'Crisis' bij Feyenoord: 'Mensen lekten naar de pers. Boëtius misdroeg zich'

    'Crisis' bij Feyenoord: 'Mensen lekten naar de pers. Boëtius misdroeg zich'

    zondag 19 augustus 2018 om 09:42

    NOS-commentator Arman Avsaroglu verwacht dit seizoen niet veel van Feyenoord. De regerend KNVB Beker-winnaar verloor de eerste competitiewedstrijd tegen De Graafschap en werd door het bescheiden AS Trencin uitgeschakeld in de Europa League.

    Avsaroglu noemt het veldspel van de Rotterdammers in gesprek met zijn werkgever 'zó voorspelbaar'. "Ze spelen onder Giovanni van Bronckhorst altijd 4-3-3 met twee buitenspelers die heel breed staan. Daar is in het hedendaagse voetbal heel makkelijk tegen te spelen." In 2017 werd Feyenoord nog landskampioen met dit systeem. "In voorgaande jaren verbloemden Eljero Elia en Dirk Kuijt dat nog, maar nu zij er niet meer zijn, is het echt een probleem", stelt de radiocommentator.

    Feyenoord startte het seizoen nog met het winnen van de Johan Cruijff Schaal, maar daarna volgde de desastreuze uitwedstrijd tegen Trencin. "Die hebben ze onderschat Ze zijn er met acht andere spelers heengegaan", denkt Avsaroglu. Vervolgens barstte de hel los in Rotterdam-Zuid. "Blijkbaar heeft dat veel losgemaakt in de groep. Mensen zijn gaan lekken naar de pers, Jean-Paul Boëtius misdroeg zich. (...) Ik houd niet van het woord crisis, maar dat is er nu wel..."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Gaat Feyenoord zich tegen Excelsior herstellen van de Europese uitschakeling?

    (5700 stemmen)

    Plaats een reactie

    Maan88 +3522
    zondag 19 augustus 2018 om 09:45
    Feyenoord gaat echt wel een leuk seizoen draaien. Niet voor het kampioenschap maar wel voor plek 3 en er zullen zeker veel talenten door gaan breken en dat is ook een overwinning.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    zondag 19 augustus 2018 om 09:46
    Dus alles op de beker???
    Vind ik leuk
    PRICE +33996
    zondag 19 augustus 2018 om 09:51
    Zware tijden voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    Copr +170
    zondag 19 augustus 2018 om 09:59
    Valt mee. Is gewoon stukje verwachtinsmanagenent. Qua begroting hoor je ook om des 3e plaats te spelen. Alleen als alles meezit eindig je hoger.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    zondag 19 augustus 2018 om 10:16
    Eens. Alleen de verwachting bij de supporters is altijd meedoen om de titel. En dat is niet realistisch.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 10:37
    Ben dit alleen niet met je eens.. Supporters van feyenoord zijn echt niet naief en weten dat landskamioenschap alleen KAN als alles mee zit. maar het zal nooit vanzelfsprekend zijn voor de supporters ( ze denken niet met de zekerheid als ajacieden) .. Maar zolang ajax zo blijft spelen en psv gisteren ook moeite had tegen een op papier een stuk mindere club... ja dan kunnen er rare dingen gebeuren.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zondag 19 augustus 2018 om 12:52
    Bij een paar supporters misschien.... zeker niet bij de meerderheid.
    Vind ik leuk
    tannat +12835
    zondag 19 augustus 2018 om 11:59
    met de 3e begroting mag je ook naar boven kijken natuurlijk
    Vind ik leuk
    Copr +170
    zondag 19 augustus 2018 om 12:12
    Kijken wel en als er wat interne problemen Bij bv ajax of psv komen kan je ook best een keer 2e worden. Maar om dat nu structureel te veranderen moet echt het beschikbare spelersbudget omhoog.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 12:48
    het spelersbudget van ajax is torenhoog in vergelijking met andere ploegen.. Toch spelen ze bar en bar slecht de eerste 2 wedstrijden. dus wat zegt budget? Verder hebben ze al jaren lang een oog budget en hebben ze al 4 jaar niets gewonnen.. NIet lullig bedoeld, maar het is gewoon een feit dat een hoog budget niet automatisch 1e plaats betekend
    Vind ik leuk
    Copr +170
    zondag 19 augustus 2018 om 12:56
    Budget zegt genoeg. Kijk naar Bayern, Psg, Juve.
    Dat Ajax er te weinig mee doet is wat anders. Die strijden vaak harder op bestuurlijk niveau dan op het veld.
    in principe zou Ajax minimaal 3x per 4jaar kampioen moeten worden.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 12:57
    dus niet automatisch.. het gaat er dus om wat je met het budget doet! want in principe telt niet in deze wereld. Uiteraard zegt budget enkel of je topper bent of niet.. Maar dus wat ik al zei niet automatisch 1e plek.
    Vind ik leuk
    Krav +38
    zondag 19 augustus 2018 om 14:33
    Klopt. Maar structureel wel. Bij ajax kwam het vooral omdat ze te gierig waren om het geld te investeren op het veld. Ze hadden al jarenlang kunnen domineren ala bayern met het geld dat ze hebben
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2481
    zondag 19 augustus 2018 om 12:27
    Wij kunnen nooit voor de derde plaats gaan.
    Vind ik leuk
    Copr +170
    zondag 19 augustus 2018 om 12:52
    Het streven moet ook zijn dat je voor meer gaat. Maar dat betekent niet dat je de realiteit moet vergeten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2029
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Alleen als ze alleen maar thuiswedstrijden krijgen anders is het te moeilijk.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:28
    Ja, die pakken we gewoon nog een keer mee :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +10702
    zondag 19 augustus 2018 om 10:34
    Nog méér prijzen dit seizoen?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:52
    Ja, doe maar een bekertje...
    Ken ik die niet van een of andere reclame?
    Bekertje winnen en het Legioentje is weer blij....
    Vind ik leuk
    Baijiu +1207
    zondag 19 augustus 2018 om 09:48
    Precies. Meer moet dit fey ook niet ambiëren, daar dat niet realistisch is. Gewoon weer voor plek drie en de bekert gaan. Mochten ze boven verwachting presteren en 2e worden, gewoon weer de coolsingel op om het als een kampioenschap te vieren
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:06
    Het zou wel leuker zijn voor de competitie, maar momenteel heb ik er een hard hoofd in.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21755
    zondag 19 augustus 2018 om 10:11
    Als ze 6 punten pakken van ajax, is voor mij hun seizoen geslaagd !
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    zondag 19 augustus 2018 om 10:28
    FCU maakt daarin een grotere kans.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:29
    Dan pakken we er maar 4 van jullie, okee?
    Vind ik leuk
    JustH +14867
    zondag 19 augustus 2018 om 11:58
    Ja hoor! Daar is ie
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11942
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Is dat een overwinning? Als Ajax geld verdient aan zelf opgeleide spelers maar geen kampioen wordt hoor ik vele daar heel anders over oordelen.
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    zondag 19 augustus 2018 om 10:26
    Ben blij dat je zo positief bent, zo positief zijn ze ook in Utrecht...
    Vind ik leuk
    FF1908 +176
    zondag 19 augustus 2018 om 10:31
    Als je voor de derde plek speelt, speel je geen leuk seizoen als je Feyenoord bent.

    En als je de wel vindt, dan zit er dus iets goed fout bij de club.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +876
    zondag 19 augustus 2018 om 10:37
    Ik snap dat als je bij Feyenoord speelt dat je gaat voor het kampioenschap en terecht want die ambitie moet je altijd hebben. De vraag is alleen of dat realistisch is!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:37]
    Vind ik leuk
    Blindsy +10702
    zondag 19 augustus 2018 om 10:37
    En dat zit er ook. Want behoudens een onverwachte titel zie ik ons mooie Feyenoord als n club waar de echte topsportmentaliteit ontbreekt.. waar we als Best of the Rest met n 3e plek tevreden moeten zijn.. 😡
    Vind ik leuk
    FF1908 +176
    zondag 19 augustus 2018 om 10:46
    Je ziet hoe belangrijk de mentaliteit en focus van Kuyt is geweest in het kampioensjaar en wat dat allemaal mogelijk maakt.

    Ik geloof ook dat Kuyt en van de aanjagers is geweest van het succes bij het WK van 2012 met zijn focus.

    Het kan het gebrek aan voetbalkwaliteit goedmaken. Zo iemand is er nu helaas niet. Van Persie brengt andere kwaliteiten dan Kuyt.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:53
    En het tradionele bekertje....
    Vind ik leuk
    Blindsy +10702
    zondag 19 augustus 2018 om 12:13
    Die tel ik al niet eens. Is leuk voor op de sjaaltjes, prijzenkast, Wiki, etc.
    Echte prijzen zijn kampioenschappen, Europese deelnames (vooral CL) en met n uitstekende jeugdopleiding en prima voetbal, flink veel geld verdienen op de transfermarkt, zodat je zelf ook wat te besteden hebt. De rest is leuk voor mensen die van korte hoogtepuntjes houden.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:46
    Ajax heeft ook moeite hoor die krijgen het ook elke wedstrijd moeilijk
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    zondag 19 augustus 2018 om 09:56
    Als Ajax en PSV zo blijven spelen als gisteren dan doen Feyenoord, AZ en Vitesse ook mee voor de titel.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 09:46
    Als ze Excelsior onderschatten kunnen ze zomaar tegen nog een nederlaag aanlopen
    Vind ik leuk
    River ice +1273
    zondag 19 augustus 2018 om 10:05
    Na 2 van zulke weken zal er niemand onderschat worden. Dat ia wel heel naief
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1556
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Joh! Over open deuren gesproken.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 10:15
    De deur was nog gesloten net open gemaakt.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1556
    zondag 19 augustus 2018 om 10:16
    Ja ben je goed in.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 10:26
    Ja klopt is mijn nieuwe baan.
    Sinds vandaag begonnen.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1556
    zondag 19 augustus 2018 om 11:36
    O gefeliciteerd. Toch nog iets gevonden.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 11:38
    Ik had al een baan.
    Ik ben in mijn vrije tijd ook gynaecoloog.
    Dus als je vrouw nog iemand zoekt .
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1556
    zondag 19 augustus 2018 om 11:44
    Nee dank je wat artsen betref zoeken we liever iemand met zijn volle verstand.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:28
    Zelfoverschatting lijkt mij een groter probleem. Dit Feyenoord is echt heel erg matig. Zowel op creatief als op mentaal vlak.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 10:33
    Is eigenlijk best raar heb je de 3e begroting van Nederland en dan minder slagvaardig kunnen zijn dan Az.
    Ik zie Vitesse ,As,Utrecht Feyenoord Met rasse schreden naderen.
    Weet iemand of Feyenoord Europa league begroot in de begroting ?
    Vind ik leuk
    Freddy M. +876
    zondag 19 augustus 2018 om 10:40
    Begroting is nog niet dat je het geld daadwerkelijk hebt daarom heet het begroting. Kijk maar eens naar de schulden die ze nog hebben. Nee ze zijn idd niet slagvaardig genoeg mede ook door de schulden want ze hebben niets om uit te geven.
    Nee ze begroten niet de inkomsten van de EL!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:47]
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 10:44
    Dat scheelt dan weer.
    Anders krijg je zoals PSV vorig seizoen die nam er el wel op in de begroting waardoor ze 5 miljoen tekort kwamen.
    Lijkt erop dat nadat ze gered waren en opgekrabbeld ,ze nu weer neer gehaald zijn .
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1638
    zondag 19 augustus 2018 om 10:46
    Nee word niet mee begroot! Feyenoord heeft net een nieuw trainingcomplex de grond uit gestampt en er word op dit moment druk gewerkt aan de bouw van een nieuwe academy op Varkenoord. Dit gaat in de aankomende jaren zijn vruchten afwerpen. Nu alleen je scouting verbeteren en dan gaat het met Feyenoord echt wel weer goed komen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zondag 19 augustus 2018 om 12:53
    Die begroting houdt niet automatisch in dat we financieel daadkrachtig zijn.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 12:56
    Klopt maar als je ziet wat As en Vitesse en Utrecht allemaal kan doen dan verwacht je toch wel meer van een club als Feyenoord
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zondag 19 augustus 2018 om 15:46
    Ja, maar we hadden de afgelopen jaren gewoon GEEN of nauwelijks een transferbudget.... alleen ruimte in het salarishuis.... dan kun je niet zoveel.

    Aan de andere kant is het beetje geld dat er wel was totaal verkeerd uitgegeven met spelers als Larsson, die niets toevoegt, en Haps, die wel goed is.... maar als je Malacia en Verdonk al hebt, waar ben je dan mee bezig.

    Daarom is wat mij betreft de houdbaarheid van MvG net zo hard verstreken als die van onze overgewaardeerde trainer.
    Vind ik leuk
    FF1908 +176
    zondag 19 augustus 2018 om 09:46
    Ik kan weinig toevoegen aan dit stuk. Wordt een drama seizoen. Helaas...
    Alleen een ervaren trainer kan het nog iets van maken.
    Geen enkele speler lijkt er echt zin in te hebben, gezien de instelling waarmee ze spelen en de overtredingen en het gedrag in het veld.
    Onrealistische uitspraken 'als weer met deze instelling spelen, winnen we van iedereen. 1. Waarom niet die instelling tegen Trencin uit een De Graafschap. 2. Ze gaan die instelling niet kunnen brengen en dus niet van iedereen winnen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:21]
    Vind ik leuk
    Korm +34056
    zondag 19 augustus 2018 om 09:53
    Het materiaal is gewoon niet best, welke trainer je ervoor zet feyenoord blijft achter ajax en psv eindigen
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 10:05
    Klopt het materiaal is niet best maar je mag toch zeker wel beter voetbal verwachten. Een gemiddelde hoofdklasser speelt beter positiespel dan Feyenoord. En dat is toch de trainer aan te rekenen.
    Vind ik leuk
    FF1908 +176
    zondag 19 augustus 2018 om 10:24
    Materiaal is niet veel minder dan in het kampioensjaar. Maar daar was Kuyt als absolute aanjager en El Ahmadi als luitenant.

    Met Kuyt zie je wat de elementen focus en goalsetting daadwerkelijk kunnen doen.
    Vind ik leuk
    Korm +34056
    zondag 19 augustus 2018 om 11:11
    Vergeet elia en kongolo niet.
    Nee dit materiaal is minder
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1638
    zondag 19 augustus 2018 om 10:48
    Met dit materiaal moet je gewoon anders voetballen, Het is niet creatief maar fysiek zijn ze sterk genoeg. Hoge pressie zoals Bosz dat deed bij Ajax. Spits zoeken en vanaf daar je aanval opbouwen met een nummer 10 die er overheen komt. Maarja dat is het ook Gio heeft concurrentie van nog 49999 potentiele coaches vanmiddag die het allemaal beter weten😂
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    zondag 19 augustus 2018 om 09:57
    Heeft weinig met de trainer te maken..die heeft tenslotte iets van 5 prijzen behaald. Heeft puur met kwaliteit spelersgroep te maken!
    Vind ik leuk
    River ice +1273
    zondag 19 augustus 2018 om 10:06
    De prijzen verbloemen de onkunde van de trainer. Nu ook na 2 maandrn zit er nog geen systeem in wat doe je in de voorbereiding. Niemand heeft vertrouwen. Dat ligt 100% aan de trainer. De hand van gio is niet te zien.
    Vind ik leuk
    JustH +14867
    zondag 19 augustus 2018 om 12:04
    Dat is een bijzondere, Prijzen verbloemen de onkunde van een trainer. Ik ga er over nadenken. Dus bij veel prijzen ben je een slechte trainer? En bij geen prijs/succes ben je een topper?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:05]
    Vind ik leuk
    River ice +1273
    zondag 19 augustus 2018 om 13:45
    Kuyt met ze werklust en mentalitiet heeft de groep op sleeptouw genomen. Advocaat het eerste seizoen. Voetbal wat geen moment beter geworden is. Ja dan lijkt het door de prijzen fantastisch te gaan. Maar eigenlijk bakt gio er niks van. Zo beter verwoord?
    Vind ik leuk
    JustH +14867
    zondag 19 augustus 2018 om 14:03
    Nee absoluut niet, Slechte spelers maken volgens de media en supporters een slechte trainer. Goede spelers maken het dan weer een goede trainer. Je bent ten alle tijden afhankelijk van talent. Als je Gio bij Man.City neer zet wordt hij kampioen. En Guardiola zou er op dit moment niets van bakken bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    River ice +1273
    zondag 19 augustus 2018 om 14:41
    Daar ben ik het deels niet mee eens. Tuurlijk ben je zo goed als je matriaal. Maar hoe kan het dat er geen idee in zit. Gardiola speelt met een fantastische tacktiek goede spel principes. Dat krijg je er ook in bij mindere spelers. Dus zal het spel ten alle tijden beter zijn. Gio flopt ook bij city. Tacktisch onbenul, kan een wedstrijd niet openbreken met een wissel. En kan geen wedstrijd lezen, vooraf met een verrassing komen.
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    zondag 19 augustus 2018 om 12:05
    Als je goede spelers kwijt raakt en er geen kwaliteit voor terugkomt dan zie hier het resultaat. PSG stelde vroeger ook weinig voor in Frankrijk én Europees. Sinds die oliesjeik zijn zijn miljoenen uitgeeft worden ze ieder jaar lachend kampioen.. Door die goede trainer?! ;)
    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    zondag 19 augustus 2018 om 10:12
    FF1908, wat laat jij je in de put lullen man. Kom op, sta voor je club en ga met je medesupporters laten horen in die mooie Kuip waar je als supporter voor staat. Onderschat je clubliefde niet, spreek iedereen die Feyenoord de put in probeert te praten tegen en geef je aandeel in het supporterslegioen. Komop. Een echte fan laat zich dit niet aanleunen.
    Vind ik leuk
    FF1908 +176
    zondag 19 augustus 2018 om 10:29
    Soms moet je realistisch zijn. Er klopt gewoon heel veel niet bij Feyenoord. Er is geen goede chemie en energie in het team. Ik hoop met heel mijn hart dat ik het mis heb en ik blijf mijn club verdedigigen maar kan niet door een Feyenoord bril blijven kijken. Soms moeten dingen gezegd worden om ze te veranderen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:30
    Dan maar alles op eigen jongens. Van de positieve kant: van Feyenoord wordt weinig meer verwacht. Geef de jeugd dus maar de kans.
    Vind ik leuk
    FF1908 +176
    zondag 19 augustus 2018 om 10:34
    Ik begrijp wat je bedoeld maar vraag me af of je jonge jongens met zo'n hoge druk moet opzadelen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:47
    Dus er lopen foute gasten bij Feyenoord? Verleden herhaald zich weer.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:50
    Net als alle turken verkeerd zijn
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:53
    Er is een Brabander met een beetje frustratie 😂😂
    Vind ik leuk
    Korm +34056
    zondag 19 augustus 2018 om 09:54
    Stop eens met deze kansloze opmerkingen en probeer eens inhoudelijk te reageren
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    zondag 19 augustus 2018 om 09:54
    Sneu zo'n opmerking! Net als alle Brabanders verkeerd zijn..hoe vind je dat klinken?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:55
    Als dat jouw mening is, is dat toch prima?
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    zondag 19 augustus 2018 om 10:03
    Ik reageerde op " Brabantse trots psv". Triest die racistisch getinte opmerking. Wat moet ik met zo'n opmerking van jou?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:04
    Niet op racisme gooien, want anders gaan er een paar flippen.
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    zondag 19 augustus 2018 om 10:06
    Ach ja helaas zitten er een aantal van die gasten tussen.. je moet er ook boven staan.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:07
    Dat jij jouw mening mag ventileren m.b.t. Brabanders.

    Dat het een racistische opmerking van hem is, dat klopt.
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    zondag 19 augustus 2018 om 10:09
    Ik heb nul komma nul problemen met Brabanders..was alleen als voorbeeld bedoeld mbt die reactie..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:11
    Dus volgens jou mogen we onze mening geven ongeacht hoe we dat doen?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Je doet maar, dat is voor mij geen enkel probleem.


    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:17
    Dat is juist niet de bedoeling.
    Ik zou hypocriet zijn als ik zeg dat ik altijd netjes ben, maar ik zou een ander nooit om zijn afkomst geloof of wat dan ook aanvallen. En wanneer dat wel het geval is vraag ik mij af of het een mening is of iets anders.
    Ik krijg ook vaak te lezen dat ik niet moet stoken, maar dan is het toevallig geen mening wat ik geef. Dubbele maat noemen we dat in Nederland toch?
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Tja blijft vervelend..en die Brabants trots.. is een mooi voorbeeld van een leeghoofd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:21
    Ik kan meestal wel lachen hoor om jouw prikkelende reacties.

    Daarnaast veroordeel ik ook niemand om zijn of haar afkomst of geloof. Geloof moet iedereen zelf weten.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:28
    Ik reageer op jou, maar neem het niet persoonlijk. Wilde duidelijk maken dat het soms krom is wanneer je wel en wanneer je niet iets moet zeggen of mag zeggen. Zoals ik al aangaf dat ik van alles roep, maar nooit klaag als anderen iets over mij zeggen.
    Wel valt het op dat mijn achtergrond erg belangrijk is in een mening die ze geven. Is natuurlijk helemaal prima en daar kan ik natuurlijk op voortborduren.
    Vandaar ook mijn schattige avatar 😂
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:31
    Dat is wel aan jou toevertrouwd om mensen op de kast te krijgen haha!

    En ja, racisme, het is laag, maar laat het gaan. Het is echt verspilde energie, en je krijgt het er, denk ik, toch nooit uit.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:34
    Nee das ook zo en het internet dus daar kan en mag alles.
    Ik maak mij er niet druk om en ik wil mijn fans natuurlijk wel behouden 😂😂.
    Dus heb nog een paar kasten die ik vandaag nog vol wil krijgen en dat gaat mij nog lukken ook.
    Vind ik leuk
    mexicano +653
    zondag 19 augustus 2018 om 10:17
    Hey, klinkt dat niet als vrijheid van meningsuiting? Uiteraard mag dat. Echter vergeten mensen vaak dat vrijheid in deze zin niet betekent dat je mening ook onaantastbaar is. Je mag rond lullen wat je maar wilt, maar daar horen ook bepaalde consequenties bij.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:22
    Is soms wel grappig wat je wel en niet mag zeggen. Vaak is het opeens geen vrijheid van meningsuiting en soms is het juist goed. Ik heb liever geen mening als ik mensen om hun afkomst onderuit ga trappen.
    Vind ik leuk
    mexicano +653
    zondag 19 augustus 2018 om 10:44
    Sowieso vind ik 'afkomst' aanhalen om iemand positief/negatief te beoordelen inhoudloos. Het gaat letterlijk over een stuk land dat denkbeeldig omlijnd is, of jij of je familie daar dan juist net binnen of buiten is geboren zegt niets over jou als persoon. Maar vaak zien mensen dat niet in vanwege zgn 'voorkeur voor bevestiging'.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:16
    Woon in mijn eigen land
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Wist niet dat jij een land hebt.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    zondag 19 augustus 2018 om 10:40
    Het is sneu dat je die provocerende geiteneuker loopt te verdedigen. Die komt hier voornamelijk om uit te delen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:46
    Mijn fans komen als paddenstoelen uit de grond 😘
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    zondag 19 augustus 2018 om 10:50
    Kijk, het duurt nooit lang voordat ik je aandacht krijgt. Ik reageerde namelijk niet op jou maar jij wel op mij. Succes met de geitjes!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:52
    Ah mijn fans laten mij en mijn geitjes nooit met rust. Ik omarm je lieverd.
    Succes vanmiddag 😘😘
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    zondag 19 augustus 2018 om 10:57
    Het geeft niets, ik begrijp het wel. Je bent slechts een arme Turk met alleen een paar rubberen laarsjes en wat geitjes.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:00
    Die Turk is hier alleen om te stoken en als je iets terug zegt dan komen spelmaker wn nog paar van die pipos hem verdedigen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:05
    Stiekem wil in mijn laarsjes 😘
    Vind ik leuk
    JustH +14867
    zondag 19 augustus 2018 om 12:06
    En nog likes ook, er is iets goed mis in Brabant.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    zondag 19 augustus 2018 om 10:18
    He Çok, als jij een echte voetbalfan bent van welke club dan ook, dan ga je ook een andere club niet op deze manier afzeiken. En anders, vermeld je eigen club in je profiel, dat is niet verboden. Lukt dat niet, neem dan de moeite om de redactie even te vragen om dat voor je in orde te maken. dan weten we met welke fan we te maken hebben. Dat is wel zo duidelijk. Laat in je reactie in ieder geval eens zien van welke club je aanhanger bent.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:24
    Ik ben een Ajacied voor het geval dat dat niet duidelijk was.
    En het is geen afzeiken wat ik doe. Dit hebben ze daar aleebs eerder meegemaakt. Erg jammer dat ze daar niets van hebben opgestoken.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    zondag 19 augustus 2018 om 10:45
    Bespaar je de moeite mcmodd, meer dan 90% van zijn reacties zijn alleen om te provoceren. VP vindt het blijkbaar wel best anders was zo'n account natuurlijk al lang weggeweest.
    Vind ik leuk
    JustH +14867
    zondag 19 augustus 2018 om 12:10
    Ja hij zegt altijd dat hij Ajax een warme en geweldige club vind.
    Als dat provoceren is?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    zondag 19 augustus 2018 om 12:26
    Als dat drie kwart van je reacties zijn, ook op Feyenoord- en PSV-gerelateerde topics dan is dat niets anders dan provoceren ja. En hij laat regelmatig zijn ware niveau zien als hij weer over kakkerlakken en boeren begint. Maar dat heb je dan toevallig zeker net gemist?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:47
    Volgens mij al oud nieuws. Heb het lekker over de wedstrijd. Feyenoord - Excelsior
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 09:49
    Feyenoord moet gewoon doorselecteren en de talenten die er zijn de kans geven en afscheid nemen van velen die onder Gio altijd spelen. Dan worden ze dit jaar 8e maar met wat er nu speelt worden ze 6e dus veel verschil maakt dat niet maar met oog op de toekomst is dat veel beter. Alleen zolang Gio op de bank zit zullen de meeste talenten verpieteren op de bank.
    Vind ik leuk
    mexicano +653
    zondag 19 augustus 2018 om 10:49
    Paniekerig jeugd erin gooien en dan (logischerwijs) compleet door het ijs zakken, ja daar zal vast veel begrip voor zijn dan.
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 11:50
    Van sommige jeugdspelers hebben ze hoge verwachtingen en het publiek accepteert van eigen jongens een stuk meer dan van niet renderende aankopen. Is gewoon kwestie van investeren in de toekomst. Geld verbranden aan miskopen is een stuk duurder.
    Vind ik leuk
    mexicano +653
    zondag 19 augustus 2018 om 13:00
    En Vilhena, Boëtius, Clasie, van Beek, Nieuwkoop etc. gelden dan nu niet als 'eigen' jongens? Als het even slecht gaat is het heel makkelijk om maar te roepen om wat anders. Maar als je met een volle jeugd ploeg gewoon 5x achter elkaar verliest en je erbij nog een keer van Ajax flink op je ballen krijgt, dan kunnen het eigen jongens zijn of niet, dan gaat het ook gewoon rommelen.
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 13:25
    Spelers als bijv Toornstra, vdHeijden, Amrabat brengen je geen steek verder. Zulke hebben we ook in de jeugd lopen. En ik roep dit niet voor het eerst hoor dat riep ik 4 jaar geleden ook al dat Feyenoord zich op de jeugd moet focussen met een paar gerichte aankopen en niet overal de ‘toppers’ bij de subtoppers weghalen want dat leidt zelden ergens toe. Natuurlijk staan er nu ook eigen jongens in maar ook die dien je door te selecteren toch? Vilhena voldoet maar de rest niet of nauwelijks en dan moet je het lef hebben om anderen erin te zetten. Je kunt van Ajax alles zeggen maar die doen dat wel. Natuurlijk worden hun talenten omhoog geschreven en beter gemaakt dan dat ze zijn maar het gaat om het principe.
    Vind ik leuk
    Korm +34056
    zondag 19 augustus 2018 om 09:51
    Ach als ze de beker weer pakken dan is het seizoen weer geredt... ik zeg veel thuiswedstrijden in de beker voor feyenoord ;)
    Vind ik leuk
    ficusje +1932
    zondag 19 augustus 2018 om 09:57
    Moeten ze wel gunstig loten,als ze ajax loten is het gedaan met de beker.
    Vind ik leuk
    Copr +170
    zondag 19 augustus 2018 om 10:01
    Ja net als de laatste bekerwedstrijd tegen ajax zeker?
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 10:08
    Haha net als de laatste keer zeker....
    Vind ik leuk
    ficusje +1932
    zondag 19 augustus 2018 om 11:59
    Als ajax van dit feyenoord verliest,is er sprake van een crisis.
    Vind ik leuk
    Joske1956 +206
    zondag 19 augustus 2018 om 09:52
    Crisis in Rotterdam??? Kan niet lang genoeg duren.
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 10:10
    Ach toch. Hou jij je nou maar bezig met je eigen clubje. Of heb je ze de wedstrijden in de competitie niet zien spelen?
    Vind ik leuk
    Joske1956 +206
    zondag 19 augustus 2018 om 12:42
    Woehahaha. Na 18 jaar niks gewonnen te hebben winnen ze een schaal en denken ze deze toevalstreffer een vervolg te geven. Mooi dus niet en ik lach me slap. En die zgn warme club blijkt ook nog eens niet die warme club te zijn. Kuijt had graag door gewillen, El Amahdi had een aanbieding verwacht wat niet gebeurde. Wouters is op een rotte manier buiten de deur gezet. Beenhakker (oer Feijenoorder) woont tegenover de Kuip maar loopt er met een bocht omheen. Enz.enz
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 18:12
    Woehahaha Joskje uit 1956 toch...... Zie mijn reactie van 10.10 uur. Echt, dat is een wijze raad gratis en voor niets: of valt er dan tot nu toe ook weinig slap te lachen 🧐
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    ficusje +1932
    zondag 19 augustus 2018 om 17:22
    Tegenstanders zijn van ander kaliber,feyenoord ging vorig jaar flink onderuit bij vvv.
    Vind ik leuk
    torinofc +185
    zondag 19 augustus 2018 om 09:53
    Gio kent maar 1 trucje, is een tacktisch onbenul. 70e minuut zijn eerste wissel.
    Vind ik leuk
    Robby G +1264
    zondag 19 augustus 2018 om 09:53
    De koek is op..slecht ingekocht..matige bank.. en in een hele slechte flow.. zie t somber in voor ze..
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2029
    zondag 19 augustus 2018 om 10:17
    Prima keeper op de bank en niet in het veld.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1178
    zondag 19 augustus 2018 om 09:54
    Vraag aan de Feyenoorders, tijd voor een nieuwe trainer of geloven jullie dat Gio het nog kan oppakken?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Qua aankoopbeleid doen PSV en Ajax het al jaren beter dan Feyenoord. Om die reden willen de Feyenoordsupporters van Geel weg hebben.
    Met het derde budget van NL moet je aardig en slim kunnen scouten...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:59
    Volgens mij als iedereen er weer is dan gaat het echt weer draaien ,je mist toch bepalende spelers !
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:00
    Feyenoord gaat gewoon in de top 3 eindigen,als je gisteren Ajax en PSV hebt gezien,die gingen regelrecht op een gelijkspel af,die zitten ook nog niet op hun niveau,nog 32 wedstrijden
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:03
    Als ze mee willen tellen moet Feyenoord vandaag winnen anders??????????
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:07
    Magere overwinning voor Feyenoord.
    Excelsior was vorig seizoen sterker...
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Haha zeker. Daarom won Feyenoord uit van ze en thuis nog even met 5-0 🤣
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:17
    Heb het over Excelsior over het afgelopen seizoen. Qua versterking zijn ze er nu niet beter op geworden...
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 10:18
    Tuuuuurlijk. We gaan het zien 👍🏻
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1463
    zondag 19 augustus 2018 om 10:05
    Precies waar het mis gaat altijd hetzelfde systeem en geen verrassing
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30111
    zondag 19 augustus 2018 om 10:05
    Hier genieten alle azijnpissers van.
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 10:17
    Ja echt he. Als ik gisteren onze 2 favorieten voor het kampioenschap heb zien spelen, dan kunnen hun supporters zich beter met hun eigen clubjes bezig houden.
    Vind ik leuk
    ficusje +1932
    zondag 19 augustus 2018 om 17:24
    Je moet naar de tegenstanders kijken,feyenoord kon donderdag niet eens van een jupiler club winnen.en dat nog wel thuis.
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 18:13
    Wat heeft Ajax tegen Heracles gedaan?
    Vind ik leuk
    ficusje +1932
    zondag 19 augustus 2018 om 18:48
    Van heracles wint feyenoord zeker niet,gisteren waren zij weer sterk.
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 19:24
    We gaan het zien of heet jij Jomanda?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:10
    Erger dan 7 wedstrijden achter elkaar verliezen is het nooit geworden bij onze Rotterdammertjes. Als ze net zo spelen als thuis tegen dat Slowaakse clubje dan zit er een (dik verdiend) gelijk spel in.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    edje2307 +374
    zondag 19 augustus 2018 om 10:15
    Feyenoord komt altijd terug...
    Dat is altijd zo geweest...
    Wij blijven altijd gaan want Rotterdammers houden ALTIJD vol!!!
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +411
    zondag 19 augustus 2018 om 10:25
    Zo is dat gozert. Net of Ajax en Psv zo geweldig zijn.
    Vind ik leuk
    edje2307 +374
    zondag 19 augustus 2018 om 10:28
    Juist dat!!!
    Laat die neuzen lachen joh hahaha.....wij bleven gaan na zelfs 18 jaar....
    Frustratie groeit daar steeds verder na 4 jaar....als ze dit jaar geen kampioen worden gaan er steeds meer afhaken daar...
    Dat is het verschil...Rotterdam heeft clubliefde!!
    Vind ik leuk
    Stranger +4646
    zondag 19 augustus 2018 om 10:21
    Och dit is al jaren zo. Dus wat is er nieuw aan?
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    zondag 19 augustus 2018 om 10:22
    Vejinovic zo makkelijk laten gaan, moet je zien hoe het middenveld er straks uit ziet zonder Vilhena...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:27
    Als de nood het hoogst is, is de reddding nabij. De spelers zullen zich onderhand wel realiseren dat zij de enigen zijn die het tij kunnen keren. Keihard werken en vandaag de ballen wel tegen het net schieten. Kom op, Feyenoord!
    Vind ik leuk
    wimpert +148
    zondag 19 augustus 2018 om 10:49
    Dus 4-3-3 voorspelbaar maar niet voor PSV, als die dan zo goed zijn is het voor die toch wel heeeel makkelijk. Trencin een laagvlieger en ajax en psv top, wat zegt dat over Almelo en vvv…. Deze man baseert zijn beeld op inkopertjes enstel je voor scenario's, bijna een ik hoop dat verhaal. Is dit nieuws of een journalistiek hoogstandje?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:52
    Plek 5 onder AZ en Vitesse
    Vind ik leuk
    Vinnie J +847
    zondag 19 augustus 2018 om 10:59
    Kunnen ze ook een van Geeltje opleiden?
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zondag 19 augustus 2018 om 11:21
    Ik verwacht niets meer van Feyenoord, die moeten eerst het lek boven krijgen.
    Als je roept dat je tegen Trencin goed gespeeld hebt,en je won niet eens,dankijk je door een verkeerde bril.
    PSV Feyenoord was ook al zo slecht... de minst slechte won na strafschoppen...

    Vermeer op doel houden en Toornstra Larsson en Vilhena vervangen door jeugdspelers die wel gemotiveerd zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:27
    Ik hoop op een degradatie... puur om het onderschatten van Trencin. Foei!
    Vind ik leuk
    Bati Goal +501
    zondag 19 augustus 2018 om 11:29
    Gewoon als Legioen erachter staan.... iedereen praat slecht na 2 wedstrijden maar de competitie heeft er nog 32 over en Feyenoord eindigt gewoon in top 4 succes uit Amsterdam
    Vind ik leuk
    Kaar +311
    zondag 19 augustus 2018 om 12:04
    Dank u.
    Vind ik leuk
    fc roodwit +669
    zondag 19 augustus 2018 om 11:39
    Klopt grotendeels wat hij zegt,Feyenoord speelt heel voorspelbaar,vaak op goed geluk,vanmiddag tegen Excelsior word ook weer heel moeilijk,en als Excelsior die nieuwe spits uit IJsland laten meedoen ,kunnen ze nog winnen ook,alleen kan Gio dan niet de schuld geven aan Boetius.
    Vind ik leuk
    Guzzi +460
    zondag 19 augustus 2018 om 11:40
    Wat schrijft men toch graag over een crisis bij Feyenoord als het even iets minder gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:43
    Als Feyenoorder mag je wel wat verwachten. En ga je niet meteen uit van plaats 3 in de competite. Maar wat ik nu al gezien heb totaal geen systeem in hoe wedstrijden gespeeld gaan worden. Dus eindigen ze nu al onder PSV Ajax. dat kan altijd gebeuren maar dan wel pas aan het eind van het seizoen en niet nu. Als er niets veranderd binnen Feyenoord word het een treurige competie (hoop dat ik mij vergis) en dan eindigen ze ook nog onder AZ Vitesse en Utrecht en sta je op plaats 6.
    Vind ik leuk
    jari_ +799
    zondag 19 augustus 2018 om 12:26
    Feyenoord kan gewoon meedoen om de titel mits ze Vilhena nog kunnen behouden. Van Bronckhorst zal de neuzen weer dezelfde kant op krijgen, Ajax en PSV zijn ook nog niet geheel stabiel, dus alles kan. Denk zelf dat Vitesse ook hoge ogen gaat gooien. Zou zomaar om plek 2 t/m 4 kunnen gaan spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:36
    Feyenoord-Excelsior 4-0
    Vind ik leuk
    Gid010 +678
    zondag 19 augustus 2018 om 13:03
    Die Arman verwacht misschien niet veel van Feyenoord, ik verwacht niet veel van zijn commentaar..Van crisis is er geen sprake, het is een slechte start van de competitie. Na 2 nederlagen al gaan roepen over een crisis, maakt de media er graag van.
    Feyenoord heeft tegen Trencin al veel meer laten zien. Als je iets van 20 pogingen kan maken, ben je creatief bezig. Het resulteerde niet in goals, zat ook wat pech bij. Een speler als Larsson zou zijn spel moeten aanpassen, wat vaker buiten om je tegenstander heen, in plaats van altijd naar binnen.

    Tegen Excelsior gaat Feyenoord zich herpakken, vanaf minuut 1 moeten ze er bovenop zitten. Dan moeten ze de eerste punten binnen kunnen pakken.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:14
    Arman moet lekker met zichzelf bezig houden of met Griekenland!
    Vind ik leuk
    TD +0
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:14
    Tja, die Boetius moeten ze snel lozen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Crisis' bij Feyenoord: 'Mensen lekten naar de pers. Boëtius misdroeg zich'