou toch ook op elk PSV topic reageren.
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
maandag 13 augustus 2018 om 21:59
Ajax de stront?
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 20:53
Sjakie spreek geen engels. Jidisch, Bargoens of plat Amsterdams. :-)
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 20:19
Ik heb absoluut geen haat tegen Ajax, je ziet mij hier nooit schelden. Ja, ik wil graag wat dollen. Als supporter van PSV is het altijd leuk als de directe concurrent verliest, zal bij jou niet anders zijn.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:25
Zeker, een beetje stoken is best leuk. Een goeie discussie voeren ook maar dat valt hier niet mee....
Als jullie zo blijven spelen als tegen Utrecht en je doet in Europa leuk mee dan zal ik je van harte feliciteren! Maar zoals vorig seizoen......
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 20:38
Ik heb vorig vaak op de tribune gezeten en gedacht, wat doe ik hier? Slaapverwekkend, alleen wonnen ze daarmee wel. Met van Bommel en een nieuwe staf waait er een frisse wind door PSV. Morgen Ajax door, we moeten in Europa weer meetellen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:43
Nou, ik heb hier toch een hoop gezien die het allemaal maar fantastisch vonden.....
Thnx for the support, jullie ook succes in Europa!!
Vind ik leuk
stollie38 +17378
maandag 13 augustus 2018 om 20:40
Oud nieuws. Gaap je valt in herhaling. Als je dan likes wilt scoren doe dat dan op Facebook.
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 21:16
Likes? Daar geef ik niks om. Facebook heb ik geeneens.
Vind ik leuk
stollie38 +17378
maandag 13 augustus 2018 om 21:23
Farmboek dan sorry was een inkopper. 😂😂
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 21:28
Ach, wat leuk. Zal je dag niet meer stuk kunnen. Je mag hem best nog een keer maken hoor!
Vind ik leuk
stollie38 +17378
maandag 13 augustus 2018 om 21:39
Blond, want anders moet ik hem drie keer uitleggen. 😂😂😂
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 13 augustus 2018 om 21:43
Blond?
Delay Blond?? :-)
Vind ik leuk
stollie38 +17378
maandag 13 augustus 2018 om 21:44
Hahaha counter. 😂
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 13 augustus 2018 om 21:51
Waar is plots mijn verwijzing naar mijn 3-1 voorspelling van 19.07 in het PSV-fans topic van 07.29hr gebleven. Ben uurtje bij training zoon en halve topic verwijderd.
Jouw counter was trouwens veel sneller (1 min.), dan de mijne (4 min.) Stollie. Beetje Belgisch van je. :-).
Vind ik leuk
stollie38 +17378
maandag 13 augustus 2018 om 21:53
Ach ja er moet iemand eerder zijn. 😁
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 21:55
Vooruit dan, bij zo'n prachtige reactie krijg je een like!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14383
dinsdag 14 augustus 2018 om 06:02
Nee daar geef jij niks om... je wilt gewoon heel graag bovenaan staan, meer niet.....
Vind ik leuk
Gerro +7977
maandag 13 augustus 2018 om 22:03
Niet voor dat ze PSV een nederlaag hebben toegediend.
Maar Heracles word toch een taai ploegje denk ik met 4 Duitse spelers erin waar de nodige ploegen zich op stuk gaan bijten.
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 22:30
Heracles kan best eens gaan verrassen ja. Degelijk ploegje. Ze spelen op plastic en dat is al lastig.
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 13 augustus 2018 om 19:23
Wober kan evt ook nog proberen, of Willem Suurbier, die speelde met Sjaak.
Vind ik leuk
Timmiraq +22320
maandag 13 augustus 2018 om 19:25
Dat zijn geen rechtsbacks, dat zijn KK divisie spelers
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 19:35
Pffff, gelukkig. Toch nog een PSV'er op een Ajax topic die er een beetje kijk op heeft en niet alleen loopt te trollen......
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:03
KK Divisie is maar een rare naam...
Vind ik leuk
jaja_PSV +48540
maandag 13 augustus 2018 om 19:28
Ik weet een heel goede rechtsback om te halen: Tete.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7739
maandag 13 augustus 2018 om 20:03
Alsjeblieft niet zeg. Verdedigend uitstekend, maar aan de bal past ie niet bij Ajax.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 20:17
Mwoah, er lopen er nu genoeg die de bal wel willen hebben....
Afpakken en inleveren....
Leuk hoor zo'n backje wat ballen voor de pot slingert vanaf de achterlijn maar je moet eerst zorgen dat je minder tegengoals krijgt dan de tegenstander! Mazraoui doet het best aardi maar Tegen Luik een dikke fout( die penal) en zaterdag was helemaal om te janken!
Vind ik leuk
jaja_PSV +48540
maandag 13 augustus 2018 om 22:14
Verdedigen is onbelangrijk bij Ajax. Je moet kunnen meevoetballen.
De.balans in het elftal lijkt veelal van ondergeschikt belang. Raar hoor.
Ze hebben Tete gewoon laten lopen...why?
Vind ik leuk
Cheat Codes +7739
maandag 13 augustus 2018 om 22:27
Dat is onzin en dat weet je zelf ook. Kijk naar Mazraoui, die is verdedigend niet goed en aanvallend wel, maar wordt (terecht) ook heftig bekritiseert. Kijk Sánchez, die was ook vooral verdedigend sterk en dat was één van de populairste spelers.

Wij zoeken spelers die beide kunnen, zoals De Ligt, Blind, Tagliafico etc. Dat lijkt me niet te veel gevraagd voor een topclub als Ajax.

Dus nee, a.u.b. geen Tete.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 22:51
Ben je nou eindelijk eens serieus of ben je weer aan het kloten? Is niet per se nodig hoor.....ook na 1 aardig wedstrijdje heel euforisch doen is niet nodig....de week er voor was het namelijk ook niet zo goed..
Vind ik leuk
jaja_PSV +48540
dinsdag 14 augustus 2018 om 08:04
Nee, ik dacht dat we het eens waren dat Ajax wat meer echte verdedigende spelers mag hebben.
Is toch ook logisch als je tadic en Ziyech in je team hebt?
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
dinsdag 14 augustus 2018 om 09:02
Nou ja, Tete en Sanchez naast elkaar was wel een beetje veel van het goede qua verdedigen... misschien was Tete wel gebleven als hij wist dat Sanchez direct weer weg ging. Maar de mentaliteit is om op te schieten tegenwoordig!! 1 wedstrijdje op de bank en de zaakwaarnemer wordt gebeld....Terwijl in het buitenland de meesten niet eens van de bank afkomen, maar dan voor meer geld....
Vind ik leuk
Cheat Codes +7739
maandag 13 augustus 2018 om 22:29
Eens, maar kijk naar De Ligt, Blind, Tagliafico etc. Je moet spelers vinden die beide kunnen.
Vind ik leuk
LosBlancos +1186
maandag 13 augustus 2018 om 19:29
Veltman hoef je eigenlijk niet mee te rekenen.
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 21:02
Goede rechtsback hoor.
Vind ik leuk
LosBlancos +1186
maandag 13 augustus 2018 om 21:23
Is vaker geblesseerd dan beschikbaar..
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 21:48
Doet daar niets aan af.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6629
maandag 13 augustus 2018 om 19:33
In de huidige formatie wordt Ajax niet misschien, maar met zekerheid, kampioen. Dan is nog een RB erbij toch weggegooid geld? ;))
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:35]
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 19:34
Mazraoui is geen rechtsback, da's nu toch wel duidelijk? Veltman is er uit tot januari, Orejuela kan er geen kut van( jammer, gokje, mislukt) en Kristensen heeft wel ergens potentie maar nog niet als eerste back. Dus nee, niet genoeg.....
