Slutsky lacht om Odegaard-vragen: Ik hoop dat er snel officieel nieuws komt

    Slutsky lacht om Odegaard-vragen: "Ik hoop dat er snel officieel nieuws komt"

    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:20

    Vitesse-trainer Leonid Slutsky heeft vernomen dat zijn club gelinkt wordt aan Martin Odegaard. De Rus wil echter nog niet op de zaken vooruitlopen, zo vertelt hij aan FOX Sports.

    De negentienjarige Noor werd gedurende de afgelopen anderhalf jaar door Real Madrid verhuurd aan sc Heerenveen. Odegaard mag dit seizoen opnieuw verhuurd worden en de Friezen hopen opnieuw over hem te beschikken. Ook Vitesse heeft zijn pijlen gericht op de beloftevolle Noor. "Ja, ik weet wel over wie je het hebt", lacht Slutsky, wanneer de mogelijke komst van Odegaard ter sprake komt.

    Of de Arnhemmers de strijd van Heerenveen gaan winnen, weet Slutsky nog niet. "Het is pas officieel wanneer hij een contract heeft getekend. En ik hoop dat er snel officieel nieuws komt." Op de vraag of hij graag met Odegaard samen zou werken, reageert de Rus wederom lachend. "Het is een beetje bijgeloof van mij. Voordat een speler getekend heeft, kan ik daar niets over vertellen. We zullen wachten."

    Poll

    Zou Odegaard een aanwinst voor Vitesse zijn?

    (913 stemmen)

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +21970
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:23
    Die slutsky lijkt me naast een goede trainer ook een topgozer eigenlijk. Gaat een heel belangrijke schakel worden voor vites
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10757
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:26
    Eens die gaat ons positief verrassen verwacht ik. Leuke vent inderdaad.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:32
    Je hebt gelijk Timmio, de man heeft mij ook positief verrast.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21970
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:36
    Ik kende hem vooral van de pizza's in onze kleedkamer, kampioenschap met CSKA en natuurlijk zijn altijd in spanning modes. nooit zit ie stil (of denk ik nu aan n ander?)

    Voor Vitesse een buitenkansje geweest. De selectie was het probleem nooit





    het enige probleem nu is het shirt...... Manmanman wat een vreselijk tenue
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:42
    Die wiebelkont in de dug out... was dat niet Lobanovsky?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21970
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:55
    Ik meende slutsky
    Vind ik leuk
    DrJ +1083
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:16
    Slutsky inderdaad
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:22
    Nou, dan zal het wel. het is nou 2 tegen 1.
    Of we hebben verschillende wiebelaar in het hoofd.
    Ik heb een wat oudere Rus die de hele wedstrijd een beetje van voor naar achter zat te wiebelen, alsof hij in een schommelstoel zat, in mijn gedachten.
    En Slutsky is nog niet zo oud
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:35
    Je hebt gelijk. Die Slutsky zit vaak rustig op de bank.
    Vind ik leuk
    Koeien +2600
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:59
    Slutsky kan ook helemaal de pan uitflippen hoor, gaan we vast ook nog wel even zien dit seizoen.

    Maar kleurrijke trainer, topniveau en een hele andere insteek dan de technocratische KNVB trainers. Niet alleen goed voor Vitesse maar ook ff een keer iets nieuws voor in de Eredivisie.

    Oja, en hij is lichtelijk mafkees. Sinds Vreven weg is, begon het al weer veel te serieus te worden in de ED.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10757
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:05
    Ik kan niet wachten, zulke mensen houd ik van.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21970
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:58
    Idd. Henk de Jong , Slutsky. Prachtig gewoon.

    Ik mis Vreven ook al nu. Prachtgozer was dat en deed het niet zo slecht met NAC
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:15
    Mwah... valt best mee met dat mafkezen gedoe:
    https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/cska-moscow-boss-leonid-slutsky-9425005
    Vind ik leuk
    Koeien +2600
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:34
    uhuh, heel normaal eigenlijk. Ik zou ook ontzettend pissed zijn als iemand mij een nijlpaard belooft en uiteindelijk nooit koopt.
    Vind ik leuk
    B.O.B. +394
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:03
    We hebben die nieuwe trainer van Groningen ook nog die gek uit de hoek kan komen! :D
    Wordt een mooi seizoen maar die Slutsky valt wel op met zijn vriendelijke verschijning.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:32
    Dat is de belangrijkste schakel! Vitesse gaat verassen en top 3 moet lukken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:07
    Ja... en Spurs wordt kampioen ;-))
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:49
    Idd, goed gezien!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:49
    Niet meer nodig Europees toch al uitgeschakeld, dus de selectie is goed zo 🤙
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21970
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:51
    Volgend jaar weer wel
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:27
    Top kerel, die op een nette manier afrekent met onnozele vragen. Niks is zeker mbt Odegaard totdat het officieel is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:31
    Naar Heerenveen!!!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:33
    Naar Heerenveen!!
    Vind ik leuk
    Metsie +207
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:38
    Zou niet verkeerd zijn voor Heerenveen. Leuke speler, maar denk dat Vitesse meer stootkracht heeft
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +599
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:52
    Ik zou het niet erg vinden dat hij naar Vitesse zal gaan ipv Heerenveen. Mensen verwachten heel veel van hem, maar laat niets zien. Mensen kunnen wel roepen dat hij niet op de juiste positie stond onder Streppel, maar als hij zo goed was geweest maakt dat niets uit. Hij liet af en toe wat leuks zien, maar rendement was zeer bedroevend. Tevens staat hij de ontwikkelingen van eigen (koop) spelers in de weg.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4108
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:55
    Aardige vent met veel humor. Toch heb ik nog een klein beetje hoop dat Ödegaard naar ons komt.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11395
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
    Ik ook, ik heb liever een goede centrale verdediger erbij.
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:02
    Zit wel voetbal in die jongen en ik hoop dat die voor Vitesse kiest, maar Ik zie liever een extra cv komen. Dat blijft toch het zorgenkindje dit seizoen vrees ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:40
    Een tweede kans voor Martin Odegaard,zou niet verkeerd zijn bij sc Heerenveen. Immers een nieuwe trainer(lees Jan Olde Riekerink), maakt toch een verschil van trainen en ontwikkelen! We zien waar de bal rolt bij Martin Odegaard,maar ik hoop op sc Heerenveen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:28
    Die komt nu toch niet meer. Vitesse speelt niet eens Europees . Hij kan beter naar een andere club gaan.
    Vind ik leuk
    pico323 +6053
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:58
    Zou een goed aanwinst zijn voor vitessse.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws