Invaller Dante Rigo voorkomt eerste puntverlies voor regerend landskampioen

    Invaller Dante Rigo voorkomt eerste puntverlies voor regerend landskampioen

    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:41

    PSV heeft in extremis een overwinning geboekt bij Fortuna Sittard. De formatie van Mark van Bommel won uiteindeljk met 1-2.

    In Sittard waren er de nodige problemen met de VAR. De verbinding was weggevallen, waardoor in Limburg contact werd gehouden met de videoscheids via de ouderwetse telefoon.

    PSV speelde vorige week overtuigend tegen FC Utrecht, maar had het in Sittard van begin af aan lastiger. Linksbuiten Gavin Vlijter kreeg direct een goede kans voor Fortuna, maar hij vond doelman Jeroen Zoet op zijn pad. Toch was het PSV dat na ruim een half uur spelen op voorsprong kwam: na goed voorbereidend werk van Angelino wist Hirving Lozano de bal binnen te werken: 0-1. Niet veel later was Gaston Pereiro dicht bij 0-2, maar hij zag zijn inzet gekeerd worden.

    De Eindhovenaren wisten die voorsprong vast te houden tot de rust, maar ook in de tweede helft bleef Fortuna goed mee doen. Een half uur voor tijd kwam de ploeg zelfs op gelijke hoogte. Andrija Novakovich mocht de bal aannemen in de zestien van PSV, dribbelde naar binnen toe en liet vervolgens Zoet kansloos: 1-1.

    Daarna moest PSV op zoek naar een nieuwe voorsprong. De beste kans daarvoor was voor Luuk de Jong, die de bal op een presenteerblaadje kreeg van Donyell Malen, maar de bal toch naast kreeg. De Eindhovenaren bleven zoeken naar de winnende treffer, Steven Bergwijn was dichtbij de 1-2, maar Fortuna leek stand te houden. Tot invaller Dante Rigo de bal in de extra tijd toch nog tegen de touwen kreeg en PSV behoedde voor het eerste puntverlies.

    Plaats een reactie

    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    JAAAAAAAAHAAAAAA
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Lucky psv is back bitches! Oef... doe me dit aub niet nog een seizoen aan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Op eigen kracht, dus zonder de hulp van een VAR-nar.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3046
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Ik denk dat er ondertussen niet meer van " Lucky " gesproken kan worden, het is naar mijn inziens gewoon een kwaliteit. Gefeliciteerd iig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
    T pure paniekvoetbal in die slotfases blijft maar werken. Constant naar voren toe spelen. Ben er niet trots op maar begint er langzamerhand wel op te lijken. Maar echt dr is niks dat meer opluchting en frustratie geeft dan een pot op deze manier winnen. En bedankt man, jij ook succes.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3046
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Heb vaak wel het idee dat Psv die wedstrijden allemaal tegen het einde wel bewust nog even extra gas geeft , Fortuna was kapot, en als je dan toch ( weer ) de rust weet te behouden de winnende binnen te krijgen, dan is t echt geen luck meer. Al heb ik bate wat gedeeltes zien voetballen de voorrondes ( vanwege Unibet) , maar PSV zal dan wel de vorm van tegen Utrecht terug moeten vinden , is een heel goed uitgebalanceerd team. PSV zoals tegen Utrecht maakt zeker kans , maar het PSV van vanavond gaat genadeloos afgestraft worden daar. Al verwacht ik dat het belang vd wedstrijd de PSV ers een stuk scherper aan de aftrap zal krijgen. Voor vanavond , geniet van de 3 punten xD
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:03
    Ben het wel met je eens. Maar het doelpunt moet altijd nog wel vallen en 3 min voor het einde is niet veel tijd meer. Voor t belang van de club en nl moeten we inderdaad sterker staan tegen bate en hopelijk is dit een wakeupcall dat we daar niet met 3-0 tenondergaan.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 00:18
    Je ziet toch dat zogenaamde échte vedettes zoals Lozano en Pereiro moeite hebben om zich op te laden tegen laagvliegers als Fortuna.

    Wat dat betreft goed gezien door v. Bommel om dan aanstormende talenten in te zetten. Die zijn nog wél gretig, daarnaast spaar je Pereiro en Lozano voor as woensdag. Want reken maar dat die dan wel weer gewoon starten.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38050
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Ik was als Ajacied altijd groot fan en bewonderaar van van Bommel. Hou van zulke spelers.
    Hendrix gaat van Bommel achterna. Wat een geweldenaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Speelde onder zn kunnen deze pot. Hopelijk tegen bate wat wakkerder.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38050
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    Hij speelde niet heel solide, maar dat laatste kwartier was ie echt geweldig. En beslissend. Net als eind vorig seizoen trouwens. Zwaar onderschatte kracht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Zet zich wel altijd in. Maar die laatste 10 minuten speelde psv alles naar voren. En dat doet het eigenlijk altijd wanneer het de winst kan pakken. Altijd krampachtig naar kansen zoeken en meestal lukt t ook nog.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7345
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:06
    Goed gezien wederom Arie. Het is geen speler die 4 man voorbij loopt, maar zijn inzet voorafgaand aan de 1-2 is tekenend. Pereiro of Lozano hadden dat duel daar niet aangegaan. Hij wel. En dat maakt vanavond het verschil.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Top
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Geweldige wedstrijd van Fortuna, hadden meer verdiend!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Eens, maar aan de andere kant had ie op de stip kunnen liggen... Meermaals. Ik ben iig ontzettend blij nu
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38050
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Ik niet :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Just another day at the office en dat op eigen kracht
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Wat bedoel je met eigen kracht
    Vind ik leuk
    Nummertien +4501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Hij is alleen met Ajax bezig, de VAR wat gewoon fairplay maar hij is daar gefrustreerd over het menneke toch.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    soms kan je uit onverwachte hoek wat hulp krijgen
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    Dat krijgen jullie af en toe ook
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    ik heb geduld en tijd dus.......
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    De gemeente haha
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Ik hoop dat 80 je leeftijd is, dan zit je hier niet meer zo lang.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    Zonder VARhulp (met de A van Amsterdam ?)
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    Achja is net welke bril je op hebt..de afgekeurde goal was een twijfelgeval maar die penalty was gewoon terecht. En die speler had rood moeten krijgen met zijn overtreding op de Jong dusja
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Zoals ik al typte, het gaat de hele avond (ook op FOX) alleen maar over VAR. Schaf maar weer gauw af en zet een hawkeye voor goal ja of nee. Dan ben ik maar een ouwe lul.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    Ik vind de VAR goed. Ook op het wk. En het zal ook nog wel een keer in ajax nadeel zijn maar vind het wel eerlijker
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
    Ze moeten geen beoordelingen door VAR laten doen. Buitenspel ja/nee, over de lijn ja/nee, smerige overtredingen ja/nee, dat wel. Maar toch niet hoeveel iemand gehinderd wordt in de 16. Endan nog consequent aub en niet op deze manier.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4831
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:28
    Video Ajax Referee
    Vind ik leuk
    VZW291 +770
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Ik weet niet op welke kracht je het anders zou moeten doen. Geld voor alle 18 clubs in de Eredivisie
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    Vind ik ook, meer geld voor alle18 clubs
    Vind ik leuk
    Hyena +28348
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Beide kampioenskandidaten verschrikkelijk veel geluk gehad vanavond. PSV lijkt de lijn van volgend seizoen door te zetten. Hopen dat Ajax weer beter voetbal op de mat kan gaan leggen, al vrees ik daarvoor met die kale knuppel aan het roer.

    Het wordt weer een spannend seizoen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Vorig seizoen was niet spannend..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Alleen wij scoren gewoon zelf uit zelf gecreerde kansen.

    Jullie nieuwe aanwinst laat zich al zien. Wat hebben jullie eigenlijk betaald voor VAR?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    Jezus man, geniet van je 3 punten en stel je niet zo aan om weer over de VAR te beginnen, je bent toch geen klein kind, of wel soms?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18717
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Jaja is ook een klein kind. Ze moeten genieten van de overwinning ipv Ajax er bij te halen. Dat is nergens voor nodig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    Niks. Doe niet zo flauw. Enige wat de VAR had gemist in die pot was een rode kaart voor VVV en mogelijk, maar een zeer lichte, strafschop van VVV in de laatste minuut
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Precies Tim. Gewoon beide door het oog van de naald! Maar met de beslissingen van de VAR was niks mis! Alleen die vuile rode kaart idd. Gefeliciteerd man! Enne, kun je Stratum, Jaja en Butsbal ff uitleggen wat de vedoeling van de VAR is?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
    Oh ja, Dhrwhobo is met stip gestegen naar 1 op de Calimero lijst! Jammer....
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1466
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:57
    Heeft hij die fopneus ingehaald???????
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zondag 19 augustus 2018 om 00:01
    Nog nie miskien
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1466
    zondag 19 augustus 2018 om 00:04
    Gelukkig maar. Die staat toch echt vast op de 1e plaats
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zondag 19 augustus 2018 om 00:08
    Net als wij maat
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 06:08
    Nou vooruit, gedeeld eerste.....
    Vind ik leuk
    Hyena +28348
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Jij vond dit een zelfgecreëerde kans ja? Die bal valt in de kluts toevallig voor zijn voeten, rond hem natuurlijk prima af.

    Laatste deel is natuurlijk weer ietwat kinderachtig, maar ik ben niet anders van je gewend. Wij hebben tenminste geld om die VAR om te kopen, misschien kunnen jullie de gemeente nogmaals lief aankijken? ;)
    Vind ik leuk
    VZW291 +770
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Voor iedereen die zijn PSV huil-bingo kaart bij de hand heeft :
    ''de VAR is pro-Ajax'' mag je doorstrepen, hij is zojuist gevallen
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    Nog even wachten met "Fijn fisje nie op t stadhuisplein" doorstrepen. Dat is pas in mei.
    Vind ik leuk
    Bo3007 +218
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Net zoveel als de andere clubs in de eredivisie, calimero dat je bent.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
    Wie is die andere kampioenskandidaat dan ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Lucky PSV.😒
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Lucky ajax vs psv 3-1
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    Hoezo Lucky? Een wedstrijd duurt 90 minuten.

    Ajax heeft overigens 2 keer gescoord in de laatste 5 minuten dit seizoen.

    In ieder geval; 2 wedstrijden, 6 punten :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    Haha doelde meer op het feit dat PSV vorig seizoen vaker in de laatste minuten een wedstrijd won. Eerlijk gezegd gunde ik het Fortuna meer dan PSV vandaag. Anyway, Gefeliciteerd met de 3 punten. :)
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7345
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:09
    Verrassend. Ik gunde het VVV ook meer vanavond... ;-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:53
    Waarom heb jij 1913 in je nick dan ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Lekker hoor psv congrats!.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    El Rigo
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Bah bah...zoals vorig seizoen ook zo vaak maarja het telt helaas
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1411
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Je bedoelt winnen op karakter in de laatste minuten, ondanks dat je belabbert speelt. En dat zonder de hulp van de var
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Laatste zin is heel erg flauw. En door weinig karakter krijg je een goal tegen en dan begin je pas weer te voetballen en zet je inderdaad door
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1411
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Je bedoelt die goal die ze scoren na een duidelijke overtreding ? Jij gaat mij nu vertellen dat bij ajax de var niet had geholpen in dezelfde situatie ?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:57
    Komop man, dat was bijna een half uur voordat die goal viel. Dumfries levert als een amateur die bal in waardoor die goal valt. Was zeker een overtreding, maar maakt die goal nog niet goed. Ben meer gecharmeerd van Angeliño ipv Dumfries. Wat een topaankoop, top omgeruild voor Brenet (die wel scoorde vandaag haha).
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 00:26
    Niet mee eens. Ik vond Dumfries vorige week wél goed. Vandaag een mindere wedstrijd maar er gaat toch veel dreiging van m uit.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zondag 19 augustus 2018 om 00:28
    Ik zeg ook niet dat Dumfries niks is, maar Angeliño beter vind. Dumfries komt er ook wel. Arias startte ook minder.
    Vind ik leuk
    ay42 +664
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Ook al staat het 1-1 en in de laatste paar minuten van de wedstrijd, gaan wij als Eindhovenaren niet huilen en onze spelers uitfluiten zoals dat bij een bepaalde club wel gebeurd.

    Come on PSV!
    Vind ik leuk
    Bo3007 +218
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Je hebt gewonnen, ben blij. En zit toch niet zo gefrustreerd te janken calimero.
    Vind ik leuk
    ay42 +664
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
    Ik ben ook blij en totaal niet gefrustreerd!
    Vind ik leuk
    Bo3007 +218
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:50
    Je klinkt anders toch behoorlijk gefrustreerd...
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    En jij dan ? Jij haalt weer meteen Calimero voor den dag
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 00:30
    Is favoriete tekenfilm van Abcoude Noord fans. Misschien dat ze daarom zo snel gaan zitten fluiten op de tribune: om het piepen van hun favoriete kuikentje na te bootsen. Ze worden gewoon verkeerd begrepen die supporters...
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    PSV speelde echt vreselijk, zo simpel is het. Fortuna dat veel te makkelijk kansen kon creëren, ondanks dat die 1-1 gewoon pure onzin is, want een seconde of 15 ervoor wordt er een overtreding gemaakt op Luuk. Diezelfde Luuk trouwens die gewoon een 100% kans mist. Nog geluk dat Dantetje de 1-2 erin schiet. Iemand die het trouwens opviel dat Luuk vlak voor tijd bij een open kans de bal afspeelt? Dit doe je echt alleen als je aan wil geven dat je niet in vorm bent.

    Volgende week overigens, doe maar Isimat in plaats van Viergever. Die was ook niet bepaald lekker bezig vandaag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Viergever mag blijven. Met hem kunnen we nog opbouwen, met Isimat zal dat niet kunnen. Wel eens over de Jong. WTF doet hij
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Hij mist kansen. Vorig seizoen was het ook al geen doelpuntenmachine. Hopelijk kunnen we Romero snel weer opstellen. Ooit moet hij er toch bij zitten. Voor 10 miljoen koop je niet iemand voor Jong PSV.

    Het opbouwen boeit mij niet heel veel. Wat ik mis is een beul zoals Alex.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9295
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    3 punten tellen, voor de rest geen woorden aan vuil maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
    Gefeliciteerd man! Maar was niet best, net als Ajax....gaan beide nog wel wat puntjes verspelen.....jammer dat het weer over de VAR moet gaan...
    Vind ik leuk
    Spiegel +9295
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
    Jammer inderdaad dat PSV zo ver terugvalt en dat Ajax inderdaad het voordeel van de VAR nodig heeft om van respectievelijk Fortuna en vvv te moeten winnen.

    Je zou eigenlijk denken dat ze die dosis geluk niet nodig hebben tegen, met alle respect, dit soort clubs.

    Maar goed, kampioen wordt je tegen de “kleintjes”.

    Doordeweeks juichen we weer voor elkaar en volgend weekend is het weer oorlog ;)

    Fijne avond en welterusten.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15389
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Lekker 3 puntjes erbij.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1963
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    We hebben zoveel goeie.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Heul veul Fritske
    Vind ik leuk
    snibbo +336
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Wat komen we hier goed weg zeg jeetje mina... maar goed 3 punten...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Onze toptalent is aan!
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    3 punten dst telt
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14849
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Moeizaam maar 3 punten.

    PSV, succes dinsdag!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Hyena +28348
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    In welk opzicht verdiend?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14849
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    Was een foutje, ik zat met iets anders in mijn hoofd. Sorry..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    Zonder VAR weten te winnen.
    Vind ik leuk
    Hyena +28348
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    Dat maakt het nog niet verdiend. Fortuna was absoluut niet minder dan PSV, maar gefeliciteerd met de punten!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +3239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Het zijn ook Altijd dezelfde die geluk hebben
    Vind ik leuk
    Nummertien +4501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Psv proficiat, ik heb geen honderde berichten nodig om het spel af te zeiken, om over geluk te praten enz, zie de Ajax topics weer van vandaag haha is toch soms niet te filmen haha

    Fortuna ook proficiat met het spel, jullie waren beter maar je krijgt niet altijd wat je verdiend thats all in the game...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 00:36
    Nou beter is ook weer te veel van het goede. Gelijkspel zou terecht zijn geweest ondanks dat PSV meer kansen had. We winnen vandaag op karakter en doorzettingsvermogen.

    Fortuna vocht als een leeuw dat ook.
    Vind ik leuk
    Strijp +11033
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Blij dat van Bommel wel nieuwe jongens er in zet en de verzakende (Pereiro en lozano) en uit durft te halen. Fortuna had een punt verdient.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zondag 19 augustus 2018 om 00:05
    Idd wat een verademing zeg, in vergelijking met de stanaard 2 wissels in de 75e minuut.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1087
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Gefeliciteerd PSV’ers, dit houdt Ajax en de KNVB weer op afstand 😉
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Ben niet anders gewend dat PSV scoort in blessuretijd 🤨
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    Ja net gelukt blessure tijd was 2 sec begonnen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    laat ik het zo zeggen laatste minuut of blessuretijd dat ze scoren maakt ook geen kut uit
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:57
    zoals ajax?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Pfff wat een schijt mazzel hebben de beide fantastische titel kandidaten...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Ik dacht je niet meer kon zwijnen als Ajax vanavond! PSV bewijst t tegenovergestelde!
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Och gut, heeft Ajax over pech te klagen wil je zeggen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    zondag 19 augustus 2018 om 00:18
    Nee,maar eerst een grote bek over Ajax en dan zelf nog later scoren.
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 00:24
    wie heeft er een grote bek hier?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    zondag 19 augustus 2018 om 01:28
    Sommige van je mede supporters.
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 09:03
    Waar?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Psv gaat door waar het vorig seizoen stopte, geluk.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Geluk? PSV schiet de bal er zelf in.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23508
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    Geluk? Jij hebt zeker Ajax niet gekeken. Dat was zonder de var gewoon een nederlaag geworden. En met goede var was het een gelijkspel geweest. Psv speelde belabberd vandaag, maar wat was die arbitrage slecht zeg. Alle overtredingen op de jong worden in Nederland chronisch genegeerd, terwijl hij voor een scheet wordt afgefloten. Had pingel mogen krijgen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    De var was prima vandaag, terechte beslissingen. Jullie hebben 9 van de 10 wedstrijden geluk.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23508
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Tuurlijk. Jullie hele sportief verleden is gebaseerd op geluk.... geluk is het zwakste argument om je frustratie onder woorden te brengen maat.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zondag 19 augustus 2018 om 00:06
    Touché
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    Is bij jullie niet anders hoor.
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    huilen huilen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Zal hem in de naam zitten, die op Frenkie de Jong is er 1 voor 5 wedstrijden! Maar die noem je maar niet voor het gemak...beide gewoon strontmazzel, klaar!
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 00:00
    BS.
    PSV schiet die bal er zelf in.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 06:07
    Uit een fantastische aanval.....hij valt per ongeluk voor zijn voeten....wees blij met de 3 punten en probeer een beetje gemotiveerd te zijn in Europa deze keer.....
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Kwaliteit, trolletje.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1261
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Mooi zo. +3, niks meer en niks minder
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2645
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    siiiiiii op eigen kracht
    Vind ik leuk
    psv.040 +345
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    wie het laast lacht lacht het best.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23508
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Hoppa. Lelijk en geen hulp van de var, wel drie punten mee naar eindhoven. Gelukkig pakken wij de punten iig zonder willekeurige var
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2645
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    zo kan KNVB ajax nog meer een handje helpen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Ben je nou eens klaar met je kleutergezeur op de VAR!?! Of moeten nou echt alle discutabele beslissingen weer op tafel waar jullie vorig seizoen kampioen mee geworden zijn? Nee hè?? Fijne avond, wees blij met je 3 punten maar hou eens op met dat calimero gepiep!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23508
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
    Mag. Maar toen was er nog geen VAR. En ik vind dat als je techniek toe laat je het ook goed en consequent moet gebruiken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:08
    Precies! Toen werden de rode kaarten geseponeerd maar hadden jullie de punten al binnen! Of de tweede en derde gele werd niet gegeven aan Hendrix in Zwolle.... maar nu krijgt Frenkie de Jong een schop die een carrière kan beëindigen maar hoor je niemand! Prima dat je een Ajax obsessie hebt maar die niet zo kinderachtig!! Post het nog 35 keer, het gaat niet veranderen!!
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 00:01
    Jij noemt je liefhebber terwijl je ajax fan bent?
    Wat raar...
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zondag 19 augustus 2018 om 00:08
    Hahaha Tennatje
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Ja, daar heb je invallers voor..
    ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Lekker psv laat die ajacieden maar zeuren ze hebben hetzelfde gedaan dus nie zeike kut
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Verdiende overwinning. Complimenten voor Fortuna, gevochten als leeuwen. Wel opgelucht door deze overwinning (Op EIGEN kracht).
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Mongoaltje
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
    Jammer voor je. Ga maar lekker masterberen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12013
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    What's new ?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2786
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Kijk, geheel op eigen kracht zonder hulp van een var gewoon zelf de winnende maken. Respect voor de landskampioen.
    Vind ik leuk
    2cents +53807
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Leuk voor Rigo. Kwartiertje krijgen, nooit aan de bal komen, wat toch je sterke punt is en dan de winnende binnen schieten.

    Fortuna voetbalde leuk mee en maakte er een leuke wedstrijd van. Daar komt het publiek toch voor.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Wij hebben zoveul goei en da nagenoeg allemaal vur weinig.
    Vind ik leuk
    Bo3007 +218
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Je had dan ook weinig keus als PSV zijnde...
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Duidelijk te zien de aanstaande landskampioen aan het werk te hebben gezien.
    Voorspelling gaat vorm aan nemen.

    1) PSV
    2) Vitesse
    3) FC Utrecht
    4) AZ
    5) Feyenoord
    6) Ajax
    7) Emmen
    Vind ik leuk
    stollie38 +18717
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    Teveel kopstoten gehad?
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    nee hoor. Met VAR kan Ajax best in de top 6 komen, hoor!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18717
    zondag 19 augustus 2018 om 08:22
    PSV ook. He eierdopje.
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 09:04
    Kom je mij dat hier in een PSV topic vertellen?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18717
    zondag 19 augustus 2018 om 09:28
    Goed hè. Maar dat doen jullie ook in een Ajax topic. Die afgunst is groots bij jullie.
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 09:33
    Afgunst? Tov Ajax?
    Hahahahahahaha... blijkbaar weet je niet wat dat betekent.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18717
    zondag 19 augustus 2018 om 09:33
    Hahaha jij ook niet tanaatje.
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 09:39
    Het uitlachen van mensen die op hun arrogante grote bek gaan heet leedvermaak. geen afgunst.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    Bo3007 +218
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    Wissel Psv maar om met Emmen aub. Psv net zo drama als Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:24
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    wat een grafvereniging dat psv zeg, nog erger als bayern .
    dit is toch verschrikkelijk met zo een k*t elftal
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 00:10
    Maar... zonder VAR
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:42
    maar.... met veel geluk
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 00:46
    op eigen kracht
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:48
    klopt maarmet veel geluk, bijna op zijn duits he
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 19:24
    op eigen kracht, met de meeste kansen en binnen officiële speeltijd...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:46
    jaja we spreken elkaar nog wel als het anders loopt. als je gewonnen hebt is het makkelijk praten, voor deze wedstrijd proficiat met de 3 punten.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2786
    zondag 19 augustus 2018 om 15:04
    Geluk....hoe durf jij dat woord te gebruiken. Daarop rust de helft van alle ajax successen.
    Mazzel + knvb = ajaxsucces.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:47
    met feyenoorders hoef ik niet over successen te praten die hebben jullie nauwelijks.nu zul je wel over de afgelopen 4 beginnen maar als jullie maar 4 jaar op succes wachten moesten zouden alle feyenoorders een gat in de lucht springen en zichzelf knijpen om te zien of het echt waar is.
    jullie concurrenten zijn az,vitesse en utrecht dus probeer eerst maar europees voetbal veilig te stellen
    Vind ik leuk
    fr1963 +2786
    zondag 19 augustus 2018 om 22:01
    Dat gaat ons zeker lukken, geheel op eigen kracht, zonder VARretjes en zonder knvb en zonder geluk. Vandaag was het eerste stapje.
    Minder moeite met deze middenmoter dan jouw clubje gisteren met een degradatiekandidaat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:13
    We zullen zien of jullie 34 wedstrijden geen VARretjes en/of geluk hebben . Of de knvb veel beinvloed geloof ik niet. Succes in ieder geval 👍👍
    Vind ik leuk
    fr1963 +2786
    zondag 19 augustus 2018 om 22:16
    Moge de beste met de langste adem straks de schaal omhoog houden.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 00:47
    Nou hè! Dat k*T elftal neemt vanavond wel weer de 3 punten mee naar huis.

    En als je Bayern 'erg' vindt dan wil ik best 'erger' dan Bayern zijn hoor. Komt het helemáál goed met dat k*T elftal van PSV :P
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:48]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    Dat wordt leuk tegen bate Borisov #psvEUROPALEAGUE
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    Hajahaaaa. Gewoon de gedoodverfde kampioenuhhh.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    Zeer zwak PSV gezien. Middenveld klopt van geen kant en defensie speelde nonchalant. In europa wordt je keihard gestraft. Het moet snel anders. Malen, Rigo en Mauro Jr waren de lichtpuntjes.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
    doe je hendrix vandaag mee tekort bizz
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:05
    Middenveld was vandaag een ramp. Hendrikx, Rosario en Pereiro waren niet best. Laatste 20 min herpakte Hendrikx enigszins. Vond de invallers Rigo, Malen en Mauro Jr meer indruk maken dan de basisklanten. Die gasten waren hongerig. Het moet snel veranderen Straat want Borisov straft dit af. Uitgerekend dat we hun hebben geloot. Had v. Bommel iets meer tijd gegund.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
    iedere pot is anders, ik vond hendrix niet slecht spelen.
    We hebben vandaag te weinig gezien van de aanval.
    Sjukkie de jong en bergwijn hebben alle drie te weinig gebracht
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:15
    Hoe zit het met Ryan Thomas ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:21
    zal nog ff moeten aanpassen denk je ook niet?
    Volgende competitiewedstrijd zal ie wel bij de selectie zitten
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:36
    Ze laten starten bij een Jong elftal is niet des Psv :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:44
    dat gaat ie ook niet doen maar je moet je plek wel winnen onder v bommel .
    Die geeft geen kadootjes
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
    Idd. Ramselaar en Isimat weten dat al te goed. Luckassen trekt zelf de stekker eruit. Overduidelijk dat iedereen moeten vechten voor een plek. Onder Flip was dat anders.
    Vind ik leuk
    Hyena +28348
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Vorig seizoen hoorde ik Aad roepen dat Obispo een groter talent is dan De Ligt. Waarom geniet hij dan ondertussen nog steeds niet de voorkeur boven spelers als Viergever en Isimat?

    Daardoor begin ik steeds meer vraagtekens te zetten bij die uitspraak. Hoever is hij nu daadwerkelijk?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Goede vraag.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 03:42
    Het seizoen is nog lang. Ik verwacht ook nog een vertrek van Isimat. Dus dan heb je alleen Obispo en saintsbury als backup. Obispo wordt dus denk ik niet verhuurd. Wellicht dat ie bekerwedstrijden gaat spelen.
    Vind ik leuk
    Blcity +33
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:48
    Terechte uitslag
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1214
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Hoezo geluk, jesuz!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    Nee gullie.
    Vind ik leuk
    Bremmelem +80
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Volgens mij heb ik een déjà vu, lijkt wel vorig seizoen. Jezus Christus, wat een schijt pot zeg. Luuk wist elke kans wel om zeep te helpen. Ik mag toch hopen dat er tegen BATE beter gevoetbald wordt. Ben vanzelfsprekend wel blij met de 3 punten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Zo doen we dat! 3 punten in de tas!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
    Gepsveliciteerd !
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Slechte pot hoor. Weinig creativiteit op het middenveld bij psv. Fortuna probeerde het wel, maar.is niet echt veel. Zonde dat ze achteruit gingen lopen na de 1-1. Schwaab de abwehrchef, moest alleen teveel dumfries ondersteunen. Zeer degelijk Hendrix gezien, door zijn extra inzet komt die goal. Feli psv
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Voetbal gaat naar de klote. Het gaat alleen nog maar over VAR. Bedankt van Basten, vuilen hond.
    Vind ik leuk
    Nar +475
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
    Mij hoor je niet klagen, zolang wij er voordeel van hebben...😉😜
    Vind ik leuk
    Gein +385
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    lucky psv
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Ik vond dat het vandaag lucky psv was maar ook lucky ajax, maar hey laten we er niet zo'n gevecht van maken en gewoon genieten we hebben allebei toch lekker 3 punten gepakt. Dus ongeacht of je voor PSV bent of voor Ajax (ik ben voor PSV) Proost! en we zien dinsdag wel weer verder!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
    Zo is t ook, allebei geluk gehad.Kunnenbwe tegen elkaar wegstrepen:)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Dus niet alleen Ajax had vandaag geluk. Hahaha.....zo blijft het wel leuk!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13378
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Dit geeft vertrouwen richting Bate !
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    inderdaad, doorgaan tot de allerlaatste seconde doen ze prima
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    stollie38 +18717
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    Misschien kratten sturen naar Bate.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:37
    ik ben besodemieterd
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13378
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
    Je weet wel beter hoop ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Wat een kut team dat PSV
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    Yep, en daar staan jullie weer het hele seizoen onder. Wat zijn jullie dan ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Een prachtige voetbal club!

    Is wat anders dan een kinderdagverblijf he
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:03
    Een schalen sparend kinderdagverblijf. Ik vind het ok.
    Vind ik leuk
    GOAL! +384
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Wat een kutventje die beer
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:01
    Tenminste geen pedo
    Vind ik leuk
    GOAL! +384
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:05
    Dat schrijf ik toch niet?
    Vind ik leuk
    VZW291 +770
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Met het nodige geluk toch 3 punten voor PSV. Wel terecht, PSV was de betere ploeg. Maar oh oh, als PSV zo in Wit-Rusland gaat voetballen dinsdag dan belooft het weinig goeds.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +36
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Leuke wedstrijd, en een goed fortuna gezien!!! En een zwak psv vandaag, als Fortuna zo doorzet in derest van de aankomende wedstrijden word het nog een leuk seizoen voor ze !!! 💛💚💪🏼
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Haha congrats lucky bastards.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:03
    Dankuuuuu
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:51
    Na vandaag wil ik een vervroegde evaluatie van de VAR bij de KNVB...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    blijft goed klinken : regerend landskampioen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:59
    Ja geniet er van. Wij hopelijk morgen weer boven jullie. Maar gefeliciteerd. Ajax mazzel en jullie op eigen kracht.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:12
    Nette reactie, ik hoop dat jullie 2e worden achter ons.
    Vind ik leuk
    HamKam +26
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Heerlijk die 3 punten
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Wat lijkt me dat lekker zeg; een trainer die sterk wisselt ;)
    Vind ik leuk
    Realfan +2
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Echt jammer als je als topclub zo’n supporters hebt, je hoort ze pas als ze winnen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:30
    Ja, heb ik ook altijd met die ajax succes supporters. Jammer inderdaad, u slaat de spijker op z'n kop.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:32]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    Waar heb ik vanavond naar zitten kijken. Oja de Mickey mousse competitie
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    PSV was niet slecht, Fortuna speelde gewoon zeer goed.
    Vind ik leuk
    De fries +539
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    Dit is toch heerlijk hoor
    Vind ik leuk
    Nummertien +4501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    Echt leuk dat Fortuna weer terug is.
    Die komen echt van ver, dat ze nog bestaan is een wonder. Hoop echt dat ze erin blijven! Als ze vaker spelen zoals vandaag dan moet dat wel goed komen
    Vind ik leuk
    Bill +589
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
    Overacting v.bommel wist het niet meer en ook bloeddollars schoonpapa marwijk moest nog in beeld komen. Het is enger dan eng in sporren dorp
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1175
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
    En dan zeiken over Ajax, terwijl PSV gewoon weer van hetzelfde laken een pak is. Same old, same old, borring as fuck! En dit PSV is dan zoveel beter en rijper en zoveel meer een echt team dan Ajax? Pleur toch op, PSV heeft ook gewoon heel veel zwakke plekken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
    De var is er voor Ajax om ze naar De titel te lijden maar ook dit gaat het corrupte zooitje niet redden haa
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
    Hey, ik zag net die actie van Heracles, een gezamenlijke foto met een jongen met het syndroom van down. Daarnaast las ik vandaag een bericht over een knuffel actie bij Feyenoord.

    Zo mooi kan en hoort voetbal te zijn. Dit is absoluut een sneer naar alle debielen en trolls op deze site. Jullie mogen het wat mij betreft persoonlijk opvatten, want jullie zijn ongelooflijk sneu en triest.

    Fijn dat PSV heeft gewonnen en fijn dat Rigo de goal heeft gemaakt, ik gun het hem van harte. Forza PSV.
    Vind ik leuk
    Realfan +2
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Zielige
    Vind ik leuk
    GOAL! +384
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
    Waarom verander jij hele tijd van naam trol?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
    Realfan vat het persoonlijk op, je kunt het!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:05]
    Vind ik leuk
    Realfan +2
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:09
    Oh jij bent er ook zo enen die alleen zingt als he gewonnen hebt
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
    Nee, ik steun mijn ploeg in goede en slechte tijden. Jij bent mijn inziens meer het type dat voetbal een slechte naam bezorgd!

    Geniet (of niet) van je avond he!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:41
    Amateur psycholoog?
    Vind ik leuk
    Verratti +1899
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
    De topclubs van Nederland en mogelijke kandidaten voor de CL hebben we vandaag in actie gezien. Of ze kunnen geen inspiratie vinden voor deze competitie of dit is hun niveau. Ik weet niet wat erger is.
    Vind ik leuk
    De fries +539
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    De tegenstanders van PSV zijn nooit gerust als ze voor komen of gelijk maken dit seizoen !! Als je dat voor elkaar krijgt als ploeg ben je ijzersterk !
    Vind ik leuk
    mo26 +420
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    PSV was over 90 min de betere. Het voetbal was wel slecht vandaag moet ik toegeven. Pluspunt is dat Van Bommel eigen jeugd inbrengt en ze de kans geeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    Dat zijn de lekkerste!!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6552
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:59
    Verrassend

    Lucky PSV 🤪
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Pfff steeds weer die laatste minuut, ongelofelijk maar waar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
    er zijn na de goal nog 5 minuten gespeeld
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
    Ja maar je kunt niet ontkennen dat PSV werkelijk door het oog van de naald gekropen is vanavond
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
    waarom?
    de beste en meeste kansen waren voor psv
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:12
    Omdat PSV wel vaker in de laatste minuut wint.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
    nogmaals het was allesbehalve de laatste minuut.

    en al zou het in de allerlaatste seconde zijn wat dan nog?
    De wedstrijd is pas afgelopen als de scheids af fluit.

    Moet je 5 minuten voor het eind zeggen : nu we gaan maar geen goal meer maken want het zijn tenslotte de laatste minuten?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
    Geluk is gelukkig niet eeuwig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
    waarom niet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:21
    Dat is gewoon een feit en niet elk feit valt te verklaren.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 01:00
    Kwestie van karakter. Als het 1 keer gebeurd is het misschien Lucky maar keer op keer dan is het een teken van karakter en onverzettelijkheid. Dat èn Fortuna was op aan het eind.

    Helaas heeft jouw cluppie vanavond haar naam geen eer aan gedaan
    Maar als ze met deze inzet en passie blijven spelen komt het wel goed met Fortuna.
    Vind ik leuk
    BariAFCA +192
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
    Nieuw seizoen, weinig verandering.... p$v speelt onwijs kut maar met alle geluk vd wereld pakken ze gewoon weer 3 ptn
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 01:04
    Vanwaar dat $ dollarteken? Leef jij nog in het verleden ofzo? Moet je kijken wat er in Amsterdam aan gekochte spelers op het veld staat!
    En heb je de wissels in de 2e helft gezien? Volledig eigen jeugd komt even de volgevreten vedettes vervangen. En laten prompt zien hoe het moet! BariAfcajak$
    Vind ik leuk
    BariAFCA +192
    zondag 19 augustus 2018 om 10:11
    Ben je ongesteld?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 10:15
    Ha Ha, nee maar wel gevoelig voor dit soort kleine provocaties van Amsterdamse zijde.

    Noem het geprikkeld. Oude vooroordelen slijten maar moeilijk dat blijkt wel weer ;)
    Vind ik leuk
    BariAFCA +192
    zondag 19 augustus 2018 om 11:57
    Heerlijk toch een nieuw Eredivisie seizoen dat weer onderweg is 😉
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 12:08
    Jazeker! En elkaar plaagstootjes toedienen vind ik daar ook bijhoren. Als het maar met respect gebeurd.
    Ik verheug me nu al op de onderlinge confrontaties......en hopelijk de CL natuurlijk!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
    Semedo volgende week maar eens even laten banken.
    Het topjaar van vorig seizoen lijkt hem naar het hoofd gestegen.
    Semedo denkt dat hij alles alleen kan oplossen en ziet geen enkele medespeler meer om zich heen staan.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1471
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
    Zowel PSV als Ajax zwijnen..
    Vind ik leuk
    barry m +159
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:09
    nu moet feyenoord nog zwijnen he?
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1471
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:21
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:02
    Wat baalde ik van die treffer zeg in de slotfase. Maarja, ajax had t ook veel te moeilijk. Dus kan niks anders zeggen dan gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
    Uitverkocht huis, heel veel passie, vechtlust en wilskracht, zowel op het veld als op de tribune.
    Fortuna is back!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:04
    PSV kan ook zonder VAR winnen. Balen, he, KNVB !?!?
    Vind ik leuk
    barry m +159
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:05
    wij staan bovenaan!
    resultaat is belangrijk, mooi voetbal is meegenomen

    gefeliciteerd psv
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
    PSV wint in extremeens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:08
    Dit moet grappig zijn Hans, of zit ik gewoon op een andere gokflengte dan jij?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
    Laten we hopen dat deze titel ook boven het wedstrijdverslag van de wedstrijd tegen Borisov komt te staan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
    De VAR hielp Ajax(eerste goal VVV onterecht afgekeurd)
    VAR bij Fortuna gesaboteerd.
    Illuminatie! KNIB!!
    Vind ik leuk
    barry m +159
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
    110% met je eens
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
    tuurlijk ben je het eens.net als dat PSV dik verdiend heeft gewonnen en alweer op het laatste moment.
    fantastisch toch?
    Vind ik leuk
    barry m +159
    zondag 19 augustus 2018 om 04:41
    het gaat om 3 punten.
    hoe de wedstrijd verder verloopt boeit niet, dat weet toch geen mens meer op het einde van het seizoen.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
    Zet je PSV brilletje maar eerst af voordat je raaskalt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
    Tweede VAR-moment was terecht, niks PSV-bril. Heb niks tegen Ajax...
    Vind ik leuk
    barry m +159
    zondag 19 augustus 2018 om 04:42
    ik draag geen bril knakworst
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1471
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:26
    Onzin. Gewoon overtreding op Tagliafico. Overtreding op Huntelaar ook duidelijk. VAR sluit iets meer onduidelijkheid uit terwijl men verwacht dat het foutloos is
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:27
    Penalty Ajax was terecht.
    Vind ik leuk
    Itsese +4251
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:35
    Mjah, maarja, wil je dan het voetbal compleet veranderen? Dit gaat me gewoon te ver als je met een vinger even iemand uit balans brengt je gelijk een doelpunt afgekeurd krijgt.. klopt sowiso niks van, ook al op het WK niet, het verneukt de hele sport. Binnen 5 jaar is voetbal, voetbal niet meer, en krijg je een heel ander tactiek van verdedigen, laten we het zo zeggen, Hahah:p Jaap Stam zou nooooit onder zo’n systeem kunnen voetballen.
    Vind ik leuk
    heur es +490
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:08
    Hebben de VAR niet nodig !
    Vind ik leuk
    heur es +490
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
    Wel trieste uitslagen. In het kamiooensjaar van Twente veegden we dat soort clubbie weg met 4-0/5-0 !
    Vind ik leuk
    barry m +159
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:12
    het seizoen is net pas begonnen, dat soort uitslagen komen nog wel.
    Vind ik leuk
    R94 +1776
    zondag 19 augustus 2018 om 01:41
    Nu vegen dat soort cluppies jullie weg ;)
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
    Ja als v bommel ook nog gouden pik blijkt te hebben wordt het helemaal met moeilijk
    Vind ik leuk
    QPK1985 +552
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
    Leuk voor Dante Rigo!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2645
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
    Hoezo VP geen video van winnende goal van PSV?
    Vind ik leuk
    Itsese +4251
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:27
    Ja dat snap ik dan ook weer niet... typisch VP dit weer...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:15
    VP heeft met de begeleidende prent alvast een hypotheek genomen op de kampioensfoto van het seizoen 2018/19.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
    Welke BVO hangt u aan, mijn waarde Schwalbe..?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:41
    Schwalbe is een Blauwvinger
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:43
    Ik een geboren Blauwbuik
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:43
    Ik constateer dat de Iberische bankzitter het kunstgras voor mijn voeten wegmaaide.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:15
    Dante Rigo is in ieder geval absoluut geen PSV 1 materiaal, net als die jongen die van Almere gekomen is, waarvan mij de naam even niet te binnen schiet.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 01:13
    Hoe kom je aan die kennis? Dante is een schitterende voetballer waar PSV nog veel lol aan gaat beleven. Heb hem meerdere keren op de Herdgang mogen bewonderen en fantastische dingen zien doen. Rasvoetballertje, tweebenig ook nog.

    Verbaasde me vorig seizoen al over Cocu die hem geen speeltijd gaf. Wat dat betreft mogen we ook al blij zijn met v. Bommel.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 03:16
    Volgens mij heb jij zand in je ogen.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Ik kan alleen maar zeggen. Let op mijn woorden, deze jongen wordt een grote!
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
    Van bommel zat hem.aardig te knijpen
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
    Lucky PSV toch?
    knappe overwinning.net als AJAX.......
    Bakken er allebei geen ene reet van.....
    Vind ik leuk
    Mjblinker +710
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:25
    Moeten deze baggerteams NL gaan vertegenwoordigen in de CL..? Oh nee, eerst nog play offs en dan de euroleague. Uiteraard hoop ik in het belang vh geweldige NLse voetbal dat beide teams zich volledig inzetten en zich tegen alle verwachtingen in toch plaatsen ten koste van de oekrainers en andere oost-europese (??) club.
    Vind ik leuk
    Niers +37
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39
    Psv komt goed weg vandaag! Was niet om aan te zien maar ook de 90e minuut en blessuretijd telt dus uiteindelijk gewoon terecht. Ajax kreeg een 100 procente terechte strafschop, vond alleen de afgekeurde goal van vvv gewoon een geldig doelpunt. Gebeurt zoiets oo de middenlijn dan word er doorgespeeld. Blom sowieso één van de zwakste scheidsrechters
    Vind ik leuk
    pos +8661
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
    Lucky Ajax en PSV vanavond. Alleen aan die goals van PSV zat verder geen luchtje aan dan zo te zien.
    Vind ik leuk
    Leggooafca +125
    zondag 19 augustus 2018 om 00:00
    Ochoch en maar zeggen dat ajax geluk heeft lampekappen
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zondag 19 augustus 2018 om 00:11
    Wat een geweldenaar RIGO ! Vorige week al fantastisch tegen Utrecht en vandaag matchwinnaar . Lekker Dante we hebben geen VAR nodig
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:13]
    Vind ik leuk
    R94 +1776
    zondag 19 augustus 2018 om 01:40
    520 reacties, gefrusteerde kinder bende is weer actief hoor! Vooral ons fopneusje
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    zondag 19 augustus 2018 om 01:54
    Knap blijven doorgaan van PSV. Zelfs op het moment dat Fortuna de 1-1 maakte en bijna elk twijfelgeval de andere kant opviel, bleef PSV door knokken voor de drie punten.
    Fortuna begon wel goed en rond de 1-1 (die viel uit de tegenaanval nadat er een duidelijke overtreding op De Jong was begaan) hadden ze ook een sterke fase. PSV had de rest van de tijd de overhand. Vooral na de 1-1 was het wachten op de 1-2, die uiteindelijk ook verdiend viel.
    Nu op naar Bate. Dat wordt nog een lastige klus.
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    zondag 19 augustus 2018 om 07:34
    Net als Ajax gewoon geluk dat je wint .PSV en Ajax zijn gewoon tegen mindere teams om te huilen . Fortuna voetbalde tenminste nog VVV met ,11 man in de 16 echt te triest voor woorden deze kut competitie . Wordt tijd dat ze iets gaan veranderen . Dit schiet niet op zo
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +780
    zondag 19 augustus 2018 om 07:37
    Dat rattenploegje zal weer eens niet winnen in de laatste minuut en dan die arrogante reacties weer. Tijd om Brabant te verkopen.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +634
    zondag 19 augustus 2018 om 08:48
    3 punten in de pocket en op naar Bate
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:07
    Dit is ook weer een grote belofte.
    Prima, maar gaan we over 3 weken dan ook roepen dat Barca wel 60 miljoen over heeft voor hem.
    Ben benieuwd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Invaller Dante Rigo voorkomt eerste puntverlies voor regerend landskampioen