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 23:01
Over Orejuela totaal niet eens. Hij is veruit de beste rechtsback. Hij wordt door velen niet op waarde ingeschat. Type Trabelsi, mij heeft hij allang overtuigd ondanks zijn geringe speeltijd.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 23:12
Oké, dat mag.... waar heb je hem zien spelen dan want bij Jong vind ik hem ook niet echt overtuigen...maar van mij mag het hoor! Kristensen ben ik ook nog niet van overtuigd maar die is nog jong. Mag wel een jaartje naar Heerenveen komen...
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 23:14
Ach, misschien heb ik het uiteindelijk mis. Zijn aanvallende stijl bevalt mij erg goed. En verdedigend verbetert hij ook. Ik hoop iig dat hij meer kansen gaat krijgen in Ajax-1. Jong Ajax en vorig seizoen in voorbereiding. Stuk beter dan al de rest van de rechts back opties.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:16]
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 23:20
Dat kan al snel....ik vind die Svenson van AZ een goeie!
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 23:22
Idd. Svenson lijkt een goeie idd.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:38
Er is geen speler met de kwaliteiten net zoals Veltman, vandaar de 2 miskopen..
Vind ik leuk
Vowtar +6091
maandag 13 augustus 2018 om 19:38
Genoeg wel, goed genoeg niet. Je kan ze beter allevier ruilen voor één Dumfries of Svensson.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 21:59
Svenson is wel een goeie voor Ajax. Dumfries schieten we niet zo veel mee op...
Vind ik leuk
GOAL! +501
maandag 13 augustus 2018 om 22:03
Voor Dumfries zijn jullie helaas te laat.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 22:55
Das niet helaas hoor, die is gewoon gescout. Zelfde probleem , aanvallend aardig, geweldige drive en verdedigend zwak. En dat is niet iets tegen PSV hoor en zeker niet persoonlijk tegen Dumfries. Ik heb hem een jaar lang zien voetballen....
Vind ik leuk
GOAL! +501
maandag 13 augustus 2018 om 22:01
Idd waarom haalt Ajax Svensson niet?
Vind ik leuk
Vowtar +6091
maandag 13 augustus 2018 om 22:11
AZ heeft net voor 35 miljoen Weghorst en Jahanbaksh verkocht, terwijl de vervangers samen nog geen 5 kosten. Die gaan echt Svensson niet meer laten gaan. Ik denk dat je hem voor het vertrek van Weghorst wel had kunnen halen voor onder de 10 miljoen. Maarja, dan kan je wel Orejuela en Kristensen weer bij het grofvuil zetten..
Vind ik leuk
GOAL! +501
maandag 13 augustus 2018 om 22:20
12 miljoen bieden. Voor de verandering een keer daad bij woord voegen. Ajax wilde toch graag Bayern van Nederland worden
Vind ik leuk
Vowtar +6091
maandag 13 augustus 2018 om 22:49
Dat zou ik wel een heel sterke move vinden van Overmars. Een haalbare, nuttige, Bayern-esque aankoop. Lozano gaat bijvoorbeeld toch niet lukken.
Ik kan het me echter niet voorstellen, vanwege Orejuela en Kristensen en in mindere mate Veltman en Mazraoui.
Vind ik leuk
:O +5205
maandag 13 augustus 2018 om 19:44
Hij prijst zichzelf aan.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1626
maandag 13 augustus 2018 om 19:47
Schitterende man sjaak !!
Jij noemt die rechts backs op always psv maar sjaak zegt dus dat die allemaal niks zijn en terecht !!
