'Doorbraak in Milinkovic-Savic-soap: Lazio akkoord met huurdeal van 40 miljoen'

    'Doorbraak in Milinkovic-Savic-soap: Lazio akkoord met huurdeal van 40 miljoen'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:18

    Een doorbraak in de situatie rond Sergej Milinkovic-Savic: het Italiaanse medium Il Sole 24 Ore weet dat de Servische international voor een huurtransfer naar AC Milan staat.

    Het is de bedoeling dat Milinkovic-Savic voor de duur van één seizoen gehuurd wordt van Lazio. Daar betaalt Milan veertig miljoen euro voor. De club heeft dan echter wel een optie tot koop, wat betekent dat de middenvelder na dit seizoen definitief overgenomen mag worden. Duidelijk is niet wat Milan na dit seizoen voor hem moet betalen. Milinkovic-Savic wordt in de media 'de man van 100 miljoen' genoemd.

    De Italiaanse transfermarkt sluit vrijdagavond om 23.59 uur. Beide clubs hebben dus niet alle tijd van de wereld om de deal rond te maken. Naar verluidt ligt er echter al een akkoord op tafel en moet de hoofdrolspeler alleen nog medisch gekeurd worden.

    Milinkovic-Savic is deze zomer in verband gebracht met een groot aantal clubs, maar zijn naam werd het meeste genoemd bij Real Madrid. 

    Plaats een reactie

    Rafael +810
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:22
    Ongelooflijk 40 miljoen voor 1 seizoen huren. Moet niet gekker gaan worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:24
    Waarschijnlijk zit er een leuke clausule achter waardoor ze hem eigenlijk al gekocht hebben maar eerst nog gaan huren..
    Vind ik leuk
    pos +8778
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:31
    Waarschijnlijk wel, maar mocht hij zwaar tegenvallen dan is het een duur jaartje.
    Vind ik leuk
    tannat +14020
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:51
    40 M is in het hedendaagse topvoetbal een schijntje
    Vind ik leuk
    pos +8778
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:23
    We hebben het over een huursom voor een jaar he !!
    Vind ik leuk
    Arvin +4324
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:28
    Is alleen zodat ze beter uitkomen voor de FFP. PSG doet het ook regelmatig op deze manier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:35
    Waar haalt Ac Milan het geld vandaan? Allemaal van de nieuwe investeerders.
    Hebben die niks te maken met de FDP regels?
    Vind ik leuk
    Adje80 +8476
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:37
    Is gewoon een aanbetaling...veel geld is het zeker maar wel een speler die Milan echt nodig heeft. Beginnen nu eindelijk een aardig elftal te krijgen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:22
    Ach, Milan met Milinkovic. Of Savic. Blijft Nivovanic.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:33
    Beste grap ooit! 🤨
    Vind ik leuk
    coekeluky +11
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:23
    Wereldspeler! Had eigenlijk verwacht dat hij naar een Real, PSG of een premier league club zou vertrekken. De Serie A behoud zo wel de goede spelers, en zijn een aantal toppers daarheen verhuisd.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14798
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:50
    Was een perfecte opvolger van Modric bij Real geweest!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:47
    Nee eriksen zou beter bij real passen
    Vind ik leuk
    Rodajc +14798
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:36
    Eriksen vind ik toch wel wat aanvallender.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:58
    Jah daarom juist
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:24
    Waarom wil Lazio hem zo graag weg hebben?
    Vind ik leuk
    Rodajc +14798
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:51
    Hoezo zo graag? Kijk wat ze ervoor krijgen haha, dat zal gewoon tussen de 100 en 140 miljoen zijn mocht Milan hem kopen en anders zijn ze hem slechts een jaartje kwijt voor 40 miljoen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:24
    Wat een club is dit geworden zeg! Dan weer een overname en veel geld en vervolgens weer verhalen dat ze niks meer kunnen besteden.Nee, hier is iets goed fout gegaan bij AC Milan.Van die roemrijke club is niks meer over.Had gewoon op t zelfde niveau moeten zitten als Real,Bayern, Barca en Man Utd.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2094
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:47
    United en Barca zijn bestuurlijk nou ook niet zo geweldig op t moment. En United is zelfs een niveauloze club geworden. Een anti-reclame voor het voetbal. Het spel is nog steeds de core business en daar mankeert van alles aan.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:51
    Barcelona had een omzet van 900 miljoen laatst, een Europees record! Financieel gaat t daar geweldig.De keuzes op t veld zijn soms raar, maar er staat wel weer een goede ploeg die ik weer als titelfavoriet schaar.Man Utd is Financieel ook een enorme grootmacht, alleen heeft die de verkeerde man op t veld staan.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2094
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:14
    Ja financieel gaat het (nog) goed. Als de resultaten uitblijven gaat dat vanzelf ook minder. En niet alleen wat er op het veld gebeurt, het hele technisch beleid bij beide clubs is onduidelijk en onlogisch. Beide clubs lijken hun identiteit kwijt te raken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:24
    Volgens mij heeft Barcelona van de laatste 10 vergeven titels er 7 van gewonnen.Dus dat valt wel mee denk ik, Europees kan t wat beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:51
    Je vergeet Bayern Munchen
    Vind ik leuk
    fr0do +1388
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:25
    Zo vecht je je plek voor Europa aan omdat je het financieel niet op orde heb en vervolgens strooi je weer met geld alsof het niet op kan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:29
    Forza Milan! 🔴⚫️
    Vind ik leuk
    thierryer +1705
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:33
    Als dat doorgaat doet Milan goede zaken. Transferdeadline Italie, spannend voor diverse nederlandse Topclubs om weer wat uitgaande transfers te kunnen tegengaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:34
    Een zo'n nog niet volledig bewezen speler voor 40 Miljoen, zijn die Italianen nou helemaal gek geworden??
    Vind ik leuk
    Nbl +525
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:53
    Wat een bedragen zeg .gaat toch helemaal nergens over is nog huur ook haha echt bizar de voetbalwereld is helemaal koekoek geworden
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11849
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:54
    Ik snap niet dat Lazio een concurrent als AC Milan helpt met deze huurconstructie. De speler wordt alleen maar 'gehuurd' omdat Milan vanwege de Financial Fair Play niet de gehele transfersom op tafel kan leggen.
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:25
    Man, Man, Man, niks over van die prachtige club. Hebben volgens mij in twee seizoenen tijd 20 nieuwe spelers gehaald. Een deel is alweer op weg naar de uitgang.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6620
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:29
    Wat een waardeloze transfer zou dit zijn zeg

    Wat is AC Milaan nou een stap omhoog?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:57
    Bijzondere, maar als het een aanbetaling is slimme deal!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:19
    Geen stap omhoog.
    Vind ik leuk
    Kramertje +888
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:55
    als milaan 150 miljoen betaald dan hebben ze waarschijnlijk weer gezeik
    net als psg met Monaco voor mbappe (ook een huurdeal)


    maar wel een topper dit
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws