Dijks: 'Bij Ajax fluiten ze je uit bij een verkeerde pass, hier krijg je steun'

Dijks: 'Bij Ajax fluiten ze je uit bij een verkeerde pass, hier krijg je steun'

Gepubliceerd: woensdag 15 augustus 2018 om 14:51wo 15-08-2018 om 14:51

Mitchell Dijks is dolblij met zijn transfer naar Italië. Bij zijn nieuwe club Bologna heeft de linksback het naar zijn zin én ziet hij een droom in vervulling gaan.

"Bologna is echt leuk", vertelt Dijks, die afgelopen weekend debuteerde met een doelpunt in de Coppa Italia-wedstrijd tegen Padova, aan Il Resto del Carlino. "Ik ben op dit moment op zoek naar een huis en wil me graag samen met mijn vriendin settelen in de stad."

Dijks merkt een groot verschil met zijn vorige club Ajax. "In het Dall'Ara (stadion van Bologna, red.) hangt een ongelooflijke sfeer. Bij Ajax fluiten ze je uit als je een verkeerde pass geeft, hier krijg je juist steun. Ik ben heel goed opgevangen."

Eind september ziet Dijks bovendien een droom in vervulling gaan: Bologna gaat dan op bezoek bij landskampioen Juventus. "Mijn doel voor komend seizoen? Ik droom ervan om in het stadion van Juventus te spelen en hun supporters het zwijgen op te leggen."

Check ook: Scorende Dijks brengt fans in vervoering: "MIE-CHEL! DIEK! MIE-CHEL! DIEK!"

Plaats een reactie

G.Kopf +4917
woensdag 15 augustus 2018 om 14:52
Goalgetter is het.
Vind ik leuk
Adje80 +10285
woensdag 15 augustus 2018 om 15:01
Haha hij zal dan veel steun krijgen. Goeie club voor hem als ze Juichen bij een verkeerde pass
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2967
woensdag 15 augustus 2018 om 15:03
Lachen man.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
woensdag 15 augustus 2018 om 16:58
Jij niet? Is namelijk best een goede grap.
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 15:03
Bij Ajax fluiten ze ook niet na 1 verkeerde pass, met zijn techniek gaf hij er wel 20 in 1 wedstrijd.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
woensdag 15 augustus 2018 om 15:14
Ik ben nog steeds fan. Die jongen heeft power, snelheid, lengte.. werd ondergewaardeerd bij Ajax de 1e keer... Verkocht en weer terug gekocht en wederom ondergewaardeerd.
Vind ik leuk
Aal +23257
woensdag 15 augustus 2018 om 15:15
Ajax speelt om het kampioenschap en daar om behoud voor degradatie. Logisch dus dat ze kritischer zijn.
Vind ik leuk
Utrecht FC +1139
woensdag 15 augustus 2018 om 15:18
Ajacieden willen ook voetballend vermogen zien en dat heeft Dijks gewoon niet. Zou best naar Utrecht mogen komen wat mij betreft maar is voor Ajax te licht.
Vind ik leuk
chicken +14771
woensdag 15 augustus 2018 om 17:52
Als je dan voetballend niet mee kan...gedraag je dan als bogarde in het veld..compenseer het en pak je tegenstander aan.
Vind ik leuk
Adje80 +10285
woensdag 15 augustus 2018 om 15:26
Lekker die lengte als je kopt als een wijf..en met zijn zogenaamde power doet hij vrij weinig. Snelheid heeft ie wel. Al met al is hij niet goed genoeg voor ajax.
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
Olfie +5623
woensdag 15 augustus 2018 om 16:06
Wendbaarheid daarentegen. Jezus.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
woensdag 15 augustus 2018 om 17:37
Lekker respectloos weer.
Vind ik leuk
Adje80 +10285
woensdag 15 augustus 2018 om 17:38
Nee een moeder wippen die getrouwd is getuigd van respect.. Jonge jonge, zie filmpje met vd meyde
Vind ik leuk
Voebtal +7450
woensdag 15 augustus 2018 om 17:42
Ja wordt je plassertje daar hard van? Wat schattig.
Vind ik leuk
chicken +14771
woensdag 15 augustus 2018 om 15:30
Als die nu ook ballen had ...die gast is veels te aardig...met zijn postuur hoort hij iedereen op te vreten.
Vind ik leuk
Ale +5812
woensdag 15 augustus 2018 om 15:31
Komt mentaal alles te kort!
Vind ik leuk
Kuip +9921
woensdag 15 augustus 2018 om 16:19
Volledig eens Voebtal. Dijks is ook in mijn ogen een prima speler. Jammer dat ie weg is. Desalniettemin gun ik hem deze stap van harte. Ik denk dat hij gewoon gaat slagen in Italië.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 11:53
Had het wat voor Feyenoord geweest?
Vind ik leuk
Kuip +9921
donderdag 16 augustus 2018 om 12:27
Ligt te gevoelig.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 12:37
Is dat zo? Hoeveel spelers zij. Er wel niet van Ajax naar Feyenoord vertrokken?
Vind ik leuk
Kuip +9921
donderdag 16 augustus 2018 om 14:07
Wim Janssen, Johan Cruyff, Keje Molenaar, Theo van Duyvebode, Kenneth Vermeer, Jan Everse schieten me zo te binnen, over en weer welteverstaan.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 14:09
Daarom! Dus hoezo zou het gevoelig liggen?
Vind ik leuk
Kuip +9921
donderdag 16 augustus 2018 om 14:27
Tsja, Feyenoord is nu in ieder geval te laat.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 14:28
Haha. Dat is waar
Vind ik leuk
Youri99 +10351
woensdag 15 augustus 2018 om 16:29
Als je constant ondergewaardeerd word dan word je misschien niet ondergewaardeerd?
Vind ik leuk
Voebtal +7450
woensdag 15 augustus 2018 om 17:34
Hij wordt inderdaad nu op waarde geschat.
Vind ik leuk
aimdam +776
woensdag 15 augustus 2018 om 17:12
Ben het niet met je eens. Hij heeft opnieuw zijn kans gehad en gewoon niet gepakt. Je kan nou niet zeggen dat hij niet werd opgesteld.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
woensdag 15 augustus 2018 om 17:35
Hij werd af en toe opgesteld maar kreeg nooit het vertrouwen. Omdat hij zo groot is dat iedereen dat hij er wel zou staan. Die jongen is nog heel jong.
Vind ik leuk
aimdam +776
woensdag 15 augustus 2018 om 18:28
Vriend, hij is niet heel jong meer. Hij is 25 dus in zijn bloei van het leven voor een voetballer. en jij zegt dat hij af en toe werd opgesteld?
Wel de feiten kennen maatje.
Toen hij terug gehaald werd heeft hij dat seizoen 50 wedstrijden bij Ajax 1 gespeeld.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
woensdag 15 augustus 2018 om 18:31
Hihi heb je dat vaker? Dat je het verschil tussen een piemeltje en een doosje niet ziet en 's ochtend wakker wordt met pijn in je holletje? Hihi
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 11:56
Niet lullig bedoeld, maar het zag er toxh niet uit als die gast een rush ging maken? Voorzetten die aan de andere kant van het veld de zijlijn bereikten?
Vind ik leuk
Voebtal +7450
donderdag 16 augustus 2018 om 12:08
Hij gaf vaak genoeg een voorzet. Daarnaast werd hij niet in zijn kracht geplaatst.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:08]
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 12:10
Dat zeg ik toch? Alleen het merendeel kwam niet aan. Dan kan je natuurlijk discussiëren over het feit dat de voorzet niet goed is, of dat de ontvangende speler niet goed gepositioneerd staat.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
donderdag 16 augustus 2018 om 12:16
Het merendeel komt nooit aan... Anders zou je elke wedstrijd wel 20x scoren. Mijn punt is dat er veel kritischer naar hem gekeken werd dan welke andere back dan ook.. misschien omdat hij zo groot is.. iets van hoge bomen vangen veel wind.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:17]
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 12:19
Zou kunnen. Ik denk dat het komt omdat het er gewoon niet uit zag hoe hij over het veld liep. Boukhari was ook niet geliefd. Die schoot ook alles alle kanten op.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
donderdag 16 augustus 2018 om 12:22
Boukhari was in mijn geheugen juist een soort cultheld... Ik weet nog wel dat we met zijn allen zijn naam schreeuwden omdat het zo lekker smoelt... Boekaaariii oooowwooo boekaarii oowooheeoo
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 12:43
Ja dat klopt, maar een aantal keren was dat ook cynisch...
Vind ik leuk
Voebtal +7450
donderdag 16 augustus 2018 om 12:57
Zou kunnen.. Het is al zo lang geleden.
Vind ik leuk
Adje80 +10285
woensdag 15 augustus 2018 om 15:18
Daarom zeg ik het ook
Vind ik leuk
Berbr +2233
woensdag 15 augustus 2018 om 16:01
Na de 100ste verkeerde pass gaan ze daar ook wel om...
Vind ik leuk
Robby G +1434
woensdag 15 augustus 2018 om 14:53
Een gun meenemen dan..voetballend zal t niet lukken..
Vind ik leuk
Utrecht FC +1139
woensdag 15 augustus 2018 om 14:53
Zou leuk zijn als Ronaldo op rechts zou staan. Dan wordt dijksie het zwijgen opgelegd.
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 14:54
Dijks breekt Ronaldo in 2-en
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
woensdag 15 augustus 2018 om 15:00
Moet ie hem wel kunnen raken
Vind ik leuk
MaxFR010 +1488
woensdag 15 augustus 2018 om 23:32
En dan wordt Dijks wakker.
Vind ik leuk
SimonSays +7366
woensdag 15 augustus 2018 om 14:53
Als hij ze keihard laat lachen kunnen ze ook niet praten. Goede tactiek!
Vind ik leuk
Muscles +1729
woensdag 15 augustus 2018 om 14:53
Dream on en geniet. Kijk naar gisteravond en zie de man of the match en je weet dat dat voor jou te hoog gegrepen is......
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 14:53
Een voorbeeld prof waar velen "een voorbeeld" aan kunnen nemen!
Vind ik leuk
Adje80 +10285
woensdag 15 augustus 2018 om 15:51
Zeker weten..nu nog leren voetballen
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 14:57
Goeie vergelijking van Dijks,de competitie is nog niet eens begonnen.
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 15:00
Terug halen weer 😉
Vind ik leuk
|Ajax| +1317
woensdag 15 augustus 2018 om 15:00
En terecht!
Vind ik leuk
VZW291 +712
woensdag 15 augustus 2018 om 15:01
Bologna heeft ook wel een iets ander steefniveau en verwachtingspatroon. Ik weet niet of dat zich echt laat vergelijken. Maar goed, Ajax heeft inderdaad zeer kritisch publiek op de tribunes zitten.
Vind ik leuk
Johnny020 +146
woensdag 15 augustus 2018 om 15:04
Niet na één foute pass hoor !!! Wedden dat ze daar ook gaan fluiten na 50 onbruikbare voorzetten op knie hoogte !!! Lekker daar blijven dan.
Vind ik leuk
Morris +23890
woensdag 15 augustus 2018 om 15:05
Bij Bologna zijn ze al blij met 1 goed pass..
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
woensdag 15 augustus 2018 om 15:06
Zullen we kijken als je bij Juventus een paar van zulke passen geeft.Nou dan fluiten ze nog harder.Bologna is een middenmoter, die hebben minder hoge eisen.Als je daar je best doet is t al goed!
Vind ik leuk
Roy_87_ +1574
woensdag 15 augustus 2018 om 15:06
ACH gut arme jonge
je hebt het ook zo zwaar als prof.

ik voel je pijn
Vind ik leuk
pos +9652
woensdag 15 augustus 2018 om 15:06
Koud en kil is het. Vandaar dat dak ook.
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 15:08
Wat een paashaas
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15305
woensdag 15 augustus 2018 om 15:11
Vind je het gek?
Na 100 verkeerde passes en nog eens 100 mislukte voorzetten die bijna op de 2e ring eindigen mag er toch wel even gefloten worden he Dijksje.
Je mag toch wel verwachten dat een profvoetballer die al jarenlang elke dag aan het trainen is en aan het doen, dat die een fatsoenlijke voorzet kan geven. En dat er een keer een mislukte voorzet tussenzit dat kan, maar bij die ballen van jouw kwamen er uit de 60 pogingen misschien 2 echt voor het doel, 9 van de 60 haalde de eerste paal niet eens, nog eens 9 vlogen ver over de spitsen heen richting de cornervlag, 20 keer ging de bal over de achterlijn, en 18 ballen vlogen zelfs de tribune in, die overige 2 ballen zijn de ballenjongens nog steeds aan t zoeken.
Vind ik leuk
Siemjo +303
woensdag 15 augustus 2018 om 15:12
Geef nog maar een hoop verkeerde pases dan krijg je veel steun.
Vind ik leuk
goekie4 +1640
woensdag 15 augustus 2018 om 15:12
Tja, als je zelf niet door hebt dat je gewoon niet goed genoeg bent en 9 van de 10 ballen bij de tegenstander terecht komt, dan moet je weten dat het terecht is dat je uitgefloten wordt.
Vind ik leuk
Nbl +822
woensdag 15 augustus 2018 om 15:13
Hij bloeit helemaal op scoren, nieuwe vriendin,in het mooie Italië wordt toegejuicht 🤗😆
Vind ik leuk
Basschot +2256
woensdag 15 augustus 2018 om 15:18
Pas op met de bruggen
Vind ik leuk
Sjaakster +306
woensdag 15 augustus 2018 om 15:14
Ajax vergelijken met Bologna..... sterkte dijksje
Vind ik leuk
heur es +874
woensdag 15 augustus 2018 om 15:15
En jij gaf wat verkeerde passes !
Vind ik leuk
Iefmeister +7936
woensdag 15 augustus 2018 om 15:17
Die warmte.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
woensdag 15 augustus 2018 om 15:18
Bij je moeder ga je huilen.
Vind ik leuk
Basschot +2256
woensdag 15 augustus 2018 om 15:19
Ze zijn ook niet veel gewend daar.. Laatste keer meedoen Uefa cup was in 2000.. Dat zegt wel voldoende..
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 15:20
Dijks droomt dat hij Juve het zwijgen zal opleggen. Blijven dromen. Na Juve wordt je badend in het zweet wakke
Vind ik leuk
129 +955
woensdag 15 augustus 2018 om 15:22
Dijks basis betekende dat je 2e ring niet rustig zat met je biertje.
Vind ik leuk
MokumXXX +720
woensdag 15 augustus 2018 om 15:25
In Italië fluiten ze nog harder Mitchell! Wacht maar totdat je passes net zo dramatisch zijn als toen bij Ajax. Hoop dat je je oordopjes nog hebt zal je binnenkort wel nodig hebben.
Vind ik leuk
Bhj +2278
woensdag 15 augustus 2018 om 15:27
Mitchel, wij fluiten niet bij een verkeerde pass hoor. Daar is nog wel aardig wat aan vooraf gegaan.

Ik wens je heel veel succes, maar neem van mij aan dat ze ook bij bologna na 15 foute passes beginnen te morren.
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 15 augustus 2018 om 15:28
De standaard bij Ajax ligt hoog idd, vraag het Standard Luik....

Wat een heerlijk voetbal gister! Dan mag er wel dingen verkeerd voorzetje hier en daar mis, maar niet 90 minuten verkeerde dingen Dijks als de goede intentie er is steunen wij Ajax, als de intentie er niet is steunen wij Ajax door te laten merken dat we het niet eens zijn hoe er gespeeld word in het Ajax shirt.

Ik lees andere supporters alweer, voor de duidelijkheid uitsluiten, ongenoegen uiten gebeurd overal ook bij Feyenoord, ook bij Psv..
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 16:40
Dijks is een goede verdediger maar voetballen kan hij niet. Perfecte speler voor een club die rechterrijtje speelt.
Vind ik leuk
Nopain +44
woensdag 15 augustus 2018 om 15:31
Nou 400 verkeerde passes zullen ze je ook minder snel steunen ;)
Vind ik leuk
Hatejama +16
woensdag 15 augustus 2018 om 15:36
Meest gesteunde speler in de serie A.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
woensdag 15 augustus 2018 om 15:37
Dan zal hij wel op zn plek zijn daar, bij Ajax gaf hij zo veel foute passes dat ze hem dan daar denk ik op handen en voeten van en naar het stadion brengen..

Maar even serieus, leuk voor hem en bij een club als Bologna zullen de verwachtingen niet zo hoog zijn als bij topclubs, dat zal er eerder wat mee te maken hebben.

Daarnaast, bij Ajax kwam hij vaak als een soort houterige stoomtrein opstomen om elke bal die hij voorgaf vervolgens over de andere zijlijn of achterlijn te schieten.

Het enige voordeel is dat hij groot en sterk is maar verder heeft hij weinig te brengen.

Bij Ajax werd hij Zo nu en dan uitgefloten maar was wel na weer de zoveelste mispeer van hem in een wedstrijd...
Vind ik leuk
Pvm9 +912
woensdag 15 augustus 2018 om 15:37
Het waren de ballenjongens die je uitfloten... Die arme kinderen moesten steeds de tweede ring op
Vind ik leuk
Stewie89 +649
woensdag 15 augustus 2018 om 15:38
Ja Mitchell, bij Bologna ziet er ook geen publiek in het stadion, vandaar.
Vind ik leuk
rober2704 +839
woensdag 15 augustus 2018 om 15:42
Als dat zo is dat je bij elke verkeerde pass steun krijgt van de supporters van Bologna dan zou ik vooral doorgaan met verkeerde passes geven.
Vind ik leuk
djepie +89
woensdag 15 augustus 2018 om 15:46
prima gozer, matige voetballer
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 15:53
Bij Ajax wordt er meer verwacht jochie
Vind ik leuk
FcG4Ever +1224
woensdag 15 augustus 2018 om 16:00
Tja dat krijg je als je alleen maar verkeerde passes geeft. Ze zijn bij Ajax nu nog steeds ballen kwijt van zijn geweldige voorzetten.
Vind ik leuk
Blindsy +18692
woensdag 15 augustus 2018 om 16:01
Koude club! Ben vast de eerste die daar mee komt...
Vind ik leuk
RedNas +3479
woensdag 15 augustus 2018 om 16:03
Oh shit, Koeman is mij iets te gevoelig voor spelers met een basisplaats in de serie A..
Vind ik leuk
rinirat +3509
woensdag 15 augustus 2018 om 16:14
Clubje van een heel ander niveau en verwachtingspatroon.
Daar kun je zelfs scoren...
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 16:22
Ja je kon ook geen voorzet geven man man wat was dat slecht zeg. Maar goed leuk voor hem dat hij het naar zijn zin heeft daar.
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 16:23
Zoveel supporters heeft Juventus niet... Geen enkele echte voetballiefhebber in iedergeval.

Wel leuk voor Dijk hopelijk speelt hij de sterren van de hemel daar! Voorbeeldprof!
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 16:24]
Vind ik leuk
fr0do +1553
woensdag 15 augustus 2018 om 16:29
Och mitchell de Koekenbakker heeft een wedstrijdje gespeeld hoor en weet nu al alles van de italiaanse competitie.
Vind ik leuk
stratumseind +195084
woensdag 15 augustus 2018 om 16:31
Tja dat bevestigd maar weer eens hoe kritisch stoeltjes zijn
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
woensdag 15 augustus 2018 om 18:34
Zit voller dan dat mesthonk van jullie
Vind ik leuk
stratumseind +195084
woensdag 15 augustus 2018 om 18:41
zo voorspelbaar weer
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 15 augustus 2018 om 16:34
Hoop dat je succesvol zult zijn. Van harte gegund.
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 16:35]
Vind ik leuk
Rafael +844
woensdag 15 augustus 2018 om 16:35
Mitta wat zeg je nou over de warmste club van Nederland hahaha
Vind ik leuk
xaja32 +239
woensdag 15 augustus 2018 om 16:36
Op circus atouba na is het 1 van de slechtste backs die we ooit gehad hebben
En dat met zijn lengte en postuur
Kan totaal niet koppen plus een voorzet om te janken
En verdedigend was het ook matig
Vind ik leuk
Aaltje93 +360
woensdag 15 augustus 2018 om 16:39
Hoe durf je dit over Ajax te zeggen Mitchell, de wereld is nu vast en zeker te klein.
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 16:42
Ja waardeloos publiek daar
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 16:55
Jankbal
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 17:00
Denk niet dat het ligt aan de verkeerde pass af en toe, maar eerder aan het scala aan verkeerde beslissingen die hij nam. Desalniettemin wens ik hem wel het allerbeste want ik vind het een sympathieke vent. Lekker beuken in Italië past goed bij hem.
Vind ik leuk
broedkip +2206
woensdag 15 augustus 2018 om 17:58
Hoogmoedswaanzin viert hoogtij. Na 1 foutje wordt je ook hier gesteund maar als je een karrevracht aan fouten maakt is het eens over. Veel plezier bij Bologna we gaan je volgen hoe lang je steun krijgt.
Vind ik leuk
gustare +706
woensdag 15 augustus 2018 om 18:01
Tsja Mitchell, bij Ajax werd je in het begin ook gesteund. Als je echter, zoals jij, meerdere jaren steeds dezelfde soort fouten blijft maken, dan houdt het krediet ook een keer op.
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 18:02]
Vind ik leuk
bergjordy +101
woensdag 15 augustus 2018 om 18:11
Eens, Ajax is theater publiek. Rotter kan je het niet krijgen
Vind ik leuk
krul +258
woensdag 15 augustus 2018 om 18:26
Dit kan de gij niet maken knul!! Dankzij ajax besta jij op wereld !!!! Hoe kan je ???

Dankzij ajax bestaat er voetbal in de wereld en hebben we de eredivisie en johan cruif schaal kom op van dijkske dit kan niet kkomop goos aleen goede berichten aub dit kannniey dalijk gaat heel de wereld ajax haten en blijfen ze daar aleen in hun sporthalletje...
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
woensdag 15 augustus 2018 om 18:32
Komt nog wel dat ze je uitfluiten vrees ik
Vind ik leuk
Marco S +6604
woensdag 15 augustus 2018 om 18:42
Ja zeker.. speel je tegen ene christiano R die is vast onder de indruk van jouw teksten
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
woensdag 15 augustus 2018 om 18:54
Tja dat is ajax he beurs is veel belangrijker dan het sportieve Mitchell. Je zag het zaterdag ook weer tegen Heracles , half stadion, fluiten baret laatste fluitsignaal. Bah bah.
Vind ik leuk
Johan_D +3543
woensdag 15 augustus 2018 om 19:18
Die Dijks had het anders moet formuleren.

Bij Bologna krijg je steun als je een bal onnodig verspeeld.

Bij Ajax wordt je uitgefloten als je de bal 5x in een helft onnodig verprutst ...
Vind ik leuk
Martinnat +992
woensdag 15 augustus 2018 om 19:21
Geef een wedstrijdje of 12 iedere bal verkeerd , kijk wat ze met je doen.
Vind ik leuk
Siemjo +303
woensdag 15 augustus 2018 om 19:54
Wat had hij verwacht dat ze zouden applaudisseren na de zoveelste verkeerde voorzet. Na een aantal wedstrijden en verkeerde voorzetten begint men daar ook te morren
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 20:22
Prima voor Ajax dus dat je daar heen bent gegaan om die verkeerde passen te geven.
Vind ik leuk
Robert_b89 +496
woensdag 15 augustus 2018 om 22:15
Altijd veel respect voor hem gehad.. Kwam voetballend misschien wat te kort maar gaf wel altijd 100% Mitchel ik wens je veel succes.
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 00:03
Heelijke vent
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws