Invaller Dante Rigo voorkomt eerste puntverlies voor regerend landskampioen

Invaller Dante Rigo voorkomt eerste puntverlies voor regerend landskampioen

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 22:41za 18-08-2018 om 22:41

PSV heeft in extremis een overwinning geboekt bij Fortuna Sittard. De formatie van Mark van Bommel won uiteindeljk met 1-2.

In Sittard waren er de nodige problemen met de VAR. De verbinding was weggevallen, waardoor in Limburg contact werd gehouden met de videoscheids via de ouderwetse telefoon.

PSV speelde vorige week overtuigend tegen FC Utrecht, maar had het in Sittard van begin af aan lastiger. Linksbuiten Gavin Vlijter kreeg direct een goede kans voor Fortuna, maar hij vond doelman Jeroen Zoet op zijn pad. Toch was het PSV dat na ruim een half uur spelen op voorsprong kwam: na goed voorbereidend werk van Angelino wist Hirving Lozano de bal binnen te werken: 0-1. Niet veel later was Gaston Pereiro dicht bij 0-2, maar hij zag zijn inzet gekeerd worden.

De Eindhovenaren wisten die voorsprong vast te houden tot de rust, maar ook in de tweede helft bleef Fortuna goed mee doen. Een half uur voor tijd kwam de ploeg zelfs op gelijke hoogte. Andrija Novakovich mocht de bal aannemen in de zestien van PSV, dribbelde naar binnen toe en liet vervolgens Zoet kansloos: 1-1.

Daarna moest PSV op zoek naar een nieuwe voorsprong. De beste kans daarvoor was voor Luuk de Jong, die de bal op een presenteerblaadje kreeg van Donyell Malen, maar de bal toch naast kreeg. De Eindhovenaren bleven zoeken naar de winnende treffer, Steven Bergwijn was dichtbij de 1-2, maar Fortuna leek stand te houden. Tot invaller Dante Rigo de bal in de extra tijd toch nog tegen de touwen kreeg en PSV behoedde voor het eerste puntverlies.

Plaats een reactie

★Timmio★ +27680
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
JAAAAAAAAHAAAAAA
Vind ik leuk
ArieBombarie +43357
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Ik was als Ajacied altijd groot fan en bewonderaar van van Bommel. Hou van zulke spelers.
Hendrix gaat van Bommel achterna. Wat een geweldenaar.
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
Top
Vind ik leuk
Rodajc +19204
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Geweldige wedstrijd van Fortuna, hadden meer verdiend!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Eens, maar aan de andere kant had ie op de stip kunnen liggen... Meermaals. Ik ben iig ontzettend blij nu
Vind ik leuk
ArieBombarie +43357
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
Ik niet :p
Vind ik leuk
Hyena +30528
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Beide kampioenskandidaten verschrikkelijk veel geluk gehad vanavond. PSV lijkt de lijn van volgend seizoen door te zetten. Hopen dat Ajax weer beter voetbal op de mat kan gaan leggen, al vrees ik daarvoor met die kale knuppel aan het roer.

Het wordt weer een spannend seizoen!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
Vorig seizoen was niet spannend..
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
Wie is die andere kampioenskandidaat dan ?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Lucky PSV.😒
Vind ik leuk
Dezeun +6241
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
Lucky ajax vs psv 3-1
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Lekker hoor psv congrats!.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
El Rigo
Vind ik leuk
Adje80 +10460
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Bah bah...zoals vorig seizoen ook zo vaak maarja het telt helaas
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44]
Vind ik leuk
Herendivisie +1926
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
Je bedoelt winnen op karakter in de laatste minuten, ondanks dat je belabbert speelt. En dat zonder de hulp van de var
Vind ik leuk
Adje80 +10460
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
Laatste zin is heel erg flauw. En door weinig karakter krijg je een goal tegen en dan begin je pas weer te voetballen en zet je inderdaad door
Vind ik leuk
Herendivisie +1926
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
Je bedoelt die goal die ze scoren na een duidelijke overtreding ? Jij gaat mij nu vertellen dat bij ajax de var niet had geholpen in dezelfde situatie ?
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:57
Komop man, dat was bijna een half uur voordat die goal viel. Dumfries levert als een amateur die bal in waardoor die goal valt. Was zeker een overtreding, maar maakt die goal nog niet goed. Ben meer gecharmeerd van Angeliño ipv Dumfries. Wat een topaankoop, top omgeruild voor Brenet (die wel scoorde vandaag haha).
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 19 augustus 2018 om 00:26
Niet mee eens. Ik vond Dumfries vorige week wél goed. Vandaag een mindere wedstrijd maar er gaat toch veel dreiging van m uit.
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zondag 19 augustus 2018 om 00:28
Ik zeg ook niet dat Dumfries niks is, maar Angeliño beter vind. Dumfries komt er ook wel. Arias startte ook minder.
Vind ik leuk
ay42 +1453
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Ook al staat het 1-1 en in de laatste paar minuten van de wedstrijd, gaan wij als Eindhovenaren niet huilen en onze spelers uitfluiten zoals dat bij een bepaalde club wel gebeurd.

Come on PSV!
Vind ik leuk
Bo3007 +424
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
Je hebt gewonnen, ben blij. En zit toch niet zo gefrustreerd te janken calimero.
Vind ik leuk
ay42 +1453
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
Ik ben ook blij en totaal niet gefrustreerd!
Vind ik leuk
Bo3007 +424
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:50
Je klinkt anders toch behoorlijk gefrustreerd...
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
En jij dan ? Jij haalt weer meteen Calimero voor den dag
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 19 augustus 2018 om 00:30
Is favoriete tekenfilm van Abcoude Noord fans. Misschien dat ze daarom zo snel gaan zitten fluiten op de tribune: om het piepen van hun favoriete kuikentje na te bootsen. Ze worden gewoon verkeerd begrepen die supporters...
Vind ik leuk
Spiegel +11485
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
3 punten tellen, voor de rest geen woorden aan vuil maken.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12671
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
Gefeliciteerd man! Maar was niet best, net als Ajax....gaan beide nog wel wat puntjes verspelen.....jammer dat het weer over de VAR moet gaan...
Vind ik leuk
Spiegel +11485
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
Jammer inderdaad dat PSV zo ver terugvalt en dat Ajax inderdaad het voordeel van de VAR nodig heeft om van respectievelijk Fortuna en vvv te moeten winnen.

Je zou eigenlijk denken dat ze die dosis geluk niet nodig hebben tegen, met alle respect, dit soort clubs.

Maar goed, kampioen wordt je tegen de “kleintjes”.

Doordeweeks juichen we weer voor elkaar en volgend weekend is het weer oorlog ;)

Fijne avond en welterusten.
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
We hebben zoveel goeie.
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
Heul veul Fritske
Vind ik leuk
snibbo +388
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Wat komen we hier goed weg zeg jeetje mina... maar goed 3 punten...
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Onze toptalent is aan!
Vind ik leuk
Dezeun +6241
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
3 punten dst telt
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Moeizaam maar 3 punten.

PSV, succes dinsdag!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45]
Vind ik leuk
Hyena +30528
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
In welk opzicht verdiend?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
Was een foutje, ik zat met iets anders in mijn hoofd. Sorry..
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Het zijn ook Altijd dezelfde die geluk hebben
Vind ik leuk
Nummertien +4774
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Psv proficiat, ik heb geen honderde berichten nodig om het spel af te zeiken, om over geluk te praten enz, zie de Ajax topics weer van vandaag haha is toch soms niet te filmen haha

Fortuna ook proficiat met het spel, jullie waren beter maar je krijgt niet altijd wat je verdiend thats all in the game...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45]
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 19 augustus 2018 om 00:36
Nou beter is ook weer te veel van het goede. Gelijkspel zou terecht zijn geweest ondanks dat PSV meer kansen had. We winnen vandaag op karakter en doorzettingsvermogen.

Fortuna vocht als een leeuw dat ook.
Vind ik leuk
Strijp +14017
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Blij dat van Bommel wel nieuwe jongens er in zet en de verzakende (Pereiro en lozano) en uit durft te halen. Fortuna had een punt verdient.
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zondag 19 augustus 2018 om 00:05
Idd wat een verademing zeg, in vergelijking met de stanaard 2 wissels in de 75e minuut.
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Gefeliciteerd PSV’ers, dit houdt Ajax en de KNVB weer op afstand 😉
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Ben niet anders gewend dat PSV scoort in blessuretijd 🤨
Vind ik leuk
Dezeun +6241
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
Ja net gelukt blessure tijd was 2 sec begonnen
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
laat ik het zo zeggen laatste minuut of blessuretijd dat ze scoren maakt ook geen kut uit
Vind ik leuk
tannat +16776
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:57
zoals ajax?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Pfff wat een schijt mazzel hebben de beide fantastische titel kandidaten...
Vind ik leuk
Jarinr10 +10157
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Ik dacht je niet meer kon zwijnen als Ajax vanavond! PSV bewijst t tegenovergestelde!
Vind ik leuk
tannat +16776
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
Och gut, heeft Ajax over pech te klagen wil je zeggen?
Vind ik leuk
Jarinr10 +10157
zondag 19 augustus 2018 om 00:18
Nee,maar eerst een grote bek over Ajax en dan zelf nog later scoren.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 00:24
wie heeft er een grote bek hier?
Vind ik leuk
Jarinr10 +10157
zondag 19 augustus 2018 om 01:28
Sommige van je mede supporters.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 09:03
Waar?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
Psv gaat door waar het vorig seizoen stopte, geluk.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7075
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
Geluk? PSV schiet de bal er zelf in.
Vind ik leuk
dhrwobo +45638
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
Geluk? Jij hebt zeker Ajax niet gekeken. Dat was zonder de var gewoon een nederlaag geworden. En met goede var was het een gelijkspel geweest. Psv speelde belabberd vandaag, maar wat was die arbitrage slecht zeg. Alle overtredingen op de jong worden in Nederland chronisch genegeerd, terwijl hij voor een scheet wordt afgefloten. Had pingel mogen krijgen
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
De var was prima vandaag, terechte beslissingen. Jullie hebben 9 van de 10 wedstrijden geluk.
Vind ik leuk
dhrwobo +45638
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
Tuurlijk. Jullie hele sportief verleden is gebaseerd op geluk.... geluk is het zwakste argument om je frustratie onder woorden te brengen maat.
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zondag 19 augustus 2018 om 00:06
Touché
Vind ik leuk
tannat +16776
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
huilen huilen
Vind ik leuk
De Liefhebber +12671
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
Zal hem in de naam zitten, die op Frenkie de Jong is er 1 voor 5 wedstrijden! Maar die noem je maar niet voor het gemak...beide gewoon strontmazzel, klaar!
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 00:00
BS.
PSV schiet die bal er zelf in.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12671
zondag 19 augustus 2018 om 06:07
Uit een fantastische aanval.....hij valt per ongeluk voor zijn voeten....wees blij met de 3 punten en probeer een beetje gemotiveerd te zijn in Europa deze keer.....
Vind ik leuk
tannat +16776
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
Kwaliteit, trolletje.
Vind ik leuk
PinPelado +1971
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
Mooi zo. +3, niks meer en niks minder
Vind ik leuk
psv.040 +1246
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
wie het laast lacht lacht het best.
Vind ik leuk
dhrwobo +45638
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
Hoppa. Lelijk en geen hulp van de var, wel drie punten mee naar eindhoven. Gelukkig pakken wij de punten iig zonder willekeurige var
Vind ik leuk
De Liefhebber +12671
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
Ben je nou eens klaar met je kleutergezeur op de VAR!?! Of moeten nou echt alle discutabele beslissingen weer op tafel waar jullie vorig seizoen kampioen mee geworden zijn? Nee hè?? Fijne avond, wees blij met je 3 punten maar hou eens op met dat calimero gepiep!
Vind ik leuk
dhrwobo +45638
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
Mag. Maar toen was er nog geen VAR. En ik vind dat als je techniek toe laat je het ook goed en consequent moet gebruiken.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12671
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:08
Precies! Toen werden de rode kaarten geseponeerd maar hadden jullie de punten al binnen! Of de tweede en derde gele werd niet gegeven aan Hendrix in Zwolle.... maar nu krijgt Frenkie de Jong een schop die een carrière kan beëindigen maar hoor je niemand! Prima dat je een Ajax obsessie hebt maar die niet zo kinderachtig!! Post het nog 35 keer, het gaat niet veranderen!!
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 00:01
Jij noemt je liefhebber terwijl je ajax fan bent?
Wat raar...
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zondag 19 augustus 2018 om 00:08
Hahaha Tennatje
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
Ja, daar heb je invallers voor..
...
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
Lekker psv laat die ajacieden maar zeuren ze hebben hetzelfde gedaan dus nie zeike kut
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7075
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
Verdiende overwinning. Complimenten voor Fortuna, gevochten als leeuwen. Wel opgelucht door deze overwinning (Op EIGEN kracht).
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
Mongoaltje
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7075
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
Jammer voor je. Ga maar lekker masterberen.
Vind ik leuk
MojoRisin +16115
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
What's new ?
Vind ik leuk
fr1963 +4621
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
Kijk, geheel op eigen kracht zonder hulp van een var gewoon zelf de winnende maken. Respect voor de landskampioen.
Vind ik leuk
2cents +63156
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
Leuk voor Rigo. Kwartiertje krijgen, nooit aan de bal komen, wat toch je sterke punt is en dan de winnende binnen schieten.

Fortuna voetbalde leuk mee en maakte er een leuke wedstrijd van. Daar komt het publiek toch voor.
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
Duidelijk te zien de aanstaande landskampioen aan het werk te hebben gezien.
Voorspelling gaat vorm aan nemen.

1) PSV
2) Vitesse
3) FC Utrecht
4) AZ
5) Feyenoord
6) Ajax
7) Emmen
Vind ik leuk
stollie38 +17171
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
Teveel kopstoten gehad?
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 00:09
nee hoor. Met VAR kan Ajax best in de top 6 komen, hoor!
Vind ik leuk
stollie38 +17171
zondag 19 augustus 2018 om 08:22
PSV ook. He eierdopje.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 09:04
Kom je mij dat hier in een PSV topic vertellen?
Vind ik leuk
stollie38 +17171
zondag 19 augustus 2018 om 09:28
Goed hè. Maar dat doen jullie ook in een Ajax topic. Die afgunst is groots bij jullie.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 09:33
Afgunst? Tov Ajax?
Hahahahahahaha... blijkbaar weet je niet wat dat betekent.
Vind ik leuk
stollie38 +17171
zondag 19 augustus 2018 om 09:33
Hahaha jij ook niet tanaatje.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 09:39
Het uitlachen van mensen die op hun arrogante grote bek gaan heet leedvermaak. geen afgunst.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:39]
Vind ik leuk
Bo3007 +424
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
Wissel Psv maar om met Emmen aub. Psv net zo drama als Ajax.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:24
Hahahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
wat een grafvereniging dat psv zeg, nog erger als bayern .
dit is toch verschrikkelijk met zo een k*t elftal
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 00:10
Maar... zonder VAR
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:42
maar.... met veel geluk
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 00:46
op eigen kracht
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 18:48
klopt maarmet veel geluk, bijna op zijn duits he
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 19 augustus 2018 om 19:24
op eigen kracht, met de meeste kansen en binnen officiële speeltijd...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 19:46
jaja we spreken elkaar nog wel als het anders loopt. als je gewonnen hebt is het makkelijk praten, voor deze wedstrijd proficiat met de 3 punten.
Vind ik leuk
fr1963 +4621
zondag 19 augustus 2018 om 15:04
Geluk....hoe durf jij dat woord te gebruiken. Daarop rust de helft van alle ajax successen.
Mazzel + knvb = ajaxsucces.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 18:47
met feyenoorders hoef ik niet over successen te praten die hebben jullie nauwelijks.nu zul je wel over de afgelopen 4 beginnen maar als jullie maar 4 jaar op succes wachten moesten zouden alle feyenoorders een gat in de lucht springen en zichzelf knijpen om te zien of het echt waar is.
jullie concurrenten zijn az,vitesse en utrecht dus probeer eerst maar europees voetbal veilig te stellen
Vind ik leuk
fr1963 +4621
zondag 19 augustus 2018 om 22:01
Dat gaat ons zeker lukken, geheel op eigen kracht, zonder VARretjes en zonder knvb en zonder geluk. Vandaag was het eerste stapje.
Minder moeite met deze middenmoter dan jouw clubje gisteren met een degradatiekandidaat.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:13
We zullen zien of jullie 34 wedstrijden geen VARretjes en/of geluk hebben . Of de knvb veel beinvloed geloof ik niet. Succes in ieder geval 👍👍
Vind ik leuk
fr1963 +4621
zondag 19 augustus 2018 om 22:16
Moge de beste met de langste adem straks de schaal omhoog houden.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 19 augustus 2018 om 00:47
Nou hè! Dat k*T elftal neemt vanavond wel weer de 3 punten mee naar huis.

En als je Bayern 'erg' vindt dan wil ik best 'erger' dan Bayern zijn hoor. Komt het helemáál goed met dat k*T elftal van PSV :P
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:48]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
Dat wordt leuk tegen bate Borisov #psvEUROPALEAGUE
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
Hajahaaaa. Gewoon de gedoodverfde kampioenuhhh.
Vind ik leuk
Bizzy +22749
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
Zeer zwak PSV gezien. Middenveld klopt van geen kant en defensie speelde nonchalant. In europa wordt je keihard gestraft. Het moet snel anders. Malen, Rigo en Mauro Jr waren de lichtpuntjes.
Vind ik leuk
Hyena +30528
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
Vorig seizoen hoorde ik Aad roepen dat Obispo een groter talent is dan De Ligt. Waarom geniet hij dan ondertussen nog steeds niet de voorkeur boven spelers als Viergever en Isimat?

Daardoor begin ik steeds meer vraagtekens te zetten bij die uitspraak. Hoever is hij nu daadwerkelijk?
Vind ik leuk
Bizzy +22749
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
Goede vraag.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 03:42
Het seizoen is nog lang. Ik verwacht ook nog een vertrek van Isimat. Dus dan heb je alleen Obispo en saintsbury als backup. Obispo wordt dus denk ik niet verhuurd. Wellicht dat ie bekerwedstrijden gaat spelen.
Vind ik leuk
Blcity +69
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
Terechte uitslag
Vind ik leuk
|Ajax| +1397
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
Hoezo geluk, jesuz!
Vind ik leuk
Bremmelem +143
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
Volgens mij heb ik een déjà vu, lijkt wel vorig seizoen. Jezus Christus, wat een schijt pot zeg. Luuk wist elke kans wel om zeep te helpen. Ik mag toch hopen dat er tegen BATE beter gevoetbald wordt. Ben vanzelfsprekend wel blij met de 3 punten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
Zo doen we dat! 3 punten in de tas!
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
Gepsveliciteerd !
Vind ik leuk
14forever +9202
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
Slechte pot hoor. Weinig creativiteit op het middenveld bij psv. Fortuna probeerde het wel, maar.is niet echt veel. Zonde dat ze achteruit gingen lopen na de 1-1. Schwaab de abwehrchef, moest alleen teveel dumfries ondersteunen. Zeer degelijk Hendrix gezien, door zijn extra inzet komt die goal. Feli psv
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
Voetbal gaat naar de klote. Het gaat alleen nog maar over VAR. Bedankt van Basten, vuilen hond.
Vind ik leuk
Nar +1161
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
Mij hoor je niet klagen, zolang wij er voordeel van hebben...😉😜
Vind ik leuk
Gein +505
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
lucky psv
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
Ik vond dat het vandaag lucky psv was maar ook lucky ajax, maar hey laten we er niet zo'n gevecht van maken en gewoon genieten we hebben allebei toch lekker 3 punten gepakt. Dus ongeacht of je voor PSV bent of voor Ajax (ik ben voor PSV) Proost! en we zien dinsdag wel weer verder!
Vind ik leuk
Jarinr10 +10157
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
Zo is t ook, allebei geluk gehad.Kunnenbwe tegen elkaar wegstrepen:)
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
Dus niet alleen Ajax had vandaag geluk. Hahaha.....zo blijft het wel leuk!!
Vind ik leuk
Pietje2015 +17844
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
Dit geeft vertrouwen richting Bate !
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
Wat een kut team dat PSV
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
Yep, en daar staan jullie weer het hele seizoen onder. Wat zijn jullie dan ?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
Een prachtige voetbal club!

Is wat anders dan een kinderdagverblijf he
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:03
Een schalen sparend kinderdagverblijf. Ik vind het ok.
Vind ik leuk
GOAL! +679
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
Wat een kutventje die beer
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:01
Tenminste geen pedo
Vind ik leuk
GOAL! +679
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:05
Dat schrijf ik toch niet?
Vind ik leuk
VZW291 +708
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
Met het nodige geluk toch 3 punten voor PSV. Wel terecht, PSV was de betere ploeg. Maar oh oh, als PSV zo in Wit-Rusland gaat voetballen dinsdag dan belooft het weinig goeds.
Vind ik leuk
JaJaBijna +114
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
Leuke wedstrijd, en een goed fortuna gezien!!! En een zwak psv vandaag, als Fortuna zo doorzet in derest van de aankomende wedstrijden word het nog een leuk seizoen voor ze !!! 💛💚💪🏼
Vind ik leuk
Smithsonian +44934
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
Haha congrats lucky bastards.
Vind ik leuk
Butsbal +14186
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:03
Dankuuuuu
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
Na vandaag wil ik een vervroegde evaluatie van de VAR bij de KNVB...
Vind ik leuk
HamKam +31
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
Heerlijk die 3 punten
Vind ik leuk
ajaxjj3187 +1075
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
Wat lijkt me dat lekker zeg; een trainer die sterk wisselt ;)
Vind ik leuk
Realfan +2
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
Echt jammer als je als topclub zo’n supporters hebt, je hoort ze pas als ze winnen
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:30
Ja, heb ik ook altijd met die ajax succes supporters. Jammer inderdaad, u slaat de spijker op z'n kop.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:32]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
Waar heb ik vanavond naar zitten kijken. Oja de Mickey mousse competitie
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
PSV was niet slecht, Fortuna speelde gewoon zeer goed.
Vind ik leuk
De fries +2040
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
Dit is toch heerlijk hoor
Vind ik leuk
Nummertien +4774
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
Echt leuk dat Fortuna weer terug is.
Die komen echt van ver, dat ze nog bestaan is een wonder. Hoop echt dat ze erin blijven! Als ze vaker spelen zoals vandaag dan moet dat wel goed komen
Vind ik leuk
Bill +905
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
Overacting v.bommel wist het niet meer en ook bloeddollars schoonpapa marwijk moest nog in beeld komen. Het is enger dan eng in sporren dorp
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
De var is er voor Ajax om ze naar De titel te lijden maar ook dit gaat het corrupte zooitje niet redden haa
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
Hey, ik zag net die actie van Heracles, een gezamenlijke foto met een jongen met het syndroom van down. Daarnaast las ik vandaag een bericht over een knuffel actie bij Feyenoord.

Zo mooi kan en hoort voetbal te zijn. Dit is absoluut een sneer naar alle debielen en trolls op deze site. Jullie mogen het wat mij betreft persoonlijk opvatten, want jullie zijn ongelooflijk sneu en triest.

Fijn dat PSV heeft gewonnen en fijn dat Rigo de goal heeft gemaakt, ik gun het hem van harte. Forza PSV.
Vind ik leuk
Realfan +2
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
Zielige
Vind ik leuk
GOAL! +679
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
Waarom verander jij hele tijd van naam trol?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
Realfan vat het persoonlijk op, je kunt het!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:05]
Vind ik leuk
Realfan +2
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:09
Oh jij bent er ook zo enen die alleen zingt als he gewonnen hebt
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
Nee, ik steun mijn ploeg in goede en slechte tijden. Jij bent mijn inziens meer het type dat voetbal een slechte naam bezorgd!

Geniet (of niet) van je avond he!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:41
Amateur psycholoog?
Vind ik leuk
Verratti +2367
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
De topclubs van Nederland en mogelijke kandidaten voor de CL hebben we vandaag in actie gezien. Of ze kunnen geen inspiratie vinden voor deze competitie of dit is hun niveau. Ik weet niet wat erger is.
Vind ik leuk
De fries +2040
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
De tegenstanders van PSV zijn nooit gerust als ze voor komen of gelijk maken dit seizoen !! Als je dat voor elkaar krijgt als ploeg ben je ijzersterk !
Vind ik leuk
mo26 +395
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
PSV was over 90 min de betere. Het voetbal was wel slecht vandaag moet ik toegeven. Pluspunt is dat Van Bommel eigen jeugd inbrengt en ze de kans geeft.
Vind ik leuk
045Brunssum +1106
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
Dat zijn de lekkerste!!
Vind ik leuk
Argento8523 +7413
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:59
Verrassend

Lucky PSV 🤪
Vind ik leuk
BariAFCA +480
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
Nieuw seizoen, weinig verandering.... p$v speelt onwijs kut maar met alle geluk vd wereld pakken ze gewoon weer 3 ptn
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 19 augustus 2018 om 01:04
Vanwaar dat $ dollarteken? Leef jij nog in het verleden ofzo? Moet je kijken wat er in Amsterdam aan gekochte spelers op het veld staat!
En heb je de wissels in de 2e helft gezien? Volledig eigen jeugd komt even de volgevreten vedettes vervangen. En laten prompt zien hoe het moet! BariAfcajak$
Vind ik leuk
BariAFCA +480
zondag 19 augustus 2018 om 10:11
Ben je ongesteld?
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 19 augustus 2018 om 10:15
Ha Ha, nee maar wel gevoelig voor dit soort kleine provocaties van Amsterdamse zijde.

Noem het geprikkeld. Oude vooroordelen slijten maar moeilijk dat blijkt wel weer ;)
Vind ik leuk
BariAFCA +480
zondag 19 augustus 2018 om 11:57
Heerlijk toch een nieuw Eredivisie seizoen dat weer onderweg is 😉
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 19 augustus 2018 om 12:08
Jazeker! En elkaar plaagstootjes toedienen vind ik daar ook bijhoren. Als het maar met respect gebeurd.
Ik verheug me nu al op de onderlinge confrontaties......en hopelijk de CL natuurlijk!
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1853
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
Zowel PSV als Ajax zwijnen..
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:09
nu moet feyenoord nog zwijnen he?
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1853
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:21
Hoezo?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
Wat baalde ik van die treffer zeg in de slotfase. Maarja, ajax had t ook veel te moeilijk. Dus kan niks anders zeggen dan gefeliciteerd
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
PSV kan ook zonder VAR winnen. Balen, he, KNVB !?!?
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:05
wij staan bovenaan!
resultaat is belangrijk, mooi voetbal is meegenomen

gefeliciteerd psv
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
De VAR hielp Ajax(eerste goal VVV onterecht afgekeurd)
VAR bij Fortuna gesaboteerd.
Illuminatie! KNIB!!
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
110% met je eens
Vind ik leuk
Tfoe +3827
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
tuurlijk ben je het eens.net als dat PSV dik verdiend heeft gewonnen en alweer op het laatste moment.
fantastisch toch?
Vind ik leuk
barry m +605
zondag 19 augustus 2018 om 04:41
het gaat om 3 punten.
hoe de wedstrijd verder verloopt boeit niet, dat weet toch geen mens meer op het einde van het seizoen.
Vind ik leuk
Tfoe +3827
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
Zet je PSV brilletje maar eerst af voordat je raaskalt.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
Tweede VAR-moment was terecht, niks PSV-bril. Heb niks tegen Ajax...
Vind ik leuk
barry m +605
zondag 19 augustus 2018 om 04:42
ik draag geen bril knakworst
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1853
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:26
Onzin. Gewoon overtreding op Tagliafico. Overtreding op Huntelaar ook duidelijk. VAR sluit iets meer onduidelijkheid uit terwijl men verwacht dat het foutloos is
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:27
Penalty Ajax was terecht.
Vind ik leuk
Itsese +6191
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:35
Mjah, maarja, wil je dan het voetbal compleet veranderen? Dit gaat me gewoon te ver als je met een vinger even iemand uit balans brengt je gelijk een doelpunt afgekeurd krijgt.. klopt sowiso niks van, ook al op het WK niet, het verneukt de hele sport. Binnen 5 jaar is voetbal, voetbal niet meer, en krijg je een heel ander tactiek van verdedigen, laten we het zo zeggen, Hahah:p Jaap Stam zou nooooit onder zo’n systeem kunnen voetballen.
Vind ik leuk
heur es +959
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:08
Hebben de VAR niet nodig !
Vind ik leuk
heur es +959
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
Wel trieste uitslagen. In het kamiooensjaar van Twente veegden we dat soort clubbie weg met 4-0/5-0 !
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:12
het seizoen is net pas begonnen, dat soort uitslagen komen nog wel.
Vind ik leuk
R94 +2014
zondag 19 augustus 2018 om 01:41
Nu vegen dat soort cluppies jullie weg ;)
Vind ik leuk
derksen +8894
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
Ja als v bommel ook nog gouden pik blijkt te hebben wordt het helemaal met moeilijk
Vind ik leuk
Gerro +9488
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
Van bommel zat hem.aardig te knijpen
Vind ik leuk
Tfoe +3827
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
Lucky PSV toch?
knappe overwinning.net als AJAX.......
Bakken er allebei geen ene reet van.....
Vind ik leuk
Mjblinker +870
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:25
Moeten deze baggerteams NL gaan vertegenwoordigen in de CL..? Oh nee, eerst nog play offs en dan de euroleague. Uiteraard hoop ik in het belang vh geweldige NLse voetbal dat beide teams zich volledig inzetten en zich tegen alle verwachtingen in toch plaatsen ten koste van de oekrainers en andere oost-europese (??) club.
Vind ik leuk
Niers +106
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39
Psv komt goed weg vandaag! Was niet om aan te zien maar ook de 90e minuut en blessuretijd telt dus uiteindelijk gewoon terecht. Ajax kreeg een 100 procente terechte strafschop, vond alleen de afgekeurde goal van vvv gewoon een geldig doelpunt. Gebeurt zoiets oo de middenlijn dan word er doorgespeeld. Blom sowieso één van de zwakste scheidsrechters
Vind ik leuk
pos +9927
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
Lucky Ajax en PSV vanavond. Alleen aan die goals van PSV zat verder geen luchtje aan dan zo te zien.
Vind ik leuk
Leggooafca +112
zondag 19 augustus 2018 om 00:00
Ochoch en maar zeggen dat ajax geluk heeft lampekappen
Vind ik leuk
Napolitanos +9281
zondag 19 augustus 2018 om 00:11
Wat een geweldenaar RIGO ! Vorige week al fantastisch tegen Utrecht en vandaag matchwinnaar . Lekker Dante we hebben geen VAR nodig
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:13]
Vind ik leuk
R94 +2014
zondag 19 augustus 2018 om 01:40
520 reacties, gefrusteerde kinder bende is weer actief hoor! Vooral ons fopneusje
Vind ik leuk
JoeyC +4364
zondag 19 augustus 2018 om 01:54
Knap blijven doorgaan van PSV. Zelfs op het moment dat Fortuna de 1-1 maakte en bijna elk twijfelgeval de andere kant opviel, bleef PSV door knokken voor de drie punten.
Fortuna begon wel goed en rond de 1-1 (die viel uit de tegenaanval nadat er een duidelijke overtreding op De Jong was begaan) hadden ze ook een sterke fase. PSV had de rest van de tijd de overhand. Vooral na de 1-1 was het wachten op de 1-2, die uiteindelijk ook verdiend viel.
Nu op naar Bate. Dat wordt nog een lastige klus.
Vind ik leuk
Nbl +819
zondag 19 augustus 2018 om 07:34
Net als Ajax gewoon geluk dat je wint .PSV en Ajax zijn gewoon tegen mindere teams om te huilen . Fortuna voetbalde tenminste nog VVV met ,11 man in de 16 echt te triest voor woorden deze kut competitie . Wordt tijd dat ze iets gaan veranderen . Dit schiet niet op zo
Vind ik leuk
WilcoS64 +4759
zondag 19 augustus 2018 om 07:37
Dat rattenploegje zal weer eens niet winnen in de laatste minuut en dan die arrogante reacties weer. Tijd om Brabant te verkopen.
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
zondag 19 augustus 2018 om 08:48
3 punten in de pocket en op naar Bate
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws