Perez en Been oneens over Boëtius: 'Hij heeft toch niemand vermoord ofzo?'

    Perez en Been oneens over Boëtius: 'Hij heeft toch niemand vermoord ofzo?'

    donderdag 16 augustus 2018 om 20:26

    Kenneth Perez vindt dat Jean-Paul Boëtius te zwaar gestraft is door Giovanni van Bronckhorst. De Feyenoorder heeft een geldboete gekregen en is uit de selectie gezet omdat hij tegen De Graafschap een oliedomme rode kaart pakte. Mario Been is het niet met Perez eens.

    "Het is de tweede keer. Hij wilde niet trainen bij Fenerbahçe uit. Daar heeft hij een week straf voor gehad. Als je er dan in komt en dít doet, wat moet een coach dan? Moet hij je belonen?", vraagt Been zich af bij FOX Sports.

    Perez countert: "Hoe dom was die rode kaart van Botteghin dan? Moet hij dan ook geschorst worden? Je hebt je straf gehad voor dat eerste. Dan is dat afgelopen. Nu straf je hem en jezelf. Ik vind het een zware straf. Hij heeft toch niemand vermoord ofzo? Hij heeft toch geen doodschop uitgedeeld of iets ergs gedaan?"

    Been: "Het is een herhaling van zetten. Hij heeft hem al een keer gewaarschuwd. Nu laat hij zijn ploeg weer in de steek. Als ik Gio moet geloven, denk ik dat hij hier weinig kans van slagen heeft."

    Poll

    Met wie ben jij het eens?

    (1421 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18883
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:27
    Ik ben het eens met Gio, die zal het het best weten.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:30
    Boetius heeft zijn club en broodgever gedupeerd met zijn applausje. Dit was totaal onnodig.
    Vind ik leuk
    chicken +11353
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Dat deed hij nadat hij net een disciplinaire straf had uitgezeten. Dan creëer je dus een etiket voor jezelf.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2893
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:25
    Echt een ramp is het toch niet.
    We weten allemaal dat dit soort spelers niet van het nivo zijn zijn wat Feyenoord nastreeft.
    Vind ik leuk
    firewire2 +319
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:42
    dan moet je hem niet opstellen en een jeugdspeler er neerzetten, kan me niet voorstellen dat de linksbuiten van jong feijenoord niets kan.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3273
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:04
    Je zult versteld staan ;) ;)
    Vind ik leuk
    RW1913 +2509
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:50
    Nu dupeert Feyenoord zichzelf want beter hebben ze op ‘t moment niet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 03:05
    Precies en ook oliedom van andere analisten om die actie te vergelijken met die 2’e gele kaart van Botteghin, dat was een voetballende overtreding. Dit was gewoon puur frustratie.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2509
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:46
    Doen alsof dit een moord is, is pas erg. Gesprek mee voeren en klaar. Nu doen zoveel gasten alsof hij iets vrezelijks heeft begaan.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:38
    Gedeeltelijk met je eens, maar als je aan het einde 1 of 3 punten tekort komt denk je toch hier aan terug.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:31
    Gelukkig hebben we binnenkort ook nog de mening van Hedwiges Maduro.... ben je ook zo benieuwd wat hij er van vindt dat Boetius tot persona non grata is verworden?
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:34
    Ik kan niet wachten. Nu Heitinga niet zo veel meer gevraagd wordt moet er toch iemand die messcherpe analyse ten gehoor brengen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:19
    Oke ben hier niet vaak.. Omdat het vaak gelul in de ruimte is.. Maar als er zoveel onrust is in een club.. En spelers gaan dit soort dingen doen.. Misschien ben ik dan wel de domme.. Maar dan klopt de kleedkamer niet.. RvP ik heb echt respect voor hem maar geeft gezeik... Problemen... Gio pakt prijzen ja
    .... Maar dat had met het team te maken en niet met zijn kwaliteit.. Wordt tijd voor vernieuwing bij de club.. Ben Ajax FC fan. Maar een club als Feyenoord zie ik graag op volle kracht.. Maakt mijn club beter en is betervoor. het nederlands voetbal
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 00:24]
    Vind ik leuk
    Kaar +854
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:56
    Robin van Persie geeft gezeik?? Waar baseer jij dat op?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:29
    Wat perez zegt, Klopt wel hij heeft niemand geblesseerd🤔
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:30
    En dus mag je je club duperen?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:33
    Nee, Dat ook weer niet maar je hebt wel gelijk.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:44
    Dat deed Botteghin toch evenzo?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
    Botteghin maakt een incidentele fout, maar Boëtius misdraagt zich structureel. En Perez heeft last van een hersenkronkel ;)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:29
    Kenneth, de ins en outs ken je niet.... dus waffel houden.
    Vind ik leuk
    Arvin +4279
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:43
    Hier zie je het verschil in denken tussen een analist en een coach.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:50
    Ik weet het! "Analisten" denken niet?!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    merlijn +22
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:30
    Perez is een ongelovelijk ouwehoer. Er komt niets zinnigs uit die man. Hoogst irritant
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:30
    Ik heb het gevoel dat Feijenoord van de situatie gebruik maken om Boetius - die niet voldoet - te slijten...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9444
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    Alsof je daar nog de hoofdprijs voor vangt? ;-)

    Wordt gewoon verhuurd, hooguit.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    Boëtius kent gewoon geen discipline en daarom verdient hij deze straf. Hij kon zelf ook raden dat hij na het klappen een 2e gele kaart zou krijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:27
    Ik ben zelf nu ruim 22 jaar scheidsrechter bij onder 17/19 (3e/4e divisie en hoofdklasse) en geef deze 2e gele kaart ook. Heeft ook met stukje respect te maken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:29
    Zwaar terecht. Dit is ook een slecht voorbeeld voor de jeugd, respect is het belangrijkst. We hebben met z’n alleen gezien wat er bij de grensrechter in Almere is gebeurd..
    Vind ik leuk
    RW1913 +2509
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:48
    Man, man, man. Je kunt overdrijven. Wat Berghuis gister deed tegen Trecin was vele malen gevaarlijker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:18
    Het ging over respect? Snap jij het wel?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:39
    Boetous heeft zijn werkgever gedupeerd. Geldboete en transfer lijkt me ruim voldoende. Komt tekort voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    falcon +39
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:45
    Degene die hem opnieuw aangetrokken heeft, moet gestraft worden. Weggestuurd omdat hij niet goed genoeg was en vervolgens maar weer uit proberen op basis waarvan.
    Vind ik leuk
    Kuip +7887
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:46
    Perez is de beste analyticus van Nederland. Ook in dit geval heeft hij weer volkomen gelijk. Lekker makkelijk om nu alle schuld in de schoenen van Boetius te schuiven. Zo probeert Gio het probleem ergens anders neer te leggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:45
    Idd. Fijne vent om naar te luisteren.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31773
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:04
    Kan iemand gio niet schorsen?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6668
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:05
    Tijd van komen en een tijd van gaan, dag Boetius
    Vind ik leuk
    Iliohan +25
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:14
    Die Perez. Zonde vd zendtijd
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3176
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:23
    Wauw . Ik ben het met kenny eens
    Vind ik leuk
    Kramertje +885
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Boetius heeft zijn kansen gehad en komt tekort bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:52
    Hij heeft inderdaad niemand vermoord. Maar gelukkig ligt de grens lager om iemand te moeten schorsen.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1564
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:44
    Snel afscheid nemen van dat gozertje
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:57
    De suporters zijn ook klaar met hem of telt dat niet ? En die colombiaan is veel beter als boetius en larson.Hij is prof en dat kinderlijke gedragwordt niet getolereerd.
    Vind ik leuk
    Markieee +975
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:15
    Ben ik de enige die denkt dat ie zeg daarna gewoon ook op de training heeft misdragen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws