LIVE-discussie: Vier wijzigingen bij Feyenoord, Vermeer neemt plek van Bijlow over

    LIVE-discussie: Vier wijzigingen bij Feyenoord, Vermeer neemt plek van Bijlow over

    donderdag 16 augustus 2018 om 19:32

    Feyenoord mag donderdagavond in de eigen Kuip proberen om de grootste Europese comeback in de clubgeschiedenis te realiseren. De Rotterdammers trappen om 20.30 uur af tegen het Slowaakse AS Trencin en mogen proberen om een 4-0 achterstand weg te poetsen.

    Kenneth Vermeer is de meest opvallende naam in de opstelling van de Rotterdammers. De 32-jarige doelman neemt de plek onder de lat over van Justin Bijlow. Bart Nieuwkoop, Tyrell Malacia en Sam Larsson zijn eveneens nieuw in de opstelling. Zij vervangen de geblesseerde Jerry St. Juste, de gepasseerde Calvin Verdonk en de disciplinair gestrafte Jean-Paul Boëtius.

    Bij de tegenstander uit Slowakije staan de bij Feyenoord opgeleide Joey Sleegers en voormalig ADO Den Haag-middenvelder Aschraf El Mahdioui in de basis. Desley Ubbink is de derde geboren Nederlander in de wedstrijdselectie, maar begint op de bank. Philippe van Arnhem, bankzitter tijdens de heenwedstrijd, is buiten de wedstrijdselectie gevallen.

    De opstellingen:
    Feyenoord: Vermeer; Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson.

    AS Trencin: Semrinec; Yem, Sulek, Lawrence, Skovajsa; Catakovic, El Mahdioui, Zubairu, Sleegers; Mance, Azango.

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 19:34
    Vandaag de 0 houden en Bijlow is z’n plekkie alweer kwijt.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:37
    Nee hoor. De afspraak was Bijlow Eredivisie Vermeer EL, toch?

    Wel zielig dan mag je lekker 2 potten spelen in het jaar
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:39
    Gio geeft hiermee aan dat hij dit erg onbelangrijk vind omdat het al klaar is. Erg jammer.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:41
    Je verkoopt weer complete onzin, maar goed ik ken je bijna niet meer anders.
    Vind ik leuk
    Carl +3965
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:44
    Zo VP, gaan we ook 26 artikelen over deze wedstrijd plaatsen? Denk het niet he ;).
    Vind ik leuk
    Voebtal +5563
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:48
    Kom op Feyenoord het kan nog!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:47
    Jij moet mij niet volgen en anders met bewijzen komen schatje van mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:52
    Ik moet helemaal niks lekker schatje.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:59
    Hé een nichtensetje gezellig hoor *Bleep* .
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:03
    Hij wilt worstje verstoppertje spelen 😂😂
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:25
    En jij bent graag de eigenaar van dat worstje zo te zien.

    *Bleep*
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:27
    Ik rijg hem er zo aan 😂😂.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:57
    Haha jou interpretatie van situatie en teksten is beneden niveau, of lees je altijd wat je graag wil lezen?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:39
    En dan heeft Bijlow het eerste duel bij Trencin gekeept.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:43
    Lekker dan hahha
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:45
    Misschien dat hij in de beker ook mag keepen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:53
    Dat is pot nr 2 ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:41
    Bijlow speelde vorige week?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4691
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:44
    Ja en maakte geen sterke indruk
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:45
    Ja juist daarom geeft hij dus heel snel aan dat Bijlow afgeschreven is.
    Erg jammer van Gio.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:22
    Hahaha heb jij niets beters te doen in je leven jochie?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:52
    Jawel. Ik Kijk nu Feyenoord om ervan te leren hoe het niet moet 😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:55
    Leuk voor je dat je op mocht blijven van je ouders!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:58
    Kereltje toch. Kom je nog met wat beters of wat 😘.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:24
    Doei!
    Vind ik leuk
    Bert +336
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:46
    Nou ik hoop in iedergeval dat Vermeer keept,bij die tweede zag bijlow er echt niet goed uit,denk dat het voor bijlow allemaal een beetle te snel gaat
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:41
    Anders gaat Vermeer een andere club zoeken. Dus ik gok dat Vermeer 1e keeper word.
    Bijlow zal een reserverol sneller accepteren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:42]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:46
    Hij maakt Bijlow zo wel kapot. Eerst vertrouwen hebben en dan op de bank zetten.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:33
    het is geen kleuterschool
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:48
    Ja dat vindt ik logisch Vermeer in vorm is gewoon een goede keeper . Ik vond die bijlow erg matig vorige week .maar dat is mijn mening succes Wim gun het jullie wel 👍
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:50
    Matig? Hij heeft er nog 6 a 7 gepakt. Anders was het 6-0 geworden.
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:56
    Ja dat is ook zo .maar ik denk dat de ervaring van Vermeer wel eens zou kunnen helpen vanavond . Misschien ook niet maar ik vindt Vermeer gewoon een goede doelman vindt jammer dat hij weg ging .
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:57
    Iedereen vind hem goed. Maar hij speelt verdomd weinig.
    Ik ben geen grote fan. Een 6-.
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:02
    Ja is ook zo heeft weinig gekeept de laatste tijd . Maar Gio moet iets .
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:59
    Nee 10 of 11-0, tellen lukt nog wel toch? 😉
    Vind ik leuk
    035 +5060
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:15
    Wim gaat er vanuit dat 60% gemist wordt. 😂😂
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:42
    Keepen is meer dan ballen pakken.. je moet ook leiding geven over de achterste linie door te coachen. Daarnaast rust uitstralen...

    Geen idee of Bijlow daar in beter is als Vermeer, maar ervaring helpt daarbij wel!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:53
    Ik heb vooral het idee dat hij de ervaring van Vermeer wil gebruiken. En nu heeft hij die ervaring echt nodig.

    Die keuze snap ik nog wel.
    Niet dat ik Bijlow geen goede keeper vind, in tegendeel.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:54
    Anders moet je weer op zoek naar een goede reservekeeper. Maar 1 voordeel ... Vermeer is zo weer geblesseerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:55
    Ook weer waar helaas. :(
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:58
    Daar zal hij toch niet het bijlowtje bij neerleggen?
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +14823
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:35
    Hopen op een wonder :) Heb toch wel vertrouwen in Vermeer.
    Vind ik leuk
    Doban +102
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:49
    Een legendarische trainer zei ooit: It ain’t over till it’s over.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:52
    Nu al legendarisch ... om te gieren. Hij zal nog jaren op Youtube rondcirkelen. Zo legendarisch is hij wel geworden, nu al.
    Het ongedierte staat klaar om aan te vallen. Dat vinden de mensen leuk.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10720
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:35
    Pak je kans Vermeer, uitgelezen mogelijkheid dit.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:35
    Hopelijk knallen ze er 6 in en gaan ze met een goed gevoel naar Cyprus.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1213
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:35
    ben nieuwsgierig of het met deze paar veranderingen wel gaat draaien...
    Vind ik leuk
    Der Monarch +1987
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:35
    Gio, Gio, Gio toch. Waar ben je mee bezig?
    Vind ik leuk
    Sparks +274
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:37
    Hij is het echt helemaal kwijt nu.
    Vind ik leuk
    Moonrock +956
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:36
    Haha wat is dit nu weer dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:36
    Hoopte eerst nog op een wonder, maar zie het eigenlijk echt niet gebeuren. Met deze verdediging krijg je er min 1 tegen en dan moet je er 6 maken.... Ik hoop het wel, maar als ik dit elftal zie heb ik er weinig vertrouwen in, maar hoop dat ze verassen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:37
    Gio is helemaal de weg kwijt. Bijlow is zijn 1ste keeper en nu dat hij Vermeer opstelt( waar ik erg blij mee ben) geeft hij aan dat dit een gelopen koers is.
    Erg jammer en alsnog blijf ik hopen voor Feyenoord op een goed uitslag.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:39
    Vermeer wil niet op de bank zitten hoor. En nu heeft Gio wel een goede reservekeeeper.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:43
    Hopen dat het goed komt kerel. Gun het Feyenoorders van harte.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:37
    De gebruikelijke laffe opstelling, ik had niet anders verwacht.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:44
    Ik snap hem ook niet.

    Weet je gooi Larsson eruit, Berghuis naar links voorzetten geven in plaats vsn een matige Robben imitatie en zet Sinisterra op rechts.

    Je moet iets gaan proberen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:51
    Ja hij gaat pas in de 70ste minuut een extra aanvaller inzetten. Hij is waarschijnlijk blij met een 1 of 2 nul overwinning, dat is wat minder gezichtsverlies.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:55
    Nu moet je risico nemen, alles of niets. Doelpunten maken is wat je moet doen. Dat lukte deze voorhoede nog niet.

    Sinisterra 2x gescoord in de belofte. En ik verwacht dat een nieuwe speler ook de nodige extra gretigheid gaat meebrengen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:28
    Oh serieus heeft die gozer 2 keer gescoord in de belofte, dat is mooi.
    Je hebt zeker iets anders nodig, het was 2x niks. Moeten zeker risico nemen, of je nu 3-0 verliest of met 1-0 wint, maakt ook niet uit.
    Uiteraard moet je de nul wel zien te houden.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:42
    Als ik zie hoe de 1-1 valt gelijk na de 1-0.

    Ik heb geen woorden meer hiervoor.... Wat een mentaliteit zeg...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Is het niet normaal, ik snap er niks van.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:54
    En dan een inworp van Nieuwkoop die de bal gewoon uit zijn handen laat vallen.

    Dit zooitje is het Feyenoord shirt niet waard.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:12
    Is echt belachelijk. Weet niet wat ik hiervan moet vinden.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:19
    Schoten op doel 14 om 2 dan staat het 1-1.

    Zelfs Van Persie kan het niet alleen voor de keeper.
    Vind ik leuk
    Sparks +274
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:59
    Ho nou vergeet je wel even die wissel in de 88e minuut bij een 4-0 achterstand waar hij ook nog een centrale verdediger wisselde voor een andere centrale verdediger.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:53
    Nee ik vind Van Persie niet echt een kopsterke spits en Jörgenson ook niet echt, dus waarom altijd maar die voorzetten? Berghuis is denk ik heel onwennig over die linkerkant.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:57
    Van Persie kan echt wel koppen hoor. Maar je kan Van Persie ook op 10 zetten en Vente brengen.

    Plus hij heeft een goed pass, snelheid en techniek. Moet wel genoeg zijn om hun rechtsback 90 minuten gek te maken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    Sparks +274
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:06
    Ik zou Larsson wel eens op 10 willen zien spelen met Vilhena als linksbuiten.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:12
    Klinkt op zich ook interresant.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10720
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:09
    Kan me nog een hele mooi kopgoal herinneren, tegen Spanje als ik het goed heb.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:12
    Die hing er lekker in, ja. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:09
    Alleen ik vind het onzin dat die buitenspelers altijd maar voorzetten moeteb geven. Ja bij Bas Dost of Luuk de Jong snap ik het, maar bij Van Persie, Dolberg, Suarez, Aguero etc is dat helemaal niet nodig.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:26
    Ook Van Persie heeft aanvoer nodig. En Berghuis is geen Robben en erg in vorm is hij ook niet dus laat hem wat anders proberen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:33
    Ik denk dat je juist meer rendement uit Van Persie haalt als je hem de bal in de voet geeft, dus als Berghuis naar binnen komt en hem in passt dan dat hij een voorzet krijgt. Voorzetten heeft heel weinig rendement, want ze komen ten eerste vaak niet aan en ten tweede moeten ze die bal er dan ook nog inschieten koppen wat vaak fout gaat. Berghuis had vorig jaar hele goede statistieken in goals en assists het best van de ED geloof ik (weet de cijfers niet uit mijn hoofd). Berghuis is ook gewoon gewend vanaf rechts te spelen, dus waarom op linkszetten?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:43
    Tsja het is toch uiteindelijk mentaliteit. Dat laten de eerste 10 minuten wel zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:37
    Hopelijk houdt Vermeer er net zoveel tegen, als Bijlow.
    Maar ja ... Vermeer heeft vanavond toch niks te doen. Dus dit gokje kan wel nu.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:02
    Hzo? Als Feyenoord hoog gaat spelen komt erin de counter veel ruimte. Trencin had wel een paar snelle spelers, dus ben bang dat Vermeer best wat te doen krijgt.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:38
    Deze elf gaan het flikken, zeker weten!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:40
    Nou als je die grote namen ziet van vooral die Nederlanders bij Trencin, dan snap ik wel dat Feyenoord kansloos afgedroogd werd!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:46
    Dat gebeurt andere clubs nooit.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:41
    Come on feyenoord vanaf minuut 1 jullie gaan dit flikken 010😙
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:42
    Zonde van de tijd om over mission impossible Feyenoord te berichten.
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:43
    Heel verstandig
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:47
    Hmm vermeer. Apart.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:16
    Hoezo? Als je tegen Trencin 4-0 op je klote krijgt en tegen de Graafschap ook 2-0 verliest, en de keeper in beide wedstrijden een matige indruk achterlaat, dan snap ik dat er nu voor een andere doelman wordt gekozen.
    Vermeer heeft veel ervaring, kan misschien beter coachen dan Bijlow en is volgens ook nog gewoon een prima keeper. Bij Feyenoord liepen ze achterin enorm te kloten afgelopen week, misschien dat Vermeer ze beter kan sturen en coachen.
    Bijlow is een enorm groot talent en zijn tijd gaat ongetwijfeld nog komen, maar misschien heeft Feyenoord vandaag gewoon even een doelman met ervaring nodig zoals Vermeer.
    Vermeer voetbalt ook veel mee en houdt daarmee het tempo in het spel, en omdat hij zo min mogelijk een lange bal geeft houdt hij Feyenoord ook meer in balbezit.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:20
    Vind het een prima keus.

    Zou bijlow net zoals zoet toen een jaartje verhuren.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:49
    Dat zal hard werken worden voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +722
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:51
    Van keeper wisselen moet je eigenlijk nooit doen tenzij die er echt niks van bakt.. volgens mij lagen al die tegengoals niet aan Bijlow. Maar ik sta vandaag vol achter Feyenoord, gas erop en minstens 4-0 winnen. Ik zeg 5-0!
    Vind ik leuk
    sphynx +1091
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:53
    gewoon karaktermoord op bijlow, laffe keus van gio, maar ja is ook een laffe trainer
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:53
    Ook lekker dat Vermeer al maanden geen wedstrijd meer gespeeld heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:54
    Kom op Feyenoord. Zorg in iedergeval dat je beetje herstel toont. Niet alleen voor jullie als club maar ook voor Nederland.

    Succes!
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:54
    Come on, knal er op.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:56
    Verrassend dat van Persie mee kan doen. Leuk.
    Vind ik leuk
    sphynx +1091
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:58
    ergens hoop ik gewoon 0-6, en dat gio zijn conclusies trekt
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:00
    Ben benieuwd of Vermeer niet blundert. kijk uit naar de wedstrijd of er iets van posietiespel is te zien of krijgen we weer drama voorgeschoteld Gio.
    Vind ik leuk
    Gerro +6158
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:04
    Worden ze weer gered door een Ajaxied
    Vind ik leuk
    Patje41 +551
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:10
    Goh v persie durft ook te spelen?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:12
    Laat die el.hankouri eens spelen man. Of sinistera. Van larsson word je ook niet blij.

    Bilal 2...
    Vind ik leuk
    danny9874 +1433
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:13
    Zou toch gewoon mooi voor hem zijn als ie een top/wedstrijd keept? Gun het hem van harte en maar hopen dat ze een wonder kunne verrichten.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:16
    Nou kom op Feyenoord een snel doelpunt en misschien is het mogelijk ;-)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2401
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:28
    Feyenoord ,zet hem op ,laat 't spoken zo! Power !
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:34
    Begin is goed hihihi
    Pffff
    Vind ik leuk
    Pvm9 +795
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:35
    Gaan ze de kuip toch verbouwen ipv een nieuw stadion?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154430
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:35
    Komop gewoon 5-0
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:36
    Vind sportief van je Stratumseind dat je zo positief bent voor me cloeb
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:37
    Hoe langer ik die rood aangelopen mensen hun cluppie zie aanmoedigen hoe triester en triester ik de prestatie van vorige week ga vinden ....
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:38
    Nog 3
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8596
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:39
    Hoppa, nog 3 minimaal te gaan
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3972
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:39
    Tot zo ver Feyenoord
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
    Niet te geloven!
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
    Die verdomde slaap pillen ook s'avonds!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3972
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
    Ik wilde net schrijven dat Zenit ook een 4-0 achterstand uit de heen wedstrijd had opgehaald maar dat kan al niet meer voor de Rotterdammers
    Vind ik leuk
    broedkip +1542
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:41
    Wat een kneuzen zijn dat toch achterin.
    Vind ik leuk
    BassieN +11221
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:41
    Haha wat kut dit.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:41
    Feyenoord scoort er 1 en krijgt binnen 50 sec weer 1 tegen. Alles voor niets
    Vind ik leuk
    Hyena +28291
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:41
    Wat verschrikkelijk slecht verdedigd, echt lachwekkend.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:42
    Gewoon door strijden tot de laatste seconde was wel gvd overtreding op clasie maar niet meer zeiken werken
    Vind ik leuk
    sphynx +1091
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:43
    we hebben dit seizoen toch al 50 sec op voorsprong gestaan
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:43
    Kiek em juichen alsof ie de champions league wint, nu nog 4 plus 1
    Vind ik leuk
    broedkip +1542
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:43
    Moet wel even kwijt dat die Advocaat er verstand van heeft. Dat was toch die coach die niet uitging van het doelsaldo?
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:47
    Advocaat is een goede trainer, maar het niet echt realistisch....
    Vind ik leuk
    broedkip +1542
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:59
    Goeie trainers doen geen domme uitspraken.
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:07
    Advocaat wil wel ff zijn zakken vullen bij Feyenoord, want alle feyenoorders vinden hem natuurlijk geweldig dat hij hoop houd...
    Vind ik leuk
    broedkip +1542
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:08
    Ja in een ander topic schreef ik al open sollicitatie.
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:12
    Ik zou je gelijk aannemen, zonder je cv te zien.... Lol
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:44
    Kut trencin. Gewoon een overtreding op clasie.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2122
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:45
    Ondanks dat het slecht verdedigd is. Was het wel een overtreding op Clasie. Dat zit dan ook niet mee. Nu maar 5 doelpunten. Gewoon net als de eerste 8 min blijven ballen.
    Vind ik leuk
    Ron777 +58
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:46
    Feyenoord koop die mance perfecte spits
    Vind ik leuk
    davidben +4608
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:49
    Even laten uitrazen en de kwaliteit komt bovendrijven. €65 miljoen tegen €2 miljoen. Pffffffff
    Je moet het zo zien.... ze hoeven zich geen zorgen te maken over boetes van de uefa.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2122
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Trencin heeft voorin toch een paar leuke behendige spelers rondlopen. Kunnen makkelijk mee in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:59
    Zorgen voor 3-1 bij rust en ze hebben nog een kans.
    Kansen krijgen ze wel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:28]
    Vind ik leuk
    DrDeef +1601
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:10
    Hoe kan je zo ongehoord veel kansen verneuken? Had al zeker 4-1 moeten zijn,had je gewoon nog kans gehad.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:12
    Haal moniz als trainer. ;)
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3972
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:13
    Ergens toch wel triest dat als het moet Feyenoord deze tegenstander wel kan hebben maar dat ze vorige week zich hebben laten pakken door een gebrek aan inzet en aanvalslust.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2122
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:13
    Er lopen toch domme spelers rond bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:15
    Lekker voor Bijlow om de keeper die weg mag en verhuurd moet worden jouw plek in te zien nemen.Dan geef je hem wel vertrouwen.Van Bronckhorst is ook een Hork eersteklas.Zet die verdediging es goed voordat je met je keeper gaat schuiven. Daar werden de fouten gemaakt en dat die jonge dan geen vertrouwen heeft in zijn verdedigers is logisch.
    Drie wedstrijden geleden tegen Psv was hij de held en nu schop je hem weg.Ik hoop dat Vermeer geblesseerd raakt en Bijlow zo gedesillusioneerd is dat hij de rest van het seizoen geen bal fatsoenlijk meer raakt.Met Dank aan GIO.
    Vind ik leuk
    meloen87 +736
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:29
    Ik hoop dat jij je woorden terugneemt, idioot! Hoe kan je nou iemand een blessure toewensen, je bent echt compleet van de pot gerukt, mafketel.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:33
    Nou troost je ik neem mijn woorden niet terug.kan jou ook wel vragen je woorden terug te nemen,dat doe je ook niet.En als jij die domme coach van jullie gelijk geeft dan heb je er ook geen verstand van.Je maakt je Eerste keeper nu zelf kapot door hem te wisselen,dat is erger dan een Blessure. Misschien dat het bestuur dan inziet wat voor gek die GIO is.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:30
    Vermeer zal wel alleen deze wedstrijd keepen.
    Met zijn ervaring prima keuze.

    Bijlow gewoon weer eerste keeper in de competitie.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:35
    Dan had hij er vorige week ook in moeten staan,ondanks dat hij geen wedstrijdritme heeft.Nu laat je eerst Bijlow 2 keer verzuipen door zijn medespelers en dan zet je hem ernaast.Jij denkt dat dat niet aan hem vreet zeker.
    Vind ik leuk
    poklane +4684
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:18
    We gaan voor het record "aantal gemiste 100% kansen in 1 wedstrijd" of niet?
    En we spelen niet eens zo goed. Toornstra, Larsson and Berghuis gaan 9 van de 10 keer als ze de bal hebben de mist in en Van Persie denk dat het doel 10 bij 10 meter is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    meloen87 +736
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:26
    Ok, dus Feyenoord moet er nog 5 maken?!?!?! Jemig, dat wordt echt een lastig verhaal. Ik zat trouwens te kijken naar de overige tussenstanden. Zenit St. Petersburg heeft het dus wel geflikt om een 4-0 nederlaag goed te maken tegen Dinamo Minsk, ze scoorden ook 4x. Helaas voor hun staan ze nu met 5-1 voor in de verlenging, waardoor Minsk alsnog door zal gaan.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:44
    8-1 geworden
    Vind ik leuk
    DEWEE +2122
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:26
    Botteghin in de spits en pompen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:31
    tegelijk een verbod voor Botteghin om de lange bal te spelen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:41
    Schwalbe Vermeer
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:43
    Ja aanstellen he
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:43
    Zenit kan het wél... 8-1 na een 4-0 nederlaag.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:49
    Wat is die larsson toch slecht.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:53
    Nou die liggen eruit. Benut dan op zn minst een van die 612 kansen voor de puntjes in Europa. Bitte
    Vind ik leuk
    Floaz +959