Vind ik leuk
Adje80 +9616
maandag 13 augustus 2018 om 19:48
Mazraoui is een middenvelder en orejuela is niet goed genoeg bevonden..veltman er voorlopig nog uit en wil weg
Vind ik leuk
La Foca +344
maandag 13 augustus 2018 om 20:00
Het begint echt absurd te worden. Je moet je als td eigenlijk kapot schamen. Het is dat die bakken geld binnentrekt.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28884
maandag 13 augustus 2018 om 20:09
Joh, ze hebben al n grote back genoeg !
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 21:04
Lol
Vind ik leuk
Mari +10852
maandag 13 augustus 2018 om 20:10
nr 2 is niet echt te beoordelen
De rest is niet beschikbaar of ongeschikt
Vind ik leuk
Come on Utreg +28476
maandag 13 augustus 2018 om 20:16
Orejuela Kristensen in de verkoop. Veltman komt weer terug. Mazraoui heeft tijd nodig, masr krijgt hij die tijd? Coaching is belangrijk voor Mazraoui.. Rol voor Blind? De Ligt is al aanvoerder..
Vind ik leuk
Mo +11885
maandag 13 augustus 2018 om 20:31
Orejuela en Kristensen kunnen er niks van
Vind ik leuk
Gutierres14 +1298
maandag 13 augustus 2018 om 20:38
Hij bedoelt dat de 4 die jij noemt er geen 1 het gewenste niveau heeft, en daar hij heeft hij meer dan gelijk in!
Vind ik leuk
stollie38 +17378
maandag 13 augustus 2018 om 20:38
Mazraoui is geen back, maar een middenvelder en Kristensen en Veltman komen te kort net zoals Orejuela.
Vind ik leuk
Markieee +1053
maandag 13 augustus 2018 om 20:43
Veltman hebben we pas in jan/febr. Orejuela is geen serieuze optie, kristensen heb ik er liever okk niet in en mazraoui is ongelooflijk wisselvallig. Mazroui kan best wat worden, maar zou het toch niet erg vinden nog een echte versterking aan de rechterkant van de verdediging bij te hebben.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:46
Ja maar dan een ECHTE
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 21:51
Maar dit keer een goede!
Vind ik leuk
Gerro +7977
maandag 13 augustus 2018 om 22:05
In dat geval er eerst maar eens 3 verkopen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 augustus 2018 om 00:38
Veltman komt toch hopelijk niet meer aan het spelen bij ons cluppie. Dan zijn ze nog niets opgeschoten.
Vind ik leuk
HupHolland +3261
dinsdag 14 augustus 2018 om 17:29
Jeetje man, weet je nog steeds niet dat Veltman geblesseerd is?

Die andere spelers die je noemt hebben zich nog niet bewezen. Mazroui begint een kans te krijgen, maar heeft ook al duidelijk laten zien dat hij zich moet verbeteren.
Vind ik leuk
R94 +2005
maandag 13 augustus 2018 om 19:21
Het mooiste moment van de maandagavond, puur vermaak!
Vind ik leuk
Tim +4866
maandag 13 augustus 2018 om 19:35
vermaakmetsjaak.nl
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 21:12
Grutjes, wat leuk. Net zoiets als Hoppe met Foppe?
Vind ik leuk
Tim +4866
dinsdag 14 augustus 2018 om 07:43
Ja of stijf met 035.
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 13 augustus 2018 om 19:22
Niet alleen een RB maar ook een LB. Het is een kaartenhuis Sjaak.
Vind ik leuk
Always PSV +14333
maandag 13 augustus 2018 om 19:24
Als ze maar geen andere coach halen;)
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 13 augustus 2018 om 19:29
Hahaaaa de man is ook uniek in zijn analyses. Die vervang je niet zomaar. Alleen daarom al gewoon laten zitten.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48540
maandag 13 augustus 2018 om 19:30
Ssssst!
Vind ik leuk
:O +5205
maandag 13 augustus 2018 om 19:52
En vd Sar moet ook blijven zitten.
Vind ik leuk
San Marco +438
maandag 13 augustus 2018 om 19:22
Hij heeft helemaal gelijk, maar dan wel graag een goede back, want we hebben er al 12 en een spits die wel doelpunten maakt
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 13 augustus 2018 om 19:23
Sjakie had ff de neiging om feijenoord af te zeiken maar bedacht net op tijd dat zijn clubke ook voor lul stond afgelopen weekend.
Vind ik leuk
San Marco +438
maandag 13 augustus 2018 om 19:26
We kunnen niet wachten tot Willy en z'n ongelukkige broertje weer aan het woord komen
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 13 augustus 2018 om 19:27
die zijn al geweest pannenkoek
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
maandag 13 augustus 2018 om 19:29
San Marco & pannenkoek, ben ik de enige die m doorheeft?
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 13 augustus 2018 om 19:33
nu niet meer.......
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
maandag 13 augustus 2018 om 19:35
Was ff een doordenkertje hè die jij hier op VP gooit! PS maak t niet moeilijk volgende keer, t moet wel haalbaar zijn voor de meeste hier.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:36]
Vind ik leuk
aimdam +712
maandag 13 augustus 2018 om 19:32
Net zoals jij jezelf elke keer hier voor lul zet
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 13 augustus 2018 om 19:33
oeps ....zure smaak nog steeds niet weggespoeld?
Vind ik leuk
aimdam +712
maandag 13 augustus 2018 om 19:35
wederom zet je jezelf weer voor lul met elke keer dezelfde soort uitspraken.
Word eens volwassen kerel.
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 21:07
Slappe opmerking Straatje en dat weet je ook wel.
Vind ik leuk
Sunil010 +292
maandag 13 augustus 2018 om 19:23
Beste Sjakie het zijn allemaal mietjes man!! 😂😂

De echte mannen zijn helaas uitgestorven in Nederlands voetbal!!
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:24]
Vind ik leuk
De Haan +379
maandag 13 augustus 2018 om 19:24
Eerst een paar backs verkopen ...
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:25
Beste Sjaak, dat probleem hebben wij ook met Jorgensen.
Vind ik leuk
Muscles +1057
maandag 13 augustus 2018 om 19:25
Sjakie wil invloed maar Marc weet het wel, rechtsback hebben we er vier. Spits haal je van Luik oid en klaar
Vind ik leuk
Steven77 +218
maandag 13 augustus 2018 om 19:26
Is niet alleen bij Ajax hoor Sjakie. Ziekenboeg van Feyenoord de afgelopen jaren gezien???
Vind ik leuk
alaaf +1915
maandag 13 augustus 2018 om 19:26
Ajax moet een back halen en jij moet je bek houden
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:29
Sterke reactie kerel
Vind ik leuk
035 +6798
maandag 13 augustus 2018 om 21:19
En ook een aanvaller zodat jij niet steeds aan hoef te vallen.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
maandag 13 augustus 2018 om 19:27
Hebben Feyenoord en Ajax dezelfde hersteltrainer?
Vind ik leuk
Cster +139
maandag 13 augustus 2018 om 19:27
Dikgedrukt ook.
Vind ik leuk
Vakkie D +4056
maandag 13 augustus 2018 om 19:29
Heel belangrijk topic
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 19:30]
Vind ik leuk
Fritske01 +4085
maandag 13 augustus 2018 om 19:30
Hahaha, Viergever terugkopen ouwe.
Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 13 augustus 2018 om 19:39
Je maakt misschien een grap Fritske, maar Viergever is wel een kerel.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 22:32
Nee, met Viergever worden we kampioen
Vind ik leuk
aimdam +712
maandag 13 augustus 2018 om 19:30
Sjaak ziet dit wel goed, die rechterkant wordt steeds makkelijk overlopen.
Vind ik leuk
John040 +2504
maandag 13 augustus 2018 om 19:36
Bij Standaard was het op links ook zo
Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 13 augustus 2018 om 19:39
Ook centraal hebben ze geen idee wat verdedigen is.
Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 13 augustus 2018 om 19:30
Sjaak noemt het zeer helder op. Buiten 4 a 5 spelers zitten er een aantal bij die niet Ajax waardig zijn. Bij Ajax moet je elke week er staan, Feij en PSV ook trouwens, veel mensen zijn successupporters die komen niet voor iemand die geen zin heeft?
Vind ik leuk
ajaxjj3187 +1088
maandag 13 augustus 2018 om 19:31
Ajax heeft een trainersprobleem en zou daarnaast best een spits en back kunnen gebruiken inderdaad 😜
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:38
Dat zou je eerder denken idd.
Vind ik leuk
Mistered +458
maandag 13 augustus 2018 om 19:31
Daar heeft Sjakie gelijk in. De eerste drie zijn niet goed genoeg.
Vind ik leuk
Foebele +53738
maandag 13 augustus 2018 om 19:31
Sjakie, wat is er mis met Mazzie? Die doet het prima, en daarnaast hebben we nog Kristensen en Orejuela.

Zorg jij nou maar dat Donny weer scherp gaat trainen en spelen, zodat hij zijn basisplek terug krijgt, want zaterdag heeft hij zeer teleurstellend gespeeld.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7739
maandag 13 augustus 2018 om 20:15
Zeker en dan noemt Gullit hem één van de beste van afgelopen zaterdag... Van de Beek moet weer veel vaker diepte in zijn spel brengen, mede daarom ging het zo moeizaam zaterdag.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 22:15
Mazzie maakte in Luik een beginnersfout en zaterdag was het huilen met de pet op! Er is toch Godverboodonstevloeken wel een rechtsback te vinden voor maximaal 10 miljoen die een linksbuiten uitschakelt en af en toe een bal voor de pot slingert?? Hoe moeilijk is het? Genoeg creatievelingen die iets met de bal willen doen....bal afpakken en inleveren, klaar!
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 13 augustus 2018 om 19:31
Misschien dat Cash een hengeltje uit kan werpen naar madrid en barcelona , alba en hiquain lijken me wel wat Sjaak
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:37
Ik dacht aan Messi. Jammer dat Ronaldo al naar Juve is, voor Overmars.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7739
maandag 13 augustus 2018 om 20:15
Sinds wanneer speelt Higuain bij Madrid?
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:32
Ga je nu echt serieus reageren? Help.
Vind ik leuk
Asarkan +155
maandag 13 augustus 2018 om 19:34
Zit niet te zeiken ouwe, een spits heb je niet nodig, ik hoop toch dat Huntelaar en Dolberg goed genoeg zijn voor Ajax.

Dat je een keer punten verliest gebeurt elke club.
Elke keer dat afschreivende gezeik. Manmanman
Vind ik leuk
John040 +2504
maandag 13 augustus 2018 om 19:34
En een links back maar dat zeg ik al vanaf Sturm Gras het is geen uit gebalanceerde selectie Tadic en Blind waren niet de versterkingen die ze nodig hadden.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:35
Nog een rechtsback en een spits erbij.
Nee hoor Ajax is geen koopclub.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
maandag 13 augustus 2018 om 19:53
Moet je zien wat Psv allemaal koopt anders ook genoeg
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:08
Gerwin Vink,
Natuurlijk is PSV een koopclub niks mis mee. Toch?
Het is tenslotte betaald voetbal waarbij contracten afgekocht mogen/moeten/kunnen worden. voor voetbalsupporters een normale geaccepteerde zaak.

Ajacieden hebben geprobeerd "koopclub" negatief laten over te komen. Het is juist hun beursgenoteerde bedrijf dat alles wat los en vast zit koopt. Om het niet te vergeten.
Ajax ordinaire koopclub.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
maandag 13 augustus 2018 om 20:24
Gewoon koopclub ordinaire slaat nergens op !
Vind ik leuk
John040 +2504
maandag 13 augustus 2018 om 23:12
Gezien hoe Ajax de kwestie Nouri wou afdoen gewoon ordinair
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:35
Er is geen gelijkwaardige net zoals Veltman vandaar de 2 miskopen..
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:36
Jørgensen en Dolberg spelen een spelletje samen.
En dat geloof ik, zonder direct bewijs. Ik ben niet zo goed gelovig.

Alle 2 gelijk weer geblesseerd na het WK. Jaja.
Vind ik leuk
yabba1000 +1261
maandag 13 augustus 2018 om 19:39
tuuuuurlijk, nou dan moet ajax meteen maar een back kopen omdat meneer swart dat zegt. de huidige rechtsback is prima sjaak, dnek ik zo.\
wat een flapdrol is dat. vorige week roepen dat ajax kampioen word ......

Is het niet een keer genoeg? Zijn er echt personen die luisteren naar hem??
Vraag ik me echt af.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
maandag 13 augustus 2018 om 19:52
De huidige back heeft Ajax anders al 2 tegen doelpunten gekost
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:39
Sjaak pas op voor de graafschap
Vind ik leuk
Mr. O +1405
maandag 13 augustus 2018 om 19:45
Haal die van trencin. Heb je in ieder geval iemand die je gelijk in kan passen. Rechtsback is niet echt nodig vind ik. Mazraoui is wisselvallig, maar hij heeft een bepaalde flair en drive, waardoor ik denk dat het goed komt met die jongen
Vind ik leuk
Importbrabo +1667
maandag 13 augustus 2018 om 19:47
Svensson van AZ?
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
maandag 13 augustus 2018 om 19:51
Over een spits heeft die wel gelijk en eigenlijk zou er ook een buitenspeler bij moeten ! Een fatsoenlijke rechtsback hebben we ook niet we hebben er 4 en zijn allemaal niks !
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:56
sjakie is geen mopperpot maar een realist
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
maandag 13 augustus 2018 om 19:57
Pedrinho en die Nigeriaan van Trencin halen 😁
Vind ik leuk
berwi +473
maandag 13 augustus 2018 om 20:02
Waarom geen heel elftal
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:05
Na 2 wedstrijden al paniek in Amsterdam?
Vind ik leuk
El Cazador +8125
maandag 13 augustus 2018 om 20:06
Iedereen die hier Sjaak Swart zwart aan het maken is, is gek!!!!
Iedereen heeft kunnen zien dat de rechtsback de zwakste schakel bij Ajax zaterdag was. Vrees dat het in verdedigend opzicht niet veel beter gaat worden totdat Veltman weer terug is.
O, ja, die twee miskopen mogen een andere club zoeken.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:07
Sjaak moet zijn beck houwen
Vind ik leuk
Mari +10852
maandag 13 augustus 2018 om 22:32
Zo praat je maar tegen je ouders, knaap
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:07
KOPENKOPENKOPEN Met je geweldige jeugd
Vind ik leuk
Mari +10852
maandag 13 augustus 2018 om 20:09
Sjaak leest mijn postings. Goed zo Sjaak.
Nu nog een stap: bel van Hanegem. pols hem voor een baan. Daarna stap je naar Sar en haal je hem binnen
Vind ik leuk
Spekholz +540
maandag 13 augustus 2018 om 20:10
Het probleem van Ajax is Sjaak Swart. Wat een blaaskaak die man..
Vind ik leuk
SjeH +303
maandag 13 augustus 2018 om 20:21
Ja, en Sjaak moet zijn back houden....
Vind ik leuk
frankje +64
maandag 13 augustus 2018 om 20:27
Mee eens. Plus linksback, verdedigende middenvelder,en andere trainer.
Vind ik leuk
4everfcu +4254
maandag 13 augustus 2018 om 20:43
geen probleem gewoon nog 40 miljoen er tegen aan gooien
Vind ik leuk
Floaz +928
maandag 13 augustus 2018 om 20:58
Svensson 25 miljoen excl. Btw melden bij max
Vind ik leuk
Vak-DD +11637
maandag 13 augustus 2018 om 21:06
Koop er nog maar een paar, geld zat.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 21:11
Ajax heeft een trainers probleem. Als je na 2 wedstrijden al 4 spelers rust geeft mankeert er iets. Wat dacht je van wielrenners in de tour. Die zijn aan rust toe
Vind ik leuk
Bluetooth +36
maandag 13 augustus 2018 om 21:28
KIK PIERIE ZOU GOED BIJ AJAX PASSEN
Vind ik leuk
De Liefhebber +10464
maandag 13 augustus 2018 om 22:43
Nou, niet op linksback hoor...
Vind ik leuk
Bluetooth +36
dinsdag 14 augustus 2018 om 10:29
Zou erg goed passen
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 21:33
Klopt helemaal. Goede spits en goede back zou mooi zijn. Weg met Kristensen - Orejuela - Sinkgraven - Dolberg - Wöber en investeer aub in een top spits en een goede back Marc!
Vind ik leuk
Blindsy +15906
maandag 13 augustus 2018 om 21:37
Back nummer 5?
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 21:38
Onana
Aankoop - De Ligt - F. De Jong - Tagliafico
Blind
Vd Beek - Ziyech
Neres - Aankoop - Tadic
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 21:41
Aankoop
Aankoop - de ligt - f de jong- aankoop
Blind
vd Beek-aankoop
Aankoop-aankoop-aankoop

Ik zie een patroon.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 21:40
Lolwut. Spitsenprobleem? Jullie hebben toch die Deense spits die 100 miljoenmiljard ging opleveren, zo goed is die.
Vind ik leuk
Tinusje +2
maandag 13 augustus 2018 om 21:47
Nog een rechtsback?
Is het niet verstandiger om eens te kijken naar de directie?
Vind ik leuk
Mendieta86 +181
maandag 13 augustus 2018 om 21:51
Geen paniek Sjaakie.. een back of niet, maar ronde 33 mag je weer naar de graafschap.. neem een ijskrabbertje mee.. ken je gezellig samen stickers van de bus af halen na de wedstrijd
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
maandag 13 augustus 2018 om 21:52
Hou je bek !
Vind ik leuk
Axim +871
maandag 13 augustus 2018 om 21:59
kopen kopen kopen , koopclub bij uitstek
Vind ik leuk
Gerro +7977
maandag 13 augustus 2018 om 22:13
Een spits halen ? Als Dolberg weer fit is is dat zeker niet nodig tot die tijd Huntelaar of anders Brian Brobey erin
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 22:48
Ik zou wel naar Sjakie luisteren. Maar dan wel precies andersom aanpakken.
Wat Sjakie zegt , komt meestal niet uit.
Net zo'n betrouwbare voorspeller als Derksen.
Vind ik leuk
Shelbourne +5426
maandag 13 augustus 2018 om 23:13
Ik hoop vooral dat Heracles degradeert
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 23:14
Het grootste probleem van Ajax is, dat Ajax de verkeerde trainers haalt. Trainers die Ajax niet naar een hoger niveau kunnen brengen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 augustus 2018 om 06:39
Heb ik ook al gezegd, Sjaakie. Zelfs eerder dan jij. Hunterlaar te wisselvallig, maar dat geld ook voor Sierhuis. Wanneer Dolberg in topvorm komt is de vraag. Een blind paard ziet dat nog...
Vind ik leuk
Bals +389
dinsdag 14 augustus 2018 om 07:56
Dat roep ik al maanden!
Vind ik leuk
hannes +350
dinsdag 14 augustus 2018 om 10:31
Neeeeeee Sjaak, Ajax heeft een bikkelende controleur nodig a la Nigel de Jong.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 10:32]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws