'Ik scheurde bij VVV mijn kruisband. Toen mocht ik bij Ajax revalideren, echt top'

    'Ik scheurde bij VVV mijn kruisband. Toen mocht ik bij Ajax revalideren, echt top'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:41

    Ajax moet niet te makkelijk denken over de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo, vindt Dennis Gentenaar. De voormalig doelman uit Nijmegen speelde voor zowel Ajax als VVV en weet hoe de Venlonaren toeleven naar een krachtmeting met de Amsterdammers.

    "Je gaat nooit naar VVV met de gedachte: dat wordt een makkie. Je moet het altijd eerst maar doen", vertelt Gentenaar aan de clubsite van de Amsterdammers. "Je weet bovendien dat iedereen tweehonderd procent geeft als Ajax op bezoek komt. Het was altijd leuk als Ajax op bezoek kwam, dat gold voor alle clubs uit de traditionele top drie."

    Gentenaar bewaart minder goede herinneringen aan de onderlinge ontmoeting in 2009. De doelman had toen net bij VVV getekend, maar scheurde uitgerekend tegen Ajax zijn kruisband af. "De dokter van Ajax, Edwin Goedhardt, kwam meteen kijken hoe het met mij ging. Vervolgens heb ik mijn revalidatie bij Ajax mogen doen omdat ik in de buurt van Amsterdam woonde. Dat werd zo afgesproken door beide clubs. Ik hoefde maar één keer in de week naar Venlo, dat was echt top van Ajax."

    VVV en Ajax trappen zaterdag om 18.30 af in De Koel.

    Poll

    Wat wordt VVV-Ajax?

    (3367 stemmen)

    Plaats een reactie

    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:45
    Mooie en warme club dat prachtige Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:45
    haha je was me voor :)
    Vind ik leuk
    The Iceman +7894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:46
    En jij was mij voor ;-)
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:18
    Dit is inderdaad een teken van warmte. Pure goedheid noem ik dat en dat meen ik oprecht. Natuurlijk komt Ajax er niet altijd uit als warme club, maar hier wordt gewoon bewezen dat het allemaal ook best meevalt.
    Vind ik leuk
    The Duke +323
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:51
    Zo warm dat er al jaren last van droogte is. ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +33352
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:55
    The Duke,strakke goal van jouw die opmerking😂😂
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3203
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:05
    Ik kan wel leven met jou opmerking, netjes en grappig tegelijk.
    Goed gereageerd!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:11
    Das nou de comeback die ik ooit hoopte te kunnen maken. Respect sir!
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:31
    Mooi he? Omdat die boeren altijd zo lopen te janken op Ajax.... Maar wees maar niet bang, prijzen komen echt wel! Dat zie altijd weer terug komen.

    Maakt u vooral geen zorgen, en blijf lekker haten!
    Vind ik leuk
    The Iceman +7894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:33
    Rustig aan joh, gewoon een beetje ouwehoeren toch? Haat is het niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:47
    Als we altijd zouden janken op ajax zou het miss minder droog zijn. Volgens mij verlaag je jezelf naar een onnodig niveau want ik apprecieer gewoon een comeback. Maar als ajax écht zo goed is in comebacks als jij beweert wil ik dat dit seizoen wel eens ff zien want dan wordt tenminste nog een beetje spannend.
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:11
    Serieus? Gewoon door blijven gaan met trollen.... Ga je gang kerel... Ik ga vanaf nu alleen nog in discussie met de echt voetbal liefhebbers. Deze site is helemaal verneukt door PSV trollen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:13
    We dimmen alleen grootspraak een beetje in. Iemand moet het doen toch? Als we met zn allen gaan doen alsof ajax de beste is ondanks dat er 4 jaar niks is geven we ook een verkeerd signaal af. En als t je niet bevalt hier ga dan lekker naar voetbalzone ofzo.
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:16
    Zit ik al, en buiten dat, bepaal ik dat natuurlijk zelf wel he?

    Succes met je zielige trollen leven, stumperd!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:17
    Wat laat jij jezelf kennen zeg... echt zielig.
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
    Omdat ik tegen je in ga?
    Omdat ik het niet met je eens ben?
    Omdat ik een Ajacied ben?

    Wat wil je nou?

    Als je wil zuigen, doe je dat maar aan de lullen van de PSV fans.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:24
    Ik zeg dat k een grap leuk vind en vervolgens ga je een heel verhaal vertellen. Dan probeer ik daarop te reageren, k heb nou eenmaal de behoefte om spottende grappen te maken. Heb ook wel laten blijken in eerdere keren dat ik ook grappen van ajacieden kan waarderen, zolang ze maar een beetje vernieuwend zijn. Types die alleen maar met haat gevuld zijn hebben we niet zoveel aan. Dus k zou zeggen ga snel maar weer terug.
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:25
    hier heb je je 12.000e like.

    Dat is jouw doel volgens mij hier.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
    Ik ben hier naartoe gekomen omdat ik de discussies gewoon hier meer entertaining vond dan op voetbalzone. Das alles eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:47
    Daar heb je absoluut een punt.
    Vind ik leuk
    Boaz +111
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:34
    Laat het maar, de meeste kunnen het wel waarderen (of iig accepteren;) )maat niet iedereen. Misschien heeft Moonrock een kutdag achter de rug
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01
    Wel verschil blijven maken tussen haat en een opmerking die je het best met 'touché' en een glimlach kunt beantwoorden.
    The Duke heeft zich zeker 'Sir Duke'-achtig getoond met dit spitsvondig bedenksel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:13
    Absoluut waar! Ik vind de opmerking prachtig, maar dat was niet mijn intentie.

    Ik word zo moe van al dat geblaat elke keer...

    Wie weet een voetbal site waar je gewoon lekker kan lullen met elkaar, waar je ook moderators hebben?

    Deze site is echt verschrikkelijk slecht.
    Maar goed, veel meer is er niet volgens mij...

    Voetbalzone is tot nu toe de allerbeste site van Nederland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
    Hoe meer we het zelf inhoudelijk aangaan hoe groter de kans dat het verandert. De figuren die alleen maar willen sarren en schelden gewoon een keer op hun plek zetten en dan negeren. Heb je geen moderators voor nodig, alleen verstandige forum-leden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:20
    Ik weet dat ik met jou in ieder geval kan discussiëren.

    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:22
    Komt helemaal goed, man.
    Vind ik leuk
    Boaz +111
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:32
    Hou op man, was een goede grap. Kunnen hier beter met z’n allen om lachen, dan doen de andere dat ook
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +448
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:11
    Hoppaaaaaa, in de kruising!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4280
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:11
    Doorsnee club maar mooi gebaar. Zo kan het ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:31
    Wij zijn Ajax wij zijn de warmste ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:45
    warme club hé
    Vind ik leuk
    The Iceman +7894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:45
    Warme club.

    Edit: Haha helaas te voorspelbaar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 13:45]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:07
    Tegelijk ook wel triest dat er gewoon 3 zijn die als een gek dit willen typen omdat ze weten dat ze dan reacties gaan krijgen en gezeik uit lokken. Maar goed. Ik ben ook 11 geweest.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:13
    Als ‘Warme club’ gezeik zou opleveren hebben mensen idd het verstand van een 11-jarige. Die opmerking is gewoon zowat een meme geworden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 14:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:03
    Nou in dit geval een zeer gevatte repliek. Ik wenste dat we er meer van mochten lezen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    Donnygo +3025
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:45
    Sorry kan het niet laten wat een warme club is Ajax toch ;)

    Netjes geregeld door beide clubs. Denk dat als Ten Hag niet te veel gaat wisselen er wel gewonnen gaat worden tegen VVV.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3203
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:06
    Nou ik mag aannemen dat de spelers op de bank zo'n wedstrijd ook wel kunnen winnen..
    Vind ik leuk
    Donnygo +3025
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:09
    Dacht men ook tegen Heracles, als hij nu eens zorgt dat er een vaste basis komt en vandaar uit een keer een speler rust geeft maar dan wel 1 of 2 en niet direct 5 met positie wisselingen.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3203
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:03
    Ten hag moet gewoon altijd met Huntelaar beginnen, Huntelaar is iemand met naam, ervaring, hij is staat op de juiste momenten op een dreigende plek (dat hij mist ja dat is vervelend) & hij verdedigt ook mee!!!!
    Met zon spits voetbal je gewoon veel lekkerder, als hij de tegenstander helemaal moe speelt is het ook een stuk makkelijk voor bijv een sierhuis om vanaf de 70ste minuten zijn kwaliteit te laten zien.
    Maar goed ik begrijp ten Hag sowieso niet, ik hoop alleen dat hij er iets leuks van maakt & dat ze eindelijk een prijs pakken.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1239
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:49
    Maak je geen zorgen, 0-6!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:51
    Zei ik over Ajax - Heracles ook (6-0 dan).. Ik zeg dus niks meer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 13:51]
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3641
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:05
    Anders zou je ook wel erg in herhaling vallen;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:16
    Vooruit dan 0-7!
    Vind ik leuk
    San Marco +458
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:50
    Fijne omgeving
    Vind ik leuk
    AhlyFC +509
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:51
    Warme club
    Vind ik leuk
    3-5-2 +822
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:58
    Al 7 personen maken die opmerking en nog gewoon een keer hetzelfde typen...... *zucht*
    Vind ik leuk
    AhlyFC +509
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:28
    Ja daarom deed ik het ook
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1644
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:53
    Helemaal als ze het dak dicht hebben, snikheet.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3025
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:54
    Off- Topic Celtic have announced that Australia international, Daniel Arzani, has joined the club on a two-year loan deal from Manchester City, subject to international clearance.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:26
    Kon je dat niet ergens annders kwijt Donny? ;-)
    Vind ik leuk
    Donnygo +3025
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:30
    Gewoon even snel bij de bovenste topic hahah. Vond dit wel intressant omdat Ajax en PSV intresse in hem hadden, Ajax topic is dan toch relevant genoeg ;)
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:37
    Ja, zo kan ik het ook hé ;-)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15480
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:54
    Wat een warme club:
    "Revalidaties uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst", aldus E v/d S.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12099
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:56
    Dat gelul steeds dat die en die club zo warm is..
    Ajax en de andere profclubs zijn gewoon bedrijven, vooral aan de top is het allemaal niet zo gemoedelijk hoor, er moet gewoon geld verdiend worden..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:13
    Gentenaar... Was die niet international geweest? Of heeft pes mij anders doen geloven?
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Gewoon even op Wikipedia kijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
    Touche
    Vind ik leuk
    Ben +84