'Jörgensen komt met update en keert voorlopig niet terug bij Feyenoord'

    'Jörgensen komt met update en keert voorlopig niet terug bij Feyenoord'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:25

    De supporters van Feyenoord hoeven voorlopig geen rekening te houden met Nicolai Jörgensen. De Deense spits gaf donderdagavond na Feyenoord - AS Trencin een update over zijn blessure.

    Jörgensen verwacht volgende week terug te keren op het trainingsveld van Feyenoord, zo laat hij weten aan RTV Rijnmond. Dat betekent niet dat hij snel zijn rentree kan maken in Rotterdam-Zuid, want dat 'gaat nog wel even duren'. Een prognose kon Jörgensen niet geven.

    Feyenoord kan Jörgensen meer dan ooit gebruiken. De Rotterdammers zijn het seizoen kwakkelend begonnen en lieten zich donderdag in de Europa League uitgeschakelen door Trencin. Ook in de competitie is de club slecht begonnen en daarnaast is het onrustig in Rotterdam-Zuid. Dat komt mede vanwege de situatie rond Jean-Paul Boëtius, die klaar lijkt bij Feyenoord.

    Jörgensen speelde afgelopen zomer met Denemarken op het WK in Rusland. Hij haalde de achtste finale met zijn land. 

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:27
    Laat hem maar rustig aan doen. Tot de kerst.
    Vind ik leuk
    Pimman +2931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:25
    Wim helaas niets gisteren..gezien de kansen had het wél 25-1 kunnen worden ;
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:38
    25-6 dan. Het gaat zoals het gaat. Jammer dan.
    Vind ik leuk
    Pimman +2931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:22
    Had óók gekund..de pech was die snelle 1-1..die gasten leken rijp voor de sloop...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:25
    Na 4 minuten ... Botteghin kopt de bal weg, precies op het hoofd van Clasie. Corner.

    Toen wist ik al weer genoeg. Dit gaat hem niet worden vandaag.
    Vind ik leuk
    Pimman +2931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:56
    Tja alles zat ook enorm tegen..zo'n lobje gaat er 9 van de 10 keer in..een wonder hoe hij van de doellijn werd gehaald. Maar is ook kwaliteit..bij bijv Jorgensen had die bal er wél ingegaan helaas geblesseerd die mis je wel.
    Vind ik leuk
    Hast57 +689
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:36
    Hou het maar gewoon op kwaliteit ik denk dat dat de beste conclusie is. Kijk naar bv Zenit die verliezen uit ook met 4-0 en winnen gisteren thuis met 8-1. Ik denk dat dit geen geluk is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:58
    Nu is dat hoofd van Clasie ook moeilijk te missen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:55
    Maar qua lichaamslengte, zou je toch denken ... dat moet lukken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:43
    Van beide ja..
    Vind ik leuk
    Motley +48
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:42
    Wel.raar ik heb ook gekeken..maar er stond toch.echt ..Feyenoord - trencin. 1-5 .
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:10
    Dat komt meestal omdat alle kansen er niet in gaan. Anders zou je wel vaker 12-8 spelen, maar dat heb ik nog nooit gezien.
    Jij wel?
    Vind ik leuk
    Maxidi +3719
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:56
    idd, ze missen Jorgensen toch niet...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:22
    Best wel, maar wat doe je eraan?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:19
    Blijft triest dat Feyenoord gisteren niet dat beetje geluk had dat de ballen er voor rust invielen. 4-1 / 5-1 bij rust had zomaar gekund en dan hadden ook wij een 8-1 kunnen bijschrijven, net als de russen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:23
    Zo gaat dat soms in een seizoen dat je kampioen word. Haha. Niet alles kan meezitten. Dan gebruiken we maar het geluk in de ere divisie.
    Het zal nodig zijn. Met deze selectie kun je toch geen 2x per week spelen.
    Ajax en PSV moeten dat nu wel in ieder geval. Lekker hoor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18090
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:29
    Wil die nog steeds weg? Heeft zijn laatste wedstrijd al gespeeld?
    Misschien rekt hij de blessure wel tot 1 september..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:32
    Hij gaat dus niet meer onder van bronckhorst voetballen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:33]
    Vind ik leuk
    bergjordy +107
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:33
    Spits van de tegenstander halen, scoort erg makkelijk. Had je gisteren gelijk moeten laten tekenen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:39
    Die houten Klaas? Net als Te Vrede.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5802
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:48
    Nou, die viel mij ook op. Samen met Azango. Maar kunnen ze het ook over een heel seizoen laten zien?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:51
    Daarom speelt hij bij Trencin.
    Vind ik leuk
    129 +863
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:47
    Wel Europees. Trencin is gewoon een stapje hoger dan Feyenoord.
    Vind ik leuk
    freek1958 +118
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:35
    dessers hallen van fc uuuuuuuu
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:39
    Liever niet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:36
    Poeh, dit is een tegenvaller voor Feyenoord.Deze jongen kan je nu helemaal goed gebruiken.Om nu alleen op vPersie te leunen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:38
    Het gaat toch goed zo. Van Persie in de spits. Een betere gaat van Geel niet vinden of betalen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:40
    Ik ben bang dat v Persie niet alles kan spelen, dan heb je wel een serieus probleem hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:43
    Feyenoord kan geen 4 spitsen betalen. Wat moet je ermee?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:51
    Dan moet je t doen met Vente die nog niet rijp is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:11
    Zo is het.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:44
    prima toch! Gewoon de jeugd een kans geven. Ook die Burger bevalt me wel.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:48
    Das t beste denk ik, alleen moet je t verwachtingspatroon wat bijstellen.Maar voor de langere termijn hebben hier meer aan denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:52
    Dat verwachtingspatroon is al bijgesteld hoor. Bij mij wel in ieder geval. Ik heb geleerd geduld te hebben haha!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:53
    Zo is het. Haha. Feyenoord gaat weer voor de beker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:55
    Die kan altijd nog idd. Voor ons is dat gewoon een prijs!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:58
    Feyenoord zit gewoon ff in een dalletje,die gaan wel weer beter voetballen.Die blessures helpen ook allemaal niet mee.Misschien is dit een mooi moment om wat jeugd de kans te geven.
    Vind ik leuk
    Krav +37
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:12
    Wat mij zo opvalt is dat feyenoord nu al 3 jaar zoveel blessures heeft rond de zomerstop. Worden ze in de voorbereiding zo over de kling gejaagd?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:07
    Valt mij ook op, echt veel altijd!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5004
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:42
    Misschien is Charisteas nog vrij ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:45
    Zeker weten. Die heeft geld zat verdiend. Jouw gras zal hij niet komen maaien voor een tientje.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10408
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:53
    Lekker dan. Hoop stiekum dat hij straks getergd het veld op stapt, vanwege n tegenvallend WK, gemiste transfer én een vervelend begin van het seizoen zou het mooi zijn als juist hij weer t verschil gaat maken. En dan volgende zomer alsnog n mooie transfer maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:53
    Wordt het weer zo'n seizoen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:45
    yep
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:02
    Uitgeschakelen? Echt waar VP?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:07
    Ze hadden hem vorige jaar voor 17 miljoen euro moeten verkopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:12
    En dan? Castaignos of Charisteas kopen?
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:40
    Die spits van Trencin die maakte er wel de 4 tegen ons.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:42
    Maar als hij bij Feyenoord speelt niet meer hoor.
    Wees maar niet bang.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:46
    Misschien maar kost bijna niets . De staf van Feyenoord kan niet omgaan met spelers
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:48
    Jij ook niet.
    Vind ik leuk
    Pds010 +850
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:08
    En Feyenoord denk niet van zal ik een nieuwe spits halen na gisteren avond is toch wel duidelijk van v.persie niet 80 min mee kan meer..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:13
    Malacia ook niet.
    Vind ik leuk
    Pds010 +850
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:49
    Maar dat was door de kramp die hij had en dat was niet zo gek als je gezien heb hoeveel die gelopen heeft...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:08
    Ze hebben ook allemaal wat daar bij Feyenoord. Hij wil gewoon weg en daardoor voelt het kleinste pijntje als een zware blessure.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:13
    Maar zo wil niemand hem hebben.
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:21
    Dat klopt maar gevoelsmatig lijkt het dat hij er geen zin meer in heeft. Hopelijk heb ik het mis.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:10
    Ja dat is toch wel een aderlating dat hij er niet bij is dat zag je gister wel
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:39
    Deze spits is gebroken en gefrustreerd teleurgesteld ook denk ik. Feyenoord had 17 miljoen in de knip kunnen hebben hij naar Engeland maar nee de club wilde nog meer ....dat mag maar man man man wat een beleid. Kopen Amrabat en hoeveel minuten heeft die jongen gespeeld? Kopen Clasie die er werkelijk geen pepernoot meer van kan en totaal geen conditie heeft . Kopen Boetius terug die overal geflopt is. Larson krijgen ze niet aan het spelen. Enz enz. De trainer en staf de scouting erbij hoe die wil je gaan ?
    Vind ik leuk
    wimpert +144
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:04
    Tjonge jonge, als v Geel 17 had aangepakt was het niet genoeg geweest en nu is het teveel.... gaan lekker zo, lekker de boel en trainer afbranden! Straks weer dansen om een prijs, TV supporters.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:06
    Realiteit is beter als domheid en oogkleppen op .
    Vind ik leuk
    RtdDub +11891
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:39
    Met de huidige privacy wetgeving zou ik iedere blessure update, ook al komt ie van een speler zelf, met een flinke korrel zout nemen.
    Vind ik leuk
    ritje +107
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:43
    hallo, de meest simpele oplossing!! GVB ontslaan! en vervangen door Dick Advokaat of Moniz . mvg ritje
    Vind ik leuk
    Robert_b89 +313
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:38
    Sneu persoon.. moniz aanstellen heeft afgelopen week voor het eerst van hem gehoord. Advocaat gaat zich hier ook niet aan branden.

    Nu een nuttige voorstel
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +166
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:43
    Het is een simpele maatregel. Maar de oplossing? Als je niet eerst vast stelt waar het mis zit dan verspil je geld en mensen en het probleem zit er nog net zo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:44
    Wat er aan de hand is met Jorgensen weet ik niet maar die medische staf van Feyenoord heb ik ook mijn twijfels over. Want het is niet normaal dat Feyenoord de meeste en langste geblesseerde spelers heeft of had van de meeste clubs uit de ED.
    Vind ik leuk
    Kaar +295
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:48
    Het houdt niet op, niet vanzelf....
    Vind ik leuk
    ritje +107
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:49
    hallo Gewoon doorselecteren, OOk het bestuur! Want als je GVB de hand boven het hoofd houdt? dan ben je amateuristies bezig. mvg ritje
    Vind ik leuk
    Kockkie +8
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:56
    Jammer, ze hebben je hard nodig !
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:14
    Weer een tegenvaller. Feyenoord mist Jorgensen echt. Met v Persie en Vente gaan we het niet redden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:16]
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1177
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:07
    Op de nederlaag van Feyenoord valt helemaal niets af te dingen, 1-5 tegen Slowaakse semi-profs. Totaal lachwekkend!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:20
    Ongelofelijk dat een sportman als Jorgensen zolang nodig heeft voor een onbekende blessure. Onbekend voor de buitenwereld tenminste. Hij moet minstens 2 benen hebben gebroken om zijn lange afwezigheid te rechtvaardigen. Ik denk dat hij fit moet blijven voor zij volgende werkgever.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:25
    Lijkt erop dat Jörgensen een gevalletje Younes wordt, maar ik kan het ook mis hebben. Hij mocht van Feyenoord niet naar Engeland. Younes deed ook alsof hij geblesseerd was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:56
    Het is allemaal jammer van Feijenoord en Vitesse
    Ik ben een voetbalsupporter en hoop dat Ajax en PSV het wel halen
    Dat is goed voorvoelt Nederlandse voetbal
    En Feijenoord komt hier wel weer uit met of zonder Jørgensen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 11:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:59
    Wat een verrassing, maar van Bronckhorst ziet aanknopings punten na de 1-1 dus alles komt goed!? Pffffff..........wat een zielig gebeuren daar momenteel! En dan het seizoen pas begonnen, schat na het schema te hebben bekeken dat Feyenoord rond de 20 punten zal hebben rond de kerst! Vul de rest zelf maar in wat dit betekend voor van Bronckhorst........
    Vind ik leuk
    wimpert +144
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:02
    Lulle koek weer natuurlijk, Gio zegt niets en de eerste de beste Jan met een korte achternaam en een twitter account loopt ff bij Nicolai langs met de vraag zet Gio ff voor lul en vertel mij eens ff.....
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:08
    Ff over gisteren... Feyenoord heeft het met die verschrikkelijke k** mentaliteit in de uitwedstrijd verspeeld.... en het Nederlandse voetbal bedankt ze daarvoor....maar.... Gisteren was er niks mis met het spel van Feyenoord behalve dat lamlendige gedrag na de goal.... dat je zo kunt slapen terwijl je net zo'n prima voorsprong hebt bereikt...en Clasie.... Waarom is die gast teruggehaald.... zoals hij nu voetbalt zal hij nog reserve staan bij FC bal op het dak 8....jammer dat ze het zo verprutst hebben in de uitwedstrijd...
    Vind ik leuk
    Romo +623
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Ze missen El Ahmadi...
    Nu zien je maar dat Vilhena niets is
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:02
    Hangt niet van één speler af....weet niet hoe het komt, maar er zit te vaak geen mentaliteit in....lijkt wel of ze na het kampioenschap het wel mooi vonden....raar
    ..
    Vind ik leuk
    HupHolland +1899
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:29
    Feyenoord zal waarschijnlijk wel in de top 5 eindigen en dat is goed genoeg. Bij de twee toplubs in Nederland kunnen ze toch niet aanhaken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:56
    niet overhaast rentree maken loopt vaak verkeerd af.
    maar zullen blij zijn als hij er weer bij is ook voor van Persie die kan dan achter hem gaan spelen
    Vind ik leuk
    Romo +623
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:43
    En wat heeft hij dan precies????
    Haal een andere spits, dat GEWELDIGE scoutings apparaat van ons zal toch nog wel ergens iets gezien hebben op een snoepreisje
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13380
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:55
    Heb maar 1 conclusie momenteel:
    Het is zeer droevig gesteld met Feyenoord.
    Iets moet daar gebeuren. De speelvreugde is uit de selectie en dat is doorslaggevend. Maar als ze Gio ontslaan zou ik ook direct van Geel de deur wijzen want die is verantwoordelijk voor de selectie samenstelling.
    Vind ik leuk
    Romo +623
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:52
    Welnee daar zitten 10 mensen in plus de trainer en staf
    v Geel bepaald alleen of het financieel haalbaar is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Jörgensen komt met update en keert voorlopig niet terug bij Feyenoord'