Verbazing in België: 'Ze vonden hem in de Nederlandse top niet goed genoeg'

    Verbazing in België: 'Ze vonden hem in de Nederlandse top niet goed genoeg'

    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:24

    Arnaut 'Danjuma' Groeneveld staat er goed op in België. Met twee doelpunten had hij afgelopen weekend een groot aandeel in de 3-0 zege van Club Brugge op KV Kortrijk. In praatprogramma Extra Time krijgt de aanvaller de complimenten.

    "Danjuma doet het zoals Limbombe en Izquierdo ook deden: vanaf links naar binnen gaan en dan met rechts de verste hoek zoeken. Goed gescout van Club Brugge", aldus Marc Degryse, oud-spits van onder meer PSV, bij Extra Time.

    Groeneveld kwam deze zomer over van NEC, net als Anthony Limbombe twee jaar geleden. In Nijmegen kon Groeneveld uitstekende statistieken overleggen. "Hij scoorde elf keer en gaf zestien assists vorig seizoen", zocht commentator Filip Joos uit. "Toch vonden ze hem bij de Nederlandse topclubs blijkbaar niet goed genoeg."

    Groeneveld startte op heden in elke wedstrijd van Club Brugge in de basis. In drie competitieduels was de jeugdinternational van Oranje goed voor twee doelpunten en een handvol assists.

    Plaats een reactie

    AjaxSnake +649
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:27
    Ik heb dit even gemist? Wtf!?
    Vind ik leuk
    3-5-2 +822
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:45
    Hold your horses.... de beste knul heeft welgeteld 3 wedstrijden gespeeld in België... (ja België inderdaad...)

    Kan best een leuke speler worden hoor daar niet van maar om nu meteen weer zo gaan lopen hypen....
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:52
    Je hoeft niet zo schamperend over België te doen, hun linkerrijtje is in de breedte sterker dan de onze.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:57
    In de breedte zeker. Zij hebben onder Brugge en Anderlecht:
    Standard Luik, Charleroi, AA Gent en Racing Genk.
    Zulte ook nog misschien. Keurige top 6 altijd.

    Wij hebben PSV en Ajax als top 2, net iets sterker dan die van België, daaronder AZ en Feyenoord (dit jaar ook vitesse?).
    Daaronder Utrecht.
    over het algemeen vind ik onze competitie weer beter, maar zeer vergelijkbaar wel
    Vind ik leuk
    Nopain +48
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:27
    Waarop baseer je dat er in Nederland sprake is van een top 2? Kijkend vanaf 2013 is:

    - Ajax 1x 1e en 4x2e
    - Feyenoord 1x 1e, 1x 2e en 1x 3e
    - Psv 3x 1e en 1x 3e


    Traditionele top 3 bestaat juist sinds de laatste jaren weer.
    Vind ik leuk
    Nuance +8682
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:46
    Hij baseert dat op de laatste twee wedstrijden van Feyenoord. Niets zo opportunistisch als een voetbalfan van een andere club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:25
    Nee , ik baseer het op het feit dat Feyenoord zelden lang meedoet om de titel, vaak met grote gaten rond de 20 tot 30 punten achter de kampioen zit en sinds 2008 maar 2× Europa is ingegaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:24
    'Feyenoord is maarliefst 4× daarvan 4e geworden en vaak met een enorm gat. Nee er is een top 2 als je kijkt naar kwaliteit
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:26
    Bij Ajax heb je het over 5 seizoenen, bij Feyenoord 3 en bij PSV 4.

    Als ik naar de laatste 10 seizoenen kijk dan komt Ajax op een gemiddelde plaats van 1,7, PSV op 2,5 en Feyenoord op 4,0.
    Dus ik denk toch echt wel dat er een top 2 is in Nederland en dat Feyenoord daar nog net onder zit.
    Ook als ik vanaf begin deze eeuw kijk komen Ajax en PSV allebei op een gemiddelde van plek 2,1 en Feyenoord van plek 4,1.
    Qua grote hoort Feyenoord absoluut bij de traditionele top 3 maar als je kijkt naar competitie resultaten dan valt Feyenoord daar net buiten en zijn PSV en Ajax de 2 clubs die de top van Nederland vormen.
    Vind ik leuk
    Nopain +48
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:30
    Ik had het bij alle 3 de clubs over 5 seizoenen. Ik heb alleen de keren in de top 3 genoemd
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:53
    Ja en ik had het bij alle 3 de clubs over 10 seizoenen en over 18 seizoenen, dus dat zegt toch wel wat meer dan die 5 seizoenen van jou.
    Ajax en PSV eindigen over 18 jaar gezien gemiddeld op plaats 2,1, dus met andere woorden Ajax en PSV vormen de top 2 van Nederland. Bij Feyenoord is dat plaats 4,1 dus die eindigen gemiddeld eigenlijk 2x zo laag als Ajax en PSV, en dus hoort Feyenoord niet bij die top. Feyenoord is over de jaren veel wisselvalliger dan Ajax en PSV.
    Als Feyenoord nou een gemiddelde van plek 3 had gescoord dan was er nog wel sprake van een top 3, maar met een gemiddelde van 4,1 valt Feyenoord daar net buiten maar staat het wel boven clubs als AZ enzo.

    Het ziet er dus ongeveer zo uit....

    Ajax - PSV
    -
    Feyenoord
    -
    AZ
    -
    Utrecht - Vitesse
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:04
    Normaal noem ik het altijd de top-3. Dat hoort ook gewoon maar om feiten hoort men niet getriggered te zijn. Kwalitatief zou Feyenoord namelijk gewoon buiten de top vallen en als je kwalitatief wilt vergelijken moet je daar dus rekening mee houden, anders was Leeds nu een topclub geweest en York city een FL club
    Vind ik leuk
    Nopain +48
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:04
    Ik ben het met je eens dat feyenoord veels te wisselvallig is de laatste jaren.

    Ik gaf alleen aan dat feyenoord sinds de laatste jaren juist weer aansluit en er dus een traditionele top 3 is. Daarbij noem ik de laatste 5 seizoenen. (Aangezien ik 5 seizoenen als de laatste tijd zie) Dat jij dan wilt kijken over 18 seizoenen en 10 seizoenen. Prima.

    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:00
    Maar er écht kwalitatief terug komen duurt nog wel iets langer
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:30
    Ik hoop ook dat Feyenoord weer aansluit bij de top 3 en dat ze elk seizoen mee gaan doen om die titel, maakt de competitie alleen maar leuker.
    Ik snap dat je die 5 jaar als “de laatste tijd” ziet, maar ik wil met die 10 en 18 jaar aangeven dat ze over de langere termijn te wisselvallig zijn. De laatste 5 jaar gaat het prima, maar de komende 5 jaar kan bijvoorbeeld weer helemaal niks zijn.
    Ajax en PSV hebben ook wel eens een minder jaar, maar daarnaast doen ze altijd mee in de top. Bij Feyenoord kan het zomaar zo zijn dat ze een paar jaar achter elkaar niet eens in de top 3 eindigen, het gaat bij Feyenoord in te lange periodes slecht en de periodes dat het goed gaat zijn weer tekort.
    Doordat Feyenoord zo vaak wegzakt, heb je vaak alleen nog maar een top 2 over want bij Ajax en PSV gebeurd dit eigenlijk zo goed als nooit. Het gaat tegenwoordig bijna elk seizoen tussen Ajax en PSV, soms Feyenoord en heel soms een andere club als AZ en 8 jaar geleden nog FC Twente.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:46
    Het zou je maar gebeuren dat je op plaats 1.7 eindigt ? Krijg je dan de kampioenschaal met een pizza punt eruit ? Lul niet zo slap man
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:30
    Gemiddelde jo idioot, je bent toch niet achterlijk?
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:31
    nee dat is de persoon de met een calculator zit uit te rekenen op wat voor een plaats die zou staan over 10 jaar gezien en dan uit komt op de prachtige positie 1.7 . WIJ ZIJN AFGELOPEN 10 JAAR 1.7de GEWORDEN
    Vind ik leuk
    Mario1984 +548
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:04
    Worden spelers in Nederland toch ook. Als een talent van PSV of Ajax 3 wedstrijden goed speelt, dan moet hij al bij de selectie van NL.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8888
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:08
    In Nederland hadden we inderdaad nog nooit van Danjuma gehoord, maar als je in een gemiddeld Belgisch voetbalelftal kijkt zitten er zo'n 3 Danjuma's in het team.
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:44
    Dat komt vooral omdat hij die naam hier nog niet gebruikte, iedere voetbalvolger kent Groenveld.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8888
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:45
    Groeneveld ken ik wel, Groenveld heb ik nog nooit van gehoord, althans de speler.
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:49
    Touché Youri, er zat een stuk Muesli in m'n toetsenbord.
    Vind ik leuk
    Farmer +11610
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:56
    Muesli? hahaha wat voor een beest ben jij wel niet?
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:00
    Och is toch heel normaal? Een opgedroogd kwakje is ook weer zoiets om overdag te gaan lopen roepen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:28
    Bij zowel PSV als bij Ajax was hij een bankzitter geweest, voor Feyenoord was het wellicht wel een versterking geweest.
    Vind ik leuk
    Objectief +3071
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:30
    De keuze tussen Boëtius en Groeneveld is geen moeilijke als je dat bedoelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:33
    Het ding is, dat men vooraf ook niet had kunnen zeggen dat Groeneveld zo goed zou spelen. Was gewoon een speler met potentie uit de Jupiler League..
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2912
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:36
    Vond ik niet, je zag dat die man kwaliteiten had. Ik vind het jammer dat Feyenoord of AZ niet heeft toegeslagen.
    Vind ik leuk
    pos +8683
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:40
    AZ wilde hem ook graag hebben begreep ik. Hij heeft echter gewoon gekozen voor Brugge.
    Denk dat hij niet wilde concurreren met Dos Santos.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:58
    Of dat of hij vindt het leuker om CL te spelen bij een topclub dan een kans krijgen bij AZ
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:07
    Laten we nu eerst die Groeneveld maar eens over een heel seizoen beoordelen.
    Vind ik leuk
    Bertjes +931
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:12
    Ik heb hem vorig seizoen een jaar mogen aanschouwen als NEC supporter. Ik denk serieus dat hij best een grote speler gaat worden. Hij wordt door velen vergeleken met Limbombe, maar ik vind Groeneveld cq. Danjuma beter. Veel meer overzicht, fysiek sterker, enorm goed schot, passeerbeweging en een uitstekende topsportmentaliteit. Het enige waar ik Limbombe beter in vind is zijn snelheid.

    Het is eigenlijk een (veel) mindere versie van Ronaldo in mijn ogen, zo'n uitstraling heeft hij ook wel een beetje. Ik ben daar persoonlijk niet zo'n fan van, maar hij heeft wel die mentaliteit die bij vrijwel alle Nederlandse talenten ontbreekt. Mij zou het niets verbazen als hij binnen no time het Nederlands Elftal haalt, al zou hij dan wel rap overtuigd moeten worden voor hij voor Nigeria kiest (het is wel een beetje zo'n geloofskwibus als Depay). Wel verbazingwekkend dat we hem een paar jaar geleden bij PSV hebben kunnen wegkapen..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    woensdag 15 augustus 2018 om 11:27
    Ah, eindelijk een onderbouwd verhaal. Dank! Hoop alleen al voor het Nederlands elftal dat ie echt doorbreekt. En zo ja, dan hebben ze in NL echt een zitten slapen (of niet genoeg lef gehad) ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 11:28]
    Vind ik leuk
    Jorchie +310
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:45
    Met de kennis die je nu hebt, heb je misschien gelijk. Maar als je Larson en Boëtius hebt dan ga je voor aanvang van de competitie niet nóg een linker vleugelaanvaller halen.
    Vind ik leuk
    Arvin +3028
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:31
    Ajax is wel op zoek naar een spits nu. Groeneveld zou een goedkope en goede optie zijn geweest. Club Brugge was er gewoon vroeg bij en heeft goed gehandeld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:32
    Groeneveld is een buitenspeler, denk dat Ajax op zoek moet naar een echte spits.
    Vind ik leuk
    Arvin +3028
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:42
    Ook wel weer waar idd, al speelde hij bij Nec toch ook wel eens in de spits? Toch denk ik dat hij in de Nederlandse top niet misstaan had.
    Vind ik leuk
    Koeien +2358
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:55
    Ik denk juist dat een speler als Huntelaar goed zal renderen als Ajax echte traditionele buitenspelers heeft. Met Tadic heb je die, maar van Kluivert en Younes kreeg je niet zulke voorzetten.

    Ik verwacht dan ook dat die er meer gaat inmikken dan vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2912
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:36
    Dat mag ik wel hopen, slechter dan Boëtius en of Larsson kan toch niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:38
    Idd deze jongen moet gewoon in een ploeg waar hij zijn wedstrijdjes kan spelen.
    Gezien de concurentie op links bij zowel Ajax als Psv zou deze speler zijn wedtrijdjes waarschijnlijk in jong psv/ajax gaan spelen
    Daarnaast verast hij wel positief in belgie wat je van te voren toch ook niet echt met zekerheid zou kunnen zeggen
    Vind ik leuk
    Vaag +3033
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:44
    Het treurige is dat je in dit geval nog gelijkt hebt ook. Bij Feyenoord komen zowel Boëtius als Larsson nog geen lantaarnpaal voorbij..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:28
    Het is dat ze bij Feyenoord al een topper als Boëtius hebben rondlopen, anders hadden ze hem wel gehaald.
    Vind ik leuk
    Stom +187
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:31
    Dank je. Ik betrapte mezelf er op dat ik een klein lachje niet kon onderdrukken nadat ik dit las! :-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:08
    Dan had men het weer bord-op-schoot scouting genoemd van Van Geel. Want de transfers moeten tegenwoordig tropisch en verrassend zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:29
    Danjuma is idd nog niet klaar voor een NLDse topclub. Zeker Ajax en PSV zijn te hoog voor hem gegrepen anders hadden ze hem wel gehaald.
    Vind ik leuk
    Summit +444
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:39
    Zodra Ajax vanavond wint klopt dat misschien, anders moeten we onze meerdere gaan erkennen in de belgische clubs, doen het sowieso al een tijdje beter in Europa dan wij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:55
    Ik denk dat Ajax echt beter is dan de Belgische topclubs.
    Vind ik leuk
    Summit +444
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:18
    We gaan het zien vanavond, Ajax moet winnen
    Vind ik leuk
    robertus +1889
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:08
    PSV wou hem ook terug halen, echter koos hij anders.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31410
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:30
    Marc Degryse.... for what it's worth....
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:30
    Alles wat van nec komt wordt niet serieus genomen in Nederland.
    Dat snap ik wel als je voorgaand seizoen bekijkt
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31410
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:32
    Limburgers hebben het ook moeilijk om in de rest van Nederland serieus genomen te worden. En dat geldt al veel langer dan 1 seizoen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:57
    Klopt maar dat heeft dan weer niets met voetbal te maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:33
    Schöne kwam ook van NEC.
    Vind ik leuk
    Shinji 79 +43
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:38
    Alireza ook... Er hebben bij NEC echt wel een paar leuke spelers rond gelopen hoor. Limbombe, Santos...
    Vind ik leuk
    Mari +7756
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:35
    Na vanavond kunnen we een beter oordeel vellen over de spelers die in België voetballen.
    Vormer is in België een ster.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3042
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:46
    Misschien weten ze daar de talenten beter te gebruiken dan hier, en moeten ze zich bij ons aanpassen aan de speelstijl. De verwachtingen hier zijn ook altijd hoger, waardoor er veel meer druk is op de speler...
    Vind ik leuk
    Kuip +6997
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:37
    Uitstekende speler. Feyenoord had hem moeten halen. PSV heeft Bergwijn en Ajax heeft Tadic, die Marokkaan van Utrecht en Bande.
    Maar ja, Feyenoord slaagt er altijd in de verkeerde spelers te halen. Ook weigeren ze Kuwas van Heracles te kopen. Die gaat, net als Groeneveld, binnenkort ook naar het buitenland. En dan komen ze er ook pas achter dat ie best wel goed is.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3042
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:47
    Elke club kan toch wel de potentie van deze jongen zien, lijkt me. Ook bij Jong Oranje heeft ie het goed gedaan...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:12
    Wel meer spelers doen het goed bij Jong Oranje. Is geen reden om er dan meteen twee miljoen voor neer te leggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:48
    Slaat nergens op dat ze Kuwas zouden moeten halen. Kuwas is minder dan Larsson, Bilal en Boetius toen hun naar Feyenoord gingen en toch redden hun het nu niet. Kuwas kan die druk nog helemaal niet aan. Kan beter eerst naar een subtopper.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:11
    Tsja, beetje kort door de bocht. Nu weten we het allemaal opeens, wie Feyenoord had moeten halen. Maar drie maanden terug had nog niemand die naam gekoppeld aan Feyenoord. Lekker makkelijk. En hadden ze het weer bord-op-schoot scouting genoemd van Annet van Geel.


    En daarnaast: laat Groeneveld het maar over een heel seizoen laten zien.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:40
    Ja hij doet het goed bij Club. Het is natuurlijk wel zo dat je niet iedereen kan contracteren. Ik vind dat allemaal "met de kennis van nu" praat. Goed voor het Nederlands voetbal en met het oog op Oranje, hebben we er weer een potentieel pareltje bij😁 De grote vraag is nu wanneer selecteer je 'm of neem je het risico dat Nigeria ermee aan de haal gaat..🙄😐
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:11
    Amen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:46
    Ik vond hem helemaal niet zo geweldig net als Limbombe. Hetzelfde geld ook bijv voor Vormer en Denswil. Spelers die het niet redden in de ED doen het over het algemeen prima in België, dat is dan best raar dat ze toch boven ons staan in de UEFA-ranglijst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:59
    Bredere subtop, een geluks uitschieters jaar en een minder arrogante instelling/ minder aanvallende speelwijzes
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:00
    Vond anders Standard heel aanvallend spelen. Sterker nog waren dominanter als Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:01
    Maar over het algemeen zijn ze niet zo naief
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:18
    Ik geloof nogsteeds heilig dat aanvallend voetbal (maar dan wel hoe Cruijff het bedoelde) de beste manier is om te winnen. Als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:44
    Daarvoor moet je wel de betere selectie hebben
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25485
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:50
    Eigenlijk moeten we in december de balans opmaken.. en niet na 3 wedstrijden. Hij is wel goed begonnen in Brugge.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:12
    Exact.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11969
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:51
    Vind het ook jammer dat een club als AZ het niet heeft geprobeerd als opvolger van Jahanbakhsh
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25485
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:36
    Huiberts zit liever op het geld dan dat hij het uitgeeft.. Zonde!
    Vind ik leuk
    michelhx +3538
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:58
    Gek hè, hij acteerde in de Jupiler League, dus was het lastig inschatten hoe hij het zou doen in de eredivisie. Wat dat betreft was een stap naar de subtop Eredivisie logischer geweest, maar goed gezien van Brugge. Alhoewel het maar de vraag is hoe hij straks omgaat met de toegenomen druk. Tegenstanders zullen hem nu beter in de gaten houden. Sana begon destijds ook verrassend goed bij Ajax, we weten allemaal hoe dat geëindigd is.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3025
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:05
    Dat is wel leuk om het zo te zeggen maar dan moet je hem ook nodig hebben bij zowel Ajax als PSV is hij niet nodig en Feyenoord had wel gekunt maar misschien niet op lijstje Van Geel aangezien hij niet in de ED speelde
    Vind ik leuk
    Robby G +1266
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:09
    Soms moet het ook meezitten en pakt het goed uit voor zo n speler..
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1944
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:31
    Ach.. misschien kan hij het niveau van België aan, maar de Nederlandse clubs hebben nou eenmaal hogere eisen.. Vormer maakte nou ook niet bepaald een verpletterende indruk bij feyenoord..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:44
    Overmatig gehypte voetballer.
    Maar goed zijn vrienden en hij denken dat hij op weg is naar de wereldtop en dat steekt de belgen waarschijnlijk aan.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11921
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:55
    Is het die Belgen ontgaan dat die gast helemaal niet naar de top in Nederland wilde?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3856
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:09
    Denswil, Vormer en Kums ook niet! Allemaal topspelers in België:)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:12
    Een handvol assists. Kleine handjes zeker?
    Vind ik leuk
    RtdDub +11921
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:58
    Hij mist een paar vingers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:30
    De commercie in Nederland bemoeit zich te veel met het aanstellen van spelers in Nederland.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verbazing in België: 'Ze vonden hem in de Nederlandse top niet goed genoeg'