MVV-directeur wanhoop nabij door 'duivenstront': 'Alle ludieke ideeën zijn welkom'

    MVV-directeur wanhoop nabij door 'duivenstront': 'Alle ludieke ideeën zijn welkom'

    donderdag 16 augustus 2018 om 18:36

    MVV wordt geteisterd door een zwerm brutale duiven. Doordat de vogels regelmatig hun behoefte doen op de tribunes van De Geusselt, heeft de Keuken Kampioen Divisie-club de grootste moeite om het stadion schoon te houden.

    De Maastrichtenaren zetten externe schoonmaakploegen in om het probleem te lijf te gaan, schrijft algemeen directeur Paul Penders in zijn blog op de clubsite. 'Allemaal doen ze bijna dagelijks hun stinkende best om stoeltje voor stoeltje, wc voor wc en gracht voor gracht alles netjes schoon te maken', aldus Penders. De moeite is vaak tevergeefs, concludeert de directeur tot zijn spijt. 'Want zodra ze even niet omkijken, ligt twee rijen terug alweer de duivenstront en de stof op de stoelen.'

    Penders is de wanhoop nabij. 'Het is bijna ondoenlijk om tijdens thuiswedstrijden alle tribunes brandschoon en perfect op te leveren, waar eenieder die onze wedstrijden bezoekt natuurlijk wél recht op heeft'. De directeur doet een rechtstreeks beroep op de 'creatieve geesten' die MVV een warm hart toedragen. 'Hoe krijgen we dit geregeld? Alle creatieve, ludieke en werkbare ideeën zijn welkom! Want we streven naar perfectie. Op én naast het veld.'

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 18:38
    Zelfs de duiven laten MVV al een poepie ruiken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:40
    Geinig
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:44
    Ze moeten gewoon SCHIJT aan die duiven hebben en ze afschieten.
    Vind ik leuk
    Arvin +3103
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:11
    Niks afschieten. Gewoon een valk nemen en die rondjes laten vliegen. Of een drone, kan tegenwoordig ook. Afschieten is wel heel extreem en zo'n valk kan je nog clubicoon laten worden, dus staat nog leuk ook.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3528
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:18
    Kunnen ze die vogel van de Eagles niet lenen?
    Vind ik leuk
    Arvin +3103
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:26
    Die is toch overleden/met pensioen gegaan een paar jaar terug?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:02
    Klei duiven?
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:21
    O, is het nat. Dat kan verschillen. Als het droog is dan lijken het wel platte rondjes. Vooral als de plek eruit ziet als een rots, zoals het hoogste balkon van een flat dan vinden ze het prachtige plek. Verder heb je natuurlijk mooie sierlijke duiven en de patatduiven waarvan je je afvraagt hoe ze nog kunnen vliegen.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2873
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:40
    Afschieten....? 💡
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11538
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:08
    Ja afschieten of verplaatsen naar het KURHAUS (-:
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2873
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:12
    Wat dacht je van: afschieten en daarna verplaatsen naar het Kurhaus :-).
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5203
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:41
    Er staat nog een mooie betonnen duiventil in de hoofdstad.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3528
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:19
    Daar wil zelfs een Duif nog niet dood gevonden worden
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:47
    Zoals wij op jullie incest familiegraf schijten , is een vast uitje geworden
    Vind ik leuk
    Youri99 +8927
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:33
    De gedachte dat dit door een volwassen vent is geschreven verbaasd me dat je niet meer likes hebt gekregen, niets is mooier dan een pure emotionele reactie van iemand die het vermogen ontbreekt om zijn gevoel onder woorden te brengen, dank je voor dit entertainment.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:59
    Jij komt zeker uit Landgraf? Die van jou doen we het eerste keurig mannetje ! Wat zal je schoenmoeder met baard trots op jou zijn en we bevredigen de moeders van degene hierboven ook hiermee toen ze nog leefde.. Dus het is ook nog eens waargebeurd. Nog een feitje ,meeste lijken zonder hart leven in omgeving P*rkstad
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    Youri99 +8927
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:29
    Wat een prachtig betoog
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2044
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:16
    Het is wel een obsessie he? Zelfs bij een topic over MVV, wil je toch even je zegje over Ajax doen. Voel je je nu beter?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:41
    Niet zeiken maar poetsen. En wees blij dat het geen albatrossen plaag is. Die kakken pas echt veel.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15486
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:41
    Gewoon kleiduivenschutters in het stadion laten oefenen...
    Vind ik leuk
    psv02 +40
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:41
    Wat een interresant onderwerp
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:42
    Vast roda duiven. Hebben een schijthekel aan mvv
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:52
    Het is dan ook een schijtclub daar in Maastricht, kan het die beestjes niet kwalijk nemen. Als ik een duif zou zijn zou ik ook schijten op dat stadion.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:58
    Ik schijt op het graf van je moeder
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:11
    Knap, want mijn moeder leeft nog gewoon. Denk dat je de verkeerde voor je hebt dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:23
    Ja met je moeder op haar moeders graf
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
    Aha oke. Ook dat is geen optie, aangezien zij gecremeerd is. Helaas voor jou gaat je plan dus niet door.
    Vind ik leuk
    Metsie +212
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:42
    een vogelverschrikker . Hoor dat Ard van peppen een nieuwe baan zoekt.
    Vind ik leuk
    Brunt +191
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:42
    Zo'n roofvogel als mascotte nemen.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:44
    De Adelaar van Vitesse langs laten komen?
    Vind ik leuk
    Nbl +544
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:47
    Gratis poncho's uitdelen . Van een beetje stront ga je ook niet dood niet zo aanstellen .
    Vind ik leuk
    Pur Sang +356
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:04
    Dat is het 'm... je kunt juist doodgaan van duivenpoep...
    Vind ik leuk
    Nbl +544
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:12
    Heb nog nooit iemand zien neervallen van duivenkak dus zal wel meevallen toch ?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3528
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:20
    Gaat wel moeilijk uit je broek
    Vind ik leuk
    Nbl +544
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:24
    Ervaring mee zo te horen 🤔😂
    Vind ik leuk
    Polly11 +3528
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:25
    Hahaha, helaas wel ja
    Vind ik leuk
    Pur Sang +356
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:27
    Wie heeft het over neervallen? Als je omringt wordt door duivenpoep en je ademt er teveel lucht van in, dan kun je doodziek worden. Wetenschappelijk bewezen door o.a. Wageningse Universiteit.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +787
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:39
    Je moet het ook niet doorslikken gekkie.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:47
    https://m.youtube.com/watch?v=BEQvq99PZwo Wellicht de verlichting eerder uit zetten;)
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:48
    Stront aan de knikker
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:49
    Een Ajacied op het veld neerzetten, ben je er zo vanaf.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6547
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:53
    Wordt je stront ziek van dit

