FC Utrecht sluit unieke transfer af en haalt eigen weerman: Hartstikke relevant

    FC Utrecht sluit unieke transfer af en haalt eigen weerman: "Hartstikke relevant"

    donderdag 16 augustus 2018 om 12:03

    FC Utrecht heeft een bijzondere transfer gerealiseerd, zo meldt de club donderdagochtend via de officiële kanalen. De Domstedelingen hebben zich versterkt met meteoroloog Martin Jansen, waardoor ze als eerste profclub ter wereld de beschikking hebben over een eigen weerman.

    Wanneer FC Utrecht een competitiewedstrijd speelt, doet Jansen drie uur voor aanvang een weersvoorspelling. Deze zal vervolgens te zien zijn op de Facebook-, Twitter- en Instagram-kanalen van de club. "Het is voor potentiële wedstrijdbezoekers hartstikke relevant om te weten wat voor weer het die middag in Utrecht wordt. Doe ik een vest aan, of toch een shirt? Neem ik m'n poncho mee, of kan ik die thuislaten vandaag?", licht Content Coördinator Dick Teunen de transfer toe.

    Jansen, bekend van het lokale radiostation Bingo FM, kan zijn geluk niet op. "Als supporter van FC Utrecht vind ik het een grote eer dat ik vanaf nu het FC Utrecht-weerbericht mag verzorgen", vertelt hij aan de clubsite. "Dat ik nu ook op de kanalen van FC Utrecht te zien ben, vind ik fantastisch."

    Plaats een reactie

    Filip_FCU +11792
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:05
    Nou nu worden we kampioen... let maar op :).


    Hoef nu tenminste niet meer een uur in de kou te staan om alsnog door de sneeuw naar huis te rijden voor een afgelaste wedstrijd..

    EDIT: Krijg nu trouwens wel ECHT transfernieuws binnen, Letschert zou met een optie tot koop gehuurd worden van Sassuolo..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:10
    Uuuuh we hebben allemaal de beschikking over buienradar die 3 uur vooruit kijkt...paniekaankoop na de 4-0 in Eindhoven;).
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:12
    Ja Utrecht loopt een beetje achter. Hiermee word je eerder wereldwijd uitgelachen. Wat een onzin dit

    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11792
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:19
    Ik snap het ook niet, maar leuk toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:41
    Ik vond jou een reele leuke gast hier op VP. Dat meen ik echt. Maar je kunt het toch niet leuk vinden dat je club zo'n onzinnige verspilling van haar budget doet. VOLKOMEN nutteloos en overenthousiast ondoordacht beleid. Spijt me pik..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:43
    Haha, geen idee of hij er uberhaubt voor betaald krijgt. Hij post gewoon het weer op de social media kanalen. thats'it. Hooguit 5 euro
    Vind ik leuk
    davidben +4609
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:53
    Hier heb je het weer over 'pik'. Dit is niet Ok José.
    🏃‍♀️........🏃
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:37
    Lulletje
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:20
    Je bent nog onnozeler dan ik dacht. Dit is gewoon in dezelfde betekenis als: "gast, kerel, maat, dude etc.". Dat jij blijkbaar de betekenis als zijnde penis gaat aanhalen zegt wederom meer over jouw mentale zwakte/stoornisdan de mijne...
    Vind ik leuk
    Olfie +4279
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:23
    Als ze nog zouden zeggen dat het nuttig was in de voorbereiding van spelers op een wedstrijd zou het nog ergens (enigszins) professioneel over komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:06
    Ik begrijp dat je bedoelt. Maar met de huidige ontwikkelingen in weersprognose (denk aan een buienradar/weeronline) is dit hoe dan ook onnodig. Maar we begrijpen elkaar denk ik 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:07
    Wat zou het weerbericht van vandaag zijn? Altijd makkelijk een weerman in je team
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:31
    Miss is die wel voor in de kleedkamer... Ik zie het al voor me.

    'Ok ik wil dat we compact gaan spelen en de tegenstander onder druk zetten. Probeer de lange bal te spelen op de spits en dan de tweede bal te winnen. En dan gaan we nu over naar het weer, Martin.' ;)
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:45
    We lachen die polen al jaren uit.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:02
    Stoer man. Maak je NEderland heel geliefd mee.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:11
    Wat heeft Nederland hier mee te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:18
    Wat heeft Polen hier mee te maken. Exact, sukkeltje.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:33
    Sukkeltjes zijn alle polen.
    Vind ik leuk
    HJR +7053
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:36
    Totdat ze dit weekend opeens de sterren van de hemel spelen ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:37
    Dan wordt het voorpagina nieuws op alle sportpagina's
    Vind ik leuk
    Mari +7617
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:05
    En, Hoe was het?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:26
    Idd straks komt Utrecht nog met de eerste postduif van de voetbalclubs... ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:16
    Ik snap dat wel,na een nederlaag tegen de Graafschap is er slecht weer opkomst.Dan kan je maar beter een weerman in dienst hebben die dat voorspeld 😉
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +925
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:28
    Het gaat hier over utreg he, niet over Feyenoord
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:47
    Daar heb je een punt,mijn excuus.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:20
    laat die jongen ook blij zijn nu moet hij daar weer jaren op teren.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:31
    Lees het nu ook. Zou heerlijk zijn. Heb je 3 goede centrale verdedigers met Janssen, Bergström en Letschert. Met Letschert achterin heb je weer meer zekerheid.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25338
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:42
    Letschert en Bergström achterin is top! Janssen terug naar het middenveld? 3 centrale verdedigers is wat veel. Leeuwin was te vaak de zwakke schakel vorig jaar. Prima als stand-in
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:43
    Helemaal mee eens. Letschert en Bergström natuurlijk niet 100% fit, dus er zal wel gerouleerd worden.
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +169
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:37
    Ik las het net ook over Letschert zou zelfs al in utrecht zijn voor de keuring.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:43
    Optie tot koop zou 2 miljoen euro zijn als mijn Italiaans een beetje klopt hahaha.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    jari4ever +1158
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:42
    Dit is bananasplit toch.?
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:44
    Dat zou wel mooi zijn timo erbij.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1272
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:45
    Ik dacht oprecht dat dit gericht was op die mooi weervoetballertjes zoals Boetius, zodat ze weten wanneer ze lekker kunnen dartelen over het veld in het zonnetje of staan te janken aan de zijlijn in de kou...
    Vind ik leuk
    Hupfean +3946
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:53
    En ik dacht al die tijd dat ze Veerman wilden.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:04
    Henk Veerman, Joey Veerman, Martin de Weerman, we verliezen nog een keer man, elke week wat anders :p
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3550
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:10
    Geen Henk Veerman maar een Weerman!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:06
    Alsof je daar wat aan hebt een eigen weerman, wat een onzin.
    Vind ik leuk
    torinofc +176
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:06
    Wat een stunt weer, zo maar Martin Jansen kunnen halen!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:06
    Je moet wat als je niet een leule speler Galgenwaard in kan krijgen.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11792
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:20
    Krijg je niet genoeg aandacht van je ouders?
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:47
    Hou jij je bezig met Turkije, dat de mensen rechten schendt en economisch naar de klote is.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:07
    Dan wordt het hoog tijd dat wij Piet Paulusma vastleggen.
    Vind ik leuk
    vos199 +1142
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:07
    dan weet je zeker dat je altijd de verkeerde kleren aan hebt...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:08
    Krijg toch het heen en weerman.
    Vind ik leuk
    JustH +14929
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:21
    Hij is fijn :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:43
    Henkie Weerman ;-)
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11792
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:28
    Volgensmij heeft onze TD gewoon een typfoutje gemaakt en in plaats van Veerman een Weerman aangetrokken...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:28
    ik zou dan toch die blonde chick van rtl pakken eerlijk gezegd , met die grote tieten
    maar als jij liever Piet Paulusma ziet dan respecteer ik jouw keuze daarin ;-)
    Vind ik leuk
    psv.040 +345
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:07
    als ze verliezen zegt die weerman dat t onweert.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:07
    Haha ja wtf is dit nou weer... ook die argumentatie erbij.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11892
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:07
    Zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan je veld laten verkankeren door de knvb
    Vind ik leuk
    Niels92 +22694
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:09
    Buienradar gebruiken kost niks, hoef je ook geen weermannetje in dienst te nemen :)
    Vind ik leuk
    RtdDub +11892
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:12
    Buienradar kan de knvb niet bellen en met argumenten op andere gedachten brengen.
    Deze man waarschijnlijk ook niet maar geef hem net wat meer kans.
    Vind ik leuk
    Mari +7617
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:09
    Nog los van de kosten van een weerstation en alle apparatuur erom heen.
    Als deze jongen het goed speelt, gebruikt hij gewoon buienradar en strijkt hij zijn geld op.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:11
    Dat heeft anders aardig wat puntjes opgeleverd.....om het vervolgens een dag later te vervangen...
    Vind ik leuk
    RtdDub +11892
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:15
    3 potjes, 5 punten.
    Geen uitslagen die op een goed veld volledig onmogelijk waren.
    Dat vervangen kan gewoon niet eerder, je kan niet vandaag een veld neerleggen en er morgen op spelen, in de winter al helemaal niet. Valt Utrecht niet te verwijten.
    Punt is dat je 3x naar iets heb moeten zitten kijken wat niet eens leek op voetbal en dat tegen in elk geval 2 tegenstanders waar de gemiddelde Utrecht supporter toch het meest naar uitkijkt... neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5808
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:08
    Het lek is gedicht!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:08
    Ik vind het hartstikke leuk, een ludieke actie die ook ongetwijfeld publiciteit op gaat leveren.

    Dat supporters zelf op buienradar kunnen kijken dat doet hier niks aan af :p
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:09
    Nu is het wachten op Piet Paulusma
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:09
    Dit meen je toch niet een weerman, is die buienradar.nl niet goed meer
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:26
    Heb je het niet gehoord? Buienradar is failliet gegaan vanwege de aanhoudende droogte:)
    Vind ik leuk
    Streaker +3203
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:49
    En de droogste is ontstaan omdat Groot-Brittannië door de Brexit geen wolken meer onze kant op stuurt.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:22
    Het is hier in Engeland(waar ik overigens woon) ook heel erg droog geweest. Ik denk eerder dat Trump hierachter zit
    Vind ik leuk
    Streaker +3203
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:30
    Die man maakt meer kapot dan ons lief is. Ondanks dat heeft hij mijn sympathie.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:09
    Ja helemaal goed! Weeronline en buienradar zijn namelijk stuk!
    Vind ik leuk
    coekeluky +12
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:09
    Het moet niet gekker worden haha
    Vind ik leuk
    Mr bien +679
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:10
    Zal er plaatselijk veel huilbuien boven Utrecht plaats vinden
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:48
    In je broek ja.
    Vind ik leuk
    Mr bien +679
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:01
    Nee zijn sneeuw buien
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:10
    Het is toch nog geen 1 april?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:11
    Een echte dus... ik dacht aan een woordspeling.

    They fooled me !
    Vind ik leuk
    Foebele +53990
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:11
    HAHAHAHAHAHA is het al 1 april? Innovatie is prima, maar dit is gewoon een joke!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:12
    Misschien is het wel een gehandicapte, dan krijgen ze er nog subsidie voor ook. In dat geval: chapeau!
    Vind ik leuk
    Robby G +1269
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:13
    Regenbanden, of softs...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25338
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:14
    Ludiek.. Meer ook niet.
    Vind ik leuk
    La Luz +525
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:14
    Daar heb je hem ook weer man....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:15
    Waarschijnlijk een weerman met happy ending
    Vind ik leuk
    Tictac +94
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:19
    Wat een stom gelul. Hebben ze in Utrecht geen smartphones?
    Vind ik leuk
    Kevindo +686
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:20
    Gelukkig is het wel een beetje mooi Weerman.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:20
    Met Helga vd Leur of Nicolien Kroon in een strak jurkje krijg je eerder de tribunes vol...
    Vind ik leuk
    Storm015 +132
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:21
    Geld genoeg, oom Frans betaalt wel weer! Flauwe kul, bij Mamoet hebben ze ook geen weersdeskundige. Hier zijn apps voor !!!!
    Frans grijp in ......het wordt steeds gekker!!!!
    Vind ik leuk
    030_Joep +191
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:36
    Utrecht schrijft sinds jaren geen rode cijfers... Lijkt mij dus dat het niet beter kan...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:46
    hij is een Utrecht supporter zegt ie zelf , en er staat ook nergens in het artikel dat het geld kost
    misschien doet ie het voor een gratis seizoenskaart voor hem en zijn gezin
    dus maak het allemaal niet groter als dat het is
    Vind ik leuk
    Storm015 +132
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:56
    Het gaat steeds minder over voetbal, noviteiten gedoemd om te mislukken. Volgend jaar gewoon weer “weer on line”
    Vind ik leuk
    Retweet +312
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:25
    Zal eens een keer een vrouw zijn.. nee tuurlijk weer een man.
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +208
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:25
    We have our own againman
    Vind ik leuk
    stratumseind +154501
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:26
    Het doelsaldo zal nooit meer hetzelfde zijn........

    Het moet niet gekker worden....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:31
    Het regent straks goals, aldus de weerman.
    Vind ik leuk
    RubenVB +805
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:28
    Wat een onzin weer man.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:32
    hahaha en het is nog geen eens 1 april.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +432
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:36
    Dus toch geen Veerman :')
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:40
    Laatste transfer nieuws...Heracles is in gesprek met Piet Paulusma
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1304
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:40
    De directie verveelde zich zeker.
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:41
    Ach kost niet veel en een leuke toevoeging verder geen aandacht aan schenken .


    Wat wel heel goed nieuws is als het waar is. Timo Letchert word gehuurd met een optie tot koop volgens de media uit Italie is hij al in Utrecht voor een keuring.

    Dat zou een geweldige aankoop zijn
    Vind ik leuk
    hill +179
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:45
    Worden ‘we’ heel blij van idd.. duurt wel tot de winterstop om alles in te passen vreesch ik
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:42
    Ik voorspel veel onweer in de kleedkamer van Utrecht 😂. Wel een goede aankopen, zeker als de geruchten over Letschert waar blijken te zijn. Kan een leuk team worden als de nieuwe spelers ingespeeld raken.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:43
    Konden ze beter Piet halen..
    Vind ik leuk
    Cookee +9953
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:54
    Je bedoelt Piet die zegt;"Het wordt mooi weer... o, nee toch niet"?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:57
    Is toch gekkigheid gap
    Vind ik leuk
    Cookee +9953
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:19
    Haha, weet ik. Maar jij zit overdekt... buiten Vitesse zit heel Nederland in de natte Moesson in hagelstormen of in de brandende zon.
    Service aan het publiek...
    is sympathiek.
    Geen Veerman,
    dan toch een Weerman.
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +252
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:45
    Wat is dit nu toch voor onzin, als ik het weer wil weten kijk ik wel op buienradar, daar hoef ik niet de meteoroloog van het lokale weerstation voor te hebben.
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:49
    En letschert weer terug in utrecht!
    Zou mooi zijn als hij op de plek van Jansen komt te spelen.
    Vind ik leuk
    Cookee +9953
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:53
    Als Heerenveen een hart gehad had, dan had Veerman nu bij Utreg gespeeld.
    Dat had hij zijn stervende maat beloofd.
    Maar als Veerman niet lukt, dan neem je Weerman. Wots in a Name.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:58
    Stervende maat? Die gast had zelfmoord gepleegd.
    Vind ik leuk
    Cookee +9953
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:22
    Nee, das dan een andere.
    Deze lag op sterven en was fan van Utrecht,
    Veerman beloofde hem voor Utrecht te kiezen.
    Maar H'veen doet niet aan menselijkheid.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6554
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:55
    Oh kom op nou

    Is dit nou echt nieuws?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    Nummertien +4561
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:56
    Uhh gewoon buienradar raadplegen? Haha beetje onzinnig dit hoor haha kan hij ook voorspellen of er kaarten en goals gaan regenen? dat heeft het nog een meerwaarde....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    Foebele +53990
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:58
    Nou Heerenveen, tijd om Piet een contract aan te bieden!
    Vind ik leuk
    FCKip +590
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:00
    Geld teveel blijkbaar.
    Vind ik leuk
    remakil +5502
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:00
    Goud! De azijnzeikerts hier hebben geen gevoel voor humor in hun donder. In de huidige tijd is informatievoorziening gemeengoed en in dat kader is het gewoon leuk... daarbij, zo geweldig is buienradar niet. Die zit er vaak zat naast...
    Vind ik leuk
    De Haan +211
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:03
    Deze titel.... Nee veel te makkelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:04
    Komkommertijd nog niet ten einde?
    Vind ik leuk
    BS +1077
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:09
    Nou zondag dan maar even luisteren of het dorstig weer wordt, bij 25 gr. Minimaal 20 bier, zodra de temperatuur zakt gaan we over op wat sterkers, toch wel handig zo weerman 😂😂
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:09
    Ik hoop dat het snel officieel word.
    Dat van Letschert dan, dat van die weerman geloof Ik wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:09
    Weerman ipv Veerman?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15011
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:10
    Wie ? Veerman ?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6540
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:19
    Powermove van de Domstedelingen.
    Vind ik leuk
    RedNas +3523
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:21
    Competitievervalsing!
    Psv mocht als enige ploeg tegen Utrecht zonder weerman.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +353
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:21
    Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18092
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:23
    Ja, lekker de mensen nog debieler maken dan ze al zijn. Laat ze zelfs een keer het raam uitkijken om te zien wat voor weer het is. En dan zelf laten nadenken wat ze aandoen. Gaat het fout, dan gaat het fout en is dat een wijze les.
    Vind ik leuk
    DvdB_fr +0
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:23
    Wat een onzin je hebt daar toch gwn weer apps voor
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:34
    Is het alweer bijna 1april?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29494
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:43
    Wtf.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:00
    "WEER" groot voetbalnieuws uit Utrecht!
    Vind ik leuk
    Mari +7617
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:05
    Hoe gestoord ben je.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +552
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:06
    Transfer... Die lieve supporter mag dat communiceren en krijgt waarschijnlijk een kleine bijdrage. We moeten dit niet overdrijven..
    Vind ik leuk
    Mari +7617
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:11
    Misschien had er niet moeten staan weerman, maar weer een man.
    of Utrecht contracteert een weerwolf.
    Seumeren is toch wat gemakkelijker met zijn centen dan ik dacht.
    Of zo een mannetje kost niets en de apparatuur kost ook niets
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:22
    Huh...Is het al 1 april?😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:40
    Ach ja, als FC Utrecht en die man daar gelukkig van worden, dan is het prima toch?;)
    Vind ik leuk
    HBZ +0
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:54
    Is buienradar of weerplaza niet voldoende?
    Waar eindigt deze onzin?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11026
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:07
    Is dit echt zo of nemen ze ons in de maling ? :)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:13
    Als utrecht verliest geven de supporters de weerman de schuld
    Vind ik leuk
    Caddy +12
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:53
    Belachelijk
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:22
    Wat is er mis met buienradar en het KNMI?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Utrecht sluit unieke transfer af en haalt eigen weerman: "Hartstikke relevant"