    Letterlijk de vliegende schijt 🤣
    Vind ik leuk
    SimonSays +5847
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:02
    Vliegende ratten afschieten of de club opdoeken. Tot zover mijn ludieke bijdrage.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1249
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:07
    Bij wijze van ludieke actie effetjes een reconstructie van het einde van het supportershome van ajax maken in dat stadion, dan zijn die vogels gauw weg hoor kan ik je vertellen...
    Vind ik leuk
    4everfcu +2368
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:13
    een luchtbux kopen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2368
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:13
    Gewoon het dak van De Geusselt dicht doen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2368
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:16
    ik ben een jaar of twintig geleden in dat stadion geweest en wat denk je geen duif te zien wel was de stoflaag dikker dan de stalen constructie waar het op lag ik heb in 40 jaar tijd nergens zo een vies stadion gezien als in maastricht.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:17
    Met die externe schoonmaakploegen moet dat wel goedkomen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:16
    Ze doen allemaal hun 'stinkende' best om dd stoeltjes schoon van de duivenstront te houden...best ironisch😁😁
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:20
    Wilbert ik heb de oplossing,
    die elke voetbalfan Mvv-ke had kunnen geven, zie onder.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +238
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:40
    Helaas voor MVV doen de duiven ook hun stinkende best.🤣
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:19
    Bel onze vrienden van Vitesse even met die Adelaar.
    Of bel de Adelaarshorst of de Eagles.
    De helaas te betreuren Cor Adelaar had er ook wel raad mee geweten.

    Vraag Cookee om raad
    voor een antwoord
    wat ergens op slaat
    ipv duivenmoord
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:21
    Mooie reactie cookee:))))
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:41
    Vikingpower is nog leuker hieronder...
    kan Eddy Treijtel niet een paar het stadion uitschieten...
    Ornitologen zullen zeggen dat was een meeuw.
    Hoe werkt dat?
    Staat Roda Fortuna en VVV duiven te voeren op het Vrijthof?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:30
    Kan Eddy Treijtel dr niet paar stadion uitschieten?
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1508
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:54
    Dit zal wel komen door het scheitbakkenvoetbal. Misschien weet Verbeek wel raad....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:55
    Jack de gier als trainer aan moeten stellen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:08
    Ik heb een idee. Verhuis het stadion naar een andere stad. Verander je naam en clubkleuren. Dan schijten ze misschien wat minder! 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Shinji 79 +43
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:10
    Ben ik dan de enige die het wel echt heel knap vind dat die duiven ook op de wc schijten? Dan zijn er dus iig al een aantal die goed getraind zijn.. 😃
    Vind ik leuk
    Objectief +3067
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:52
    Wc’s (waar je staand plast) die buiten staan?
    Vind ik leuk
    jaccofct +924
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:01
    Haha "duivenstront" "doen hun stinkende best"
    Vind ik leuk
    FCKip +592
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:16
    Wat een schijtstadion...
    Vind ik leuk
    Dj Storm +91
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:53
    Idee voor een nieuw logo ?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:31
    Is de naam van het stadion al aangepast? 'De duiventil ' 🤣
    Vind ik leuk
    Speytuut +67
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:39
    Duiven zat schiet ze uit de lucht👍
    Vind ik leuk
    Hans Worst +768
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:47
    Duiven zijn vliegende ratten. Vergassen is een oplossing. Gebeurt ook in veel binnensteden waar gevels aangetast worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    Haha! Aanval van vogels! Maak een banner met een angstaanjagend logo https://www.logaster.com/nl/ Misschien zal het ze wegjagen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    MVV-directeur wanhoop nabij door 'duivenstront': 'Alle ludieke ideeën zijn welkom'